[Apple Watch Series 11, SE & Ultra 3] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16

Apple Watch Series 11, SE (2025) & Ultra 3 – Overzicht & Discussie

Welkom in dit centrale topic over de nieuwste Apple Watch-modellen van 2025: de Series 11, SE (2025) en Ultra 3. Hier vind je alle belangrijke informatie, specificaties, prijzen en functies, inclusief de actuele Nederlandse prijzen.
Apple Watch Series 11
  • Belangrijkste kenmerken:
    - Hypertensie notificaties en uitgebreide slaapscore voor beter gezondheidsinzicht
    - Batterijduur tot 24 uur, met snelladen: 15 minuten laden = circa 8 uur gebruik
    - Display met Ion-X glas dat 2x beter bestand is tegen krassen
    - Verbeterde 5G-connectiviteit en geoptimaliseerde antenneperformantie
    - Aluminium behuizingen in Space Gray, Zwart, Roze Goud en Zilver; titanium varianten in naturel, goud en leisteen
    - Nieuw design met slankere en comfortabele vorm
    - Uitgebreide watchOS 26 functies zoals Workout Buddy, slimme wijzerplaten en AI-ondersteuning
  • Prijs: Vanaf €449
  • Beschikbaarheid: Nu te bestellen! Levering en beschikbaar in winkels vanaf 19 september 2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzXM-8QZB8y99yfYAxURCN2ICr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qHxmobBba8zEGpizaW8WC7wd.jpg?f=fotoalbum_large
Apple Watch SE (2025)
    - Uitgebreide gezondheidsfuncties zoals slaapscore, menstruatie- en ovulatievoorspellingen, slaapapneu notificaties en huidtemperatuursensor
    - Batterijduur ongeveer 18 uur met nieuwe snellaadtechnologie (15 minuten opladen voor 8 uur gebruik)
    - Verbeterde krasbestendigheid met nieuw Ion-X glas
    - S10-chip voor betere prestaties, snellere en privacygerichte Siri, handgebaren (double tap, wrist flick)
    - 5G ondersteuning voor snellere downloads en betere connectiviteit
    - Beschikbare aluminium kleuren: Midnight en Starlight
  • Prijs: Vanaf €269
  • Beschikbaarheid: Nu te bestellen! Levering en beschikbaar in winkels vanaf 19 september 2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSChzjNa_D3z53C_P6QWUP5dBtE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EEkFVmurqB89BMtOYaqlocrx.jpg?f=fotoalbum_large
Apple Watch Ultra 3
    - Grootste Apple Watch-scherm ooit met LTPO3 OLED-technologie en 1Hz verversingssnelheid in always-on-modus
    - Batterijduur tot 42 uur normaal en 72 uur in energiebesparende modus
    - Titanium kast (naturel en zwart) met robuust en duurzaam ontwerp
    - Geavanceerde gezondheidsfuncties waaronder hypertensie notificaties, uitgebreide workoutmetriek en GPS
    - 5G-connectiviteit met verbeterde antennes voor sterker signaal
    - Betrouwbare communicatie via satelliet voor noodgevallen en berichten, zelfs zonder mobiele dekking
    - Geschikt voor watersporten en recreatief duiken met WR100 certificering (max 40 meter)
    - Nieuwe trail-, alpine- en ocean-band-opties, plus Hermès-collectie met bijzondere bandengeuren
    - Geïntegreerde geavanceerde fitnessfuncties zoals Workout Buddy, automatische hardloop- en zwemdetectie, en uitgebreide sportanalyses
  • Prijs: Vanaf €899
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uN4GaovbGjZDu1S7fM8LHJqh_XQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m8M8xUjqvNnIBAGHcJTBAQ5L.jpg?f=fotoalbum_large
Algemene informatie
  • Alle modellen worden geleverd met de nieuwste watchOS 26-update die vanaf 15 september beschikbaar is voor Apple Watch Series 6 en later, SE (2e generatie) en later, en alle Ultra modellen.
  • Beschikbare nieuwe wijzerplaten: Flow en Exactograph.
  • Nieuwe handgebaren zoals double tap en wrist flick voor eenvoudige bediening.
  • Verbeterde AI-functies zoals Workout Buddy en Live Translation.
  • Apple’s duurzame initiatieven: minimaal 40% gerecycled materiaal, productie met 100% hernieuwbare energie, en verpakkingen uit 100% gerecycled papier.
  • AppleCare-plannen en accessoires zijn beschikbaar voor alle modellen.
Samenvatting prijzen
ModelVanaf prijs
Apple Watch SE (2025)€269
Apple Watch Series 11€449
Apple Watch Ultra 3€899

Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen, vragen, tips en reviews over de Apple Watch Series 11, SE (2025) en Ultra 3.

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 09-09-2025 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 00:54
Zijn de bezels nu weer iets kleiner geworden of precies hetzelfde als de 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Ik ga mij natural titanium Ultra 1 omruilen voor voor Ultra 3 zwart. Twijfel alleen nog over het bandje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOpmKh8IgL1zcubF5EfN0V7L9oE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hrRouJirUSTyjHgn2gq5YMbd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l93R3tGOOeI8y9rYhpGe0sLC7CQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CuihaCR1Bf28A6LcyTqx9353.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Em3Z9-o0dlHXl-ZxYR0T3Lt60Hc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aXedZzpkPwshZekHkzTl0ANX.png?f=fotoalbum_large

Deze heb ik al dus dat scheelt weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jl-4--9A1yarAvFVv0lrLoKSHs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QljwipNH3Vf7YcOiVmHcmYRt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2025 21:04 ]

©2004

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 00:31
Hypertensie zit ook op de AWU 2 en series 9 of hoger.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26
DeJurist schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:01:
Zijn de bezels nu weer iets kleiner geworden of precies hetzelfde als de 10?
Kijkend naar de specificaties op de apple website zijn de afmetingen en scherm oppervlakte van de 10 en 11 identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Davidas schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:03:
Dat zou mooi zijn 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Davidas schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:03:
klopt, heb dan ook net mijn bestelling van de AWU 3 geannuleerd, doe nog wel een jaartje met de 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
richards3 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:15:
[...]

klopt, heb dan ook net mijn bestelling van de AWU 3 geannuleerd, doe nog wel een jaartje met de 1.
Huh?! Je moet nog even goed lezen denk ik haha.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Lanceren ze een iPhone 17 Pro in oranje, maar komt er geen AWU3 met eenzelfde kleur in Ocean-bandje. Eeuwig zonde dat die oranje versie niet meer bestaat.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Redondo1982 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:19:
[...]

Huh?! Je moet nog even goed lezen denk ik haha.
oeps typo gecorrigeerd, heb inderdaad de 2, snap alleen niet waarom de 1 deze functie ook niet heeft, is nou niet zoveel anders dan de 2.

[ Voor 17% gewijzigd door richards3 op 09-09-2025 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Er zit een foutje in de website... als je de Ultra 3 met M/L bandje kiest, dan heb je op de betaalpagina ineens een Ultra 2 in je winkelmand. (met de S/M band gaat het wel goed).

Heb nu wel besteld, maar in de e-mail staat Ultra 2 en op de bevestiging's pagina staat nu zowel Ultra 2 als Ultra 3 :( - maar even afwachten wat het wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door M55 op 09-09-2025 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
richards3 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:27:
[...]

oeps typo gecorrigeerd, heb inderdaad de 2, snap alleen niet waarom de 1 deze functie ook niet heeft, is nou niet zoveel anders dan de 2.
Verkopen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

hk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:02:
Ik ga mij natural titanium Ultra 1 omruilen voor voor Ultra 3 zwart. Twijfel alleen nog over het bandje:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze heb ik al dus dat scheelt weer:
[Afbeelding]
Hier gaat het zwart met terracotta worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71BAqdXcZAvE2DjnQiDKagiuIQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paxthU2H2G7tUuJlA3PEMlGm.jpg?f=fotoalbum_large

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

@mprkooij In de startpost staat bestellen vanaf de 12 (vrijdag) maar ik heb zojuist een series 11 voor mijn vrouw besteld. Mogelijk een foutje in de startpost?

[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 09-09-2025 21:41 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:43
Zonet ultra 3 met blauw trail bandje besteld.
Prijzig. Had vroeger de gewone versie, maar wou betere batterij en minder krassen op scherm. Ik had 1 krasje op mijn watch 4 en vond ik zo balen.
Ondanks saffier nu ga ik nog steeds een spigen screenprotector op plaatsen. Better safe than sorry en zie je ook amper zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door Pufster op 09-09-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Lopen ze niet wat achter qua gezondheidfuncties? Of valt dat wel mee ten opzichte van de concurenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik vind wel de ultra watch faces wat beperkt. Mis hier eigenlijk wel 1 of 2 faces specifiek extra voor de ultra.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

De ‘Naturel’ AWU3 heeft inmiddels al een verwachte leverdatum van 1 tot 9 oktober (bij verzending). Zwart nog wel leverbaar op 19 september.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
The Legend schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:58:
De ‘Naturel’ AWU3 heeft inmiddels al een verwachte leverdatum van 1 tot 9 oktober (bij verzending). Zwart nog wel leverbaar op 19 september.
De AWU draagt voor mij voor geen meter, want heb hem al drie keer gehad en geretourneerd. Alleen ik zou instant voor de zwarte gaan als ik er één bestel. Maar dan komt het: zie ik de naturel voorbij komen dan heeft het toch altijd wat. Denk aan een Ferrari welke altijd rood moet zijn, terwijl andere kleuren eruit schieten. Heel gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
MazeWing schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:40:
@mprkooij In de startpost staat bestellen vanaf de 12 (vrijdag) maar ik heb zojuist een series 11 voor mijn vrouw besteld. Mogelijk een foutje in de startpost?
Oeps, stiekeme copy vanuit mijn iPhone 17 / Pro topic :P aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:24
Weet iemand al de omvang van het scherm van de Apple Watch Ultra 3? En gaan Nederlandse providers 5g ondersteunen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Gekkenhuis schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:39:
[...]

Hier gaat het zwart met terracotta worden.

[Afbeelding]
Oeh die van jou vind ik ook een mooie samenstelling, leuk idee om dat bandje onder de boom te laten plaatsen :)

Ik ben voor de zwarte AWU3 inclusief zwarte ocean band gegaan

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:55:
Weet iemand al de omvang van het scherm van de Apple Watch Ultra 3? En gaan Nederlandse providers 5g ondersteunen?
Hoogte: 49 mm
Breedte: 44 mm
Diepte: 12 mm
422 x 514 pixels
Beeldoppervlak van 1245 mm²
Gewicht (naturel): 61,6 gram
Gewicht (zwart): 61,8 gram
Geschikt voor een pols van 130‑210 mm

Bron: https://www.apple.com/nl/apple-watch-ultra-3/specs/

• hk12nl
Zojuist de zwarte ultra met zwarte alpine besteld! 🥳

Twijfel nog of ik niet toch net zo goed voor een ultra 2 kan gaan maar dat zoek ik de komende dagen uit.

Staat nu op leveren 2-9 oktober. Iemand ervaring mee dat hij toch eerder en op de launch kwam (misschien door afmeldingen van anderen)? 😁

[ Voor 30% gewijzigd door hk12nl op 10-09-2025 02:16 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De SE is echt een steal geworden. Ik zou niet weten wie ik een Series 11 of Ultra zou aanbevelen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

hk12nl schreef op woensdag 10 september 2025 @ 02:14:

Twijfel nog of ik niet toch net zo goed voor een ultra 2 kan gaan maar dat zoek ik de komende dagen uit.

Staat nu op leveren 2-9 oktober. Iemand ervaring mee dat hij toch eerder en op de launch kwam (misschien door afmeldingen van anderen)? 😁
Lijkt door de voorraad van de zwarte alpine band te komen, andere kleur kiezen levert verzending 19/9 op.

• hk12nl
The Legend schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:31:
[...]

Lijkt door de voorraad van de zwarte alpine band te komen, andere kleur kiezen levert verzending 19/9 op.
Misschien toch nog maar een andere kiezen dan 😁

©2004

• giantgiantus
Eigenlijk wel echt jammer. Geen enkele nieuwe sensor en die bloeddrukmeter gebruikt gewoon de hartslagmeter. Ook batterij blijft erg matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11
hk12nl schreef op woensdag 10 september 2025 @ 02:14:

Ik heb dezelfde twijfel maar ik ben toch voor de 3 gegaan (met zwarte ocean band).
Je kan 100euro besparen en voor een 2 gaan maar ik vind die nieuwe geanimeerde watchfaces wel erg tof!

• EasyChefque
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 12-09 11:22
Ik weet eerlijk gezegd nog niet welke ik wil halen.
Heb nog nooit een (smart)watch gehad, maar door de positieve geluiden in mijn omgeving wil ik het toch wel proberen. Het enige waar ik telkens op vastloop is of het een ideaal apparaat is voor workouts, voornamelijk in de sportschool. Stappenteller schijnt bij Apple al generaties niet de accuraatste te zijn, dus dat is ook wel jammer.

Als ik al eentje wil halen, zit ik te denken aan de SE, maar aan de andere kant is de 11 ook wel nice. Maar wie weet kunnen mensen mij hier vertellen of het apparaat ook waardig is voor als je veel in de sportschool rondhangt. Dan ga ik wellicht toch over naar een Series 11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
Als je gewoon sportschool doet is er amper verschil qua functionaliteit tussen SE en de 11.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gebruik nog steeds een Apple Watch 3 en die werk nog perfect, batterij gaat zelfs mee tot laat in de avond.

Maar met deze nieuwe functies gaat het wel kriebelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mars18 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:41:
Gebruik nog steeds een Apple Watch 3 en die werk nog perfect, batterij gaat zelfs mee tot laat in de avond.

Maar met deze nieuwe functies gaat het wel kriebelen.
Als je nu voor de SE gaat dan gaat er een wereld voor je open. En dat voor zo’n lage prijs!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• hk12nl
hantheman schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:49:
[...]

Ik heb dezelfde twijfel maar ik ben toch voor de 3 gegaan (met zwarte ocean band).
Je kan 100euro besparen en voor een 2 gaan maar ik vind die nieuwe geanimeerde watchfaces wel erg tof!
Thx. Ga ik denk ik voor de Milanese band. Die kan ik nog laten leveren voor volgende week vrijdag.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Mog schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:29:
[...]

Als je nu voor de SE gaat dan gaat er een wereld voor je open. En dat voor zo’n lage prijs!
Die SE is echt een mooie volwaardige klok geworden inderdaad. Is in niks meer een 'SE-editie' vind ik. En de prijs is mooi laag gebleven. Het is de Happy Meal van Apple, heel slim!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
EasyChefque schreef op woensdag 10 september 2025 @ 08:00:
Ik weet eerlijk gezegd nog niet welke ik wil halen.
Heb nog nooit een (smart)watch gehad, maar door de positieve geluiden in mijn omgeving wil ik het toch wel proberen. Het enige waar ik telkens op vastloop is of het een ideaal apparaat is voor workouts, voornamelijk in de sportschool. Stappenteller schijnt bij Apple al generaties niet de accuraatste te zijn, dus dat is ook wel jammer.

Als ik al eentje wil halen, zit ik te denken aan de SE, maar aan de andere kant is de 11 ook wel nice. Maar wie weet kunnen mensen mij hier vertellen of het apparaat ook waardig is voor als je veel in de sportschool rondhangt. Dan ga ik wellicht toch over naar een Series 11.
Die keus moet je even zelf maken, maar beide zijn goed genoeg. App Athlytic erop en sporten maar...

• Redondo1982
giantgiantus schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:55:
Niet eens alle netwerken ondersteunen roaming en daar zijn ze al jaren mee bezig, dit zal dus ook wel weer jaren gaan duren haha.

• Redondo1982
giantgiantus schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:47:
Eigenlijk wel echt jammer. Geen enkele nieuwe sensor en die bloeddrukmeter gebruikt gewoon de hartslagmeter. Ook batterij blijft erg matig.
Ligt eraan waar je vandaan komt. Je kan het ook positief bekijken, het huidige product dat je bezit is nog meer dan voldoende. Toch begrijp ik je ergens wel, je wilt toch iets van vernieuwing. :+

• BassieB
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:35
Redondo1982 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:46:
[...]

Niet eens alle netwerken ondersteunen roaming en daar zijn ze al jaren mee bezig, dit zal dus ook wel weer jaren gaan duren haha.
De awu gebruikt toch hetzelfde netwerk als de telefoons? Ik ging er vanuit dat nu de awu 5g ondersteund, dit ook gewoon werkt. Of heb ik het mis? Ga het de 19e wel zien als ie bezorgd wordt :).

Windhoos Ryzen 7800x3d | rtx 5060 8 gb | 32gb & Macbook Air m3 8gb

• Redondo1982
BassieB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:58:
[...]

De awu gebruikt toch hetzelfde netwerk als de telefoons? Ik ging er vanuit dat nu de awu 5g ondersteund, dit ook gewoon werkt. Of heb ik het mis? Ga het de 19e wel zien als ie bezorgd wordt :).
Nee, helaas. Roaming werkt bijv. bij Odido nog niet. Het heeft ook jaren geduurd voordat Cellular hier eindelijk toegevoegd werd door de providers.

• giantgiantus
Redondo1982 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:02:
[...]

Nee, helaas. Roaming werkt bijv. bij Odido nog niet. Het heeft ook jaren geduurd voordat Cellular hier eindelijk toegevoegd werd door de providers.
Roaming werkt bij KPN overigens heel goed!

• Pufster
Jammer dat er geen nieuwe chip is. S10 is rebranded S9 dus eigenlijk hebben we nu nog steeds een 2023 chip.
Toch aan het twijfelen om awu3 te annuleren en nog een jaartje te wachten. Mss krijgt de ultra een redesign dan ook

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Pufster schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:00:
Jammer dat er geen nieuwe chip is. S10 is rebranded S9 dus eigenlijk hebben we nu nog steeds een 2023 chip.
Toch aan het twijfelen om awu3 te annuleren en nog een jaartje te wachten. Mss krijgt de ultra een redesign dan ook
Gezien het design van de AW zelf wat met generatie 11 ook nog geen redesign heeft gehad verwacht ik dat niet zo snel. Dan verwacht ik eerder een verandering dat er een extra type AW komt zoals we nu bij de iPhone zien met de Air

• Pufster
Ik vind persoonlijk dat ze de ultra snel een nieuw design kunnen geven door de grotere onderkant gewoon door te trekken naar boven. Nu gaat dat smaller maar als ze dat zo doen hebben ze in 1 keer een veel groter scherm en nog wat plaats over. Zie anders niet direct hoe je een ultra kan redesignen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
hk12nl schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:30:
[...]

Thx. Ga ik denk ik voor de Milanese band. Die kan ik nog laten leveren voor volgende week vrijdag.
Dat vind ik de mooiste band. Helaas trekt die band teveel aan mijn haar op mijn pols.

• Redondo1982
giantgiantus schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:40:
[...]

Roaming werkt bij KPN overigens heel goed!
Ja, het werkt of het werkt niet lijkt mij hahahaha. Alleen de snelheid van toepassen duurt altijd even. Odido is meestal snel, daarna KPN en Vodafone pas. Tegenwoordig is KPN sneller dan Vodafone. Ik heb zelf alle providers dus ik vind het allemaal prima.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 00:31
Ik wil voor een nieuw bandje gaan die past bij de AWU 2 Natural. Iemand tips? De black alpine of trail lijkt me wel nice.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• charlie7
  • Laatst online: 21:56

charlie7

pr0

AWU 3 zwart met Terracotta Alpine bandje en AW 11 46mm Rose + gouden bandje besteld.
Staan beide nog op levering 19-9.
Wat wel gek is, betaling apple pay -> CC. Daar kreeg ik een melding van het totaal bedrag. Nu zie ik op mijn CC afschrift dat er 'maar' 899 in rekening is gebracht. Beide orders staan gewoon in juiste status verder.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:24

L23

Davidas schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:01:
Ik wil voor een nieuw bandje gaan die past bij de AWU 2 Natural. Iemand tips? De black alpine of trail lijkt me wel nice.
Je weet toch welke kleuren er nu bij zijn gekomen? Ik kan wel tips geven, maar ik heb een hele andere smaak :P Zwart (Alpine) vind ik persoonlijk erg saai, maar op zich ook geen verkeerde keuze. Die Terracotta en Lichtblauw vind ik dan wel weer mooi.

• Roofie
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 00:42
Omdat ik mijn wachtwoord niet meer was wist van m’n oude account. Maar een nieuwe aangemaakt..

Ik heb nu een Apple Watch SE te leen. En bevalt me erg goed. Ik wil er dus zelf een. En nu twijfel ik tussen de 10 en nieuwe SE. Voordelen van de 10 zijn iets groter en platter scherm. Plus ik zou de kast dan in rose goud nemen. Een optie die de SE niet heeft.

Maarrrr, ik kan de 10 niet meer vinden op de Apple site. Waarschijnlijk bewust?
Wat de prijs was vorige week 375 bij de Amac. Maar wat is hij nu?

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:06:
[...]

Gezien het design van de AW zelf wat met generatie 11 ook nog geen redesign heeft gehad verwacht ik dat niet zo snel. Dan verwacht ik eerder een verandering dat er een extra type AW komt zoals we nu bij de iPhone zien met de Air
De AW heeft zoals altijd drie jaar (Series 7, 8 en 9) vorig jaar met de Series 10 een redesign gehad.

De Ultra is dit jaar eerst aan zijn derde jaar en eerst volgend jaar aan de beurt voor een redesign.

• SeanB89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 15:35
Heeft iemand een idee hoe lang het zal duren voordat bijvoorbeeld Odido zelf de Apple Watch (Ultra 3) gaat leveren? Vaak is het prijstechnisch ook wat interessanter.

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Roofie schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:39:

Maarrrr, ik kan de 10 niet meer vinden op de Apple site. Waarschijnlijk bewust?
Wat de prijs was vorige week 375 bij de Amac. Maar wat is hij nu?
Klopt, nadat er een nieuwe product is aangekondigd verdwijnt vaak de vorige editie van de site en kan je alleen nog bij andere winkels het kopen zolang de voorraad strekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roofie
Ah vandaar. Dan ben je verplicht een 11 te kopen, of de nieuwe SE. Had ik nu maar vorige week de 10 gekocht

• Jixreme
  • Laatst online: 23:55
Roofie schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:50:
Ah vandaar. Dan ben je verplicht een 11 te kopen, of de nieuwe SE. Had ik nu maar vorige week de 10 gekocht
Je zei dat je keek bij Amac, daar kun je nog steeds kopen toch? Of bij een andere zaak, alleen voor “oudere” modellen dus niet bij Apple zelf.

• Mirjam77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 05:55
Zojuist de Apple Watch 11 gold titanium met sport bandje besteld. Krijg ik van Apple de bevestiging voor een Apple Watch 11 GOLD ALUMINIUM.

Foutje kan natuurlijk maar mag ik dit heel slordig vinden van bij de launch van een nieuw model? Wel volle titanium prijs betaald natuurlijk. Nu maar hopen dat ze wel de juiste inpakken volgende week. Eindelijk mijn Apple Watch 4 upgraden!

[ Voor 5% gewijzigd door Mirjam77 op 10-09-2025 15:04 ]

• Heroic_Nonsense
  • Laatst online: 15:54

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Roofie schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:50:
Kijkt u eens, de hele voorraad Apple Watch Series 10 van AMac, nu bestellen is donderdag a.s. geleverd:

https://www.amac.nl/watch/apple-watch-series-10

Alleen de rosé gouden versie van 42 mm is moeilijker verkrijgbaar (alleen ophalen nog in een paar vestigingen), de rest hebben ze zelfs nog op voorraad in het centrale magazijn.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• Roofie
😊dank! Zeurpietmodus, in de fysieke winkel waren ze 375. Online is niet meegegaan. Komt goed. Het is een non issue toch? 10 of SE3

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Roofie schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:11:
😊dank! Zeurpietmodus, in de fysieke winkel waren ze 375. Online is niet meegegaan. Komt goed. Het is een non issue toch? 10 of SE3
Amazon heeft nog een aantal kleuren voor 379 euro. Bijvoorbeeld deze:

https://www.amazon.nl/dp/...GJ3QR4Y&linkCode=asn&th=1

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Davidas schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:01:
Hier het blauwe alpine bandje besteld 😊

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:15

Mr. Freeze

¡GO!

Mog schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:11:
De SE is echt een steal geworden. Ik zou niet weten wie ik een Series 11 of Ultra zou aanbevelen.
Voor wie de ecg functie niet wilt missen.

XBL gamertag StayingPow3r

• The Legend

The Legend

*Plop*

En de AWU heeft wel een andere uitstraling dan de normale watches. Wat meer ‘rugged’, dat spreekt me ook wel aan. Ik kan alleen slecht kiezen of ik voor natural of zwart ga. Er is geen watch + band combo die er uitspringt. Ga dus eerst maar even kijken na release.

Heeft iemand trouwens ervaring met het draagcomfort van een Ocean bandje ten opzichte van een normaal Sport bandje? De sluiting van de Sport is lekker snel, en omdat ik de Watch ook gebruik tijdens sporten vind ik een rubber bandje prettiger dan een stoffen variant. Dat wordt dan toch snel smoezelig. Maar de Ocean is wel wat lastiger omdoen geloof ik.

[ Voor 39% gewijzigd door The Legend op 10-09-2025 20:36 ]

• L23

L23

The Legend schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:32:
Heeft iemand trouwens ervaring met het draagcomfort van een Ocean bandje ten opzichte van een normaal Sport bandje? De sluiting van de Sport is lekker snel, en omdat ik de Watch ook gebruik tijdens sporten vind ik een rubber bandje prettiger dan een stoffen variant. Dat wordt dan toch snel smoezelig. Maar de Ocean is wel wat lastiger omdoen geloof ik.
Wat voor sluiting bedoel je? Klittenband? Ik sport zowel met de Alpine en Ocean bandje. Ocean bandje heeft een vrij eenvoudige standaard sluiting, niet lastig om te doen. Je kan bij de Ultra ook voor het trail bandje gaan, ook klittenband.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:57
Rare vraag misschien maar de mensen die voor een Ultra 3 gaan, heb je al een ultra of basis watch (ik zelf zit op een 6). Gebruik je het veel? Ik gebruik mijne meer voor stappen / fitness maar vergeet hem vaak om te doen. Is een Ultra echt wereld van verschil naast de prijsverschillen? 🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
sacaji schreef op donderdag 11 september 2025 @ 06:38:
Rare vraag misschien maar de mensen die voor een Ultra 3 gaan, heb je al een ultra of basis watch (ik zelf zit op een 6). Gebruik je het veel? Ik gebruik mijne meer voor stappen / fitness maar vergeet hem vaak om te doen. Is een Ultra echt wereld van verschil naast de prijsverschillen? 🥲
Betere batterijduur en iets betere gps. Maar als je beetje huis tuin en keuken gebruikt is een normale n prima en heeft ultra weinig tot geen meerwaarde.

• Noob_Saibot
  • Laatst online: 22:16

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Inderdaad voor beetje fitness / stappen is deze watch zwaar overkill. Maar het is compleet persoonlijk, omdat het ook van je verbruik afhangt. Wat doe je precies met je huidige watch in dagelijkse leven, etc . Want in begin gaan die watches allemaal 2 dagen mee, daarna zakt het ook in naar 1,5 dag max. Ik zou als ik jou was eerst gaan uitvogelen waarvoor heb je een watch nodig, en wat vind je belangrijk bij zo'n watch. Batterij duur? Stappen tellen? Dan zijn er genoeg alternatieven die ook stappen tellen en 5 dagen lager mee gaan ;)

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Noob_Saibot schreef op donderdag 11 september 2025 @ 07:34:
[...]
Batterij duur? Stappen tellen? Dan zijn er genoeg alternatieven die ook stappen tellen en 5 dagen lager mee gaan ;)
Klopt, maar daarmee kan ik mijn media niet stoppen/starten op mijn Apple TV zonder de iPhone of afstandsbediening erbij te nemen, kan ik mijn wagen niet openen, zie ik de SoC niet van mijn EV batterij, thuisbatterij en hoeveel stroom mijn zonnepanelen leveren. Kan ik ook niet remote een foto nemen met mijn iPhone.. en zo zijn er nog legio voorbeelden wat je met een Apple Watch kunt doen, welke met een 'andere' smartwatch niet kunt.

• The Legend

The Legend

*Plop*

L23 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 23:38:
[...]

Wat voor sluiting bedoel je? Klittenband? Ik sport zowel met de Alpine en Ocean bandje. Ocean bandje heeft een vrij eenvoudige standaard sluiting, niet lastig om te doen. Je kan bij de Ultra ook voor het trail bandje gaan, ook klittenband.
Ik stond gisteren even te klooien in de MediaMarkt, maar de Ocean heeft natuurlijk een traditionele sluiting met een gesp waar dat geribbelde bandje dan door moet. De Sport is omslaan, knopje door het gaatje en flapje wegdrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
Mijn voorkeur heeft het ocean bandje. De stoffen varianten blijven lang vochtig en kan je niet makkelijk drogen met een doekje. Ik krijg dan sneller huiduitslag onder het bandje en gaat het wat ruiken. Het ocean bandje spoel ik na het sporten af onder de kraan en droog ik met een theedoek. Wel even ‘zijwaarts’ de druppels uit de openingen van het bandje slaan/tikken. Daar blijft water in achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 08:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwDeG8nz6h2-YYvR9gQPzqVCdDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o3VECHUcASbH0HN7FBFWOkIX.png?f=fotoalbum_large

Ik heb de Ultra 3 besteld in deze configuratie.

• L23

L23

Medic112 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:06:
Mijn voorkeur heeft het ocean bandje. De stoffen varianten blijven lang vochtig en kan je niet makkelijk drogen met een doekje. Ik krijg dan sneller huiduitslag onder het bandje en gaat het wat ruiken. Het ocean bandje spoel ik na het sporten af onder de kraan en droog ik met een theedoek. Wel even ‘zijwaarts’ de druppels uit de openingen van het bandje slaan/tikken. Daar blijft water in achter.
Lang vochtig vind ik wel meevallen, mijn ervaring met de Alpine. Trail bandje geen ervaring mee.

Huiduitslag gelukkig geen last van. Draag je de watch 24 uur? Ook tijdens het slapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:16:
[...]

Lang vochtig vind ik wel meevallen, mijn ervaring met de Alpine. Trail bandje geen ervaring mee.

Huiduitslag gelukkig geen last van. Draag je de watch 24 uur? Ook tijdens het slapen?
Ja😊. Ik heb vaak piketdienst en krijg dan ook ‘s nachts meldingen van iTel Alert op mijn Watch. Dat zorgt er voor dat ik wakker word en de rest van het gezin niet.

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ik ga mijn eerste Apple Watch kopen (Series 11).

Ik twijfel echter enorm over het bandje. Mijn eerste ingeving is om de Milanese te kopen (de reguliere, niet de titanium uitvoering) die je voor 50 euro bij het horloge kunt aanschaffen (los kost dat bandje 100 euro).

De reden is de magneetsluiting (traploos verstellen - makkelijker op- en af te doen) en dat zo'n bandje minder lang vochtig zou blijven.

Klopt mijn beeld van dat bandje, of valt dat tegen? En wat is eventueel een alternatief? 3rd party mag ook !

[ Voor 3% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 11-09-2025 17:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hantheman
Voor mij is het ook de looks, vind de Ultra gewoon een tof ding om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:06

megaleo

Special member

Ik heb nu een 6 en heb niet perse de intentie om een nieuwe te kopen. Want hij doet het prima. Batterij wordt wat minder maar oke dat kan na zoveel jaar.
Maar ik vind die SE toch wel heel aantrekkelijk en vriendelijk geprijsd. Ik zit er bijna over na te denken om die te halen zodat ik weer een verse batterij heb. :) Want voor de rest van de specificaties hoef ik het niet te doen.

Processor boeit niet want die 6 is snel zat. Het scherm van mijn 6 is ook prima in orde. ECG?? Wie gebruikt dat? Tja...en tempregistratie??....Wat moet ik daarmee?
Die 6 heb ik toentertijd gekocht omdat die een Always On scherm had en dat vind ik echt fijn. De rest.... geen idee.
Anderen die daar ook zo over denken? Anders dan degene die elk jaar een nieuwe kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Interessant stuk:

https://www.iculture.nl/n...watch-series-11-batterij/

Mocht het waar zijn blijft er echt weinig vernieuwing over.

Wellicht wacht ik toch even de reviews af 8)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

hk12nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:35:
Interessant stuk:

https://www.iculture.nl/n...watch-series-11-batterij/

Mocht het waar zijn blijft er echt weinig vernieuwing over.

Wellicht wacht ik toch even de reviews af 8)
Oei... zo zie je maar weer dat het loont om kleine lettertjes te lezen, in dit geval de toelichtingen op de promotiesite.

Dus blijft over: betere krasbestendigheid, een iets platter display en een jaar extra updates t.o.v. het oude model in de uitverkoopbak (hoewel we dat ook maar moeten zien, aangezien de SoC hetzelfde is als bij de Series 10).

Edit: geen platter display - dat heb ik denk ik verkeerd gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 12-09-2025 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:27:
[...]

Oei... zo zie je maar weer dat het loont om kleine lettertjes te lezen, in dit geval de toelichtingen op de promotiesite.

Dus blijft over: betere krasbestendigheid, een iets platter display en een jaar extra updates t.o.v. het oude model in de uitverkoopbak (hoewel we dat ook maar moeten zien, aangezien de SoC hetzelfde is als bij de Series 10).

Edit: geen platter display - dat heb ik denk ik verkeerd gelezen
Ja idd. Dan hoort een ultra 2 voor 150 euro goedkoper bij mij ook nog tot de mogelijkheden :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hij is nu ook te preorderen bij KPN.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
hk12nl schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:19:
Hij is nu ook te preorderen bij KPN.
Helaas de RVS variant van de 11 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
megaleo schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:21:
Ik heb nu een 6 en heb niet perse de intentie om een nieuwe te kopen. Want hij doet het prima. Batterij wordt wat minder maar oke dat kan na zoveel jaar.
Maar ik vind die SE toch wel heel aantrekkelijk en vriendelijk geprijsd. Ik zit er bijna over na te denken om die te halen zodat ik weer een verse batterij heb. :) Want voor de rest van de specificaties hoef ik het niet te doen.

Processor boeit niet want die 6 is snel zat. Het scherm van mijn 6 is ook prima in orde. ECG?? Wie gebruikt dat? Tja...en tempregistratie??....Wat moet ik daarmee?
Die 6 heb ik toentertijd gekocht omdat die een Always On scherm had en dat vind ik echt fijn. De rest.... geen idee.
Anderen die daar ook zo over denken? Anders dan degene die elk jaar een nieuwe kopen?
Ik heb ook nog de 6 en heb last van de batterij.
Ik sport best veel en vandaar dat ik neig naar de ultra 3 ipv de series 11 of de SE3.
Persoonlijk zou ik dan eerder voor de SE3 gaan dan de series 11 om dezelfde redenen die jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:23:
[...]

Helaas de RVS variant van de 11 niet.
Dat is nogal wiedes. Die bestaat sinds de Series 10 niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
giantgiantus schreef op donderdag 11 september 2025 @ 07:16:
[...]

Betere batterijduur en iets betere gps. Maar als je beetje huis tuin en keuken gebruikt is een normale n prima en heeft ultra weinig tot geen meerwaarde.
Ergens zeker waar, maar ik overweeg ‘m zelf met name voor de betere batterij in combinatie met cellular en betere krasbestendigheid (geen gekloot meer met wel/geen screen protector). Die laatste twee punten kun je ook afvinken door voor een dure 11-variant te gaan (cellular en titanium), maar dan zit je alweer bijna aan de prijs van de Ultra.

Begrijpelijk dat veel mensen de Ultra het geld niet waard vinden, maar deze upselling en het gebrek aan een tussenvariant zijn wel redenen die de Ultra aantrekkelijker maken. Van de mensen die een Ultra hebben verwacht ik dat een minderheid iets met extreme sporten doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
.

[ Voor 99% gewijzigd door Jixreme op 12-09-2025 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Haga schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:33:
[...]

Dat is nogal wiedes. Die bestaat sinds de Series 10 niet meer.
Hmm je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel... (ziet er precies hetzelfde uit als mijn RVS Series 6) In dat geval, de titanium variant is niet te bestellen bij KPN zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 12-09-2025 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb na lang twijfelen de ultra 3 besteld via kpn. Toch de zwarte met de zwarte alpine loop. Ben benieuwd hoe snel hij er is. Scheelde bijna 150 euro en ik zat al in de latere batch via Apple.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
hk12nl schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:25:
Ik heb na lang twijfelen de ultra 3 besteld via kpn. Toch de zwarte met de zwarte alpine loop. Ben benieuwd hoe snel hij er is. Scheelde bijna 150 euro en ik zat al in de latere batch via Apple.
Scheelt een hoop qua prijs inderdaad, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanne1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:27
hk12nl schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:25:
Begrijp eerlijk gezegd niet dat je via de KPN of een andere provider €150,00 korting krijgt. Koop je die dan met een maandelijks bedrag en abonnement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

sanne1 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:26:
[...]

Begrijp eerlijk gezegd niet dat je via de KPN of een andere provider €150,00 korting krijgt. Koop je die dan met een maandelijks bedrag en abonnement?
Ja, met een multisim erbij.

Bijvoorbeeld de AWU3, kost bij KPN € 768 eenmalig en 5 euro per maand voor de databundel, maar die kun je meteen weer opzeggen (er zit geen minimale contractduur aan een multisimbundel namelijk). Bij Apple kost dat horloge €899, dus KPN is 131 euro goedkoper dan Apple (126 euro goedkoepr als je de 5 euro van één maand miltisim er ook in meeneemt).

Als je bij KPN wil kopen, moet je wel óók een mobiel abonnement voor een telefoon bij KPN hebben of afsluiten, want die multisim kan niet alleen worden afgenomen.

Je kunt bij KPN het horloge niet zonder multisim kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 12-09-2025 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
sanne1 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:26:
[...]

Ja geen idee. Ik heb al multisim via kpn op mijn ultra 1. Dat heb ik telefonisch stop laten zetten zodat ik deze kon bestellen. Ik zit idd al bij kpn dus helemaal prima zo. Hopelijk komt ie vrijdag maar dat is even afwachten.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Thx heren, ik wist niet dat KPN korting bood met zo’n multisim abootje. Wilde de AWU3 eerst in de winkel bekijken om de knoop door te hakken voor welke kleur / band combinatie ik zou gaan. Nu maar gewoon de zwarte met zwarte ocean besteld via KPN :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roofie
Hier de series 10 besteld. Morgen kan ik hem ophalen.
Nu nog goede apps zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:57
Inmiddels ook te bestellen bij Odido met korting. AWU3 voor € 780 in combinatie met multisim abonnement van €5 per maand.

[ Voor 47% gewijzigd door Chahid1985 op 12-09-2025 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanne1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:27
Gun iedereen van harte dat jullie korting via een provider krijgen! Zelf heb ik een Red abonnement bij Vodafone, desondanks ga ik daar niet iets, wat ik niet gezien heb bestellen. Wat wil ik,een iPhone 17 Pro Max, Apple Watch cellulair + Apple AirPods 3 . Dit wil ik eerst bij Amac bekijken voordat ik iets koop. Hoop dan ook jullie ervaringen hier te lezen daar steek ik weer wat van op👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Wat mij trouwens niet helemaal duidelijk is bij de providers welke maar Watch band je krijgt. Ik gok in het geval van de alpine look, de middelste meest algemene maat maar dat is maar een gok. Gelukkig heb ik al een zwarte ocean band dus ik kan hem sowieso dragen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
hk12nl schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:04:
Wat mij trouwens niet helemaal duidelijk is bij de providers welke maar Watch band je krijgt. Ik gok in het geval van de alpine look, de middelste meest algemene maat maar dat is maar een gok. Gelukkig heb ik al een zwarte ocean band dus ik kan hem sowieso dragen :)
Ik zit net bij Vodafone te kijken en daar heb ik gewoon de keuze welke bandje je wilt. Daar is de Ultra 3 €768 + die €5 (die je elk moment kan opzeggen). Zeer interessant, ik kom van de series 4 dus voor mij gaat een wereld open.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:07
Pedr0 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:13:
[...]

Ik zit net bij Vodafone te kijken en daar heb ik gewoon de keuze welke bandje je wilt. Daar is de Ultra 3 €768 + die €5 (die je elk moment kan opzeggen). Zeer interessant, ik kom van de series 4 dus voor mij gaat een wereld open.
Is die multisim dan een soort activatie link, want als ik het goed begrijp blijft de Watch wel gewoon bereikbaar na het opzeggen van het 5 Euro abonnement ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
Nol_NL schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:25:
[...]

Is die multisim dan een soort activatie link, want als ik het goed begrijp blijft de Watch wel gewoon bereikbaar na het opzeggen van het 5 Euro abonnement ?
Als je de multisim opzegt heeft de Watch geen sim meer, dus is deze niet meer via 4G/5G bereikbaar. Nog wel via je iPhone en wifi, maar niet meer als losstaand toestel mocht je buiten de deur zijn zonder telefoon.
Pagina: 1