[Apple Event] Awe dropping, 9 september 2025 om 19:00

Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste
Acties:
  • 62.151 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:32
Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 20:54:
Voordeel van het camera eiland is vooral dat hij aan de achterkant zit. Zie je helemaal niet als je hem gebruikt.
Hoesje erom, want anders is het niet om aan te gluren. Ik vind het ontwerp echt lelijk. Maar gelukkig koop je de iPhone niet alleen vanwege het design.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:55
Oef… Ben blij dat ik een Samsung als werktelefoon gebruik en ik dus dagelijks moet ondervinden hoe ik niet met een Android telefoon overweg kan, zo kom ik zelfs als ik het nieuwe design van Apple weer eens twijfelachtig vind niet in de verleiding om over te stappen naar het andere kamp. Ervaring uit het verleden leert mij namelijk dat het nieuwe design op den duur altijd went 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:00:
[...]

Hoesje erom, want anders is het niet om aan te gluren. Ik vind het ontwerp echt lelijk. Maar gelukkig koop je de iPhone niet alleen vanwege het design.
Nope, lekker caseless.
Maar ik ga voor een air, die vind ik ook als uitgelekt design wel fraai.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:37:
Oef… Ben blij dat ik een Samsung als werktelefoon gebruik en ik dus dagelijks moet ondervinden hoe ik niet met een Android telefoon overweg kan, zo kom ik zelfs als ik het nieuwe design van Apple weer eens twijfelachtig vind niet in de verleiding om over te stappen naar het andere kamp. Ervaring uit het verleden leert mij namelijk dat het nieuwe design op den duur altijd went 8)
Een Mercedes designer zei ooit eens, als je niet aan design moet wennen is het mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:23:
[...]

Nope, lekker caseless.
Maar ik ga voor een air, die vind ik ook als uitgelekt design wel fraai.
Ja, die is wel mooi, want hij lijkt op een Pixel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:31:
[...]

Ja, die is wel mooi, want hij lijkt op een Pixel. ;)
Gelukkig niet softwarematig!
Pixel Fold 2025 met iOS erop mogen ze zo bij mij door de brievenbus schuiven hoor, toffe hardware.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 05-09-2025 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Alles wat ze gaan aankondigen zit hier al in 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBWt950QocrqU_gd8-zsGHfnJAw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qZDEG5EYt4MjXBIxa1a0VOgD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door Donstil op 06-09-2025 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Jon vraagt wel echt om problemen, hoor. Is al aangeklaagd en dan gewoon de boel weer lekken. Dan heb je wel stalen ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 00:27:
[...]

Jon vraagt wel echt om problemen, hoor. Is al aangeklaagd en dan gewoon de boel weer lekken. Dan heb je wel stalen ballen.
Dat ging er toch vooral om dat er ingebroken en bewust “gehackt” was om toegang tot het materiaal te krijgen?
In dit filmpje herhalen ze alle info die zorgvuldig door het Apple Marketing team gelekt is de afgelopen maanden.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik vind het nieuwe ‘camera-werelddeel’, wat allang geen eiland meer is haha, juist erg mooi zo. Normaliter interesseert het me geen reet om eerlijk te zijn, maar ik word hier juist enthousiast van. Mooier in lijn dan alleen wat losse cirkeltjes. Maarja, lekker boeiend.

Ik wil dit jaar eigenlijk wel gewoon voor de knaller gaan: oranje. Gewoon echt eens wat anders. Alleen wel bang dat ik na een paar maanden weer een zwarte koop. Al vind ik de blauwe en witte ook mooi, ik vermoed dat die in het echt supermooi zullen ogen.

Nee, ik ben enthousiast. Alleen qua functies zal het wel weer tegenvallen en na 2 minuten weer hetzelfde voelen als mijn 16Pro. Dus ik begrijp zeker als mensen naar een Air overstappen. Alleen ik wil altijd de beste camera’s en de ultragroothoeklens. Ik kan niet zonder, tenzij ik met een losse camera ga lopen en wat ik nooit ga doen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik al een nieuwe iPhone neem (75% kans, ik ken mijzelf), dan zeker een iPhone 17 Air. Loop al een decennia met high end pro’s en gebruik die camera voor foto’s die ik alleen op m’n Apple devices bekijk. Dat kan prima met de camera van de Air lijkt me.

Nornaliter vertouw ik wel altijd dat een Pro goed is. Met de Air zou ik willen afwachten op wat reviews. Maar ja, wil toch vrijdag gelijk bestellen. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Redondo1982 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 07:56:
Ik vind het nieuwe ‘camera-werelddeel’, wat allang geen eiland meer is haha, juist erg mooi zo. Normaliter interesseert het me geen reet om eerlijk te zijn, maar ik word hier juist enthousiast van. Mooier in lijn dan alleen wat losse cirkeltjes. Maarja, lekker boeiend.

Ik wil dit jaar eigenlijk wel gewoon voor de knaller gaan: oranje. Gewoon echt eens wat anders. Alleen wel bang dat ik na een paar maanden weer een zwarte koop. Al vind ik de blauwe en witte ook mooi, ik vermoed dat die in het echt supermooi zullen ogen.

Nee, ik ben enthousiast. Alleen qua functies zal het wel weer tegenvallen en na 2 minuten weer hetzelfde voelen als mijn 16Pro. Dus ik begrijp zeker als mensen naar een Air overstappen. Alleen ik wil altijd de beste camera’s en de ultragroothoeklens. Ik kan niet zonder, tenzij ik met een losse camera ga lopen en wat ik nooit ga doen.
Waar is het “werelddeel” van gemaakt, vraag ik me wel af. Lijkt ook allemaal aluminium :? Hoop wel dat dat niet beschadigd raakt met neerleggen enz. Het huidige glas aan de achterkant komt eigenlijk geen enkele kras oid op. Daarbij is aluminium zacht. Één tik en er zit een deukje in dat spul…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:58
THE_BASE schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:04:
Met de Air zou ik willen afwachten op wat reviews. Maar ja, wil toch vrijdag gelijk bestellen. :)
Ik bestel hem ook met het idee van een paar dagen testen, valt het tegen dan alsnog ruilen voor een Pro. Niet helemaal netjes maar heb intussen zoveel geld naar Apple gebracht dat ik mij daar iets minder schuldig over zal voelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:04:
Als ik al een nieuwe iPhone neem (75% kans, ik ken mijzelf), dan zeker een iPhone 17 Air. Loop al een decennia met high end pro’s en gebruik die camera voor foto’s die ik alleen op m’n Apple devices bekijk. Dat kan prima met de camera van de Air lijkt me.

Nornaliter vertouw ik wel altijd dat een Pro goed is. Met de Air zou ik willen afwachten op wat reviews. Maar ja, wil toch vrijdag gelijk bestellen. :)
Zelfde hier.
Zeer waarschijnlijk de Air dit keer.
Fotografie boeit mij niet.
Lichtgewicht en iets groter dan de 16 Pro spreken mij erg aan.

144gr las ik ergens. Helemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:55
Ik realiseer me net dat ik in de komende weken/maanden geen vrij kan nemen. Tenminste, niet echt een noemenswaardige periode. En waar ik woon zijn ze meestal duurder dan een reis naar NL en terug + souvenirs voor m’n ouders + de telefoon zelf en als gierige Nederlander staat het me toch een beetje tegen om de maximale prijs neer te leggen… :P
Ik denk dat ik dus ook maar ga wachten op reviews en met de kerst dan maar even bij mijn ouders ga kijken en er eventueel 1 laat bezorgen in plaats van binnenkort de websites te DDoSen F5’en :X :|

Ik zit ondertussen wel op de website van Apple te kijken naar de inruilwaarde van mijn telefoon voor het geval ik toch niet kan wachten, maar begrijp ik goed dat als er een paar kleine krasjes op de achterkant zitten, dat je er dan niks voor krijgt bij Apple zelf?
“De behuizing is vrij van deuken en krassen” en later “Hij is vrij van […] grote krassen”. Maar wat is de definitie van een grote kras? :?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Het zou wel grappig zijn als de allesweters er heel erg naast zaten en hij met een one-more-thing…. De Fold uit de zak haalt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:06
Dennisdn schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:55:
Het zou wel grappig zijn als de allesweters er heel erg naast zaten en hij met een one-more-thing…. De Fold uit de zak haalt :9
Die tijd is wel geweest. De laatste jaren kloppen de voorspellingen 9 van de 10’ keer wel. Helemaal nu er van diverse merken de hoesjes al opduiken.

Het enige wat misschien kan verassen is bijvoorbeeld de introductie van een nieuwe HomeHub met display, maar ook die wordt pas volgend jaar verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door renegrunn op 06-09-2025 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lostboy_0234
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 09:59
Zal het echt zo zijn dat de Pro body van alu gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
De Air is toch wel erg gaaf. Over de camera kan ik me wel heen zetten, maar ben bang dat de batterij te klein is voor een beetje normaal gebruik. Wat denken jullie?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:29

Aiii

何これ

De leaks hebben er dit keer dan wel voor gezorgd dat ik de sprong naar Android maar weer eens gewaagd heb na 8 jaar op een rij Apple sinds de iPhone X. Het werd mij allemaal toch wat te saai. Af en toe een ander hoekje in de omhulling, dan de camera’s in een driehoekje in plaats van op een rij. En nu dan dit blok op de achterkant. Qua software helemaal, ook het liquid glas is slechts een andere (niet bepaald mooier of beter, op zijn hoogst een zijdelingse sprong) schil over hetzelfde.

Erg spannend is het gewoon niet. Dan keek ik toch al jaren met een beetje afgunst naar de andere kant van de omheining. Daar heb je verschillende form factors, flips en folds, kun je het OS meer aanpassen naar je wensen, etc. Koste wel een weekend om uit het ecosysteem te stappen. Ik moest van hide-my-email en Apple Passwords naar Proton (maar dat moest ik al langer), Mijn Apple One opzeggen (alleen Apple Music heb ik behouden), etc.

Het enige wat me al jaren echt binnen Apple hield was de Apple Watch. Maar ook dat had mij niet tegen moeten houden. Heb uiteindelijk voor Samsung gekozen, zodat ik met de Flip7 fijn een klein toestel in mijn zak heb dat toch een groot scherm heeft, de Galaxy Watch Ultra (die met 449 -kreeg 200 Euro korting bij Mediamarkt- echt een pak goedkoper is, overigens) werkt prima (ook Google Pay vervangt prima Apple Pay voor mijn makkelijke horloge betalingen). En de Galaxy Tab S11 doet het ook uitstekend. Ook het gemak tussen de combo van deze toestellen is gelijk, copy pasten van de een naar de ander, etc. Je hebt een AirDrop equivalent.

Maar, dit was een lang verhaal om bij mijn echte punt te komen, want wat mij het meest is opgevallen -terwijl ik dat al die jaren nooit zo gemerkt heb eigenlijk- is gewoon hoeveel meer ik Google Gemini ben gaan gebruiken ten opzichte van Siri. Nu was Siri beperkt, maar het werkte prima voor mijn smart home bediening of om een liedje te starten, etc. Maar ze stond altijd in het Engels (want mijn telefoon was Engels en dan was ze beter in artiestnamen herkennen, etc). Google Gemini staat ook in het Engels… En in het Nederlands. Kan in beide vragen, maakt niets uit. Omdat Siri in het Engels stond kon ze nooit mijn Signal/WhatsApp berichten voorlezen, geen probleem voor Gemini, leest alles prima voor zodat ik nu voor het eerst berichtjes kan luisteren in mijn auto. En dan de gewone vragen. Ik hoef geen 15 tot 30 seconden te wachten op “Asking ChatGPT” om vervolgens een verkeerd antwoord te krijgen (Siri verstond mij echt 50% van de tijd verkeerd). Openingstijden van lokale winkels, vragen waar ik een specifieke setting kan vinden in een Samsung Tab S11, vragen over welke alternatieve app ik kan gebruiken voor x app uit de Apple Store, vragen of de acteur die ik zag ik Peacemaker seizoen 2 in The Office Roy speelde (ja, inderdaad). Op alles krijg ik niet alleen antwoord, ik krijg meteen antwoord en ik hoef mijn eigenlijk nooit te herhalen. Zelfs mijn Hue lampen reageren veel sneller dan bij Apple (en wederom, ik hoef mij veel minder te herhalen omdat “Night Lights” niet constant opgevat wordt als “Night night”.

Dus als Apple echt concurrerend wilt blijven, dan moeten ze nu toch echt iets gaan doen aan de belofte van inmiddels een jaar geleden. Siri moet beter. Daarnaast moeten ze echt eens uit hun box gaan stappen qua ontwerpen, de Apple Watch is al jaren ongewijzigd (het enige echte redesign dat ze hebben was het alternatieve Ultra design), de iPhone al sinds 2017 niet. De iPad’s enige innovatie sinds 2010 is kleinere bezels, rechtere hoeken, en het verwijderen van Touch ID, maar dat kan ik nog vergeven want een tablet is een tablet, dus eh -het doet wat het moet doen.

Ik merk dat ook gewoon in hoe mijn hype voor deze events ieder jaar minder wordt. Sowieso is alles al geleaked op voorhand, maar het is gewoon “Oh het is een iPhone en dit jaar is hij nóg beter!!” -toon grafiekje met onduidelijking schaling over performance en toon nieuwe “professionele” foto’s die uit 20 lagen bestaan… Leuk, maar als je het ding een dag of twee in je handen hebt is het “just another iPhone” en dan denk ik, waarom heb ik mijn 13 Pro Max door een 16 Pro Max vervangen, eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Aiii schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:27:
Leuk, maar als je het ding een dag of twee in je handen hebt is het “just another iPhone”
dag of twee? Je bedoelt een minuut of 15...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

@Aiii mijn moeder wist het mooi plat te slaan laatst (fam en vrienden hebben vrijwel geen iPhones); “zij hebben altijd iets, bij mij werkt het gewoon meteen en zonder problemen” :+
edit:
Mijn ouders moesten verplicht van mij aan de iPhone jaren terug. Werd er gek van hoeveel ze in de war kregen op Android.

[ Voor 26% gewijzigd door JB op 06-09-2025 09:55 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Cannondale schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:10:
De Air is toch wel erg gaaf. Over de camera kan ik me wel heen zetten, maar ben bang dat de batterij te klein is voor een beetje normaal gebruik. Wat denken jullie?
Met de geleakte info tot nu toe voelt het als een toestel waar je inlevert op accu, om dat te beperken worden andere onderdelen teruggeschroefd. Je levert straks op alle vlakken in behalve de prijs. Enkel met “dun en groot” als unique selling point.

Ergens hoopte ik op een positionering als de iPad Air, die heeft nog wel een paar extra voordelen tov de reguliere iPad. Maar het voelt toch een beetje alsof ze een iPhone Plus en SE gaan combineren.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
JB schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:55:
@Aiii mijn moeder wist het mooi plat te slaan laatst (fam en vrienden hebben vrijwel geen iPhones); “zij hebben altijd iets, bij mij werkt het gewoon meteen en zonder problemen” :+
edit:
Mijn ouders moesten verplicht van mij aan de iPhone jaren terug. Werd er gek van hoeveel ze in de war kregen op Android.
Hier net zo. Mijn ouders krijgen al jaren om en om mijn 'oude' iPhone als ik een nieuwe haal. Vinden ze enorm lief van mij. Is het ook, maar feitelijk gewoon eigenbelang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
SirLenncelot schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:59:
[...]

Met de geleakte info tot nu toe voelt het als een toestel waar je inlevert op accu, om dat te beperken worden andere onderdelen teruggeschroefd. Je levert straks op alle vlakken in behalve de prijs. Enkel met “dun en groot” als unique selling point.

Ergens hoopte ik op een positionering als de iPad Air, die heeft nog wel een paar extra voordelen tov de reguliere iPad. Maar het voelt toch een beetje alsof ze een iPhone Plus en SE gaan combineren.
Jammer wel! De schermgrootte is erg goed. Zal waarschijnlijk pas na dinsdag echt de knoop gaan doorhakken voor welke het nu wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
SirLenncelot schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat het echt een opmaat is naar volgend jaar en de Air de gewone iPhone gaat vervangen in de line-up. Want wat is nu überhaupt eigenlijk nog het bestaansrecht van een normale iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dennisdn schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:23:
[...]

Ik denk dat het echt een opmaat is naar volgend jaar en de Air de gewone iPhone gaat vervangen in de line-up. Want wat is nu überhaupt eigenlijk nog het bestaansrecht van een normale iPhone?
Goedkoper? Vergeet niet dat heel veel bedrijven iPhones hebben en die willen gewoon de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cannondale schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:10:
Mijn pro haalt het ook de dag niet, die moet ik ook einde dag/begin avond laden. Als dat met de Air dan wat sneller is maakt mij dat eigenlijk geen verschil behalve dat het moment iets opschuift.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
giantgiantus schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:46:
[...]

Goedkoper? Vergeet niet dat heel veel bedrijven iPhones hebben en die willen gewoon de goedkoopste.
Zeker, maar die rol lijkt mij nu voor de iPhone-e weggelegd. Juist omdat die iets is opgeklommen richting de normale ten opzichte van de SE die meer budget was ligt de line up wel erg dicht bij elkaar zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennisdn op 06-09-2025 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:01:
[...]

Mijn pro haalt het ook de dag niet, die moet ik ook einde dag/begin avond laden. Als dat met de Air dan wat sneller is maakt mij dat eigenlijk geen verschil behalve dat het moment iets opschuift.
Ja, fair point. Het helpt ook wel als je einde dag thuis bent / in de buurt van een oplader en niet onderweg. In mijn geval heb ik onderweg relatief slecht de beschikking over een oplader. Dat kun je met een powerbank opvangen, maar dat gaat dan weer een beetje voorbij aan de unique selling point van de Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:01
Maak hem dan gewoon helemaal 3-4mm dikker en gebruik deze ruimte om de batterij capaciteit te verhogen.
Zou dat meer een selling point vinden dan de zoveelste camera innovotie/evolutie omdat het telefoon gedeelte vrijwel uitontwikkeld is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:15

rammes

koekebakker 1e klas

Door de air erbij de positioneren zal vermoed ik de standaard iPhone verdwijnen met de komst van de iPhone 18/19 dan komt er weer een exclusiever model klap/flap etc. Wil je dan een standaard iPhone is het de air(die dus duurder is dan de huidige standaard.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 12:32:
[...]

Maak hem dan gewoon helemaal 3-4mm dikker en gebruik deze ruimte om de batterij capaciteit te verhogen.
Zou dat meer een selling point vinden dan de zoveelste camera innovotie/evolutie omdat het telefoon gedeelte vrijwel uitontwikkeld is.
Gaan ze nooit doen, dan worden die toestellen veel te zwaar waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:02:
[...]

Zeker, maar die rol lijkt mij nu voor de iPhone-e weggelegd. Juist omdat die iets is opgeklommen richting de normale ten opzichte van de SE die meer budget was ligt de line up wel erg dicht bij elkaar zo.
Ik geloof er eigenlijk niet in dat de normale iPhone zou verdwijnen als de Air aanslaat.
Ik ken de cijfers niet maar volgens mij is die in totale sales daar veel te populair voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
JB schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:11:
[...]

Waar is het “werelddeel” van gemaakt, vraag ik me wel af. Lijkt ook allemaal aluminium :? Hoop wel dat dat niet beschadigd raakt met neerleggen enz. Het huidige glas aan de achterkant komt eigenlijk geen enkele kras oid op. Daarbij is aluminium zacht. Één tik en er zit een deukje in dat spul…
Ja, eens. Afwachten maar...

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 12:55:
[...]

Gaan ze nooit doen, dan worden die toestellen veel te zwaar waarschijnlijk.
Daarnaast zou de vormgeving redelijk standaard worden, en de vorm moet natuurlijk wel elke iteratie veranderen om steeds weer nieuwe hoesjes te kunnen verkopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Ik wil gewoon dat de HK-versie van de iPhone zowel slimslot als esim gaat ondersteunen. Daar krijg je alleen twee fysieke slimslots zonder esim ondersteuning. Verder wil ik graag bloeddrukmeter in de Apple Watch. Maar ik denk dat ik beide niet krijg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
alienfruit schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 13:26:
Ik wil gewoon dat de HK-versie van de iPhone zowel slimslot als esim gaat ondersteunen. Daar krijg je alleen twee fysieke slimslots zonder esim ondersteuning. Verder wil ik graag bloeddrukmeter in de Apple Watch. Maar ik denk dat ik beide niet krijg :)
Ik hoop dat de variant die in Nederland verwacht word zowel e-sim+sim blijft ondanks de e-sim only geruchten idd.

Ben bang dat we beide teleurgesteld gaan worden, gelukkig kan mijn 15/16 nog wel een paar jaartjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:05
*snip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 08-09-2025 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hoe zit het eigenlijk met trade in.. ik wil zeer waarschijnlijk mijn huidige toestel gaan inruilen wanneer ik mn nieuwe toestel bestel. Nu bestel
Ik bestel altijd een toestel direct op het moment dat de voorverkoop start, maar wanneer je in dat bestelproces ook nog eens alles in moet vullen voor die trade in voor je af kunt rekenen, dan zit je al niet meer bij de eerste groep vermoed ik van klanten die het toestel krijgen..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10:20
Weet iemand hoe het zit als je een iPhone 14 inruilt die eind 2024 nieuw is gekocht.
Hij is 8-9 maanden in gebruik, maar wel een model van sept 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:36
crazylegs schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:06:
Hoe zit het eigenlijk met trade in.. ik wil zeer waarschijnlijk mijn huidige toestel gaan inruilen wanneer ik mn nieuwe toestel bestel. Nu bestel
Ik bestel altijd een toestel direct op het moment dat de voorverkoop start, maar wanneer je in dat bestelproces ook nog eens alles in moet vullen voor die trade in voor je af kunt rekenen, dan zit je al niet meer bij de eerste groep vermoed ik van klanten die het toestel krijgen..
Zo heel veel hoef je niet in te vullen hoor, en dan als nog wat maakt het uit je eventueel niet bij de 1ste groep zou zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
wjvh schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:53:
Weet iemand hoe het zit als je een iPhone 14 inruilt die eind 2024 nieuw is gekocht.
Kan je gewoon op de apple site zioen

iPhone 14 Pro Max Tot € 555
iPhone 14 Pro Tot € 450
iPhone 14 Plus Tot € 350
iPhone 14 Tot € 375

Je kan ook nog kijken bij Amac of Coolblue eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Als je op dit moment zou inruilen krijg je bij Apple naar schatting maximaal 375 euro voor. Ik neem aan dat na de presentatie dinsdag dat het bedrag lager wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Je kunt nu al gewoon overal cases kopen voor de iPhone 17, veel met zo een lelijke grote cut out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

KorteGebruiker schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:58:
[...]

Als je op dit moment zou inruilen krijg je bij Apple naar schatting maximaal 375 euro voor. Ik neem aan dat na de presentatie dinsdag dat het bedrag lager wordt
Ligt er aan waar, maar Coolblue heeft ze prijzen al aangepast al krijg je nu 60 euro extra inruil en zal dit na dinsdag waarschijnlijk weer eraf gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Het iPhone topic mag door iemand anders geopend worden na de Keynote. Ik ga er geen tijd meer in steken.

De houding van sommige mensen op dit forum staat me tegen en daar ga ik absoluut geen moeite meer voor doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Huh? In dit topic? Heb ik gemist dan.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Maakt voor de waarde niks uit 😉
Ze kijken naar hoe de buitenkant eruit ziet en of er krassen opzitten dat bepaalt of het toestel nieuw of gebruikt als waarde krijgt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Dennisweb
rammes schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 18:00:
Nee, het iOS 26-topic. Als mensen mij na meer dan tien jaar Apple nog gaan uitleggen hoe beta’s en iPhones werken, dan hou ik het voor gezien. Dan laat ik het liever aan andere mensen over die wel snappen hoe een iPhone werkt.

Het kost ontzettend veel tijd om zo’n openingspost te maken. Dus ik wens iemand anders er veel succes mee. Het staat me hier sowieso al een tijdje tegen dat je bij een sekte moet horen als je Apple-producten koopt. En dat als je het hebt over een Android-toestel dat men dan meteen er bovenop springt omdat alleen Apple goed is.

Dan denk ik echt: word eens volwassen. Je kunt ook gewoon beide hebben: iPhone en Android. Maar dat is hier vloeken in de kerk en daar ben ik wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dennisweb schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 17:59:
Het iPhone topic mag door iemand anders geopend worden na de Keynote. Ik ga er geen tijd meer in steken.

De houding van sommige mensen op dit forum staat me tegen en daar ga ik absoluut geen moeite meer voor doen. :)
Jammer. Denk dat de moeite door de overgrote stille meerderheid wel gewaardeerd wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 18:11:
[...]

Nee, het iOS 26-topic. Als mensen mij na meer dan tien jaar Apple nog gaan uitleggen hoe beta’s en iPhones werken, dan hou ik het voor gezien. Dan laat ik het liever aan andere mensen over die wel snappen hoe een iPhone werkt.

Het kost ontzettend veel tijd om zo’n openingspost te maken. Dus ik wens iemand anders er veel succes mee. Het staat me hier sowieso al een tijdje tegen dat je bij een sekte moet horen als je Apple-producten koopt. En dat als je het hebt over een Android-toestel dat men dan meteen er bovenop springt omdat alleen Apple goed is.

Dan denk ik echt: word eens volwassen. Je kunt ook gewoon beide hebben: iPhone en Android. Maar dat is hier vloeken in de kerk en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ik snap je, je hebt groot gelijk. Je inzet wordt in elk geval gewaardeerd dus bedankt voor het maken van openingsposts van de afgelopen jaren! _/-\o_

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcjNus4XgFGF-Pd5neKXBiDWaPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ljaIKJk5uCDN1yp9Jjh1w2FU.jpg?f=fotoalbum_large
Moet zeggen dat ze het dit jaar best moeilijk maken… Normaal zit er maar één of 2 kleuren tussen die ik leuk vind met meestal wel een duidelijke uitschieter én een no-go. Maar geloof dat deze 4 kleuren allemaal wel een kanshebber zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rammes schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 18:00:
We hadden wel eens Tweakers die topics alleen maar aanmaakte om de eerste te zijn, de OP’s waren inhoudelijk dan verder wel (eens) oke maar er werd door de TopicStarter verder niet aan het topic deelgenomen.

Daar werd wel eens wat van gezegd (o.a. door mijzelf), dus misschien dat daar nu op gehint wordt?
Ik zie dat de iPhone 16 topics gewoon weer door @mprkooij aangemaakt zijn en dat is altijd goed, dus geen idee waarom @Dennisweb dat nu zo naar zichzelf toe probeert te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:23:
[Afbeelding]
Moet zeggen dat ze het dit jaar best moeilijk maken… Normaal zit er maar één of 2 kleuren tussen die ik leuk vind met meestal wel een duidelijke uitschieter én een no-go. Maar geloof dat deze 4 kleuren allemaal wel een kanshebber zijn :P
Nou Jon zei nu dus “De gouden uitvoering heeft dit jaar een lichte gouden tint, geen roségoud meer.” en dat spreekt mij wel aan. Wil al jaren de gouden eens proberen maar ze waren steeds net niet voor mij. Misschien dat ik dat dit jaar eens doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:26:
[...]

Nou Jon zei nu dus “De gouden uitvoering heeft dit jaar een lichte gouden tint, geen roségoud meer.” en dat spreekt mij wel aan. Wil al jaren de gouden eens proberen maar ze waren steeds net niet voor mij. Misschien dat ik dat dit jaar eens doe.
Daar keek ik ook naar ja. Op het plaatje lijkt het de goudkleur die de iPhone 5s had die ik altijd wel mooi vond. Nog even uit de la gepakt net en de kleur is nog steeds mooi :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 06-09-2025 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:24:
[...]

We hadden wel eens Tweakers die topics alleen maar aanmaakte om de eerste te zijn, de OP’s waren inhoudelijk dan verder wel (eens) oke maar er werd door de TopicStarter verder niet aan het topic deelgenomen.

Daar werd wel eens wat van gezegd (o.a. door mijzelf), dus misschien dat daar nu op gehint wordt?
Ik zie dat de iPhone 16 topics gewoon weer door @mprkooij aangemaakt zijn en dat is altijd goed, dus geen idee waarom @Dennisweb dat nu zo naar zichzelf toe probeert te trekken.
[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie

[Event] Wonderlust – 12 september 2023 19:00

:>

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:52
Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:24:
[...]

Ik heb altijd iets voor de Keynote alvast een opzet klaar staan die ik live tijdens de Keynote bijwerk (zoals prijzen e.d.) wil het dit jaar best weer op mij nemen! Kan altijd ook met meerdere mede-auteurs. Ergens brengt het opzetten van zo’n openingspost altijd wat rust :p

Soms heb ik wel eens gehad dat ik wilde posten, en was iemand me voor. Ook geen probleem :)

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 06-09-2025 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
mprkooij schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:36:
[...]

Ik heb altijd iets voor de Keynote alvast een opzet klaar staan die ik live tijdens de Keynote bijwerk (zoals prijzen e.d.) wil het dit jaar best weer op mij nemen! Kan altijd ook met meerdere mede-auteurs. Ergens brengt het opzetten van zo’n openingspost altijd wat rust :p

Soms heb ik wel eens gehad dat ik wilde posten, en was iemand me voor. Ook geen probleem :)
Graag! Dan doe ik het niet meer. Heb toch helemaal geen verstand van Apple, joh. ;)

Edit: @mprkooij Ik heb jou mede-auteur gemaakt. Feel free om mijn OP in de prullenbak te gooien.

Ik dacht eens wat goed te doen voor de community, maar het blijft natuurlijk het internet en daar doe je niet zo snel iets goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Dennisweb op 06-09-2025 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Dennisweb schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:38:
[...]

Graag! Dan doe ik het niet meer. Heb toch helemaal geen verstand van Apple, joh. ;)

Edit: @mprkooij Ik wil best jouw OP erin zetten en die van mij de prullenbak in gooien, hoor. Hoor net dat mensen moeite hebben met mijn OP en dat het eigenlijk exclusief aan jou toebehoort.

Ik dacht eens wat goed te doen voor de community, maar het blijft natuurlijk het internet en daar doe je niet zo snel iets goed.
Neee absoluut niet, en zo bedoel ik het ook helemaal niet he (mocht je dat denken!). Ik maak ze altijd iets voor een Keynote en als ik zie dat iemand anders al heeft gepost, dan gaat hij de prullenbak in en heb ik in iedergeval wat kennis opgedaan door het op te stellen :p. Maar ik ben zeker niet de enige die het (leuk vindt) om aan te maken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• schumi1986
Dennisweb schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:38:
[...]

Edit: @mprkooij Ik heb jou mede-auteur gemaakt. Feel free om mijn OP in de prullenbak te gooien.

Ik heb vast heel wat gemist, maar jeetje het gaat hier maar over het maken van een openingspost niet over het redden van de mensheid hè.

Het is je goed recht om het niet meer te maken toch, dat hoeft niet zo hoog van de toren geschreeuwd te worden. Iemand anders geeft aan de volgende openingspost te maken, nou prima alles opgelost en doorrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 09:35

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Kom nou Dennis, ik heb persoonlijk veel respect voor jou en jou bijdrages. Kunnen mprkooij en jij niks afspreken ofzo om zijn beurt een topic aanmaken. Jullie doen dit toch alletwee top.

Shit happens yk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:32:
[...]

Daar keek ik ook naar ja. Op het plaatje lijkt het de goudkleur die de iPhone 5s had die ik altijd wel mooi vond. Nog even uit de la gepakt net en de kleur is nog steeds mooi :)
Ja die was wel mooi idd al vond ik dat witte glas erbij altijd wat minder en dat is nu mooi opgelost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mprkooij schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:36:
[...]

Nou nou voor de keynote al, als het zo moet dan doe ik het ook niet meer hoor! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
schumi1986 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:46:
[...]

Ik heb vast heel wat gemist, maar jeetje het gaat hier maar over het maken van een openingspost niet over het redden van de mensheid hè.

Het is je goed recht om het niet meer te maken toch, dat hoeft niet zo hoog van de toren geschreeuwd te worden. Iemand anders geeft aan de volgende openingspost te maken, nou prima alles opgelost en doorrr
beetje dramatisch idd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Jongers gewoon even met elkaar praten, samen een oplossing zoeken. en door.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat is nu helemaal het probleem? Is toch gewoon iets wat opgelost kan worden. Kom op, laten we het leuk houden hier.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iedereen gewoon beetje hoog in de emotie joh, is ook spannend allemaal zo dicht voor de keynote.
Nog 3 nachtjes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wtQTWTXuC0OCfCB0Tre78zu3e2c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qklmdSp6yDlr8MT6FLAU00oc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:28:
Iedereen gewoon beetje hoog in de emotie joh, is ook spannend allemaal zo dicht voor de keynote.
Nog 3 nachtjes!

[Afbeelding]
Ai neemt de wereld over laat me niet lachen hahah. 6 vingers

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:34:
[...]

En maar 3 tenen? Dat wordt moeilijk lopen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Pas maar op, als je 3x negatief gepraat hebt en Ai zit ooit in een killer robot dan ben jij mooi de sigaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

[...]

En dan is Apple nog niet eens in staat dit niveau te halen, moet je nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:37:
[...]

Pas maar op, als je 3x negatief gepraat hebt en Ai zit ooit in een killer robot dan ben jij mooi de sigaar :+
Als deze AI nog niet tot vijf kan tellen dan heb ik geen hoge hoop dat die killer robot meer dan twee stappen kan zetten zonder te struikelen over een steentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 10:59

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Aiii schreef op zondag 7 september 2025 @ 07:42:
[...]

Als deze AI nog niet tot vijf kan tellen dan heb ik geen hoge hoop dat die killer robot meer dan twee stappen kan zetten zonder te struikelen over een steentje.
Als je even antwoord ‘hij heeft 6 vingers’ dan maakt hij een nieuwe afbeelding.

Vergeet niet dat Ai nog geen 5 jaar echt onder ons is…

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

*snip* troll

[ Voor 138% gewijzigd door Daedalus op 08-09-2025 21:02 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Aiii schreef op zondag 7 september 2025 @ 07:42:
[...]

Komt wel goed hoor. Ieder nieuw AI-model maakt weer sprongen vooruit, ook met afbeeldingen. Ik zou willen dat de allereerste GPT-versie van OpenAI nog beschikbaar was, dan merk je het direct.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:28:
Nog 3 nachtjes!

[Afbeelding]
Dikke pyjama!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zal wel nylon zijn die pyjama :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Donstil schreef op zondag 7 september 2025 @ 09:32:
[...]

Zal wel nylon zijn die pyjama :+
Flauwe opmerking

[ Voor 71% gewijzigd door Toppe op 07-09-2025 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Ocharme Dennis :| :)

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Volgens De Telegraaf kunnen we net zo goed een Samsung kopen…. https://archive.ph/QUGuB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Dennisdn schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:53:
Volgens De Telegraaf kunnen we net zo goed een Samsung kopen…. https://archive.ph/QUGuB
Die vraag kan je je andersom ook stellen, dit is echt wel z’n artikel wat totaal geen toegevoegde waarde heeft…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEQxLi_Tj3hEWYtNN4WKTXioosU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xEOl99t0M3AGoAGxxsVs9wVb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:57:
[...]

Die vraag kan je je andersom ook stellen, dit is echt wel z’n artikel wat totaal geen toegevoegde waarde heeft…

[Afbeelding]
Klopt en zulke artikelen komen dan achter aan Paywall, om te hopen mensen zich gaan abonneren(Met een goeie koptitel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
Dennisdn schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:53:
De Telegraaf schrijft ook alleen maar wat de Telegraaflezer wil lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:24:
[...]

Een Mercedes designer zei ooit eens, als je niet aan design moet wennen is het mislukt.
Daar ga je al, Mercedes… :X

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Voor de mensen die mogelijk voor de Air gaan. Wat is voor jullie doorslaggevend genoeg om van de Pro Max/Pro naar de Air te gaan? Ik maak best vaak gebruik van de 5x + zoom functie op mijn iPhone 16 Pro Max en dat zou voor mij de reden zijn om juist niet naar de Air over te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mprkooij schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:41:
Voor de mensen die mogelijk voor de Air gaan. Wat is voor jullie doorslaggevend genoeg om van de Pro Max/Pro naar de Air te gaan? Ik maak best vaak gebruik van de 5x + zoom functie op mijn iPhone 16 Pro Max en dat zou voor mij de reden zijn om juist niet naar de Air over te stappen.
Ik vul dat voor je in: niet iedereen is van de fotografie. Mensen die foto's belangrijk vinden neigen sneller naar de Pro dan de mensen die het weinig boeit. Voor de laatste groep zal de Air het meest interessant zijn.

Het is een beetje de perceptie, maar het blijkt dat heel veel mensen met een simpel plaatje al tevreden zijn. Dan is een aanzienlijk lichtere telefoon belangrijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik maak misschien 10 foto's per jaar die de moeite zijn om te bewaren en vind het geen enkel probleem om 2x per dag een telefoon op te laden als het nodig is. Meer concessies kan ik zo niet bedenken nu een AOD wel bevestigd lijkt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn iPad Pro, daar vind ik dat dunne na anderhalf jaar nog steeds zo indrukwekkend dat ik dat simpelweg ook eens op een iPhone wil proberen/ervaren.

Daarnaast het scherm formaat tussen pro en pro Max in.

0,5x gebruik ik nooit, 5x 5% van de tijd. 95% van de tijd 1 en 2x dus dat zit hier wel goed. Wel als kanttekening dat het minimaal de iPhone 16 Pro 1-2x sensor moet zijn. Daarin wil ik geen downgrade, anders ga ik alsnog voor de pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
De enige reden is het formaat, best mooi groot scherm en toch heel dun en licht (?) device. Voor de rest alleen nadelen, vooral qua batterij en camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Donstil schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:51:
[...]

Mijn iPad Pro, daar vind ik dat dunne na anderhalf jaar nog steeds zo indrukwekkend dat ik dat simpelweg ook eens op een iPhone wil proberen/ervaren.

Daarnaast het scherm formaat tussen pro en pro Max in.

0,5x gebruik ik nooit, 5x 5% van de tijd. 95% van de tijd 1 en 2x dus dat zit hier wel goed. Wel als kanttekening dat het minimaal de iPhone 16 Pro 1-2x sensor moet zijn. Daarin wil ik geen downgrade, anders ga ik alsnog voor de pro.
Ah ja, dat zou mij evt. wel over de streep trekken.

Ik had niet door dat jij het was @Donstil door je pf :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
mprkooij schreef op zondag 7 september 2025 @ 15:10:
[...]

Ah ja, dat zou mij evt. wel over de streep trekken.

Ik had niet door dat jij het was @Donstil door je pf :P
Is er door @Donstil een poll gehouden of hij überhaupt zijn profielfoto mag wijzigen? :+

Dit is zeer verwarrend namelijk :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Laat gelijk zien wat voor ‘n fanboy hij is, mocht dat nog niet duidelijk zijn!

@mprkooij
Hoe dichter het event nadert, hoe meer ik getriggerd word door de hype van een Air.
Ik heb altijd de Pro varianten gehad vanwege “ik wil het beste dat Apple te bieden heeft”.
Fijne batterijduur, goede camera (nu extra ‘belangrijk’ om leuke kiekjes van onze 3 maanden oude dochter te maken) etc. etc.

Máár ik heb ook gemerkt dat ik ábsoluut geen power user ben, ik gebruik ‘m voor Safari (one app to rule them all, heb een hekel aan al die losse nieuws apps etc.. nee ik browse wel gewoon naar de website toe, net zo chill), Whatsapp, Spotify en ‘n spelletje.

Beetje zoals de MacBook Air gepositioneerd is voor de huis, tuin, keuken gebruiker is deze iPhone Air me wellicht wel op het lijf geschreven.
De vormfactor / lage gewicht spreken me erg aan.
De terugval in specs van voornamelijk de camera en batterijduur gaan uiteindelijk de eventuele aankoop bepalen. 🙂

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Gewicht was voor mij de reden om van de iPhone 15 Pro Max over te gaan op een iPhone 16. Ik ben benieuwd hoe licht die iPhone 17 Air wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:16:
[...]

Is er door @Donstil een poll gehouden of hij überhaupt zijn profielfoto mag wijzigen? :+

Dit is zeer verwarrend namelijk :p
Hahaha, I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AntraXxX schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:28:
Laat gelijk zien wat voor ‘n fanboy hij is, mocht dat nog niet duidelijk zijn!
Hahah, daar twijfelt helemaal niemand aan hoor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ga voor de Pro Max (oranje) want ik ga mij 100% irriteren als ik opties mis ;). Hoe mooi die air ook is.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Ik zit te denken om een launch party te organiseren, wie zou joinen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 17:41:
Ik zit te denken om een launch party te organiseren, wie zou joinen? 8)
In persoon of online?

Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.