[Apple Watch Series 11, SE & Ultra 3] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:19
BassieB schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:38:
[...]

Ja herkenbaar. Ik koop alles bij Apple zelf eigenlijk. Hoewel op afstand gaat het wel altijd goed. En met AppleCare erbij heb ik ook bij schade binnen 24 uur een nieuwe.
Ja, inderdaad. Als je toch de volle mep wilt betalen dan direct bij Apple kopen en niet een reseller. Anders gewoon online het goedkoopste shoppen en dan AC+ erop nemen, dat is ook wat ik weleens doe. Dan zit je aan dezelfde prijs als Apple soms -óf iets erboven- en dan ben je wel goed gedekt.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:19
The Legend schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:34:
[...]

Dat was een belangrijke reden ja, en ik vind de Ultra ook veel mooier dan de reguliere Watch. Ik vind het Apple systeem verder net te fijn om over te stappen naar Garmin bijvoorbeeld. Maar ik ben niet overgestapt op de Ultra omdat er ik mee in de rimboe via een satelliet kan communiceren ofzo :P
Ja, terecht hoor. Steeds meer mensen zijn op zoek naar een langere gebruiksduur en het comfort van zo min mogelijk laden. Gezien jouw gebruik maak je er dan ook niet super veel gebruik van mbt de uitgebreide functies, zie ik net in een andere reactie. Accuduur en esthetisch oogpunt zijn ook belangrijke delers om iets te kopen. Ik ben altijd erg benieuwd naar de redenen van aankoop.

I don't have dreams, I have goals!!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 16:10

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zelfde ‘wachten’ en geen updates bij KPN als een aantal hier. Titanium 42mm besteld met Milanese loop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDog2K
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 22:44

MadDog2K

The Great Puppy Dog :>

L23 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 21:54:
[...]

Apart, nee dat lijkt mij niet. Ik heb de Ultra 2.

Welke keyboard talen heb je ingesteld op je iPhone?
Het werkt nu toch wel, foutje van mij 8)7

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:15

MazeWing

The plot thickens...

Sinds vanmiddag een Ultra 3 in het zwart met bijpassende Milanese loop. Via KPN besteld gisteren en gelukkig, ondanks alle verhalen over neppe voorraad, toch netjes “de volgende werkdag” in huis.

Kom van de jet black s10 af en het is toch een aardig maatje groter. Heeft een veel robuustere uitstralingen en staat volgen mezelf en de kinderen “beter” dan de S10. Ben nu aan het spelen met specifieke Ultra watch faces en eigenlijk is het wel fijn dat er meer wordt weergegeven. Bij de S10 ging ik echt voor het minimalistische omdat ik persoonlijk die drukke watch faces niets vond. Bij de Ultra passen deze “drukke” watch faces in ieder geval veel beter.
Verder heb ik ‘m nog veel te kort om er iets verder iets zinnigs over te zeggen enkel dat het extra gewicht me eigenlijk niet opvalt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:37
Ik heb mijn Ultra (1) verkocht en heb sinds de release een AW11, hier heb ik meer spijt van dan de overstap van iPhone 16PM naar de Air.

Ik ga mijn AW11 dan ook retour aanmelden en via een bekende een zwarte Ultra 3 via KPN aanschaffen. Toch een flink stuk duurder maar die Watch vind ik stiekem toch veel mooier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:15

MazeWing

The plot thickens...

Cardwizard schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:33:
Ik heb mijn Ultra (1) verkocht en heb sinds de release een AW11, hier heb ik meer spijt van dan de overstap van iPhone 16PM naar de Air.

Ik ga mijn AW11 dan ook retour aanmelden en via een bekende een zwarte Ultra 3 via KPN aanschaffen. Toch een flink stuk duurder maar die Watch vind ik stiekem toch veel mooier
Ik heb de S10 net nog eens naast mijn Ultra 3 gelegd (lees: omgedaan) en het verschil is echt wel heel groot. ik kan me goed voorstellen dat als je een paar jaar een Ultra hebt gedragen je nu, met een S11, echt zoiets hebt van: "WTF! 8)7 |:( "

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Cardwizard
@MazeWing ik had het idee dat de 11 wat meer chiquer zou staan maar denk dat juist de rugged Ultra veel beter past bij mijn lompe pols 🫣

• Cardwizard
Ik wil dus de Ultra 3 bestellen bij KPN met milanese bandje maar daar kan ik geen lengte van kiezen? Er staat ook niet bij welke geleverd wordt? Iemand een idee hier toevallig?

• Maycuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 20:42
Cardwizard schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:29:
Ik wil dus de Ultra 3 bestellen bij KPN met milanese bandje maar daar kan ik geen lengte van kiezen? Er staat ook niet bij welke geleverd wordt? Iemand een idee hier toevallig?
Is milanese niet "universal size" en verstelbaar met de magneet?

• Cardwizard
Maycuz schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:35:
[...]

Is milanese niet "universal size" en verstelbaar met de magneet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p658VzJycZQi3ZUYZtWRKT8gG8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lgtzrmMC93C4HgcCjJuezQa.jpg?f=fotoalbum_large

Nee, bij Apple kun je kiezen

• Maycuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 20:42
Duidelijk. In dat geval kan ik het niet met zekerheid zeggen voor KPN, maar bij Odido/T-Mobile heb ik altijd medium bandjes gekregen (ook geen optie om te selecteren).

• Cardwizard
Maycuz schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:41:
[...]

Duidelijk. In dat geval kan ik het niet met zekerheid zeggen voor KPN, maar bij Odido/T-Mobile heb ik altijd medium bandjes gekregen (ook geen optie om te selecteren).
Damn, denk wel een large nodig te hebben… we zullen zien

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:56
Cardwizard schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:29:
Je kan even een belverzoek indienen. Ik heb dat ook gedaan en ze wisten mij te vertellen dat bij de alpine een medium werd geleverd.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 19:35
Die sleep score, werkt dat goed bij iemand? Bij mij zegt die altijd dat ik niet op tijd ga slapen en meestal 3 uur later nochtans zie ik dat niet aan de slaap grafiek waar er een sleep stage is op het juiste moment Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMiySuHvuFpBiolPpqbSEH1PggI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvpZVeiCpWnr4fqbKQdtcYS0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skitso
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11:32
silent785 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 06:31:
Die sleep score, werkt dat goed bij iemand? Bij mij zegt die altijd dat ik niet op tijd ga slapen en meestal 3 uur later nochtans zie ik dat niet aan de slaap grafiek waar er een sleep stage is op het juiste moment [Afbeelding]
Geen idee zal er eens op letten. Vraag waar vind je dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Die sleep score, werkt dat goed bij iemand? Bij mij zegt die altijd dat ik niet op tijd ga slapen en meestal 3 uur later nochtans zie ik dat niet aan de slaap grafiek waar er een sleep stage is op het juiste moment [Afbeelding]
Werkt hier prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:56
Werkt bij mij prima!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Skitso schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 06:54:
[...]

Geen idee zal er eens op letten. Vraag waar vind je dit eigenlijk?
Gezondheid app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skitso
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11:32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Mijn Ultra (1) vanaf het begin gehad tot vorige week, ding zag er nog top uit, 6 dagen AW11 en een dikke kras op het scherm :'(

Ik heb niet eens opgemerkt dat ik wat heb geraakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cgddNw4GWiDjtcko7SsD4sT490c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6QTeCf4oz1ivh02a9B5KpOT2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 19:35
Cardwizard schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:09:
Mijn Ultra (1) vanaf het begin gehad tot vorige week, ding zag er nog top uit, 6 dagen AW11 en een dikke kras op het scherm :'(

[Afbeelding]
Mja weinig aan te doen, ik heb zelf zo'n full body screenprotector maar dat is vrij onhandig als je vaak je handen wast. Het water gaat onder de protector en dan moet je die er helemaal afhalen en proper maken. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
silent785 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:22:
[...]

Mja weinig aan te doen, ik heb zelf zo'n full body screenprotector maar dat is vrij onhandig als je vaak je handen wast. Het water gaat onder de protector en dan moet je die er helemaal afhalen en proper maken. 😬
Wat voor een gummibeer beschermlaag gebruiken ze voor deze watches pff :F De Ultra heeft letterlijk van alles doorstaan zonder problemen

[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2025 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online

mv1

Cardwizard schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:26:
[...]

Wat voor een gummibeer beschermlaag gebruiken ze voor deze watches pff :F De Ultra heeft letterlijk van alles doorstaan zonder problemen
Is dit de aluminium Watch?

Zo ja, deze heeft geen saffier glas aan de voorkant zoals je ultra dat wel had.

Saffier is heel moeilijk te krassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
mv1 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:32:
[...]

Is dit de aluminium Watch?

Zo ja, deze heeft geen saffier glas aan de voorkant zoals je ultra dat wel had.

Saffier is heel moeilijk te krassen.
Yup AW11... wat een speelgoed, Ultra 3 is besteld.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 22:57

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[Afbeelding]
Wat slecht zeg. Ik heb hier een 5 jaar oude SE 2020 waarmee ik echt niet zo zuinig ben geweest, die heeft twee kleine krasjes op het scherm na 5 jaar. Wel wat meer rondom, op het afgeronde randje zeg maar, maar dat is nauwelijks zichtbaar eigenlijk...

Oftewel ik was altijd wel tevreden over de sterkte van dat glas. Ik zou hiermee gewoon mee terug gaan, eigenlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:13:
[...]

Wat slecht zeg. Ik heb hier een 5 jaar oude SE 2020 waarmee ik echt niet zo zuinig ben geweest, die heeft twee kleine krasjes op het scherm na 5 jaar. Wel wat meer rondom, op het afgeronde randje zeg maar, maar dat is nauwelijks zichtbaar eigenlijk...

Oftewel ik was altijd wel tevreden over de sterkte van dat glas. Ik zou hiermee gewoon mee terug gaan, eigenlijk.
Deze is al retour naar Apple en de Ultra 3 ligt momenteel bij de bezorger in de bus

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:59

[Afbeelding]
Zonde! Dit is dus waar mijn eerdere bericht over ging dat ik bang was dat het X-Ion glas een stuk minder sterk is dan het saffier op de Titanium modellen. Mijn series 7 RVS is overal en nergens tegenaan getikt. Enkel een klein krasje.

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 27-09-2025 09:58 ]

• Cardwizard
mprkooij schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:56:
[...]

Zonde! Dit is dus waar mijn eerdere bericht over ging dat ik bang was dat het X-Ion glas een stuk minder sterk is dan het saffier op de Titanium modellen. Mijn series 7 RVS is overal en nergens tegenaan getikt. Enkel een klein krasje.
Ik had er ook wel bedenkingen bij maar zo erg had ik echt niet verwacht, mijn Ultra bleef om de pols in de tuin, met verbouwingen etc. Niks nada…

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:37
Ik krijg van de week mijn eerste apple watch (SE3). Deze heeft ook een 5G verbinding. Mocht ik een esim installeren kan je deze dan gemakkelijk aan en uit zetten? Ik zal de watch veelal in combinatie met mijn iphone dragen, ik denk dat hij op 5G wel wat meer batterij zou slurpen dus wil hem voor 90% van de tijd zonder 5G gebruiken.

Maar voor de momenten dat ik wel zonder telefoon de deur uit ga zou het makkelijk zijn dat je met 1 druk op de knop 5G aan kan zetten.

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online

mv1

Inhumanous schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:27:
Ik krijg van de week mijn eerste apple watch (SE3). Deze heeft ook een 5G verbinding. Mocht ik een esim installeren kan je deze dan gemakkelijk aan en uit zetten? Ik zal de watch veelal in combinatie met mijn iphone dragen, ik denk dat hij op 5G wel wat meer batterij zou slurpen dus wil hem voor 90% van de tijd zonder 5G gebruiken.

Maar voor de momenten dat ik wel zonder telefoon de deur uit ga zou het makkelijk zijn dat je met 1 druk op de knop 5G aan kan zetten.
Yep, in control center kan je het aan of uit zetten.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste