[Apple Watch Series 11, SE & Ultra 3] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 23:31
Mag je een Watch wanneer je de verpakking hebt geopend gewoon binnen 14 dagen retourneren ?

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@henkna Ja, maar de bedoeling is dat het in zijn geheel als in nieuwstaat weer aankomt, dan is er niets aan de hand en krijg je heel snel weer je betaling retour.

[ Voor 3% gewijzigd door RoRoNL op 13-09-2025 16:22 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:19
hk12nl schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:04:
Wat mij trouwens niet helemaal duidelijk is bij de providers welke maar Watch band je krijgt. Ik gok in het geval van de alpine look, de middelste meest algemene maat maar dat is maar een gok. Gelukkig heb ik al een zwarte ocean band dus ik kan hem sowieso dragen :)
KPN nog even gebeld maar ze lever bij de alpine de M uit (voor een pols van 155-185mm).

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sneehoofd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 07:21
Wauw wat een tip. Ik kom van de Apple Watch 4 en heb hem nu besteld via odido voor 780 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:38
hk12nl schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 17:04:
[...]

KPN nog even gebeld maar ze lever bij de alpine de M uit (voor een pols van 155-185mm).
De m alpine is volgens Apple 14.5-19mm 😉
Klein verschil maar voor sommige wel van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:15

EiT

Had niet verwacht dat Odido met zo’n hoge korting zou komen, dan had ik hem daar besteld. Ook al was de kleur combo die ik wilde niet mogelijk, voor die €120 kan je verschillende bandjes kopen.

Ik heb het idee dat ze dit pas vrijdag mochten aanbieden omdat de mensen die er een wilde dan al bij Apple hebben besteld. Kon vanaf vrijdag niet meer annuleren want staat nu op verzending wordt voorbereid.

Ga hem niet terugsturen, te veel heisa als die kwijtraakt. Sowieso was ik ook volgende week ik CH en had ik hem daar kunnen kopen, scheelt ook iets van €75 door BTW verschil, maar moest dan langs de Apple Store, etc.

Blijf het jammer vinden dat de Ultra 3 zo weinig meerwaarde bied dan een paar uur batterij. Bewust al een tijd afgehouden er 1 te kopen (vind ze niet echt mooi). Maar was het zat om buiten het ecosysteem te werken, zoveel spijt gehad om niet direct AirPods te kopen en Bose, B&O etc eerst te proberen.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
EiT schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:22:

Blijf het jammer vinden dat de Ultra 3 zo weinig meerwaarde bied dan een paar uur batterij. Bewust al een tijd afgehouden er 1 te kopen (vind ze niet echt mooi). Maar was het zat om buiten het ecosysteem te werken, zoveel spijt gehad om niet direct AirPods te kopen en Bose, B&O etc eerst te proberen.
Is het nog de vraag of hij die paar uur batterij wel bied, ze berekenen dat nu anders en nemen 6 uur slaap mee, ik wacht wel de reviews af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:52

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

richards3 schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:06:
[...]

Is het nog de vraag of hij die paar uur batterij wel bied, ze berekenen dat nu anders en nemen 6 uur slaap mee, ik wacht wel de reviews af.
De Ultra biedt een grotere accu dan de standaard Series-modellen.

Wat jij bedoelt, is de nieuwe berekening voor de accuduur van de Series 11 tov de Series 10 vorig jaar. Volgens Apple gaat de Series 11 zes uur langer door op een lading, maar daar rekenen ze nu 6 uur slaapmonitoring bij die er vorig jaar niet bijgerekend werd.

Dus in de praktijk zal de Series 11 niet veel meer op een lading meegaan dan een Series 10, maar een Ultra gaat wel flink langer mee op een lading.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:58
Had niet verwacht dat Odido met zo’n hoge korting zou komen, dan had ik hem daar besteld. Ook al was de kleur combo die ik wilde niet mogelijk, voor die €120 kan je verschillende bandjes kopen.

Ik heb het idee dat ze dit pas vrijdag mochten aanbieden omdat de mensen die er een wilde dan al bij Apple hebben besteld. Kon vanaf vrijdag niet meer annuleren want staat nu op verzending wordt voorbereid.

Ga hem niet terugsturen, te veel heisa als die kwijtraakt. Sowieso was ik ook volgende week ik CH en had ik hem daar kunnen kopen, scheelt ook iets van €75 door BTW verschil, maar moest dan langs de Apple Store, etc.

Je kan toch ook een normale 11 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Laatst online: 10:36

L23

Is geen korting, het is de normale prijs bij Odido. Je kan het uiteraard eerder stoppen, maar je betaalt 780 euro en met twee jaar Multisim voor Smartwatch komt er nog 120 euro bij. Begin 2024 hetzelfde bedrag betaald voor de Ultra 2.

Waar ga je de Apple Watch allemaal voor gebruiken? Ik heb de Apple Watch Ultra 2 destijds gekozen vanwege de accuduur en het mooiere design (smaken verschillen...). Voornamelijk gekocht voor het hardlopen/sporten en daarbij vind ik de Actieknop, Nauwkeurige start (Op Apple Watch Ultra-modellen kun je met 'Nauwkeurige start' een hardloopwork-out starten zonder dat er wordt afgeteld) en nauwkeurige dual-frequency gps ook meerwaarde bieden.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 14-09-2025 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
L23 schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:22:
[...]

Is geen korting, het is de normale prijs bij Odido. Je kan het uiteraard eerder stoppen, maar je betaalt 780 euro en met twee jaar Multisim voor Smartwatch komt er nog 120 euro bij. Begin 2024 hetzelfde bedrag betaald voor de Ultra 2.
Bij kpn nog goedkoper 764. En je kan multisim elke dag cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

giantgiantus schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:24:
[...]

Bij kpn nog goedkoper 764. En je kan multisim elke dag cancelen.
Klinkt goed. Bij Odido kan je het ook eerder cancelen. Je zit er niet aan vast. Echter vind ik het wel handig dat ik bereikbaar blijf en iPhone thuis kan laten. Wel een beetje suf dat zoiets 5 euro per maand moet kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
L23 schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:28:
[...]

Klinkt goed. Bij Odido kan je het ook eerder cancelen. Je zit er niet aan vast. Echter vind ik het wel handig dat ik bereikbaar blijf en iPhone thuis kan laten. Wel een beetje suf dat zoiets 5 euro per maand moet kosten.
Ja multisim is fijn inderdaad. Lekker buiten in de weer zonder telefoon. Echt een grote toegevoegde waarde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnypiek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 13:27
Kun je dmv multisim ook overal gewoon betalen via apple pay als je geen telefoon bij je hebt?

Wellicht een domme vraag en kan het ook zonder multisim maar heb dit nooit durven proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
sonnypiek schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:06:

Wellicht een domme vraag en kan het ook zonder multisim maar heb dit nooit durven proberen
Ja, dat kan. Je hebt geen internetverbinding nodig om te kunnen betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:53
Hier iemand die voor een Gitzwarte variant Apple Watch 11 gaat? Ik heb momenteel een spacegray RVS variant, maar de zwarte vind ik ook wel mooi. Wel bang dat het glas en de kast veel sneller krast dan mijn RVS variant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
sonnypiek schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:06:
Kun je dmv multisim ook overal gewoon betalen via apple pay als je geen telefoon bij je hebt?

Ja werkt ook zonder prima. De terminal maakt internet verbinding met je bank. Niet je watch of telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:55
giantgiantus schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:31:
[...]

Ja werkt ook zonder prima. De terminal maakt internet verbinding met je bank. Niet je watch of telefoon.
Echt een van de grootste meerwaarden van de Apple Watch. Geen geklooi bij kassa’s met een portemonnee of steeds met je telefoon in de hand moeten staan. Beide kun je lekker in je zak, thuis of op je werkplek laten liggen; gewoon even met je pols langs de terminal en klaar.

Hier via KPN de Ultra 3 besteld, hopen dat ‘ie daadwerkelijk vrijdag geleverd wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Jixreme op 14-09-2025 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05
Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen als ik het zo lees. Dus bij bijvoorbeeld Vodapone kan je de Watch aanschaffen voor €768 + €5. Maar dan zit je dus eerst 2 jaar hier aan vast, klopt dat?

Aan de ene kant nog steeds voordelig toch want je kan twee jaar lang (zonder je iphone) bellen etc.....

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:24

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zo jammer dat KPN niet de titanium levert… had anders direct de series 11 daar besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

Pedr0 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:21:
Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen als ik het zo lees. Dus bij bijvoorbeeld Vodapone kan je de Watch aanschaffen voor €768 + €5. Maar dan zit je dus eerst 2 jaar hier aan vast, klopt dat?

Aan de ene kant nog steeds voordelig toch want je kan twee jaar lang (zonder je iphone) bellen etc.....
Geen idee of je het verkeerd begrepen hebt. Vodafone is geen Odido of KPN. Kan best zijn dat je er bij Vodafone wel 2 jaar aan vastzit. Op de website staat aangegeven: "OneNumber krijg je voor maar € 5,- per maand extra en is dagelijks opzegbaar​." Je kan je smartwatchbetaling in één keer voldoen of maandelijks gedurende 1 of 2 jaar. Dat gaat echter alleen over de looptijd van je maandelijkse toestelkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:09
L23 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:56:
[...]

Geen idee of je het verkeerd begrepen hebt. Vodafone is geen Odido of KPN. Kan best zijn dat je er bij Vodafone wel 2 jaar aan vastzit. Op de website staat aangegeven: "OneNumber krijg je voor maar € 5,- per maand extra en is dagelijks opzegbaar​." Je kan je smartwatchbetaling in één keer voldoen of maandelijks gedurende 1 of 2 jaar. Dat gaat echter alleen over de looptijd van je maandelijkse toestelkosten.
Zit je niet aan vast, kan ook helemaal niet. Meestal loopt je contract korter en hij volgt je mobiele nummer. Je krijgt ook geen apart nummer.

Je zit dus nergens aan vast, kan ik je bevestigen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
mprkooij schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:14:
Hier iemand die voor een Gitzwarte variant Apple Watch 11 gaat? Ik heb momenteel een spacegray RVS variant, maar de zwarte vind ik ook wel mooi. Wel bang dat het glas en de kast veel sneller krast dan mijn RVS variant.
Niks anders dan de series 10 denk ik. Ja, die krast best wel. Mijn vrouw heeft hem, maar die is ook minder voorzichtig moet ik zeggen. Die gebruikt hem overal bij en heeft er maling aan, krasje meer of minder. Anders is het onwerkbaar zegt ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23

L23

Redondo1982 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:22:
[...]

Zit je niet aan vast, kan ook helemaal niet. Meestal loopt je contract korter en hij volgt je mobiele nummer. Je krijgt ook geen apart nummer.

Je zit dus nergens aan vast, kan ik je bevestigen.
Ben niet bekend met Vodafone. Bij Odido werkt het inderdaad zoals je zegt. Het lijkt me ook wel logisch want het valt onder de extra diensten van je lopende smartphone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
L23 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:32:
[...]

Ben niet bekend met Vodafone. Bij Odido werkt het inderdaad zoals je zegt. Het lijkt me ook wel logisch want het valt onder de extra diensten van je lopende smartphone abonnement.
Inderdaad, ik heb beide (Odido en Vodafone sim op AW).

Beste is dus die AW bestellen via een provider, korting pakken en door laten lopen of direct opzeggen als je er geen baat bij hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

mprkooij schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:14:
Ik heb vanochtend de gitzwarte Series 11 besteld met het metalen milanese bandje (dus niet de titanium-versie van dat bandje).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:05
Heroic_Nonsense schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:12:
[...]

Ik heb vanochtend de gitzwarte Series 11 besteld met het metalen milanese bandje (dus niet de titanium-versie van dat bandje).
Zojuist exact deze ook besteld :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lg_Yop-NxeFzhBciSRKXY3jwVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uiRhCFlx2Oc2XHihNJgXoldj.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een beauty…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:54

Christiano007

Ich bin der champion

Twijfel nog erg tussen een SE3 en een 10. Zou de brightness heel veel schelen in de praktijk?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 15:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Christiano007 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:30:
Twijfel nog erg tussen een SE3 en een 10. Zou de brightness heel veel schelen in de praktijk?
Ik heb nog een SE 2020 in gebruik hier, en ik heb nog nooit gehad dat ik het scherm niet kon aflezen in bijvoorbeeld zonlicht.

Volgens mij is die nieuwe SE3 een prima deal geworden, van wat ik ervan zag.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik heb gisterenavond ook bestelling gedaan bij Vodafone. Ik ben voor de Ultra 3 Natural Titanium Blue Ocean Band gegaan. Benieuwd wanneer hij binnenkort

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Embargo is er inmiddels af:

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12:41
Ik blijf het zonde vinden dat ze afstand hebben genomen van de Series 9 bezels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45
Ik zie eigenlijk nog steeds bar weinig nuttige features die een upgrade naar een AW3 rechtvaardigen vanaf een AW1. Maar m'n AW1 heeft wel wat cosmetische schade waardoor de 2e hands verkoopwaarde laag is en je krijgt er desondanks nu wel 280 euro inruilwaarde voor bij Apple. Dat is best een leuk bedrag dat ik volgend jaar vast niet meer krijg. Hmm...

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
Radiodurans schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:30:
Ik zie eigenlijk nog steeds bar weinig nuttige features die een upgrade naar een AW3 rechtvaardigen vanaf een AW1. Maar m'n AW1 heeft wel wat cosmetische schade waardoor de 2e hands verkoopwaarde laag is en je krijgt er desondanks nu wel 280 euro inruilwaarde voor bij Apple. Dat is best een leuk bedrag dat ik volgend jaar vast niet meer krijg. Hmm...
Naar de AW3 zou ik nu niet gaan, neem dan gelijk de AW11. :+

Maar zonder flauwheid de drie Ultra’s verschillen inderdaad vrij weinig. Ben benieuwd wat ze met de Ultra 4 van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Jixreme schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:09:
[...]

Maar zonder flauwheid de drie Ultra’s verschillen inderdaad vrij weinig. Ben benieuwd wat ze met de Ultra 4 van plan zijn.
Dit is toch wel een bijzondere reactie. De ultra 3 begint eindelijk echt relevant te worden voor extreme sports met een betere batterij en satelliet. Het is toch wel echt bijzonder dat je nu met je Watch satelliet verbinding kan maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:48
giantgiantus schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:12:
[...]

Dit is toch wel een bijzondere reactie. De ultra 3 begint eindelijk echt relevant te worden voor extreme sports met een betere batterij en satelliet. Het is toch wel echt bijzonder dat je nu met je Watch satelliet verbinding kan maken.
Ja dat is een geweldige toevoeging, maar ik denk dat voor 99% van de AWU gebruikers deze optie geen reden tot upgraden is. En die 6uur langere gebruiksduur gaat het verschil ook niet maken.

Edit : Sowieso is dat hele extreme sporten en AWU een wassen neus. Als jij van plan bent om een meer daagse sport activiteit te doen moet je vooral geen Apple Watch kiezen

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 16-09-2025 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
schumi1986 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:30:
[...]

Ja dat is een geweldige toevoeging, maar ik denk dat voor 99% van de AWU gebruikers deze optie geen reden tot upgraden is. En die 6uur langere gebruiksduur gaat het verschil ook niet maken.
Opzich snap ik dat. Maar dit is echt een mega upgrade toch? En als je alleen in Nederland af en toe rondje loopt kan je toch ook reguliere 11 kopen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
giantgiantus schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:32:
[...]

Opzich snap ik dat. Maar dit is echt een mega upgrade toch? En als je alleen in Nederland af en toe rondje loopt kan je toch ook reguliere 11 kopen?
Precies om deze reden denk ik dat 99% die nieuwe satelliet functie niet gaat gebruiken, mensen kiezen een AWU voor het design en de langere gebruiksduur tov de normale AW.

Voor het serieus meerdaags avontuurlijk sporten moet je al snel naar Garmin kijken vanwege de veel langere gebuiksduur.

Voordat je met je AWU een punt bereikt hebt waarbij er alleen satelliet verbinding is, is de accu leeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45
schumi1986 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:37:
Voordat je met je AWU een punt bereikt hebt waarbij er alleen satelliet verbinding is, is de accu leeg :p
Dat is omdat je de AWU ook kan fungeren als een full option smart watch. Als je meerdaagse wandelingen off grid will maken, bijv. in een National Park in de VS heeft de AWU verschillende low power modes. Bovendien neem ik aan dat je als je dat doet je ook een batterij en/of zonnepaneeltje meeneemt. Dan kan een satelliet optie wel aardig zijn, naast je nieuwe apple telefoon met satelliet optie en je dedicated satelliet device heb je dan 2 backup systemen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Radiodurans op 16-09-2025 22:53 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:19

The Legend

*Plop*

Heeft iemand al een update van z’n bestelling bij KPN gehad? Hier wel updates over de iPhone, maar niet over de AWU3.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 13:49
Als je kijkt naar de specificaties op de Apple website is de Apple Watch Ultra 3 1,6 mm dunner dan de Apple Watch Ultra 2. Maar diverse reviews zeggen dat de Apple Watch Ultra 3 precies dezelfde afmetingen heeft als de voorganger. En Apple zou het natuurlijk wel van de daken geschreeuwd hebben als de Apple Watch Ultra 3 maar liefst 17% thinner! zou zijn.

Zie https://www.apple.com/nl/...-ultra-2%2Cwatch-ultra-3:
Apple Watch Ultra 2: 49 mm x 44 mm x 14,4 mm
Apple Watch Ultra 3: 49 mm x 44 mm x 12 mm

Staat Apple gewoon te liegen op hun website?
Als de Apple Watch Ultra 3 inderdaad12 mm dik gaat zijn overweeg ik 'm serieus, hij begint dan voor mij persoonlijk draagbaar te worden voor dagelijks gebruik onder normale lange mouwen.

[ Voor 24% gewijzigd door Of-Aaargh op 17-09-2025 07:57 ]

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:21
Ja, ze hebben beide exact dezelfde afmetingen.

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 13:49
tuxken schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:57:
Ja, ze hebben beide exact dezelfde afmetingen.
Dan hoop ik dat Apple snel hun foutieve informatie op de website aanpast. Ook bij de specificaties staat het fout.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Of-Aaargh schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:50:
Als je kijkt naar de specificaties op de Apple website is de Apple Watch Ultra 3 1,6 mm dunner dan de Apple Watch Ultra 2. Maar diverse reviews zeggen dat de Apple Watch Ultra 3 precies dezelfde afmetingen heeft als de voorganger. En Apple zou het natuurlijk wel van de daken geschreeuwd hebben als de Apple Watch Ultra 3 maar liefst 17% thinner! zou zijn.

Als de Apple Watch Ultra 3 inderdaad12 mm dik gaat zijn overweeg ik 'm serieus, hij begint dan voor mij persoonlijk draagbaar te worden voor dagelijks gebruik onder normale lange mouwen.
De 14,4 mm is foutief - de AWU2 is namelijk ook 12mm dik.

Op de Amerikaanse Apple-website staat het wel goed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cz9WN8Li5t6zbO5AY7u3__ya9E0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x6FKvn5v4u2fESpiziKOTMmS.jpg?f=user_large

• tuxken
Hier kan je ze naast elkaar zien

https://youtu.be/Cgzu65Jt74c?si=kPGoS6NGdJ5h-1bq

• The Legend

The Legend

*Plop*

Of-Aaargh schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:50:

In de review van DC Rainmaker zegt hij dat Apple bij de AWU vanaf de 1 ‘vergeten’ is de bump van de HR sensor onderop mee te meten, terwijl ze dat bij de reguliere Watches wel deden. Die ‘fout’ schijnt nu te zijn hersteld. Fysieke afmeting dus ongewijzigd, wijze van meten is aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:31
schumi1986 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:37:
[...]
Voor het serieus meerdaags avontuurlijk sporten moet je al snel naar Garmin kijken vanwege de veel langere gebuiksduur.

Ik ken maar weinig meerdaagse waar je niet tussentijds kunt opladen met een externe batterij, of je zou een Legends trail moeten doen van 350km waar je binnen de 4d aan de finish moet zijn. Zelfs dan slapen ze een paar uurtjes en kan je uw smartwatch wat opladen.

Ik heb 80km (15 uur) wandelen gehaald aan 1 stuk met de AWU2, dus 100km moet zeker lukken als ik de low power modus inschakel. Met een AWU3 met 6u extra gebruiksduur zou ik het misschien halen zonder low power modus.
Ik ken wandelaars die 160km wandelen (2 nachten non-stop), maar zelfs dan kan je ff bijladen op een bevoorrading als je ondertussen je maaltijd consumeert.

Een Garmin heeft ook geen oneindige batterijduur, en als je boven de 20u batterijduur wilt gaan zit je naar de high-end modellen te kijken en die zijn allemaal duurder dan de AWU3.

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 15:11
Jixreme schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:09:
[...]

Ik hoor her en der dat men drie jaar doet met een ontwerp dus zou het zomaar kunnen zijn dat men volgend jaar een ander desgn heeft.
Lees: dunner, groter scherm, en natuurlijk met de standaard dubbel dit en dubbel dat.
Ik twijfel elk jaar. Maar wacht ik op de volgende AWU4 of komt volgend jaar alleen weer frisse kleuren.of zelfs een gegoten aluminium chassis voor optimale koeling?
Nee zonder gekheid, ik hoop dat men een supergevoelige barometer erin zet die realtime verschillen kan meten van 0,05m. Die diepte meter is ook maar voor een slect groepje dus waarom niet dan.
Plus de accuduur mag naar vijf dagen. En hij mag echt wel zo plat als de AW11.

Wat wel een mooie toevoeging zou zijn, is een kenetische stroom opwekking á la Seiko. Ik weet niet hoeveel stroom dat zou opwekken maar dat scheelt natuurlijk wel, hoewel dat natuurlijk totaal niet samen gaat met mijn wens de AWU dunner te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door antonyv op 17-09-2025 09:49 . Reden: aanvulling ]

there's no place like cloudbase

• antonyv
RigolleM schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:27:
[...]

Ik ken maar weinig meerdaagse waar je niet tussentijds kunt opladen met een externe batterij, of je zou een Legends trail moeten doen van 350km waar je binnen de 4d aan de finish moet zijn. Zelfs dan slapen ze een paar uurtjes en kan je uw smartwatch wat opladen.

Ik heb 80km (15 uur) wandelen gehaald aan 1 stuk met de AWU2, dus 100km moet zeker lukken als ik de low power modus inschakel. Met een AWU3 met 6u extra gebruiksduur zou ik het misschien halen zonder low power modus.
Ik ken wandelaars die 160km wandelen (2 nachten non-stop), maar zelfs dan kan je ff bijladen op een bevoorrading als je ondertussen je maaltijd consumeert.

Een Garmin heeft ook geen oneindige batterijduur, en als je boven de 20u batterijduur wilt gaan zit je naar de high-end modellen te kijken en die zijn allemaal duurder dan de AWU3.
Daarop inhakend, hoe zal dat gaan, als je een trail van meerdere dagen wilt vastleggen, en je laadt hem op in de nacht, dan kan ik me voorstellen dat dan de GPS aan moet blijven voor de trail, maar dat kost weer energie, of kan dan de trail op pauze gezet worden en verder gegaan worden zonder in de nacht GPS verbinding te houden?

[ Voor 0% gewijzigd door antonyv op 17-09-2025 09:52 . Reden: correctie ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
antonyv schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:51:
[...]

Daarop inhakend, hoe zal dat gaan, als je een trail van meerdere dagen wilt vastleggen, en je laadt hem op in de nacht, dan kan ik me voorstellen dat dan de GPS aan moet blijven voor de trail, maar dat kost weer energie, of kan dan de trail op pauze gezet worden en verder gegaan worden zonder in de nacht GPS verbinding te houden?
Je zet de activiteit op pauze, laadt hem op en van zodra je verder gaat, hervat je de activiteit.
Zelf heb ik het nog niet voorgehad dat ik moet bijladen, maar ik heb de AW(U) al vaak gepauzeerd en na een tijdje terug de activiteit hervat zonder problemen.

• schumi1986
RigolleM schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:27:
[...]

Ja je zegt het zelf al, low power mode, bijladen tijdens het rusten. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan als ik in de bergen aan het hiken ben, ik neem geen powerbank en een hele assortiment aan kabels mee. Daarnaast wil ik het horloge gedurende de hele activiteit omhouden. Dat gezegd hebbende zie ik ook echt helemaal niemand tijdens deze Hikes met een Apple Watch.

Natuurlijk als je een voorstander bent van een Apple Watch dan kun je elke in elke situatie wel een voorbeeld geven waarom gebruiksduur van een Apple Watch geen probleem is.

De Garmin Instinct Solar is een horloge met een hele lange (bij voldoende zon oneindig) gebruiksduur voor maar 450 euro.

Ik heb onlangs mijn Garmin verkocht en een AWU2 gekocht, maar voor mijn gevoel was ik elke dag op elk moment aan het bijladen (hou een horloge ‘s nachts graag om). Besloten om de AWU2 toch maar weer te verkopen.

Uiteindelijk is het maar net wat je gewend bent en of het in jou situatie past.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 17-09-2025 10:13 ]

• Cardwizard
Ik heb mij eigenlijk nooit verdiept in Garmin, en gebruik de apple watch voornamelijk voor notificaties en wil graag een robuste smartwatch (daarom de Ultra lang gehad)

misschien moet ik toch eens bij Garmin gaan kijken.... best mooi spul.

Wat mis ik als ik overstap?

• giantgiantus
Garmin is geniaal als sporthorloge en vele malen minder als smartwatch. Menu’s zijn onoverzichtelijk. Bediening is omslachtig. Integratie met iPhone matig etc. Als sporthorloge daarentegen is het beter dan de Apple Watch en dat komt mi met name door de erbarmelijke batterijduur van de Apple Watch Ultra. Ik kon met mijn Ultra 1 niet eens een toch van 10 uur fietsen tracken met alles aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
schumi1986 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:07:
[...]

Ja je zegt het zelf al, low power mode, bijladen tijdens het rusten. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan als ik in de bergen aan het hiken ben, ik neem geen powerbank en een hele assortiment aan kabels mee. Daarnaast wil ik het horloge gedurende de hele activiteit omhouden. Dat gezegd hebbende zie ik ook echt helemaal niemand tijdens deze Hikes met een Apple Watch.
Je wandelt/hiked/loopt/trailrunt geen 20u aan 1 stuk, er zijn altijd momenten waar je ff moet rusten/eten/toilet bezoek (of combinatie), dus je hoeft je activiteit niet te onderbreken. Mijn batterij en kabel wegens iets meer dan 100g, dus is ook geen issue. Heb die ook mee om mijn smartphone te kunnen opladen, niet enkel voor de smartwatch.
De Garmin Instinct Solar is een horloge met een hele lange (bij voldoende zon oneindig) gebruiksduur voor maar 450 euro.
Sorry maar dat is flauwe kul, ik heb een Edge 1040 solar en de hoeveel energie je erbij krijgt is peanuts met een groter oppervlakte qua solar dan een smartwatch, en zorgt zeker niet dat je oneindige gebruiksduur hebt.
Ik heb onlangs mijn Garmin verkocht en een AWU2 gekocht, maar voor mijn gevoel was ik elke dag op elk moment aan het bijladen (hou een horloge ‘s nachts graag om). Besloten om de AWU2 toch maar weer te verkopen.
Ik doe 3 dagen op 1 lading als ik geen activiteiten doe, als ik een activiteit deed van bv. 4u dan moest ik inderdaad sneller laden. Ik draag hem ook 's nachts.

• L23

L23

schumi1986 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:07:
[...]

Dat klinkt niet goed, wellicht is er iets mis met de batterij?

Zelf ook de ervaring dat ik 3 dagen op 1 lading kan doen, echter laad ik gewoon elke dag op.

• RigolleM
giantgiantus schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:17:
Ik kon met mijn Ultra 1 niet eens een toch van 10 uur fietsen tracken met alles aan.
Ik heb met een AW6 van 3 jaar oud 60km (11u) kunnen stappen, weliswaar met AOD uit maar verder geen low power modus zaken. Ik ben met 1% over, gefinished! Bij een AWU moet 10u zeker lukken, ik heb met de AWU2 15u gehaald, start was om 4u30 en ik was al wakker van 2u30 om mij klaar te maken en te ontbijten en naar de start te gaan. Het was ook nog een uurtje rijden naar huis nadien en thuisgekomen en aan de lader gehangen met 5% batterij. Dus iets zegt mij dat uw verhaal niet 100% klopt!

• RigolleM
Cardwizard schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:59:
Ik heb mij eigenlijk nooit verdiept in Garmin, en gebruik de apple watch voornamelijk voor notificaties en wil graag een robuste smartwatch (daarom de Ultra lang gehad)

Een beetje alles qua smartwatch functies. Ja je kunt berichten lezen, je krijgt notificaties van uw iPhone, maar je kunt er bijna niks mee aanvangen, behalve lezen.
Met de AW(U) kan ik mijn wagen openen, zonne-laden opvolgen, mijn Apple TV bedienen, camera's bekijken, HA bedienen, straatnavigatie met OV planning, remote foto's nemen,... zijn maar een paar voorbeelden.
Garmin zijn zeer goede sporthorloges (metrics), ogen mooi (zeker de Fenix en Epix), qua navigatie zijn ze outstanding,...

• hk12nl
The Legend schreef op woensdag 17 september 2025 @ 07:20:
Heeft iemand al een update van z’n bestelling bij KPN gehad? Hier wel updates over de iPhone, maar niet over de AWU3.
Nee nog niets :)

©2004

• schumi1986
RigolleM schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:55:

[...]
Sorry maar dat is flauwe kul, ik heb een Edge 1040 solar en de hoeveel energie je erbij krijgt is peanuts met een groter oppervlakte qua solar dan een smartwatch, en zorgt zeker niet dat je oneindige gebruiksduur hebt.
Dat jou Edge is 1040 solar met verouderde techniek dat niet kan wil niet zeggen dat de instinct dat ook niet kan, voordat je mijn reactie afdoet met flauwekul had je beter even eerst zelf wat moeite mogen doen om de specs op te zoeken. Net als dat je aan het roepen bent dat Garmin horloges die een langere gebruiksduur dan een AWU allemaal duurder zijn, wat dus niet zo is en makkelijk is op te zoeken als je de moeite neemt.

Dat je een sterke voorkeur hebt voor een Apple Watch betekend niet dat de rest troep is en voor een ander niet interessant kan zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi1986 op 17-09-2025 13:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Radiodurans schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:30:
Dat is ook de reden dat ik mijn 1 nu verkoop en een 3 aanschaf. Mocht de 4 volgend jaar de moeite waard zijn dan verkoop ik de 3 wel weer. En je kan wel blijven wachten. Wil nu graag genieten van de nieuwe futures. Hoe klein ze ook zijn, er zijn toch weer nieuwe handigheidjes waar ik dagelijks van kan genieten :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
Hier ook nog geen update van KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Cardwizard schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:59:

Deze is vandaag uitgekomen en heeft meer gezondheidsfuncties.
https://www.garmin.com/nl-BE/p/1614061/pn/010-03014-02/

De X1 heeft ook de 'apple-watch-look'.
Ik gebruik zowel Apple & garmin. Beide hebben hun voor-en nadelen :)

• Fromz
  • Laatst online: 11:28
Wellicht dat iemand dit weet door voorgaande jaren, is het nog te verwachtten dat de voorgaande series in de aanbieding gaan net na beschikbaarheid van de nieuwe?
Heb nu een een se1 uit 2020 en wil upgraden naar de S10.

• Cardwizard
tuxken schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:34:
[...]

Deze is vandaag uitgekomen en heeft meer gezondheidsfuncties.
https://www.garmin.com/nl-BE/p/1614061/pn/010-03014-02/

De X1 heeft ook de 'apple-watch-look'.
Ik gebruik zowel Apple & garmin. Beide hebben hun voor-en nadelen :)
Sorry voor het zijstraatje richting Garmin maar hier zitten de juiste mensen voor een vergelijking vandaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEAC5yRW2ahzTcS3VpLWA7J-Z3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8ktJMhauZ4zHL6sHDyGMk3g.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dat nog niet eens een gek idee dit…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
Cardwizard schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:44:
[...]

Sorry voor het zijstraatje richting Garmin maar hier zitten de juiste mensen voor een vergelijking vandaar.

[Afbeelding]

Ik heb ooit een Garmin Venu gehad. Op zich beviel ‘ie goed. Alleen vond ik het minder qua ondersteuning. Bij Apple krijg je elk jaar een “grootschalige” software-update, waar alle ondersteunde modellen in meegenomen worden. Bij Garmin voelde het meer als pappen en nathouden en kreeg je zelfs bepaalde watch faces die de Venu 2 kreeg niet. Als je ‘m vooral gebruikt voor de sportfuncties is dat gewoon degelijk natuurlijk, maar als je graag meegaat in updates vind ik Apple fijner (maar misschien is dit inmiddels veranderd). Daarnaast was Garmin Connect (ik weet niet of dit verbeterd is) een stuk minder makkelijk te gebruiken dan de software van Apple.

Maar als je er meer over wil weten is er vast genoeg te vinden op internet. Of hier een apart topic maken natuurlijk. :)

On topic: nog geen bericht van KPN, maar hij komt vrijdag uit dus een update zal wel morgen of vrijdag komen.

• RigolleM
schumi1986 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:11:
[...]

Dat jou Edge is 1040 solar met verouderde techniek dat niet kan wil niet zeggen dat de instinct dat ook niet kan, voordat je mijn reactie afdoet met flauwekul had je beter even eerst zelf wat moeite mogen doen om de specs op te zoeken. Net als dat je aan het roepen bent dat Garmin horloges die een langere gebruiksduur dan een AWU allemaal duurder zijn, wat dus niet zo is en makkelijk is op te zoeken als je de moeite neemt.

Dat je een sterke voorkeur hebt voor een Apple Watch betekend niet dat de rest troep is en voor een ander niet interessant kan zijn.
Allereerst heb ik sinds begin juni een Garmin FR970, welke ik enkel draag bij het wandelen/hiken, omdat ik puur voor navigatie Garmin nog altijd outstanding vind, en autopauze voor wandelen/hiken ondersteunt wat de AW(U) niet doet. Dus een Apple fanboy ben ik zeker niet, integendeel. Ik gebruik Garmins al bijna meer dan 15 jaar, vooral outdoor- en fietsgps'en.

Wel een krasse uitspraak dat een Edge 1040 solar verouderde techniek bevat qua solar techniek, maar één ding kan je mij niet van mijn stuk brengen, dat die solar techniek er voor zorgt dat de gebruiksduur oneindig is..

En zo ver als ik weet kan een Garmin Instinct nog altijd niet navigeren, dus is dit geen vergelijkingsmateriaal voor de AWU en al zeker niet met de Fenix/Epix'en waar je wel met kaartmateriaal kunt navigeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 19:41
Ik heb van Odido de update ontvangen dat Ultra 3 is verzonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zojuist afspraakbevestiging om de 19de te bezorgen van Odido :)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• sneehoofd
Odido: We wachten nog op een nieuwe voorraad. Zodra we meer weten sturen we je een bericht.

Ik zit denk ik niet bij de eerste lichting op 19 september. Ik heb trouwens wel ophalen in de winkel aangevraagd.

• giantgiantus
RigolleM schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:06:
[...]

Ik heb met een AW6 van 3 jaar oud 60km (11u) kunnen stappen, weliswaar met AOD uit maar verder geen low power modus zaken. Ik ben met 1% over, gefinished! Bij een AWU moet 10u zeker lukken, ik heb met de AWU2 15u gehaald, start was om 4u30 en ik was al wakker van 2u30 om mij klaar te maken en te ontbijten en naar de start te gaan. Het was ook nog een uurtje rijden naar huis nadien en thuisgekomen en aan de lader gehangen met 5% batterij. Dus iets zegt mij dat uw verhaal niet 100% klopt!
Helaas toch wel. Aod wel aan. Misschien gebruikt tie meer met fietsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 21:56
sneehoofd schreef op woensdag 17 september 2025 @ 18:56:
Odido: We wachten nog op een nieuwe voorraad. Zodra we meer weten sturen we je een bericht.

Ik zit denk ik niet bij de eerste lichting op 19 september. Ik heb trouwens wel ophalen in de winkel aangevraagd.
Ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel en heb dezelfde status. Ik ben benieuwd.

• Pentiummania
  • Laatst online: 27-09 18:52

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hebben ze bij Odido en Vodafone ook UW3's met Milanese bandjes ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Cardwizard schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:44:
[...]

[Afbeelding]

Garmin wordt mi alleen gekocht door fanatieke sporters die dat ook willen uitstralen en/of als je crossplatform werkt. Anders zou ik niet weten waarom je dit verkiest boven een AW.

• Nol_NL
  • Laatst online: 03:36
Skybox_ schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:53:
Ik heb van Odido de update ontvangen dat Ultra 3 is verzonden
Ook mijn U3 van Vodafone is onderweg oOo

• The Legend

The Legend

*Plop*

Lijkt met de AWU dus omgekeerd als met de iPhone. Daar leek KPN de eerste van de providers met voorraad- en verzendbevestigingen. Over mij AWU (black, black ocean) blijft het helaas nog angstvallig stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
The Legend schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:53:
Lijkt met de AWU dus omgekeerd als met de iPhone. Daar leek KPN de eerste van de providers met voorraad- en verzendbevestigingen. Over mij AWU (black, black ocean) blijft het helaas nog angstvallig stil.
Ze leveren altijd wel hoor. Bij KPN nog nooit gehad dat het weken op zich laat wachten ofzo.

• RigolleM
giantgiantus schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:21:
[...]

Helaas toch wel. Aod wel aan. Misschien gebruikt tie meer met fietsen?
Verbruik fietsen vs lopen/wandelen is hetzelfde. Het zal de AOD geweest zijn, maakt toch in weze. een groot verschil voor de batterijduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
The Legend schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:53:
Kan de hele dag nog komen hè de verzendbevestiging :) Ik vertrouw erop dat het goed komt zoals @giantgiantus zegt.

©2004

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-09 12:20
Pentiummania schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:25:
Hebben ze bij Odido en Vodafone ook UW3's met Milanese bandjes ?
Nee, alleen een selectie uit de trail/alpine en Ocean banden.
giantgiantus schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:00:
[...]

Ze leveren altijd wel hoor. Bij KPN nog nooit gehad dat het weken op zich laat wachten ofzo.
Ik heb de AWU 1 destijds via KPN besteld. Dat was een grote chaos qua leveringen.
Heeft toen wel een paar weken geduurd.
Was toen ook erg veel commentaar over omdat KPN op haar website bleef melden dat ze de volgende dag zouden leveren.

[ Voor 47% gewijzigd door TR1969 op 18-09-2025 09:25 ]

• hk12nl
TR1969 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:17:
[...]

Ik heb de AWU 1 destijds via KPN besteld. Dat was een grote chaos qua leveringen.
Heeft toen wel een paar weken geduurd.
Was toen ook erg veel commentaar over omdat KPN op haar website bleef melden dat ze de volgende dag zouden leveren.
Ik hoop dat die hype nu bij versie 3 wat minder is :)

Maar goed, heeft ook wel weer wat deze ‘spanning’ :D Als de afloop uiteindelijk maar goed is.

©2004

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 21:26
Heb de AWU3 ook besteld bij Vodafone scheelde toch wel wat.
Had er ook al 1 via Apple besteld een zwarte met zwarte alpine band mocht iemand interesse hebben kan je hem overnemen ander gaat hij maandag retour.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Mijn KPN status is net veranderd naar klaar om te versturen *O* Order is nu ook niet meer te annuleren op de statuspagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:09

d0s

sssst

Hier ook klaar om te versturen (KPN) - Apple Watch series 11 Jet Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chahid1985
Inmiddels gebeld door Odido voor een afspraak in de winkel morgen voor een AWU3.

• Jarno Dijkstra
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-09 17:34
Nol_NL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 03:37:
[...]

Ook mijn U3 van Vodafone is onderweg oOo
Wanneer heb je hem besteld? Ik heb zojuist mijn bestelling via Apple Store geannuleerd (verwachte levertijd tussen 2 en 10 okt) en hem besteld via Vodafone toen ik zag dat hij daar ruim 120euro goedkoper is.

• antonyv
Even een vraagje. Ik zie dat sommigen een AWU bestellen met e-sim om vervolgens het e-sim abonnement ook meteen stop te zetten.
Is dat niet een heel gedoe dat je een brief moet sturen en zo? Of is het geweoon een vinkje uit in je Odido-app bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

L23

antonyv schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:48:
Even een vraagje. Ik zie dat sommigen een AWU bestellen met e-sim om vervolgens het e-sim abonnement ook meteen stop te zetten.
Is dat niet een heel gedoe dat je een brief moet sturen en zo? Of is het geweoon een vinkje uit in je Odido-app bijvoorbeeld?
Vinkje uit in je Odido-app.

• hk12nl
The Legend schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:06:
Mijn KPN status is net veranderd naar klaar om te versturen *O* Order is nu ook niet meer te annuleren op de statuspagina.
Oh cool. Bij mij is het ook gewijzigd in de app. Nog geen mail gekregen trouwens. Thx! *O*

Bij mij staat er trouwens dat hij wordt ingepakt. Maar er gebeurd iig iets 😄

[ Voor 10% gewijzigd door hk12nl op 18-09-2025 15:23 ]

©2004

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Degene die al een klaar om te versturen melding hebben via KPN, wanneer hebben jullie besteld meteen Vrijdagmiddag was het dacht ik of sommige wat later ? Het word trouwens geleverd via PostNL dacht ik, meestal krijg je via PostNL dan ook nog wel een mail als het goed is.

[ Voor 27% gewijzigd door Pentiummania op 18-09-2025 15:26 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 08:40
Bericht van Apple gehad dat ze morgen de horloge komen bezorgen AWU3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 03:36
Jarno Dijkstra schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:45:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Ik heb zojuist mijn bestelling via Apple Store geannuleerd (verwachte levertijd tussen 2 en 10 okt) en hem besteld via Vodafone toen ik zag dat hij daar ruim 120euro goedkoper is.
Ik moest even terugkijken, maar was vorige week vrijdag (12/09) rond 15:15 uur.

• hk12nl
The Legend schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:06:
Al iets van PostNl gehoord? Ik nog niet. Ze zijn nog bezig met inpakken 😁

Edit: zojuist (21.00 uur) de bevestiging binnen dat ie verstuurd is en morgen wordt bezorgt oOo

[ Voor 13% gewijzigd door hk12nl op 18-09-2025 21:19 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedr0
Ik krijg net bericht van PostNL. Bestelling via Vodafone, AWU3. Morgen tussen 14:00 en 16:30 ☺️☺️

Bestelling is trouwens pas afgelopen maandag gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 18-09-2025 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:24

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Helaas nog steeds op ‘controleren’ bij mij
KPN

iphone air wel verstuurd

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:09

d0s

sssst

Pentiummania schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:25:
Degene die al een klaar om te versturen melding hebben via KPN, wanneer hebben jullie besteld meteen Vrijdagmiddag was het dacht ik of sommige wat later ? Het word trouwens geleverd via PostNL dacht ik, meestal krijg je via PostNL dan ook nog wel een mail als het goed is.
Dinsdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sneehoofd
Chahid1985 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:54:
[...]

Ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel en heb dezelfde status. Ik ben benieuwd.
Ik ben vandaag gebeld dat ik hem vrijdag 19 sept kan ophalen!

• Chahid1985
sneehoofd schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:29:
[...]

Ik ben vandaag gebeld dat ik hem vrijdag 19 sept kan ophalen!
Yes, ik ook. *O* .

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:46
Vanmiddag om 15:00 een ultra 3 besteld via KPN. Om 20:30 uur de melding dat hij is verzonden. Niet verwacht, wel erg blij mee :). De SE gaat eruit.

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ik dacht dat wij hier in NL ook meteen 5G op de watch zouden kunnen gebruiken ? Maar nu lees ik dat dit niet het geval is via iculture: https://www.iculture.nl/n...3-vs-apple-watch-ultra-2/ Ik zag wel dat op de KPN website bij de normale nieuwe Apple Watch dacht ik ook 5G staat bij de specs maar bij de Ultra niet, ohw nu staat er wel 5G: https://www.kpn.com/shop/...-titanium-milanese-loop-m

Ik kan er alleen wat van Vodafone over vinden KPN test het ook dan zal Odido het ook wel onderzoeken: https://www.vodafone.com/...-new-5-g-radio-technology & https://iottechnews.com/n...redcap-ran-data-sessions/ BTW al weer 2 oude artikelen, waarschijnlijk al weer achterhaald.

[ Voor 28% gewijzigd door Pentiummania op 18-09-2025 23:35 ]

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 27-09 15:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Electromonkey schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:13:
Vanmiddag om 15:00 een ultra 3 besteld via KPN. Om 20:30 uur de melding dat hij is verzonden. Niet verwacht, wel erg blij mee :). De SE gaat eruit.
Same! SE 2020 naar AWU3 via KPN. Wel mooi dat het bij jou zo snel gaat. Ik heb afgelopen maandag besteld en de bestellingstatus heeft sindsdien geen mm bewogen helaas.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Pagina: 1 2 3 4 Laatste