[Apple Event] Awe dropping, 9 september 2025 om 19:00

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Nee joh online! We blijven Tweakers waarvan een deel mensenschuw is he 8)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Fijn dat de nieuwe AP Pro 3 komen, kunnen mijn 6 jaar oude AP Pro 1 met pensioen (i.e., voor fitness).

Ik baal wel zeer dat de MBP's niet worden geüpgraded en dat dat wordt uitgesteld naar Q2 2026. Stond daar in de modus om een MBP 16" te kopen, ter vervanging van de M1 Pro. Nu zit je daar weer te twijfelen: doe ik een M5 in maart/april of wacht ik weer op de MBP 16" Oled. Oled niet perse nodig, maar wel de nano texture. Maar om nu weer een 'oude' stijl te kopen om er 5 jaar mee te doen, t.o.v. de nieuwe redesign die weer 6 maand na de M5 komt..... Zucht.

En punt is, ik lees veel en heb nu een leesbril nodig om alles te lezen (op mijn 14" MBP M1 Pro) :X Dus wil die 16" liefst gisteren al, maar ben ook een Nederlander ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Maximus schreef op zondag 7 september 2025 @ 17:50:
Fijn dat de nieuwe AP Pro 3 komen, kunnen mijn 6 jaar oude AP Pro 1 met pensioen (i.e., voor fitness).

Ik baal wel zeer dat de MBP's niet worden geüpgraded en dat dat wordt uitgesteld naar Q2 2026. Stond daar in de modus om een MBP 16" te kopen, ter vervanging van de M1 Pro. Nu zit je daar weer te twijfelen: doe ik een M5 in maart/april of wacht ik weer op de MBP 16" Oled. Oled niet perse nodig, maar wel de nano texture. Maar om nu weer een 'oude' stijl te kopen om er 5 jaar mee te doen, t.o.v. de nieuwe redesign die weer 6 maand na de M5 komt..... Zucht.

En punt is, ik lees veel en heb nu een leesbril nodig om alles te lezen (op mijn 14" MBP M1 Pro) :X Dus wil die 16" liefst gisteren al, maar ben ook een Nederlander ;)
Tja, in die cyclus blijf je zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 17:51:
[...]

Tja, in die cyclus blijf je zitten.
Precies dit; dus heb mijn zinnen gezet op een M5 MBP 16" met nanoten. Want ik hoef OLED niet. Ik wil vooral veel vanaf een scherm kunnen lezen met rust aan mijn ogen. Dus ik ga voor de M5, maar ik wil die nu al, en niet eind Q1 '26 ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:42
*snip* je kunt beter een TR maken dan reageren

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 08-09-2025 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 09:38
Denken jullie echt dat die oranje Pro er komt? Zo’n knal kleur? Valt wel lekker op. Heb nu de “gouden” 16 Pro Max, maar dat goud is niet zo goud. Ben erg benieuwd naar alle kleuren dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ruud0012 schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:32:
Denken jullie echt dat die oranje Pro er komt? Zo’n knal kleur? Valt wel lekker op. Heb nu de “gouden” 16 Pro Max, maar dat goud is niet zo goud. Ben erg benieuwd naar alle kleuren dit jaar.
Neah, er komt denk ik geen oranje iPhone, zeg maar á la het shirt van het Nederlands elftal. Ik denk meer aan een koperkleur.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Dennisweb schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:34:
[...]Ik denk meer aan een koperkleur.
Volgens mij is het een ode aan Trump. Het is precies de kleur van zijn zelfbruiningscreme…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:49

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dennisweb schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:34:
[...]

Neah, er komt denk ik geen oranje iPhone, zeg maar á la het shirt van het Nederlands elftal. Ik denk meer aan een koperkleur.
Vel oranje helaas niet nee. Beetje donker/mat achtig. Wel jammer. Ik zou ook nog eens graag een “red” willen in een pro max. Maar helaas.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ruud0012 schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:32:
Ja en dan “Seedorf 10” op de achterkant.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:25:
[...]

Je bent veel te serieus met dingen. Hopelijk ben je niet zo in het echte leven. Zoals Elsa zo mooi zong: “Let it goooo”.

46. En de leukste thuis. *O*
Altijd goed om niet je humor te verliezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:11:
[...]

Altijd goed om niet je humor te verliezen!
Ja, we weten het nu wel. Je mag me prima een DM sturen wat jij en @Tylen tegen me hebben. Het is geen humor, het is pestgedrag. Dat is leuk als je een toetsenbordnerd bent, maar doe dit eens recht in mijn gezicht, zou ik zo zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Dennisweb schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:19:
[...]

Ja, we weten het nu wel. Je mag me prima een DM sturen wat jij en @Tylen tegen me hebben. Het is geen humor, het is pestgedrag. Dat is leuk als je een toetsenbordnerd bent, maar doe dit eens recht in mijn gezicht, zou ik zo zeggen.
@Dennisweb laten we de lieve vrede bewaren. Ik zou graag wat dingen update’n na de Keynote, kan je mij ook mede auteur maken daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:25:
[...]

@Dennisweb laten we de lieve vrede bewaren. Ik zou graag wat dingen update’n na de Keynote, kan je mij ook mede auteur maken daarvoor?
Ja, dat is prima. Want ik heb zometeen een leuke verrassing voor jullie. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:25:
[...]

Done! De OP is de prullenbak in. Misschien dat kunstmatige intelligentie wat voor jullie kan maken. Jullie zijn er toch zo creatief mee.

Ik ben hier weg. Ik krijg veel DM’s van mensen die het gedrag van jullie in dit topic ook niet kunnen waarderen. Succes ermee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PD_4-MJkFcwzVx2dDJcu4GPfovU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dUBAipJNxpOHlBgq41jUgfU0.jpg?f=user_large

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:22
Dennisdn schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:53:
Volgens De Telegraaf kunnen we net zo goed een Samsung kopen…. https://archive.ph/QUGuB
Dat is oud nieuws, al jarenlang zit er nauwelijks echte innovatie in smartphones, en gaan Samsung en Apple gelijk op. Op sommige gebieden is Samsung en Android beter, op sommige gebieden Apple en IOS. Samsung kopieert een beetje van Apple, Apple kopieert een beetje van Samsung, en beiden gaan nog maar hele kleine stapjes vooruit, maar giant steps met hun prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:23
Of-Aaargh schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:41:
[...]

Dat is oud nieuws, al jarenlang zit er nauwelijks echte innovatie in smartphones, en gaan Samsung en Apple gelijk op. Op sommige gebieden is Samsung en Android beter, op sommige gebieden Apple en IOS. Samsung kopieert een beetje van Apple, Apple kopieert een beetje van Samsung, en beiden gaan nog maar hele kleine stapjes vooruit, maar giant steps met hun prijzen.
Qua innovatie is Samsung met meerdere Foldable toestellen toch wel lekker op weg. Als je mij 5 jaar geleden had gevraagd of Apple in 2025 een Foldable toestel in het assortiment zou hebben zou ik 100% ja gezegd hebben.. helaas is daar nog steeds geen sprake van..

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 07-09-2025 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
schumi1986 schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:46:
[...]

Qua innovatie is Samsung met meerdere Foldable toestellen toch wel lekker op weg. Als je mij 5 jaar geleden had gevraagd of Apple in 2025 een Foldable toestel in het assortiment zou hebben zou ik 100% ja gezegd hebben.. helaas is daar nog steeds geen sprake van..
Ik heb liever een wat langer toestel in de broekzak dan z’n dikke Nintendo Gameboy SP

2 dikke dingen in de broek… nee bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 07-09-2025 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:11:
[...]

Ik heb liever een wat langer toestel in de broekzak dan z’n dikke Nintendo Gameboy SP
Als je zo over een Foldable denkt heb je de Galaxy 7 Fold nog niet in je handen gehad, dat ding is echt heerlijk dun en ik schat niet dikker dan de 16Pro die ik nu in mijn handen heb.

Edit : 16 Pro is 8,3mm en de 7 Fold is 8,9mm

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 07-09-2025 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
schumi1986 schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:14:
[...]

Als je zo over een Foldable denkt heb je de Galaxy 7 Fold nog niet in je handen gehad, dat ding is echt heerlijk dun en ik schat niet dikker dan de 16Pro die ik nu in mijn handen heb.
Klopt, weinig foldables vast gehad en hou dat liever ook zo, ik snap niet helemaal waarom je zo’n groot scherm wil hebben, neem dan een tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:37
(jarig!)
[...]

Gelijksluitende cilindersloten is toch zo’n verademing, dag dikke sleutelbos!

:+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:16:
[...]

Klopt, weinig foldables vast gehad en hou dat liever ook zo, ik snap niet helemaal waarom je zo’n groot scherm wil hebben, neem dan een tablet
Joh, het ging over innovatie niet over of het voor jou een interessant product is. We zitten hier op Tweakers en ondanks het een Samsung is en ik daar nooit voor zou kiezen vindt ik het wel interessante techniek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Aiii

何これ

Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:16:
[...]

Het is prima dat je een voorkeur hebt, en ook prima als je dat wilt beargumenteren. Maar wat is het nut van je eerdere opmerking, waarvan je nadat die ontkracht wordt met feitelijke cijfers er zo op reageert? Beetje loos, niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

:+

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:14:
[...]

Edit : 16 Pro is 8,3mm en de 7 Fold is 8,9mm
Ik heb er op Schiphol even mee staan spelen, en vond dat in het echt minder indrukwekkend dan de reviews het lieten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Aiii schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:21:
[...]

Het is prima dat je een voorkeur hebt, en ook prima als je dat wilt beargumenteren. Maar wat is het nut van je eerdere opmerking, waarvan je nadat die ontkracht wordt met feitelijke cijfers er zo op reageert? Beetje loos, niet?
:)

[ Voor 23% gewijzigd door Toppe op 07-09-2025 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
schumi1986 schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:20:
[...]

Joh, het ging over innovatie niet over of het voor jou een interessant product is. We zitten hier op Tweakers en ondanks het een Samsung is en ik daar nooit voor zou kiezen vindt ik het wel interessante techniek.

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 07-09-2025 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Aiii

何これ

Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:30:
[...]

Jij hebt zeker nog nooit een gameboy SP vast gehad? Als je namelijk dat ding kent dan weet je dat ik het over een Flip 7 heb…

En ja, de flip is óók een foldable
Dat weet ik want ik heb er een, ook een GBA SP overigens. Die is wel een flink stapje dikker.

Maar nogmaals, dat je een voorkeur hebt voor de reguliere rechthoek is geen probleem. Ik heb ook voorkeuren. Daarom koop jij wat jij wil en ik wat ik wil en dan is iedereen happy zonder dat we rare hyperbolische discussies moeten voeren over Gameboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:28:
[...]

Ik heb er op Schiphol even mee staan spelen, en vond dat in het echt minder indrukwekkend dan de reviews het lieten voorkomen.
Hmm qua dikte was ik wel onder de indruk, het openklappen ging alleen niet heel makkelijk.

Uiteindelijk zegt het ook wel iets over Apple, bij Apple hebben ze namelijk elk jaar alleen wat nieuwe kleurtjes nodig om iedereen aangehaakt te laten blijven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:52
Zelf vind ik het idee van een foldable heel fijn. Lijkt me heerlijk dat mijn telefoon alle apparaten die ik heb vervangt (iPad, laptop, phone). Met de snelheid van de iPhone snap ik nog steeds niet dat ik hem op werk niet in een Dock kan pluggen en volwaardig op kan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:36:
[...]

Hmm qua dikte was ik wel onder de indruk, het openklappen ging alleen niet heel makkelijk.

Uiteindelijk zegt het ook wel iets over Apple, bij Apple hebben ze namelijk elk jaar alleen wat nieuwe kleurtjes nodig om iedereen aangehaakt te laten blijven :D
Nou ik puur die dikte niet zo, verder vond ik het wel een prima stuk hardware. Als Apple dat had uitgebracht was ik meer dan tevreden geweest.

Lijkt mij heerlijk om een iPad Mini in de broekzak te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Toppe schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:34:
[...]

We zitten ook in het topic voor een Apple event… :?
Probeer nog even rustig te blijven man, het is echt nog maar een paar nachtjes slapen..

Ik reageerde op een bericht over weinig innovatie in smartphones, en toen dacht ik aan een Samsung Fold, maar je hebt gelijk ik heb van te voren geen toestemming gevraagd om over een ander merk te beginnen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:50

rammes

koekebakker 1e klas

Wat een ruktopic is dit geworden in een paar dagen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Aiii schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:35:
[...]

Dat weet ik want ik heb er een, ook een GBA SP overigens. Die is wel een flink stapje dikker.

Maar nogmaals, dat je een voorkeur hebt voor de reguliere rechthoek is geen probleem. Ik heb ook voorkeuren. Daarom koop jij wat jij wil en ik wat ik wil en dan is iedereen happy zonder dat we rare hyperbolische discussies moeten voeren over Gameboys.

[ Voor 51% gewijzigd door Toppe op 07-09-2025 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rammes schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:40:
Wat een ruktopic is dit geworden in een paar dagen.
Komt dinsdag helemaal goed, morgen even dagje stilte voor de storm en daarna gaan we Losch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Zal blij zijn als het dinsdag is geweest en we weer rustig kunnen slapen. Velen lopen nogal on edge hier }:|

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cannondale schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:46:
Zal blij zijn als het dinsdag is geweest en we weer rustig kunnen slapen. Velen lopen nogal on edge hier }:|
Dinsdag? We krijgen de Pre-orders nog, dan de reviews, dan de Launch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_hQQ0rPlc1o5Ot5T9oEny3-yac=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5SeELubuxePZIC2rfH6JAmfv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:51:
[...]

Dinsdag? We krijgen de Pre-orders nog, dan de reviews, dan de Launch:

[Afbeelding]
wat een geweldige inclusieve trein :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:43
mprkooij schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:41:
Voor de mensen die mogelijk voor de Air gaan. Wat is voor jullie doorslaggevend genoeg om van de Pro Max/Pro naar de Air te gaan? Ik maak best vaak gebruik van de 5x + zoom functie op mijn iPhone 16 Pro Max en dat zou voor mij de reden zijn om juist niet naar de Air over te stappen.
Ik ging altijd naar de Pro (max altijd) om het materiaal (rvs, titanium) tov aluminium, features als, always on display, 120hz en andere zaken die de niet pro modellen niet kregen.. Camera was voor mij persoonlijk aan de pro het minst boeiende.

Wanneer de Air dit jaar 120hz, always on display, net zoveel ram als de pro en een degelijke batterij (toch wel gewoon de dag door kunnen komen met medium tot heavy use).

Dan kies ik dit jaar voor de air vanwege “echt weer eens iets nieuws”

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rcVRnlELLFb4T_qEb5fW8ZWbjnw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SUC1gyFU48AX9rmAqc7gr3CU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9ZC3AsoVwSJbysqaWFUBYESGQU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9kYhL99GuK17qKMh7EMPLzzv.jpg?f=fotoalbum_large

ShrimpApplePro heeft op X de zogenaamde batterij capaciteit van de nieuwe iPhones gelekt. Tabel door MacRumors. Huidige generatie van hoog naar laag:

iPhone 16 Pro Max: 4,685 mAh
iPhone 16 Plus: 4,674 mAh
iPhone 16e: 4,005 mAh
iPhone 16 Pro: 3,582 mAh
iPhone 16: 3,561 mAh

[ Voor 7% gewijzigd door Mog op 08-09-2025 07:41 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mog schreef op maandag 8 september 2025 @ 07:40:
[Afbeelding]

ShrimpApplePro heeft op X de zogenaamde batterij capaciteit van de nieuwe iPhones gelekt. Tabel door MacRumors. Huidige generatie van hoog naar laag:

O wow. Dus eigenlijk moet ik over op een esim ;). Onee die zijn niet te koop in nl geloof ik (esim only iPhones).

[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 08-09-2025 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:16

CerandoX.nl

Vides

[Afbeelding]

Dit zou wel jammer zijn… Ik gebruik gewoon eSIM en heb niets aan die simcard tray. Hopelijk brengen ze hier ook de eSIM only modellen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tylen schreef op maandag 8 september 2025 @ 07:58:
[...]

O wow. Dus eigenlijk moet ik over op een esim ;). Onee die zijn niet te koop in nl geloof ik (esim only iPhones).
Ik ben pro simkaart slot. Maar als het 200 mAh extra batterij oplevert ga ik ook twijfelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[Afbeelding]

Whow 1500 verschil tussen 16 Pro en 17 Air 8)7
Mijn pro is begin van de avond al leeg, dan wordt het (met een nieuwe accu) echt in de middag al opladen.

Edit: ooh nee keek verkeerd. Scheelt maar 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
Tylen schreef op maandag 8 september 2025 @ 07:58:
[...]

Wordt er niet gefluisterd dat het e-sim only gaat zijn op alle iPhones in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:18:
[...]

Whow 1500 verschil tussen 16 Pro en 17 Air 8)7
Mijn pro is begin van de avond al leeg, dan wordt het (met een nieuwe accu) echt in de middag al opladen.

Edit: ooh nee keek verkeerd. Scheelt maar 500
Maar met 500 mAh is het nog steeds niet echt te vergelijken als er daadwerkelijk een energiezuinige C1-modem in wordt gepropt. Dan is het nadeel misschien alweer wat kleiner.

Apple zou ook bezig zijn met een powerbank specifiek voor de Air. Mijn inziens moeten ze dat zeker niet doen, daarmee geef je alleen maar aan dat de batterij minder lang mee kan...

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

THE_BASE schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:30:

Apple zou ook bezig zijn met een powerbank specifiek voor de Air. Mijn inziens moeten ze dat zeker niet doen, daarmee geef je alleen maar aan dat de batterij minder lang mee kan...
Of ze anticiperen al op een batterygate.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Foto's van de iPhone 17 strap (Bron: Sonny Dickson):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXrPA5o5F4sdjdxyJrlsZF550gU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYUP5AoWriof5LlccgNr8F2g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCxaX_D2REdofNnjZ0SPk8V1knU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2ezgBSqyQCXf8IbLaEDxPqt.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens MacRumors:
Apple will offer a crossbody strap designed to work with the company's upcoming TechWoven cases for iPhone 17, and leaker Sonny Dickson has shared images of one of the straps in a vibrant orange color. The crossbody strap will reportedly have a flexible metal core and use magnetic attachment points, allowing users to easily connect and disconnect the accessory as needed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Maar met 500 mAh is het nog steeds niet echt te vergelijken als er daadwerkelijk een energiezuinige C1-modem in wordt gepropt. Dan is het nadeel misschien alweer wat kleiner.

Ooh die wil ik wel, ik heb nu dat eerdere dingetje maar is nog met lightning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
[...]

Het is meer power dan de iPhone 12 had. Plus alle optimalisaties van afgelopen jaren, min misschien een iets groter scherm… ik maak mij er niet zon zorgen om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dennisdn schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:44:
[...]

Het is meer power dan de iPhone 12 had. Plus alle optimalisaties van afgelopen jaren, min misschien een iets groter scherm… ik maak mij er niet zon zorgen om :)
Aan het einde van de dag heb ik nog 40-60% batterij over op de iPhone 16. Maar goed, ik gebruik dat ding gemiddeld een uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
Dennisdn schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:44:
[...]

De iPhone 12 had voor die tijd ook echt een bizar goede batterijduur. Eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed wat er mis is met het bijladen ergens door de dag heen. Er is altijd wel een stopcontact te vinden voor zo'n 10 minuten lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05:49
Gr4mpyC3t schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:25:
[...]

Wordt er niet gefluisterd dat het e-sim only gaat zijn op alle iPhones in Europa?
Dat is tot nu toe enkel gebaseerd op een bericht van Macrumors, waarbij het mogelijk enkel gaat om de Air. Berichten uit o.a. Griekenland hebben het juist weer erover dat de overige modellen wel nog een simcard tray hebben. Dus we gaan het zien morgen wat waar is…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Moet mijn 16 Pro begin van de avond bijladen, batterijconditie is 89%.

Zou wel voor een Air willen gaan maar weet gewoon dat ik mij ga storen aan de (vermoedelijk) mindere gebruiksduur. Zeker na 9-12 maanden wanneer de accu stevig is gedegradeerd.

Zou wel lekker zijn als ik een IPhone zonder esim kan kopen in Amerika deze maand :)

[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 08-09-2025 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
Dalive schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:47:
[...]

Dat is tot nu toe enkel gebaseerd op een bericht van Macrumors, waarbij het mogelijk enkel gaat om de Air. Berichten uit o.a. Griekenland hebben het juist weer erover dat de overige modellen wel nog een simcard tray hebben. Dus we gaan het zien morgen wat waar is…
Ah, ik had de informatie ook daar vandaan inderdaad. Wat mij betreft mag het nog een jaartje met fysieke simkaarten overigens. Als netwerkoperator mag je geloof ik best wat backend systemen optuigen voordat je e-sim op een fatsoenlijke manier aan mag bieden. Dus een duwtje van Apple in de goede richting mag, maar hoeft ook weer niet weer niet door de strot heen gedrukt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
schumi1986 schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:48:
Moet mijn 16 Pro begin van de avond bijladen, batterijconditie is 89%.

Zou wel voor een Air willen gaan maar weet gewoon dat ik mij ga storen aan de (vermoedelijk) mindere gebruiksduur. Zeker na 9-12 maanden wanneer de accu stevig is gedegradeerd.

Zou wel lekker zijn als ik een IPhone zonder esim kan kopen in Amerika deze maand :)
Oke, maar als je er al vanuit mag gaan dat je met een Pro op termijn moet bijladen, dan maakt het ook niet uit of je een Air moet bijladen? Nu doe je het met de Pro in de avond en met de Air misschien rond de lunch. Laden moet je dan toch lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Gr4mpyC3t schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:53:
[...]

Oke, maar als je er al vanuit mag gaan dat je met een Pro op termijn moet bijladen, dan maakt het ook niet uit of je een Air moet bijladen? Nu doe je het met de Pro in de avond en met de Air misschien rond de lunch. Laden moet je dan toch lijkt me.
Alleen weet ik zeker dat ik vaak in de avond thuis ben en in de middag is het afhankelijk waar ik op dat moment ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Gamen jullie allemaal of zo? :P
Ik heb ongezond veel screen on time en deed er in het begin vaak 2 dagen mee en nu alsnog een hele dag.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
schumi1986 schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:54:
[...]

Alleen weet ik zeker dat ik vaak in de avond thuis ben en in de middag is het afhankelijk waar ik op dat moment ben.
Fair enough. Het zal afhangen van wat er door de dag mogelijk is. Voor mij zou het in ieder geval geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ample Energy schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:56:
Gamen jullie allemaal of zo? :P
Ik heb ongezond veel screen on time en deed er in het begin vaak 2 dagen mee en nu alsnog een hele dag.
"Ongezond veel screen on time" en "vaak 2 dagen mee" zijn geen dingen die samen gaan wat mij betreft.
Ik heb een paar uur SOT, veel (te veel) Microsoft teams, en dan is het begin van de avond klaar met een 16 Pro.

Batterij conditie 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dat is wel heel woke ;) Maar dat kleurtje staat mij wel aan. Laat die PM maar deze oranje kleur krijgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Crossbody ook he, dus dan is dat "de iphone pro max kan niet in mijn broekzak" geneuzel ook weg.
Koop gewoon het Crossbody touw en rock het alsof je in Rotterdam Zuid bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tylen schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:05:
[...]

Dat is wel heel woke ;) Maar dat kleurtje staat mij wel aan. Laat die PM maar deze oranje kleur krijgen ;)
Woke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05:49
Ziet er imo wel beter uit dan de 3rd party straps die oa smartphonehoesjes nu aanbieden.

https://www.smartphonehoe...rder=Nieuwste%20producten

Hoop vooral dat er meer dichte cases komen (zoals dbrand doet), vind persoonlijk de grote cutout voor de camera niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
schumi1986 schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:48:
Dat gaat je niet lukken denk ik.
Ik neem aan dat je een fysieke simkaart in de iPhone wilt hebben.
Voor zover ik weet zit in een iPhone met een simkaart ook altijd eSIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Nevermind. Niet goed gelezen.

[ Voor 95% gewijzigd door Tylen op 08-09-2025 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
sonderpa schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:40:
[...]

Dat gaat je niet lukken denk ik.
Ik neem aan dat je een fysieke simkaart in de iPhone wilt hebben.
Voor zover ik weet zit in een iPhone met een simkaart ook altijd eSIM.
Ah ik bedoel zonder normale sim tray maar dus wel met esim |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:03:
[...]

"Ongezond veel screen on time" en "vaak 2 dagen mee" zijn geen dingen die samen gaan wat mij betreft.
Ik heb een paar uur SOT, veel (te veel) Microsoft teams, en dan is het begin van de avond klaar met een 16 Pro.

Batterij conditie 100%.
Oké, wauw, ben blij dat ik geen MS Teams gebruik op mijn telefoon dan. Zonder zou je dus wel 2-3 dagen met 1 lading kunnen doen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03
Ik neem aan dat als er geen simkaartje meer in zit, dat er dan twee e-sims mogelijk zijn?
Domme vraag denk ik, of niet?

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:52
antonyv schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:57:
Ik neem aan dat als er geen simkaartje meer in zit, dat er dan twee e-sims mogelijk zijn?
Domme vraag denk ik, of niet?
Volgens mij kan je 8 esims hebben waarvan 2 tegelijk actief. Is overigens nu ook al met een fysieke sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ample Energy schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:56:
[...]

Oké, wauw, ben blij dat ik geen MS Teams gebruik op mijn telefoon dan. Zonder zou je dus wel 2-3 dagen met 1 lading kunnen doen.
Nah op dagen zonder teams is hij inderdaad wel later leeg, maar 2-3 dagen gaat echt nooit lukken.
Weekend dagen haal ik einde van de dag wel gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

giantgiantus schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:59:
[...]

Volgens mij kan je 8 esims hebben waarvan 2 tegelijk actief. Is overigens nu ook al met een fysieke sim.
3 esims lukte in ieder geval prima afgelopen zomervakantie. Inderdaad maar 2 actieve mogelijk, dus mijn 2e lijn uitgeschakeld voor mijn esim data potje :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Is dit een ding? Ik ken niemand met dit soort straps, Ik zie ze weleens op een terras bij vrouwen die ook een tasje hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Jumpman schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:07:
[...]

Is dit een ding? Ik ken niemand met dit soort straps, Ik zie ze wel weleens op een terras bij vrouwen die ook een tasje hebben.
Dit is zeker een ding. (Gen Z) vrouwen hangen dingen graag aan lanyards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Mog schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:20:
[...]

Dit is zeker een ding. (Gen Z) vrouwen hangen dingen graag aan lanyards.
Van Gen Z ken ik er niet zoveel die dit doen (behoor zelf tot gen Z) maar wel van de vorige generatie, althans toch in mijn omgeving.
Mijn moeder en grootmoeder paraderen elke dag met hun iPhone rond hun nek, snap het ergens wel als je veel bereikbaar moet zijn maar echt veilig lijkt het me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
JB schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:01:
[...]

3 esims lukte in ieder geval prima afgelopen zomervakantie. Inderdaad maar 2 actieve mogelijk, dus mijn 2e lijn uitgeschakeld voor mijn esim data potje :)
In het buitenland is het tegenwoordig ook prima geregeld hé? Dit jaar was ik buiten de Europese Unie en ook daar wordt netjes geadverteerd met e-sims. Ontzettend blij mee, scheelt een hoop gedoe met zoeken naar simkaarten in tankstations en zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 12:55
nog even afwachten en dan kan ik de keuze maken of ik ga upgraden.
zit hier nog met een 13 pro en AW7.. beide functioneren nog maar na 4 jaar mag er wel een keer een upgrade plaatsvinden..

kijk dan ook vooral naar de nieuwe 17 pro (wellicht air) beetje afhankelijk van spec en werkelijke prijzen.
Daarnaast ook wel benieuwd wat de AW Ultra 3 gaat worden...

kan mogelijk weer een wat duurdere maand gaan worden... maar ach uitsmeren over de komende 48 maanden en dan valt het allemaal wel mee ;-)

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Gr4mpyC3t schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:03:
[...]

In het buitenland is het tegenwoordig ook prima geregeld hé? Dit jaar was ik buiten de Europese Unie en ook daar wordt netjes geadverteerd met e-sims. Ontzettend blij mee, scheelt een hoop gedoe met zoeken naar simkaarten in tankstations en zo. :P
Ik heb dat met Airalo gedaan. eSIM stond al klaar voordat we vertrokken. Na landing (dus ook buiten EU alhier) eSIM geactiveerd.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Wel apart dat de variant met simkaart minder batterijcapaciteit heeft dan de variant zonder. Dan vraag ik mij toch af hoe het zit met de Hong Kong versie van de iPhone Pro met twee simkaartsloten. Ik hoop dat ze er eentje laten vervallen en esim gaan ondersteunen. Scheelt toch 280euro (iPhone Pro 16 HK vs NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik ben wel heel benieuwd hoe Apple gaat verpakken dat ze de Strap hebben uitgevonden :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:11
Denman schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:19:
Ik ben wel heel benieuwd hoe Apple gaat verpakken dat ze de Strap hebben uitgevonden :+
Ik denk dat dit het One More Thing onderwerp wordt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:24
Denman schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:19:
Ho ho. Niet zomaar een strap hè. Maar een heuse iStrap _O- oOo

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:03:
[...]

Batterij conditie 100%.
Je vertelt er niet bij dat je toestel 3 maanden geleden omgeruild is vanwege een defect… Boef :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04
alienfruit schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:15:
Wel apart dat de variant met simkaart minder batterijcapaciteit heeft dan de variant zonder. Dan vraag ik mij toch af hoe het zit met de Hong Kong versie van de iPhone Pro met twee simkaartsloten. Ik hoop dat ze er eentje laten vervallen en esim gaan ondersteunen. Scheelt toch 280euro (iPhone Pro 16 HK vs NL)
Een fysieke sim kaart heeft ruimte nodig... meer dan een piepklein chippie op een moederbord. En dus daarom minder ruimte voor accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
alienfruit schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:15:
Een fysieke tray verbruikt energie, een esim vrijwel niet.
Kan me niet voorstellen dat ze 2 verschillende accu’s op de markt gaan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:53:
[...]

Je vertelt er niet bij dat je toestel 3 maanden geleden omgeruild is vanwege een defect… Boef :9
Doet ook niet echt terzake, wordt het alleen maar erger van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:53
Toppe schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:02:
[...]

Hoezo niet? Ze zetten al veel verschillende versies in de markt qua simkaartslot (3 versies). In de versie zonder simkaartslot zit er gewoon een rubberblokje op die plek. Als ze die vullen met accu scheelt dat toch weer.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Sluuz schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:07:
[...]

Hoezo niet? Ze zetten al veel verschillende versies in de markt qua simkaartslot (3 versies). In de versie zonder simkaartslot zit er gewoon een rubberblokje op die plek. Als ze die vullen met accu scheelt dat toch weer.
Een rubberblokje is voordeliger dan een extra accu.

Edit; ik heb het ook over twee versies qua accu, niet qua toestel

[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 08-09-2025 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04
Toppe schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:02:
[...]

Euh... het gaat toch over de capaciteit? Die verandert alleen met het formaat (of andere techniek), niet door meer/minder verbruik? Dus ik zou toch eerder zeggen dat het komt omdat een fysiek sim slot ruimte inneemt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQVemH_htj-RFC9Jf_GNSR4Jr14=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Q3e5hWr3rSb3mcufv0H5meEL.png?f=fotoalbum_large

Ik krijg inmiddels al advertenties van Nudient op m’n Instagram.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
@Agostino
Check dbrand eens.. sry tim lol :9
https://dbrand.com/?srslt...EFUs7mC6l04EF7h9mvb5u3c4X

[ Voor 5% gewijzigd door BigF25 op 08-09-2025 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:13
Donstil schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:10:
Crossbody ook he, dus dan is dat "de iphone pro max kan niet in mijn broekzak" geneuzel ook weg.
Koop gewoon het Crossbody touw en rock het alsof je in Rotterdam Zuid bent.
In Rotterdam-Zuid lopen vast een Jaap, Willem of Hans met een schoudertasje rond, die het Crossbody concept met daaraan een iPhone 17 weten te waarderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Jumpman schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:07:
Is dit een ding? Ik ken niemand met dit soort straps, Ik zie ze weleens op een terras bij vrouwen die ook een tasje hebben.
Het is erg handig als je op vakantie bent en je druk bezig bent de toerist uit te hangen. Hoef je telefoon niet uit je broekzak te halen etc. Vraag mij nu wel af wat ze nou precies doen in Rotterdam Zuid?

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 08-09-2025 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
alienfruit schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:50:
[...]

Het is erg handig als je op vakantie bent en je druk bezig bent de toerist uit te hangen. Hoef je telefoon niet uit je broekzak te halen etc. Vraag mij nu wel af wat ze nou precies doen in Rotterdam Zuid?
Behalve makkelijker te stelen, lijkt me ook dat een telefoon makkelijker beschadigt aan zo'n strap? Of is dat juist de bedoeling :9 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Tdem schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:10:
[...]

Behalve makkelijker te stelen, lijkt me ook dat een telefoon makkelijker beschadigt aan zo'n strap? Of is dat juist de bedoeling :9 ;(
Staaldraadje er doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dbrand was ook al lekker bezig toen de Switch 2 nog aangekondigd moest worden. Hebben case makers als Dbrand dan geen zakelijke relatie met de hardware makers? Het lijkt me dat dit soort acties worden niet gewaardeerd door bedrijven als Apple en Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Mog schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:13:
[...]

Dbrand was ook al lekker bezig toen de Switch 2 nog aangekondigd moest worden. Hebben case makers als Dbrand dan geen zakelijke relatie met de hardware makers? Het lijkt me dat dit soort acties worden niet gewaardeerd door bedrijven als Apple en Nintendo.
Stond toevallig dit weekend een artikel over op MacRumors. Ik dacht ook altijd dat die grote hoesboeren als eerste samples kregen van Apple onder embargo. Maar ze doen het volledig op eigen inlichtingen. https://www.macrumors.com...reveal-iphone-17-designs/
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste

Let op:
Voor slowchat kun je ook terecht in #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topic report aan en reageer hier niet op.