[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:40:
[...]

Lichtelijk jaloers. Dag 7 en net vertrokken uit China.
Ging hier vlot, zie dat ik op 26 september besteld heb en was 3 oktober in huis. Hopelijk snel op je deurmat!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mazino schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:54:
[...]

Ik heb ook de Flolab one time pro op de 17 pro max en ik ervaar precies hetzelfde. Als je schuin naar de telefoon kijkt kan je onder de zwarte rand zien. De applicatie ging perfect, en de helderheid en anti-glare is echt een significante verbetering t.o.v de Spigen EZ fit TR die ik op mijn 12 pro max heb. Ik denk dat het komt door het zwarte randje dat wellicht een klein gedeelte van de pixels bedenkt en het feit dat het echt een dikke screen protector is. De Spigen is denk ik <.3mm and deze echt wel minimaal .7mm.
Precies. Ik dacht dat het een dunne protector zou zijn, maar dat is het niet. Met m’n TechWoven case er om valt het minder op, maar ik ervaar dat wel als nadeel van Flolab. Verder een prima protector, maar als deze het begeeft en ze geven niet thuis voor garantie wordt het alsnog een andere. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:14
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:22:
[...]

Spigen blijft een aanrader voor een goede screenprotector met een betaalbare prijs.

Maar inderdaad: er zit altijd een gap tussen case en protector. Daar gaat veel stof tussen zitten, dus iets om rekening mee te houden als dat je kan gaan irriteren.

Spigen heeft ook mooie transparante cases, die van Apple zou ik links laten liggen: hard case en breekt na de eerste val waarschijnlijk al.
Is het met elke screen protector? Zat nog te denken aan die case van Apple haha. Dan bestel ik misschien wel een bare case en neem ik tijdelijk een spigen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
sacaji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:28:
[...]

Is het met elke screen protector? Zat nog te denken aan die case van Apple haha. Dan bestel ik misschien wel een bare case en neem ik tijdelijk een spigen case.
Elke screenprotector heeft voor zover ik weet altijd wel een gap. Anders zit het tegen je hoes aan en is het glas kwetsbaarder.

Maar bij de meeste merken zónder een zwart randje is die ruimte breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:24:
[...]
maar als deze het begeeft en ze geven niet thuis voor garantie wordt het alsnog een andere. :)
Garantie op een screenprotector? Hoe zou dat werken? Als die kapot gaat heeft ie zijn werk toch gedaan? Dat is geen defect dan toch?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
SirLenncelot schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:
[...]

Garantie op een screenprotector? Hoe zou dat werken? Als die kapot gaat heeft ie zijn werk toch gedaan? Dat is geen defect dan toch?
Volgens mij en alle opmerkingen hier geven ze garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-10 01:14

Fordman

Fordman

sacaji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:32:
Ik lees hier veel over FloLab, nou ga ik straks mijn iPhone ophalen (17 Pro). Ik hou van een dunne transparante case, iemand aanbevelingen? Screenprotector wil ik Spigen maar lees over stof en randjes…
Dit moet een dun goed doorzichtig hoesje zijn:
https://www.appelhoes.nl/...one-17-hoesje-transparant

The One And Only

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19:04
Zojuist deze case besteld voor mijn iPhone Air. Ik ga hem alleen gebruiken wanneer ik mijn toestel mee naar buiten neem; binnenshuis haal ik de case eraf.

Ik wil vooral voorkomen dat het toestel uit mijn hand glipt bij het in- of uitstappen van de auto, of uit mijn broekzak schuift. Ook leg ik mijn telefoon vaak op de passagiersstoel, en dan wil ik niet dat hij op de grond valt bij een scherpe bocht of tijdens het accelereren.

Zo blijft het toestel beter beschermd tegen mogelijke beschadigingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18gOCefxkGjeJb3eqg2fGchFEUU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LQVV6hjdpGkjkSdtx5O7i5N4.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:47:
[...]

Volgens mij en alle opmerkingen hier geven ze garantie.
Ahja, dat is geen “garantie”, daar is alleen sprake van wanneer een product niet werkt zoals je mag verwachten. Dit is een service voor $9.95.
Maar desalniettemin netjes als je voor 25% van de nieuwprijs een vervanging kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Wat vinden jullie van deze Spigen Enzo Aramid T Magfit case?

Afbeeldingslocatie: https://spigen.com.sg/cdn/shop/files/Spigen-iPhone-17-Pro-Case-6.3_-Enzo-Aramid-T-MagFit-Magnetic-Phone-Case-Camera-Control-Button-Cover-iPhone-Case-_value_Product-ven-255790289.jpg?v=1758364958

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
DeJurist schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:38:
Zojuist deze case besteld voor mijn iPhone Air. Ik ga hem alleen gebruiken wanneer ik mijn toestel mee naar buiten neem; binnenshuis haal ik de case eraf.

Ik wil vooral voorkomen dat het toestel uit mijn hand glipt bij het in- of uitstappen van de auto, of uit mijn broekzak schuift. Ook leg ik mijn telefoon vaak op de passagiersstoel, en dan wil ik niet dat hij op de grond valt bij een scherpe bocht of tijdens het accelereren.

[Afbeelding]
Netjes, je hebt de zwarte air? Heb zelf de blauwe variant van deze case besteld. Vind ik net wat mooier bij een witte Air. Wel met dezelfde gedachtengang, minimaal bescherming t.o.v. case less. Alhoewel dat laatste me ook steeds meer bevalt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
TheKerremenke schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:35:
[...]

Netjes, je hebt de zwarte air? Heb zelf de blauwe variant van deze case besteld. Vind ik net wat mooier bij een witte Air. Wel met dezelfde gedachtengang, minimaal bescherming t.o.v. case less. Alhoewel dat laatste me ook steeds meer bevalt.
Nee heb de Sky Blue Air, wat eigenlijk ook wit is met een zeer subtiele tint, maar dit is de enige afbeelding dat ze gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 05-10-2025 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

[Afbeelding]
Ik hoop voor je dat deze er makkelijker af gaat dan de Pitaka die ik heb voor mijn Samsung S22.
Anders heb je elke dag ruzie met die case. Hij zit er strak omheen maar verwijderen is echt een crime.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:34:
Tahamus (ik verdenk ze er van dat zij Sena rechten hebben gekocht) heeft nu ook stock! Zelf besteld via Ebay :) Als deze hetzelfde is, als mijn good old Sena pouches die ik vanaf de 4S gebruik, ben ik heeeeeeel blij *O*

[Afbeelding]
Nog niet binnen zeker, erg benieuwd of het wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:49

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:41:
[...]

Nog niet binnen zeker, erg benieuwd of het wat is!
Nee nog niet… zal het melden zodra ie de oceaan over is :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0q5xOi4iVMuV06Al-ISm1etOs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HqohWksNys2gsTs5gcytI2n4.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:44:
[...]

Nee nog niet… zal het melden zodra ie de oceaan over is :/

[Afbeelding]
En je hebt er serieus 40 euro + 20 euro verzendkosten voor betaald? Wil er ook wel een naaien voor de helft voor je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:56
pinokkia schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:14:
Wat vinden jullie van deze Spigen Enzo Aramid T Magfit case?

[Afbeelding]
Mooi!

Ik heb een soortgelijk hoesje van Spigen gebruikt (zwart met Carbon look) maar om de een of andere reden komt er bij soort gelijke hoesjes toch meuk onder wat flinke beschadigingen / putjes / stipjes maakt in heel de zijkanten..
Had dat met de transparante van Spigen nooit dus voor mijn 17 weer een Spigen Ultra Hybride Crystal Clear gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:50
Heb hier de bare case binnen in Cosmic orange. Het is zeker niet voor tegen vallen of stoten en alleen voor krassen maar damn it feels and looks good!

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
overtones schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:03:
Heb hier de bare case binnen in Cosmic orange. Het is zeker niet voor tegen vallen of stoten en alleen voor krassen maar damn it feels and looks good!
Kun je een foto posten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:44
pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?
5 dagen vanaf verzenden bij mij.

[ Voor 3% gewijzigd door bleekie op 07-10-2025 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
bleekie schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:11:
[...]

5 dagen vanaf verzenden bij mij.
Thx voor de info.
Ik hoop dan dat deze screenprotector ook met 5 dagen wordt geleverd. Dan zal aanstaande vrijdag geleverd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 07-10-2025 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:42:
[...]

Thx voor de info.
Ik hoop dan dat deze screenprotector ook met 5 dagen wordt geleverd. Dan zal aanstaande vrijdag geleverd worden.
Hier binnen 5 werkdagen in huis. Best snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:48

JSchut

.....

pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:42:
[...]

Thx voor de info.
Hier 30 sept besteld en gister ochtend geland in NL. Vandaag nog geen updates.
Gaat hier dus iets langer duren dan 5 werkdagen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:49

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:50:
[...]

En je hebt er serieus 40 euro + 20 euro verzendkosten voor betaald? Wil er ook wel een naaien voor de helft voor je. ;)
Jup, maar dan wel echt leer met aan de binnenkant suede :+ En naar binnen genaaid, kun jij dat ook? Want dan laat ik me liever door jou naaien :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:40:
[...]

Jup, maar dan wel echt leer met aan de binnenkant suede :+ En naar binnen genaaid, kun jij dat ook? Want dan laat ik me liever door jou naaien :P
Haha, oefenen dan maar. :)

Ben wel benieuwd naar die sleeve, dus hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
JSchut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 07:54:
[...]

Hier 30 sept besteld en gister ochtend geland in NL. Vandaag nog geen updates.
Gaat hier dus iets langer duren dan 5 werkdagen.
Ik hoop dat bij mij niet ontzettend lang duurt. Thx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-10 13:03
Zeér benieuwd. De dBrand Grip case besteld. Met than leather skin. Voor de 17 Pro Max. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jh8-IUWuqi6AMDbvgTCMsuETiJ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dcH4QpyTNFTwnajOvwW8mXNe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
@NLjorn
Nice!
Mag wel wat kosten.. Ook naar gekeken maar vond het te prijzig voor een hoes.
Wacht met smart op mijn Caudabe Sheath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:59
BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:50:
@NLjorn
Nice!
Hier nog iemand die wacht. Ben erg fan van de cases van ze, maar het duurt meestal wel wat lang…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
@SL65
Heb zondag wel mail ontvangen dat het verstuurd is maar status vooralsnog onveranderd.. Weet jij wat de gebruikelijke levertijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:59
BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:53:
@SL65
Heb zondag wel mail ontvangen dat het verstuurd is maar status vooralsnog onveranderd.. Weet jij wat de gebruikelijke levertijd is?
Die mail hoop ik ook zsm te ontvangen. Ik weet dat het vorig jaar bij de 16 ook even duurde, maar dat was na bestellen gevoelsmatig een stuk sneller. Alleen nu lopen ze al even achter. Na verzenden is het 8-12 dagen volgens mij naar Europa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• overtones
Ja dat had ik beloof he. Dit is in combi met de Torras OrigArmor trouwens. Waarbij ik nu helemaal geen “gap” voel tussen die twee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6JjvAC6BSZBeAR04_SXfJQ9up0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsZsbWKdxSciErlhPc1t3qMs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYajgQNgf8xi6vr_laGrXneeHbE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9KPwRoBEfn12IAAjDNOShE0c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fh7Wx-DQixceO3UAJhnqVZfh82Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hsisUkWIHz8TzA5a7jLQiZHa.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTDeIxwwO6oxcL2WYB3wQFUxr_k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xOzHa4CuXogQdLCcTiBoSwwR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1XvYTl8AvLLHQFvSPCfixG0E-A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPqjn1tOX4lrtwKtQVaavNNY.jpg?f=fotoalbum_tile

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
overtones schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:20:
[...]

Ja dat had ik beloof he. Dit is in combi met de Torras OrigArmor trouwens. Waarbij ik nu helemaal geen “gap” voel tussen die twee.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
vallen de randjes helemaal om het toestel heen? Nu heb jij beide oranje dus is het wat lastig te zien, maar stel je had een andere kleur case, zou je het oranje aan de voorkant nog zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-10 13:03
BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:50:
@NLjorn
Nice!
€84, €72 euro ongeveer. Moet er wel bij zeggen dat de leather een stuk duurder is. Maar kon hem niet laten schieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
SirLenncelot schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:57:
[...]

vallen de randjes helemaal om het toestel heen? Nu heb jij beide oranje dus is het wat lastig te zien, maar stel je had een andere kleur case, zou je het oranje aan de voorkant nog zien?
Ze vallen er overheen. Ik heb ook een nudient thin case in het groen en dan zie je het oranje randje wel. Nu zie ik het pas als ik het randje een klein beetje aan de kant duw.

Het hoesje is dus ook zo flexibel dat dat aan de kant duwen makkelijk kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
overtones schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:20:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Thanks! Die is inderdaad wel heel slick, je ziet bijna niet dat er een case om zit.

Ik ben wel benieuwd hoe de Deep Blue case op de Cosmic Orange oogt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
overtones schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:34:
[...]

Ze vallen er overheen. Ik heb ook een nudient thin case in het groen en dan zie je het oranje randje wel. Nu zie ik het pas als ik het randje een klein beetje aan de kant duw.

Het hoesje is dus ook zo flexibel dat dat aan de kant duwen makkelijk kan.
Thnx! Ik heb ook een thin case van Nudient besteld. Goed om te weten. Mij lijkt het oranje randje nog kunnen zien juist een leuk detail.
Die hoesjes van Bare zien ook wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
29 september besteld en verzonden en wordt als het goed is vanavond afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
SirLenncelot schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 17:47:
[...]

Thnx! Ik heb ook een thin case van Nudient besteld. Goed om te weten. Mij lijkt het oranje randje nog kunnen zien juist een leuk detail.
Die hoesjes van Bare zien ook wel interessant uit.
Is ook tof inderdaad.

Voor naar kantoor vind ik die bare case wel heel Nice. Als ik iets actievere dingen ga doen dan zal ik denk ik sneller die nudient pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Inmiddels de Flolab binnen en geplaatst op de iPhone 17 Pro Max. Hoewel deze screen protector idiot-proof zou moeten zijn, had ik wel wat bubbels die ik er met lang masseren uit heb weten te krijgen.

Maar mijn hemel, dit is mijn eerste anti-reflectie screenprotector en ik denk niet dat ik ooit nog anders wil. Veel minder glinsteringen. Vind het gevoel van het glas behoorlijk in de buurt komen van de iPhone van Apple zelf. Ben er wel blij mee. Hopelijk zoals MobileReviewsEh zegt ook echt goed bestendig tegen krassen. Dan is het een topding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Dennisweb schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:36:
Inmiddels de Flolab binnen en geplaatst op de iPhone 17 Pro Max. Hoewel deze screen protector idiot-proof zou moeten zijn, had ik wel wat bubbels die ik er met lang masseren uit heb weten te krijgen.

Maar mijn hemel, dit is mijn eerste anti-reflectie screenprotector en ik denk niet dat ik ooit nog anders wil. Veel minder glinsteringen. Vind het gevoel van het glas behoorlijk in de buurt komen van de iPhone van Apple zelf. Ben er wel blij mee. Hopelijk zoals MobileReviewsEh zegt ook echt goed bestendig tegen krassen. Dan is het een topding. :)
Kan je hier een foto plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Nu online
Zie ik nou goed dat de 3D variant nu ook op de site staat? Of is dat weer een andere dan waar de meesten op wachten?

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
Kom ik er net pas achter dat verkeerde flolab screenprotector heb gekocht. Ik heb NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge Case-Friendly – iPhone 17 Pro Max gekocht. |:( Maar wilde NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra 3D Infinity Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
pinokkia schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 00:44:
Kom ik er net pas achter dat verkeerde flolab screenprotector heb gekocht. Ik heb NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge Case-Friendly – iPhone 17 Pro Max gekocht. |:( Maar wilde NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra 3D Infinity Edge.
Die 3D infinity edge is er toch nog helemaal niet.

Daar gaat het nou juist de hele tijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
overtones schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 04:12:
[...]

Deze zou in Oktober beschikbaar komen. En ik zie hem inderdaad op de website staan. Voor de iPhone Air is 'ie 'binnenkort' beschikbaar.

Van de NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge Case-Friendly – iPhone 17 Pro Max liggen er al 2 in de kast (wacht nog op de iPhone).

Van deze 3D-variant bestel ik er denk ik ook 2. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hendrikje1 op 09-10-2025 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb nooit hoesjes om mijn iPhones gehad omdat ik het maar lomp en zwaar vond. Er is er ooit eentje gevallen met wat lichte cosmetische schade tot gevolg maar geen reden om hoesjes te gaan gebruiken. Nu met een iPhone 17 Pro toch maar eens gekeken en uiteindelijk besloten een Pitaka Ultra Slim te kopen. Geen spijt van :) Echt een super licht en dun ding, en het ligt perfect in de hand. Had eigenlijk de blauwe Galaxy-uitvoering willen hebben, maar die was niet te krijgen dus is het gewoon donkergrijs geworden. Een aanrader.
Dat hou je misschien 2 dagen vol en ik vraag me af waarom. Je voelt amper dat er iets om je telefoon heen zit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:57:
Ik heb nooit hoesjes om mijn iPhones gehad omdat ik het maar lomp en zwaar vond. Er is er ooit eentje gevallen met wat lichte cosmetische schade tot gevolg maar geen reden om hoesjes te gaan gebruiken. Nu met een iPhone 17 Pro toch maar eens gekeken en uiteindelijk besloten een Pitaka Ultra Slim te kopen. Geen spijt van :) Echt een super licht en dun ding, en het ligt perfect in de hand. Had eigenlijk de blauwe Galaxy-uitvoering willen hebben, maar die was niet te krijgen dus is het gewoon donkergrijs geworden. Een aanrader.

[...]

Dat hou je misschien 2 dagen vol en ik vraag me af waarom. Je voelt amper dat er iets om je telefoon heen zit.
Ik heb een TechWoven, maar vind het thuis ook wel prettig om af en toe even de iPhone caseless te voelen hoor.

Zeker met die scherpe randen van dat plateau van mij is een case wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hendrikje1 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:25:
[...]

Deze zou in Oktober beschikbaar komen. En ik zie hem inderdaad op de website staan. Voor de iPhone Air is 'ie 'binnenkort' beschikbaar.

Van de NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge Case-Friendly – iPhone 17 Pro Max liggen er al 2 in de kast (wacht nog op de iPhone).

Van deze 3D-variant bestel ik er denk ik ook 2. :)
Mooie marketing om een nog hogere prijs te kunnen vragen. 0.5 minder randjes. Merk je volgens mij echt amper iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:57
Ik wil een sleeve gebruiken na jaren transparante backcovers.
Ik ken Lucrin, maar die prijzen zijn wel erg hoog.

Iemand wel eens Fitbag gehad? Wel jammer van het logo aan de zijkant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
Exirion schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:57:

[...]

Nee, doe ik nu ook met de Oneplus Open. Voor mij is het een kleinigheid om het hoesje er vanaf te halen als ik thuis ben. Dan maak ik mijn telefoon ook meteen even schoon met een doekje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

DeJurist schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:53:
Nee, doe ik nu ook met de Oneplus Open. Voor mij is het een kleinigheid om het hoesje er vanaf te halen als ik thuis ben. Dan maak ik mijn telefoon ook meteen even schoon met een doekje.
Ah ok. Pantoffels aan, hoesje uit :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10 09:34

Besteld op 30 september, maar nog steeds onderweg :). Maar goed om te weten dat hij goed bevalt. Zelf nu de Torras OrgiArmor, en moet zeggen dat die fit echt goed zit!. Dus waarschijnlijk houd ik deze dan even reserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
SirLenncelot schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:57:
[...]

Ik heb de een zilver iPhone 17 Pro en hij sluit erg mooi aan. Je ziet niet dat er een protector opzit, als je met je nagel het glas volgt dan voel je net een 1mm aan aluminium. Deze Torras OrgiArmor samen met de Caudabe Sheath is echt een top combi. Zal later vandaag even foto uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCS-p
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:40
Iemand ervaring met de case van Seure, is dat wat?
Afbeeldingslocatie: https://seure.co/cdn/shop/files/3_b5abc591-b7e7-4eaf-bb30-c9434e6c1c43.jpg?v=1759241965&width=800

Als alternatief denk ik aan de Torras Spin, ik ben alleen wat bang dat het bulky is. Iemand die daar een mening over wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:37
Wow ik zie hier allemaal mega dure hoesjes.
Even maandje geduld en je kan voor 2 euro een prima hoesje vinden bij de Action.
Gebruik al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
pinokkia schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 00:00:
[...]

Kan je hier een foto plaatsen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wn4gHip2JoWq3E1dvkaehn26rU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hdnu5LFar80SYeIHruLifnks.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zeWMxvtBTeAyr86sN9cu190ldiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDS0BiyuXLblsQQjXupdaveP.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is de niet 3D-versie. Ik vind met name de antireflectie in het buitenlicht ideaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Dennisweb schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:05:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is de niet 3D-versie. Ik vind met name de antireflectie in het buitenlicht ideaal. :)
Ziet er super goed uit. Thx voor de foto’s. Hoop dat de mijne snel geleverd wordt, want iPhone 17 Pro Max is al geïnstalleerd en een Spigen Enzo Aramid T MagFit case heb ik ook al. Zonder hoes en screenprotector gebruik ik voorlopig mijn iPhone 17 Pro Max niet. Gebruik momenteel nog de iPhone 14 Pro of de iPhone 15 Pro Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LCS-p
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:40
Starscreamer schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 14:40:
Even maandje geduld en je kan voor 2 euro een prima hoesje vinden bij de Action.
Gebruik al jaren.
Je moet dat natuurlijk verder zelf weten, maar je gaat toch ook niet onder je nagelnieuwe ferrari banden van het Kwikfit huismerk monteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Gebruik al jaren.
Kan natuurlijk, maar mooi vind ik ze niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:48

JSchut

.....

Hier ook behoorlijk wat bubbels. Met 2 telefoons. De tweede zelfs nog veel erger dan de eerste. Maar uiteindelijk goed gekregen. Mooi ding en idd anti reflective is top!

Levering was trouwens 8 dagen.

Wat ik wel merk is dat hij niet meer zo goed in het hoesje past. (Spigen clear case)
Het is nu wachten op m'n Caudabe Paragon. Hopelijk past dat weer wat makkelijker.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik dacht: ik doe eens gek. En bestel eens zo'n Crossbody Strap. Met de gedachte: dat kan dus best wel eens handig zijn als ik straks op reis ga naar Dubai en Japan.

En oprecht: het zal tijdens zo'n reis best handig zijn. Maar niet voor 69 euro. Dat zie je er echt niet aan af. Dus nog even wachten tot de prijs een keer rond de 40 euro is (Black Friday). Dan is het zeker een leuk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-10 16:33
Mooie combi! Doet me denken aan m’n Sony Ericsson W800i Walkman phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 13:57

mv1

Had de pitaka en benks carbon case besteld. Pitaka is uiteindelijk retour omdat deze niet helemaal goed om de iPhone zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:05
Ik twijfel zelf tussen de transparante Bare Case of de transparante Nudient voor een oranje 17 pro.

Iemand ervaring met (één van) deze twee?

Had tot nu toe altijd Nudient, maar vind die grote cut-out voor het merk niet zo mooi.
Daarnaast lijkt de achterkant van de Bare Case wat helderder te zijn omdat het van een harder/ander soort materiaal is. Iemand die er wat over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
-Edwin- schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:25:
Ik twijfel zelf tussen de transparante Bare Case of de transparante Nudient voor een oranje 17 pro.

Iemand ervaring met (één van) deze twee?

Had tot nu toe altijd Nudient, maar vind die grote cut-out voor het merk niet zo mooi.
Daarnaast lijkt de achterkant van de Bare Case wat helderder te zijn omdat het van een harder/ander soort materiaal is. Iemand die er wat over kan zeggen?
Heb hier de bare case in cosmic Orange. Het materiaal is zeker niet “hard” het is echt mega flexibel. Wat ik overigens niet erg vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:05
overtones schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:38:
[...]

Heb hier de bare case in cosmic Orange. Het materiaal is zeker niet “hard” het is echt mega flexibel. Wat ik overigens niet erg vind.
Als ik zo de video’s bekijk lijkt er nogal wat verschil te zijn in de gekleurde vs de transparante variant van Bare Case. De gekleurde versies lijken een stuk dunner/flexibeler.

Ik ben echt benieuwd naar de transparante versie met magsafe:

https://www.bare-cases.co..._05kA&utm_source=facebook

[ Voor 33% gewijzigd door -Edwin- op 10-10-2025 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Apple Clear Case bij Amazon voor 'slechts' 44,95 euro op dit moment, dus maar eens besteld om te kijken of ze net zo armoedig zijn als afgelopen jaren.

Maar dat valt me alles mee, materiaal is softer geworden, meer TPU en niet dat je direct denkt dat het breekt als je de case er af haalt. Wel glad, maar vind het wel een strak gezicht bij een 17 Pro Silver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:06
overtones schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 04:12:
[...]

3D is nu beschikbaar;
https://flolab.io/product...o-max-screen-protector-3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-10 22:19
Behalve de gebruikelijke verkoop fluf, is er daadwerkelijk een verschil voelbaar merkbaar ?
Ik zie het verschil wel uitgelegd, maar is dit ook echt merkbaar en zichtbaar?
Maakt dit echt een verschil?
Ze verkopen beide namelijk, waarom zou je dan voor de 2D versie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
debroei schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:12:
[...]

Behalve de gebruikelijke verkoop fluf, is er daadwerkelijk een verschil voelbaar merkbaar ?
Ik zie het verschil wel uitgelegd, maar is dit ook echt merkbaar en zichtbaar?
Maakt dit echt een verschil?
Ze verkopen beide namelijk, waarom zou je dan voor de 2D versie gaan?
Geloof er niets van als je een case hebt. Anders zal het wellicht wat toevoegen. Maar merkbaar? Mwoah, denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzomu
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:34
Heb afgelopen donderdag de 3D versie van Flolab besteld voor de 17 pro, met de code "FB25" krijg je 25% korting voor wie nog wilt bestellen. Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat de screen protector verzonden is, ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

Op het moment zit er een goedkope Amazon screen protector op dus ik ben benieuwd naar het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Nu online
Zojuist ook besteld, nu wil ik die magic ook eens meemaken. Nu de “standaard” flolab er op zitten: standaard 2-pack
Ben benieuwd of er echt zo veel verschil in zit

Gewoon spullen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Gebruik al jaren.
Ja, en je kunt ook voor 100 euro een Android smartphone kopen in plaatst van een iPhone. Je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 19:42

The Chosen One

Zie signature!

Hmmm misschien ook maar overstag gaan. Heb er nu 1 van Toras opzitten, op zich goed en zo maar is blijkbaar een privacy model waar het niet direct in de titel staat maar wel zou verwachten.

Hoe lastig is het om een screenprotector er af te halen en is gewoon schoonmaken met de standaard doekjes genoeg of nog wat anders om aan te raden?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:28
mv1 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:44:
Had de pitaka en benks carbon case besteld. Pitaka is uiteindelijk retour omdat deze niet helemaal goed om de iPhone zat.
Hier naar aanleiding van dit forum ook een Pitaka besteld voor de iPhone 17.

Vandaag binnengekregen. Zit perfect bij deze iPhone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gebruik al jaren.
Haha, lekker doen dan. Genieten wij ondertussen van kwaliteit, goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 13:57

mv1

Stevie07 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Top dat ie bij jou goed zit! Ik zat te twijfelen om opnieuw te bestellen, maar de benks zit perfect en is ook nog de helft goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:23
Hier iemand ervaring met de nomad horween traditional leather case? Wil die als zakelijk hoesje gebruiken als de Torras Ostand Q3 Air niet passend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:41
bvsteyn schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:13:
Hier iemand ervaring met de nomad horween traditional leather case? Wil die als zakelijk hoesje gebruiken als de Torras Ostand Q3 Air niet passend is.
Ik heb de bruine. Erg blij mee. Mooi leer, sluit goed aan. Ook de metalen knoppen zijn erg fijn, met die structuur bij de power en de actieknop. Vrij prijzige case maar zeker z’n geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
Stevie07 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Welke heb je besteld? Foto misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie07
debroei schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:08:
[...]

Welke heb je besteld? Foto misschien?
Deze:
Pitaka Ultra Slim MagSafe iPhone 17 hoesje zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
Oké, duidelijk.
Heb dit jaar ook voor het eerst naar een Pitaka case gekeken, maar in NL nog in preorder.
Zou een Proguard, of ultraguard willen proberen.
Die jij hebt zou ik niet aandurven, veel te open en te weinig bescherming.
Als je hem laten vallen, dan spring in het ergste geval je hoesje eraf en beschadigd je telefoon alsnog.
Maar dat is natuurlijke afhankelijk van je gebruik en hoe je met je telefoon omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
debroei schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:12:
Oké, duidelijk.
Heb dit jaar ook voor het eerst naar een Pitaka case gekeken, maar in NL nog in preorder.
Zou een Proguard, of ultraguard willen proberen.
Die jij hebt zou ik niet aandurven, veel te open en te weinig bescherming.
Als je hem laten vallen, dan spring in het ergste geval je hoesje eraf en beschadigd je telefoon alsnog.
Maar dat is natuurlijke afhankelijk van je gebruik en hoe je met je telefoon omgaat.
Ik had hem binnen 1 dag binnen, dus levertijd was prima.

Met een screenprotector en deze Pikata case denk ik de telefoon prima beschermd is, maar dat gaan we meemaken :)

Ik ben wel zuinig op mijn spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19:41
THE_BASE schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:03:
Apple Clear Case bij Amazon voor 'slechts' 44,95 euro op dit moment, dus maar eens besteld om te kijken of ze net zo armoedig zijn als afgelopen jaren.

Maar dat valt me alles mee, materiaal is softer geworden, meer TPU en niet dat je direct denkt dat het breekt als je de case er af haalt. Wel glad, maar vind het wel een strak gezicht bij een 17 Pro Silver.
Gaan die clear cases makkelijk aan en uit? Vaak al gemerkt dat er bij dat materiaal echt soms te strak zit. Techwoven gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
ik heb helaas mijn glas al moeten vervangen (Torras OrgiArmor) door een drop op de keien, a fijn nu de Flolap blabla Pro non 3D, geïnstalleerd. moet zeggen dat ik nog niet weet hoe deze over tijd mij zal bevallen, maar het installeren en kwaliteit doet de Torras niet onder. ook heeft de Torras een beter “naked” gevoel dan deze Flolap. in ieder geval de volgende wordt weer een Torras ipv Flowlap. Dit natuurlijk persoonlijke ervaring en mening 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Pufster schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:44:
[...]

Gaan die clear cases makkelijk aan en uit? Vaak al gemerkt dat er bij dat materiaal echt soms te strak zit. Techwoven gaat goed.
Er zit inderdaad wel een verschil in TechWoven en Clear Case waarbij die eerste wat makkelijke los te halen is. Maar als je vanaf het cameraplateau naar buiten drukt komt het wel gewoon los met iets meer kracht.

Clear Case is wel wat 'slippery', maar vind het wel netjes om (een zilveren) iPhone. Beter dan een TechWoven waarbij je je 17 Pro 'verstopt'. Dus ik wissel lekker af. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crn89
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-10 13:00
Ik heb op goed geluk een hoesje van BlueBuilt (Coolblue) gekocht voor mijn zwarte iPhone 17. Mijn voorwaarde was vooral dat hij snel binnen moest zijn en niet te slap (ik houd van de Nudient hoesjes). Bevalt beter dan gedacht! Achterkant is van harder materiaal dan de randen. Enige nadeel is de uitsparing voor cameraknop ipv bescherming.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dxe_wMqd4Xjrr99uY1tQVsfWJxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2weaKZxCC1DfeQDJxeyOrrKP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:41

amphora

Websites & Fotografie

Waar kopen jullie je floppen protector eigenlijk? Op hun eigen site? Vind het namelijk best stom dat je een premium prijs moet betalen en dan ook nog hoge verzendkosten en daar nog twee weken op moet wachten omdat het dropshopping vanuit China is. Prima als je bij ome Ali besteld voor een paar euro maar je zou toch verwachten dat ze ook vanuit Europa ergens sneller moeten kunnen leveren?

Edit: toch maar besteld met 25% kortingscode FB25

[ Voor 6% gewijzigd door amphora op 14-10-2025 00:22 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Nu online
@amphora ik heb hem ook daar met de 25% korting besteld, heb je toch een soort van gratis verzendkosten…
Ik had ook al lopen zoeken maar kan echt nog nergens anders die Flolab vinden dan bij hun zelf helaas.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:10
Ik heb deze nog besteld voor de pro max https://aulumu.com/produc...fe?variant=44328023916578 , vegan leer , magsafe.

En : "Temperature-sensitive color-shift design: red at normal temperature, turning yellow when the CPU heats up"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:37
Exirion schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:47:
[...]

Ja, en je kunt ook voor 100 euro een Android smartphone kopen in plaatst van een iPhone. Je punt?
Android komt er bij mij niet in maar ik vind sowieso een hoesje afbreuk doet van de telefoon.
Een dure hoesje maakt daardoor de telefoon niet mooier O-)
Maar ik vind de hoesjes van de Action (of andere chinese webwinkels) niet onder doen van de dure.
iDeal Of Sweden had best mooie hoesjes en de transparante ziet er ook niet verkeerd uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels twee cases in gebruik voor m’n 17 Pro Silver (niet tegelijk natuurlijk): de TechWoven in Black en de Clear Case.

Voor beiden valt iets te zeggen, want de Clear Case is spekglad, maar zie je wel de iPhone. Prima voor thuis en op het werk.

De TechWoven houdt een stuk prettiger vast. Die neem ik bijvoorbeeld mee met dagjes uit of vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:41

amphora

Websites & Fotografie

Starscreamer schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:02:
[...]
Android komt er bij mij niet in maar ik vind sowieso een hoesje afbreuk doet van de telefoon.
Helemaal mee eens, ben ook eigenlijk team naked maar vorige iPhone (15 pro) had toch iets te veel beschadigingen na 2 jaar (ondanks Titanium) en dat merkte ik met inruilwaarde dus nu toch maar een hoesje en screenprotector. Zeker na het lezen dat de 17 pro waarschijnlijk sneller zal krassen.
Een dure hoesje maakt daardoor de telefoon niet mooier O-)
Klopt, maar een duurder hoesje is vaak iets minder lelijk ;)
Maar ik vind de hoesjes van de Action (of andere chinese webwinkels) niet onder doen van de dure.
iDeal Of Sweden had best mooie hoesjes en de transparante ziet er ook niet verkeerd uit :)
Een action hoesje wordt slap en zeker de transparante verkleuren snel. Ik ben zelf voor de ultra dunne Bare Naked gegaan. Handgevoel vrijwel hetzelfde en ziet er, voor mij, acceptabel uit. Maar ook weer Chinese drop shipping met lange wachttijd helaas. Voor mijn vriendin een goedkope Jetech gekocht op amazon die de volgende dag binnen is en die is wel wat slapper maar zou ik achteraf ook acceptabel hebben gevonden.
Ja, zo'n dun hoesje kan je natuurlijk niet van een flat gooien maar het gaat mij voornamelijk om krassen en broekzak ongelukjes, dan voldoet zo'n dun hoesje prima volgens mij.

Qua screenprotector dezelfde overweging. De meeste screenprotectors hebben meer nadelen dan voordelen: meer glans/weerspiegeling, sneller vingerafdrukken, verminderen scherpte en helderheid of krassen nog sneller. Daarom toch maar een flolab besteld en wat meer uitgeven (en hopen dat de reviews kloppen). Mijn vriendin is overigens tevreden met haar 8 euro screenprotector van Jetech (via Amazon), haar valt het verschil toch niet op, ik ben wat kritischer vrees ik.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Azmodann schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 02:57:
Ik heb deze nog besteld voor de pro max https://aulumu.com/produc...fe?variant=44328023916578 , vegan leer , magsafe.

En : "Temperature-sensitive color-shift design: red at normal temperature, turning yellow when the CPU heats up"
Mooie hoes alleen jammer dat er niet in andere kleuren verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caccic
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16:49
Iemand een idee waar ik het techwoven case blauw voor de 17p nog kan kopen? Ik vind hem letterlijk nergens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:17
Caccic schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:43:
Iemand een idee waar ik het techwoven case blauw voor de 17p nog kan kopen? Ik vind hem letterlijk nergens!
https://www.apple.com/nl/...-voor-iphone-17-pro-blauw :9

Hoe snel wil je hem hebben is vooral de vraag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caccic
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16:49
Iets sneller als dit ja ;) Ik ga hem via die weg dan ook bestellen en hopen dat het iets sneller wordt geleverd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:57
İk wil m'n pro max graag met een sleeve gebruiken in tegenstelling tot voorgaande jaren. Gewoon naked af en toe is heerlijk.
Ik heb een sleeve besteld via Etsy. Echt leer en goede kwaliteit alleen GİGA groot. Hij was niet heel duur 33 euro, maar ik zoek toch echt iets dat wat kleiner oogt. 😅
De Lucrin vind ik te duur. İemand nog een andere tip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaebzSiBShQrhyR1QCXmev3X4AM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VCjVRs6TNOdAzXtq9J6zrXHC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVqpqoWbYkghetPmKoorTsX-TQ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UKHb44Cc9wm7A3CDLwWRJpGO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ug12gEVT3t_9i0k1SdcExOeqHsQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsHhQjyZ7ePTlarf2KUiVNFL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:06
Flobab screenprotector tests, helaas niet van de clear 3D versie.
YouTube: iPhone 17 Pro Max Every FLOLAB ONETIME Screen Protector - Drop & S...
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste