[Apple Event] Awe dropping, 9 september 2025 om 19:00

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:
  • 62.262 views

Onderwerpen

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:25
Toppe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:43:
De beurs reageert ook niet zoals verwacht denk ik
[Afbeelding]
Dat lijkt niets abnormaal, elk evenement zakt het aandeel wel een beetje.
De komende weken gaat dat wel weer naar boven.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 20:17
THE_BASE schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:45:
[...]

Precies, ik zit nu op een mindere batterij, een single speaker en een mindere camera. Niet dat ik veel anders verwacht had, maar hoopte dat Apple me nog zou kunnen verrassen.
Aan de andere kant heeft de iPad Air dingen die de pro heeft?
De air is wel echt een tussenstap en geen betere dan de pro.

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07:44
Je moet met een loep te werk gaan om de verschillen tussen de 16 PM en 17 PM te vinden. Zelfs de processor lijkt een copy paste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Toppe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:43:
De beurs reageert ook niet zoals verwacht denk ik
[Afbeelding]
Goed moment om in te kopen toch? ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
captainleduc schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:41:
Is het ook al duidelijk wanneer AI in NL nu goed geïntegreerd wordt?

Vooralsnog kan ik een vaas uit een foto laten verdwijnen (wat meestal fout gaat) maar daar houdt het wel een beetje op qua Apple AI
In 26.2 dus rond 15 december.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
captainleduc schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:56:
Je moet met een loep te werk gaan om de verschillen tussen de 16 PM en 17 PM te vinden. Zelfs de processor lijkt een copy paste?
Daar zijn de verschillen heel minimaal inderdaad. Zelf kom ik van een 15 pro, maar ook dan is het niet een wereld van verschil. Ik ruil in principe altijd om de 2 jaar in, en dan met name voor een betere camera. Lijkt er helaas wel op dat de hoofdcamera nog steeds dezelfde sensor heeft sinds de 14 pro(?).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41
He, dan vergeet je wel de GPU neural accellerators! The first EVAH in an iPhone!

Niet dat je daar op het moment veel aan hebt, met die ontbrekende AI. Hoewel er wel bij staat in voetnoot 4 op de Apple site dat Apple Intelligence 'soon' naar het Nederlands wordt uitgebreid, moet je maar weer afwachten hoe snel 'soon' is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 09:21
PhilipsFan schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:22:
[...]

He, dan vergeet je wel de GPU neural accellerators! The first EVAH in an iPhone!

Niet dat je daar op het moment veel aan hebt, met die ontbrekende AI. Hoewel er wel bij staat in voetnoot 4 op de Apple site dat Apple Intelligence 'soon' naar het Nederlands wordt uitgebreid, moet je maar weer afwachten hoe snel 'soon' is.
Dit jaar zal waarschijnlijk 26.2 (in dec zijn)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

renegrunn schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:14:
[...]
Zelf kom ik van een 15 pro, maar ook dan is het niet een wereld van verschil. Ik ruil in principe altijd om de 2 jaar in, en dan met name voor een betere camera. Lijkt er helaas wel op dat de hoofdcamera nog steeds dezelfde sensor heeft sinds de 14 pro(?).
Ik heb ook een 15 Pro. Wat je wint aan de 17Pro is de 8 x zoom, wat je verliest is 187 gram vs 204... de telefoons worden weer zwaarder gemaakt.

Ik denk dat de 15 Pro nog minstens een rondje meekan.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie genoeg verschillen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Delerium schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:26:
[...]

Ik heb ook een 15 Pro. Wat je wint aan de 17Pro is de 8 x zoom, wat je verliest is 187 gram vs 204... de telefoons worden weer zwaarder gemaakt.

Hier ook de 15 Pro en vind de upgrade ook niet waard. Ga hier ook nog een jaartje door. De gewone iPhone 17 ziet er wel goed uit. Misschien wordt het volgend jaar dan de normale iPhone 18.

[ Voor 6% gewijzigd door Tdem op 10-09-2025 10:29 ]

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Delerium schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:26:
[...]

Ja en dan is 8x zoom in feite een crop van 4x zoom.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

Het voelt een beetje alsof Apple zich inhoud voor een totaal nieuw model zoals destijds met de introductie van de X.

Ik zou het doen!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07:44
rammes schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:45:
Het voelt een beetje alsof Apple zich inhoud voor een totaal nieuw model zoals destijds met de introductie van de X.
One more thing mid season? (zwarte pro + foldable)

• Chamms
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
rammes schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:45:
Zn Spijt dat ikde X weg gedaan heb destijds, dit was de beste telefoon van Apple ( mening ).

Ik ben zoo teleurgesteld in de nieuwe IPhone 17 Pro (max) , oogt erg goedkoop, mega lelijke kleuren, Apple was in mijn ogen altijd wel een design telefoon dat luxe uitstraalt, niet dat ik het als luxe zie, maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen.

Ik vind het nu wel lastig om van de 14PRO max naar de 17 pro te gaan ( wilde kleiner ivm gewicht en deukje in mn pink ) Wat zeggen jullie, stel ik me aan off toch upgrade ?

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:19
Toppe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:20:
Het is alleen maar suggereren en aannames doen maar ik snap niet dat ze helemaal niets hebben genoemd over iOS/watchOS
Daarvoor moet je even WWDC bekijken van begin juni 2025. Dat is het event van Apple die enkel voor hun nieuwe operating systemen gaat voor al hun toestellen.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:39

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Broodro0ster schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:15:
[...]

Daarvoor moet je even WWDC bekijken van begin juni 2025. Dat is het event van Apple die enkel voor hun nieuwe operating systemen gaat voor al hun toestellen.
Ook die heb ik live gekeken maar voorheen was het bij de keynote's ook dat er highlights van het nieuwe OS werden benoemd, zeker incombinatie met de hardware.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Chamms schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:08:
[...]

Zn Spijt dat ikde X weg gedaan heb destijds, dit was de beste telefoon van Apple ( mening ).

Ik ben zoo teleurgesteld in de nieuwe IPhone 17 Pro (max) , oogt erg goedkoop, mega lelijke kleuren, Apple was in mijn ogen altijd wel een design telefoon dat luxe uitstraalt, niet dat ik het als luxe zie, maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen.
De luxe telefoon lijkt de iPhone Air te worden. Zelfde prijs als de 16 Pro vorig jaar, maar wel veel luxere uitstraling. Kleurenpalet van de 16 Pro is ook overgenomen voor de Air.

• THE_BASE
  • Niet online
Uniciteit schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:49:
[...]

De luxe telefoon lijkt de iPhone Air te worden. Zelfde prijs als de 16 Pro vorig jaar, maar wel veel luxere uitstraling. Kleurenpalet van de 16 Pro is ook overgenomen voor de Air.
Kleurenpalet van MacBook Air M4 is overgenomen voor iPhone Air.

En dat het ding er luxer uit ziet wil ik niet per sé zeggen, ik vind zelf een iPhone 15 Pro/16 Pro er een stuk luxer uit zien. Maar dat baseer ik op videos.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:59
Zit je dan met smart terug te kijken (kon niet live kijken), zakje chips erbij, die natuurlijk niet eet, want je verstaat er anders niets van, ,....
Ik zie leuke nieuwe functies met de camera bijvoorbeeld. Ook 5G ondersteunng met de AWU 3.
Dan de prijzen, die zijn gewoon wel goedkoper dan de 14Pro/512GB die ik destijds kocht voor dik €1719.
Dus dat valt dan weer mee, hoewel ik me wel stoor aan het prijsverschil van de 256 => 512GB. Best asociaal veel verschil.
Maar dan valt het me enorm tegen hoe ze eruit zien met dat gecoatte aluminium. En die lelijke (antenne?) uitsparing bovenin en de achterkant, sorry, ik ben qua design teleurgeteld en dan heb ik het nog niet over de kleuren. Het oogt gewoon goedkoop. Enige die er qua desing premium uit ziet is de Air. Maar die heeft dan weer een enorm dikke bult in verhouding. Ziet er ook niet uit.
En geen dongergrijs/zwart/ of andere donkere. Wat een teleurstelling!
Ik denk dat ik na drie jaar, gewoon nog een jaartje doe met mijn 14Pro. Accu wordt echt wel minder maar ik ben gewoon niet gepakt met deze 17Pro en daarbij doet de 14Pro uitstekend nog, lekker snel en soepel.
Dan de Apple Watch Ultra 3. Was ik vorig jaar nog teleurgesteld in de kleine update met alleen een kleurtje, die ik dan wel weer mooi vond, ik dacht ik wacht wel op de echte 3. En dan valt me die ook wel een beetje tegen, nauwelijks veranderd. Alleen 5G, wat prima is maar ook wel van deze tijd, en een miniscuul groter display. Verder? Geen bloeddrukmeting, alleen waarschuwing. Geen supergevoelige hoogtemeter die je kunt gebruiken met vliegsport als variometer, geen permante hartslagmeting. En nog geen accu de het een week uit houdt. Tsja. Ook weer niet gepakt dit jaar. Dus ik denk dat Apple dit jaar geen geld aan me gaat verdienen. En ook geen Airpods Max 2 waar ik al twee jaar op zit te wachten.

there's no place like cloudbase

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

THE_BASE schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:50:
[...]

Kleurenpalet van MacBook Air M4 is overgenomen voor iPhone Air.

En dat het ding er luxer uit ziet wil ik niet per sé zeggen, ik vind zelf een iPhone 15 Pro/16 Pro er een stuk luxer uit zien. Maar dat baseer ik op videos.
Met het kleurenpalet bedoel ik dat het duidelijk is dat de Air echt traditionele Pro-kleuren pakt: zwart, wit/zilver, goud en een vierde wisselende kleur. De 17 Pro modellen wijken daar voor het eerst echt wel vanaf, met oranje als duidelijkste outlier. Of het nou precies de kleuren zijn van de MacBook Air maakt niet veel uit.

Ook de vergelijking met de 12/13/14/15/16 Pro snap ik, maar dat was de opzet van vorig jaar. In de nieuwe positionering van de iPhone line-up is het denk ik goed beargumenteerbaar dat de iPhone Air luxer oogt dan de 17 Pro - én dat de Air dus kleuren heeft die tot aan de 16 Pro eigenlijk typisch voor Pro modellen waren.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 20:35
Misschien komen ze volgend jaar in maart ineens met een nieuwe kleur zoals destijds met de 13 Pro. Die was er toen ineens in het chique donkergroen.
Verder vind ik de oranje Pro wel een kek kleurtje hebben, maar het is wel erg "zie mij een iPhone 17 Pro hebben" en dat valt teveel op, op straat/op het werk. Ik doe gewoon nog een jaartje met de 15 Pro. Dit jaar wel nieuwe AirPods Pro en een nieuwe Apple Watch 11, want die zijn wel aan vervanging toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Uniciteit schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:49:
[...]

Ja eens, iPhone Air heeft echt weer die uitstraling van de X, of eigenlijk alle modellen met RVS rand.
Dat hebben ze met de Titanium een beetje uit het raam gedaan en nu met de 17 Pro en die aluminium look hebben ze er echt afscheid van genomen.

Zou mij ook niets verbazen als het die kant uiteindelijk op gaat hoor. iphone, luxe lijn, krachtige lijn.

Een Aston Martin met een luxere uitstraling heeft ook niet alle mogelijkheden van een pick-uptruck met ruwe power en de daarbij horende uitstraling. Dat zie ik nu op die filmpjes van het evenement ook een beetje terug: de Air is bedoeld als dat mooie product dat lekker glimt en die doelgroep aanspreekt, terwijl de 17 Pro eruitziet als een "gereedschapskoffer" waar alles in zit en die juist de doelgroep aanspreekt die alles nodig heeft (of denkt te hebben).

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 10-09-2025 12:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:33
biobak schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:14:
Misschien komen ze volgend jaar in maart ineens met een nieuwe kleur zoals destijds met de 13 Pro. Die was er toen ineens in het chique donkergroen.
Verder vind ik de oranje Pro wel een kek kleurtje hebben, maar het is wel erg "zie mij een iPhone 17 Pro hebben" en dat valt teveel op, op straat/op het werk. Ik doe gewoon nog een jaartje met de 15 Pro. Dit jaar wel nieuwe AirPods Pro en een nieuwe Apple Watch 11, want die zijn wel aan vervanging toe.
Een transparante 18 Pro Max lijkt me wel wat. ;)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

schumi1986 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 23:28:
Ben eigenlijk nog tevreden met mijn AirPods Pro 1, reden om te upgraden zou de usb C case zijn.
Besloten om met de APP1 toch te upgraden naar de APP3. Vooral de verbetering van de ANC zijn voor mij de reden om de stap te maken. Kan ik de oude APP1 nog gebruiken bij fitness, en de APP3 voor werk/studie.

Met een 15 Pro nog geen noodzaak om te upgraden; moet wel zeggen dat ik de achterkant van de nieuwe 17 Pro niet om aan te gluren vind. De camera setup aan de anderkant is dan wel weer handig, want voorkomt dat gewip van de telefoon als hij op een tafel ligt. Ik wacht nog een twee jaar en pak dan de iPhone 19 Pro wel mee.

Baal wel ontzettend van de MBP line-up die is gaan schuiven. M5 later, upgrades van het scherm naar Q4 2026. Had daar wel een sprong willen maken naar een MBP 16" :(

PhD i.o.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:33
Maximus schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:49:
De camera setup aan de anderkant is dan wel weer handig, want voorkomt dat gewip van de telefoon als hij op een tafel ligt.
Dat waag ik te betwijfelen. De lenzen steken nog steeds boven het eiland uit en aangezien die aan een kant zitten zal de 17 nog steeds wiebelen.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Tranquility schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:54:
[...]

Dat waag ik te betwijfelen. De lenzen steken nog steeds boven het eiland uit en aangezien die aan een kant zitten zal te 17 nog steeds wiebelen.
Klopt, ik heb een dummy ge-3d-print. Hij wiebelt nog als vanouds :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
antonyv schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:01:
Zit je dan met smart terug te kijken (kon niet live kijken), zakje chips erbij, die natuurlijk niet eet, want je verstaat er anders niets van, ,....
Ik zie leuke nieuwe functies met de camera bijvoorbeeld. Ook 5G ondersteunng met de AWU 3.
Dan de prijzen, die zijn gewoon wel goedkoper dan de 14Pro/512GB die ik destijds kocht voor dik €1719.
Dus dat valt dan weer mee, hoewel ik me wel stoor aan het prijsverschil van de 256 => 512GB. Best asociaal veel verschil.
Maar dan valt het me enorm tegen hoe ze eruit zien met dat gecoatte aluminium. En die lelijke (antenne?) uitsparing bovenin en de achterkant, sorry, ik ben qua design teleurgeteld en dan heb ik het nog niet over de kleuren. Het oogt gewoon goedkoop. Enige die er qua desing premium uit ziet is de Air. Maar die heeft dan weer een enorm dikke bult in verhouding. Ziet er ook niet uit.
En geen dongergrijs/zwart/ of andere donkere. Wat een teleurstelling!
Ik denk dat ik na drie jaar, gewoon nog een jaartje doe met mijn 14Pro. Accu wordt echt wel minder maar ik ben gewoon niet gepakt met deze 17Pro en daarbij doet de 14Pro uitstekend nog, lekker snel en soepel.
Dan de Apple Watch Ultra 3. Was ik vorig jaar nog teleurgesteld in de kleine update met alleen een kleurtje, die ik dan wel weer mooi vond, ik dacht ik wacht wel op de echte 3. En dan valt me die ook wel een beetje tegen, nauwelijks veranderd. Alleen 5G, wat prima is maar ook wel van deze tijd, en een miniscuul groter display. Verder? Geen bloeddrukmeting, alleen waarschuwing. Geen supergevoelige hoogtemeter die je kunt gebruiken met vliegsport als variometer, geen permante hartslagmeting. En nog geen accu de het een week uit houdt. Tsja. Ook weer niet gepakt dit jaar. Dus ik denk dat Apple dit jaar geen geld aan me gaat verdienen. En ook geen Airpods Max 2 waar ik al twee jaar op zit te wachten.
Ten aanzien van je 14 Pro kun je overwegen om voor € 99 er een nieuwe accu in te zetten bij Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
Ik kom zelf nu van de 13PM, dus ik ga van 3x12mp naar 3x48mp met daarbij toch wel flink wat andere upgrades. Mijn 13PM kan nog wel een jaar mee, ook wel 2, maar voor mij is dit nu wel een prima overstap. Wat hier al wordt gezegd, baal ik ook wel van het feit dat de 17PM niet in het zwart komt, maar dat is dan ook het enige. Het nieuwe camera eiland is al maanden voer voor speculatie dus hier ben ik inmiddels al wel aan gewend. Vrijdag gelijk bestellen en ook de Spigen case is al in bestelling, kan ik weer minimaal 4 jaar door :)

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Dalive schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:16:
Ik kom zelf nu van de 13PM, dus ik ga van 3x12mp naar 3x48mp met daarbij toch wel flink wat andere upgrades. Mijn 13PM kan nog wel een jaar mee, ook wel 2, maar voor mij is dit nu wel een prima overstap. Wat hier al wordt gezegd, baal ik ook wel van het feit dat de 17PM niet in het zwart komt, maar dat is dan ook het enige. Het nieuwe camera eiland is al maanden voer voor speculatie dus hier ben ik inmiddels al wel aan gewend. Vrijdag gelijk bestellen en ook de Spigen case is al in bestelling, kan ik weer minimaal 4 jaar door :)
Welke case heb je genomen? Ik vind de zilvere pro met een transparante case tot nu toe de mooiste combi. Al zijn die transparante vaak wel dik sillicone en houd dat al minder lekker vast. Ik wilde eigenlijk voor een zwarte pro gaan met een zwart hoesje, maar dat feest gaat niet op nu.
Dit is wel een mooie van Spigen:
https://www.spigen.com/pr...id?variant=44458428071983

Denk dat dit soort opties lekkerder in de hand liggen dan een dikke transparante.

https://www.nudient.nl/pr...xp_7iyeo6FalfaX4uETz0iKmp

https://alcanside.com/nl/...alcantara-case-nardo-gray

https://www.appelhoes.nl/...phone-17-pro-hoesje-grijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
Mittavic schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:35:
[...]

Welke case heb je genomen? Ik vind de zilvere pro met een transparante case tot nu toe de mooiste combi. Al zijn die transparante vaak wel dik sillicone en houd dat al minder lekker vast. Ik wilde eigenlijk voor een zwarte pro gaan met een zwart hoesje, maar dat feest gaat niet op nu.

Denk dat dit soort opties lekkerder in de hand liggen dan een dikke transparante.

Ik ben zelf voor deze gegaan:
https://www.spigen.com/pr...case-tough-armor-t-magfit

Totdat mijn Grip- en Tankcase van Dbrand binnen zijn. Nu al vele jaren de gripcase van hun en dat blijft toch wel veruit mijn favoriet.

Wel de notitie dat ik 2 jonge kinderen heb, dus vandaar de stevige cases, voorheen had ik juist slim cases, praktijk leert dat dat niet voldoende is…

[ Voor 5% gewijzigd door Dalive op 10-09-2025 13:41 ]

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mittavic schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:35:
[...]

Moet gewoon lachen (eigenlijk huilen) dat alle afbeeldingen met een zwarte 17Pro zijn... Ik wil een zwarte Pro! :+

Mijn boefje is liev!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:49
Dalive schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:16:
Ik krijg na 2 jaar toch de angst dat hij er spontaan mee stopt en niet meer aan gaat, geen idee of mijn angst terecht is of dat enkel de batterij slijt en de rest prima blijft werken na 2 jaar.

• Mittavic
  • Nu online
JB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:04:
[...]

Moet gewoon lachen (eigenlijk huilen) dat alle afbeeldingen met een zwarte 17Pro zijn... Ik wil een zwarte Pro! :+
Haha ja is toch ongelofelijk :'( hiervoor de blauwe 13 PM gehad, nu de natural titanium 15 PM. Dus nu weer een keer een zwarte was perfect geweest :X

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mittavic schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:08:
[...]

Haha ja is toch ongelofelijk :'( hiervoor de blauwe 13 PM gehad, nu de natural titanium 15 PM. Dus nu weer een keer een zwarte was perfect geweest :X
Welke kleur ga je dan nu voor? Ik kies maar voor saai blauw denk ik... Dat oranje vind ik meer passen bij de Fisherprice telefoons voor babies... en dat wit heb ik op de 11Pro gehad, maar die "gaten" in de telefoon vallen dan zo op :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mittavic
  • Nu online
JB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:10:
[...]

Welke kleur ga je dan nu voor? Ik kies maar voor saai blauw denk ik... Dat oranje vind ik meer passen bij de Fisherprice telefoons voor babies... en dat wit heb ik op de 11Pro gehad, maar die "gaten" in de telefoon vallen dan zo op :/
Ik snap je dilemma, zo zit ik ook te denken. Ik neig nu naar de zilvere omdat ik vind dat de achterkant, het camera gedeelte, wat meer opties bied voor verschillende hoesjes. De blauwe wat minder makkelijk te combineren vind ik. Blauwe hoesjes wijken vaak al af van de kleur blauw van de iPhone zelf dus dat is niet mooi.

Wellicht komen er nog camera protectors over de hele breedte in het zwart + zwart hoesje zonder uitsparingen = een zwarte iphone :P

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-09 20:20
Net voor het eerst in mijn level zo’n event zitten kijken. Wat moeten de mensen die 1 of 2 jaar geleden voor veel geld een iPhone 15 of 16 hebben gekocht zich een sukkel voelen. Met de iPhone 17 is alles zo veel beter dat je niet meer over straat kan met een 15 of 16.
En ik al helemaal niet meer met mijn 14.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
wjvh schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:32:
Net voor het eerst in mijn level zo’n event zitten kijken. Wat moeten de mensen die 1 of 2 jaar geleden voor veel geld een iPhone 15 of 16 hebben gekocht zich een sukkel voelen. Met de iPhone 17 is alles zo veel beter dat je niet meer over straat kan met een 15 of 16.
Ja, koekoek. Zo kun je alles wel recht praten. Wij kochten een paar jaar geleden een nieuwe auto. En onlangs weer. We voelden ons toch zo bekocht, die nieuwe auto zit vol met nieuwe opties en betere specs!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41
En volgend jaar is er weer iets anders. Je koopt spullen op het moment dat je ze nodig hebt, en om wat ze op dat moment kunnen, niet wat ze over 1-2-3 jaar kunnen / doen…

Zucht...

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:23
Gaan jullie eigenlijk ook upgraden?

Ik heb zelf een iPhone 16 pro Max en ultra series 1

Ik sla denk ik over

• Broodro0ster
  • Laatst online: 10:19
Dan is hun opzet geslaagd met zo'n event. Een beetje FOMO creeëren zodat iedereen gaat upgraden ;-)
Ik zou graag upgraden want ik wil USB-C, maar wat is er zoveel beter aan een 17 dan een 14 Pro?

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:49
MarioMark1541 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:44:

Ik sla denk ik over
Nee zie daar nu geen reden toe, de 15pro is nog prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

Ik sla denk ik over
Je zit in een software topic, dus bedoel je upgraden naar OS 26? Ja, dat heb ik gisteren al gedaan.

• Alekz87
  • Laatst online: 07:30

Ik sla denk ik over
Nee zeker niet. 16 pro en AW10 hier. Verschillen zijn zoals altijd net te klein ieder jaar. Mogelijk volgend jaar wel de 18 (normaal) of de 19 (normaal) sinds de verschille met de pro nu te klein worden.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:04

Ik sla denk ik over
Ik heb zelf ook een 16 Pro Max, met een Ultra 1, maar ik heb dit keer niet het gevoel dat ik wil upgrade naar de 17 Pro Max en ook de Watch Ultra niet.

Ik upgrade normaal elk jaar, maar ik heb het gevoel als ik het dit jaar doe dat ik spijt ga krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Reem0nN schreef op woensdag 10 september 2025 @ 17:15:
[...]

Ik heb zelf ook een 16 Pro Max, met een Ultra 1, maar ik heb dit keer niet het gevoel dat ik wil upgrade naar de 17 Pro Max en ook de Watch Ultra niet.

Ik upgrade normaal elk jaar, maar ik heb het gevoel als ik het dit jaar doe dat ik spijt ga krijgen.
Hier ook twijfel maar heb wel alvast de 17 Pro Diepblauw als favoriet gezet :)
Heb nu een 16 Pro Max en als ik upgrade, dan wordt het wel een Pro i.p.v. Max dit keer lijkt het.
Heb nog een paar dagen..

Het is weer September 2025 :)

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 22:40
Ik heb nog een iPhone 14. Over een half jaartje eens rustig kijken wat de prijzen van de 17 doen. Dit is wel een waardige upgrade. Bij de 15 en 16 had ik dit gevoel niet.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:21
THE_BASE schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:06:
[...]

Je zit in een software topic, dus bedoel je upgraden naar OS 26? Ja, dat heb ik gisteren al gedaan.
Dit is helemaal niet het IOS topic ;)

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48

Ik sla denk ik over
Jazeker! Van de 14PM naar de 18PM, 19PM of de foldable :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:04:
[...]

Dit is helemaal niet het IOS topic ;)
Nee, deze post is verplaatst, geen idee waarom. :)

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:02
Ik ga voor de iPhone 17 pro max 256GB.
Tenzij ze bij de provider ik koop ze zouden weg zijn dan zal het een 512GB worden.

Voorkeur kleur is oranje, als dat niet lukt dan zal het mss blauw worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

Ik vind de pro een onmundig lelijk ding.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Jaymone schreef op woensdag 10 september 2025 @ 18:40:
[...]

Hier ook twijfel maar heb wel alvast de 17 Pro Diepblauw als favoriet gezet :)
Heb nu een 16 Pro Max en als ik upgrade, dan wordt het wel een Pro i.p.v. Max dit keer lijkt het.
Heb nog een paar dagen..
Ik heb dat ook al eens geprobeerd, maar kwam toch uiteindelijk altijd weer terug naar de Pro Max, meer vanwege grotere scherm en batterij.

Ik snap de kleur keuze zeker wel, vind deep blue erg mooi, en vind de Pro Max niet eens heel lelijk, maar de keuze om terug te gaan naar volledig aluminium voor een toestel van deze prijsklasse bevalt me niet zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Reem0nN schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:07:
[...]

Ik heb dat ook al eens geprobeerd, maar kwam toch uiteindelijk altijd weer terug naar de Pro Max, meer vanwege grotere scherm en batterij.

Ik snap de kleur keuze zeker wel, vind deep blue erg mooi, en vind de Pro Max niet eens heel lelijk, maar de keuze om terug te gaan naar volledig aluminium voor een toestel van deze prijsklasse bevalt me niet zo.
Vrijdag heb je m besteld ;)

Het is weer September 2025 :)

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Ik ben erg onder de indruk van de nieuwe airpods pro. Het is dat ik nog prima werkende oude gewone aipods (v2) heb en ik die wil 'opmaken' (en heb daarnaast ook thuis een prima koptelefoon liggen), maar die nieuwe pro's vind ik wel heel tof!

Al die Apple watches boeien me niet. Ik hou van horloges, heb (daarom?) een hekel aan smartwatches. Ik heb een Garmin ergens thuis die ik zo min mogelijk draag. Mijn dagelijkse horloges sturen mij geen berichten, buzzen niet en hoeven nooit aan een oplader (een aantal hebben geen eens een batterij). Maar Apple watch is nog erger dan zo'n Garmin.

De gewone Iphone 17 is een varassing voor mij. En ben hier best wel enthausiast over. Ik wil dit jaar geen nieuwe. Ik heb een iphone 13 pro waar ik minimaal 4, misschien 5 jaar mee wil doen. Ik kocht hem in het jaar van de 14, maar de 14 viel me diep tegen, dus kocht ik liever de pro versie van de 13. Vervolgens ben ik teveel gewend aan een 120hz scherm. Maar die 17 heeft dat nu ook en de camera is inmiddels ook dusdanig beter dat ik denk dat geen nieuwe pro nodig heb. Meer zoom is leuker, maar ik merk dat ik die vergelijken met de groothoeklens veel minder gebruik. Dat had ik vooraf trouwens niet verwacht. Daarentegen vind ik welliswar de 13 pro een heel fijn toetsel (en nog steeds snel genoeg en maakt mooie foto's), maar ik vind hem ook best wel zwaar.

Ik had wat dat betreft wel die nieuwe iPhone air intressant gevonden. Maar ik wil mijn groothoeklens/macro lens niet missen. Plus die camera bubbel doet dat platte wel een beetje te niet. En de prijs is toch wel flink hoger, terwijl ik er dan qua camera op achteruit ga.
Van de pro merk ik dat veel van de nieuwe features indrukwekkend zijn, maar me eigenlijk niet boeien. Ik nabewerk foto's eigenlijk al jaren niet meer en video's maken boeit me weinig. Die zoomlens is tof, maar niet voor dat bedrag.

Dus, ik wacht nog 1 a 2 jaar. Als dan de gewone 18 me even blij maakt qua performance met die prijs, dan neem ik die. Zo niet, neem ik in dat jaar wel de 17. Mocht de Air een extra groothoeklens toevoegen, wie weet die dan wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PrimusIP schreef op woensdag 10 september 2025 @ 22:09:
Ik ben erg onder de indruk van de nieuwe airpods pro. Het is dat ik nog prima werkende oude gewone aipods (v2) heb en ik die wil 'opmaken' (en heb daarnaast ook thuis een prima koptelefoon liggen), maar die nieuwe pro's vind ik wel heel tof!

Al die Apple watches boeien me niet. Ik hou van horloges, heb (daarom?) een hekel aan smartwatches. Ik heb een Garmin ergens thuis die ik zo min mogelijk draag. Mijn dagelijkse horloges sturen mij geen berichten, buzzen niet en hoeven nooit aan een oplader (een aantal hebben geen eens een batterij). Maar Apple watch is nog erger dan zo'n Garmin.

De gewone Iphone 17 is een varassing voor mij. En ben hier best wel enthausiast over. Ik wil dit jaar geen nieuwe. Ik heb een iphone 13 pro waar ik minimaal 4, misschien 5 jaar mee wil doen. Ik kocht hem in het jaar van de 14, maar de 14 viel me diep tegen, dus kocht ik liever de pro versie van de 13. Vervolgens ben ik teveel gewend aan een 120hz scherm. Maar die 17 heeft dat nu ook en de camera is inmiddels ook dusdanig beter dat ik denk dat geen nieuwe pro nodig heb. Meer zoom is leuker, maar ik merk dat ik die vergelijken met de groothoeklens veel minder gebruik. Dat had ik vooraf trouwens niet verwacht. Daarentegen vind ik welliswar de 13 pro een heel fijn toetsel (en nog steeds snel genoeg en maakt mooie foto's), maar ik vind hem ook best wel zwaar.

Ik had wat dat betreft wel die nieuwe iPhone air intressant gevonden. Maar ik wil mijn groothoeklens/macro lens niet missen. Plus die camera bubbel doet dat platte wel een beetje te niet. En de prijs is toch wel flink hoger, terwijl ik er dan qua camera op achteruit ga.
Van de pro merk ik dat veel van de nieuwe features indrukwekkend zijn, maar me eigenlijk niet boeien. Ik nabewerk foto's eigenlijk al jaren niet meer en video's maken boeit me weinig. Die zoomlens is tof, maar niet voor dat bedrag.

Dus, ik wacht nog 1 a 2 jaar. Als dan de gewone 18 me even blij maakt qua performance met die prijs, dan neem ik die. Zo niet, neem ik in dat jaar wel de 17. Mocht de Air een extra groothoeklens toevoegen, wie weet die dan wel.
Ik zit er ook zo in, mijn 16 Pro doet het nog perfect en dat kan ook niet anders. De 17 Pro zou wellicht nog een optie zijn als jaarlijkse upgrade, maar niet maar die drie kleuren.

De Air mist voor mij teveel van de Pro functies die ik af en toe eens gebruik, zeker met een aantal verre reizen in het verschiet zou het jammer zijn als ik moet inleveren op camera en batterij. Groter scherm heb ik niet nodig.

Dus ik hoop dat ik mij vrijdag kan inhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Roy Tollenaar schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:05:
[...]

Ik krijg na 2 jaar toch de angst dat hij er spontaan mee stopt en niet meer aan gaat, geen idee of mijn angst terecht is of dat enkel de batterij slijt en de rest prima blijft werken na 2 jaar.
Bedoel je dat je iphone na 2 jaar spontaan niet meer werkt? Ik heb nu nog een iphone 13 mini van bijna 4 jaar oud met dezelfde batterij erin. Ik ben eerlijk gezegd van Apple toestellen gewend dat ze juist wel lang mee gaan en ruim over de 2 jaar heen nog prima werken. Dat is met vorige Apple toestellen ook het geval geweest. Ik heb ook vaak genoeg android toestellen gehad en daar waren de accu's na 1,5 - 2 jaar echt wel aan vervanging toe.

Idempotent.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:25

Ik sla denk ik over
Net afgelopen week overgestaopt van een 14Pro naar een 16Pro. Wel even gedacht om het uit te stellen, maar dacht later "wat maakt het ook uit" (en heb mijn 14Pro snel en voor een redelijke prijs verkocht)

Daarnaast een iPad Pro 4th Gen 12,9Inch die nu al op iOS26 draait, voldoet ook nog prima.
AW Ultra2 in het bezit en ook deze werkt prima en krijgt de meest recente upgrades die de Ultra3 ook krijgt met WatchOS 26
AirpodsPro2 krijgen voor zover ik gelezen heb ook de features die de Pro's3 ook krijgen, dus ook daar geen noodzaak om te upgraden.
AirPodsMax, geen opvolger, dus ga ik ook niet "vervangen" al zou ik hem achteraf wel willen ruilen tegen eentje met USB aansluiting (die van mij heeft lightning)
Maar dat is meer omdat dan alles over is naar USB-C (Airpods, iPhone, iPad)

Het enige wat ik nog dit jaar ga vervangen is mijn iMac. Werk nu nog op een iMac 27" uit mid 2011 (draait op OCLP Sonoma 14,5 met aangepaste hardware, oa SSD, Processor grafische kaart en geheugen)
Die wil ik gaan vervangen voor een MacMini met een ultrawidescherm.

Eric, Signing off !!

• antonyv
Ik mis dit jaar wat enthousiasme. In de tijd dat ik de 14Pro kocht was het best wel meer voor mijn gevoel.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

antonyv schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:13:
Ik mis dit jaar wat enthousiastme. In de tijd dat ik de 14Pro kocht was het best wel meer voor mijn gevoel.
Zit primair ook op dat Pro gedeelte. Die leek wel behandeld door een stagiaire...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chamms
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vt9gOo__kNbNvydpt-hZ3H1HsCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/791FZ46eqspnBJ5KENHqRbPI.jpg?f=fotoalbum_large
Nou gisteren was ik helemaal teleurgesteld in de nieuwe Pro, maar sinds ik de telefoon gezien heb met dit hoesje, vind ik hem opeens toch wel iets hebben haha .. Vind hem met dit hoesje dus wel wat beter eruit zien. En ja ik kijk ook naar het uiterlijk van de telefoon haha!

• antonyv
JB schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:14:
[...]

Zit primair ook op dat Pro gedeelte. Die leek wel behandeld door een stagiaire...
Ik zag ergens een filmpje voorbij komen (Dumpert geloof ik) van een 'stagiaire' die met een 3D programma alvast de nieuwe 18Pro creëerde, de lensen selecteren iets groter, eiland iets groter, ceramische achterkant wat kleiner,17 => 18 en klaar.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Chamms schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:19:
[Afbeelding]
Nou gisteren was ik helemaal teleurgesteld in de nieuwe Pro, maar sinds ik de telefoon gezien heb met dit hoesje, vind ik hem opeens toch wel iets hebben haha .. Vind hem met dit hoesje dus wel wat beter eruit zien. En ja ik kijk ook naar het uiterlijk van de telefoon haha!
Is dit die Techwoven case? Ik heb de discussie nooit echt mee gekregen maar begreep dat het kwalitatief nogal tegenviel...?

• antonyv
Chamms schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:19:
[Afbeelding]
Ja, precies, en dat is volgens mij ook de enige kleuren-optie, mar ik denk dat ik spijt zou krijgen van dat oranje. Ik doe er zeker drie jaar mee.
Of de zilveren met een rookgrijze doorzichtige plastic case die ook het camera eiland bedekt die ging ook nog maar die is mij te glad en laat ik gegarendeerd vallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/990fScWwguwE3KMXmXuOxtndYak=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MAAqa5NEBVVURFkOo4iOGbp2.webp?f=fotoalbum_large

• antonyv
Toppe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:25:
[...]

Is dit die Techwoven case? Ik heb de discussie nooit echt mee gekregen maar begreep dat het kwalitatief nogal tegenviel...?
Men had het over de Fine-woven cases. Dit is Apples antwoord op dat, wat slijtagebestendiger.

• antonyv
En daarbij komt, geef me gewoon een zwarte iPhone en een lederen case origineel van Apple, die gaat gewoon wel drie jaar mee en past perfect. Echt jammer dat beide er niet meer is.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
antonyv schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:36:
[...]

Men had het over de Fine-woven cases. Dit is Apples antwoord op dat, wat slijtagebestendiger.
Ik heb ondertussen 2 Pro Max hoesjes en 2 Air hoesjes onderweg waarvan ook een TechWoven case. Nogmaals, ik heb de discussie nooit meegekregen mbt de Finewoven cases maar waren die echt zo slecht dan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Ik heb altijd de Pro, maar eigenlijk is de normale iPhone de grote winnaar. Oled en 120hz nu, 2 camera’s en nog enigzins betaalbaar.

• Mittavic
  • Nu online
antonyv schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:34:
[...]

Ja, precies, en dat is volgens mij ook de enige kleuren-optie, mar ik denk dat ik spijt zou krijgen van dat oranje. Ik doe er zeker drie jaar mee.
Of de zilveren met een rookgrijze doorzichtige plastic case die ook het camera eiland bedekt die ging ook nog maar die is mij te glad en laat ik gegarendeerd vallen.
[Afbeelding]
Welke hoesje is dat op de foto?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Toppe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:47:
[...]

Ik heb ondertussen 2 Pro Max hoesjes en 2 Air hoesjes onderweg waarvan ook een TechWoven case. Nogmaals, ik heb de discussie nooit meegekregen mbt de Finewoven cases maar waren die echt zo slecht dan?
Genoeg ervaringen en reviews te vinden over de FineWoven cases. Niet voor niets dat ze na een jaar al uitgefaseerd worden.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Chamms
  • Nu online
Toppe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:25:
[...]

Die discussie heb ik niet gevolgd, hoesje kost iets van 70 euro, ik zou het niet erg vinden om deze jaarlijks te vervangen, heb altijd de telefoon jaarlijks geupgrade tot de 14 pro max, prima telefoon maar toch te zwaar en wil nu naar een normale pro.

Ik overweeg nu de oranje of de donkerblauwe. Gisteren overwoog ik helemaal niets haha ..

• Chamms
  • Nu online
antonyv schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:34:
[...]

[Afbeelding]
Ik ben een vrouw, vind die zwarte case niet zo heel mooi haha .. maar ik heb altijd originele cases van apple gehad, omdat ik deze toch het fijnst vond, andere merken vond ik net niet, slijten/verkleuren te snel.

Ik overweeg nu oranje of blauw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Chamms schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:22:
[...]

Die discussie heb ik niet gevolgd, hoesje kost iets van 70 euro, ik zou het niet erg vinden om deze jaarlijks te vervangen, heb altijd de telefoon jaarlijks geupgrade tot de 14 pro max, prima telefoon maar toch te zwaar en wil nu naar een normale pro.

Ik overweeg nu de oranje of de donkerblauwe. Gisteren overwoog ik helemaal niets haha ..
Mensen kopen een toestel van €1300 en piepen dat een hoesje van 5 tientjes te duur is :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
Mittavic schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:09:
[...]

Welke hoesje is dat op de foto?
https://www.spigen.com/pr...id?variant=44458428399663

Het grappige is, dat ik hem via jouw post heb ontdekt.

• antonyv
Chamms schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:28:
[...]

Ik ben een vrouw, vind die zwarte case niet zo heel mooi haha .. maar ik heb altijd originele cases van apple gehad, omdat ik deze toch het fijnst vond, andere merken vond ik net niet, slijten/verkleuren te snel.

Ik overweeg nu oranje of blauw
Haha, echte vrouw. Kleurtjes. Mij pakt die oranje foto van ergens hierboven ook wel, maar ik denk alleen voor eventjes en dan ben ik erop uitgekeken. En natuurlijk gaat het om het scherm en de binnenkant van een iPhone en dus hoesje eromheen en klaar.
Ooit vond ik een witte iPhone ook prachtig met chromen of stalen gepolijste zijkanten enzo, maar deze lichte zilveren iPhone vind ik echt een te goedkope uitstraling hebben. Blauw vind ik niet mooi. Dus ik wacht wel tot volgend jaar september of volgend voorjaar als er plots toch zwart bij komt ;-)

• Chamms
  • Nu online
antonyv schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:03:
[...]

Haha, echte vrouw. Kleurtjes. Mij pakt die oranje foto van ergens hierboven ook wel, maar ik denk alleen voor eventjes en dan ben ik erop uitgekeken. En natuurlijk gaat het om het scherm en de binnenkant van een iPhone en dus hoesje eromheen en klaar.
Ooit vond ik een witte iPhone ook prachtig met chromen of stalen gepolijste zijkanten enzo, maar deze lichte zilveren iPhone vind ik echt een te goedkope uitstraling hebben. Blauw vind ik niet mooi. Dus ik wacht wel tot volgend jaar september of volgend voorjaar als er plots toch zwart bij komt ;-)
Haha nou jij ook, met je blauw vind ik niet mooi ik wacht op zwart haha

Ik heb een keus gemaakt het is de Oranje 17 Pro geworden met de wovenbruinachtige hoes van Apple, hoes zojuist besteld. Morgen hopelijk pre orderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:55
Heb er even een paar nachtjes over geslapen, maar mijn conclusie is dat ik niet ga upgraden. Verschil van de 17 PM en mijn 15 PM is eigenlijk alleen de camera. Ach, hij zal vast ook weer iets sneller zijn, maar ik game niet en doe verder ook geen zware processen op mijn telefoon. Hoewel fotografie voor mij ongeveer het belangrijkste is, stel ik toch maar weer een jaartje uit.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• Mittavic
  • Nu online
Mijn gedachte was om na jaren de 13 en 15 PM te hebben gehad nu eens over te stappen naar de normale 17 Pro, maar nu het moment van bestellen dichterbij komt begint de 17 PM toch te kriebelen :p

Hmm lastige keuze.

Een hoesje is ook nog wel lastig. De TechWoven lijkt me heel lekker in de hand liggen op basis van de foto’s en video’s.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
Deze hoesjes zijn ondertussen onderweg naar mij voor de 17 Pro Max, de Woolnut voor casual/prive/kantoor dagen:

https://www.appelhoes.nl/...e-17-pro-max-hoesje-zwart

De Spigen voor tijdens het sporten:

https://www.appelhoes.nl/...one-17-pro-max-hoesje-wit

Daarnaast een setje van 3 ESR screenprotectors

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Toppe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:26:
[...]

Mensen kopen een toestel van €1300 en piepen dat een hoesje van 5 tientjes te duur is :?
......Serously he? Die paar tientjes extra ga ik dan echt niet meer om huilen ik doe het goed of niet!😎

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Cass Casey schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:00:
Heb er even een paar nachtjes over geslapen, maar mijn conclusie is dat ik niet ga upgraden. Verschil van de 17 PM en mijn 15 PM is eigenlijk alleen de camera. Ach, hij zal vast ook weer iets sneller zijn, maar ik game niet en doe verder ook geen zware processen op mijn telefoon. Hoewel fotografie voor mij ongeveer het belangrijkste is, stel ik toch maar weer een jaartje uit.
Zelf ga ik ook niet upgraden, want mijn 16 PM heb ik pas 7 maanden. Sowieso ben ik iemand die minimaal 4 jaar met een telefoon wil doen. Zelfs dan is hij nog lang niet afgeschreven.

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 11-09-2025 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:46
Ik heb nog paar uur om te bedenken wat ik ga bestellen. 17 vs 17 Pro.

Bij twijfel altijd het beste en duurste nemen; dus zal de 17 Pro wel worden uiteindelijk 😏

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
Chamms schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:51:
[...]

Haha nou jij ook, met je blauw vind ik niet mooi ik wacht op zwart haha

Ik heb een keus gemaakt het is de Oranje 17 Pro geworden met de wovenbruinachtige hoes van Apple, hoes zojuist besteld. Morgen hopelijk pre orderen.
:-D
Ik ben oprcht blij voor iedereen die zijn of haar mobiel heeft gevonden en bestellen gaat.
Ik weet hoe het voelt, en dan dat w.a.c.h.t.e.n....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
crazylegs schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:50:
Deze hoesjes zijn ondertussen onderweg naar mij voor de 17 Pro Max, de Woolnut voor casual/prive/kantoor dagen:

https://www.appelhoes.nl/...e-17-pro-max-hoesje-zwart

De Spigen voor tijdens het sporten:

https://www.appelhoes.nl/...one-17-pro-max-hoesje-wit

Daarnaast een setje van 3 ESR screenprotectors
Serieus mooi hoesje die lederen. Kun je nog een update geven t.z.t. hoe de pasvorm is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
antonyv schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:21:
[...]

Serieus mooi hoesje die lederen. Kun je nog een update geven t.z.t. hoe de pasvorm is?
Die groene ziet er wel zeer netjes uit. Zelf ook heel goede ervaringen met Wiiuka (Duits bedrijf).
https://wiiuka.de/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gedverderrie. Nog 6 uur en ben er nog steeds niet uit. :)

Of een Air voor de leuk óf een Pro omdat ik die altijd al heb en het beste wil. Maar die kleuren zijn lelijk, zelfs Silver is in mijn optiek niet om aan te gluren.

En anders houd ik het nog een jaartje bij m’n 16 Pro, daar ben ik nog steeds verliefd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
Ik weet niet of je een hoesje gaat gebruiken. Anders zijn de kleuren alleen accenten bij de plekken waar het hoesje niet zit.

Gebruik zelf altijd een hoesje dus denk dat het zilver wordt in plaats van het gebruikelijke zwart. Ik vind zilver zonder hoes best mooi alleen de achterkant bij het Apple logo vind ik bij zilver niet erg goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:42:

Of een Air voor de leuk óf een Pro omdat ik die altijd al heb en het beste wil. Maar die kleuren zijn lelijk, zelfs Silver is in mijn optiek niet om aan te gluren.

En anders houd ik het nog een jaartje bij m’n 16 Pro, daar ben ik nog steeds verliefd op.
Ik wil ook altijd graag het beste high-end toestel, ben dus altijd voor een Pro Max gegaan, maar dit jaar doet het uiterlijk van de Pro modellen me niet echt veel. En dat heb ik wel bij de black iPhone Air.

Ik weet dat het een downgrade is van mijn 16 Pro Max, maar ben serieus benieuwd hoe die Air is, en eindelijk is een lichtgewicht telefoon in me handen en broekzakken.

Ik ben niet echt een power user met mijn telefoon, game doe ik op mijn Game PC, werkzaamheden op mijn laptop. Voor mij is mijn telefoon meer een verlengstuk van mijn laptop als ik even snel wil scrollen, opzoeken, social media, foto's maken of gewoon simpelweg telefoneren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:42:

Koop gewoon die blauwe 17 Pro! Ruilen we samen in zodra de zwarte beschikbaar is in de lente :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:19:
[...]

Koop gewoon die blauwe 17 Pro! Ruilen we samen in zodra de zwarte beschikbaar is in de lente :+
Goed plan, doen we!

Maar ik nijg toch meer naar iPhone Air om dat eens te ervaren. Ik zie werkelijk geen meerwaarde om van de 16 Pro naar de 17 Pro te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
antonyv schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:21:
[...]

Zal ik zeker doen, heb ‘m nu ook voor de 15PM en die pasvorm is echt top. Heb tevens sleeves voor mn MBP en iPad Pro, beide ook echt top sleeves

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:02
iPhone 17 pro max 256GB oranje besteld en nu duimen dat die wiebels op tijd gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Reetkeverke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:59:
iPhone 17 pro max 256GB oranje besteld en nu duimen dat die wiebels op tijd gaan leveren.
Bij een provider? Dan is het afwachten en glazen bol werk bij Apple die houdt zich over het algemeen aan de datum die ze opgeven 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
Roos79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:02:
[...]

Bij een provider? Dan is het afwachten en glazen bol werk bij Apple die houdt zich over het algemeen aan de datum die ze opgeven 😉
Belsimpel levert altijd✅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Roos79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:02:
[...]

Dat is ook mijn ervaring. Apple geeft een datum en die klopt.
Met al hun producten nog zo geweest, voor zover ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
iMode schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:12:
[...]

Belsimpel levert altijd✅
Ja ze leveren altijd maar de vraag is wanneer 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
Roos79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:49:
[...]

Ja ze leveren altijd maar de vraag is wanneer 😉
Bij ons altijd netjes op de zelfde dag als Apple✅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het event is inmiddels al weer even geleden, dus de discussie kan verder in de daarvoor relevante producttopics:Voor discussies en ervaringen over bestellingen en levertijden kun je terecht in [iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6 :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.