Ik heb bij iBood de Series 9 RVS Goud met cellular daar gekocht. Waar je rekening mee moet houden is dat het een CPO device is. Certified Pre-Owned Apple produkt. Aan de mijne is dat niet te zien en ziet er werkelijk waar 100% in orde uit.sacaji schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:11:
Misschien niet de juiste topic ervoor maar doet de Ultra 2 veel ten onder de 3? Ik zie dat Ibood de 2 voor 649€ verkoopt en voor een simpele watch gebruiker lijkt me dat ok ipv 899
Echter kom je niet in aanmerking voor Apple Care+ ondanks dat je daar volgens de Apple website wel voor in aanmerking komt als je een CPO device aanschaft. Ik heb daar een case voor lopen bij iBood. Apple vind de factuur die ik van iBood heb gekregen niet voldoende en wil de factuur zien van iBood en haar leverancier. Die krijg ik niet, dus kan geen Apple Care+ afsluiten. Mocht je niet in Apple Care+ geinteresseerd zijn, dan lekker kopen. Die devices zien er echt 100% in orde uit. Mijn vrouw wilde naemlijk ook zo'n goudkleurige RVS Series 9 dus heb ik er nog 1 besteld en ook die kwam 100% in orde uit de doos.
XBL: MRE Inc