[Apple Event] Awe dropping, 9 september 2025 om 19:00

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste
Acties:
  • 62.114 views

Onderwerpen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:50:
Op MacRumors veel info over de nieuwe iPhones te vinden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
in deze sheet wordt de Air en Pro wel een heel stuk duurder dan nu. Dat gaat wel weer in tegen de andere geruchten. Ook lijkt 6,2" voor de normale pro vreemd.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 04-09-2025 14:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/P7Nybvx6TVBGzcRzufvzkFPJm4U=/800x0/article-new/2025/07/iPhone-17-AIR-Loud-Feature.jpg?lossy

Kijk nou hoe sexy dit is, ik moet dat echt hoor

Afbeeldingslocatie: https://dejpknyizje2n.cloudfront.net/media/carstickers/versions/shut-up-and-take-my-money-meme-sticker-u375f-x450.png

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:56:
[Afbeelding]

Kijk nou hoe sexy dit is, ik moet dat echt hoor

[Afbeelding]
Haha, die renders zijn mooi. Maar wil er toch niet teveel van verwachten voor mijzelf, dan kan het alleen maar meevallen. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:57:
[...]

Haha, die renders zijn mooi. Maar wil er toch niet teveel van verwachten voor mijzelf, dan kan het alleen maar meevallen. :)
Haha redelijkheid daar doen we toch zeker niet aan, hyped moeten we zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:58:
[...]

Haha redelijkheid daar doen we toch zeker niet aan, hyped moeten we zijn!
Ik zit al een week te stuiteren op de bank! :+

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 14:39

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
THE_BASE schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:02:
[...]

Ik zit al een week te stuiteren op de bank! :+
Moet je minder snuif nemen :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• THE_BASE
  • Niet online
Toppe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:04:
[...]

Moet je minder snuif nemen :9
Snif. ;(

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Ik ben vooral benieuwd hoe de Pro het gaat doen i.c.m. de verbeterde cooling. Ik heb vaak dat als ik op vakantie ben in Spanje dat het scherm aanzienlijk donkerder wordt omdat de telefoon 'heet' wordt door de zon. Hoop dat ze daar wat aan gaat doen.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:21

JB

Cédric roelt!

mprkooij schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:26:
Ik ben vooral benieuwd hoe de Pro het gaat doen i.c.m. de verbeterde cooling.
En ga je dan voor de Pro Max? Want geruchten dat vapour chamber cooling alleen voor de Pro Max zou komen...

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 04-09-2025 15:30 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:26:
Ik ben vooral benieuwd hoe de Pro het gaat doen i.c.m. de verbeterde cooling. Ik heb vaak dat als ik op vakantie ben in Spanje dat het scherm aanzienlijk donkerder wordt omdat de telefoon 'heet' wordt door de zon. Hoop dat ze daar wat aan gaat doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cu6OhnKthhNrpsh3ODT4mRc041c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RHJSMggW8FxuEGSGlIh5yjHf.jpg?f=fotoalbum_large

Nou daar had ik in Texas helemaal geen last van joh :+

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:26
Leuk die iPhones... maar ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe AirPods Pro! Temperatuur.. hartslag.. betere kwaliteit.. langere batterijduur?

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:17
https://www.macrumors.com...-200-more-double-storage/

Ik schat dat de iPhone 17 Pro Max 256 GB in Nederland verkrijgbaar wordt vanaf 1579 of 1609 EUR, waarbij die laatste optie mij het waarschijnlijkst lijkt.

1199 USD was in Nederland gelijk aan 1479 EUR volgens Apple’s prijslijst. Dat vertaalt zich op USD prijs x 1.24 = 1479 EUR.

Als je 1299 x 1.24 doet, kom je op 1610 uit. Dus gaat er een eurootje af en houd je 1609 EUR over. Dat wordt vast wel even slikken, hier in Nederland.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Dennisweb schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:13:
https://www.macrumors.com...-200-more-double-storage/

Ik schat dat de iPhone 17 Pro Max 256 GB in Nederland verkrijgbaar wordt vanaf 1579 of 1609 EUR, waarbij die laatste optie mij het waarschijnlijkst lijkt.

1199 USD was in Nederland gelijk aan 1479 EUR volgens Apple’s prijslijst. Dat vertaalt zich op USD prijs x 1.24 = 1479 EUR.

Als je 1299 x 1.24 doet, kom je op 1610 uit. Dus gaat er een eurootje af en houd je 1609 EUR over. Dat wordt vast wel even slikken, hier in Nederland.
Kleine kans op een voordeeltje die we misschien nog hebben is dat de euro nu 16% duurder is als de dollar. Net teveel om helemaal 1 op 1 weg te strepen lijkt mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 04-09-2025 16:29 ]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:47

rammes

koekebakker 1e klas

Nog snel even bij Apple een 16pro bestellen voordat hij daar weg is.

Ik zou het doen!

• Dennisdn
  • Nu online
rammes schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:31:
Nog snel even bij Apple een 16pro bestellen voordat hij daar weg is.
Ik zou verder kijken dan Apple. Die houden altijd de adviesprijs aan terwijl de retailers er na verloop van tijd ruim onder zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
THE_BASE schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:50:
Op MacRumors veel info over de nieuwe iPhones te vinden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Eindelijk allemaal 120Hz.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:38:
[...]

[Afbeelding]

Nou daar had ik in Texas helemaal geen last van joh :+
De Bud Light is dan wel weer jammer. ;)

Ik heb twee jaar geleden mijn Apple iPhone 15 Pro 128GB na release in Texas opgepikt voor ik naar huis ging, was omgerekend €970,00 toen (Tax kreeg ik teruggestort).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:28:
[...]

Kleine kans op een voordeeltje die we misschien nog hebben is dat de euro nu 16% duurder is als de dollar. Net teveel om helemaal 1 op 1 weg te strepen lijkt mij.
Dit idd. Tussendoor wordt de adviesprijs bij Apple nooit herzien, de euro is nu alleen veel sterker dan bij release van de 16 Pro.

Dus verwacht dat het allemaal wel mee zal vallen

• Donstil
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:39:
[...]

De Bud Light is dan wel weer jammer. ;)

Ik heb twee jaar geleden mijn Apple iPhone 15 Pro 128GB na release in Texas opgepikt voor ik naar huis ging, was omgerekend €970,00 toen (Tax kreeg ik teruggestort).
Bug Light is mijn guilty pleasure, ik vind dat stiekem altijd wel lekker als het echt warm is.

Tax terugstorten heb ik naar gekeken dit jaar, want had een Macbook Air gekocht (15/24/512) maar kon dat zo snel niet vinden. Alleen wat schimmige locale zaken, die een hele hoop persoonlijke informatie wilde en dan alsnog maar 50% van de TAX vergoede, ook op de luchthaven was het max 65% bij gesloten verpakkingen :-(

• JB

JB

Cédric roelt!

In het kader van prijsverhoging sowieso wel grappig dat men allemaal rechtstreeks bij Apple koopt (even los van de pre-order hype). Want welk voordeel zit daar aan? De meesten zetten er ook nog AppleCare+ op dus dan kun je toch veel beter elders kopen waar de prijs lager is?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
JB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:16:
In het kader van prijsverhoging sowieso wel grappig dat men allemaal rechtstreeks bij Apple koopt (even los van de pre-order hype). Want welk voordeel zit daar aan? De meesten zetten er ook nog AppleCare+ op dus dan kun je toch veel beter elders kopen waar de prijs lager is?
Je kan hem dan graveren :+

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Niet bij release toch? Dan liggen de prijzen niet echt lager. Pas na verloop van tijd is het prijsverschil groter.

Elect a clown, expect a circus.

• Donstil
  • Niet online
De eerste weken is de voorraad bij derde partijen een drama, dus direct bij Apple verzekerd je dan (meer) van een toestel.

AppleCare+ kan ook achteraf, dat staat er los van.

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:40:
[...]

De eerste weken is de voorraad bij derde partijen een drama, dus direct bij Apple verzekerd je dan (meer) van een toestel.

AppleCare+ kan ook achteraf, dat staat er los van.
Ja dat snap ik. Dan is het gewoon de 1e willen zijn en daar maakt Apple ook gebruik van :P

Als je een maandje wacht, is het elders vaak goedkoper en met AppleCare+ heb je evengoed je 2 jaar rechtstreeks aankloppen bij Apple

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Slasher schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:40:
[...]

Niet bij release toch? Dan liggen de prijzen niet echt lager. Pas na verloop van tijd is het prijsverschil groter.
Nooit zo goed op gelet eigenlijk. Enige wat ik daar van herinner is voorraad beloftes/ellende bij pre-orders.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:51

SuBBaSS

-has Ryzen

Ben heel benieuwd hoe de air het qua temp (en rigiditeit) gaat houden. En de nieuwe airpods.
Is wel zo. :+

Heb dat met mijn airpods pro 2 vorig jaar wel gedaan, nickname erop.
Vooral om ze van anderen te kunnen onderscheiden.
Maar toen ik zag dat je dan vervolgens dat gegraveerde ook op je iphone in de animatie ziet als je het doosje in de buurt van de telefoon openklapt deed me wel een beetje gloeien. O-) O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:43:
[...]

Ja dat snap ik. Dan is het gewoon de 1e willen zijn en daar maakt Apple ook gebruik van :P

Als je een maandje wacht, is het elders vaak goedkoper en met AppleCare+ heb je evengoed je 2 jaar rechtstreeks aankloppen bij Apple
Ik denk niet dat je voor “een maandje wachten” in dit topic aan het juiste adres bent.

• Donstil
  • Niet online
SuBBaSS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:45:
Ben heel benieuwd hoe de air het qua temp (en rigiditeit) gaat houden. En de nieuwe airpods.
[...]

Is wel zo. :+

Heb dat met mijn airpods pro 2 vorig jaar wel gedaan, nickname erop.
Vooral om ze van anderen te kunnen onderscheiden.
Maar toen ik zag dat je dan vervolgens dat gegraveerde ook op je iphone in de animatie ziet als je het doosje in de buurt van de telefoon openklapt deed me wel een beetje gloeien. O-) O+
Ja ik ook, animoji op het doosje.
Vond degene die ze ontvreemde geen probleem 8)7

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:05:
[...]

Ja ik ook, animoji op het doosje.
Vond degene die ze ontvreemde geen probleem 8)7
Kan me in zo'n geval ook wel voorstellen dat zo iemand er dan wat makkelijker 'overheen kijkt'.

Toen ik dat voor het eerst zag op mijn iphone zat ik echt even te glunderen. Wat onnodig, wat een gimmick maar wat ontzettend gaaf ook die personal touch.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Direct 2 jaar garantie bij Apple zelf. En nee, als je hem bij een reseller komt hoef je in het tweede jaar niet bij Apple retail (=de winkel) aan te kloppen

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SuBBaSS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:45:
Heb je een YT filmpje van? Ik kan me er echt niets bij voorstellen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SuBBaSS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:21:

Toen ik dat voor het eerst zag op mijn iphone zat ik echt even te glunderen. Wat onnodig, wat een gimmick maar wat ontzettend gaaf ook die personal touch.
Lijkt me ook niet echt denderend voor de verkoopwaarde uiteindelijk of valt dat wel mee?

• Dennisdn
  • Nu online
Slasher schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:06:
[...]
Lijkt me ook niet echt denderend voor de verkoopwaarde uiteindelijk of valt dat wel mee?
De grote inkopers als Swappie en Rebuy enzo willen hem niet hebben als er een inscriptie op zit.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dennisdn schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:23:
[...]

De grote inkopers als Swappie en Rebuy enzo willen hem niet hebben als er een inscriptie op zit.
Nee dat snap ik, maar ik weet niet of ik een engraving met I love Svetlana er op mooi zou vinden, maar ja misschien maakt het iemand niet uit :)

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Slasher schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:31:
[...]

Nee dat snap ik, maar ik weet niet of ik een engraving met I love Svetlana er op mooi zou vinden, maar ja misschien maakt het iemand niet uit :)
Hoesje er omheen en door

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Toppe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:26:
[...]

Direct 2 jaar garantie bij Apple zelf. En nee, als je hem bij een reseller komt hoef je in het tweede jaar niet bij Apple retail (=de winkel) aan te kloppen
Dat is leuk als je een Apple winkel in je eigen stad heb, dat zullen er genoeg niet hebben.
Ik zelf zal niet van Utrecht naar Amsterdam gaan bijv voor garantie, dan ga ik liever naar een winkel wat dichterbij.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:13:
[...]

Dat is leuk als je een Apple winkel in je eigen stad heb, dat zullen er genoeg niet hebben.
Ik zelf zal niet van Utrecht naar Amsterdam gaan bijv voor garantie, dan ga ik liever naar een winkel wat dichterbij.
Voordeel van een Apple Store is dat je direct een werkend toestel hebt en dat heb je via een reseller niet. Daar heb ik prima een ritje voor over.

• JB

JB

Cédric roelt!

Toppe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:26:
[...]

Daarom dus de Apple Care+

Ik ga m dit keer ook meteen bestellen, maar anders zie ik geen enkele reden om rechtstreeks bij Apple te kopen als de eerste drukte voorbij is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
JB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:29:
[...]

En ga je dan voor de Pro Max? Want geruchten dat vapour chamber cooling alleen voor de Pro Max zou komen...
Yep, sinds de 15 Pro Max ben ik voor het eerst voor de Pro Max gegaan. Daarvoor altijd te groot en te zwaar, maar sinds dat ze hem iets lichter hebben kunnen maken was ik verkocht!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46
Hier ook klaar voor pro max. Tot nu toe altijd een gewone pro gehad. Hopelijk kijkt de max iets fijner / groter voor mijn ouder wordende ogen. Hoe is jullie ervaring daarmee?

Even overwogen om nu nog de 16 PM te kopen, maar voor die paar honderd euro verschil wil ik toch liever de nieuwste.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:47
Cannondale schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:03:
Hier ook klaar voor pro max. Tot nu toe altijd een gewone pro gehad. Hopelijk kijkt de max iets fijner / groter voor mijn ouder wordende ogen. Hoe is jullie ervaring daarmee?

Even overwogen om nu nog de 16 PM te kopen, maar voor die paar honderd euro verschil wil ik toch liever de nieuwste.
Ik kan niet wachten om van de 13 Pro Max naar de 17 Pro te gaan.

• Cannondale
sacaji schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:42:
[...]

Ik kan niet wachten om van de 13 Pro Max naar de 17 Pro te gaan.
Wat vind je het meest vervelende aan het grotere formaat? Ik lees vaak dat hij onhandig hanteerbaar is en slechter in de broekzak past.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

[...]

Nee, dat lijkt me zeker niet echt denderend inderdaad.
Ik heb ze echter niet met dat doel gekocht dus maakt mij niet uit.
[...]

Ik heb zelf dus "gewoon" mijn nickname zoals hier op tweakers erop staan.

[ Voor 36% gewijzigd door SuBBaSS op 04-09-2025 22:14 ]

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:47
Cannondale schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:53:
[...]

Wat vind je het meest vervelende aan het grotere formaat? Ik lees vaak dat hij onhandig hanteerbaar is en slechter in de broekzak past.
Had idee dat ik meer van de grotere scherm van de Pro Max zou genieten, maar stoor me meer aan het vasthouden tegenwoordig.

Vriendin heeft de 16 Pro en ik vind hem ideaal aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtRIroluwl1FnHA_7Z7jw-Ec4dI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IEN2ZsWIa4VqcRJZlrOTQSy3.jpg?f=fotoalbum_large

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:39:
[...]

Dit idd. Tussendoor wordt de adviesprijs bij Apple nooit herzien, de euro is nu alleen veel sterker dan bij release van de 16 Pro.

Dus verwacht dat het allemaal wel mee zal vallen
En daarnaast geloof ik ook dat ze in de VS met de prijzen toch last hebben van de invoerheffingen, al zal dat misschien voor Apple nog meevallen.

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:43
Cannondale schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:03:
Ik zweer voortaan bij een groter beeldscherm. Mijn ogen zijn qua lezen hard achteruit gegaan en dan merk ik dat een groter beeldscherm absoluut fijner is. Ik zet het lettertype ook groter. Maar het is maar net wat je fijner vind.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo Dbrand laat design en skins zien van de iPhone 17.

https://x.com/dbrand/status/1963723922236748114

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:05:
[...]

En daarnaast geloof ik ook dat ze in de VS met de prijzen toch last hebben van de invoerheffingen, al zal dat misschien voor Apple nog meevallen.
Ik vermoed dat Apple de lasten van de handelstatieven uitsmeert over de hele wereld ipv alleen hogere prijzen in de VS te vragen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zie toch een verschil met je avatar hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

En het Apple logo zetten ze per telefoon anders neer? Interessant…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ondertussen ook wel erg benieuwd naar de Airpods Pro3. De 2's zijn al zo goed dus wat valt er nog te verbeteren? Ik hoop op een nóg betere noice canceling want vooral lage tonen dringen er toch vaak nog doorheen. En mijn persoonlijk grootste ergenis is dat ze best ver uit het oor steken, in een kussen op de zij prikken ze gewoon best hard in het oor. Maar dat design zal wel hetzelfde blijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 07:26:
[...]

Ik zie toch een verschil met je avatar hier. :)
Nee joh ben je mal 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@Dennisweb

in je OP heb je het over de data 13 (preorder) en 20 (levering pre order) september.
Moet dat niet zijn; 12 en 19 september?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:27:
@Dennisweb
Dat weten we dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dan kun je het nog niet invullen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
de data in de OP vallen beiden op een zaterdag. Voor zover ik weet heeft er nog nooit een pre order op een zaterdag plaatsgevonden en is dit altijd op een doordeweekse dag ;)

maar inderdaad; de daadwerkelijke data weten a.s dinsdag(avond)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
JB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:43:
[...]

Ik verkoop mijn toestellen allemaal 2de hands en het is natuurlijk fijn voor de toekomstige eigenaar dat deze 'gewoon' rechtstreeks bij Apple kan aankloppen zonder dat ze daarvoor extra hoeven te betalen. Rondom de release van een nieuw toestel zie je gewoon dat het aantal reparaties (aanzienlijk) toeneemt omdat iedereen nog even snel die nieuwe accu er in wil hebben of problemen verzint voor bijvoorbeeld een nieuw scherm. Dat is al jaren zo.

Dit is de pricewatch 3 maanden na de release, na 3 maanden is de gemiddelde prijs amper €50 minder dan bij de introductie. De laagste prijs heb ik niet zoveel mee, dat geeft geen representatief beeld wat van een toestel nou exact kost: Clickbait levert namelijk óók geld op en het zegt niets over de beschikbaarheid: Ik kan het toestel wel voor €100 minder in de Pricewatch krijgen maar wie zegt dat hij leverbaar is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LPYtWu2dLXCcqnBrIuO3-wLwfw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/h1k0aFu8JyVd3YQy9YrGlXQe.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:08:
[...]

de data in de OP vallen beiden op een zaterdag. Voor zover ik weet heeft er nog nooit een pre order op een zaterdag plaatsgevonden en is dit altijd op een doordeweekse dag ;)

maar inderdaad; de daadwerkelijke data weten a.s dinsdag(avond)
Ja het is aannemelijk, maar kan net zo goed 19/26 worden, dat ze AirPods en watch voor laten gaan.

Er gingen ook geruchten dat de Air een maandje later pas komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:08:
[...]

Ik verkoop mijn toestellen allemaal 2de hands en het is natuurlijk fijn voor de toekomstige eigenaar dat deze 'gewoon' rechtstreeks bij Apple kan aankloppen zonder dat ze daarvoor extra hoeven te betalen. Rondom de release van een nieuw toestel zie je gewoon dat het aantal reparaties (aanzienlijk) toeneemt omdat iedereen nog even snel die nieuwe accu er in wil hebben of problemen verzint voor bijvoorbeeld een nieuw scherm. Dat is al jaren zo.

Dit is de pricewatch 3 maanden na de release, na 3 maanden is de gemiddelde prijs amper €50 minder dan bij de introductie. De laagste prijs heb ik niet zoveel mee, dat geeft geen representatief beeld wat van een toestel nou exact kost: Clickbait levert namelijk óók geld op en het zegt niets over de beschikbaarheid: Ik kan het toestel wel voor €100 minder in de Pricewatch krijgen maar wie zegt dat hij leverbaar is?
[Afbeelding]
Nou nou laten we niet doen alsof €50,- niet veel geld is. Daar heb je tegenwoordig toch zeker een pakje keukenrollen en een diepvries pizza voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Toppe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:08:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb wellicht een verkeerd beeld van de de laatste keer, dat was een 15Pro in juni 2024 en die was bij Coolblue echt een stuk goedkoper, dus icm AppleCare+ was dat snel verdiend mbt de 2 jaar.

Goed om te weten in ieder geval, dat het na 3 maanden nog steeds weinig doet. Voor mijn moeder afgelopen maandag een iPhone 16 besteld. Die prijzen lijken ook niet veel te doen (direct) na release nieuwe telefoons. Eerder dat ze daarna omhoog gaan (afgaande op de 15Pro het jaar daarvoor + aangekondige prijsverhoging) om daarna weer iets te zakken. We gaan het zien.

Sowieso de 17Pro dit keer rechtstreeks bij Apple aanschaffen en de verwachte prijsverhoging ziet er (voor mij) nog niet negatief uit, want wil sowieso minimaal de 256GB uitvoering.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Apple's upcoming iPhone 17 Air will have a $1,099 starting price providing 256GB of base storage and will max out at $1,499 with a 1TB option, according to the latest TrendForce report.

Apple is expected to unveil the iPhone 17 lineup at its "Awe dropping" event on September 9, with a potential launch date of Friday, September 19.

https://www.macrumors.com...-1099-256gb-base-storage/

17 Pro zal dan zo'n $100/150 duurder zijn gok ik zo.

nevermind: Spuit 11 in de bocht....

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 05-09-2025 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik ben langzaamaan wel toe aan een verse telefoon, de 12mini was een geweldig toestel: lekker compact en toch de iPhone ervaring. Maar nu is de accu wel klaar, de speaker doet het wisselend, ik merk wat thermal throttling.

Dus ik ben benieuwd naar de 17 (ik vermoed pro)! Ik hoop dat er genoeg nieuws en leuks op zit om de moeite waard te zijn. Ik baal wel dat de perfecte formfactor (12 mini is wat mij betreft echt het platonische ideaal van een telefoon) niet meer gemaakt wordt.

Maar wie weet ga ik nog een half of heel jaar op een houtje bijten en pas bij de refresh of de 18 upgraden. Een en ander gaat sterk afhangen van de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sebastius schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:27:
Ik ben langzaamaan wel toe aan een verse telefoon, de 12mini was een geweldig toestel: lekker compact en toch de iPhone ervaring. Maar nu is de accu wel klaar, de speaker doet het wisselend, ik merk wat thermal throttling.

Dus ik ben benieuwd naar de 17 (ik vermoed pro)! Ik hoop dat er genoeg nieuws en leuks op zit om de moeite waard te zijn. Ik baal wel dat de perfecte formfactor (12 mini is wat mij betreft echt het platonische ideaal van een telefoon) niet meer gemaakt wordt.

Maar wie weet ga ik nog een half of heel jaar op een houtje bijten en pas bij de refresh of de 18 upgraden. Een en ander gaat sterk afhangen van de prijzen.
Ik herken dit helemaal. Accu heb ik eerder al opgegeven en de stap naar de 13 Mini nog gemaakt, maar deze ging uiteindelijk ook beperken dus de 15Pro aangeschaft. Mede het doorschuiven hier thuis ging daardoor mank want de vrouw wilde geen Mini omdat te klein en bleef dus steken op de 11Pro. Die moet nu echt vervangen, dus schuift de 15Pro weer door. Voelde net als van de 5S naar de 6 toentertijd :( Mini Pro!!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:22:
Apple's upcoming iPhone 17 Air will have a $1,099 starting price providing 256GB of base storage and will max out at $1,499 with a 1TB option, according to the latest TrendForce report.

Apple is expected to unveil the iPhone 17 lineup at its "Awe dropping" event on September 9, with a potential launch date of Friday, September 19.

https://www.macrumors.com...-1099-256gb-base-storage/

17 Pro zal dan zo'n $100/150 duurder zijn gok ik zo.

nevermind: Spuit 11 in de bocht....
Als de Air $1099 gaat kosten dan maken ze de pro op zeker $1199. Dat is alleen $200,- meer dan nu en dat is voor de Amerikaanse markt met 20% wel een hele stevige verhoging, ook als het toestel met 256 GB start. Want $1000 is daar een belangrijke drempel.

$999 voor de Air en $1099 voor de Pro voelt logischer. Zo introduceren ze een nieuw model onder die magische grens van $1000, terwijl een Pro met 256 GB voor $1099 verkocht kan worden als “dezelfde prijs”, maar in werkelijkheid is dat natuurlijk een verhoging van $100 voor het instapmodel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:30:
[...]

Ik herken dit helemaal. Accu heb ik eerder al opgegeven en de stap naar de 13 Mini nog gemaakt, maar deze ging uiteindelijk ook beperken dus de 15Pro aangeschaft. Mede het doorschuiven hier thuis ging daardoor mank want de vrouw wilde geen Mini omdat te klein en bleef dus steken op de 11Pro. Die moet nu echt vervangen, dus schuift de 15Pro weer door. Voelde net als van de 5S naar de 6 toentertijd :( Mini Pro!!
een Mini Pro, ik zou 'm (net als jij) zo graag willen _/-\o_
Helaas voor Apple commercieel niet interessant denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:30:
[...]

Haha dat doorschuiven lees ik zo vaak, als ik dat hier thuis alleen al zou voorstellen krijg ik een enorme klap op mijn achterhoofd 8)7 . Mijn betere helft upgrade net zoals ik elk jaar, iPhone Pro Max en verklaart mij nu al voor gek dat ik aan een downgrade denk met de Air.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:36:
[...]

Haha dat doorschuiven lees ik zo vaak, als ik dat hier thuis alleen al zou voorstellen krijg ik een enorme klap op mijn achterhoofd 8)7 . Mijn betere helft upgrade net zoals ik elk jaar, iPhone Pro Max en verklaart mij nu al voor gek dat ik aan een downgrade denk met de Air.
De vrouw maakt het echt he-le-maal geen reet uit welke iPhone ze krijgt. Weet nu al dat het straks iets is in de trant van "wat is er eigenlijk veranderd" -O- :') Zoontje staat wel helemaal te stuiteren dat hij de 11Pro "krijgt".

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:39:
[...]

De vrouw maakt het echt he-le-maal geen reet uit welke iPhone ze krijgt. Weet nu al dat het straks iets is in de trant van "wat is er eigenlijk veranderd"
Ooh luxe hoor, hier niet. Keynotes enz kijkt ze niet mee, dat doet haar dan weer niets maar moet er altijd 1 bestellen.

Ze vraagt dat laatste na het uitpakken wel de laatste jaren :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:39:
[...]
Zoontje staat wel helemaal te stuiteren dat hij de 11Pro "krijgt".
Ons dochtertje is 6 en heeft sinds een paar weken voor het eerst een nieuwe en eigen iPad, knal
Roze.

Toen we laatst in de Apple Store waren zag ze dat er ook een roze iPhone en iMac zijn en heb ik gezegd “als je naar de volgende school gaat krijg je die van papa en mama”, nu zegt ze al weken “ik krijg toch die roze computer als ik naar de volgende school ga” 8)7

Zo maak je nieuwe Apple volgelingen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-09-2025 09:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:43:
[...]

Ons dochtertje is 6 en heeft sinds een paar weken voor het eerst een nieuwe en eigen iPad, knal
Roze.

Toen we laatst in de Apple Store waren zag ze een roze iPhone en iMac en heb ik gezegd “als je naar de volgende school gaat krijg je die van papa en mama”, nu zegt ze al weken “ik krijg toch die roze computer als ik naar de volgende school ga” 8)7

Zo maak je nieuwe Apple volgelingen :P
Hier is er eentje 11, dus die gaat volgend jaar naar de "volgende school" maar ben bang dat het dan toch de MacBook Pro 15" 2015 met OpenCore patcher wordt :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 07:37:
[...]

En het Apple logo zetten ze per telefoon anders neer? Interessant…
Viel me ook al op, ook het MagSafe patroon wisselt tussen verschillende afbeeldingen. Maar volgens mij bestonden deze hoesjes al eerder en zijn er ook afbeeldingen van vorige generaties tussendoor gebruikt.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het logo zit bij de 17 en 17 Air in het midden van het toestel. Bij de 17 Pro en 17 Pro Max in het midden van het “matte magsafe vlak”.

Dat lekte eerder al uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
_Bailey_ schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:27:
@Dennisweb

in je OP heb je het over de data 13 (preorder) en 20 (levering pre order) september.
Ja, daar heb je gelijk in. Is een rekenfoutje van mij geweest. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
SirLenncelot schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 06:10:
[...]

Ik vermoed dat Apple de lasten van de handelstatieven uitsmeert over de hele wereld ipv alleen hogere prijzen in de VS te vragen.
We gaan het allemaal meemaken a.s. dinsdag....

Ik verwacht dit overigens eigenlijk ook wel, al blijf ik hoop houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:56:
[...]

We gaan het allemaal meemaken a.s. dinsdag....

Ik verwacht dit overigens eigenlijk ook wel, al blijf ik hoop houden.
Ik denk dat het wel mee valt met het doorrekenen van de Amerikaanse tariffs voor ons Europeanen eigenlijk.
Er is zat ruimte om dat op te vangen in de huidige prijs, zeker nu de euro weer sterk staat.

Tariffs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UNHNiLwM8udLQR9eWSQVslWlOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uuKqVBPl06YxJq7Xm2ByEB2G.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:09:
[...]

Ik denk dat het wel mee valt met het doorrekenen van de Amerikaanse tariffs voor ons Europeanen eigenlijk.
Er is zat ruimte om dat op te vangen in de huidige prijs, zeker nu de euro weer sterk staat.

Tariffs:

[Afbeelding]
Tim doet alles om the Great Orange Leader (Dictator) te pleasen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:09:
[...]

Tariffs:

[Afbeelding]
Zo werken die ondernemers niet verwacht ik. Wordt gewoon tactisch doorberekend. Een 16Pro kost hier omgerekend al veel meer, en na dinsdag waarschijnlijk nog meer... want waarom niet? Is toch gewoon optellen en doorbelasten?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:45:
[...]

Zo werken die ondernemers niet verwacht ik. Wordt gewoon tactisch doorberekend. Een 16Pro kost hier omgerekend al veel meer, en na dinsdag waarschijnlijk nog meer... want waarom niet? Is toch gewoon optellen en doorbelasten?
Totdat de EU deze praktijken ook begint door te krijgen en ook daar gaat ingrijpen. Dat kan ook makkelijk want Apple heeft in de EU een aardige afzetmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:42:
[...]

Tim doet alles om the Great Orange Leader (Dictator) te pleasen! O-)
Tim is a great leader, the best leader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:45:
[...]

Nee zo werkt dat niet, het is voor ons wel een bedrijf maar belasting technisch en met verschillende werelddelen/landen en de daarbij horende regels is dat allemaal heel anders.

Het is niet zo zwart wit als “ze betalen in de VS tariffs dus rekenen dat allemaal ook in onze andere afzetmarkten door”.

Hetzelfde geld voor “Een 16Pro kost hier omgerekend al veel meer”, een iPhone is hier duurder omdat domweg omrekenen niet kan, Apple heeft zich hier aan allemaal regels te houden die de prijs enorm opdrijven, langere garantie, consumenten rechten, hogere kosten voor het personeel, distributie, veel meer belasting op de producten, etc, daarom is een product hier duurder.

Hetzelfde gaat nu gelden voor Amerika, de prijs zal daar meer richting de onze gaan omdat er nu ook regels gelden die de prijs opdrijven, zoals in dit geval bijvoorbeeld de tariffs.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 05-09-2025 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:31:
[...]

Nee zo werkt dat niet, het is voor ons wel een bedrijf maar belasting technisch en met verschillende werelddelen/landen en de daarbij horende regels is dat allemaal heel anders.

Het is niet zo zwart wit als “ze betalen in de VS tariffs dus rekenen dat allemaal ook in onze andere afzetmarkten door”.

Hetzelfde geld voor “Een 16Pro kost hier omgerekend al veel meer”, een iPhone is hier duurder omdat domweg omrekenen niet kan, Apple heeft zich hier aan allemaal regels te houden die de prijs enorm opdrijven, langere garantie, consumenten rechten, hogere kosten voor het personeel, distributie, veel meer belasting op de producten, etc, daarom is een product hier duurder.

Hetzelfde gaat nu gelden voor Amerika, de prijs zal daar meer richting de onze gaan omdat er nu ook regels gelden die de prijs opdrijven, zoals in dit geval bijvoorbeeld de tariffs.
Waarom zou de prijs dan zakken, dat is wat ik probeer te zeggen. Er komt gewoon meer bij, ik geloof niet dat het hier geen impact gaat hebben en puur parallel loopt, maar ik ken te weinig van die handelsoorlog. En dat de Euro gunstig staat, zal ook vast niet in ons voordeel werken zoals wel vaker... :/

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 05-09-2025 14:41 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannondale
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:38:
[...]

Waarom zou de prijs dan zakken, dat is wat ik probeer te zeggen. Er komt gewoon meer bij, ik geloof niet dat het hier geen impact gaat hebben en puur parallel loopt, maar ik ken te weinig van die handelsoorlog. En dat de Euro gunstig staat, zal ook vast niet in ons voordeel werken zoals wel vaker... :/
We hebben ook nog steeds vrij hoge inflatie, ik verwacht ook zeker dat de prijzen niet mee zullen vallen. Al hoop ik het wel natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:38:
[...]

Zakken gaat over de dollar euro verhouding, dat heeft niets met de tariffs te maken.

Weet even niet meer welke iPhone het was, maar een recente in ieder geval, de euro stond heel zwak de release daarvoor en heeft de prijs toen opgedreven voor ons. Een release later stond de euro weer sterker en zakte onze prijs. iPhone 13 of 14 schat ik.

Want Euro sterk is meer dollars voor je euro.
Tov de iPhone 16 release staat de dollar nu ook zwakker, dus daardoor zou het kunnen dat de prijs hier niet, of minder (want nog steeds inflatie), omhoog hoeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:49
Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:50:
[...]

Zakken gaat over de dollar euro verhouding, dat heeft niets met de tariffs te maken.

Weet even niet meer welke iPhone het was, maar een recente in ieder geval, de euro stond heel zwak de release daarvoor en heeft de prijs toen opgedreven voor ons. Een release later stond de euro weer sterker en zakte onze prijs. iPhone 13 of 14 schat ik.

Want Euro sterk is meer dollars voor je euro.
Tov de iPhone 16 release staat de dollar nu ook zwakker, dus daardoor zou het kunnen dat de prijs hier niet, of minder (want nog steeds inflatie), omhoog hoeft.
Iphone 14 reeks was dat inderdaad.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ik ga uit van 200 euro verhoging, kan het straks alleen maar meevallen… Ik koop hem toch van de AH-zegeltjes. Paar jaar geleden mee begonnen die speciaal voor de jaarlijkse iPhone te gaan sparen, dan kun je elke week klagen over dure boodschappen ipv één keer per jaar klagen over een dure phone O-) :+

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 05-09-2025 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:38:
Ik ga uit van 200 euro verhoging, kan het straks alleen maar meevallen… Ik koop hem toch van de AH-zegeltjes. Paar jaar geleden mee begonnen die speciaal voor de jaarlijkse iPhone te gaan sparen, dan kun je elke week klagen over dure boodschappen ipv één keer per jaar klagen over een dure phone O-) :+
Haha koopzegels doe ik ook, heel jaar en dan doen we er wat leuks van op vakantie, meer rente dan op je spaargeld.

Alleen je ziet na een jaar wel heeel pijnlijk hoeveel geld je bij de supermarkt gebracht hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Oef. Die zwarte wordt wel heel lelijk. Lijkt wel een militair toestel. :+

https://twitter.com/dbrand/status/1963723922236748114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:59
Veel onzin ik lees, mocht er al een verhoging zijn in prijs heeft dit niets met Trump te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisweb schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:35:
Oef. Die zwarte wordt wel heel lelijk. Lijkt wel een militair toestel. :+

https://twitter.com/dbrand/status/1963723922236748114
Weet zeker dat een witte veel subtieler gaat zijn met al die zwarte gaten :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
JB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:54:
[...]

Weet zeker dat een witte veel subtieler gaat zijn met al die zwarte gaten :D
Yep. Denk dat ik dit jaar weer voor een witte ga. Heb nu een Natural Titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
.

[ Voor 99% gewijzigd door renegrunn op 05-09-2025 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Pitaka heeft de website al live! LOL. Wist niet dat dit mocht :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sowQPjzyTS8HSqu443gGzupRzXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ieBibJIlsDUtF0j0FdLAjZib.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tP7TslsflgMW_Mciu0I5sWps9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qIxWtDAsRFrxsZhX50lLZGes.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.ipitaka.com/collections/iphone-17-pro-max-cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:47

rammes

koekebakker 1e klas

Ik vind em steeds lelijker worden die Pro

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
rammes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:10:
Ik vind em steeds lelijker worden die Pro
Dat zeggen we toch ook niet over jou :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannondale
De hoesjes helpen ook niet echt. Gelukkig gebruik ik al m’n telefoons naked.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Cannondale schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:22:
De hoesjes helpen ook niet echt. Gelukkig gebruik ik al m’n telefoons naked.
Staan al zat hoesjes online.

Ben ik de enige die hier een vergelijking inziet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OLkM-H-tcDfSh-F2CeBIveR7IeM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TMloAxWzEVilNvqhk7PWFcK2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Toppe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:35:
[...]

:Y Moet zeggen dat ik het camera-eiland van de laatste iphones ook erg lelijk vind. Maar na een tijdje ben je er gewoon aan gewend, het is een acquired taste B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:26
Toppe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:35:
[...]

[Afbeelding]
Na paar maanden zijn we het weer gewend / vergeten en weten we niet beter :D

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voordeel van het camera eiland is vooral dat hij aan de achterkant zit. Zie je helemaal niet als je hem gebruikt.

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.