EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Precies. Ik dacht dat het een dunne protector zou zijn, maar dat is het niet. Met m’n TechWoven case er om valt het minder op, maar ik ervaar dat wel als nadeel van Flolab. Verder een prima protector, maar als deze het begeeft en ze geven niet thuis voor garantie wordt het alsnog een andere.mazino schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
Ik heb ook de Flolab one time pro op de 17 pro max en ik ervaar precies hetzelfde. Als je schuin naar de telefoon kijkt kan je onder de zwarte rand zien. De applicatie ging perfect, en de helderheid en anti-glare is echt een significante verbetering t.o.v de Spigen EZ fit TR die ik op mijn 12 pro max heb. Ik denk dat het komt door het zwarte randje dat wellicht een klein gedeelte van de pixels bedenkt en het feit dat het echt een dikke screen protector is. De Spigen is denk ik <.3mm and deze echt wel minimaal .7mm.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Is het met elke screen protector? Zat nog te denken aan die case van Apple haha. Dan bestel ik misschien wel een bare case en neem ik tijdelijk een spigen case.THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:22:
[...]
Spigen blijft een aanrader voor een goede screenprotector met een betaalbare prijs.
Maar inderdaad: er zit altijd een gap tussen case en protector. Daar gaat veel stof tussen zitten, dus iets om rekening mee te houden als dat je kan gaan irriteren.
Spigen heeft ook mooie transparante cases, die van Apple zou ik links laten liggen: hard case en breekt na de eerste val waarschijnlijk al.
Elke screenprotector heeft voor zover ik weet altijd wel een gap. Anders zit het tegen je hoes aan en is het glas kwetsbaarder.sacaji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:28:
[...]
Is het met elke screen protector? Zat nog te denken aan die case van Apple haha. Dan bestel ik misschien wel een bare case en neem ik tijdelijk een spigen case.
Maar bij de meeste merken zónder een zwart randje is die ruimte breder.
Garantie op een screenprotector? Hoe zou dat werken? Als die kapot gaat heeft ie zijn werk toch gedaan? Dat is geen defect dan toch?THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:24:
[...]
maar als deze het begeeft en ze geven niet thuis voor garantie wordt het alsnog een andere.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Volgens mij en alle opmerkingen hier geven ze garantie.SirLenncelot schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Garantie op een screenprotector? Hoe zou dat werken? Als die kapot gaat heeft ie zijn werk toch gedaan? Dat is geen defect dan toch?
Dit moet een dun goed doorzichtig hoesje zijn:sacaji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:32:
Ik lees hier veel over FloLab, nou ga ik straks mijn iPhone ophalen (17 Pro). Ik hou van een dunne transparante case, iemand aanbevelingen? Screenprotector wil ik Spigen maar lees over stof en randjes…
https://www.appelhoes.nl/...one-17-hoesje-transparant
The One And Only
Ik wil vooral voorkomen dat het toestel uit mijn hand glipt bij het in- of uitstappen van de auto, of uit mijn broekzak schuift. Ook leg ik mijn telefoon vaak op de passagiersstoel, en dan wil ik niet dat hij op de grond valt bij een scherpe bocht of tijdens het accelereren.
Zo blijft het toestel beter beschermd tegen mogelijke beschadigingen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LQVV6hjdpGkjkSdtx5O7i5N4.jpg?f=user_large)
Ahja, dat is geen “garantie”, daar is alleen sprake van wanneer een product niet werkt zoals je mag verwachten. Dit is een service voor $9.95.THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:47:
[...]
Volgens mij en alle opmerkingen hier geven ze garantie.
Maar desalniettemin netjes als je voor 25% van de nieuwprijs een vervanging kunt krijgen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Netjes, je hebt de zwarte air? Heb zelf de blauwe variant van deze case besteld. Vind ik net wat mooier bij een witte Air. Wel met dezelfde gedachtengang, minimaal bescherming t.o.v. case less. Alhoewel dat laatste me ook steeds meer bevalt.DeJurist schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:38:
Zojuist deze case besteld voor mijn iPhone Air. Ik ga hem alleen gebruiken wanneer ik mijn toestel mee naar buiten neem; binnenshuis haal ik de case eraf.
Ik wil vooral voorkomen dat het toestel uit mijn hand glipt bij het in- of uitstappen van de auto, of uit mijn broekzak schuift. Ook leg ik mijn telefoon vaak op de passagiersstoel, en dan wil ik niet dat hij op de grond valt bij een scherpe bocht of tijdens het accelereren.
[Afbeelding]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nee heb de Sky Blue Air, wat eigenlijk ook wit is met een zeer subtiele tint, maar dit is de enige afbeelding dat ze gebruiken.TheKerremenke schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:35:
[...]
Netjes, je hebt de zwarte air? Heb zelf de blauwe variant van deze case besteld. Vind ik net wat mooier bij een witte Air. Wel met dezelfde gedachtengang, minimaal bescherming t.o.v. case less. Alhoewel dat laatste me ook steeds meer bevalt.
[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 05-10-2025 18:23 ]
Ik hoop voor je dat deze er makkelijker af gaat dan de Pitaka die ik heb voor mijn Samsung S22.DeJurist schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:38:
Zojuist deze case besteld voor mijn iPhone Air. Ik ga hem alleen gebruiken wanneer ik mijn toestel mee naar buiten neem; binnenshuis haal ik de case eraf.
[Afbeelding]
Anders heb je elke dag ruzie met die case. Hij zit er strak omheen maar verwijderen is echt een crime.
Gewoon spullen
Nog niet binnen zeker, erg benieuwd of het wat is!JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:34:
Tahamus (ik verdenk ze er van dat zij Sena rechten hebben gekocht) heeft nu ook stock! Zelf besteld via EbayAls deze hetzelfde is, als mijn good old Sena pouches die ik vanaf de 4S gebruik, ben ik heeeeeeel blij
[Afbeelding]
Nee nog niet… zal het melden zodra ie de oceaan over isTHE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:41:
[...]
Nog niet binnen zeker, erg benieuwd of het wat is!

:strip_exif()/f/image/HqohWksNys2gsTs5gcytI2n4.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn boefje is liev!
En je hebt er serieus 40 euro + 20 euro verzendkosten voor betaald? Wil er ook wel een naaien voor de helft voor je.JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:44:
[...]
Nee nog niet… zal het melden zodra ie de oceaan over is
[Afbeelding]
Mooi!pinokkia schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:14:
Wat vinden jullie van deze Spigen Enzo Aramid T Magfit case?
[Afbeelding]
Ik heb een soortgelijk hoesje van Spigen gebruikt (zwart met Carbon look) maar om de een of andere reden komt er bij soort gelijke hoesjes toch meuk onder wat flinke beschadigingen / putjes / stipjes maakt in heel de zijkanten..
Had dat met de transparante van Spigen nooit dus voor mijn 17 weer een Spigen Ultra Hybride Crystal Clear gekocht.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Kun je een foto posten?overtones schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:03:
Heb hier de bare case binnen in Cosmic orange. Het is zeker niet voor tegen vallen of stoten en alleen voor krassen maar damn it feels and looks good!
5 dagen vanaf verzenden bij mij.pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?
[ Voor 3% gewijzigd door bleekie op 07-10-2025 21:11 ]
Thx voor de info.
Ik hoop dan dat deze screenprotector ook met 5 dagen wordt geleverd. Dan zal aanstaande vrijdag geleverd worden.
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 07-10-2025 21:43 ]
Hier binnen 5 werkdagen in huis. Best snel!pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:42:
[...]
Thx voor de info.
Ik hoop dan dat deze screenprotector ook met 5 dagen wordt geleverd. Dan zal aanstaande vrijdag geleverd worden.
Hier 30 sept besteld en gister ochtend geland in NL. Vandaag nog geen updates.pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:42:
[...]
Thx voor de info.
Gaat hier dus iets langer duren dan 5 werkdagen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Jup, maar dan wel echt leer met aan de binnenkant suedeTHE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:50:
[...]
En je hebt er serieus 40 euro + 20 euro verzendkosten voor betaald? Wil er ook wel een naaien voor de helft voor je.
Mijn boefje is liev!
Haha, oefenen dan maar.JB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:40:
[...]
Jup, maar dan wel echt leer met aan de binnenkant suedeEn naar binnen genaaid, kun jij dat ook? Want dan laat ik me liever door jou naaien
Ben wel benieuwd naar die sleeve, dus hou ons op de hoogte!
Ik hoop dat bij mij niet ontzettend lang duurt. Thx voor de info.JSchut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 07:54:
[...]
Hier 30 sept besteld en gister ochtend geland in NL. Vandaag nog geen updates.
Gaat hier dus iets langer duren dan 5 werkdagen.
Nice!
Mag wel wat kosten.. Ook naar gekeken maar vond het te prijzig voor een hoes.
Wacht met smart op mijn Caudabe Sheath.
Hier nog iemand die wacht. Ben erg fan van de cases van ze, maar het duurt meestal wel wat lang…BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:50:
@NLjorn
Nice!
Heb zondag wel mail ontvangen dat het verstuurd is maar status vooralsnog onveranderd.. Weet jij wat de gebruikelijke levertijd is?
Die mail hoop ik ook zsm te ontvangen. Ik weet dat het vorig jaar bij de 16 ook even duurde, maar dat was na bestellen gevoelsmatig een stuk sneller. Alleen nu lopen ze al even achter. Na verzenden is het 8-12 dagen volgens mij naar Europa.BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:53:
@SL65
Heb zondag wel mail ontvangen dat het verstuurd is maar status vooralsnog onveranderd.. Weet jij wat de gebruikelijke levertijd is?
vallen de randjes helemaal om het toestel heen? Nu heb jij beide oranje dus is het wat lastig te zien, maar stel je had een andere kleur case, zou je het oranje aan de voorkant nog zien?overtones schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:20:
[...]
Ja dat had ik beloof he. Dit is in combi met de Torras OrigArmor trouwens. Waarbij ik nu helemaal geen “gap” voel tussen die twee.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
€84, €72 euro ongeveer. Moet er wel bij zeggen dat de leather een stuk duurder is. Maar kon hem niet laten schietenBigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:50:
@NLjorn
Nice!
Ze vallen er overheen. Ik heb ook een nudient thin case in het groen en dan zie je het oranje randje wel. Nu zie ik het pas als ik het randje een klein beetje aan de kant duw.SirLenncelot schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:57:
[...]
vallen de randjes helemaal om het toestel heen? Nu heb jij beide oranje dus is het wat lastig te zien, maar stel je had een andere kleur case, zou je het oranje aan de voorkant nog zien?
Het hoesje is dus ook zo flexibel dat dat aan de kant duwen makkelijk kan.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Thanks! Die is inderdaad wel heel slick, je ziet bijna niet dat er een case om zit.overtones schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:20:
[...]
Ja dat had ik beloof he. Dit is in combi met de Torras OrigArmor trouwens. Waarbij ik nu helemaal geen “gap” voel tussen die twee.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik ben wel benieuwd hoe de Deep Blue case op de Cosmic Orange oogt.
Thnx! Ik heb ook een thin case van Nudient besteld. Goed om te weten. Mij lijkt het oranje randje nog kunnen zien juist een leuk detail.overtones schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:34:
[...]
Ze vallen er overheen. Ik heb ook een nudient thin case in het groen en dan zie je het oranje randje wel. Nu zie ik het pas als ik het randje een klein beetje aan de kant duw.
Het hoesje is dus ook zo flexibel dat dat aan de kant duwen makkelijk kan.
Die hoesjes van Bare zien ook wel interessant uit.
29 september besteld en verzonden en wordt als het goed is vanavond afgeleverd.pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?