[Apple Watch Series 11, SE & Ultra 3] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

sacaji schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:11:
Misschien niet de juiste topic ervoor maar doet de Ultra 2 veel ten onder de 3? Ik zie dat Ibood de 2 voor 649€ verkoopt en voor een simpele watch gebruiker lijkt me dat ok ipv 899
Ik heb bij iBood de Series 9 RVS Goud met cellular daar gekocht. Waar je rekening mee moet houden is dat het een CPO device is. Certified Pre-Owned Apple produkt. Aan de mijne is dat niet te zien en ziet er werkelijk waar 100% in orde uit.

Echter kom je niet in aanmerking voor Apple Care+ ondanks dat je daar volgens de Apple website wel voor in aanmerking komt als je een CPO device aanschaft. Ik heb daar een case voor lopen bij iBood. Apple vind de factuur die ik van iBood heb gekregen niet voldoende en wil de factuur zien van iBood en haar leverancier. Die krijg ik niet, dus kan geen Apple Care+ afsluiten. Mocht je niet in Apple Care+ geinteresseerd zijn, dan lekker kopen. Die devices zien er echt 100% in orde uit. Mijn vrouw wilde naemlijk ook zo'n goudkleurige RVS Series 9 dus heb ik er nog 1 besteld en ook die kwam 100% in orde uit de doos.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:12

L23

Puller schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Ik heb net mijn allereerste watch aangeschaft, de se3, wat een gaaf ding.
Een ding lukt me niet, krijg geen toetsenbordje. Wel het microfoon symbool en dat werkt.
Krijg wel een melding om te typen op mijn iphone.
Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik dat goed?
Zit op watchos 26.0.2
Even zitten Googlen. Ik begrijp dat alleen de Series en Ultra een keyboard hebben, de SE niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-10 17:16

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Puller schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Ik heb net mijn allereerste watch aangeschaft, de se3, wat een gaaf ding.
Een ding lukt me niet, krijg geen toetsenbordje. Wel het microfoon symbool en dat werkt.
Krijg wel een melding om te typen op mijn iphone.
Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik dat goed?
Zit op watchos 26.0.2
Je doet niets fout - de SE3 heeft geen on-screen keyboard (alleen de Series- en Ultra-modellen hebben dat).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 01:18
Ik kan een nieuwe Stainless Steel Apple Watch Series 9 krijgen voor €395 (45 inch), met GPS en een circular verbinding, maar ik vraag me af of de accuduur in de praktijk vergelijkbaar is met die van de Series 10 en 11. Ik wilde altijd al zo’n Stainless Steel model, en dit lijkt me een mooie deal. Is het de moeite waard of niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uFW3cZFV-U2MFRkpNggoUI0K0JU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4LvjbgJiAAXSElcJuTetRZ0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door DeJurist op 07-10-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
DeJurist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:46:
Ik kan een nieuwe Stainless Steel Apple Watch Series 9 krijgen voor €395 (45 inch), met GPS en een circular verbinding, maar ik vraag me af of de accuduur in de praktijk vergelijkbaar is met die van de Series 10 en 11. Ik wilde altijd al zo’n Stainless Steel model, en dit lijkt me een mooie deal. Is het de moeite waard of niet?
[Afbeelding]
Ja ik zou het doen, dan heb je een hele mooie overgangswatch naar de nieuwe versie 12 volgend jaar waar veel van verwacht wordt. Deze staat net zo goed als een 10 of 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Voor de KPN-bestellers hier: mijn Natural Titanium Ultra 3 met trail-bandje, besteld op 14-9, schijnt onderweg te zijn.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
RoRoNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:18:
[...]

Ja ik zou het doen, dan heb je een hele mooie overgangswatch naar de nieuwe versie 12 volgend jaar waar veel van verwacht wordt. Deze staat net zo goed als een 10 of 11.
Doel je op die special edition die Series 10 zou worden? En misschien de 11 zou worden? Is dat nu weer de 12?

Ik zie het voorlopig niet gebeuren, want de AW verkoopt als een tierelier. Overal zie je hem en dat zijn allemaal locked-in mensen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
DeJurist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:46:
[Afbeelding]
Ik zou nu nooit meer een series 9 kopen. De Series 10 is echt een behoorlijke stap voorwaarts, daar zou ik me op focussen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 01:18
Redondo1982 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:35:
[...]

Ik zou nu nooit meer een series 9 kopen. De Series 10 is echt een behoorlijke stap voorwaarts, daar zou ik me op focussen.
Er is amper tot geen verschil...
https://www.pcmag.com/com...tch-series-10-vs-series-9
https://www.apple.com/nl/...-series-9,watch-series-10
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste