• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-10 23:23
Oesie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:03:
[...]

Wanneer je je oude toestel hebt opgestuurd naar Recommerce, deze is ontvangen en positief beoordeeld krijg je een e-mail van Recommerce dat je trade-in is goedgekeurd. Daarin staat ook het bedrag wat wordt genoemd dat wordt uitgekeerd (voor de actievoorwaarden moet dat boven de 0 euro zijn). Een screenshot van die mail zou voldoende moeten zijn.
Ja ik heb dat en dus PDF van recommerce
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8nXPV_sK-_uP93zp4ygfckLonj0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oXDSOUV65jjhB2O9N0tq1Cb.jpg?f=fotoalbum_large

En ook deze geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiVJspiX1MXYoP8AecrJsQlG1cI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zq5OuZMVqu4VpOBu794Rx5c3.jpg?f=fotoalbum_large

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00

FlashBang

Hoi.

TheGabeMan schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:28:
[...]

Ja ik heb dat en dus PDF van recommerce
[Afbeelding]

En ook deze geprobeerd:

[Afbeelding]
Sorry maar dat is toch beide niet wat ze vragen? Zie de screenshot in mijn bericht hierboven.

• TheGabeMan
Binnetie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:17:
@TheGabeMan heb je al je oude toestel opgestuurd of heb je het document geupload die je via mail krijgt zodra je je oude telefoon hebt aangemeld?
Ah zit daar t verschil. Ja document met bedrag dat ik krijg heb ik, retour telefoon is onderweg. Maar dus nog geen melding dat telefoon ontvangen en goed gekeurd is. Dan zit daar wellicht mijn denkfout.

• TheGabeMan
FlashBang schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:29:
[...]

Sorry maar dat is toch beide niet wat ze vragen? Zie de screenshot in mijn bericht hierboven.
Ze vroegen "Trade-in document" en dat dacht ik dat die bevestiging was. Maar idd is logischer dat zij bevestiging van bedrijf willen dat de telefoon beoordeelt. Dus ik moet nog wachten op bevestiging van ontvangst en keuring van mijn telefoon.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37
Zou er na morgen nog een nieuwe actie komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:21
alki schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:06:
Zou er na morgen nog een nieuwe actie komen ?
Die komt er zeker, maar denk dat ze nu eerst maximaal willen verdienen. Volgens mij kwam er bij eerdere Pixels nog wel eens een aanbieding met 75 euro directe korting of gratis Buds bij je bestelling.

• walgvogel
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-09 15:40
walgvogel schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:09:
Ik wilde daarnet de Pixel 10 Pro bestellen, maar de inruilwaarde voor mijn Pixel 6a is nog maar 82 euro. Die bonus van 250 euro is dus opeens verdwenen. En even gecheckt: voor de Mi 9T Pro is het nog 50 euro, dus ook 250 euro minder dan gisteren.

Nochtans staat er in de voorwaarden: Koop een Pixel 10 Pro of Pro XL en krijg tot € 850 terug bij inruil van een in aanmerking komende telefoon. Dit is inclusief de bonus van € 250. Deze aanbieding geldt van 20-08-2025 tot 11-09-2025 om 23:59 uur CEST .
Ter info: het werkt inmiddels weer op de site.

• FSC1968
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 02-10 17:17
Ik heb net een email van Myactions gekregen waarin staat dat mijn beloning van €250 is uitbetaald. Voor de goede orde: dit is dus een andere email dan die ik op 3 september kreeg dat m'n registratie voor de actie was goedgekeurd.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:17

Mooijekind

Manager Product Content
Ik kreeg de mail ook zojuist. Zie nog niets op mijn rekening maar daar zal wel wat vertraging in zitten.

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 22:41
Hier ook. Ik was al even bang dat ik mijn rekening nummer niet goed had ingevuld
Zelfde mail ontvangen en de vergoeding voor ingeleverde telefoon is zelfs al gestort, top!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:17

Mooijekind

Manager Product Content
En het geld inmiddels ook op de rekening 😃

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:18
TheGabeMan schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:35:
[...]

Ze vroegen "Trade-in document" en dat dacht ik dat die bevestiging was. Maar idd is logischer dat zij bevestiging van bedrijf willen dat de telefoon beoordeelt. Dus ik moet nog wachten op bevestiging van ontvangst en keuring van mijn telefoon.
Ja exact dit. Heb ook het voorlopige formulier aangeleverd omdat hier werd aangegeven dat inleveren nog niet nodig was. Dan is dat veranderd? Nu moet je daadwerkelijk een telefoon inleveren voordat je die €250 van Google krijgt?

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 22:41
Nice, geld is binnen voor beide telefoons. Bij eentje had ik geen toestel ingeleverd dus ik vond het wel spannend of ze niet alsnog zouden terugkrabbelen.

• Soundstorm
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:52
Hier een Pro gekocht bij Vandenborre. Zij doen ook gewoon de trade-in de winkel, en daar krijg je een documentje van dat je kan gebruiken op myactions. In principe krijg je van hun ook nog een effectief bedrag voor je telefoon, maar die van mijn was eigenlijk niks meer waard, dus geen aandacht aan gegeven.
Heb op basis van dat document ook al bevestiging dat de 250€ er aan komt.
Vandenborre zelf doet ook nog een actie waarbij je 75€ terug krijgt. Dat heb ik al ingediend, maar nog geen bevestiging van gekregen.
Samen dus 325€ korting, wat wel mooi is.

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:44
4sept aangemeld bij my auctions.
8sept afwijzing gekregen, gelijk opnieuw geüpload.
Vandaag 250 euro binnen.
Heel netjes van my auctions

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-10 17:07
Vanmiddag mail gehad van myauctions en eind van de middag stond het bedrag op de rekening, Lekker snel!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 12:18
wesley007! schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:44:
[...]

Dat is wel heel bijzonder dan. Ik heb namelijk ook een afwijzing gehad n.a.v. het ingestuurde trade in document. Iemand een voorbeeld mail van recommerce die ik kan gebruiken?

Ik krijg dit te zien.

[Afbeelding]
Zojuist het geld gestort gekregen.

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
Gisteren opnieuw geupload en ook vandaag geld gehad :)

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:42
Ik probeer mijn telefoon via de inruildeals aan te melden.. maar continu dat het IMEI nummer niet klopt met het opgegeven toestel.. Ik ruil toch echt een Pixel 9 Pro in en voer de IMEI op de doos in.. ook echt hetzelfde IMEI nummer als via *#06#

Meer mensen die dit ervaren hebben?

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 19:46
Prosac schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:22:
Ik probeer mijn telefoon via de inruildeals aan te melden.. maar continu dat het IMEI nummer niet klopt met het opgegeven toestel.. Ik ruil toch echt een Pixel 9 Pro in en voer de IMEI op de doos in.. ook echt hetzelfde IMEI nummer als via *#06#

Je moet toch het imei nummers van het nieuwe toestel opgeven ?

• Ton H
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 22:07
Prosac schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:22:

Je moet toch een foto van de IMEI op de verpakking uploaden van je NIEUWE toestel en niet van het toestel dat je inruilt?

• Prosac
ratje_nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:29:
[...]

Je moet toch het imei nummers van het nieuwe toestel opgeven ?
Niet voor het toestel wat je gaat inleveren

• Prosac
Ton H schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:30:
[...]

Je moet toch een foto van de IMEI op de verpakking uploaden van je NIEUWE toestel en niet van het toestel dat je inruilt?
DIt gaat dus om het inleveren bij google/dynalogic zelf..

• FSC1968
Op de valreep nog twee Pixel 10s voor m'n ouders op leeftijd bij Belsimpel i.c.m. Odido abonnement besteld. Hun huidige twee Pixel 7s worden bij ReCommerce ingeleverd, dan hebben ze weer fabrieksgarantie op hun telefoons en heb ik er de komende jaren hopelijk geen omkijken meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:20

shinchan03

Niels

Hoe lang duurde het bij jullie bij Recommerce voor het ontvangen van de bevestiging nadat Recommerce het pakket had ontvangen? Ik zie in de track and trace dat Recommerce het pakket woensdag halverwege de werkdag heeft ontvangen en als ik nu op de statuspagina kijk, dan hebben ze het nog steeds niet als ontvangen geregistreerd.

Ik heb al een contactformulier ingevuld, maar daar staat ook doodleuk dat je vijf werkdagen kan wachten op reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
shinchan03 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:31:
Hoe lang duurde het bij jullie bij Recommerce voor het ontvangen van de bevestiging nadat Recommerce het pakket had ontvangen? Ik zie in de track and trace dat Recommerce het pakket woensdag halverwege de werkdag heeft ontvangen en als ik nu op de statuspagina kijk, dan hebben ze het nog steeds niet als ontvangen geregistreerd.

Ik heb al een contactformulier ingevuld, maar daar staat ook doodleuk dat je vijf werkdagen kan wachten op reactie.
Bij mij duurde dit 1 dag, woensdag hebben ze het pakket ontvangen en gisteravond kreeg ik de melding dat het pakket ontvangen was. Een uurtje later kreeg ik ook al het bericht dat mijn toestel was goed gekeurd. Volgens T&T is mijn toestel om 12:09 bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:20

shinchan03

Niels

ratje_nl schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:39:
[...]

Bij mij duurde dit 1 dag, woensdag hebben ze het pakket ontvangen en gisteravond kreeg ik de melding dat het pakket ontvangen was. Een uurtje later kreeg ik ook al het bericht dat mijn toestel was goed gekeurd. Volgens T&T is mijn toestel om 12:09 bezorgd.
Oké bedankt, ik hoop dat ik dan ook snel reactie ga ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:18
Net geprobeerd bij Vodafone enkele telefoons in te leveren bij een fysieke winkel voor de cashback. Echter waren ze allemaal 0 euro waard en dit kon dus niet.. Belsimpel en de inruil bij Vodafone verschilt dus erg. (Had via Belsimpel de waarde opgezocht) Iemand een tip hoe ik alsnog de inruil bonus kan krijgen? Of dan toch inleveren via Belsimpel?

• Romoni
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 19:27
Sjaakie NL schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:14:
Net geprobeerd bij Vodafone enkele telefoons in te leveren bij een fysieke winkel voor de cashback. Echter waren ze allemaal 0 euro waard en dit kon dus niet.. Belsimpel en de inruil bij Vodafone verschilt dus erg. (Had via Belsimpel de waarde opgezocht) Iemand een tip hoe ik alsnog de inruil bonus kan krijgen? Of dan toch inleveren via Belsimpel?
Je kan op marktplaats een goedkoop toestel zoeken en inleveren bij Vodafone. Ik heb hetzelfde gedaan bij de BelSimpel deal. Of een mix van BelSimpel inruil werkt bij de Vodafone deal lijkt me tricky. Is denk ik ook niet in lijn met de voorwaarden van de Vodafone deal..
Hier kan je zien wat Vodafone in ieder geval accepteert: https://inruildeals.vodafone.nl/

• Rutger Mulder
Romoni schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:42:
[...]

Of een mix van BelSimpel inruil werkt bij de Vodafone deal lijkt me tricky.
Ja dit werkt. Myactions bekijkt alleen of er een inruil is gedaan en bij belsimpel mag je zonder een toestel te kopen gewoon een telefoon voor recycling aanbieden.

• Jmtpes
Romoni schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:42:
[...]

Je kan op marktplaats een goedkoop toestel zoeken en inleveren bij Vodafone. Ik heb hetzelfde gedaan bij de BelSimpel deal. Of een mix van BelSimpel inruil werkt bij de Vodafone deal lijkt me tricky. Is denk ik ook niet in lijn met de voorwaarden van de Vodafone deal..
Hier kan je zien wat Vodafone in ieder geval accepteert: https://inruildeals.vodafone.nl/
Ik heb mijn toestel gekocht bij Vodafone. Inruil gedaan via belsimpel.
Inmiddels mn 250 euro cashback gekregen van myactions maar toestel moet ik nog opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
3 september akkoord gekregen in de mail van MyActions, uitbetaald op 11 september.

Mijn (kapotte) Pixel 7 (á €36) is PostNL kwijtgeraakt en is na een dikke 1,5 week nog niet aangekomen bij Recommerce. Gelukkig was het (in mijn geval) dus niet nodig om daarvan bewijs te tonen bij MyActions, ik zie wel of hij ooit nog opduikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:38
Opmerkingen van mij over Recommerce nav terugsturen van zeer goed uitziende/nieuwstaat Pixel 7 Pro 256GB met originele doos:

- initiele aanbod was 164. Na controle gaven ze een nieuw bedrag van 140. Ik zag zo 123 niet waarom tussen mijn inzending en hun (4) checkvragen, allen gelijk. Tot mij oog viel op toestelnaam zelf in het rood. Zijn vonden het dus een Pixel 7 Pro 128GB....
- Rare gang van zaken maar voor 20 euro geen zin in contact zoeken met die partij, waarvan ik online lees geen pretje (lees:radiostiltes). Als ik door kan naar de Google cashback a 250 euro vind ik het wel prima zo
- ondanks bevestigingmail van ze dat ze die 140 euro gaan uitbetalen van afgelopen zaterdag, heb ik nog niets ontvangen.

Mijn vraag 1: al wachtende op de uitbetaling, ik lijk nergens mijn opgegeven bankrekening te kunnen terugvinden, niet in mails, niet in de PDF. Hebben jullie dat ook? Klein kans maar wellicht zit daar een fout?

Zoals ik hier lees kan ik dus ieder geval met Google cashback door en ga ik uiterlijk morgen wel contact zoeken met Recommerce.

Wilde ieder geval mijn ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
Kappade schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:24:
Opmerkingen van mij over Recommerce nav terugsturen van zeer goed uitziende/nieuwstaat Pixel 7 Pro 256GB met originele doos:

- initiele aanbod was 164. Na controle gaven ze een nieuw bedrag van 140. Ik zag zo 123 niet waarom tussen mijn inzending en hun (4) checkvragen, allen gelijk. Tot mij oog viel op toestelnaam zelf in het rood. Zijn vonden het dus een Pixel 7 Pro 128GB....
- Rare gang van zaken maar voor 20 euro geen zin in contact zoeken met die partij, waarvan ik online lees geen pretje (lees:radiostiltes). Als ik door kan naar de Google cashback a 250 euro vind ik het wel prima zo
- ondanks bevestigingmail van ze dat ze die 140 euro gaan uitbetalen van afgelopen zaterdag, heb ik nog niets ontvangen.

Mijn vraag 1: al wachtende op de uitbetaling, ik lijk nergens mijn opgegeven bankrekening te kunnen terugvinden, niet in mails, niet in de PDF. Hebben jullie dat ook? Klein kans maar wellicht zit daar een fout?

Zoals ik hier lees kan ik dus ieder geval met Google cashback door en ga ik uiterlijk morgen wel contact zoeken met Recommerce.

Wilde ieder geval mijn ervaring delen.
Als ik zo lees kan ik beter mn pixel 7 256gb via MP verkopen. Alleen heeft dit invloed op op de cashback van 250 euro (die ik al inmiddels heb ontvangen) of toch netjes via ecommerce doen? Iemand advies hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Nou alsof ze mij gehoord hebben, zojuist kreeg ik 142 euro bijgeschreven. Dus uitbetaling lijkt eerder binnen 2 werkdagen te zijn.
Blijft natuurlijk wel vaag dat ik nergens even al mijn gegevens/iban kon controleren.

En natuurlijk de fout/oplicht mbt 128GB vs daadwerkelijke 256GB.

Ik ga nu naar Google voor de andere 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Jmtpes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:26:
[...]
Als ik zo lees kan ik beter mn pixel 7 256gb via MP verkopen. Alleen heeft dit invloed op op de cashback van 250 euro (die ik al inmiddels heb ontvangen) of toch netjes via ecommerce doen? Iemand advies hierin?
De Google (250 euro voor de Pro en ProXL) cashback kan je niet (hebben) ontvangen zonder je device hebben verkocht aan een van de partijen die meedoet, waaronder Recommerce als je via Belsimpel de P10 hebt gekocht. Dus dan is Marktplaats geen optie.

Overigens moet je ook voor 26-09 meen ik de aanmelding te hebben gedaan bij Google. Dwz dat je daarvoor de trade-in moet hebben afgehandeld met bijv Recommerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
Kappade schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:19:
[...]

De Google (250 euro voor de Pro en ProXL) cashback kan je niet (hebben) ontvangen zonder je device hebben verkocht aan een van de partijen die meedoet, waaronder Recommerce als je via Belsimpel de P10 hebt gekocht. Dus dan is Marktplaats geen optie.

Overigens moet je ook voor 26-09 meen ik de aanmelding te hebben gedaan bij Google. Dwz dat je daarvoor de trade-in moet hebben afgehandeld met bijv Recommerce.
My trade is aangemeld en loopt nog. Ik moet alleen mijn toestel nog terugsturen vandaar mijn vraag. Toch sturen naar ecommerce of via MP verkopen. Kan ik later in problemen komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Google / Myactions kan naar mijn idee helemaal niet controleren of jij je toestel ook hebt opgestuurd. Recommerce etc mogen jou data helemaal niet aan hun geven volgens de EU privacy law (GDPR). Dus ze moeten het doen met wat jij aan hun upload aan documenten. En aangezien ze jou aanvraag al hebben goedgekeurd en uitbetaald lijkt het me niet dat je verder nog in de problemen kan komen. Dus ik zou het toestel lekker op MP verkopen.

• SinFlames
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-10 13:35
Iemand al nieuws over wanneer de pixel 10 serie beschikbaar komt bij Coolblue?

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
Ik snap het even niet meer. Ik heb een P10Pro gekocht en een P7Pro als inruil naar Recommerce verstuurd.
Deze is gisteren afgeleverd volgens de track and trace die ik van postnl heb gekregen op het adres Witte Zeeweg 3, 3199RE MAASVLAKTE ROTTERDAM. Dat is weer wat anders wat er op label stond: Sunbird Logistics BV, RS Activity, Antwoordnummer 80254, 3080VB ROTTERDAM.

Ook valt mij nu op dat het Track and trace nummer wat ik van postnl heb gehad afwijkt van het track and trace nummer wat op het trade in document van recommerce staat.
Als ik op de recommerce website mijn pakket probeer te achterhalen, kan deze niet worden gevonden. Op zich logisch, want een ander track and trace nummer.

Was dat bij jullie ook zo? Of is mijn pakket nu gewoon kwijt?

• Mitch0475
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-09 21:45
mrVB schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:44:
Ik snap het even niet meer. Ik heb een P10Pro gekocht en een P7Pro als inruil naar Recommerce verstuurd.
Deze is gisteren afgeleverd volgens de track and trace die ik van postnl heb gekregen op het adres Witte Zeeweg 3, 3199RE MAASVLAKTE ROTTERDAM. Dat is weer wat anders wat er op label stond: Sunbird Logistics BV, RS Activity, Antwoordnummer 80254, 3080VB ROTTERDAM.

Ook valt mij nu op dat het Track and trace nummer wat ik van postnl heb gehad afwijkt van het track and trace nummer wat op het trade in document van recommerce staat.
Als ik op de recommerce website mijn pakket probeer te achterhalen, kan deze niet worden gevonden. Op zich logisch, want een ander track and trace nummer.

Dit is bij mij ook gebeurd, eerst veranderden het adres, daarna bleef hij een volledige dag op onderweg staan. En de dag erna kreeg ik een bericht dat hij op de vorige das was geleverd om 09.43u. 8)7 , ik heb inmiddels wel mijn terugbetaling van mijn telefoon ontvangen. Echter wacht ik nog op de 250 extra inruilbonus aangezien mijn wettelijke bedenktermijn gisteren pas is verstreken. Geen idee hoelang ik nog moet wachten op die 250 extra dan.. aangezien ik mijn telefoon via KPN heb besteld gaat die extra inruilbonus ook via recommerce en niet via myactions

[ Voor 4% gewijzigd door Mitch0475 op 17-09-2025 12:20 ]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:21
mrVB schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:44:

Was hier ook zo. Je krijgt vanzelf bericht dat het pakketje is afgeleverd. Als je kijkt met Streetview zie je daar een enorm pand staan. Verwerken van de pakketjes duurt even, want er komt daar veel meer binnen.

Ik hoorde pas na 5 dagen versturen dat hij binnengekomen was. Maar wel 's nachts de bevestiging dat ik geld krijg voor de telefoon. Heb nu de 250 euro claim ingediend bij MyActions.
Iemand een idee hoe lang dat duurt? Van aanmelden tot bevestiging dat je de 250 euro krijgt?

• mrVB
Dank voor de reacties. Dat stelt mij enigszins gerust. Nu maar hopen dat ze op tijd beoordelen. De deadline komt nu wel erg snel dichterbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Binnetie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:59:
[...]
Iemand een idee hoe lang dat duurt? Van aanmelden tot bevestiging dat je de 250 euro krijgt?
Dat gaat heel snel als je de juiste documenten upload!
Bij mij was hij eerst afgekeurd door verkeerde trade-in document. Toen ik het juiste document had geupload ging het van goedkeuring naar geld op de rekening in 2 dagen. Een familielid had het op vrijdag ingestuurd en kreeg op maandag de goedkeuring en dinsdag het geld.

• bydvh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 14:14
Rutger Mulder schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:43:
[...]

Bij mij was hij eerst afgekeurd door verkeerde trade-in document. Toen ik het juiste document had geupload ging het van goedkeuring naar geld op de rekening in 2 dagen. Een familielid had het op vrijdag ingestuurd en kreeg op maandag de goedkeuring en dinsdag het geld.
Wat is het juist document dat je moet opsturen? Ik heb alleen het PDF-formulier van trade-in en de ontvangst bevesting van trade-in.

• ratje_nl
bydvh schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:28:
[...]

Wat is het juist document dat je moet opsturen? Ik heb alleen het PDF-formulier van trade-in en de ontvangst bevesting van trade-in.
Het formulier waar op staat dat je daadwerkelijk het geld terug krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
bydvh schreef op woensdag 17 september 2025 @ 21:28:
[...]

Bij recommerce krijg je uiteindelijk na beoordeling een mail die hier op lijkt waarin ze de uitbetaling aankondigen. Daar willen ze een screenshot van zien. Dus niet die PDF die je direct na aanmelding krijgt!

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1qIXKkJcTxrKxE56qhMQnENJfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyIeDZh76mf6KwfLPzpjGMmX.jpg?f=fotoalbum_large

• Kappade
Rutger Mulder schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:20:
Google / Myactions kan naar mijn idee helemaal niet controleren of jij je toestel ook hebt opgestuurd. Recommerce etc mogen jou data helemaal niet aan hun geven volgens de EU privacy law (GDPR). Dus ze moeten het doen met wat jij aan hun upload aan documenten. En aangezien ze jou aanvraag al hebben goedgekeurd en uitbetaald lijkt het me niet dat je verder nog in de problemen kan komen. Dus ik zou het toestel lekker op MP verkopen.
@Jmtpes
Als ik het zo teruglees in dit topic wordt de inzending bij Google niet (meer) geaccepteerd met alleen een aanmeldingsbevestiging. Google/Myactions wilt (nu) expliciet kopie/screenshot van de e-mail dat de trade-in geheel is bevestigt en het geld wordt overgemaakt. ALs je eerder in het proces zit / toestel nog niet verstuurt hebt, loop je dus naar mijn idee nu grote kans dat Google niet uitbetaald. Op deze manier weten ze dus wel of je een oud toestel hebt ingeruild bij hun partner of niet.

@mrVB : Het is goed gekomen bij mij maar ik had dezelfde verbazing. De vrouw bij het PostNL punt zei plots 'het adres is automatisch aangepast' waarop ik 'ehh OK' zei. Later in de PostNL app gekeken met verzendcode waar inderdaad een 'oorspronkelijk' adres stond , welke ik ook op het label zag staan. Het daadwerkelijke adres was ook die de Maasvlakte. Maar toestel is dus aangekomen, verwerkt en geld gekregen.

Weer wat geleerd, maar geen idee waarom je als bedrijf verschil zou maken in adres op de label en degene in de barcode.

• PindaRots
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 27-09 10:47
Rutger Mulder schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:43:
[...]

Hier is hij nu goedgekeurd. Dat is inderdaad snel gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Kappade schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:29:
[...]

@Jmtpes
Als ik het zo teruglees in dit topic wordt de inzending bij Google niet (meer) geaccepteerd met alleen een aanmeldingsbevestiging. Google/Myactions wilt (nu) expliciet kopie/screenshot van de e-mail dat de trade-in geheel is bevestigt en het geld wordt overgemaakt. ALs je eerder in het proces zit / toestel nog niet verstuurt hebt, loop je dus naar mijn idee nu grote kans dat Google niet uitbetaald. Op deze manier weten ze dus wel of je een oud toestel hebt ingeruild bij hun partner of niet.
Uit zijn eerdere posts blijkt dat hij de 250 euro al op zijn rekekening heeft ontvangen. Hij was er dus vroeg bij met aanmelden bij myactions en heeft geluk gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jmtpes
Kappade schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:29:
[...]

@Jmtpes
Nog bedankt voor je reactie. Mn geld is inmiddels al een week binnen van google, maar ik heb mn oude toestel nog niet teruggestuurd. Reden is omdat mijn pixel 10pro eergisteren opeens batterydrain heeft gehad. 44% accu weg in the tijd, terwijl ie op mn nachtkastje lag 🫤. Wie weet heb ik mn oude toestel nog nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ah sorry dat had ik gemist. Dan lekker op Marktplaats of als backup houden. Neem aan dat die battery drain tijdelijk is; dat toestel moet natuurlijk goed kunnen presteren , zeker als die dat ook al gedaan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romoni
mrVB schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:32:
Dank voor de reacties. Dat stelt mij enigszins gerust. Nu maar hopen dat ze op tijd beoordelen. De deadline komt nu wel erg snel dichterbij.
@mrVB : Heb je al feedback van recommerce ontvangen? Ik zit met hetzelde tijdspad. Mijn inlever-toestel was volgens track-trace van PostNL op maandag afgeleverd. Op de Recommerce status pagina staat dat het toestel nog niet ontvangen is en dat ik het nog moet verzenden. Erg verwarrend allemaal en niet fijn. Heb al een ticket naar recommerce gestuurd maar daar moet je 5 dagen wachten op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:46
Mijn vriendin heeft dus ook het hele traject gevolgd inclusief inruil, maar ze heeft nooit een trade-in document ontvangen. Hoe ziet zoiets er precies uit? Haar aanvraag wordt nu afgekeurd en bellen naar die club is ongeveer onmogeljik, na een uur in de wacht de verbinding verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00

FlashBang

Hoi.

KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:06:
Mijn vriendin heeft dus ook het hele traject gevolgd inclusief inruil, maar ze heeft nooit een trade-in document ontvangen. Hoe ziet zoiets er precies uit? Haar aanvraag wordt nu afgekeurd en bellen naar die club is ongeveer onmogeljik, na een uur in de wacht de verbinding verbroken.
Echt al meermaals gepost, incl enkele posts hierboven.
Rutger Mulder in "[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Excuus, ik had wat duidelijker moeten zijn. Haar screenshot van die email is dus afgekeurd met de opmerking dat ze een echt trade in document willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:28
Romoni schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:47:
[...]

@mrVB : Heb je al feedback van recommerce ontvangen? Ik zit met hetzelde tijdspad. Mijn inlever-toestel was volgens track-trace van PostNL op maandag afgeleverd. Op de Recommerce status pagina staat dat het toestel nog niet ontvangen is en dat ik het nog moet verzenden. Erg verwarrend allemaal en niet fijn. Heb al een ticket naar recommerce gestuurd maar daar moet je 5 dagen wachten op een antwoord.
Same here. Maandag afgeleverd en tot op heden nog geen updates/mail of wat dan ook ontvangen.
Edit: bij mij staat er bij de status wel dat de telefoon is ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cenahej op 19-09-2025 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:01:
[...]

Excuus, ik had wat duidelijker moeten zijn. Haar screenshot van die email is dus afgekeurd met de opmerking dat ze een echt trade in document willen hebben.
Het moet toch echt die mail zijn waar ik hier eerder een voorbeeld van heb gepost. Ik heb wel ergens een comment gelezen dat ze screenshots gemaakt op een mobiele telefoon afkeuren. Advies is dus om op een PC/Laptop de screenshot te maken en dan de hele email met header etc en ff je taakbalk met klok erbij op. Zo heb ik het ook gedaan en dat werd snel goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:01:
[...]

Wat @FlashBang post is het echte trade in document. Je krijgt eerst een document dat je toestel is ontvangen en later krijg je een apart bericht dat je trade in is goedgekeurd. Ik heb een screenshot gemaakt met mijn toestel en heb deze zonder te knippen geüpload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Dank voor de reacties. De mail die mijn vriendin heeft gehad ziet er wel echt anders uit, zij heeft het opgestuurd naar Mobile Phone Exchange. Onder de mail staat: Vodafone team uitgevoerd door Like wize services. Is dat hetzelfde als bij jullie? Ik zie daar andere namen staan.

[ Voor 8% gewijzigd door KaiseRRuby op 19-09-2025 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is anders ja... Bij Vodafone kreeg ik een fysiek papiertje mee met in de linker bovenhoek 'Vodafone Inruildeals' met een bedrag erop en de toestelgegevens, die heb ik gescand en opgestuurd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13:42
Creatief, maar het is fraude.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 20-09-2025 01:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley007!
wesley007! schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:06:
[mbr] Creatief, maar het is fraude.[/]
En je Trade in document inleveren zonder wat in te sturen niet?

• wesley007!
CLB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:17:
Dat is anders ja... Bij Vodafone kreeg ik een fysiek papiertje mee met in de linker bovenhoek 'Vodafone Inruildeals' met een bedrag erop en de toestelgegevens, die heb ik gescand en opgestuurd.
Als je nog een goede oplossing zoekt stuur me maar een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:46
Mijn inruilverzoek bij Recommerce heeft nog status 'in afwachting' - de track & trace van PostNL geeft aan dat pakketje op 18-9 in de ochtend is afgeleverd. Toch al twee werkdagen, dus vraag me af of dit wel goed gaat komen. Tegen beter weten in net maar een hulpvraag gemaild aan Recommerce.

Perfect werkende A52S ingeleverd, maar wat als ik geen geaccepteerde inruil-bevestigingsmail heb op 26-9?
Zou wat zijn dat klanten de 250E+ mislopen door trage afhandeling Recommerce...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romoni
Don Juansen schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:51:
Mijn inruilverzoek bij Recommerce heeft nog status 'in afwachting' - de track & trace van PostNL geeft aan dat pakketje op 18-9 in de ochtend is afgeleverd. Toch al twee werkdagen, dus vraag me af of dit wel goed gaat komen. Tegen beter weten in net maar een hulpvraag gemaild aan Recommerce.

Perfect werkende A52S ingeleverd, maar wat als ik geen geaccepteerde inruil-bevestigingsmail heb op 26-9?
Ik heb mijn telefoon op zaterdag 13 september verstuurd. PostNL track&trace gaf aan dat het pakket op 15 september was afgeleverd. Van recommerce kreeg ik afgelopen vrijdag (19 sept) bericht dat de telefoon ontvangen was. En gisteravond (22 sept) ontving ik het bericht van recommerce met de goedkeuring van de trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 09:17

DJT

Ik heb dezelfde uitdaging, mijn telefoon is al bij Recommerce binnen maar heb nog geen bericht ontvangen.

Als je op de actiepagina al een aanmelding doet zonder dat je gegevens volledig zijn dan kan je de actie vervolledigen tot voor het einde van de klachtenperiode. Bij mijn aanmelding staat die datum op 26-10-2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik was net in de States doen de pixel 10 werd uitgebracht dus heb niet via de Google Store zelf een inruil kunnen doen. Ik heb een pixel 8 die ik ken inruilen voor 250e, maar via Google kreeg ik volgens mij nog een extra inruil bedrag. Ik heb een paar paginas teruglezen maar dat gaat vooral over het inruil proces.

Oh ja, zit bij Vodafone en kan nog niet verlengen.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 22-09-2025 17:22 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
De Google Play systeemupdate van september is ook binnen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Wat een regelrecht drama met Recommerce zeg...

Eind augustus toestel opgestuurd (middels zo'n locker) a.d.h.v. hun verzendlabel.
Volgende dag stond er dat het pakket was opgehaald, en toen stopte het.
Week later nog niet binnen, kreeg een automatische mail van dat ze nog niets hadden ontvangen.
Contact opgenomen met postnl, gaven aan onderzoek te doen, en paar dagen later een reactie dat ze niet weten waar het pakket is, en dat Recommerce als officiele verzender, dit verder met ze kan oppakken.

Recommerce wilde vervolgens allerlei informatie, tevens allemaal informatie die ze al hadden, maargoed alles braaf aangeleverd, vervolgens wilde ze nog meer informatie, en nog meer informatie, eerst ook een document waarbij ik nogeens ondertekende dat ik het product had opgestuurd (vreemd, stond al in de mail, en de track en trace bevestigde niet alleen de aanmelding van het pakket, maar ook dat dit was gescand en opgehaald door een bezorger), oftewel uit mijn handen, maar prima, ingevuld. Vervolgens nul duidelijkheid van ze krijgen, waarop ze opeens willen dat ik nog meer informatie aanlever, zoals bewijs dat ik ben wie ik ben... echt bizarre praktijken. Ik heb ze nu tweemaals gevraagd om dit af te ronden en mij het verschuldigde bedrag over te maken, immers zijn zij verantwoordelijk voor de verzending.

Ik had nog geprobeerd om mijn cashback met de documentatie die ik had aan te vragen, maar is afgewezen. Recommerce maar weer gemaild (geen telefoonnummer van te vinden), uitgelegd waarom er spoed bij zit, plus ze verantwoordelijk gesteld mocht ik die 250 euro cashback niet krijgen, en belsimpel gebeld, die gaan nu ook contact leggen. Tevens de partij van de cashback gemaild en de situatie uitgelegd.
Sterk vermoeden dat dit een gevalletje rechtsbijstand wordt.

Wat een drama dit.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Romoni schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:47:
[...]

Sorry, beetje late reactie.
Ik lees dat het inmiddels al is goedgekomen bij je.
Bij mij ook. Dinsdag 16 september aangekomen volgens track and trace. Afgelopen zondag 21 september bevestiging van recommerce dat trade in is goedgekeurd. En vandaag het geld al op de rekening ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC1968
Don Juansen schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:51:

Hier hetzelfde, met als verschil dat de twee telefoons pas vrijdag 19 september 's ochtends bij ReCommerce zijn aangekomen. Heb je vandaag nog een update gekregen?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07

Epsilon

Ter info, mijn datums waren:
Wo 17 sep: Aankomst via PostNL bij Recommence volgens tracking van PostNL (die van recommerce matched de postcode niet goed):

Vrij 19 sep: via de link van recommerce te zien date ze was aangekomen.

Ma 22 sep ochtend: mail van recommerce dat deze is aangekomen.

Do 23 sep 21:00: mail van recommerce dat deze is goedgekeurd (de mail die je nodig hebt om aan te melden bij Google.)

Hoop dat je hier wat aan hebt voor je verwachtingen :).

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:46
FSC1968 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:16:
[...]

Hier hetzelfde, met als verschil dat de twee telefoons pas vrijdag 19 september 's ochtends bij ReCommerce zijn aangekomen. Heb je vandaag nog een update gekregen?
Op mijn ticket 22-9 kreeg ik op 23-9 rond 1300 kort reactie dat de trade-in was gevalideerd en zal worden uitbetaald binnen 48u. De bevestigingsmails ontvangst en de goedkeur trade-in van Recommerce gister rond 2200 ontvangen.

Of het ticket de zaken heeft versneld weet ik niet, maar ben blij dat het rond is. :)

• Avani
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-09 13:14
Ook hier dezelfde problemen met Recommerce.

Toestel zou aangekomen zijn op 18 september, maar de status staat nog steeds op niet ontvangen...

Erg vervelend dat je Recommerce niet kan bellen. Ik ben bang dat ik de 250 bonus ga missen, en voor alleen de toestel prijs had ik liever mijn oude telefoon gehouden als backup.

• IncognitoNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:40
Avani schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:29:
Ook hier dezelfde problemen met Recommerce.

Toestel zou aangekomen zijn op 18 september, maar de status staat nog steeds op niet ontvangen...

Erg vervelend dat je Recommerce niet kan bellen. Ik ben bang dat ik de 250 bonus ga missen, en voor alleen de toestel prijs had ik liever mijn oude telefoon gehouden als backup.
Zoals iemand hierboven ook al schreef: als je al een aanmelding doet bij myactions (die dan zal worden afgekeurd als je nog geen bevestiging van Recommerce hebt), dan geven ze aan dat je nog tot 26 oktober (einde van de klachtenperiode) de tijd hebt om het juiste formulier op te sturen. Vond ik zelf een hele geruststelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avani
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-09 13:14
IncognitoNL schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:27:
[...]

Zoals iemand hierboven ook al schreef: als je al een aanmelding doet bij myactions (die dan zal worden afgekeurd als je nog geen bevestiging van Recommerce hebt), dan geven ze aan dat je nog tot 26 oktober (einde van de klachtenperiode) de tijd hebt om het juiste formulier op te sturen. Vond ik zelf een hele geruststelling.
Oh damn. Ik had aardig wat teruggelezen maar deze even gemist. Dat geeft wel wat rust aangezien mijn aanvraag inderdaad is afgekeurd. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC1968
Gisteravond volgende emails van ReCommerce gekregen:
Controle van je inruil duurt iets langer

Beste FSC1968,

Door een tijdelijke piek in aanvragen kan het verwerken van je inruil momenteel wat langer duren dan normaal.
Ik ga dus beide aanmeldingen bij Myactions maar doen met de foutieve documenten zodat ReCommerce nog een maand extra de tijd heeft. Ik had tot gisteravond nog de stille hoop dat de bevestigingen voor beide telefoons nog op tijd zouden komen, maar helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door FSC1968 op 26-09-2025 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:43
Ik heb gisteravond deze mail gehad:
Controle van je inruil duurt iets langer

Beste xxxx,

Door een tijdelijke piek in aanvragen kan het verwerken van je inruil momenteel wat langer duren dan normaal.

Wat betekent dit voor jou?

Heb je je toestel al verstuurd? Je hoeft niets te doen. Zodra de registratie is afgerond, ontvang je direct bericht van ons.
Ga je je toestel binnenkort versturen? Geen zorgen: we nemen je toestel gewoon in behandeling zodra het bij ons binnenkomt.
Heb je je nieuwe telefoon nog niet ontvangen? Dan kun je je toestel later versturen. Ook dan geldt dat we je toestel netjes zullen verwerken, al kan de afronding iets langer duren.

In alle gevallen: jouw toestel blijft veilig bij ons, en je ontvangt vanzelf bericht zodra de verwerking is afgerond.
22e verzonden, 23e daar aangekomen volgens de T&T, maar op mijn aanvraagpagina staat hij nog als 'in afwachting'. Ik heb wel mijn registratie vast gedaan (en afgekeurd gekregen) zodat ik tot 26-10 de tijd heb om alles in orde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 17:21
Heeft iemand de url of de actievoorwaarden nog van de 250 euro inruil actie op belsimpel? Ik heb de inruil van Recommerce bevestigd gekregen maar moet mijn 250 euro bonus nog aanvragen via die andere url maar ben de link kwijt. Als ik al niet te laat ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Staat in de email van je order bij belsimpel als pdf

edit: deze dus: https://google.myactions.eu/actions/276

[ Voor 36% gewijzigd door Jacub86 op 26-09-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
Jacub86 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:51:
Staat in de email van je order bij belsimpel als pdf

edit: deze dus: https://google.myactions.eu/actions/276
Top. Dankjewel. Per toeval vandaag de laatste registratie dag. Nu nog hopen dat ze een screenshot van het IMEI nummer accepteren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
In de voorwaarden staat:

Upload: aankoopbewijs, ingevuld trade-in document van Recommerce, IMEI-nummer (foto van sticker/verpakking

Maar misschien zijn ze niet zo streng.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IncognitoNL
Myactions heeft net mijn registratie goedgekeurd met een screenshot van de mail van recommerce dat ze mijn telefoon ontvangen hebben (dus hoefde niet te wachten op de verdere verwerking door recommerce) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:07

pinda powerrr

Slow down...

bloblub schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:04:
[...]

Top. Dankjewel. Per toeval vandaag de laatste registratie dag. Nu nog hopen dat ze een screenshot van het IMEI nummer accepteren :X
Ik ben het karton kwijt dat om de doos zat, daar zit de sticker op met de IMEI. Screenshot accepteren ze niet.
Heb al met de helpdesk gemaild (duurt wel ff voor je antwoord krijgt...) Belsimpel wil bewijs aanleveren, maar ze accepteren het niet. Beetje flauw, doe alles om het te bewijzen, maar ze houden zich strak aan hun regels.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
pinda powerrr schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:15:
[...]

Ik ben het karton kwijt dat om de doos zat, daar zit de sticker op met de IMEI. Screenshot accepteren ze niet.
Heb al met de helpdesk gemaild (duurt wel ff voor je antwoord krijgt...) Belsimpel wil bewijs aanleveren, maar ze accepteren het niet. Beetje flauw, doe alles om het te bewijzen, maar ze houden zich strak aan hun regels.
Aiii, bedankt voor de info. Ik ben op vakantie vandaar dat ik geen foto had van de verpakking. Ondertussen heb ik die ontvangen via een familielid, maar kan de aanvraag niet opnieuw doen met hetzelfde IMEI nummer en moet dus wachten op de afkeuring 8)7

Als je aanvraag wordt afgekeurd, kun je dan een nieuw bewijs uploaden bij dezelfde aanvraag of moet je een nieuwe indienen? Want dan heb ik een probleem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Dat is inderdaad wel flauw. IMEI staat namelijk ook gewoon op de bon van Belsimpel, dus als die 2 overeen komen lijkt het me toch wel redelijk fair.
bloblub schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:20:
[...]
Als je aanvraag wordt afgekeurd, kun je dan een nieuw bewijs uploaden bij dezelfde aanvraag of moet je een nieuwe indienen? Want dan heb ik een probleem :')
Aanvraag blijft de originele, met de mogelijkheid die aan te passen om wel aan de eisen te voldoen.

[ Voor 56% gewijzigd door Jacub86 op 26-09-2025 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
Jacub86 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:20:
Dat is inderdaad wel flauw. IMEI staat namelijk ook gewoon op de bon van Belsimpel, dus als die 2 overeen komen lijkt het me toch wel redelijk fair.

[...]

Aanvraag blijft de originele, met de mogelijkheid die aan te passen om wel aan de eisen te voldoen.
Dan moet het goedkomen! Toch iets minder stress op vakantie zo. Bedankt voor je hulp en snelle reactie tijd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
bloblub schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:20:
[...]

Aiii, bedankt voor de info. Ik ben op vakantie vandaar dat ik geen foto had van de verpakking. Ondertussen heb ik die ontvangen via een familielid, maar kan de aanvraag niet opnieuw doen met hetzelfde IMEI nummer en moet dus wachten op de afkeuring 8)7

Mijn aanvraag met screenshot is zojuist goedgekeurd. Misschien heb ik geluk gehad met de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Jacub86 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:08:
In de voorwaarden staat:

Upload: aankoopbewijs, ingevuld trade-in document van Recommerce, IMEI-nummer (foto van sticker/verpakking

Maar misschien zijn ze niet zo streng.
Ik kreeg van Recommerce ook niets anders dan een mail dat de telefoon in orde was en ze binnen X weken het geld zouden storten. Dat was voor google voldoende om de 250 euro ook goed te keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
Ik had per ongeluk IMEI foto gedaan van mn ingeleverde toestel ipv de nieuwe maar is gewoon goedgekeurd dus no worries.

Wacht nu al aantal dagen op de 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 17:16
maakla schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:13:
Heeft iemand al helemaal gecontroleerd of de belsimpel route met maandelijks opzegbaar odido abonnement daadwerkelijk gaat werken? Geen kleine letterjes oid waaruit volgt dat de toestelprijs afhankelijk is van een bepaald gebruik? Het lijkt me zo raar dat hier zoveel korting zou worden gegeven. "If it sounds too good to be true, it probably is". Of ben ik te pessimistisch?
Zoals beloofd zou ik hier op terug komen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ne7rOL14jV2cxez0soNPKx5Sbjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iPKDdR3puOkkjrqea0lIifYb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IncognitoNL
Voor de mensen die de 250 euro van myactions al ontvangen hebben: hoe lang zat er bij jullie tussen de goedkeuring en het geld op je rekening?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Tralapo schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:56:
3 september akkoord gekregen in de mail van MyActions, uitbetaald op 11 september.

Mijn (kapotte) Pixel 7 (á €36) is PostNL kwijtgeraakt en is na een dikke 1,5 week nog niet aangekomen bij Recommerce. Gelukkig was het (in mijn geval) dus niet nodig om daarvan bewijs te tonen bij MyActions, ik zie wel of hij ooit nog opduikt.
Vandaag bericht gehad van Recommerce dat ik de €36 binnenkort ontvang. De telefoon is daar nooit aangekomen, daar is een pakketbezorger danwel sorteerder gelukkig mee geworden blijkbaar.

Hierover had ik een klacht bij ze ingediend. Na het invullen van de formulieren en een week wachten, besluiten ze dus nu maar gewoon uit te betalen.
IncognitoNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:49:
Voor de mensen die de 250 euro van myactions al ontvangen hebben: hoe lang zat er bij jullie tussen de goedkeuring en het geld op je rekening?
Iets meer dan een week bij mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Tralapo op 30-09-2025 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Recommerce traject hier:
  • 28 Augustus toestel besteld en mail met bevestiging van tradein
  • 12 September toestel ingestuurd
  • 17 September toestel ontvangen in Rotterdam volgens PostNL, geen bevestiging Recommerce
  • 22 September KPN gebeld omdat ik nog helemaal geen communicatie had
  • 22 September gemaild naar Recommerce en ticket online aangemaakt op advies KPN
  • 22 September ontvangstbevestiging Recommerce
  • 22 September aangepast inlevervoorstel
  • 23 September aangepast voorstel geaccepteerd
  • 24 September bedrag voor toestel en bedrag voor extra inruil op rekening ontvangen
Irritant dat ik in eerste instantie helemaal niks hoorde, maar daarna tevreden met de vlotte afhandeling. Toestel had wat puntjes rondom in de aluminium behuizing dus vond het aangepaste inlevervoorstel wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
Op releasedatum de 10 Pro Fold ge-preordered. Geen promoties. Nu krijg je ineens de Buds Pro 2 er bij. Contact opgenomen “kunnen niks voor je doen” heb t weekend die dingen besteld, en nu is de inruil van m’n telefoon ineens een stuk lager. Dus annuleren heeft ook geen zin.

Goed begin van m’n Apple overstap 😂🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
KeesPimelmees schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:59:
Op releasedatum de 10 Pro Fold ge-preordered. Geen promoties. Nu krijg je ineens de Buds Pro 2 er bij. Contact opgenomen “kunnen niks voor je doen” heb t weekend die dingen besteld, en nu is de inruil van m’n telefoon ineens een stuk lager. Dus annuleren heeft ook geen zin.

Goed begin van m’n Apple overstap 😂🤡
Volgens mij hebben ze gewoon de inruilbonus verlaagd en doen ze nu de buds erbij. Heb ik voorgaande jaren ook gezien. Pixel 10 Pro inruil is nu bijv van 250 naar 150 gegaan maar je krijgt wel de gratis buds. Ik heb liever die 100 euro in de hand dan in de vorm van buds. Zie dat de fold nog 300 bonus doet, was dat niet 500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
theHoff schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:04:
[...]

Volgens mij hebben ze gewoon de inruilbonus verlaagd en doen ze nu de buds erbij. Heb ik voorgaande jaren ook gezien. Pixel 10 Pro inruil is nu bijv van 250 naar 150 gegaan maar je krijgt wel de gratis buds. Ik heb liever die 100 euro in de hand dan in de vorm van buds. Zie dat de fold nog 300 bonus doet, was dat niet 500?
Ja de medewerkers geven aan dat Google dit regelmatig veranderd en zij niks kunnen betekenen. Dus dan maar accepteren…

Nee de bonus op de Fold was wel altijd al 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Bij mij verliep het proces zo:
22 sept verzonden
23 sept aangekomen volgens T&T
30 sept aangekomen volgens Recommerce
30 sept 2 uur later bevestiging van akkoord inlevering
01 okt bevestiging van my-actions dat mijn deelname is goedgekeurd en uitbetaling binnen 60 dagen plaats zal vinden
02 okt geld van Recommerce op m'n rekening
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste