Mijn boefje is liev!
Hij is in sommige seconden heel vaag zichtbaar, verder zie ik hem nergens in die video.renegrunn schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:02:
[...]
Nee hoor, goed kijken![]()
Nog een tip: verwar Pakistan niet met India.
Via iCloud is sneller in de praktijk omdat je dan je telefoon weer kunt gebruiken terwijl de data in de achtergrond gerestored word.Naafets88 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:25:
Goedemorgen,
Ik zag dat het mogelijk is om via kabel de data van mijn oude 15PM naar de nieuwe 17P te transfereren.
Is dat vlot? Ik zou een 210GB aan data moeten transfereren?
Dacht tussen 9-10 US timeOtto Jans schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:21:
Benieuwd naar de reviews vandaag. Iemand idee hoe laat ze verschijnen over de 17 serie?
Meestal toch 14 uur Nederlandse tijd. Nog anderhalf uur!
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
MKBHD gaat het lekker rekken
Justine
Supersaf
Mrwhostheboss
CNET
Bright
Brian Tong
Dave2D
[ Voor 118% gewijzigd door ZiSE op 17-09-2025 14:30 ]
Thanks!ZiSE schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:00:
The Verge
[YouTube: iPhone 17 Pro vs. iPhone Air review: What are you willing to give up?]
[YouTube: iPhone 17/Pro/Air Unboxing: 1 Hot Take!]
Justine
[YouTube: iPhone 17 - The best almost pro phone for ✨ everyone ✨]
Supersaf
[YouTube: iPhone 17 Pro/Pro Max - 1 Week Later…]
Mrwhostheboss
[YouTube: iPhone 17/Air/Pro Unboxing - What Apple didn't tell you!]
CNET
[YouTube: iPhone 17 Pro Max Review: It’s Orange, Bold and Has Great Battery Life | All Things Mobile]
Bright
[YouTube: iPhone 17 Pro Max Review: It’s Orange, Bold and Has Great Battery Life | All Things Mobile]
Brian Tong
Haha mooi, en ik zit te dubben of ik mijn Iphone 12 nu eens zal vervangen voor een Iphone 17PacinoAllstars schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 23:22:
Is er echt een reden om mij te overtuigen om van een 16 pro max naar 17 pro max te gaan? Ik zie weinig argumenten, natuurlijk wel meer nits en een lelijker camera eiland 🤣 Me batterij zit nog op 97% dus ik neig naar wachten.
Een 16 pro max gaat echt nog makkelijk jaren mee.
Twijfel, de iphone 17 is wel een mooie upgrade. Het enige waar ik mij bij de 12 aan stoor is de opslag van 64gb. Niet dat ik veel opsla (naja, blijkbaar wel) maar die telefoon loopt elke keer vol. Dus bij updates is het vaak weer puin ruimen om ruimte te maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 17-09-2025 14:18 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Mijn boefje is liev!
Herkenbaar jaHulleman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:15:
[...]
Haha mooi, en ik zit te dubben of ik mijn Iphone 12 nu eens zal vervangen voor een Iphone 17
Een 16 pro max gaat echt nog makkelijk jaren mee.
Nog een toevoeging:ZiSE schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:00:
The Verge
[YouTube: iPhone 17 Pro vs. iPhone Air review: What are you willing to give up?]
[YouTube: iPhone 17/Pro/Air Unboxing: 1 Hot Take!]
Justine
[YouTube: iPhone 17 - The best almost pro phone for ✨ everyone ✨]
Supersaf
[YouTube: iPhone 17 Pro/Pro Max - 1 Week Later…]
Mrwhostheboss
[YouTube: iPhone 17/Air/Pro Unboxing - What Apple didn't tell you!]
CNET
Bright
Brian Tong
Dave2D
[YouTube: iPhone 17 Pro Max Review - Even BETTER Than You Think!]
YouTube: iPhone 17 Pro & Pro Max Review For Photographers!
En je hebt het CNET filmpje 3x geplaatst
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Goed kijken, komt soms wel in beeld. Wellicht hebben ze deze expres weggemaakt waar mogelijk om onder het embargo uit te komen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 61% gewijzigd door protected22 op 17-09-2025 14:27 . Reden: embeds gefixt ]
Kijk, en hier zie je het verschil van de nieuwe sensor voor de telephoto i.c.m. portrait mode in actie: YouTube: iPhone 17 Pro & Pro Max Review For Photographers!amphora schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:20:
[...]
Nog een toevoeging:
YouTube: iPhone 17 Pro & Pro Max Review For Photographers!
Hier dezelfde stap gezet en ja ook hier is het eigenlijk alleen de batterij die niet zo lekker meer is...GeorgeMichael schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:19:
[...]
Herkenbaar ja. Mijn iPhone 13 Pro werkt, op de batterij na, ook gewoon nog veel te goed om te hoeven upgraden. Toch een upgrade naar de 17 Pro Max gedaan voor de lol... Weer eens wat anders
Thanks! Aangepastamphora schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:20:
[...]
https://tweakers.net/revi...tste-iphone-in-jaren.html
Lijkt me logisch. De Air moet dusdanig teruggeschroefd worden om niet oververhit te raken.
Ben bang dat de iPhone Air de MacBook Air van weleer wordt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn boefje is liev!
De 17 is qua looks wel erg een stap op zij, pro niet perse een stap vooruit maar wel eens wat anders.
Hier aan het twijfelen tussen een reguliere 17 en een 17 pro.
Denk aan pro, toch een andere look en lidar helpt dacht ik wel met snellere focus maar hoor daar nooit iets over.
JB schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:24:
Bright; “Ga naar de Apple Store en houd die iPhone Air vast, om te ervaren waar Apple de komende jaren naartoe gaat en reken de 17Pro af”
Dat is met titanium niet anders.Reem0nN schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:34:
Dit ga je dus wel goed zien nu met aluminium en de kleurcoating
[Afbeelding]
Ik heb de randen voor deel kaal vanwege stof tussen het toestel en mijn hoesje.
[ Voor 8% gewijzigd door renegrunn op 17-09-2025 15:36 ]
Wat bedoel je met 'dit'?Reem0nN schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:34:
[Afbeelding]
Battle.net || Strava
Dit is verder ook niet anders dan voorgaande jaren op de normale iPhones want die waren ook al van aluminiumrenegrunn schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:35:
[...]
Dat is met titanium niet anders.
Ik heb de randen voor deel kaal vanwege stof tussen het toestel en mijn hoesje.
Mijn boefje is liev!
Kijk eens naar die zwarte Apple Watch Ultra? Onder dat zwarte zit ook gewoon blank titanium dus dit is echt niet enkel een probleem bij aluminium.Reem0nN schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:34:
[Afbeelding]
En m’n 15 Pro was ook naked en volledig krasvrij.
Kwestie van (extreem) zuinig met je spullen omgaan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zou het doen!
Inderdaad. Ik had wel op zowel de 15 als de 16 dat ik krasjes had in het scherm terwijl ik nooit een sleutel of kleingeld in dezelfde broekzak heb. Behuizing was al nieuw. Echt alleen het scherm, van die hele kleine ondiepe krasjes.Rivanov schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:41:
Hier een krasvrije naked iPhone 16 Pro.
Gewoon een kwestie van elk jaar een nieuwe iPhone kopen! Nooit issues met battery health en krasjes.Rivanov schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:41:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat doe ik ook. Desalniettemin ben ik altijd extreem zuinig op al mijn spullen.Mog schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:43:
[...]
Gewoon een kwestie van elk jaar een nieuwe iPhone kopen! Nooit issues met battery health en krasjes.
Voor mij is het ook een gebruiksvoorwerp. Wil toch niet zeggen dat je er dan niet zuinig mee om kunt gaan. Er zit een screenprotector op en AC+ en that’s it.rammes schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:43:
Extreem zuinig word ik erg nerveus van. voor mij is het een gebruiksvoorwerp dus ik gebruik het ook. Leuk dat je em weer als nieuw aan de ander kunt verkopen maar daar schiet ik nix mee op behalve dat ik een jaar lang steeds moet nadenken of er niet een krasje op komt.
Mijn batteryhealth is sinds releasedag ook nog gewoon 99%. En daar is ie pas vorige week tijdens m’n vakantie hier, op gegaan. Tot vorige week stond die gewoon op 100%.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2025 15:48 ]
Was mijn dag niet denk ik.
Jup. Hier ook nooit last van krassen gehad bij zowel aluminium, rvs als titanium. Enige is dat aluminium zachter is, waardoor een enkele keer dat ie toch je vloer van te dichtbij ziet, het deukt. Daar kan mijn OCD net zo slecht tegen als de USB-C poort die niet precies in het midden zit op de Air, dus dan wordt eea vervangenRivanov schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:41:
Mijn boefje is liev!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voorzichtig met zand op het strand? hahahaha, mooi dit.Dennisdn schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
Ik vind het vaak gewoon knap hoe mensen er (veel) krassen op weten te krijgen. Paar basisregels als geen andere voorwerpen in dezelfde zak en voorzichtig met zand op het strand. Als je dan nog krassen erop krijgt is het gewoon lomp gedrag
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoe doe je dat dan in de trein of tijdens een etentje met familie?carpebios schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
Ik gebruik mijn iPhone altijd naakt, maar dit jaar was het scherm toch wel vol met krasjes. Sinds een 3 weken een nieuwe pro max 16, en overmorgen een 17 pro max.
Ook naakt! Zeker in sterrenrestaurants! Geeft goede content. Mag alleen bijna nergens meer komenMog schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:50:
[...]
Hoe doe je dat dan in de trein of tijdens een etentje met familie?
Ik ben geen super user, maar gebruik mijn telefoon wel vrij veel. Meer en betere foto’s maken is iets waar ik me op wil richten. Verder hecht ik waarde aan accuduur (moet echt makkelijk een dag meekunnen) en een goed scherm (helderheid maakt me niet zoveel uit)
Hoe ik het heb begrepen:
iPhone 16 Pro als je de telelens erg belangrijk vindt (nooit mee gewerkt dus kan ik niks over zeggen)
iPhone 17 voor het meeste ‘bang voor buck’.
Ik neig lichtjes naar de 17, maar zou het wel mooi vinden om een keer een Pro model te hebben.
Dit jaar wordt het dus voor mij zonder hoes en uiteraard wel met AC+. Die gebruik ik meer zodat ik snel kan wisselen dmv Express Replacement, want ik ben enorm afhankelijk van mijn foon. Ik moet ook eerlijk zijn dat het me financieel niet uitmaakt allemaal dus als je hard hebt moeten sparen voor je foon dan begrijp ik heel goed dat je het anders inricht allemaal. Ieder zijn/haar ding dus dus daar moeten we wel rekening mee houden ipv opdringen hoe je hem moet gebruiken.
I don't have dreams, I have goals!!
Haha, het klootjesvolk bedoel je?Mog schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
Ik heb al jaren Apple Care+. Ik haal elk kwartaal voor €99 een nieuwe. Zo heb ik geen last van de klachten die het gewone volk ervaart.
Ja, op deze manier blijft de foon nieuw. Goed idee, zijn er meer van...
Zo herkenbaar. Ik was en ben ook extreem zuinig met mijn spullen, wil er lang mee doen, moet netjes blijven in verband met doorverkoop. Maar ik begin mij ook te beseffen dat een iPhone een gebruiksvoorwerp is. En dat een krasje mag.Redondo1982 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:55:
Hier iemand die extreem zuinig is op zijn spullen, zelfs mijn auto's laat ik inpakken met PPF. Alleen ik moet je wel vertellen dat het me allemaal steeds zwaarder gaat vallen. De constante netheid op spullen, het schoon houden tegen het excessieve aan toe, is gewoon soms niet meer leefbaar. Soms gebruik ik het daardoor ook minder. Ik begin dus steeds meer eens te worden met de mensen die zo nu en dan een kras(je) oplopen. Boeien! Ik heb mijn tijd harder nodig dan de hele dag hierop letten, alleen het is wel aard van het beestje en dat verander je niet snel. Eigenlijk heb ik het meeste moeite met spullen die heel vies worden, vettige laag. Dat vind ik wel een doodsteek. Als ik sommige iPhones zie van mensen om mij heen, mijn hemel. Ze kunnen niet eens meer op het scherm kijken, soort van matte screenprotector zit erop haha.
Dit jaar wordt het dus voor mij zonder hoes en uiteraard wel met AC+. Die gebruik ik meer zodat ik snel kan wisselen dmv Express Replacement, want ik ben enorm afhankelijk van mijn foon. Ik moet ook eerlijk zijn dat het me financieel niet uitmaakt allemaal dus als je hard hebt moeten sparen voor je foon dan begrijp ik heel goed dat je het anders inricht allemaal. Ieder zijn/haar ding dus dus daar moeten we wel rekening mee houden ipv opdringen hoe je hem moet gebruiken.
Zelfde als met mijn auto, laatst gekocht en kwam al een krasje tegen. Vroeger vloog ik tegen de muren aan, nu denk ik alleen maar: balen, maar het ding staat buiten en wordt gebruikt.
Ik moet je zeggen dat het mijn leven wel iets makkelijk heeft gemaakt, natuurlijk helpt een goede financiële positie daar zeker bij.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Nikias heeft er eentje in zijn unboxing videoPashtun schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:00:
Ik zie bij geen enkele van de grote youtubers een zilvers iphone 17 pro, ze hebben allemaal dezelfde combo
Mijn boefje is liev!
Je laat ‘m dan elke paar maanden even stuiteren om een replacement te initiëren?Mog schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
Ik heb al jaren Apple Care+. Ik haal elk kwartaal voor €99 een nieuwe. Zo heb ik geen last van de klachten die het gewone volk ervaart.
Ik word gewoon ouder denk ikTHE_BASE schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:59:
[...]
Zo herkenbaar. Ik was en ben ook extreem zuinig met mijn spullen, wil er lang mee doen, moet netjes blijven in verband met doorverkoop. Maar ik begin mij ook te beseffen dat een iPhone een gebruiksvoorwerp is. En dat een krasje mag.
Zelfde als met mijn auto, laatst gekocht en kwam al een krasje tegen. Vroeger vloog ik tegen de muren aan, nu denk ik alleen maar: balen, maar het ding staat buiten en wordt gebruikt.
Ik moet je zeggen dat het mijn leven wel iets makkelijk heeft gemaakt, natuurlijk helpt een goede financiële positie daar zeker bij.
Gelukkig wel lotgenoot
Mijn 13 PM was een Duits toestel waarop ik geen Apple Care+ kon activeren. Maar je "koopt" dus elke drie maanden een nieuwe en het abonnement blijft doorlopen, ook voorbij de 2 jaar? Ik heb 't nog nooit gebruikt, maar was het dit keer wel van plan.Mog schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
Het was een grapje, maar in theorie is het mogelijk. Voorheen was AppleCare+ voor 2 jaar en maximaal 2 incidenten per jaar. Dat is nu onbeperkt en onbeperkt. Er zal ongetwijfeld een fair use policy op zitten.Flying schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:22:
[...]
Mijn 13 PM was een Duits toestel waarop ik geen Apple Care+ kon activeren. Maar je "koopt" dus elke drie maanden een nieuwe en het abonnement blijft doorlopen, ook voorbij de 2 jaar? Ik heb 't nog nooit gebruikt, maar was het dit keer wel van plan.
Onzin, nooit andere voorwerpen in dezelfde broekzak, niet laten vallen en toch binnen enkele maandjes hele dunne ondiepe krasjes. Scherm is gewoon boterzacht. Heb nu een Galaxy S25 Ultra en daar heb ik dit probleem echt gewoon niet.Dennisdn schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
Ik vind het vaak gewoon knap hoe mensen er (veel) krassen op weten te krijgen. Paar basisregels als geen andere voorwerpen in dezelfde zak en voorzichtig met zand op het strand. Als je dan nog krassen erop krijgt is het gewoon lomp gedrag
Ben benieuwd met de iPhone 17 Pro straks.
Herkenbaar. Na de X begon dat. Daarvoor nooit issues. Ik ben mega zuinig op mijn spullen, net zoals de verhalen hierboven (tot het “belachelijk” maken aan toe door mensen om mij heen) maar met het huidige glas aan de voorkant is het bijna onmogelijk om hier geen haarkrasjes op te krijgen. Voor de rest 0 beschadigingen.Lynix schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:40:
[...]
Onzin, nooit andere voorwerpen in dezelfde broekzak, niet laten vallen en toch binnen enkele maandjes hele dunne ondiepe krasjes. Scherm is gewoon boterzacht. Heb nu een Galaxy S25 Ultra en daar heb ik dit probleem echt gewoon niet.
Ben benieuwd met de iPhone 17 Pro straks.
Ik geloof er niet meer in dus zet gelijk een screenprotector op mijn naked 17Pro tot het tegendeel (elders) bewezen wordt.
Mijn boefje is liev!
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.