Wat een regelrecht drama met Recommerce zeg...
Eind augustus toestel opgestuurd (middels zo'n locker) a.d.h.v. hun verzendlabel.
Volgende dag stond er dat het pakket was opgehaald, en toen stopte het.
Week later nog niet binnen, kreeg een automatische mail van dat ze nog niets hadden ontvangen.
Contact opgenomen met postnl, gaven aan onderzoek te doen, en paar dagen later een reactie dat ze niet weten waar het pakket is, en dat Recommerce als officiele verzender, dit verder met ze kan oppakken.
Recommerce wilde vervolgens allerlei informatie, tevens allemaal informatie die ze al hadden, maargoed alles braaf aangeleverd, vervolgens wilde ze nog meer informatie, en nog meer informatie, eerst ook een document waarbij ik nogeens ondertekende dat ik het product had opgestuurd (vreemd, stond al in de mail, en de track en trace bevestigde niet alleen de aanmelding van het pakket, maar ook dat dit was gescand en opgehaald door een bezorger), oftewel uit mijn handen, maar prima, ingevuld. Vervolgens nul duidelijkheid van ze krijgen, waarop ze opeens willen dat ik nog meer informatie aanlever, zoals bewijs dat ik ben wie ik ben... echt bizarre praktijken. Ik heb ze nu tweemaals gevraagd om dit af te ronden en mij het verschuldigde bedrag over te maken, immers zijn zij verantwoordelijk voor de verzending.
Ik had nog geprobeerd om mijn cashback met de documentatie die ik had aan te vragen, maar is afgewezen. Recommerce maar weer gemaild (geen telefoonnummer van te vinden), uitgelegd waarom er spoed bij zit, plus ze verantwoordelijk gesteld mocht ik die 250 euro cashback niet krijgen, en belsimpel gebeld, die gaan nu ook contact leggen. Tevens de partij van de cashback gemaild en de situatie uitgelegd.
Sterk vermoeden dat dit een gevalletje rechtsbijstand wordt.
Wat een drama dit.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900