[Apple Watch Series 11, SE & Ultra 3] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:12
Gok van wel, ze hebben mijn nummer dus ik hoor het wel als dat niet zo is

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 21:24
mprkooij schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:56:
[...]

Zonde! Dit is dus waar mijn eerdere bericht over ging dat ik bang was dat het X-Ion glas een stuk minder sterk is dan het saffier op de Titanium modellen. Mijn series 7 RVS is overal en nergens tegenaan getikt. Enkel een klein krasje.
Om met een bekende Youtuber te spreken: Welke fancy naam je er ook aan geeft, glas is glas en zal veel gemakkelijker krassen en breken dan saffierglas.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
L23 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:49:
[...]

Milanese ziet er ook goed uit inderdaad, maar lijkt me voor hardlopen/sporten minder ideaal waarbij voor mij de nadruk op ligt met het gebruik van de Ultra.
Hardlopen/sporten daar heb ik de Ultra niet voor haha. Mocht je nou na het sporten een mooie Milanese willen… op v&a staat een hele mooie :9

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10:09
Ik heb de ultra 3 maar kan de hypertension detection niet inschakelen. Zou in gezondheid moeten zitten maar niet bij mij.
Nog niet voor Nederland??

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-10 14:06
silent785 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:22:
[...]

Mja weinig aan te doen, ik heb zelf zo'n full body screenprotector maar dat is vrij onhandig als je vaak je handen wast. Het water gaat onder de protector en dan moet je die er helemaal afhalen en proper maken. 😬
Jij bedoelt een case dan denk ik?
Was bij die dingen altijd bang dat er alsnog zand of iets tussen zou komen en dan heb je juist krassen.
Cardwizard schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:18:
[...]

Deze is al retour naar Apple en de Ultra 3 ligt momenteel bij de bezorger in de bus
Nemen ze dit gewoon als retour aan dan?

[ Voor 21% gewijzigd door Roos79 op 27-09-2025 19:22 ]

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:29
cpootjes schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 19:03:
Ik heb de ultra 3 maar kan de hypertension detection niet inschakelen. Zou in gezondheid moeten zitten maar niet bij mij.
Nog niet voor Nederland??
Zou gewoon moeten werken. Ik kreeg van de Watch zelf een melding of ik deze wilde inschakelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2OgsxixEDf_yxTR-u4XxVbTMgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P3nvEyuoVzy7wzizWxglVRZw.jpg?f=fotoalbum_large

• cpootjes
Kun jij vinden in gezondheid waar dit aan te zetten?

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02:06
Roos79 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 19:20:
[...]

[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb een zwarte apple watch SE 3 besteld bij vodafone. Starlight hadden ze daar niet maar zou toch liever een starlight hebben, maar scheelde enorm met de apple store zelf, mocht je hem kunnen wisselen bij apple zou dit goud zijn!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:32
Inhumanous schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:51:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb een zwarte apple watch SE 3 besteld bij vodafone. Starlight hadden ze daar niet maar zou toch liever een starlight hebben, maar scheelde enorm met de apple store zelf, mocht je hem kunnen wisselen bij apple zou dit goud zijn!
Gaan ze 100% zeker niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Inhumanous schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:51:
[...]

Hij heeft hem gewoon bij Apple gekocht ook maar is beschadigd.
Daarom de vraag of ze dat gewoon retour nemen.
Wat jij wilt doen ze sowieso niet dat kan enkel bij de winkel waar je hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Roos79 schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:05:
[...]

Hij heeft hem gewoon bij Apple gekocht ook maar is beschadigd.
Daarom de vraag of ze dat gewoon retour nemen.
Wat jij wilt doen ze sowieso niet dat kan enkel bij de winkel waar je hem kocht.
Aahh dan heb ik het verkeerde begrepen!

Nee vond het ook al wel erg vreemd, maar goed ik dacht het is Apple en ik heb kwa garantie extreem goede ervaringen. Maar duidelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:23
Nol_NL schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:37:
[...]

Zou gewoon moeten werken. Ik kreeg van de Watch zelf een melding of ik deze wilde inschakelen.

[Afbeelding]
Bijzonder, ik moest het zelf inschakelen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Inhumanous schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:35:
[...]

Nee vond het ook al wel erg vreemd, maar goed ik dacht het is Apple en ik heb kwa garantie extreem goede ervaringen. Maar duidelijk!
Binnen je garantie en daarbuiten met AC+ wel. Mocht je net buiten je garantie komen zonder AC+ dan geven ze niet thuis. Ik ervaar dat nu zelf met een Homepod een paar maandjes buiten garantie. Valt me heel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
cpootjes schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:46:
Kun jij vinden in gezondheid waar dit aan te zetten?
Onder kopje ‘hart’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Inhumanous schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:35:
[...]

Hij heeft hem zelf beschadigd en zit nog in de retour mag periode en heeft hem dus beschadigd retour gestuurd en dat verbaasde mij gewoon.
Niks garantie dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Redondo1982 schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:46:
[...]

Binnen je garantie en daarbuiten met AC+ wel. Mocht je net buiten je garantie komen zonder AC+ dan geven ze niet thuis. Ik ervaar dat nu zelf met een Homepod een paar maandjes buiten garantie. Valt me heel erg tegen.
Ik heb dezelfde ervaring met Apple na het verloop van de slechts 1-jarige garantie. Ze hebben soms wat moeite met het willen begrijpen van Europees consumentenrecht. Bijvoorbeeld door maar 1 jaar garantie te geven en vervolgens extra verzekering te verkopen, waar de meeste concurrenten meer vertrouwen hebben in hun producten en twee jaar garantie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:53:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring met Apple na het verloop van de slechts 1-jarige garantie. Ze hebben soms wat moeite met het willen begrijpen van Europees consumentenrecht. Bijvoorbeeld door maar 1 jaar garantie te geven en vervolgens extra verzekering te verkopen, waar de meeste concurrenten meer vertrouwen hebben in hun producten en twee jaar garantie geven.
Het lijkt een agressieve upsell van AC+ te zijn. Wat denk jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:53:
[...]

Product gekocht bij Apple zelf of elders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Roos79 schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:15:
[...]

Product gekocht bij Apple zelf of elders?
Bij Apple zelf. Geen Apple Care verzekering, dus maar één jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Redondo1982 schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:09:
[...]

Het lijkt een agressieve upsell van AC+ te zijn. Wat denk jij?
Zover wil ik niet gaan, ik denk eerder dat het de gewoon de natuurlijke gedachte bij Apple is dat regels uit de VS overal gelden en voorrang moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Dat is wel één van de redenen dat ik rechtstreeks bij Apple koop. Dan is het 100% duidelijk wie verantwoordelijk is voor de wettelijke 2 jaar garantie. En ja, dat recht kríjgen is lastiger, dat gedoe kun je 'afkopen' door de AC+ aan te schaffen.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:30:
[...]
Je hebt in Nederland altijd 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
iMode schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:40:
[...]

Je hebt in Nederland altijd 2 jaar garantie.
Ik bedoelde fabrieksgarantie. Er is een hardnekkig misverstand dat de garantie van Apple net zo goed is als die van de concurrentie. Dat is niet zo. De meeste elektronicafabrikanten bieden twee jaar fabrieksgarantie, plus uiteraard de wettelijke garantie. Alleen de Apple Watch heeft inderdaad twee jaar fabrieksgarantie, alle andere Apple-producten hebben maar één jaar fabrieksgarantie. Na dat ene jaar heb je dus alleen nog de wettelijke garantie, waarbij de bewijslast wordt omgekeerd. Om garantie te krijgen moet jij dan bewijzen dat het gebrek NIET door jou is veroorzaakt (wat veel lastiger is dan de fabrieksgarantie; daarbij moet juist de fabrikant bewijzen dat het gebrek WEL door jou is veroorzaakt om garantie af te wijzen).
https://www.apple.com/nl/...netherlands-warranty.html en
https://www.apple.com/leg...statutory_warranty-nl.pdf

[ Voor 37% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-09-2025 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:30:
[...]

Dan zouden ze het tweede jaar via hunzelf gewoon moeten geven idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Roos79 schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:22:
[...]

Dan zouden ze het tweede jaar via hunzelf gewoon moeten geven idd.
Ja, en dat doen ze dus niet, tenzij je een Apple care verzekering hebt. Alleen de wettelijke garantie die ze sowieso verplicht zijn te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:24:
[...]

Ja, en dat doen ze dus niet, tenzij je een Apple care verzekering hebt. Alleen de wettelijke garantie die ze sowieso verplicht zijn te geven.
En on line bij Apple of in de Apple store?
Ook daar zit verschil in namelijk voor het afhandelen lees ik wel eens…

Koop je bv bij cb of media m dan kan je het eerste jaar ook bij Apple terecht maar het tweede jaar moet echt via de winkel waar je het product kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Radiodurans schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:38:
Dat is wel één van de redenen dat ik rechtstreeks bij Apple koop. Dan is het 100% duidelijk wie verantwoordelijk is voor de wettelijke 2 jaar garantie. En ja, dat recht kríjgen is lastiger, dat gedoe kun je 'afkopen' door de AC+ aan te schaffen.
Gaat ook prima via een andere verkoper, al is de afhandeling rechtstreeks het fijnst. Het grootste probleem zit hem in de garantie na de twee jaar. Ik heb ook AC+ op de mobiele apparaten, maar voor een Homepod vind ik het echt te ver gaan. Daar heb ik nu wel zulke problemen mee dat rechtsbijstand erop zit. Valt me heel erg tegen.

Maar het wordt offtopic haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
Ik heb gekeken in de watch app EN de gezondheid app. Het staat er gewoon niet bij.
Misschien komt het omdat mijn iPhone uit Dubai komt? Wel gewoon in Nederland geactiveerd overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 15:13
[...]

Jij bedoelt een case dan denk ik?
Was bij die dingen altijd bang dat er alsnog zand of iets tussen zou komen en dan heb je juist krassen.
Coolblue en Panzerglass noemen dat screen protector 🤷
https://www.coolblue.be/n...rotector-transparant.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
cpootjes schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:01:
[...]

Ik heb gekeken in de watch app EN de gezondheid app. Het staat er gewoon niet bij.
Misschien komt het omdat mijn iPhone uit Dubai komt? Wel gewoon in Nederland geactiveerd overigens.
26.1 ?? Daar is het weg momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik wil graag mijn Apple Watch terugsturen maar ik krijg al dagen deze melding. Niet zo chique van Apple.

Iemand een oplossing?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qehvUshNK0-SCnfJyEigFE3IlHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uI5DGHrqR9HjHaPC8dRAiafs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Animal Watch al gereset, dus helemaal terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cpootjes
26.1 ?? Daar is het weg momenteel
[/quote]

Ah thats it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Nu online
Ah thats it.
Echt, we zijn hier op Tweakers, als je een beta draait, zeg het dan even 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Radiodurans op 28-09-2025 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Nu online
Cardwizard schreef op zondag 28 september 2025 @ 20:05:
@Animal Watch al gereset, dus helemaal terug naar fabrieksinstellingen?
Nee dat helpt niet helaas. Ik probeer te retouren via de Apple Store app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Animal schreef op zondag 28 september 2025 @ 21:01:
[...]

Nee dat helpt niet helaas. Ik probeer te retouren via de Apple Store app
Snap ik, maar lijkt op iCloud dat nog actief is op je Watch, dat accepteert Apple niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Nu online
Cardwizard schreef op zondag 28 september 2025 @ 21:09:
[...]

Snap ik, maar lijkt op iCloud dat nog actief is op je Watch, dat accepteert Apple niet
Ik heb hem gisteren al uit mijn iCloud verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Animal schreef op zondag 28 september 2025 @ 22:20:
[...]

Ik heb hem gisteren al uit mijn iCloud verwijderd
Dan bellen of chatten met Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:32

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Staat nog steeds op stap 1 bij KPN, controleren bestelling… schiet niet op helaas

Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Series 11 GPS Cell 42mm Slate-Slate Milanese Loop goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe horloge in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw horloge leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19:22
Bigg Balls schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:55:
Staat nog steeds op stap 1 bij KPN, controleren bestelling… schiet niet op helaas

Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Series 11 GPS Cell 42mm Slate-Slate Milanese Loop goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe horloge in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw horloge leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Echt heel slecht hoe KPN dit aanpakt. Dat ze niet weten wanneer ze een levering krijgen van Apple is tot daar aan toe, maar dat ze letterlijk niks communiceren naar klanten is kwalijk. Je zou toch zeggen dat ze inzage hebben in hoeveel bestellingen er per model Watch zijn? Dan zouden ze in ieder geval nog een educated guess kunnen doen welke klant in welke batch zit. Zelfs als ze nu een levering van Apple krijgen weet je nog niet of jij dan een van de gelukkigen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 14:08
Ik twijfel om een Apple Watch 11 te halen. In het verleden heb ik al eens een Apple Watch (series 2) gehad maar vond ik het zelf niet zo fijn en wat lomp om de pols. We zijn natuurlijk jaren verder en ben ik ook best benieuwd naar de sleep score functionaliteit. Twijfel alleen tussen 42 mm en 46 mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:17
Lynix schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:38:
Twijfel alleen tussen 42 mm en 46 mm
Ik zou gewoon ergens gaan passen. Ik twijfelde ook en mijn voorkeur ging uit naar 46mm maar na het passen heb ik toch de 42mm genomen. Om mijn dunne polsen paste de 42mm veel mooier. Die 46mm was net een soort Pip-Boy ;) Ik kom van een 40mm Watch 6 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 13:40
Jixreme schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:32:
[...]

Echt heel slecht hoe KPN dit aanpakt. Dat ze niet weten wanneer ze een levering krijgen van Apple is tot daar aan toe, maar dat ze letterlijk niks communiceren naar klanten is kwalijk. Je zou toch zeggen dat ze inzage hebben in hoeveel bestellingen er per model Watch zijn? Dan zouden ze in ieder geval nog een educated guess kunnen doen welke klant in welke batch zit. Zelfs als ze nu een levering van Apple krijgen weet je nog niet of jij dan een van de gelukkigen bent.
Bestel je hem ergens anders. Annuleren is echt 1 sec werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jixreme
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:02:
[...]

Bestel je hem ergens anders. Annuleren is echt 1 sec werk.
Ja dat ontken ik ook niet, maar als ik ‘m nu (bijna drie weken later) ergens anders bestel kom ik daar ook bijna drie weken verder in de wachtrij. Dan blijft het punt dat ze vooraf beter hadden moeten informeren zodat men toen een betere keuze had kunnen maken.

Plus dan heb je het over een heel andere prijs. Dus ja ik blijf kiezen voor KPN, maar dan mag je volgens mij nog wel kritisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik heb mijn gloednieuwe sealed watch (SE3) op V&A staan maar eerlijk gezegd nog weinig animo. Is dit model niet populair of is dat altijd met net gereleased producten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Inhumanous schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:36:
Ik heb mijn gloednieuwe sealed watch (SE3) op V&A staan maar eerlijk gezegd nog weinig animo. Is dit model niet populair of is dat altijd met net gereleased producten?
Hmm. Niet om vervelend te doen. Maar voor €300,- heb ik een gloednieuwe bij Apple. Voor 350,- een met 5g cellular. Thuis bezorgd en wel voor dat bedrag. Inclusief garantie en twee weken bedenktijd.

Misschien is de prijs te hoog?

Edit: maar ik ben dan ook niet de doelgroep. :(:)

[ Voor 4% gewijzigd door TheKerremenke op 29-09-2025 14:04 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 13:40
Jixreme schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:24:
[...]

Ja dat ontken ik ook niet, maar als ik ‘m nu (bijna drie weken later) ergens anders bestel kom ik daar ook bijna drie weken verder in de wachtrij. Dan blijft het punt dat ze vooraf beter hadden moeten informeren zodat men toen een betere keuze had kunnen maken.

Plus dan heb je het over een heel andere prijs. Dus ja ik blijf kiezen voor KPN, maar dan mag je volgens mij nog wel kritisch zijn.
Ze zijn ook vaak dag erna beschikbaar. Zelfs bij KPN. Ze kunnen alleen niet elk bandje leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10 21:49

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

giantgiantus schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:54:
[...]

Ze zijn ook vaak dag erna beschikbaar. Zelfs bij KPN. Ze kunnen alleen niet elk bandje leveren.
Nou ja, daar is dus op het KPN forum wat irritatie over, dat de levertijden op de site van KPN niet kloppen. Volgende dag beschikbaar > bestellen > toch weken wachten. En daarbij dus het totale gebrek vanuit KPN qua communicatie verder.

Komt vanzelf allemaal wel een keer op voorraad. De variant die ik heb gekozen staat op andere websites ook met lange levertijd dus so be it.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Jixreme schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:24:
[...]

Ik snap je frustratie maar providers hebben geen enkel idee welke voorraden ze krijgen van Apple dus ze kunnen daar ook niks over communiceren in het begin ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
[...]
Vandaag netjes het hele aankoopbedrag terug gekregen.

[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 29-09-2025 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:40

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Roos79 schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:32:
[...]

Ik snap je frustratie maar providers hebben geen enkel idee welke voorraden ze krijgen van Apple dus ze kunnen daar ook niks over communiceren in het begin ;)
Dat is niet erg. Wat wél erg is, is dat ze claimen wél te weten wanneer ze de spullen kunnen leveren (zie de opmerkingen over niet kloppende levertijden bij KPN).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:15
Bigg Balls schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:55:

Bij mij hetzelfde verhaal. Ultra 3 natural titanium blauwe trail bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:34
Misschien niet de juiste topic ervoor maar doet de Ultra 2 veel ten onder de 3? Ik zie dat Ibood de 2 voor 649€ verkoopt en voor een simpele watch gebruiker lijkt me dat ok ipv 899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skitso
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-10 18:13
sacaji schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:11:
Misschien niet de juiste topic ervoor maar doet de Ultra 2 veel ten onder de 3? Ik zie dat Ibood de 2 voor 649€ verkoopt en voor een simpele watch gebruiker lijkt me dat ok ipv 899
Als je het mij vraagt lijkt me dat een prima deal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
We kunnen het er uitgebreid over hebben, maar je kan het best even hier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 15-10 01:02

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Kloppen deze specs: https://gadgetsandwearabl...specs/apple-watch-ultra-3 En dan met name de batterij ? Denk dat de batterij van de Ultra 3 wel iets groter is als de 2 want de 2 was ook groter als de 1: https://www.gsmarena.com/...one1=12560&idPhone2=11827 Wel benieuwd of de batterij kleiner of groter is als de Samsung ultra of misschien wel precies gelijk ik gok net ietsjes kleiner als je rekening houd met hoeveel groter die geworden is van Ultra 1 naar 2. Er is jammergenoeg nog geen teardown, hij laadt ook sneller op. Hmmm btw de datum klopt al niet, dusja laat maar.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Nu online
De levering van m’n AWU3 met zwart trail bandje besteld bij Apple wordt telkens naar achteren geschoven. Ik kan mij dus voorstellen dat de levertijden bij bijv. KPN of Odido ook onbetrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Radiodurans schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:21:
De levering van m’n AWU3 met zwart trail bandje besteld bij Apple wordt telkens naar achteren geschoven. Ik kan mij dus voorstellen dat de levertijden bij bijv. KPN of Odido ook onbetrouwbaar is.
Ohw die word ook elke keer naar achteren geschoven, had ze ook al allemaal zitten bekijken ivm levertijden. Ik hoop dat ze allemaal wel in Oktober geleverd worden anders zit je straks ook met de drukte nog eens een keer met de feestdagen, maar de maand is nog maar net begonnen. Eigenlijk nog 4 volle weken te gaan.
Edit: De maand November even vergeten, maarja je weet maar nooit he!

[ Voor 5% gewijzigd door Pentiummania op 03-10-2025 09:56 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puller
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 03-10 14:52
L23 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:18:
Handig dat er met watchOS 26 eindelijk Nederlandse toetsenbord ondersteuning is inclusief woord suggesties. Niet dat ik het vaak gebruikt, maar nu is het een stuk simpeler geworden om een berichtje te typen.
Ik heb net mijn allereerste watch aangeschaft, de se3, wat een gaaf ding.
Een ding lukt me niet, krijg geen toetsenbordje. Wel het microfoon symbool en dat werkt.
Krijg wel een melding om te typen op mijn iphone.
Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik dat goed?
Zit op watchos 26.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb bij iBood de Series 9 RVS Goud met cellular daar gekocht. Waar je rekening mee moet houden is dat het een CPO device is. Certified Pre-Owned Apple produkt. Aan de mijne is dat niet te zien en ziet er werkelijk waar 100% in orde uit.

Echter kom je niet in aanmerking voor Apple Care+ ondanks dat je daar volgens de Apple website wel voor in aanmerking komt als je een CPO device aanschaft. Ik heb daar een case voor lopen bij iBood. Apple vind de factuur die ik van iBood heb gekregen niet voldoende en wil de factuur zien van iBood en haar leverancier. Die krijg ik niet, dus kan geen Apple Care+ afsluiten. Mocht je niet in Apple Care+ geinteresseerd zijn, dan lekker kopen. Die devices zien er echt 100% in orde uit. Mijn vrouw wilde naemlijk ook zo'n goudkleurige RVS Series 9 dus heb ik er nog 1 besteld en ook die kwam 100% in orde uit de doos.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Laatst online: 21:21

L23

Puller schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Een ding lukt me niet, krijg geen toetsenbordje. Wel het microfoon symbool en dat werkt.
Zit op watchos 26.0.2
Even zitten Googlen. Ik begrijp dat alleen de Series en Ultra een keyboard hebben, de SE niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Puller schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Zit op watchos 26.0.2
Je doet niets fout - de SE3 heeft geen on-screen keyboard (alleen de Series- en Ultra-modellen hebben dat).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15:05
Ik kan een nieuwe Stainless Steel Apple Watch Series 9 krijgen voor €395 (45 inch), met GPS en een circular verbinding, maar ik vraag me af of de accuduur in de praktijk vergelijkbaar is met die van de Series 10 en 11. Ik wilde altijd al zo’n Stainless Steel model, en dit lijkt me een mooie deal. Is het de moeite waard of niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uFW3cZFV-U2MFRkpNggoUI0K0JU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4LvjbgJiAAXSElcJuTetRZ0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door DeJurist op 07-10-2025 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
DeJurist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:46:
Ik kan een nieuwe Stainless Steel Apple Watch Series 9 krijgen voor €395 (45 inch), met GPS en een circular verbinding, maar ik vraag me af of de accuduur in de praktijk vergelijkbaar is met die van de Series 10 en 11. Ik wilde altijd al zo’n Stainless Steel model, en dit lijkt me een mooie deal. Is het de moeite waard of niet?
[Afbeelding]
Ja ik zou het doen, dan heb je een hele mooie overgangswatch naar de nieuwe versie 12 volgend jaar waar veel van verwacht wordt. Deze staat net zo goed als een 10 of 11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Voor de KPN-bestellers hier: mijn Natural Titanium Ultra 3 met trail-bandje, besteld op 14-9, schijnt onderweg te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
RoRoNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:18:
[...]

Ja ik zou het doen, dan heb je een hele mooie overgangswatch naar de nieuwe versie 12 volgend jaar waar veel van verwacht wordt. Deze staat net zo goed als een 10 of 11.
Doel je op die special edition die Series 10 zou worden? En misschien de 11 zou worden? Is dat nu weer de 12?

Ik zie het voorlopig niet gebeuren, want de AW verkoopt als een tierelier. Overal zie je hem en dat zijn allemaal locked-in mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
DeJurist schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:46:
[Afbeelding]
Ik zou nu nooit meer een series 9 kopen. De Series 10 is echt een behoorlijke stap voorwaarts, daar zou ik me op focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Redondo1982 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:35:
[...]

Ik zou nu nooit meer een series 9 kopen. De Series 10 is echt een behoorlijke stap voorwaarts, daar zou ik me op focussen.
Er is amper tot geen verschil...
https://www.pcmag.com/com...tch-series-10-vs-series-9
https://www.apple.com/nl/...-series-9,watch-series-10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:36

amphora

Websites & Fotografie

Iets groter scherm en iets dunner. 1mm lijkt weinig maar qua dikte is dat toch ruim 10%. S10 chip betekent wellicht langer OS updates en iets betere prestaties. Maar series 10 is alleen geen rvs wat jij eigenlijk wil maar titanium.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:32

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:07:
Voor de KPN-bestellers hier: mijn Natural Titanium Ultra 3 met trail-bandje, besteld op 14-9, schijnt onderweg te zijn.
Goed nieuws! Bij mij helaas niks…

Controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:15
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:07:
Bij mij ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Zoals @amphora al heeft aangegeven: het scherm is groter (lees: minder rand) en de behuizing dunner geworden. Ik vind het echt een fantastische update. Het is enorm merkbaar in comfort, maar ook esthetisch is het véél meer in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

https://www.gsmarena.com/apple_watch_ultra_3-14130.php :
Battery Type Li-Ion 599 mAh
Charging Wireless, 0-80% in 45 min
We hebben Samsung met 9mAh verslagen! LoL :) Very Nice
https://www.gsmarena.com/...axy_watch_ultra-13127.php
Ik heb Huawei enzovoort niet gechecked enzo maarja!
Edit: Die Huawei's die even duur zijn als de Ultra 3's die hebben maar 20 gram zwaardere batterij of het klokje is in totaal zwaarder maar dat accuutje is nog wel een heel stuk groter.

[ Voor 23% gewijzigd door Pentiummania op 08-10-2025 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Apple watch SE 3 44mm besteld, dit word mijn eerste apple watch maar twijfel na de reviews heel erg over de maat…… sommige vinden dat een 40mm meer op een horloge lijkt en de 44mm een computer om je pols….

Ik heb normale polsen dus twijfel heel erg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Inhumanous schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 16:19:
Apple watch SE 3 44mm besteld, dit word mijn eerste apple watch maar twijfel na de reviews heel erg over de maat…… sommige vinden dat een 40mm meer op een horloge lijkt en de 44mm een computer om je pols….

Ik heb liever de 40 / 41, ooit de grotere gehad, leek idd op een rekenmachine om je pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb geen dikke pols maar de 44mm vond ik echt fijn. Ze zijn behoorlijk plat. Ik gebruikte hem veel voor sport (oa golf) en dan is een groter scherm gewoon prettig. Mijn vrouw had een 40mm en vond die best klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:19

reiker

dan jij!

Inhumanous schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 16:19:

Gewoon proberen, “normale” polsen is erg nietszeggend :) Behalve de omtrek speelt ook de vorm (plat, rond) een grote rol in hoe een horloge/Watch zit en staat. Dus gewoon laten komen, en proberen :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
iMode schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 16:51:
[...]

Ik heb liever de 40 / 41, ooit de grotere gehad, leek idd op een rekenmachine om je pols.
Hier een pols van 15cm en een ultra en ben er al dik 2 jaar zo blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Mijn watch is onderweg! Word morgenmiddag vandaag bezorgd Ultra 3 Natural-Natural Milanese Loop.

Was al bekend op het KPN forum blijkbaar: https://community.kpn.com...ostid=2183346#post2183346

[ Voor 49% gewijzigd door Pentiummania op 11-10-2025 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Nu online
Radiodurans schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:21:
De levering van m’n AWU3 met zwart trail bandje besteld bij Apple wordt telkens naar achteren geschoven.
Ondertussen de AWU3 binnen ter vervanging van m’n AWU1. Best gek om een nieuw horloge te hebben die er exact hetzelfde uitziet als de oude :+ . Weinig verschillen verder ook natuurlijk: on-device Siri is wel een stukje bruikbaarder maar de grootste verbetering is toch wel het scherm, die maximale helderheid is echt wel heel mooi! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ik heb de AWU3 ook binnen. Wat halen jullie voor snelheid mobiel ? Je moet dan even wifi uitzetten maar ook bluetooth maar misschien kan dat helemaal niet op de AWU3 zelf, dus had ik het maar op de iphone uitgezet of daar even de verbinding verbreken.
Finished TEST

178ms

7.58 Mbps

0.32 Mbps Hmmm de upload snelheid is niet zo betrouwbaar denk ik want hij stond op iets van 1.92 maar dat staat dan even een tijdje stil. Ga nog even verder testen.
En ik zag dat er al wel een Odido app is geinstalleerd maar heeft KPN en Vodafone ook smart watch apps ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4QHw2gjV6PKfBoqz6HtDItuHxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3fGfHihWjUNnj73jn7eTsXRV.jpg?f=fotoalbum_largeHebben jullie al wel 5G ?

[ Voor 25% gewijzigd door Pentiummania op 11-10-2025 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expje87
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:11
5g werkt niet in nederland en er zijn nog geen plannen dat ze dit gaan ondersteunen momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:44

mv1

Pentiummania schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:48:
Ik heb de AWU3 ook binnen. Wat halen jullie voor snelheid mobiel ? Je moet dan even wifi uitzetten maar ook bluetooth maar misschien kan dat helemaal niet op de AWU3 zelf, dus had ik het maar op de iphone uitgezet of daar even de verbinding verbreken.
Finished TEST

178ms

7.58 Mbps

0.32 Mbps Hmmm de upload snelheid is niet zo betrouwbaar denk ik want hij stond op iets van 1.92 maar dat staat dan even een tijdje stil. Ga nog even verder testen.
En ik zag dat er al wel een Odido app is geinstalleerd maar heeft KPN en Vodafone ook smart watch apps ?
[Afbeelding]Hebben jullie al wel 5G ?
Volgens mij bieden de providers hier in NL nog geen 5G op smartwatches aan. Dit zal nog wel komen denk ik.

Je moet sowieso niet hele snelle verbinding verwachten op de AW. Die verbinding is echt puur voor het bereikbaar zijn en voor evt muziek/podcast streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ah ja dat dacht ik ook al dat er hier nog geen 5G is. Maar die 5G redcap moet wel veel sneller zijn als wat je nu hebt op je smartwatch, want het kan theoretisch: Downloadsnelheid (theoretisch) ~85–150 Mbps
Uploadsnelheid (theoretisch) ~10–50 Mbps
Praktische downloadsnelheid 30–100 Mbps (afhankelijk van netwerkcondities)
Latency ~10–15 ms (lager dan LTE, hoger dan full 5G)
Bandbreedte Beperkt tot 20 MHz (sub-6 GHz)
Aantal antennes (MIMO) Meestal 1x1 of 2x2 MIMO (in tegenstelling tot 4x4 bij full 5G)

Dus ik denk dat het vergelijkbaar is als goede 4G, wat we eerst hadden op onze telefoons toen 5G er nog niet was.
Misschien valt het een keertje te testen in het buitenland waar ze het wel hebben. Ik dacht dat Duitsland het wel al had.
https://www.reddit.com/r/...ap_on_apple_watch_ultra_3

[ Voor 5% gewijzigd door Pentiummania op 11-10-2025 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Expje87
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:11
Maakt het wat uit verder? Ik heb al 3 jaar cellular en ben vaak alleen met de watch op pad en heb werkelijk nog nooit gehad dat iets niet werkt of gelijk streamt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Het gebruik van een smartwatch vereist geen hogensnelheden. Beetje streamen, voice en data syncen. Je gaat geen 150Mbps 4K-film streamen immers.

5G Redcap zit er dan ook vooral in voor energiebesparing en niet omdat een hogere snelheid nodig is, maar wordt in NL (nog) niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Okay ja het had misschien handig geweest ook in een situatie dat je alleen telefoon bij je hebt eentje die nog vol is maar waar je geen internet op hebt en dat je dan ook het internet even zou kunnen delen. Maar dat zal er zeker voorlopig wel nooit komen. Ik kan nu ook dit gebruiken op een smartwatch: https://apps.apple.com/us...45933?platform=appleWatch En dan hebben ze nog iets genaamd moblink, had wel cool geweest als je ook een apple watch als moblink zou kunnen gebruiken. Alleen dan wel met 5G redcap, had er al om gevraagd. Maar kreeg ook weer alleen een antwoord dat de watch dan binnen 20-30 min. leeg zou zijn, ik denk dat dat in praktijk misschien wel net even iets anders zal uitpakken. En je zou hem ook gewoon nog aan de lader kunnen hangen.
Maar goed. Op de AW zit ook een soortgelijke functie zoals op een iPhone en andere telefoons: https://www.makeuseof.com...charge-limit-apple-watch/
Mijn AWU3 kreeg ik geleverd met iig een batterij die voller was als 80%, nu staat de conditie van de batterij nog op 100%. Dat wil ik dit keer wel zo lang mogelijk zo houden, maar schijnt dus weer net even iets anders te werken als op je iPhone.

Ik heb me AWU3 nog niet aan de lader gehad!

Als je je AWU3 op de oplader legt:
Er verschijnt een groene laadring op het scherm.
Soms zie je “Charging On Hold” of “Charging Limited” — dat betekent dat Optimized Charge Limit actief is.
Tik op het bericht of open Instellingen → Batterij → je ziet daar de optie:
Charge to Full Now (Laad nu volledig op)
→ hiermee kun je handmatig kiezen om meteen tot 100 % te laden, ook als de Watch normaal maar tot bijv. 80–85 % zou gaan.

Open Instellingen op je Watch.
Ga naar Batterij → Batterijconditie (of “Battery Health & Charging”).
Zet Optimized Charge Limit aan of uit.
Als het aanstaat, regelt de Watch het slim zelf.
Als je het tijdelijk wilt omzeilen, kies je “Charge to Full Now” zodra de Watch oplaadt.

Ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ga het nog even proberen. Weet ik meteen hoe het werkt!
Geoptimaliseerd opladen staat aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6TvHXT7PD5iU2e8lRyoIiQaAZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JcBIofQtfIZVFwHukVmIKOEh.jpg?f=fotoalbum_large
Geoptimaliseerd opladen staat uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CE-xBZO2pLk5vnUiKkO4ZLbsYV0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RJKqHSD7VmtH5zm8CUUj6k17.jpg?f=fotoalbum_large
Het schijnt dus dat als je Geoptimaliseerd opladen uit zet de AWU3 maar zal opladen tot 80%, maar blijkbaar dus niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-qLrIvNeukxkoRh8Y0VeDLswiU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hYVrhZZbXcvEguxsmE6Fbx3g.jpg?f=fotoalbum_large
Tenminste volgens Apple: YouTube: AWU3 battery optionsHmmm er staat bij mogelijk, naja. Hier word het uitgelegd hopelijk: YouTube: How to Fix Apple Watch Not Charging Fully

[ Voor 52% gewijzigd door Pentiummania op 12-10-2025 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYU9Dfan58VmW5vnNvnL_1SfbbI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n9ZmZxKJdoAwAcQEKdEgMOub.png?f=fotoalbum_large
Nog geen iOS 26.0.2
Oeps zie dat deze al 1 week uit is. https://www.iculture.nl/nieuws/watchos-26-0-2-beschikbaar/

[ Voor 12% gewijzigd door Pentiummania op 14-10-2025 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
Mag ik aan de Ultra 3 bezitters vragen hoe de satelliet demo werkt bij jullie?
Bij mij lijkt er verbinding gemaakt te worden en krijg dan spontaan het bericht “Demo voltooid” er gebeurt dan verder niets. Op de iPhone wordt er het e.e.a. aan berichten verstuurd maar zie niet iets soortgelijks op de Ultra 3 gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjX_TFpK1-ZKvMwWX1MB48ujji4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9YVfJaSBtCf7qAuIeP0SBqF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Furrr op 15-10-2025 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BassieB
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-10 06:55
Furrr schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:48:
Mag ik aan de Ultra 3 bezitters vragen hoe de satelliet demo werkt bij jullie?
Bij mij lijkt er verbinding gemaakt te worden en krijg dan spontaan het bericht “Demo voltooid” er gebeurt dan verder niets. Op de iPhone wordt er het e.e.a. aan berichten verstuurd maar zie niet iets soortgelijks op de Ultra 3 gebeuren.

[Afbeelding]
Same to me. Moet het nog testen op Veluwe zonder bereik. Al is dat wel lastig te vinden. Hopelijk kan ik dan een bericht sturen.

Windhoos Ryzen 7800x3d | rtx 5070TI gb | 32gb & Macbook Air m3 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
BassieB schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:41:
[...]

Same to me. Moet het nog testen op Veluwe zonder bereik. Al is dat wel lastig te vinden. Hopelijk kan ik dan een bericht sturen.
kan ook in een parkeergarage :+

Oeps dacht even dat ik in een iPhone topic zat

[ Voor 9% gewijzigd door KorteGebruiker op 15-10-2025 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
BassieB schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:41:
[...]

Bedankt!!

Ik heb het idee dat de demo niet goed werkt en enigszins bugged werkt. Kan me niet voorstellen dat de demo op deze manier hoort te werken, maar dat is een aanname natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Op YouTube zijn wel filmpjes te vinden van hoe de demo eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Weet iemand of er Milanese bandjes bestaan waarbij aan beide kanten een lus wordt gevormd? Ik vind het vreemd dat Apple’s Milanese bandjes dat maar aan één kant hebben, terwijl bandjes van andere merken wél symmetrisch zijn. Het mag ook een knock-off zijn van Temu of AliExpress, maar zelfs daar kan ik niet vinden waar ik precies naar op zoek ben.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_giHjkA4Y9K3EbSvBCjOj-hoh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GM5XcoQx2Xwb0hfXeGG3s2P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZD_nFrP54OI5MmbY0Fjfx7VrQgA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QRI8Cxt7OQ8g2rnljTthsphA.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

DeJurist schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 11:02:
Weet iemand of er Milanese bandjes bestaan waarbij aan beide kanten een lus wordt gevormd? Ik vind het vreemd dat Apple’s Milanese bandjes dat maar aan één kant hebben, terwijl bandjes van andere merken wél symmetrisch zijn. Het mag ook een knock-off zijn van Temu of AliExpress, maar zelfs daar kan ik niet vinden waar ik precies naar op zoek ben.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij hebben ze dit gedaan zodat ie niet makkelijk los komt, kan me voorstellen dat als je ergens aan blijft hangen, de watch dan van je pols los komt en dat wil je niet. De Milanese loop is een doorlopend bandje net zoals de nylon bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:34
Zit nog te dubben of ik de Ultra 3 haal, of de 2, voor 649…. Gebruik het alleen voor fitness, maar wil ook dat het paar jaar meegaat. Waarde behouden is altijd leuk meegenomen. Heb nu ook de 17 pro.

Zijn er mensen hier van een ul2 naar ul3 gegaan en die achteraf zeggen kom bij een 2 blijven?

[ Voor 19% gewijzigd door sacaji op 18-10-2025 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:28
sacaji schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:52:
Zit nog te dubben of ik de Ultra 3 haal, of de 2, voor 649…. Gebruik het alleen voor fitness, maar wil ook dat het paar jaar meegaat. Waarde behouden is altijd leuk meegenomen. Heb nu ook de 17 pro.

Zijn er mensen hier van een ul2 naar ul3 gegaan en die achteraf zeggen kom bij een 2 blijven?
Is net wat je wensen en eisen zijn ;) Ik kom van een 1 en de wijzigingen die er zijn lijken op papier minimaal maar waren voor mij echt een toffe verandering en het waard. Terwijl een ander het niet ziet of gebruik. Zie ook mijn eerdere reacties in dit topic.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
mv1 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:31:
[...]

Volgens mij hebben ze dit gedaan zodat ie niet makkelijk los komt, kan me voorstellen dat als je ergens aan blijft hangen, de watch dan van je pols los komt en dat wil je niet. De Milanese loop is een doorlopend bandje net zoals de nylon bandjes.
Maar is er een knock-off die het wel heeft? Ben het namelijk nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

DeJurist schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:52:
[...]

Maar is er een knock-off die het wel heeft? Ben het namelijk nog niet tegengekomen.
Denk het niet om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
Error!

Vraagje. Ik had dus een Apple Watch SE 3 besteld voor dochter. Die wilde ik configureren als voor gezinslid als kind. Ging dus niet want ik had een GPS versie besteld. Er stond dus dat er een GPS + Cellular hiervoor nodig was. Ik ging er vanuit dat je of een GPS of Cellular versie nodig had. Dom.

Dus nieuwe besteld. De GPS + Cellular. Ingesteld maar zonder mobiel abo. Ik dacht namelijk dat je hiermee wel via het 'find my' netwerk het horloge kon zien als die niet verbonden is met wifi en geen iPhone in de buurt is. Ze heeft geen iPhone namelijk.

Maar dat werkte dus niet helemaal. Ik kon me dochter niet zien via de 'Zoek mij' app, de Watch wel. Maar lukte me niet om geluid af te spelen. Dat wilde wij namelijk gebruiken als dochter niet op tijd thuis komt of als ze direct naar huis moet komen.

Ben ik nou niet zo slim geweest of heb ik het verkeerd gelezen? Ik meende namelijk dat je via het find my netwerk toch een geluid kan afspelen en de locatie kon zien (via andere apple devices in die omgeving).

Met een Ice watch met 'find my' er op zou dat ook kunnen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste