Ja wordt mijn eigen telefoon, dus geen doorverkoop. Ik ga t gewoon proberen :-)Ulysses schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 06:59:
[...]
Rechtspersonen zijn in het geheel zelfs bedacht om bedrijven, overheden en andere niet-natuurlijk 'personen' of 'lichamen' mee te beschrijven ;-) Mensen van vlees en bloed wordt denk ik, educated guess, in jouw voordeel uitgelegd. Een zaak er van maken is niet de moeite en als het duidelijk is dat de eindklant een consument is, dan telt dat. Maar ik zal het zelf ook gaan ervaren met de Mobiel op naam van mijn eenmanszaak. Vooralsnog is het inruil aanbod meegestuurd gewoon. Bij een eenmanszaak is de Rechtspersoon ook gelijk aan de natuurlijke persoon, dwz er is geen onderscheid voor de wet van het handelen van mijn onderneming of mijn persoon als het er op aan komt. Of dit voor een BV ook zo geldt, weet ik niet 100% zeker, maar de clausule lijkt vooral te slaan op dat het geen wederverkoop (door bedrijven) van voordelen voor eindgebruikers wil faciliteren. Dus als het gewoon (ook) jouw persoonlijke mobiel wordt en als zodanig gebruikt, zal het okay zijn.
[Afbeelding] - Om moverende redenen heb ik de regels met het adres en Inruil-ID# niet gescreenshot, maar deze staat op naam van mijn onderneming.
Gisteren met KPN gebeld om 15u en vandaag wordt mijn Pixel 10 Pro 512GB Moonstone bezorgd. Lijkt dus wel goed te zitten met de voorraden.
Met inleveren van m'n Pixel 6 pro 256GB betaal ik 577 euro voor het toestel en maandelijks 2550 euro voor m'n unlimited 600 abonnement, mede dankzij KPN ook thuis te hebben. Gebruik makend van alle opties en ook het verlengen van 2 kids abonnementen (nu 1 kids, 1 teen) betaal ik ruim 50 euro per maand minder nu ik m'n Netflix premium abonnement ook naar KPN Netflix basic heb gehaald.
Met inleveren van m'n Pixel 6 pro 256GB betaal ik 577 euro voor het toestel en maandelijks 2550 euro voor m'n unlimited 600 abonnement, mede dankzij KPN ook thuis te hebben. Gebruik makend van alle opties en ook het verlengen van 2 kids abonnementen (nu 1 kids, 1 teen) betaal ik ruim 50 euro per maand minder nu ik m'n Netflix premium abonnement ook naar KPN Netflix basic heb gehaald.
Zou je kunnen laten weten of dit werkt? Heb nog een oude Samsung S8 liggen die niet meer aangaat en daardoor ook 0 euro waard is.greatgonzo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 07:13:
Ik ga straks naar Utrecht om het te proberen. Maar t.a.v. het inruiltoestel. In de toelichting van Vodafone staat:
[...]
Op de google site vind ik geen specifieke eis. Waarom ik het vraag: ik wil de oude Iphone SE van mijn vrouw inleveren (de 2016 versie). Maar recommerce geeft €0 waarde aan. Volgens VF gaat dit niet, maar bij google zie ik het niet.
Weet iemand of je telefoon toch echt waarde moet hebben?
Same. Gebrek aan communicatie vanuit Belsimpel is wel erg jammer zo. Ik heb geduld, want mijn Pixel 7 pro werk an sich nog prima. Maar het voelt toch karig.Oceanview schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:05:
Gelukkig komt vandaag wel mijn hoesje binnen van de Pixel 10 Pro, de telefoon die blijft nog hangen bij Belsimpel.
je zou evt je (pre) order kunnen annuleren en een nieuwe plaatsen. Volgens hun site momenteel:OKAMI64 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:47:
[...]
Same. Gebrek aan communicatie vanuit Belsimpel is wel erg jammer zo.
''Op voorraad: Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis''
geen idee hoe betrouwbaar dat is uiteraard.
Geduld heb ik ook alleen ik heb als adres mijn werk gegeven omdat normaliter met pre-orders de verwachte levertijd niet klopt. Stel dat ze morgen wel gaan uitleveren is het zaterdag en is het kantoor dicht.OKAMI64 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:47:
[...]
Same. Gebrek aan communicatie vanuit Belsimpel is wel erg jammer zo. Ik heb geduld, want mijn Pixel 7 pro werk an sich nog prima. Maar het voelt toch karig.
Dus misschien straks even bellen met de vraag of ze het verzendadres nog kunnen aanpassen.
Ligt niet aan de voorraad maar aan de abo aanvraag. Dat blijft dus hetzelfde.._Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:04:
[...]
je zou evt je (pre) order kunnen annuleren en een nieuwe plaatsen. Volgens hun site momenteel:
''Op voorraad: Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis''
geen idee hoe betrouwbaar dat is uiteraard.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Doet Google er niet maanden over om de cashback te regelen? Dan ben je toch al te laat?Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 07:00:
[...]
Gisteren op de gok alles met het aanvraagformulier opgestuurd. (Dus zonder dat ik een telefoon heb opgestuurd). Als het niet wordt goedgekeurd stuur ik de telefoon alsnog op.
Loopt via myactions. Geen idee hoe snel die zijn. Via recommerce vorig ging het allemaal vrij snel soepel.buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:17:
[...]
Doet Google er niet maanden over om de cashback te regelen? Dan ben je toch al te laat?
ah oke, als ik nu een Pixel 10 Pro (XL) selecteer met een 1 maandelijke Odido abo heb ik deze morgen in huis.Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:16:
[...]
Ligt niet aan de voorraad maar aan de abo aanvraag. Dat blijft dus hetzelfde..
Dan ga je dus voor op de mensen die een pre order (van bijv 24 aug) hebben staan.
Ik verwacht dat je gewoon achteraan de rij komt met Odido aanvragen. En als dat vandaag dus niet lukt krijg je morgen niks. Staat er ook niet meer zoiets bij van provider afhankelijk?_Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:24:
[...]
ah oke, als ik nu een Pixel 10 Pro (XL) selecteer met een 1 maandelijke Odido abo heb ik deze morgen in huis.
Dan ga je dus voor op de mensen die een pre order (van bijv 24 aug) hebben staan.
Dat is een standaard tekst op de site en zoals gezegd slaat dat op de voorraad._Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:24:
[...]
ah oke, als ik nu een Pixel 10 Pro (XL) selecteer met een 1 maandelijke Odido abo heb ik deze morgen in huis.
Zoals ik al aangaf; icm met een 1 maandelijks abo.Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:26:
[...]
Ik verwacht dat je gewoon achteraan de rij komt met Odido aanvragen. En als dat vandaag dus niet lukt krijg je morgen niks. Staat er ook niet meer zoiets bij van provider afhankelijk?
Benieuwd of je gelijk hebt. In ieder geval licht misleidend om dan te adverteren met 'morgen in huis' mocht jij het bij het rechte eind hebben
duidelijk, tnx. Als ik namelijk de bestelling zou doorzetten met een 1 maandelijks Odido abo krijg ik dus de melding ''morgen bezorgd'', dat is dus zoals jij aangeeft puur de voorraad.Mother_lepard schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:28:
[...]
Dat is een standaard tekst op de site en zoals gezegd slaat dat op de voorraad.
De storing is pas zo'n 3 dagen bekend bij Odido, wellicht moet Belsimpel nog de eigen site her en der aanpassen.
[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 29-08-2025 09:37 ]
Geloof jij nog steeds in dat "storing" verhaal?_Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:32:
[...]
De storing is pas zo'n 3 dagen bekend bij Odido, wellicht moet Belsimpel nog de eigen site her en der aanpassen.
geen idee, maar betrouwbaar is Belsimpel in deze totaal niet. Zie paar laatste voorgaande berichten van mij.Bartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:38:
[...]
Geloof jij nog steeds in dat "storing" verhaal?
Maar goed, mensen hier zeggen dus dat het gaat om de voorraad. Lichtelijk vreemd dan dat als ik dus een bestelling doorzet met 1 mnd Odido, 'morgen bezorgd' zie...
Hang net op met Belsimpel ivm mijn annulering.
Het kan ong 5 dagen duren voordat mijn annulering daadwerkelijk doorgezet en verwerkt zal worden door Team Abonnementen. En daarna nog 5 dagen wachten tot terugbetaling.
In het verleden wel eens een lopende bestelling geannuleerd bij Belsimpel. Binnen 5 minuten bevestiging van annulering, nu met mijn Pixel bestelling 5 dagen wachten op annulering
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 29-08-2025 09:45 ]
Klein rijtje bij hoog Catharijne.. mannetje of 20
Hopelijk hebben ze er een paar 100 op voorraad liggengreatgonzo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:45:
Ik heb ooit eens bij Vodafone een Samsung gekocht bij zo'n actie. Die was ook op=op, maar iedereen die in de rij stond kreeg er een, ook toen ze op waren, die werden thuisgestuurd.
Met gestrekt been.
Krijg door 33 mensen in de rij nu.greatgonzo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:45:
Ik had het geld 1 werkdag later al op mijn rekening hoor. Annuleer knopje ging vrijwel instant. Mijn status was die wacht op odido beoordeling. Wellicht zijn jouw files echt al doorgezet, en moet je daarom wachten op terug koppeling van odido. Lijk me allemaal wel plausibel._Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:41:
[...]
geen idee, maar betrouwbaar is Belsimpel in deze totaal niet. Zie paar laatste voorgaande berichten van mij.
Maar goed, mensen hier zeggen dus dat het gaat om de voorraad. Lichtelijk vreemd dan dat als ik dus een bestelling doorzet met 1 mnd Odido, 'morgen bezorgd' zie...
Het kan ong 5 dagen duren voordat mijn annulering daadwerkelijk doorgezet en verwerkt zal worden door Team Abonnementen. En daarna nog 5 dagen wachten tot terugbetaling.
In het verleden wel eens een lopende bestelling geannuleerd bij Belsimpel. Binnen 5 minuten bevestiging van annulering, nu met mijn Pixel bestelling 5 dagen wachten op annulering
Ik kijk of ik een ander toestel kan inruilen, dus eerst opsturen en als die goed wordt gekeurd beslis ik dan wel ipv van te voren. Het is gewoon druk en veel handmatig. Genoeg voorraad dit jaar vergeleken met vorig jaar.
[ Voor 11% gewijzigd door xoror op 29-08-2025 10:06 ]
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Net dus al een mail dat het goedgekeurd is zonder daadwerkelijk een toestel op te sturen.buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:17:
[...]
Doet Google er niet maanden over om de cashback te regelen? Dan ben je toch al te laat?
/f/image/CHne8SicCeFX1dQxgsfoFq6l.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-08-2025 10:07 ]
Hier ook de bevestiging al binnen.Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:04:
[...]
Net dus al een mail dat het goedgekeurd is zonder daadwerkelijk een toestel op te sturen.
[Afbeelding]
Ik heb gisteren het toestel wel opgestuurd, maar had ook al zo'n donkerbruin vermoeden dat het er geen goede check op zit. Misschien een kleine kans dat er achteraf nog wordt gecontroleerd?
Maar goed, de Moto E14 op Marktplaats kostte mij slechts €40 en Recommerce geeft er €36 voor. Het kost me maar €4 om binnen de lijntjes te kleuren en er zeker van te zijn geen gedoe te hebben achteraf, dus prima
Als de annulering zelf 5 werkdagen duurt (los van de verwerkingstijd van de betaling) zou het betekenen dat je abonnementsaanvraag (al dan niet handmatig) is/of momenteel wordt verwerkt?_Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:41:
[...]
geen idee, maar betrouwbaar is Belsimpel in deze totaal niet. Zie paar laatste voorgaande berichten van mij.
Een annulering van een nog niet verwerkte aanvraag is instant en je hoeft alleen te wachten op de terugbetaling.
[ Voor 39% gewijzigd door mrhp op 29-08-2025 10:38 ]
Keep us postedgreatgonzo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:45:
Hier ook nog geen nieuws, bestelling van de 24ste. Uiteraard jammer, want ik wil graag die hele telefoon goed instellen, maar gebruiken kan toch nog niet, mijn hoesje en screenprotector zijn nog onderweg vanuit China. Tevens ook een Qi2 oplader van Baseus besteld, eens kijken of ik een mooie dock kan ontwerpen voor mijn telefoon en horloge (Huawei GT5).
Ga de 8ste op vakantie, dus verwacht dat die er dan wel is.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Net Belsimpel gebeld. Ze moeten alle orders handmatig verwerken. Ze denken dat het vandaag allemaal gaat lukken en anders morgen.
VF hoog Catharijne is alleen met een Red abonnement. Dus je kunt (in eerste) instantie geen goedkoop start abbo nemen.
Maar, je kunt deze dus inderdaad later naar beneden bijstellen voor €25
Op zich niet erg dan maar een paar euro meer.greatgonzo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:05:
VF hoog Catharijne is alleen met een Red abonnement. Dus je kunt (in eerste) instantie geen goedkoop start abbo nemen.
Is de actie exclusief de €250 van Google?
En heb je gecheckt of ze een beetje voorraad hebben?
Ook wel grappig: had bij Recommerce de allerslechtste staat doorgegeven voor mijn S10e, dan zou ik er 17 euro voor krijgen. Net bevestiging dat ze 23 euro overmaken haha
250 gaat er nog van af.vanStriean schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:07:
[...]
Op zich niet erg dan maar een paar euro meer.
Is de actie exclusief de €250 van Google?
En heb je gecheckt of ze een beetje voorraad hebben?
Vooraad, geen idee. Dozen leken aardig vol maar staat nu ook wel 50 man in de rij. Zal zo eens vragen. Moet half uurtje wachten voor goedkeuring
Wat doen ze eigenlijk met die oude beschadigde telefoons? Ooit nog refurbished aangeboden of naar andere landen?
Halen ze daar niet gewoon dat microgrammetje goud uit? 🤣TheGabeMan schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:23:
Wat doen ze eigenlijk met die oude beschadigde telefoons? Ooit nog refurbished aangeboden of naar andere landen?
Hoe kritisch zijn ze op het model toestel dat je inlevert? Het model wat ik heb stond niet als optie op hun website, dus ik overweeg nu ook Odidogreatgonzo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:12:
[...]
250 gaat er nog van af.
Vooraad, geen idee. Dozen leken aardig vol maar staat nu ook wel 50 man in de rij. Zal zo eens vragen. Moet half uurtje wachten voor goedkeuring
In tegenstelling tot wat je zou verwachten, moet je volgens de voucher inruilen via Google ipv Vodafone zelf. Correct @greatgonzo ?mailis schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:37:
[...]
Hoe kritisch zijn ze op het model toestel dat je inlevert? Het model wat ik heb stond niet als optie op hun website, dus ik overweeg nu ook Odido
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Ja, je kunt wel inleveren bij VF, maar krijgt dan een inlever bewijs.geelers schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:38:
[...]
In tegenstelling tot wat je zou verwachten, moet je volgens de voucher inruilen via Google ipv Vodafone zelf. Correct @greatgonzo ?
Omwille van de drukte nu niet mijn zeer oude toestel ingeleverd, doe ik een dezer dagen wel
[ Voor 12% gewijzigd door greatgonzo op 29-08-2025 11:42 ]
Dat biedt mogelijkheden, ik ga nog eens vergelijken thanks!
Haha ik wist, alleen met Red abo geldig. Toch maar meegenomen met een red abo van 22,50...zet hem wel later naar beneeMother_lepard schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:03:
[...]
Ja lekker duidelijk dit. Net contact gehad via de chat: diegene is stellig dat het alleen met een 2 jarig Red Unlimited kan... Weer een communicatie bedrijf klein in kan zijn.
Ah nu krijg ik als afsluitng dit:
"Voor de duidelijkheid
Je kan met elk abonnementsvorm in aanmerking komen voor deze actie , maar dan wel 2 jaar contract.
Voor de actie met extra 2,50 euro korting is het alleen geldig voor de Red Unlimited abonnement.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en nogmaals excuses voor de verwarring!"
Vandaag stond de DHL bezorger dan wel op de stoepEagleTitan schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:37:
De T&T binnen van de Google store voor de 10 Pro XL (moonstone), maar dat wordt dan waarschijnlijk niet leveren vandaag, verwachte leverdatum is verschoven naar morgen.
:strip_exif()/f/image/fFBrUTiTANw9KooinNTks3xF.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je dat formulier voor je inruil van je oude toestel met of zonder handtekening geupload bij Google?Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:04:
[...]
Net dus al een mail dat het goedgekeurd is zonder daadwerkelijk een toestel op te sturen.
[Afbeelding]
Welk hoesje en screen protector heb je besteld? 😁Benjamin- schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:01:
Hier ook nog geen nieuws, bestelling van de 24ste. Uiteraard jammer, want ik wil graag die hele telefoon goed instellen, maar gebruiken kan toch nog niet, mijn hoesje en screenprotector zijn nog onderweg vanuit China. Tevens ook een Qi2 oplader van Baseus besteld, eens kijken of ik een mooie dock kan ontwerpen voor mijn telefoon en horloge (Huawei GT5).
Ik heb em binnen met de DHL!
Ben aan het spelen voorlopig dus!
Fijn weekend iedereen!
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Zonder (gewoon de pdf die je in de mail kreeg screenshot van gemaakt en doorgestuurd)wesley007! schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:08:
[...]
Heb je dat formulier voor je inruil van je oude toestel met of zonder handtekening geupload bij Google?
[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-08-2025 12:13 ]
De Pixel 10 Pro XL die ik had besteld bij Belsimpel met een maandelijks opzegbaar Odido abonnement is zojuist binnen gekomen
. Hopelijk zijn die van jullie er ook allemaal snel!
[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 29-08-2025 12:32 ]
Hier ook de 10 pro binnen gekregen via Odido/Belsimpel. Wel gek is dat ik op het portal van Odido een andere maandprijs zie dan bij Belsimpel.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de 1 jaar Google AI Pro t.w.v. €263,- kan claimen? Ik kan dit in de actievoorwaarden niet terugvinden en ook niet in mijn google account.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de 1 jaar Google AI Pro t.w.v. €263,- kan claimen? Ik kan dit in de actievoorwaarden niet terugvinden en ook niet in mijn google account.
Zonet de Pixel 10 256Gb Obsidian opgehaald bij de Belsimpel winkel! De eerste indruk is erg goed!
Eindelijk: verzendbevestiging van Belsimpel!
Heb je al informatie van Odido over je abbo en heb je enig idee of je het al kan annuleren?Bartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:53:
Ja het nieuwe telefoonnummer van Odido staat in de mail van Belsimpel, dus wilde het abonnement koppelen in Mijn Odido, maar er wordt dan een bevestiging-sms met code naar het nieuwe nummer gestuurd... en die ontvang ik dus nog niet ;-) Best kans dat je dus 2 maanden aan Odido vast zit, maar so be it.buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:55:
[...]
Heb je al informatie van Odido over je abbo en heb je enig idee of je het al kan annuleren?
Je kunt dit claimen in de Gemini app!offkors schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:43:
Hier ook de 10 pro binnen gekregen via Odido/Belsimpel. Wel gek is dat ik op het portal van Odido een andere maandprijs zie dan bij Belsimpel.
On your Pixel 10, Pixel 10 Pro, Pixel 10 Pro XL, or Pixel 10 Pro Fold, open the Gemini app. If the app isn't preinstalled on your phone, you can download it from the Google Play Store. On the in-app banner that appears in the Gemini app, tap Check eligibility. If the offer isn’t there: In the app, tap on your Google Account profile icon. To manually check eligibility and reveal the offer, tap Upgrade to Gemini Advanced. On the giftbox screen, tap Start Trial. Enter a valid form of payment. To begin your trial membership, tap Subscribe. |
Wanneer had jij besteld?Bartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:53:
23 augustus besteld, 25 augustus betaald.
https://a.aliexpress.com/_Ezdufqmwesley007! schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:10:
[...]
Welk hoesje en screen protector heb je besteld? 😁
Dit als screenprotector. Die kits zijn wel enorm handig met plaatsen. Heb er ook gelijk 4 besteld (eerst werden ze alleen per 2 aangeboden), ik heb die dingen graag op voorraad, zeker gezien je weleens een stofje er tussen kan krijgen, en het vervelend zou zij als je weer weken moet wachten.
Ik heb 3 simpele hoesjes besteld, alle 3 geel, zoals deze:
https://a.aliexpress.com/_Euz8PSI
Heb er 3 gedaan, omdat het altijd afwachten is hoe de kleur precies uitvalt, en of die er echt netjes omheen zit.
Verder heb ik 2 magnetische kickstands besteld.
https://a.aliexpress.com/_EHzjnQq
https://a.aliexpress.com/_ExJ52jU
Edit: mail binnen dat de aanvraag is afgerond, komt morgen binnen. Besteld de 24ste
[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 29-08-2025 13:13 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Abonnement lijkt geaccepteerd!Rubik_31415 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 23:48:
Ook hier:
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido
Verwachte bezorging: 30-08-2025 (overmorgen)
Zaterdag ben ik in ieder geval meer thuis dan morgen... Voor de volledigheid: bestelling geplaatst op 24-08-2025, 00:01
Status: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Bezorgdatum: 30-08-2025 (morgen)
Ik heb de bevestiging van Belsimpel nu ook binnen! Besteld op 24 augustus met Odido maandelijks abbo.
Oke, mijne is besteld op dinsdag, hopelijk ben ik ook nog vandaag aan de beurt!love-nijntje schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:14:
Ik heb de bevestiging van Belsimpel nu ook binnen! Besteld op 24 augustus met Odido maandelijks abbo.
Vraag me af of die hoesjes zonder Qi2 magneten nog veel invloed hebben op de werking van de mangeten. De officiele hoesjes van Google zelf hebben namelijk ook magneten in de hoesjes.Benjamin- schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:12:
[...]
https://a.aliexpress.com/_Ezdufqm
Dit als screenprotector. Die kits zijn wel enorm handig met plaatsen. Heb er ook gelijk 4 besteld (eerst werden ze alleen per 2 aangeboden), ik heb die dingen graag op voorraad, zeker gezien je weleens een stofje er tussen kan krijgen, en het vervelend zou zij als je weer weken moet wachten.
Ik heb 3 simpele hoesjes besteld, alle 3 geel, zoals deze:
https://a.aliexpress.com/_Euz8PSI
Heb er 3 gedaan, omdat het altijd afwachten is hoe de kleur precies uitvalt, en of die er echt netjes omheen zit.
Verder heb ik 2 magnetische kickstands besteld.
https://a.aliexpress.com/_EHzjnQq
https://a.aliexpress.com/_ExJ52jU
Edit: mail binnen dat de aanvraag is afgerond, komt morgen binnen. Besteld de 24ste
Mijn Spigen hoesje voor de Pixel 10Pro heeft ook zelf magneten, daar hangt nu ook de wallet aan
Net mijn Odido abbo opgezegd (telefonisch). Helaas moet je 2 maanden betalen, ook als is het abonnement vandaag ingegaan.
Mijn abonnement is net geregeld door Belsimpel, ingangsdatum vandaag. Ik zag 'm al in m'n Odido account staan, dus ik heb via het online opzegformulier opgezegd. Formulier gaf zelf al als vroegste datum 29/9, dus die heb ik laten staan. Dus ik hoef maar één maand te betalen.buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:37:
Net mijn Odido abbo opgezegd (telefonisch). Helaas moet je 2 maanden betalen, ook als is het abonnement vandaag ingegaan.
Voor degenen die willen gaan voor de Vodafone actie in utrecht, ze hebben alleen de zwarte versie op voorraad.
Ik heb 3 uur in de rij gestaan, maar hij loopt nu aardig op z'n einde. Het leek wel alsof ze nog genoeg voorraad hadden, dus wellicht kun je later dit weekend ook nog langs gaan.
Heb uiteindelijk een Start M abonnement voor 12,50 per maand kunnen afsluiten met een toestel prijs van 438 euro. Het is dus niet enkel de Red abonnementen.
De 250 inruil korting komt daar nog bovenop, dus effectief heb je de Pro 256 GB voor 188 euro, min nog eens de waarde van je inruil telefoon. Belachelijk goedkoop.
Ik heb 3 uur in de rij gestaan, maar hij loopt nu aardig op z'n einde. Het leek wel alsof ze nog genoeg voorraad hadden, dus wellicht kun je later dit weekend ook nog langs gaan.
Heb uiteindelijk een Start M abonnement voor 12,50 per maand kunnen afsluiten met een toestel prijs van 438 euro. Het is dus niet enkel de Red abonnementen.
De 250 inruil korting komt daar nog bovenop, dus effectief heb je de Pro 256 GB voor 188 euro, min nog eens de waarde van je inruil telefoon. Belachelijk goedkoop.
Dat is zeker de vraag. Ik kon echter geen gele hoesjes vinden met die magneten, dus ik ga dit wel proberen. Waarschijnlijk zien we zat aanbod in een paar weken.TheFes schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:25:
[...]
Vraag me af of die hoesjes zonder Qi2 magneten nog veel invloed hebben op de werking van de mangeten. De officiele hoesjes van Google zelf hebben namelijk ook magneten in de hoesjes.
Mijn Spigen hoesje voor de Pixel 10Pro heeft ook zelf magneten, daar hangt nu ook de wallet aan
hmm, de meneer van de klantenservice klonk niet heel zelfverzekerd, dus misschien toch maar 1 maand voor mij dan. Ik zie mijn abnnement er nog niet in staanlove-nijntje schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:40:
[...]
Mijn abonnement is net geregeld door Belsimpel, ingangsdatum vandaag. Ik zag 'm al in m'n Odido account staan, dus ik heb via het online opzegformulier opgezegd. Formulier gaf zelf al als vroegste datum 29/9, dus die heb ik laten staan. Dus ik hoef maar één maand te betalen.
Zit de Odido simkaart bij het Belsimpel pakketje?
Bedankt voor de update, ik zal er rond 4 uur zijn verwacht ik. Wilde eigenlijk de grijze, maar zwart is ook oké en zeker voor die prijsSelien schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:44:
Voor degenen die willen gaan voor de Vodafone actie in utrecht, ze hebben alleen de zwarte versie op voorraad.
Je kunt andere kleuren morgen thuis laten bezorgen, dus ook nog een optie. Ik was echter ongeduldig 😉vanStriean schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:52:
[...]
Bedankt voor de update, ik zal er rond 4 uur zijn verwacht ik. Wilde eigenlijk de grijze, maar zwart is ook oké en zeker voor die prijs
Net de DHL bezorger aan de deur, maar geeft mij alleen het doosje voor de retourzending 
Klopt het dat dit doosje en de telefoon zelf twee losse zendingen zijn?
Edit: Ik zie in de Google store inderdaad twee verschillende tracking code's, dus klopt wel. Beetje een teleurstelling wel, maar goed.
Klopt het dat dit doosje en de telefoon zelf twee losse zendingen zijn?
Edit: Ik zie in de Google store inderdaad twee verschillende tracking code's, dus klopt wel. Beetje een teleurstelling wel, maar goed.
[ Voor 29% gewijzigd door Frikandel op 29-08-2025 14:04 ]
Dit had ik sowieso al ingecalculeerd, maar goed om te lezen dat de 'truc' wel gewoon echt werkt.buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:37:
Wel echt vreemd dat het zo kan/mag, want wie kost dit geld?

Ik loop ook net naar buiten na 2.5 uur. Moeite waard welSelien schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:44:
Wel bijzonder dat vanmorgen het iemand niet gelukt was met Start abbo...
Na aanleiding van een andere gebruiker die maar 1 maand hoefde te betalen, heb ik even opnieuw gebeld en navraag gedaan. Abonnement wordt op 29 september beindigd, dus ik hoef maar 1 maand te betalen ipv 2.Tralapo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:03:
[...]
Dit had ik sowieso al ingecalculeerd, maar goed om te lezen dat de 'truc' wel gewoon echt werkt.
Wel echt vreemd dat het zo kan/mag, want wie kost dit geld?
dinsdag 26e besteld bij Belsimpel met Odido 1 maand abo, zojuist de melding dat de bestelling klaar is om verzameld te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door SebasFM op 29-08-2025 14:13 . Reden: winkel toegevoegd voor de verduidelijking ]
Ja verkoper was heel stellig dat het pas vanaf Red kon. Ik nog zeggen dat klantenservice van de week wat anders zei. Hij navragen. Nee kon niet.BBBrt schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:05:
[...]
Ik loop ook net naar buiten na 2.5 uur. Moeite waard wel
Wel bijzonder dat vanmorgen het iemand niet gelukt was met Start abbo...
Nice, mijn maandelijks opzegbaar Odido abonnement (dinsdag besteld via Belsimpel) is nu ook verwerkt!
Voor mij ook zojuist bevestiging dat contract is verwerkt en morgen telefoon wordt geleverd!Jurbatov schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:02:
Ik heb mijn 10 Pro 256GB op de 23e besteld bij Belsimpel met een maandelijks opzegbaar contract bij Odido. Net mail gehad dat de provider meer tijd nodig heeft, 1 a 2 dagen.
Goed om te lezen dat voor sommige Tweakers de Belsimpel (maandelijks Odido) al verzendbevestiging hebben gehad
Ik heb mijn Odido account ook al aangemaakt. Hebben jullie gelijk contract opgezegd? Of eerst gewacht tot telefoon binnen is?
Ze hebben zeker niet alleen zwart, afhankelijk van welk model je wilt. Ik ben zojuist de deur gelopen met een Pixel 10 Pro XL 256GB moonstone!Selien schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:44:
ja hier ook, 256 gb Pro XL MoonstoneUpbeat schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:23:
[...]
Ze hebben zeker niet alleen zwart, afhankelijk van welk model je wilt. Ik ben zojuist de deur gelopen met een Pixel 10 Pro XL 256GB moonstone!
Dat is een mooie meevaller!Upbeat schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:23:
[...]
Ze hebben zeker niet alleen zwart, afhankelijk van welk model je wilt. Ik ben zojuist de deur gelopen met een Pixel 10 Pro XL 256GB moonstone!
Als er geen voorraad is, krijg je je gewenste model thuis gestuurd!
Ik had gisteren precies hetzelfde probleem bij die geweldige DHL. Na check van de status vanochtend bleek het pakket opeens retour naar Belsimpel te zijn verzonden. Prutsers!
Ik hoop dat jou niet hetzelfde overkomt.
Na een uur wachten loop ik de Vodafoon winkel in Utrecht uit met 10 Pro XL moonstone! Mijn eerste Pixel. Kom van samsung A53s 5G die de inruil ingaat en met cde 250 euro Google bonus heb ik een 10 pro xl voor 350 euro. Dat is mooi !
Net bij Odido telefonisch mijn abonnement opgezegd. Pakketje Belsimpel komt pas morgen, maar in de e-mails stond het nieuwe nummer en dat is voldoende. Einddatum is 29-09, dus 1 maand abo-kosten.
Hoe kan je het abonnement opzeggen op basis van enkel het nieuwe nummer?Bartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:08:
Net bij Odido telefonisch mijn abonnement opgezegd. Pakketje Belsimpel komt pas morgen, maar in de e-mails stond het nieuwe nummer en dat is voldoende. Einddatum is 29-09, dus 1 maand abo-kosten.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Google One App openenoffkors schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:43:
En als je al Google AI Pro had gekocht, krijg je je geld dus terug en alsnog een jaar gratis:
/f/image/O2UOyak1cZ0fMCR9xOzK97R0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Ulysses op 29-08-2025 15:16 ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Door te bellen met Odido, kiezen voor Opzeggen.P1nGu1n schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:10:
[...]
Hoe kan je het abonnement opzeggen op basis van enkel het nieuwe nummer?
Ze vragen dan welk 06-nummer je wilt opzeggen, dat geef je door.
Ze checken nog enkele gegevens (in mijn geval alleen geboortedatum).
Klaar. (Moet wel nog de bevestigingsmail krijgen)
Dit betekent dus wel dat je in principe van iemand waar je telnr + geboortedatum van weet, het abonnement kunt opzeggen hahaha
Odido aanvraag is er eindelijk door bij Belsimpel. Bestelling wordt verzameld. Hopelijk morgen geleverd, dan.
De rij bij Vodafone is zo goed als weg. De pixel 10 pro 266gb moonstone was niet meer op voorraad, dus wordt morgen geleverd.
Mijn status van Belsimpel staat op klaar om verzameld te worden.Bartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:08:
Kan ik nu odido al opzeggen of beter wachten tot de telefoon verstuurd is?
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Ik zou nog heel even wachten tot ie op Verzonden staat. Dat duurt niet lang meer.maartenford schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:38:
[...]
Mijn status van Belsimpel staat op klaar om verzameld te worden.
Kan ik nu odido al opzeggen of beter wachten tot de telefoon verstuurd is?
Net ook gedaan. In PostNL staat inmiddels een T&T voor het toestel en het abonnement is vandaag gestart.Bartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:14:
[...]
Door te bellen met Odido, kiezen voor Opzeggen.
Dit betekent dus wel dat je in principe van iemand waar je telnr + geboortedatum van weet, het abonnement kunt opzeggen hahaha
Ook opgezegd en bevestigd dat deze per 29 september stopt en ik dus één maand betaal.
Bij mij werd naast geboortedatum ook postcode en huisnummer gecheckt.
Bevestigingsmail van de opzegging is al binnen.
Wat gek, bij mij een uur later nog geen bevestigingsmail. Weer bellen dan maar...Rubik_31415 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:44:
[...]
Net ook gedaan. In PostNL staat inmiddels een T&T voor het toestel en het abonnement is vandaag gestart.
Ook opgezegd en bevestigd dat deze per 29 september stopt en ik dus één maand betaal.
Bij mij werd naast geboortedatum ook postcode en huisnummer gecheckt.
Bevestigingsmail van de opzegging is al binnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjuh1981 op 29-08-2025 15:50 ]
Ik heb ook geen toestel opgestuurd en binnen een uur had ik ook een goedkeuring op de mail!Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:04:
[...]
[Afbeelding]
Mijne is direct besteld bij de google store... Inderdaad. Gaat eigenlijk nooit fout met pakketjes, behalve als je er echt zin in hebt iets te ontvangen. Voorlopig is de status niet veel goeds...fresh2000 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:58:
[...]
Ik had gisteren precies hetzelfde probleem bij die geweldige DHL. Na check van de status vanochtend bleek het pakket opeens retour naar Belsimpel te zijn verzonden. Prutsers!![]()
Ik hoop dat jou niet hetzelfde overkomt.
Friday
August 29, 2025
10:58 AM (UTC +02:00)
Delivery interrupted, the parcel is delayed for one or two days
Friday
August 29, 2025
3:11 AM (UTC +02:00)
Delivery planned in the route of the courier
Thursday
August 28, 2025
9:42 PM (UTC +02:00)
Delivery planned at the CityHub
9:36 PM (UTC +02:00)
Processed at the sorting center
Monday
August 25, 2025
7:10 AM (UTC +02:00)
Shipment not yet received or processed
Shipment not yet received or processed
Ik heb wel een toestel klaarliggen voor verzending en heb deze aangemeld bij Vodafone, maar ik heb helemaal geen 'bewijs' of iets dergelijks gekregen. Vraag me nu dus af wat ik moet leveren als bewijs van aanmelding.Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:04:
[...]
[Afbeelding]
Of volgt er later nog een mail ofzo?
Dit heb ik net gedaan, en vervolgens kreeg ik de terugkoppeling van Odido dat zij niks voor me konden doen omdat ik het abonnement bij een externe partij (Belsimpel) heb afgesloten en alleen zij het kunnen opzeggenBartjuh1981 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:14:
[...]
Door te bellen met Odido, kiezen voor Opzeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door FSC1968 op 29-08-2025 16:32 ]
Worst case scenario neem je bij een goedkope provider een prepaid sim af waar je je Odido nummer naar toe laat porteren.
Toch wel fijn, net bij het dhl kantoor mijn pakket twv 1300 euro opgehaald zonder enige vorm van identificatie...
Ik kan m'n abonnement wel al aanpassen in de app, dus dat heb ik maar gedaan. Ik had er één van €30 (omdat zo de telefoon + één maand abonnement het goedkoopste was), maar dat heb ik ondertussen al verlaagd naar €16,50 (in de praktijk €9 vanwege andere abonnementen op hetzelfde adres).SebasFM schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:34:
Worst case scenario neem je bij een goedkope provider een prepaid sim af waar je je Odido nummer naar toe laat porteren.
Woensdag 27-8 een pixel 10pro moonstone 256 besteld met odido maandabonnement, vandaag bevestiging en verzending.
Hier ook opgezegd per telefoon, 29 sept. Uur later nog geen bevestiging per mail, dus hopelijk is het juist verwerkt
En ja hoor: plein voor mijn deur is opengebroken, dus DHL bezorger "kon het adres niet lokaliseren" (lees: geen zin om 50m om te lopen) en pakketje is weer terug naar depot.

_██_
(ಠ_ృ)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. 21e besteld, nu eindelijk bevestiging dat de verlenging van Odido erdoor is en het toestel verzameld wordt. Nu hebben ze een foutief toestelkrediet doorgegeven aan Odido, waardoor ik aanzienlijk meer moet betalen voor het toestel dan in het contract staat. Ik zie dus verschil tussen het contract bij Belsimpel en wat ik zie bij inloggen bij Odido.
Gebeld, ze gaan er achteraan en het oplossen...
De fouten blijven doorgaan.
Goed om even te controleren of de toestelkosten wel juist staan bij degene die dit leest.
Gebeld, ze gaan er achteraan en het oplossen...
De fouten blijven doorgaan.
Goed om even te controleren of de toestelkosten wel juist staan bij degene die dit leest.
[ Voor 10% gewijzigd door Coen543 op 29-08-2025 17:16 ]