[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Furrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:22:
[...]

Ik denk dat je er daar 2 krijgt.
Maar je hebt gelijk, ik maak de aanname dat het om dezelfde variant gaat. Ik zie namelijk een “Alumina Core glass” logo staan en is dat op de reguliere SP niet te vinden. Verder is de applicator gelijk aan de mijne en is de applicator op de standaard SP anders.

Je kan gelijk hebben hoor maar volgens zijn het dezelfde en krijg je gewoon 2 verpakkingen. Maar het blijft een aanname idd!

Hier heb ik mijn SP besteld:

https://www.appelhoes.nl/...7-pro-max-screenprotector
Ik kon die van Amazon niet annuleren en wordt vanavond bezorgd dus kan wel even laten weten of er 1 of 2 in zitten.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
SirLenncelot schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:25:
[...]

Ja er is inderdaad veel aanbod, maar ik ben vooral op zoek naar wat ervaringen als: Merk x moet je niet hebben want de magneet is zwak of merk y heb ik nu 5 jaar en ziet er nog uit als nieuw.
Mijn ervaring is koop een leren Apple wallet. Die bevalt het beste hier. Moet je wel tweedehands markt/ oude voorraad zoeken.

N=1 ;)

Edit: ik heb er zelfs twee. Handig om snel te kunnen wisselen.

[ Voor 7% gewijzigd door TheKerremenke op 26-09-2025 12:00 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:31
Furrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:22:
[...]

Ik denk dat je er daar 2 krijgt.
Maar je hebt gelijk, ik maak de aanname dat het om dezelfde variant gaat. Ik zie namelijk een “Alumina Core glass” logo staan en is dat op de reguliere SP niet te vinden. Verder is de applicator gelijk aan de mijne en is de applicator op de standaard SP anders.

Je kan gelijk hebben hoor maar volgens zijn het dezelfde en krijg je gewoon 2 verpakkingen. Maar het blijft een aanname idd!

Hier heb ik mijn SP besteld:

https://www.appelhoes.nl/...7-pro-max-screenprotector
Ik heb ze als reserve screenprotectors (wacht op die van Torras) besteld via amazon dus laat het weten als ze binnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mittavic
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:58:
[...]

Ik kon die van Amazon niet annuleren en wordt vanavond bezorgd dus kan wel even laten weten of er 1 of 2 in zitten.
Graag ook even een foto van het doosje 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:28
SirLenncelot schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:45:
Ik ben nog op zoek naar een magsafe wallet. Mijn portemonnee neem ik al jaren niet meer mee maar zou het fijn vinden om toch een id-kaart, enkel briefje geld mee te nemen en een plek om parkeertickets te stoppen.
Ik ben op zoek naar dun, plek voor 2/3 pasjes en zonder gekkigheid als greepjes of stands.
Met een google opdracht de variant van Spigen Valentinus gezien. Maar ben benieuwd wat de ervaringen of aanraders hier zijn.
Gebruik deze tot volle tevredenheid:

https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:20
De WSKEN lijkt wel een probleempje te hebben: de zwarte randjes halen een deel van de content weg. Voor de mensen met de FLOLAB: hebben jullie daar ook last van? Of is deze beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:58:
De WSKEN lijkt wel een probleempje te hebben: de zwarte randjes halen een deel van de content weg. Voor de mensen met de FLOLAB: hebben jullie daar ook last van? Of is deze beter?
Daar kan @Executor16 je wel antwoord op geven, zie hier.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:20
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:05:
[...]

Daar kan @Executor16 je wel antwoord op geven, zie hier.
Thanks, maar volgens mij staat daar niets over zwarte randen van de screen protector die over het scherm vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:16:
[...]

Thanks, maar volgens mij staat daar niets over zwarte randen van de screen protector die over het scherm vallen.
I know, maar wel een vergelijking. Ik dacht misschien heb je er iets aan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mittavic schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:58:
[...]

Ik heb ze als reserve screenprotectors (wacht op die van Torras) besteld via amazon dus laat het weten als ze binnen zijn.
Vrijwel hetzelfde, alleen hier staat geen ‘HD’ op. Op de achterkant nog wat info.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0As50nqUKGj9kX3k8cgqoiGgSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/STc1yaUN1jZYqXTFbp64gPcR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtquaF9owVCDuhz2ftkRSuqNv04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M26qQUcDKb5yP78w7NWx59gp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:42:
[...]

Vrijwel hetzelfde, alleen hier staat geen ‘HD’ op. Op de achterkant nog wat info.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vreemd! Wat zou het verschil dan zijn met deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8C4YsIMJ6W15i4gxdqFLakzF_I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ehYeRdlAQxYpxvFTh7nSydHY.jpg?f=fotoalbum_large

Op de website van Spigen zie ik ze niet! 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mittavic
Furrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:43:
[...]

[Afbeelding]

Viel mij ook op inderdaad. Vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:51

NSG

Je weet niks!

[...]

[Afbeelding]

De Pro HD variant wel, de Pro zonder HD zie ik niet staan: https://www.spigen.pl/en/...ro-17-17-pro-clear-180784

Ik heb deze zojuist maar besteld bij Appelhoes aangezien Spigen zelf aangeeft dat deze ook compatible is met de reguliere 17. Heb er nu eentje van amFilm op zitten, maar daarvan valt de transparantie vies tegen, randen zijn scherp en kan teletekst niet goed bedienen (denk dat ie net te klein is).

[ Voor 19% gewijzigd door NSG op 26-09-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Heb jij geen code staan op die achterkant? Ik snap het verschil ook niet echt. Deze gaat sowieso retour naar Amazon vanwege Flolab bestelling, maar ben toch benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:49:
[...]

Heb jij geen code staan op die achterkant? Ik snap het verschil ook niet echt. Deze gaat sowieso retour naar Amazon vanwege Flolab bestelling, maar ben toch benieuwd.
Ik vermoed dat de pro (zonder hd) de reguliere screenprotectors zijn met de nieuwe applicator. En de pro hd een helder glassoort gebruikt. But not sure!

Hier de achterkant van het doosje (incl. artikel nummer)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dN8_U52yz0J2RnX_gApX5EihObw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIijnCAAOllYJtZ3XsfH54oT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21
Ik zal ook even een duit in het screenprotector zakje doen. Sinds vorige week een pro Max, in de Apple Store een veel te dure protector laten plakken, maatvoer je praat het goed om dat, tja wat zijn die paar tientjes op de prijs van dat toestel… protector zit er overigens perfect op. Maar ik had ook al wat protectors op temu besteld, 5 stuks voor €5.- allen met applicator. Even de telefoons van mij dochters voorzien en moet zeggen, zijn echt uitstekend. Ik zie eerlijk gezegd geen verschil, eenvoudig te plakken en voelen exact het zelfde als die dure belkin protector.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Furrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:37:
[...]

Ik vermoed dat de pro (zonder hd) de reguliere screenprotectors zijn met de nieuwe applicator. En de pro hd een helder glassoort gebruikt. But not sure!

Hier de achterkant van het doosje (incl. artikel nummer)

[Afbeelding]
Dat zou goed kunnen, maar wel dezelfde teksten achterop. Met Clarity enzo. We zullen het misschien nooit weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
djeck schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:45:
Ik zal ook even een duit in het screenprotector zakje doen. Sinds vorige week een pro Max, in de Apple Store een veel te dure protector laten plakken, maatvoer je praat het goed om dat, tja wat zijn die paar tientjes op de prijs van dat toestel… protector zit er overigens perfect op. Maar ik had ook al wat protectors op temu besteld, 5 stuks voor €5.- allen met applicator. Even de telefoons van mij dochters voorzien en moet zeggen, zijn echt uitstekend. Ik zie eerlijk gezegd geen verschil, eenvoudig te plakken en voelen exact het zelfde als die dure belkin protector.
Belkin heeft de naam als A-merk, maar qua glass is het niet anders dan al het andere gemiddelde glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:46:
[...]

Dat zou goed kunnen, maar wel dezelfde teksten achterop. Met Clarity enzo. We zullen het misschien nooit weten. :)
Ohwell, desondanks is de screenprotector op m’n 17 pro max aanzienlijk meer helder t.o.v. de variant van Spigen op mn 13 pro max.

Is jouw Spigen screenprotector voor de 17 pro of pro max? Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

HD lijkt helaas marketingpraat van Spigen te zijn om je meer te laten betalen voor minder..

“ The only difference is the number of screen protectors. The Glas.tR EZ Fit HD is a 1 pack that's sold in physical retail stores. The other EZ Fit is a 2 pack. Both glass and applicators are the exact same, the names are just a bit different due to where they're sold.”
https://www.reddit.com/r/Spigen/s/Jq0ZuKdZLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Furrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:09:
[...]

Ohwell, desondanks is de screenprotector op m’n 17 pro max aanzienlijk meer helder t.o.v. de variant van Spigen op mn 13 pro max.

Is jouw Spigen screenprotector voor de 17 pro of pro max? Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Wat dus niet zo kunnen, zie hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zie ook dat YMW inmiddels foto's heeft geüpload voor hun 17 Pro series leather cases en ze verkoopt, maar nog geen blauwe :-( . Bij de 15PM was YMW de enige leather case die ik geprobeerd heb die het gevoel van de oude Apple leather cases evenaarde.

Ik heb inmiddels de TechWoven case een week in gebruik, stuk beter dan de Finewoven die niet goed om de telefoon zat en gelijk terug kon. Deze heeft een goede pasvorm en voelt stevig aan. In het begin vond ik hem vrij slippery en voelde de textuur wat ruw aan, maar dat wende snel. Ook fijn dat de case niet bulky is en de knoppen fijn aanvoelen. Zeker dat eerste ontbreekt bij veel alternatieven voor de Apple leather case imo, hoewel TechWoven ook niet echt in de buurt komt van de oude feel... Maar wel stuk makkelijker schoon te maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
NSG schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:12:
HD lijkt helaas marketingpraat van Spigen te zijn om je meer te laten betalen voor minder..

“ The only difference is the number of screen protectors. The Glas.tR EZ Fit HD is a 1 pack that's sold in physical retail stores. The other EZ Fit is a 2 pack. Both glass and applicators are the exact same, the names are just a bit different due to where they're sold.”
https://www.reddit.com/r/Spigen/s/Jq0ZuKdZLI
Je zou gelijk kunnen hebben!

Maar ze hebben het daar over een andere screenprotector.
We hebben het hier over de Pro en Pro HD.
Zou een soortgelijke constructie kunnen zijn maar dan met andere varianten van Spigen screenprotectors.

En dat mijn screenprotector meer helder is, is echt geen placebo 🧐
Deze nieuwe Alumina Core ( wat natuurlijk ook een catchy marketing term is) screenprotectors zijn echt helder. Wat ze er ook mee gedaan hebben, het is een vooruitgang tov de oude screenprotectors, waar ik overigens ook dik tevreden mee was.

[ Voor 12% gewijzigd door Furrr op 26-09-2025 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:27:
[...]

Wat dus niet zo kunnen, zie hieronder.
Dat is dus een andere screenprotector.
Ik kap met deze nonsens 😂

[ Voor 18% gewijzigd door Furrr op 26-09-2025 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Furrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:06:
[...]

Je zou gelijk kunnen hebben!

Maar ze hebben het daar over een andere screenprotector.
We hebben het hier over de Pro en Pro HD.
Zou een soortgelijke constructie kunnen zijn maar dan met andere varianten van Spigen screenprotectors.

En dat mijn screenprotector meer helder is, is echt geen placebo 🧐
Deze nieuwe Alumina Core ( wat natuurlijk ook een catchy marketing term is) screenprotectors zijn echt helder. Wat ze er ook mee gedaan hebben, het is een vooruitgang tov de oude screenprotectors, waar ik overigens ook dik tevreden mee was.
Bij de niet Pro (HD) variant wordt ook ‘Alumina Core’ genoemd. Ziet er echt naar uit dat het alledrie de varianten hetzelfde glas betreft, waarbij Pro een andere applicator heeft om kans op stof te verminderen en Pro HD een 1-pack is van de Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
NSG schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:24:
[...]

Bij de niet Pro (HD) variant wordt ook ‘Alumina Core’ genoemd. Ziet er echt naar uit dat het alledrie de varianten hetzelfde glas betreft, waarbij Pro een andere applicator heeft om kans op stof te verminderen en Pro HD een 1-pack is van de Pro.
Mijn oude screenprotector had niet de Aluminacore, en weet niet of het daar aan ligt, maar was echt wel iets donkerder. Ondanks dat het mn favo screenprotector is (lees: die van Spigen in general), helaas door de jaren heen meerdere moeten vervangen (ruwe hobbies) en viel de nieuwe, voor de 17 pro max echt op door helderheid.

Dus de nieuwe series zijn wel degelijk meer helder. HD of geen HD.

We probeerde louter uit te zoeken waar de branding voor stond. Blijkbaar heeft het niets met de helderheid te maken. Neemt niet weg dat de nieuwe wel degelijk meer helder zijn.

Maar boeien verder, niemand hoeft het van me aan te nemen natuurlijk 😁 is echt geen ramp!
Ik hou er nu wel verder over op, genoeg woorden aan vuil gemaakt. 👍🏻

[ Voor 14% gewijzigd door Furrr op 26-09-2025 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Oeps!

[ Voor 160% gewijzigd door Furrr op 26-09-2025 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tactiturnus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:24
Dennisweb schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:58:
Er is een Video gemaakt over de flolab voor de iphone 16 en daarin, vanaf +- 00:34, wordt hieraan specifiek aandacht besteed en verteld dat ondanks de zwarte randen geen verlies van scherm plaats vindt, maar dat alle pixels worden getoond. Nogmaals dit is een review van 6 maanden geleden, maar verwacht hetzelfde van de flolab voor de iphone 17. Heb zelf de screenprotector ook gekocht, maar helaas de iphone 17 nog niet binnen, dus kan het nog niet met zekerheid zeggen

[ Voor 5% gewijzigd door Tactiturnus op 27-09-2025 01:25 ]

• Furrr
Tactiturnus schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 01:23:
[...]

Er is een Video gemaakt over de flolab voor de iphone 16 en daarin, vanaf +- 00:34, wordt hieraan specifiek aandacht besteed en verteld dat ondanks de zwarte randen geen verlies van scherm plaats vindt, maar dat alle pixels worden getoond. Nogmaals dit is een review van 6 maanden geleden, maar verwacht hetzelfde van de flolab voor de iphone 17. Heb zelf de screenprotector ook gekocht, maar helaas de iphone 17 nog niet binnen, dus kan het nog niet met zekerheid zeggen
Toch nog wat woorden vuil maken 😭🤣

Net even de review gezien en blijkt de Flolab sp echt goed te zijn. Ik vind MobilereviewsEH een van de betere reviewers btw dus die neem ik wel serieus.

Blijkbaar zijn de nieuwe Spigen Alumina core series van het zelfde materiaal gemaakt als die van Flolab. Alumino silicate (Flolab) - Alumina silicate (Spigen).

[ Voor 6% gewijzigd door Furrr op 27-09-2025 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Furrr schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 07:37:
[...]

Toch nog wat woorden vuil maken 😭🤣

Net even de review gezien en blijkt de Flolab sp echt goed te zijn. Ik vind MobilereviewsEH een van de betere reviewers btw dus die neem ik wel serieus.

Blijkbaar zijn de nieuwe Spigen Alumina core series van het zelfde materiaal gemaakt als die van Flolab. Alumino silicate (Flolab) - Alumina silicate (Spigen).
Blijft het zwarte randje en edge-to-edge over. :)

• Furrr
THE_BASE schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 08:51:
[...]

Blijft het zwarte randje en edge-to-edge over. :)
True! Dat is voor mij echt een deal breaker zijn.
In het verleden had je nog wel eens last van refractie op de randen van een screenprotector met als gevolg een regenboog spektakel aan voornamelijk 1 zijde van de screenprotector (want perfect centreren lukt bijna nooit). In dat soort situaties los je dat met een zwarte rand op. Maar tegenwoordig, of althans, ik kom het nooit meer tegen, heb je daar geen last meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Furrr schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:44:
[...]

True! Dat is voor mij echt een deal breaker zijn.
In het verleden had je nog wel eens last van refractie op de randen van een screenprotector met als gevolg een regenboog spektakel aan voornamelijk 1 zijden van de screenprotector (want perfect centreren lukt bijna nooit). In dat soort situaties los je dat met een zwarte rand op. Maar tegenwoordig, of althans, ik kom het nooit meer tegen, heb je daar geen last meer van.
Maar wel irritante stof tussen zijkant van de case en het glas wat dus niet volledig aansluit, ik verwacht dat dit met de Flolab beter sluit.

Ook zonder case zie je schijnbaar de Flolab vrijwel niet. Maar ik was ook altijd fan van Spigen, dus benieuwd of het allemaal zo wonderbaarlijk is als men zegt bij Flolab.

• Furrr
THE_BASE schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:58:
[...]

Maar wel irritante stof tussen zijkant van de case en het glas wat dus niet volledig aansluit, ik verwacht dat dit met de Flolab beter sluit.

Ook zonder case zie je schijnbaar de Flolab vrijwel niet. Maar ik was ook altijd fan van Spigen, dus benieuwd of het allemaal zo wonderbaarlijk is als men zegt bij Flolab.
Keep us posted!
Ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:43
Geen blokkerende pixels hier met de Flolab. Wat hij wel heeft is een flinke barst. Mijn zoontje van 2 was zo aardig om papa even z’n telefoon aan te geven (en liet ‘m vallen helaas). Ik heb beroep gedaan op Flolab’s levenslange garantie en er komt netjes een nieuwe m’n kant op, dus hun support is ook prima.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste