Ik heb deze SATECHI 3-in-1 draadloos oplaadstation al een lange tijd en bevalt erg goed. Ik wilde mijn watch juist uit het zicht aan de achterkant (neemt ook veel minder ruimte in op je bureau/nachtkastje). Watch lader en het geheel kan ingeklapt worden. Kan dus ook heel makkelijk in je tas mee op reisismael_- schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:54:
Wellicht is dit niet de meest geschikte plek om deze vraag te stellen, maar heeft iemand misschien een goede tip voor een 3-in-1 oplader die geschikt is voor de nieuwe iPhone 17 Pro, AirPods Pro 3 en Apple Watch Series 7?
Aanraders zijn welkom!
Dank je wel voor de tip! Ga deze dan denk ik bestellen en ESR terug sturen. Vind dit trouwens een heel acceptabele prijs. Die Flolab zou ik wel overwegen, maar vind het ingewikkeld dat die hier nergens te koop is.Paprika schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:43:
[...]
https://www.amazon.de/-/e..._dt_b_fed_asin_title&th=1
Ietsje duurder overigens dan wat je nu hebt, maar wel een (set van 2) die ik zou aanraden als de meer betaalbare oplossing t.o.v. iets als FLOLAB. Zonder Prime even een NL shop zoeken voor de verzendkosten.
Uiteindelijk valt en staat alles bij de vraag "wat is duur?". Als je er best lang naar moet kijken en aan moet zitten met je vingers dan kan een paar euro een groot verschil maken wat betreft de ervaring gedurende de levensduur van je screenproector. Zie ook DonRoger in "[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets"
Ik heb die ook, of ieg deze; https://www.amazon.de/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1Micheeels schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:59:
[...]
Dank je wel voor de tip! Ga deze dan denk ik bestellen en ESR terug sturen. Vind dit trouwens een heel acceptabele prijs. Die Flolab zou ik wel overwegen, maar vind het ingewikkeld dat die hier nergens te koop is.
Denk dezelfde. Mis alleen de iPhone nog.
(staat nog op vrijdag al is die al in Duitsland warehouse gearriveerd...)
-
Als je een iPhone (doos) losmaakt dan zit er nu/al (vorige te lang geleden) al een 'beschermvel/sticker' op toch? Dan is het net zo handig om als je die er af haalt gelijk de screenprotector er op te doen toch? Of is die niet perse stofvrij dan?
-
Ik zoek ook nog een nieuwe Qi (2.2) lader. Heb nu nog een gewone 'normale' die 7/7,5W(?) doet.
Beetje als dit idee; https://www.coolblue.nl/p...raadloze-oplader-15w.html
Gewoon een 2 in 1 (als ik ooit oordopjes of een 2e Qi apparaat krijg) en plat, geen stand dingen
https://www.coolblue.nl/p...raadloze-oplader-15w.html
Alleen Anker en Ugreen hebben nog niks daarin, alleen wat 'reis' varianten noem ik het maar. Maar gezien ik nu een SE2 heb zal ik de dag/weken ook nog wel met een iPhone 17 doorkomen.
Dus daar zal ik even moeten wachten op meer keuze denk ik.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ja. Er zit een sticker op. Sticker eraf en nog voordat je het scherm aanraakt de screen protector installeren werkt uitstekend!The Chosen One schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:19:
[...]
Als je een iPhone (doos) losmaakt dan zit er nu/al (vorige te lang geleden) al een 'beschermvel/sticker' op toch? Dan is het net zo handig om als je die er af haalt gelijk de screenprotector er op te doen toch? Of is die niet perse stofvrij dan?
Van ellende maar een siliconen hoesje van Apple besteld, blijkbaar is de TechWoven zeldzamer dan goud 
Als het goed is komt mijn Pro 17 aankomende vrijdag, en zonder hoesje wil ik hem niet gebruiken. Had mijn zinnen gezet op een bruine TechWoven, maar nu maar een terracotte siliconen dus.

Als het goed is komt mijn Pro 17 aankomende vrijdag, en zonder hoesje wil ik hem niet gebruiken. Had mijn zinnen gezet op een bruine TechWoven, maar nu maar een terracotte siliconen dus.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Je zou kunnen proberen er toch eentje te bestellen. Mijne kwam veeeeel eerder dan de aangegeven tijd op de website.Drardollan schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:02:
Van ellende maar een siliconen hoesje van Apple besteld, blijkbaar is de TechWoven zeldzamer dan goud
In feite is da grappig; 1479€ voor een iPhone maar een cover van 30€ is duur
.
Mijn iPad is nog duurder maar ik weiger(de) om een officiele smart cover er voor te halen. Heb er gewoon 1 van snelle ali gehaald voor een kwart van de prijs of zo. Doet al 1+ jaar dienst. En nog fijner ook.Reetkeverke schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:32:
In feite is da grappig; 1479€ voor een iPhone maar een cover van 30€ is duur.
Voor veel minder heb je afhankelijk van de accessoire iets mindere, zelfde of betere kwaliteit. Met een iPad of iPhone zelf is dat wat lastiger. ;p
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Krijg op de bekende sites niet eens meer een bestelknop. En laatste wat ik wil is het toestel 2 weken klaar hebben liggen haha.Micheeels schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:23:
[...]
Je zou kunnen proberen er toch eentje te bestellen. Mijne kwam veeeeel eerder dan de aangegeven tijd op de website.
Heb nu een siliconenhoesje van Spigen om mijn 16P, die bevalt wel goed aangezien die er al een jaar om zit. Ga ik nu dus weer doen, als het bevalt dan bevalt het. En anders alsnog een TechWoven halen, al wil ik die wel eerst goed voelen. FineWoven heb ik gelijk terug gestuurd jaren terug.
Geen idee op wie het een reactie is, maar ben het wel met je eens. Ik gebruikte altijd de officiële Apple leren hoesjes tot dit ineens niet meer mocht van meneer Apple. De alternatieven, ook van dure merken, waren aanzienlijk slechter.Reetkeverke schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:32:
Zelf meestal Spigen hoesjes, redelijke prijs en goede kwaliteit. Maar nu toch maar weer eens Apple proberen, al is 60 euro voor siliconen wel behoorlijk aan de prijs in mijn ogen. Maar beter dan een 17P zonder hoes.
Vrijdag ook de techwoven bruin besteld, levertijd eind oktober. Werd gewoon dezelfde dag verzonden, en vandaag intvangen. De levertijd klopt dus niet.Drardollan schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:02:
Net de Flolab binnen en geïnstalleerd op m’n 17 Pro Max. Had op m’n 15 Pro Max twee jaar een Torras zitten, maar deze is echt nog vele malen beter.
Waar?NouraA schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:11:
[...]
Vrijdag ook de techwoven bruin besteld, levertijd eind oktober. Werd gewoon dezelfde dag verzonden, en vandaag intvangen. De levertijd klopt dus niet.
Welke versie van flolab?ZoRr0 schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:13:
Net de Flolab binnen en geïnstalleerd op m’n 17 Pro Max. Had op m’n 15 Pro Max twee jaar een Torras zitten, maar deze is echt nog vele malen beter.
Apple. Er zijn meerdere mensen die hem binnen paar dagen hebben ontvangen ondanks dat er aangegeven wordt eind okt leverering
Ik heb de NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge. Volgens leden van het forum van Macrumors komt er volgende maand nog een betere versie die 3D-randen heeft waardoor hij nog beter aansluit.
Was idd als voorbeeld, de witte is verkrijgbaar via Amazon, de oranje en de blauwe niet gezien op Amazon, alleen via de link die ik deeldeBigF25 schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:32:
@Reetkeverke
jij bent crazylegs en reetkeverke in 1?
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Heb je het link voor mij waar ik kan inlezen?ZoRr0 schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:48:
[...]
Ik heb de NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge. Volgens leden van het forum van Macrumors komt er volgende maand nog een betere versie die 3D-randen heeft waardoor hij nog beter aansluit.
https://forums.macrumors....ors.2464376/post-34165243ismael_- schreef op maandag 22 september 2025 @ 23:01:
[...]
Heb je het link voor mij waar ik kan inlezen?
Flolab privacy 3D is beschikbaar.
Flolab clear 3D moet nog uitkomen
https://forums.macrumors....ors.2464376/post-34162521
[ Voor 24% gewijzigd door LLaTeM op 23-09-2025 14:01 ]
Ik heb de ESR en het randje blokkeert soms het scherm bij mij.. Aan het overwegen om toch iets anders te leggenMicheeels schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:40:
Via de website van ESR een 3-pack van hun Armorite 7x screen protector besteld voor 17,85. Zou morgen geleverd moeten worden. Dan heb ik een TechWoven hoesje klaar liggen en een screenprotector. Nu nog de iPhone zelf… 😩
Hoe zijn de ervaringen met de ESR protector? Lees wat conflicterende informatie of het zwarte randje nu wel of niet het scherm blokkeert. Nog andere tips die niet al te duur en snel leverbaar zijn?
Hoe lang duurde levering bij jou?ZoRr0 schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:13:
Er is een nieuwere 25W versie uitgekomen (slecht beschikbaar nog): zijn een aantal varianten met oa een met iPhone, Watch en AirPods optie.Pensmaster-B schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:47:
[...]
uitvoering: Belkin BoostCharge Pro WIZ023VFWH
Bevalt mijzelf erg goed.
serie: UltraCharge
Iemand al een glazen achterkant beschermer gevonden voor het camera eiland voor de 17 PM? En dan zonder de camera lenzen.
Hoeft niet altijd met de prijs van een hoesje te maken hebben toch. Ik vind het apparaat zonder gewoon mooier. Als ik 1329 euro betaal voor een apparaat, wil ik die ook graag kunnen gebruiken zonder 'bescherming'. Maar ik weet niet waarop je reageert, dus misschien is mijn reactie misplaatst...Reetkeverke schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:32:
Ik twijfel nog over het installeren van een screenprotector. Op de youtube videos die ik heb gezien, is het breken van het scherm nou net iets waar je je het minst zorgen over hoeft te maken met CS2. Ook heb ik ooit ergens gehoord, dat het plakken van een screenprotector de 'oleophobic coating' van je scherm haalt bij het weer verwijderen ervan. En zonder screenprotector is het beeld wel echt mooier
Ik ga eens kijken voor een leuke sleeve, dan is het toestel in een tas of tijdens het hardlopen / wielrennen toch een soort van beschermd.
Battle.net || Strava
thx voor de update, dat idee had ik ookLLaTeM schreef op maandag 22 september 2025 @ 23:21:
[...]
https://forums.macrumors....ors.2464376/post-34165243
Flolab privacy 3D is beschikbaar.
Flolab clear 3D moet nog uitkomen
https://forums.macrumors....ors.2464376/post-34162521
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Exact wat ik gisteren tegen mijn vriendin zei.Reetkeverke schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:32:
Dat de iPhone 17 Pro er komt staat wel vast, maar hik vervolgens wel aan tegen de prijs van een hoesje

Of nouja, vooral meerdere hoesjes want kan nog niet echt kiezen.
Heb echter ook jaren mijn telefoon zonder hoesje gebruikt (tot een paar jaar geleden) en er is er nog nooit een gesneuveld. Toch durf ik het nu niet meer aan met twee kleine terroristen in huis die de telefoon nog wel eens ongemerkt (af)pakken en mogelijk laten vallen.
https://forums.macrumors....st=34133046#post-34133046retlaw schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:40:
[...]
Hoeft niet altijd met de prijs van een hoesje te maken hebben toch. Ik vind het apparaat zonder gewoon mooier. Als ik 1329 euro betaal voor een apparaat, wil ik die ook graag kunnen gebruiken zonder 'bescherming'. Maar ik weet niet waarop je reageert, dus misschien is mijn reactie misplaatst...
Ik twijfel nog over het installeren van een screenprotector. Op de youtube videos die ik heb gezien, is het breken van het scherm nou net iets waar je je het minst zorgen over hoeft te maken met CS2. Ook heb ik ooit ergens gehoord, dat het plakken van een screenprotector de 'oleophobic coating' van je scherm haalt bij het weer verwijderen ervan. En zonder screenprotector is het beeld wel echt mooier.
Ik ga eens kijken voor een leuke sleeve, dan is het toestel in een tas of tijdens het hardlopen / wielrennen toch een soort van beschermd.
Daar en onderaan (mijn post) staan er een paar. Heb die van de 2e link nu besteld.
Bij de MediaMarkt kwam net de TechWoven Siennabruin weer op voorraad met levering maandag. Dus die ook maar besteld, goedkoper en sneller (waarschijnlijk) dan via Apple. Die van Apple gaat gewoon retour, kan niet annuleren.
Wel stom foutje, had voor de zekerheid een siliconen versie besteld…. Heb ik per ongeluk voor de Max besteld die ik helemaal niet gekocht heb
Dus die kon ook zo retour.
Wel stom foutje, had voor de zekerheid een siliconen versie besteld…. Heb ik per ongeluk voor de Max besteld die ik helemaal niet gekocht heb
Dus die kon ook zo retour.
Voor nu maar de Torras OrigArmor Screen Protector besteld.overtones schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:44:
[...]
thx voor de update, dat idee had ik ook
Ik heb Case 1 besteld. Ziet er prima uit alleen zijn de randen aan de kant van het scherm hard en voelbaar in je zak.Hendrikje1 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:07:
Zelf ben ik altijd tevreden over cases van Baseus en ESR.
Ook voor mijn iPhone 17 Pro Max weer gekozen voor 2 cases van Baseus.
Case 1 - Case 2.
Voor een screenprotector kies ik al een aantal jaar voor Flolab.
Screenprotector van Flolab of
Zie ook deze dude die ze test:
Als je niet de video wilt kijken de samenvatting:
#3 – Wsken (~$22, gemiddeld $27)
• Een van de goedkoopste protectors die ik heb getest
• Dekking: ~94% (kleinste in de top 3)
• Eenvoudige installatie, geen grote problemen
• Helderheid: 89% (onder gemiddeld 90%) → maakt tekst en randen iets doffer
• Schittering: -2% verandering → verbetert reflecties niet
• Vingerafdrukken: gemiddeld 38 seconden (slechter dan gemiddeld, vaker afvegen nodig)
• Duurzaamheid: 291N directe impact (gemiddeld 275N), 121N rand (gemiddeld 86N)
• Krasbestendigheid: dichter bij 7H dan de geclaimde 9H+
• 💡 Budgetvriendelijk, maar levert helderheid en vingerafdrukken in voor de prijs
#2 – Torras OrigArmor 100% anti-reflectie ($42)
• Duurste in mijn Top 3, stevig premium geprijsd
• Dekking: ~94,5%
• Installatie: uniek rolsysteem (werkt, maar liet 2 luchtbelletjes achter die ik eruit moest persen)
• Helderheid: 93% (bijna het theoretische maximum van 94%) → helder en scherp
• Schittering: 27% minder → geweldig met de antireflectiecoating van de iPhone 17 (maar niet de beste in het algemeen)
• Vingerafdrukken: gemiddeld 35 seconden → iets beter dan Wsken
• Duurzaamheid: 241N directe impact (onder gemiddeld), 110N rand (boven gemiddeld)
• Krasbestendigheid: ~7H, nog steeds niet waar 9H+ zoals beweerd
• 💡 Premium helderheid en antireflectie, maar mindere impactbestendigheid
#1 – Flolab NanoArmor 6 (~$40)
• Jaar na jaar nog steeds de beste protector die ik heb getest
• Dekking: ~94,5% (hetzelfde als Torras, misschien een fractie (breder)
• Installatie: uitstekend traysysteem met gigantische stofsticker (gemakkelijk + schoon)
• Helderheid: 93%, hetzelfde als Torras
• Schittering: 37% minder → beste overall, vergeleken met gemiddelde beschermers die de schittering met ~10% verhogen
• Vingerafdrukken: gemiddeld 31 seconden → beste veegbestendigheid in de Top 3
• Duurzaamheid: 313N directe impact (gemiddeld 275N), 147N rand (gemiddeld 86N) → sterkste in de groep
• Krasbestendigheid: solide 7H
• Bonus: anti-regenboogeffect voor zonnebrillen
• 💡 De NanoArmor verplettert de concurrentie — beste combinatie van helderheid, schitteringvermindering, duurzaamheid en veegbestendigheid
De Flolab clear 3D versie schijnt in oktober te komen, blijkbaar beter volgens posts op het macrumors forum.
Ja dat las ik al. Heb net nr 2 besteld. De origarmorLLaTeM schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:30:
[...]
De Flolab clear 3D versie schijnt in oktober te komen, blijkbaar beter volgens posts op het macrumors forum.
Hem hem toch nodig.
Ik zoek een spelt in een hooiberg, een iphone 17 hoesje met:
Magsafe, cardholder, optie om de telefoon in landscape neer te zetten en het liefst ook nog een koord aan te kunnen maken.
Heeft iemand een idee?
Ik heb er nu eentje met cardholder en koord, maar magsafe doet het niet, en ook geen landscape neerzet optie. Ik wil liever geen bookcase (want jaren gehad, maar zijn nu een beetje suf).
Magsafe, cardholder, optie om de telefoon in landscape neer te zetten en het liefst ook nog een koord aan te kunnen maken.
Heeft iemand een idee?
Ik heb er nu eentje met cardholder en koord, maar magsafe doet het niet, en ook geen landscape neerzet optie. Ik wil liever geen bookcase (want jaren gehad, maar zijn nu een beetje suf).
Doet Apple zo zijn/haar best om een sterk en krasbestendig scherm te maken en dan plakt iedereen er alsnog een protector overheen.
.
Laatste screenprotector had ik op mijn Iphone 11 denk ik. Daarna op mijn 14 geen protector gehad. En dat bevalt mij toch beter. Het scherm geeft dan toch mooier beeld. Aan de andere kant snap ik soms wel, het is toch een duur toestel.
Maar wat zijn die screenprotectors dan duur zeg!
Laatste screenprotector had ik op mijn Iphone 11 denk ik. Daarna op mijn 14 geen protector gehad. En dat bevalt mij toch beter. Het scherm geeft dan toch mooier beeld. Aan de andere kant snap ik soms wel, het is toch een duur toestel.
Maar wat zijn die screenprotectors dan duur zeg!
Battle.net || Strava
Waren altijd al sufMevrouwDeKat schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:24:
Heeft iemand een idee?
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Ik ben eigenlijk geen fan van hoesjes omdat het het 'handgevoel' meestal nadeling beïnvloed maar om één of andere reden voelt m'n nieuwe blauwe 17 pro toch wat kwetsbaarder dan m'n vorige 15 pro dus ben op zoek naar een super dun hoesje voornamelijk tegen krassen en wellicht broekzak ongelukjes. Ik kwam o.a. de Bare Naked Case tegen: https://www.bare-cases.com/pages/bare-naked-for-iphone
Ook zag ik deze van Jetech, stuk goedkoper: https://www.amazon.nl/JET...Bescherming/dp/B0FJCM7B27
Iemand ervaring met deze twee toevallig? Andere ultra dunne suggesties zijn natuurlijk welkom
Ook zag ik deze van Jetech, stuk goedkoper: https://www.amazon.nl/JET...Bescherming/dp/B0FJCM7B27
Iemand ervaring met deze twee toevallig? Andere ultra dunne suggesties zijn natuurlijk welkom
[ Voor 20% gewijzigd door amphora op 24-09-2025 11:59 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Magsafe en cardholder in één hoesje gaat niet werken denk ik want opladen door je kaarten heen zal niet werken en als je er al kaarten in kwijt kan wat is dan nog het nut van magsafe? Zal dan een los magsafe hoesje met losse magsafe cardholder moeten worden (ik ben fan van deze van Moft: https://www.moft.us/produ...le?variant=40843708104791)MevrouwDeKat schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:24:
Heeft iemand een idee?
[ Voor 13% gewijzigd door amphora op 24-09-2025 11:53 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
haha, waarschijnlijk wel ja, als millenial ben ik toch wel een beetje een boomer. Maar ik heb me voor genomen deze Iphone m'n leven te beteren
Had deze nog in mijn lijstje staan van Torras;amphora schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:45:
Ik ben eigenlijk geen fan van hoesjes omdat het het 'handgevoel' meestal nadeling beïnvloed maar om één of andere reden voelt m'n nieuwe blauwe 17 pro toch wat kwetsbaarder dan m'n vorige 15 pro dus ben op zoek naar een super dun hoesje voornamelijk tegen krassen en wellicht broekzak ongelukjes. Ik kwam o.a. de Bare Naked Case tegen: https://www.bare-cases.com/pages/bare-naked-for-iphone
https://www.amazon.de/-/e...4?smid=ANPMVOZDRIH7A&th=1
Deze valt ook nog mee van Ali;
https://nl.aliexpress.com...%210&gatewayAdapt=glo2nld
Oh die zijn best wel mooi, goede optie! De magsafe is ook voor af en toe een batterij (maar hoeft niet altijd), maar wisselen tussen cardholder/standaard en batterij is geen issueamphora schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:51:
[...]
Magsafe en cardholder in één hoesje gaat niet werken denk ik want opladen door je kaarten heen zal niet werken en als je er al kaarten in kwijt kan wat is dan nog het nut van magsafe? Zal dan een los magsafe hoesje met losse magsafe cardholder moeten worden (ik ben fan van deze van Moft: https://www.moft.us/produ...le?variant=40843708104791)
Geen goed vooruitzicht als het echt zo isApC_IcE schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:27:
[...]
Ja dat las ik al. Heb net nr 2 besteld. De origarmor
Hem hem toch nodig.
https://forums.macrumors....ors.2464376/post-34173529
Ligt eraan wat je mooi vindt maar zoiets zou kunnen als je een losse cardholder erbij neemt.MevrouwDeKat schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:24:
Heeft iemand een idee?
case
https://torraslife.com/co...air-for-iphone-17-pro-max
strap
https://torraslife.com/co...sory/products/phone-strap
cardholder
YouTube: Top 5 MagSafe Wallets For The iPhone 17 - 50+ Tested
Gebruik al jaren de screenprotectors van Spigen.
De applicator maakt het leven een stuk makkelijker en gaan ze lang mee.
Voor de 17 pro max hebben ze sinds kort een Pro HD versie en kan ik die echt aanraden! Stof vrij gecentreerd op kunnen plakken. Het is een iets ander systeem dan bij de reguliere screenprotectors van Spigen maar desalniettemin erg simpel in gebruik.
Wat me vooral opvalt is dat de screenprotector bovengemiddeld helder is. Zou de Alumina Core daar iets mee te maken kunnen hebben, of is dat een loze holle marketing term? Hoe dan ook, het is veel helderder dan ik in de afgelopen jaren gewend ben.
De hoesjes van Spigen heb ik niets mee maar denk wel dat ze de beste screenprotectors hebben.
Voor de 17 pro max hebben ze sinds kort een Pro HD versie en kan ik die echt aanraden! Stof vrij gecentreerd op kunnen plakken. Het is een iets ander systeem dan bij de reguliere screenprotectors van Spigen maar desalniettemin erg simpel in gebruik.
Wat me vooral opvalt is dat de screenprotector bovengemiddeld helder is. Zou de Alumina Core daar iets mee te maken kunnen hebben, of is dat een loze holle marketing term? Hoe dan ook, het is veel helderder dan ik in de afgelopen jaren gewend ben.
De hoesjes van Spigen heb ik niets mee maar denk wel dat ze de beste screenprotectors hebben.
:strip_exif()/f/image/ehYeRdlAQxYpxvFTh7nSydHY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Furrr op 24-09-2025 15:52 ]
Heeft ESR ook. Systeem werkt perfect.Furrr schreef op woensdag 24 september 2025 @ 15:37:
Voor de 17 pro max hebben ze sinds kort een Pro HD versie en kan ik die echt aanraden! Stof vrij gecentreerd op kunnen plakken. Het is een iets ander systeem dan bij de reguliere screenprotectors maar desalniettemin erg simpel in gebruik.
[Afbeelding]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
ESR zie ik geregeld op positieve wijze voorbij komen!TheKerremenke schreef op woensdag 24 september 2025 @ 15:38:
[...]
Heeft ESR ook. Systeem werkt perfect.
Moet wel zeggen dat ik deze HD pro Spigen opvallend helder vind. Je moet t zien om het te begrijpen denk ik.
iemand toevallig het Siliconenhoesje met MagSafe voor iPhone 17 in bezit?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Oh oh. Naja met 1,50 verzkering gekocht. Kunnen we dat meteen uittesten. Terwijl we wachten op de flolabLLaTeM schreef op woensdag 24 september 2025 @ 12:10:
[...]
Geen goed vooruitzicht als het echt zo is![]()
https://forums.macrumors....ors.2464376/post-34173529
Misschien een incident
Vandaag alles van Pitaka binnen gekomen.
Nu de telefoon nog..............................
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UbI3zTYdLybRoIBrNOl2HjQI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fXaIYGbwx7zGN730qkw4g2j3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nv5yKZbCWhK6oMuMSW0dCJvB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TAjV59tTWPIcb5spmd9Y2BTW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gQNxG0L2LhaG0U5ySipiGm5v.jpg?f=user_large)
Nu de telefoon nog..............................

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UbI3zTYdLybRoIBrNOl2HjQI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fXaIYGbwx7zGN730qkw4g2j3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nv5yKZbCWhK6oMuMSW0dCJvB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TAjV59tTWPIcb5spmd9Y2BTW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gQNxG0L2LhaG0U5ySipiGm5v.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2myt2qEq4UDEVIMemGSDmuBQ.jpg?f=user_large)
Er zijn een tiental andere merken met diezelfde applicator dus dat is echt niets nieuws. De FLOLAB die ik nu heb ook en ik zou echt niet meer terug naar Spigen willen nadat ik ze naast elkaar heb gehad.Furrr schreef op woensdag 24 september 2025 @ 15:37:
[Afbeelding]
Ik heb de barecase besteld in cosmic orange maar nog niet ontvangen. Let u know. Heb nu de thin case van Nudient erop en die bevalt ook goed.amphora schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:45:
Lijkt wel veel op dezeMike-Nikon schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:15:
Vandaag alles van Pitaka binnen gekomen.
Nu de telefoon nog..............................![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://nl.aliexpress.com/item/1005009955260529.html
Holy f*** zeg, 4 tal uren geleden achter airpods pro 3 geweest in Mediamarkt Oostakker, 1ste keer ik airpods koop, gadver zeg, wat een geluid daar uitkomt, echt top.
Mega content van, ik ga het wel (net) niet tot het luidste zetten dat vindk het beste.
En de oortjes zitten heel goed, enige ik eens moet testen is 1 maatje kleiner hoe dat zal zitten, maar ze zitten goed hier & ik mag hard met mijn hoofd schudden, ze vallen er niet uit. Top.
Ook nog de watch se 3 44mm gekocht.
Moet ik subiet aan beginnen. 1ste smartwatch van Apple.
Mega content van, ik ga het wel (net) niet tot het luidste zetten dat vindk het beste.
En de oortjes zitten heel goed, enige ik eens moet testen is 1 maatje kleiner hoe dat zal zitten, maar ze zitten goed hier & ik mag hard met mijn hoofd schudden, ze vallen er niet uit. Top.
AliExpress staat natuurlijk vol met meuk dat ergens anders op lijktLLaTeM schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:26:
[...]
Lijkt wel veel op deze
https://nl.aliexpress.com/item/1005009955260529.html
Het is niet de applicator wat ik bijzonder vind.Executor16 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:13:
[...]
Er zijn een tiental andere merken met diezelfde applicator dus dat is echt niets nieuws. De FLOLAB die ik nu heb ook en ik zou echt niet meer terug naar Spigen willen nadat ik ze naast elkaar heb gehad.
Het gaat me specifiek om het soort glas. Dat is echt veel beter dan wat ik ooit gehad heb. Zo helder heb ik ze nooit eerder gezien.
Ik heb altijd Spigen EZ-Fit, maar zag hier laatst iemand die glass met een zwart randje kon aanraden, kan het niet meer vinden. Wie weet welke dat is?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
En welk hoesje heb je daarbij gekocht? ;-)Reetkeverke schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:37:
Holy f*** zeg, 4 tal uren geleden achter airpods pro 3 geweest in Mediamarkt Oostakker, 1ste keer ik airpods koop, gadver zeg, wat een geluid daar uitkomt, echt top.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Bij Amazon voor 42,10 euro Apple TechWoven Black besteld voor m’n iPhone 17 Pro Silver. Ding was voor 62,10 euro en met SEP10 te koop voor een tientje minder. Bleek ik ook nog een keer 10 euro in m’n account te hebben staan van een coulance. Lekker shoppen zo.
Valt me overigens alles mee. Had altijd de originele leather case van Apple tot ze vorig jaar met die aanfluiting kwamen. Maar dit spul ziet er netjes uit en kan volgens mij meer hebben.
Thuis op de bank lekker naakt (de iPhone dan) en op het werk de TechWoven.
Valt me overigens alles mee. Had altijd de originele leather case van Apple tot ze vorig jaar met die aanfluiting kwamen. Maar dit spul ziet er netjes uit en kan volgens mij meer hebben.
Thuis op de bank lekker naakt (de iPhone dan) en op het werk de TechWoven.
Heb een Torras screenprotector er nu op maar die is blijkbaar ook 'privacy protection'. Stond niet in de titel, screenshots e.d. maar wel ergens tussen gestopt. Weet niet of ik dit zo fijn vind als de telefoon bijv. iets naast mij ligt.
Hoe zit het met de Flolabs? Je hebt de Pro Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge & MAX Matte Anti Glare PolarSpectra.
Hoe zit het met de Flolabs? Je hebt de Pro Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge & MAX Matte Anti Glare PolarSpectra.
Dikke 2 weken voor de phone uit was had ik mijn cover al. Aan de rechterkant is het bij mij wel volledig open, int midden en de camera’s is er bescherming.THE_BASE schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:33:
[...]
En welk hoesje heb je daarbij gekocht? ;-)
Wrm deze cover? Ik hou niet van zware en dikke covers & tpu ligt goed in de hand & sliert niet zo snel uit mijn handen ook. Vroeger covers gekocht, waren soms van die gladde & glipte uit mijn handen, sindsdien altijd zo 1 (zie link). Nu ist wel zo, doordat de iPhone breder is dan de S25 ultra, ik durf die net wat minder met 1 hand te gebruiken. Ik doe het alleen als ik goed sta of zit.
https://www.gsmpunt.nl/ho...pu-back-cover-transparant
Ondertussen de apple watch se 3 heel effe getest maar nog niet voldoende. Heb het vooral gekocht als de iPhone eens in mijn broekzak zit dat ik dan op de horloge whatsapp bericht te zien krijg & natuurlijk hoe kan het ook anders voor het uur & datum aja… mee den drol erop.
Ook voor de hartslag, niet zolang geleden schildklier problemen gehad en mijn hartslag ging flink hoger maar kon niet nagaan of het klopte en hoeveel ook (alleeja, ik gevoelde het wel). Maar dat is ook iets dat mooi meegenomen is dat je dat kan checken.
Ik zat nog te twijfelen om de deries 11 46mm te nemen, groter scherm is altijd leuker maar 179€ extra ervoor njah, ik heb dan liever 2 producten ervoor
Maar moet nog heel wat uittesten en dergelijke.
Uiteindelijk gaade voor de meeste dingens je iPhone nog steeds nemen omdat je er meteen alles mee kan jka doen.
Ben tevreden van m’n aankopen. Die oortjes zijn ook steengoed, voor op den trein handig of als ik eens bij mijn ouders ga en ze naar iets kijken op tv dat me niet boeit, kan ik ondertussen mee zo goei oortjes yt ofzo kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Reetkeverke op 25-09-2025 02:19 ]
Ik wil absoluut geen zwart randje op mn screenprotector. Een kwalitatief goede screenprotector geeft niet dat refractie regenboogeffect en is een zwarte rand ook niet nodig.THE_BASE schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:32:
Ik heb altijd Spigen EZ-Fit, maar zag hier laatst iemand die glass met een zwart randje kon aanraden, kan het niet meer vinden. Wie weet welke dat is?
Na twee andere hoesje van oa Jetech (glad) en Spigen (transparant) toch voor de decoded gegaan. Deze voelt goed aan in mijn handen!
https://www.amac.nl/decod...ne-17-pro-max-navy-shadow
https://www.amac.nl/decod...ne-17-pro-max-navy-shadow
Bing