Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:39
amboly schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:35:
Er staat inmiddels een voorbeeld in Myactions waarbij duidelijk wordt dat je het bevestigingsmailtje van Recommerce moet sturen.

Kortom, het lijkt erop alsof ze de route van het wel aanmelden voor de 250 euro retour, maar geen product sturen hebben afgesloten.
Dat zou het kunnen verklaren.
Heb je een linkje naar waar het staat (kan het niet vinden via de myations site, ook niet bij de FAQ)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amboly
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:28
Ik kreeg een voorbeeld toen ik mijn trade-in document opnieuw moest uploaden (want afwijzing). Maar dat heb ik inmiddels gedaan en kan het nu niet meer reproduceren.

Hij liet het zien toen ik op het upload linkje van het betreffende bestand klikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
BBBrt schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:46:
Oke, twee punten die hier al aangehaald zijn, maar nog geen concreet antwoord op is gegeven:

1) is inruilen via Recommerce in combinatie met de aankoop bij Vodafone mogelijk? Of moet je bij Vodafone hun eigen inruilprogramma gebruiken en/of in de winkel inleveren? Iemand die dit al geprobeerd heeft?
2) het formulier van Recommerce werkt niet (goed) met achternamen met tussenvoegsels. Iemand hier een tip voor?
Over 2). Ik heb hiervoor contact met Belsimpel gehad. Ze vertelden me dat ik dan maar gewoon geen spaties moest gebruiken, en dat dat geen problemen zou moeten leveren. Wel gingen ze het ook aankaarten bij ReCommerce zodat het voor anderen opgelost zou worden.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
amboly schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:40:
Ik kreeg een voorbeeld toen ik mijn trade-in document opnieuw moest uploaden (want afwijzing). Maar dat heb ik inmiddels gedaan en kan het nu niet meer reproduceren.

Hij liet het zien toen ik op het upload linkje van het betreffende bestand klikte.
Check, maar wat heb je nu dan geupload?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:10

ap3nr0ts

hoi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4etI1bDqr26vb3MzAMDj6plDv0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qkY35uTWVUysnMredarS7nZA.png?f=user_large

Dit is nu de route. Lekker dan, het is niet dat ik het anderen niet gun, maar dan hebben mensen 250 gecasht voor niks opgesturen, terwijl ik hier niks meer mee kan voorlopig tot Recommerce niet meer drie keer kut doet en dus iets met mijn toestel heeft laten gebeuren of er niet goed naar gekeken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

OKA

Dit krijg ik te zien als ik een nieuw bestand wil uploaden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AtzfTqcMrBQBoRJFSpb3Xn19vA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2CUBv3cE7Jvlmz1BZjv1cYDC.png?f=fotoalbum_large
Dus een printscreen van de mail. Ga ik zometeen proberen. Ga ik proberen zodra recommerce het bevestigd heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door OKA op 05-09-2025 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
OKA schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:45:
[Afbeelding]
Dus een printscreen van de mail. Ga ik zometeen proberen.
Is nu ook bij mij zichtbaar geworden... nog even wachten op de ontvangstbevestiging dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
De mijne is volgens de track en trace gisteren aangekomen bij Recommerce, even afwachten dus nog. Wel is mijn verzoek bij MyActions al goedgekeurd op basis van het pdf document, maar ik was dus wel zo eerlijk om gewoon ook de telefoon daadwerkelijk op te sturen ;) (ook omdat ik zelf ook niet zo veel meer had aan een telefoon met een enorme barst in het scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

TheFes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:12:
De mijne is volgens de track en trace gisteren aangekomen bij Recommerce, even afwachten dus nog. Wel is mijn verzoek bij MyActions al goedgekeurd op basis van het pdf document, maar ik was dus wel zo eerlijk om gewoon ook de telefoon daadwerkelijk op te sturen ;) (ook omdat ik zelf ook niet zo veel meer had aan een telefoon met een enorme barst in het scherm).
Hier word ik dus echt pissig van, haha. Waarom is dit zo willekeurig? Of was je myactions.eu al bijna week goedgekeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
ap3nr0ts schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:14:
[...]

Hier word ik dus echt pissig van, haha. Waarom is dit zo willekeurig? Of was je myactions.eu al bijna week goedgekeurd?
Die had ik inderdaad al afgelopen maandag ingediend, dat had ik er wel bij mogen vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:26
Hoe lang moet je wachten op die €250 goedkeuring na het indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 09:48
Woensdagavond bij Belsimpel de Pixel 10 pro 256 besteld met Odido abbonement, status sinds die tijd 'Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido'. Wachten duurt lang....

Vanavond een goedkope telefoon oppikken voor de recommerce, Mous case en Spigen screenprotector liggen klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Het spijt me voor deze situatie, maar uw mobiele telefoon is afgekeurd omdat onze werkplaatsen hebben geconstateerd dat hij niet aangaat en dat u geen toegang heeft tot het hoofdmenu.

Als gevolg hiervan is de voorgestelde inruilprijs 0euro.

Accepteert u dit bedrag of heeft u liever dat het product naar u wordt teruggestuurd?
Dit krijg je dus na 3 dagen wachten terug met de vraag om een filmpje, bewijs, of iets dat mijn telefoon die gewoon werkte, en goed verpakt was, het opeens niet meer doet. 3 dagen wachten om te lezen wat je al "weet". Wat een partij. Als iemand nog leads voor me heeft voor een alternatief, graag, haha. Maar ik durf het toestel dan eigenlijk niet meer naar deze tent op te sturen ...

Kan ik mijn telefoon terugvragen en dan bijvoorbeeld ook inleveren bij Vodafone voor een actie van Belsimpel? Als het allemaal naar myactions.eu gaat. Ik zou het even aan ze vragen, maar ze hebben natuurlijk alleen een traag contactformulier. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:44
ap3nr0ts schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:10:
[...]

Dit krijg je dus na 3 dagen wachten terug met de vraag om een filmpje, bewijs, of iets dat mijn telefoon die gewoon werkte, en goed verpakt was, het opeens niet meer doet. 3 dagen wachten om te lezen wat je al "weet". Wat een partij. Als iemand nog leads voor me heeft voor een alternatief, graag, haha. Maar ik durf het toestel dan eigenlijk niet meer naar deze tent op te sturen ...

Kan ik mijn telefoon terugvragen en dan bijvoorbeeld ook inleveren bij Vodafone voor een actie van Belsimpel? Als het allemaal naar myactions.eu gaat. Ik zou het even aan ze vragen, maar ze hebben natuurlijk alleen een traag contactformulier. :+
Ik heb hetzelfde meegemaakt met Recommerce. Na hun e-mail (“toestel beschadigd = 0 euro”) heb ik mijn Pixel teruggestuurd naar Belsimpel. Diezelfde week ben ik naar de Vodafone-winkel in Hoog Catharijne gegaan en heb daar de Pixel 10 Pro XL 512GB genomen. Enkele dagen later kreeg ik mijn oude Huawei P20 Pro terug van Recommerce, die ik vervolgens bij de lokale Vodafone-winkel heb ingeleverd. Het geld van Vodafone staat inmiddels op mijn rekening en ook de cashback van Google is goedgekeurd. Voor mij is Recommerce inmiddels een reden om Belsimpel te vermijden.

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18:34
Oesie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:34:
Even ter check, het gaat om dit document toch (persoonlijke info verwijderd)?

[Afbeelding]
Wie is Knip, om privacy redenen verwijderd?

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 05-09-2025 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Geert de Graaf schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:43:
[...]

Ik heb hetzelfde meegemaakt met Recommerce. Na hun e-mail (“toestel beschadigd = 0 euro”) heb ik mijn Pixel teruggestuurd naar Belsimpel. Diezelfde week ben ik naar de Vodafone-winkel in Hoog Catharijne gegaan en heb daar de Pixel 10 Pro XL 512GB genomen. Enkele dagen later kreeg ik mijn oude Huawei P20 Pro terug van Recommerce, die ik vervolgens bij de lokale Vodafone-winkel heb ingeleverd. Het geld van Vodafone staat inmiddels op mijn rekening en ook de cashback van Google is goedgekeurd. Voor mij is Recommerce inmiddels een reden om Belsimpel te vermijden.
Heb sterk het idee dat ze die toestellen eigenlijk niet willen of iets dergelijks. Weiger ze dan gewoon van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 15:02
ap3nr0ts schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:47:
[...]

Heb sterk het idee dat ze die toestellen eigenlijk niet willen of iets dergelijks. Weiger ze dan gewoon van tevoren.
Ik vraag me ook af wat ze met een afgetakelde Samsung S9 moeten met gebarste scherm die het nog wel doet. Zouden een soort mileuscore / credit opbouwen ermee en daarmee bepaalde voordelen (subsidies) krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-09 22:30
Rutger Mulder schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:42:
Hoe lang moet je wachten op die €250 goedkeuring na het indienen?
Na 5-6 dagen de 250 gekregen na 7 dagen het inruil bedrag gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Scorpe999999 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:41:
[...]

Na 5-6 dagen de 250 gekregen na 7 dagen het inruil bedrag gekregen...
Ik doelde meer op de goedkeuring van de aanvraag. Geld op rekening duurt natuurlijk langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Ik had een Samsung Galaxy A52s naar Recommerce gestuurd. Niet het nieuwste toestel maar was wel nog in een perfecte staat. Altijd zuinig mee om gegaan, geen krasjes of zelfs gebruikerssporen te zien.

Ik zou er 47 euro voor krijgen, niet echt wat ik verwacht had maar kon er nog redelijk mee leven.
Nu heb ik net een reactie gekregen en ze geven nu dit aan:
  • Werken alle knoppen en het touchscreen correct? Nee
  • Gaat je product aan? Ja
  • Hoe ziet je product eruit? Als nieuw
  • Zijn Google-accounts en vergrendelingen verwijderd? Ja
Pardon? De knoppen en het touchscreen werken niet correct? Dat heeft tot het verzenden perfect gewerkt en het toestel was ook zorgvuldig verstuurd. Nu willen ze er nog € 10 voor geven.

Ik neem aan dat je niet in "hoger beroep" kan gaan? Ik ben namelijk wel ontzettend benieuwd hoe ze tot die constatering zijn gekomen. Voor mijn gevoel willen ze gewoon die 47 euro niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22:02
amboly schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:35:
Er staat inmiddels een voorbeeld in Myactions waarbij duidelijk wordt dat je het bevestigingsmailtje (dat je retour is goedgekeurd) van Recommerce moet sturen.

Kortom, het lijkt erop alsof ze de route van het wel aanmelden voor de 250 euro cashback, maar geen product naar Recommerce sturen hebben afgesloten.
Waar staat dat dan precies? Er staat bij de voorwaarden dat je een bevestigingsmail dient te sturen maar niet een mail van dat je telefoon is ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Audiowaste schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:21:
Ik had een Samsung Galaxy A52s naar Recommerce gestuurd. Niet het nieuwste toestel maar was wel nog in een perfecte staat. Altijd zuinig mee om gegaan, geen krasjes of zelfs gebruikerssporen te zien.

Ik zou er 47 euro voor krijgen, niet echt wat ik verwacht had maar kon er nog redelijk mee leven.
Pardon? De knoppen en het touchscreen werken niet correct? Dat heeft tot het verzenden perfect gewerkt en het toestel was ook zorgvuldig verstuurd. Nu willen ze er nog € 10 voor geven.

Ik neem aan dat je niet in "hoger beroep" kan gaan? Ik ben namelijk wel ontzettend benieuwd hoe ze tot die constatering zijn gekomen. Voor mijn gevoel willen ze gewoon die 47 euro niet betalen.
Ik heb mijn beklag ook op Trustpilot gedaan. Enige wat je echt kan doen volgens mij. Krijg je een mooie AI-reactie! En aangegeven bij Belsimpel wat voor rare praktijken het zijn. Die gingen er achteraan, zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:04
buakaw schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:05:
[...]

Ik vraag me ook af wat ze met een afgetakelde Samsung S9 moeten met gebarste scherm die het nog wel doet. Zouden een soort mileuscore / credit opbouwen ermee en daarmee bepaalde voordelen (subsidies) krijgen?
De EU zal hun vast een grote bonus geven idd. Er zit altijd een verdienmodel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik heb ook besloten om het toestel terug te laten sturen. Niet dat ik nog iets kan met het toestel maar ook puur dat ik wil kijken of dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Nu ik op Marktplaats zit voor alternatieven (echt fijne tijdbesteding, wat een pret) moet ik even 1 ding zeker weten: hebben hier mensen ingeleverd zonder doosje en/of toebehoren? Dus gewoon een los toestel uitstekend goed verpakt maar verder niks erbij. En ging dat goed of was de waarde anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zonder doos en toebehoren is prima.

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 06-09-2025 10:53 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSC1968
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 19:24
ap3nr0ts schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:47:
[...]

Het bedrijfsmodel lijkt ook wat opmerkelijk. Voor m'n Pixel 8 Pro (256 GB) zou ik van ReCommerce €135 terugkrijgen, voor een OnePlus 8T €65. De inruilwaarde van de Pixel is in mijn optiek veel te laag, terwijl die van de OnePlus boven de waarde ligt die ik er voor betaald heb. Zo nodigen ze klanten uit alleen maar oude meuk met nauwelijks verkoopwaarde op te sturen, hoe willen ze daarmee geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
buakaw schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:05:
[...]

Heeft allemaal met recycle verplichtingen vanuit de EU te maken. Bedrijven willen boetes en/of strengere wetgeving voorkomen. Google, Samsung etc kan het daarom niet schelen wat je inlevert, voor hun is het gewoon +1 in de cijfers.

https://eur-lex.europa.eu...TXT/?uri=OJ%3AL_202302585

[ Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 06-09-2025 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Rutger Mulder schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:36:
[...]

Heeft allemaal met recycle verplichtingen vanuit de EU te maken. Bedrijven willen boetes en/of strengere wetgeving voorkomen. Google, Samsung etc kan het daarom niet schelen wat je inlevert, voor hun is het gewoon +1 in de cijfers.

https://eur-lex.europa.eu...TXT/?uri=OJ%3AL_202302585
Als het Google niks uitmaakt, waarom staat in de voorwaarden dan dat hij meer dan 0 euro waard moet zijn. Nu kan ik niks met die actie omdat Recommerce niet goed kijkt. Anders had ik die 10 euro verlies ten opzichte van 10 euro meteen gepakt hoor. :+ En daarna onthouden dat het een onbetrouwbare partij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
ap3nr0ts schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 12:26:
[...]

Als het Google niks uitmaakt, waarom staat in de voorwaarden dan dat hij meer dan 0 euro waard moet zijn. Nu kan ik niks met die actie omdat Recommerce niet goed kijkt. Anders had ik die 10 euro verlies ten opzichte van 10 euro meteen gepakt hoor. :+ En daarna onthouden dat het een onbetrouwbare partij is.
Recommerce wil gewoon geld verdienen en zal wel afspraken hebben over de minimum prijs zodat ze niet alleen maar troep krijgen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Rutger Mulder schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 12:38:
[...]

Recommerce wil gewoon geld verdienen en zal wel afspraken hebben over de minimum prijs zodat ze niet alleen maar troep krijgen gok ik.
Yeah, dat is logisch. Maar wees dan eerlijk in je prijsopgave. Mijn telefoon ging van eigen schatting "gebruikt maar perfect werkend" naar "als nieuw" en zou niet aangaan. Dan kloppen je indicaties gewoon niet ...

Ik zie nu wel dat het Vodafone-pad in principe ook via myactions.eu/276 gaat. Ik denk dat mijn telefoon terugvragen via Recommerce, naar een Vodafone-winkel gaan, daar er kennelijk 12 euro voor krijgen als hij niet door Recommerce gemold is, dan prima zou moeten werken? Ik heb alleen een factuur van Belsimpel dan, en een inleverbewijsje van Vodafone. Maar als ik een denkfout maak hiermee, hoor ik het graag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
ap3nr0ts schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 12:55:
[...]

Yeah, dat is logisch. Maar wees dan eerlijk in je prijsopgave. Mijn telefoon ging van eigen schatting "gebruikt maar perfect werkend" naar "als nieuw" en zou niet aangaan. Dan kloppen je indicaties gewoon niet ...

Ik zie nu wel dat het Vodafone-pad in principe ook via myactions.eu/276 gaat. Ik denk dat mijn telefoon terugvragen via Recommerce, naar een Vodafone-winkel gaan, daar er kennelijk 12 euro voor krijgen als hij niet door Recommerce gemold is, dan prima zou moeten werken? Ik heb alleen een factuur van Belsimpel dan, en een inleverbewijsje van Vodafone. Maar als ik een denkfout maak hiermee, hoor ik het graag. :P
In theorie zou het moeten kunnen. Er staat niks over in de voorwaarden van google maar of ze dat accepteren weten we niet zeker. Ook geen idee of vodafone daar aan mee werkt en je bent wel direct je toestel kwijt. Zou lullig zijn als je die inlevert en het ketst weer af.
Hier juist het tegenovergestelde gedaan voda factuur + recommerce inruil. Nu aan het wachten of ze het goedkeuren bij myactions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:27
Grmbl. Nadat mijn Pixel 7 kapot is gevallen en ik dus de 10 Pro heb besteld had ik bewust gekozen voor een avondlevering (17:30+).
Echter stond er vanmiddag in de DHL app dat ze tussen 16:00 en 18:00 zouden komen en hij was er om 17:00 uur, terwijl ik om 17:20 thuis kwam... Nu mag ik wachten tot maandag tot ze het weer proberen. :(

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 09:54
Belsimpel/Recommerce geven niet echt een grote inruilkorting voor de Pixel 7, maar 95 euro. En dan bidden dat het niet lager zal zijn.
Uiteindelijk heb ik de Pixel 10 bij Google Store besteld, met een geschatte inruilkorting van 333 euro voor de Pixel 7.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Xerox schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 17:55:
Grmbl. Nadat mijn Pixel 7 kapot is gevallen en ik dus de 10 Pro heb besteld had ik bewust gekozen voor een avondlevering (17:30+).
Echter stond er vanmiddag in de DHL app dat ze tussen 16:00 en 18:00 zouden komen en hij was er om 17:00 uur, terwijl ik om 17:20 thuis kwam... Nu mag ik wachten tot maandag tot ze het weer proberen. :(
DHL is berucht. Als je pech hebt, legt DHL je pakketje bij je voordeur als je niet thuis bent.
DHL reviews https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xfile schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:34:
Belsimpel/Recommerce geven niet echt een grote inruilkorting voor de Pixel 7, maar 95 euro. En dan bidden dat het niet lager zal zijn. Uiteindelijk heb ik de Pixel 10 bij Google Store besteld, met een geschatte inruilkorting van 333 euro voor de Pixel 7.
Google geeft je dus 333 - 250 = 83 euro voor je Pixel 7 ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:27
Xfile schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:41:
[...]

DHL is berucht. Als je pech legt DHL je pakketje bij je voordeur als je niet thuis bent.
DHL reviews https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nl
De chauffeur die doordeweeks overdag rijdt is supergoed hier in de buurt, nooit problemen mee. Hij blijft keurig wachten tot we de deur open doen en zwaait. :)
Die bij mijn vorige woning was zoals bekend inderdaad, vreselijk. :(

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
CLB schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_Y76qunZjAXxipFlF6us033g6M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0kSFJ4zXYC8HiLigOd8eBhjJ.jpg?f=user_large

83 euro?
Heb ik de kleine lettertjes niet gelezen ....

[ Voor 6% gewijzigd door Xfile op 06-09-2025 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blijkbaar niet, of dit topic ook niet :)
Genoemde bedrag bij Google is inclusief 250 euro extra cashback, bij Belsimpel is dat exclusief bij die 97 euro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:44
Xfile schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:49:
[...]

[Afbeelding]

83 euro?
Heb ik de kleine lettertjes niet gelezen ....
Die 83 euro is inclusief 250 inruilbonus van Google, deze krijg je bij Belsimpel ook dus dan moet je daar + 250 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
ratje_nl schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:59:
[...]

Die 83 euro is inclusief 250 inruilbonus van Google, deze krijg je bij Belsimpel ook dus dan moet je daar + 250 doen.
Bij het invullen in Google Store stond dat de Pixel 10 na inruil 566 euro zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
CLB schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:58:
Blijkbaar niet, of dit topic ook niet :)
Genoemde bedrag bij Google is inclusief 250 euro extra cashback, bij Belsimpel is dat exclusief bij die 97 euro...
Topic is lang en lees het vandaag pas .
Maar bedankt voor de uitleg _/-\o_

Overigens kan de Pixel 7 na inspectie nog teruggestuurd worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YNUTdxccxRksztRkJYIjcHc59Mo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xiHXJKB57iHAAms3P0jWNuqf.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Xfile op 06-09-2025 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratje_nl
Je krijgt 200 bonus op de gewone pixel 10, dan krijg je dus 133 voor je pixel 7.

Kun je beter een maandabonnement bij odido afsluiten en daar je pixel 7 op inruilen, komt dan neer op pakweg €600 inclusief 1 maand abonnement welke je meteen op kan zeggen.
Hier krijg je voor je pixel 7 €78 inruil + €200 bonus. Je hebt het toestel dan dus voor maar €322. Ik heb dit voor zowel mijn zoon als mijn vader gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
ratje_nl schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:08:
Je krijgt 200 bonus op de gewone pixel 10, dan krijg je dus 133 voor je pixel 7.

Kun je beter een maandabonnement bij odido afsluiten en daar je pixel 7 op inruilen, komt dan neer op pakweg €600 inclusief 1 maand abonnement welke je meteen op kan zeggen.
Hier krijg je voor je pixel 7 €78 inruil + €200 bonus. Je hebt het toestel dan dus voor maar €322. Ik heb dit voor zowel mijn zoon als mijn vader gedaan.
Ik heb een sim-only abonnement. Dat is voor mij handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
Xfile schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:10:
[...]

Ik heb een sim-only abonnement. Dat is voor mij handiger.
Via Belsimpel ben je ongeveer €250 goedkoper uit, dat odido abonnement is een maandabonnement, deze zeg je dus meteen op zodat je maar 1 maand ( misschien 2 ) betaald. Ik heb ook een sim only abonnement maar ben best bereid 1 maandje 20€ te betalen om €250 te besparen.

[ Voor 10% gewijzigd door ratje_nl op 06-09-2025 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huttenkloas
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-09 08:27
ratje_nl schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:08:

Dit zal de goedkoopste methode zijn, waar vind ik dit abonnement, ik zie alleen jaarabonnementen lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
https://www.belsimpel.nl/...ted-start-1-maand-group-1

Hier is de link voor de pixel 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-09 22:30
CLB schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:43:
[...]

Ik had nog een oude Huawei P30 pro kreeg uiteindelijk 59 euro terwijl ze gezegd hadden 77 euro. Wel akkoord gegaan.. en geld van tel en 250 binnen een week ontvangen..

Mn 7 pro die nog top werkt heb ik gehouden is mooie backup tel. en gebruik ik nu dus beide. Ga geen goede tel inleveren voor een prikkie als hij nog goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 15:04
Ik wil ik een Pixel 10 Pro 256GB kopen en kan ook een nieuw abbo gebruiken. Door de bomen zie ik het bos niet meer. Weet iemand wat op dit moment de goedkoopste actie is?

(Mijn pixel 8a had ik via Belsimpel echt voor een prikkie icm met een 50+ abbo die ik nooit gebruikt heb :p Hoop zoiets nu ook te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
MWDKing schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:37:
Ik wil ik een Pixel 10 Pro 256GB kopen en kan ook een nieuw abbo gebruiken. Door de bomen zie ik het bos niet meer. Weet iemand wat op dit moment de goedkoopste actie is?

(Mijn pixel 8a had ik via Belsimpel echt voor een prikkie icm met een 50+ abbo die ik nooit gebruikt heb :p Hoop zoiets nu ook te vinden).
Volgens mij is via belsimpel met maandabonnement bij Odido echt verreweg het goedkoopste. Je betaald dan voor het toestel ongeveer €863. Hier komt nog wel 1 of 2 maand abonnementskosten bij. Ikzelf heb mijn pixel 9 naar rebuy gedaan en €489 gekregen, een crappy iPhone ingeleverd waar ik ook nog €55 voor kreeg. Met de inruilbonus van Google was dit dus €305. Zo heb ik dus mijn pixel 10 pro voor een kleine 100€ komend vanaf een pixel 9. Ik heb ook nog het geluk dat ik de betaling van mijn Google one 2tb abonnement terug krijg omdat er een jaar gratis Gemini-pro abonnement bij zat. Win-win op alle kanten voor mij haha.

Succes met bestellen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
ratje_nl schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:45:
[...]

Volgens mij is via belsimpel met maandabonnement bij Odido echt verreweg het goedkoopste. Je betaald dan voor het toestel ongeveer €863. Hier komt nog wel 1 of 2 maand abonnementskosten bij. Ikzelf heb mijn pixel 9 naar rebuy gedaan en €489 gekregen, een crappy iPhone ingeleverd waar ik ook nog €55 voor kreeg. Met de inruilbonus van Google was dit dus €305. Zo heb ik dus mijn pixel 10 pro voor een kleine 100€ komend vanaf een pixel 9. Ik heb ook nog het geluk dat ik de betaling van mijn Google one 2tb abonnement terug krijg omdat er een jaar gratis Gemini-pro abonnement bij zat. Win-win op alle kanten voor mij haha.

Succes met bestellen 😉
Thx! Ik vind geen hits op Rebuy i.c.m. een Belsimpel actie. Staat dat los van de Belsimpel aankoop? Je hebt gewoon je pixel 9 voor een goed bedrag verkocht? Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
MWDKing schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:49:
[...]

Thx! Ik vind geen hits op Rebuy i.c.m. een Belsimpel actie. Staat dat los van de Belsimpel aankoop? Je hebt gewoon je pixel 9 voor een goed bedrag verkocht? Bedankt voor je hulp!
Ja ik was een beetje onduidelijk denk ik. Ik heb mijn pixel los verkocht bij rebuy en een oude iPhone ingeruild via belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
ratje_nl schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:51:
[...]

Ja ik was een beetje onduidelijk denk ik. Ik heb mijn pixel los verkocht bij rebuy en een oude iPhone ingeruild via belsimpel.
Thx. Mijn vrouw heeft een Xiaomi Poco X3 NFC die ik wel wil inruilen. In de actievoorwaarden zie geen uitzonderen voor bepaalde telefoons en ik krijg ook gewoon een quote via de Recommerce. Op de Google site kan ik die telefoon echter niet kiezen om in te ruilen. Zou het moeten werken denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
MWDKing schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:59:
[...]

Thx. Mijn vrouw heeft een Xiaomi Poco X3 NFC die ik wel wil inruilen. In de actievoorwaarden zie geen uitzonderen voor bepaalde telefoons en ik krijg ook gewoon een quote via de Recommerce. Op de Google site kan ik die telefoon echter niet kiezen om in te ruilen. Zou het moeten werken denk je?
Bij deze link kun je kijken of je toestel er tussen staat : https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl

Het toestel moet meer waard zijn dan €0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:11
geelers schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:26:
[...]

Ben benieuwd wat je inruilt. Op mijn S23U/512 geeft Vodafone juist -40 euro tov BS itt jouw +150 euro. Dat maakt een verschil van 200 euro tussen de twee inruilopties.
Ik ruil een 9 Pro in. Wou het eerst niet doen, maar ik besef me dat mijn Google One account verlengen ook weer 200+ kost..
Dus het is dat verlengen of een nieuwe telefoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
ratje_nl schreef op zondag 7 september 2025 @ 15:10:
[...]

Bij deze link kun je kijken of je toestel er tussen staat : https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl

Het toestel moet meer waard zijn dan €0
Dit had ik gedaan. Hij is 13 EUR waard :). Wat ik alleen niet begrijp is waarom de Poco X3 niet in de Google store als inruiloptie staat. Vandaar dat ik me afvroeg of er niet nog ergens voorwaarden zijn van Google voor de actie. De Belsimpel/recommerce portal is immers generiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
MWDKing schreef op zondag 7 september 2025 @ 15:17:
[...]

Dit had ik gedaan. Hij is 13 EUR waard :). Wat ik alleen niet begrijp is waarom de Poco X3 niet in de Google store als inruiloptie staat. Vandaar dat ik me afvroeg of er niet nog ergens voorwaarden zijn van Google voor de actie. De Belsimpel/recommerce portal is immers generiek.
Google doet het toch via PCS wireless en Belsimpel via Recommerce ? Volgens mij zijn dat 2 verschillende bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
ratje_nl schreef op zondag 7 september 2025 @ 17:51:
[...]

Google doet het toch via PCS wireless en Belsimpel via Recommerce ? Volgens mij zijn dat 2 verschillende bedrijven.
Dat verklaart het dan. Heeft niks met de actie zelf te maken dus. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 20:00
Via de chat van Vodafone de Pixel 10 pro 256gig versie besteld. Met een 1 jarig Vodafone Red unlimited abbonement. Online was het toestel €840 maar via de chat kon ik hem krijgen voor €774.
Na de Google actie €554 voor het toestel. Heb zo niet een oud toestel liggen maat ga nog ff opzoek bent een pixel 7 en deze wil ik houden als Backup (krijg er 'maar' €68 voor). Volgens mij wel een goede deal.
Nu alleen nog of via Vodafone of Belsimpel nieuwe toestel aanmelden. Kwam deze week op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18:34
MWDKing schreef op zondag 7 september 2025 @ 14:37:

De goedkoopste was bij die Vodafone actie in Utrecht twee weken geleden. Een pixel pro 10 256gb obsidian voor 182 eur (na cashback van Google) bij een abonnement van 15 eur (30gb indien internet thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
SamSid schreef op zondag 7 september 2025 @ 21:25:
[...]

De goedkoopste was bij die Vodafone actie in Utrecht twee weken geleden. Een pixel pro 10 256gb obsidian voor 182 eur (na cashback van Google) bij een abonnement van 15 eur (30gb indien internet thuis).
Helaas heb ik die actie gemist... dus zoek nu de beste actie van nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
Vreemd. Bij Belsimpel. Vanmiddag had de Pixel 10 Pro met Odido abo van 18 EUR/maand maandelijk opzegbaar, nog een toestelprijs van 773 EUR, nu is dat 849 EUR :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
MWDKing schreef op zondag 7 september 2025 @ 22:54:
Vreemd. Bij Belsimpel. Vanmiddag had de Pixel 10 Pro met Odido abo van 18 EUR/maand maandelijk opzegbaar, nog een toestelprijs van 773 EUR, nu is dat 849 EUR :-(
kan je beter 1 mnd 16.5 + 851 voor het 256GB model gaan (die lijkt dan weer in prijs verlaagd)

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:01:
Ik had geen identiteitsbewijs mee, dus ik moet nog een keer terug :+
Zojuist weer naar een fysieke shop geweest, met ID op zak...

"Ja meneer uw IMEI staat al in het systeem", daar begon het mee... Vriendelijk gevraagd om dan maar IMEI #2 in te voeren en na dubbelcheck bij zn collega's proces doorlopen. Achterkant viel er opeens nog af, maar kwam nog boven de 5 euro uit :+ Over LikeWize-problemen wist 'ie niks, wat ik me niet kan voorstellen eerlijk gezegd. Heb fysiek inruilformulier wat ik nu met mn leven moet beschermen, zodat ik straks ook even de aanvraag bij Google in orde kan maken. Conclusie: wat een gedoe zo, zorg gewoon dat het online werkt O-)

EDIT: En aanvraag bij Google is ook gedaan, top!

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 08-09-2025 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

CLB schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:23:
[...]

"Ja meneer uw IMEI staat al in het systeem", daar begon het mee... Vriendelijk gevraagd om dan maar IMEI #2 in te voeren en na dubbelcheck bij zn collega's proces doorlopen. Achterkant viel er opeens nog af, maar kwam nog boven de 5 euro uit :+ Over LikeWize-problemen wist 'ie niks, wat ik me niet kan voorstellen eerlijk gezegd. Heb fysiek inruilformulier wat ik nu met mn leven moet beschermen, zodat ik straks ook even de aanvraag bij Google in orde kan maken. Conclusie: wat een gedoe zo, zorg gewoon dat het online werkt O-)

Nice. :)

Ik weet niet of het dankzij Belsimpel is (vriendelijk een mailtje gestuurd en mee gebeld), of dat ze hem toch gevonden en opnieuw beoordeeld hebben (na wat meer en vrij directe mailtjes, haha), weet ik niet, maar ik heb via een korte mail te horen gekregen dat ik gewoon 10 euro krijg zoals de schatting was. Mail ter bevestiging al binnen die ik aan myactions.eu kan toevoegen. Moeten ze alleen eerst even mijn nogmaals ingevulde trade-in-formulier afkeuren, vrees ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22

greatgonzo

schit-te-rend!

handige pipo's weer bij VF. Lever ik de tel in, had hij per ongeluk aangevinkt dat ik het bedrag voor shoptegoed wilde laten uitbetalen. En dat kon hij niet meer herstellen.

Was ik nog blij dat het maar €19 was voor de Pixel 6, dus maar een powerbank meegenomen. Maar wel opletten dus als je iets inlevert met meer waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Haha, als je wat wil aanpassen, moet je nu insturen. 14:33 afgekeurd, 14:37 gezien en eindelijk juiste document kunnen insturen. 14:38 goedgekeurd.

@greatgonzo Kun je het wel gebruiken voor myactions.eu? Dat lijkt me nog belangrijker dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ap3nr0ts schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:41:
Haha, als je wat wil aanpassen, moet je nu insturen. 14:33 afgekeurd, 14:37 gezien en eindelijk juiste document kunnen insturen. 14:38 goedgekeurd.

@greatgonzo Kun je het wel gebruiken voor myactions.eu? Dat lijkt me nog belangrijker dan.
daar gaat het volgende de medewerker vooral om het inleverbewijs. Of ik het inruilbedrag in natura krijg of overgemaakt, zou geen verschil moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:10
OKA schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:45:
[Afbeelding]
Dus een printscreen van de mail. Ga ik zometeen proberen. Ga ik proberen zodra recommerce het bevestigd heeft.
Is het inmiddels gelukt met een screenshot van je mail? Ik heb nu ook dezelfde afkeuring gekregen nadat ik mijn trade in document had geüpload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:10
Jmtpes schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:12:
[...]

Is het inmiddels gelukt met een screenshot van je mail? Ik heb nu ook dezelfde afkeuring gekregen nadat ik mijn trade in document had geüpload.
Nvm, Inmiddels goedkeuring gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Audiowaste schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:21:

Morgen krijg ik mijn Samsung terug, heel erg benieuwd wat ik ga aantreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
Ook mijn trade in document is afgekeurd door my actions. Waar ze zijn ze precies naar opzoek? Ik zie hierboven een screenshot van een mailbevestiging van recommerce? Iemand die een voorbeeld kan delen van een goedgekeurd document?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

wesley007! schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:50:
Ook mijn trade in document is afgekeurd door my actions. Waar ze zijn ze precies naar opzoek? Ik zie hierboven een screenshot van een mailbevestiging van recommerce? Iemand die een voorbeeld kan delen van een goedgekeurd document?
Het is dus de daadwerkelijke mail die je krijgt zodra je niet alleen een bevestiging hebt van ontvangst, maar ook een inruilaanbod hebt geaccepteerd. Dat laat zien dat er geen weg meer terug is, en je daadwerkelijk geld krijgt van Recommerce. Met dat document (.pdf van de mail simpelweg) had ik binnen minuut een goedkeuring te pakken.

Vraag me wel af wat ze met alles doen wat voorheen is goedgekeurd met simpelweg een aanmelding. Ik gok laten voor wat het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
ap3nr0ts schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:15:
[...]

Het is dus de daadwerkelijke mail die je krijgt zodra je niet alleen een bevestiging hebt van ontvangst, maar ook een inruilaanbod hebt geaccepteerd. Dat laat zien dat er geen weg meer terug is, en je daadwerkelijk geld krijgt van Recommerce. Met dat document (.pdf van de mail simpelweg) had ik binnen minuut een goedkeuring te pakken.

Vraag me wel af wat ze met alles doen wat voorheen is goedgekeurd met simpelweg een aanmelding. Ik gok laten voor wat het is. :)
Maargoed als 1 iemand deze mail deelt met iemand anders, hier en daar wat gegevens aanpast ben je er ook.

Is wel raar dat de trade in document zonder handtekening eerst wel werd goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:19
Afgelopen zaterdag telefoon ingeleverd bij VF en vervolgens alle gegevens aangeleverd bij myactions, vandaag eind van de middag bevestiging dat alles in orde is en ze de cashback gaan uitkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek93
  • Laatst online: 09-09 12:09
Mijn trade in is afgekeurd. Verkeerd document. Had mijn ondertekende verzend document meegestuurd, maar dat is dus niet goed.. Moet ik wachten tot ik een bevestiging van ontvangst van recommerce krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

foutje

[ Voor 94% gewijzigd door greatgonzo op 09-09-2025 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:23:

En goedgekeurd, geld zien we wel verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Bij mij ook, toch leuk, de Pixel 10 pro voor €182 :P
achteraf had ik misschien toch de XL moeten nemen. Het leek me een beetje overkill en ik vond het in eerste instantie de €200 extra kosten niet waard. Maar zie nu pas dat mijn oude Pixel 6 zelfs een iets groter scherm had. Maar goed, hier ga ik me ook mee redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg zojuist mailtje van LikeWize, de inruilpartner van Vodafone over mn beklag van het niet ontvangen van een bevestigingsmail: "Er is schijnbaar een storing"... Je meent het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39
Op de valreep is het goed gekomen met mijn ongeldige 500 euro voucher van Belsimpel. Moest alleen wel telefonisch toestel en abonnement bestellen. Toestel is verzonden en het Odido maandabonnement is vandaag actief geworden.
Wanneer ik hem wil opzeggen krijg ik de melding dat er zich een fout heeft voorgedaan. Einddatum is 8 oktober en ik dacht als ik opzeg per 9 oktober (wat de eerste mogelijkheid is), dan krijg ik ik die fout.
Hoe hebben jullie dit gedaan? Konden jullie wel op dezelfde dag al opzeggen?

• Oesie
Oesie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:49:
[...]

Is nu ook bij mij zichtbaar geworden... nog even wachten op de ontvangstbevestiging dus.
Een update, zaterdag trade-in toestel verstuurd. Gisteravond ontvangstbevestiging en goedkeuring vanuit recommerce ontvangen. Screenshot daarvan ook gisteravond geupload bij myactions en vanmorgen de goedkeuring ontvangen.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44
Heeft iemand een tip qua toestel inruilen en toch de €250 ontvangen?
Ik wil mijn oude Pixel 7 Pro het liefste zelf verkopen dan inruilen. Helaas van elk oud toestel wat ik hier heb liggen is de waarde €0.

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 09:48
Hier net als bij @Oesie zaterdag toestel verzonden, gisteren ontvangen door Recommerce en goedgekeurd. Vanmorgen die foto ingediend bij MyActions en binnen 5 minuten werd de aanvraag goedgekeurd.

Kreeg vanuit Belsimpel een mail om via Tulip Assist een verzekering af te sluiten voor het toestel. De eerste 3 maanden zijn bij Tulip Assist gratis. Hebben jullie je toestel verzekerd en zo ja waar? (of hoort dat niet meer in levertijden & prijzen topic...)

[ Voor 6% gewijzigd door Michiel193 op 10-09-2025 09:48 ]

• Golf2vr6
  • Laatst online: 10-09 10:42
Upbeat schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:39:
Ik wil mijn oude Pixel 7 Pro het liefste zelf verkopen dan inruilen. Helaas van elk oud toestel wat ik hier heb liggen is de waarde €0.
Op Marktplaats een toestel kopen om in te leveren....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:13

FlashBang

Hoi.

Upbeat schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:39:
Marktplaats een iPhone SE bijv
Gewoon wat vriendengroepen WhatsAppen wat ze in de la hebben liggen qua toestellen voor een kratje bier...

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

OKA

Gisteren bevestigingsmail van Recommerce ontvangen. Direct geüpload bij myactions en vandaag bevestiging dat het is goedgekeurd.

• Ton H
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:38
ratje_nl schreef op zondag 7 september 2025 @ 17:51:
[...]

Ik heb twee Pixels 10 gekocht. Een bij Google en een bij Belsimpel. Ik heb twee Pixels 9 ingeruild. Een bij Recommerce en een bij PCS Wireless. Via Recommerce heb ik het geld al ontvangen (ongeveer EUR 140) en via MYActions (EUR 200) ook. Via PCS Wireless zou ik veel meer geld kunnen terugkrijgen, ongeveer EUR 540. Dat is echter niet gelukt. Volgens hun had ik mijn toestel niet naar de fabrieksinstellingen teruggezet. Ik kreeg het toestel weer terug. Maar ik weet heel zeker dat ik het toestel wel in de fabrieksinstellingen had teruggezet en dat bleek ook toen het het toestel terugkreeg. Heel vreemd.

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:17
Zucht.... net niet goed gelezen bij het MyActions invul formulier. Er staat "foto van je IMEI". Dus van mijn nieuwe Pixel10pro een screenshot gemaakt van de system pagina waar de IMEI staat. Upload. TradeIn formulier geupload, factuur erbij. Klaar. Mail ontvangen "Registratie ontvangen".

Pixel 7 in t doosje van de Pixel 10 gedaan, ingepakt, verzendlabel erop en bij postnl afgegeven.

Krijg ik paar uur later een mail dat de registratie is afgekeurd. Ik had een foto van de achterkant van het doosje moeten maken met IMEI code en ik denk dat het hen vooral om de barcode te doen is. Maar ja.... doos ligt al weer bij PostNL :-(

Contact formulier ingevuld. Ben benieuwd wat de reactie wordt.
Oei... ben benieuwd! Succes

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:55

pinda powerrr

Slow down...

TheGabeMan schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:21:
Zucht.... net niet goed gelezen bij het MyActions invul formulier. Er staat "foto van je IMEI". Dus van mijn nieuwe Pixel10pro een screenshot gemaakt van de system pagina waar de IMEI staat. Upload. TradeIn formulier geupload, factuur erbij. Klaar. Mail ontvangen "Registratie ontvangen".

Pixel 7 in t doosje van de Pixel 10 gedaan, ingepakt, verzendlabel erop en bij postnl afgegeven.

Krijg ik paar uur later een mail dat de registratie is afgekeurd. Ik had een foto van de achterkant van het doosje moeten maken met IMEI code en ik denk dat het hen vooral om de barcode te doen is. Maar ja.... doos ligt al weer bij PostNL :-(

Contact formulier ingevuld. Ben benieuwd wat de reactie wordt.
Ik zit me dus suf te zoeken, maar op mijn doosje staat geen IMEI code of überhaupt een barcode....

Of zat dat dan weer op die wrapper die óm het doosje zat?

Waiting on the world to change

• TheGabeMan
pinda powerrr schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:31:
[...]

Ik zit me dus suf te zoeken, maar op mijn doosje staat geen IMEI code of überhaupt een barcode....

Bij mij gewoon als sticker op t doosje. Staan 3 kleine barcodes met tekst op.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

TheGabeMan schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:33:
[...]

Bij mij gewoon als sticker op t doosje. Staan 3 kleine barcodes met tekst op.
Ik heb geen sticker...

• Rutger Mulder
pinda powerrr schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:31:
[...]

Ja staat op het kartonnen wrapper die om het doosje zit

• TheGabeMan
Rutger Mulder schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:37:
[...]

Oooooh dank je !!! Die heb ik gelukkig wel nog liggen bij oud papier :-)

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Rutger Mulder schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:37:
[...]

Dat ontzettend flimsy stukje papier om het doosje uit de verzegeling te halen.....net de vuilnisbak en oud papier op zijn kop gezet. Niks te vinden....

Belsimpel ook al aan de telefoon gehad. Proberen en bij weigeren doorsturen naar hun, want zij hebben bewijs.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39
Iemand dit ook gehad?
Waar zit de 'verder' of OK button? Want ik heb de vinkjes moeten zetten en dan moet je neem ik aan ook ergens bevestigen? Al geprobeerd in Edge en Librewolf als browser.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/J4mvtZCF/niet-verder.jpg

Edit: inmiddels gelukt! NextDNS uitgezet en het maar op de telefoon gedaan.

[ Voor 47% gewijzigd door Binnetie op 10-09-2025 16:20 ]

pinda powerrr schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:54:
Dat ontzettend flimsy stukje papier om het doosje uit de verzegeling te halen.....net de vuilnisbak en oud papier op zijn kop gezet. Niks te vinden....
Mooi stukje stevig karton, wat netjes om het doosje zit?
Je weet toch wel of en wanneer je dat je t weggegooid?

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

CLB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:30:
[...]

Mooi stukje stevig karton, wat netjes om het doosje zit?
Je weet toch wel of en wanneer je dat je t weggegooid?
Ik ben tevens gezegend met een vrouw die wel eens dingen opruimt.... :X

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste