Mijn vriendin heeft dus ook het hele traject gevolgd inclusief inruil, maar ze heeft nooit een trade-in document ontvangen. Hoe ziet zoiets er precies uit? Haar aanvraag wordt nu afgekeurd en bellen naar die club is ongeveer onmogeljik, na een uur in de wacht de verbinding verbroken.
Echt al meermaals gepost, incl enkele posts hierboven.KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:06:
Mijn vriendin heeft dus ook het hele traject gevolgd inclusief inruil, maar ze heeft nooit een trade-in document ontvangen. Hoe ziet zoiets er precies uit? Haar aanvraag wordt nu afgekeurd en bellen naar die club is ongeveer onmogeljik, na een uur in de wacht de verbinding verbroken.
Rutger Mulder in "[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen"
Excuus, ik had wat duidelijker moeten zijn. Haar screenshot van die email is dus afgekeurd met de opmerking dat ze een echt trade in document willen hebben.FlashBang schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:31:
[...]
Echt al meermaals gepost, incl enkele posts hierboven.
Rutger Mulder in "[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen"
Same here. Maandag afgeleverd en tot op heden nog geen updates/mail of wat dan ook ontvangen.Romoni schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:47:
[...]
@mrVB : Heb je al feedback van recommerce ontvangen? Ik zit met hetzelde tijdspad. Mijn inlever-toestel was volgens track-trace van PostNL op maandag afgeleverd. Op de Recommerce status pagina staat dat het toestel nog niet ontvangen is en dat ik het nog moet verzenden. Erg verwarrend allemaal en niet fijn. Heb al een ticket naar recommerce gestuurd maar daar moet je 5 dagen wachten op een antwoord.
Edit: bij mij staat er bij de status wel dat de telefoon is ontvangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Cenahej op 19-09-2025 18:02 ]
Het moet toch echt die mail zijn waar ik hier eerder een voorbeeld van heb gepost. Ik heb wel ergens een comment gelezen dat ze screenshots gemaakt op een mobiele telefoon afkeuren. Advies is dus om op een PC/Laptop de screenshot te maken en dan de hele email met header etc en ff je taakbalk met klok erbij op. Zo heb ik het ook gedaan en dat werd snel goedgekeurd.KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:01:
[...]
Excuus, ik had wat duidelijker moeten zijn. Haar screenshot van die email is dus afgekeurd met de opmerking dat ze een echt trade in document willen hebben.
Wat @FlashBang post is het echte trade in document. Je krijgt eerst een document dat je toestel is ontvangen en later krijg je een apart bericht dat je trade in is goedgekeurd. Ik heb een screenshot gemaakt met mijn toestel en heb deze zonder te knippen geüpload.KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:01:
[...]
Excuus, ik had wat duidelijker moeten zijn. Haar screenshot van die email is dus afgekeurd met de opmerking dat ze een echt trade in document willen hebben.
Dank voor de reacties. De mail die mijn vriendin heeft gehad ziet er wel echt anders uit, zij heeft het opgestuurd naar Mobile Phone Exchange. Onder de mail staat: Vodafone team uitgevoerd door Like wize services. Is dat hetzelfde als bij jullie? Ik zie daar andere namen staan.
[ Voor 8% gewijzigd door KaiseRRuby op 19-09-2025 21:30 ]
Dat is anders ja... Bij Vodafone kreeg ik een fysiek papiertje mee met in de linker bovenhoek 'Vodafone Inruildeals' met een bedrag erop en de toestelgegevens, die heb ik gescand en opgestuurd.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Creatief, maar het is fraude.
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 20-09-2025 01:54 ]
En je Trade in document inleveren zonder wat in te sturen niet?wesley007! schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:06:
[mbr] Creatief, maar het is fraude.[/]
Als je nog een goede oplossing zoekt stuur me maar een DMCLB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:17:
Dat is anders ja... Bij Vodafone kreeg ik een fysiek papiertje mee met in de linker bovenhoek 'Vodafone Inruildeals' met een bedrag erop en de toestelgegevens, die heb ik gescand en opgestuurd.
Mijn inruilverzoek bij Recommerce heeft nog status 'in afwachting' - de track & trace van PostNL geeft aan dat pakketje op 18-9 in de ochtend is afgeleverd. Toch al twee werkdagen, dus vraag me af of dit wel goed gaat komen. Tegen beter weten in net maar een hulpvraag gemaild aan Recommerce.
Perfect werkende A52S ingeleverd, maar wat als ik geen geaccepteerde inruil-bevestigingsmail heb op 26-9?
Zou wat zijn dat klanten de 250E+ mislopen door trage afhandeling Recommerce...
Perfect werkende A52S ingeleverd, maar wat als ik geen geaccepteerde inruil-bevestigingsmail heb op 26-9?
Ik heb mijn telefoon op zaterdag 13 september verstuurd. PostNL track&trace gaf aan dat het pakket op 15 september was afgeleverd. Van recommerce kreeg ik afgelopen vrijdag (19 sept) bericht dat de telefoon ontvangen was. En gisteravond (22 sept) ontving ik het bericht van recommerce met de goedkeuring van de trade.Don Juansen schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:51:
Mijn inruilverzoek bij Recommerce heeft nog status 'in afwachting' - de track & trace van PostNL geeft aan dat pakketje op 18-9 in de ochtend is afgeleverd. Toch al twee werkdagen, dus vraag me af of dit wel goed gaat komen. Tegen beter weten in net maar een hulpvraag gemaild aan Recommerce.
Ik heb dezelfde uitdaging, mijn telefoon is al bij Recommerce binnen maar heb nog geen bericht ontvangen.
Als je op de actiepagina al een aanmelding doet zonder dat je gegevens volledig zijn dan kan je de actie vervolledigen tot voor het einde van de klachtenperiode. Bij mijn aanmelding staat die datum op 26-10-2025.
Als je op de actiepagina al een aanmelding doet zonder dat je gegevens volledig zijn dan kan je de actie vervolledigen tot voor het einde van de klachtenperiode. Bij mijn aanmelding staat die datum op 26-10-2025.
Ik was net in de States doen de pixel 10 werd uitgebracht dus heb niet via de Google Store zelf een inruil kunnen doen. Ik heb een pixel 8 die ik ken inruilen voor 250e, maar via Google kreeg ik volgens mij nog een extra inruil bedrag. Ik heb een paar paginas teruglezen maar dat gaat vooral over het inruil proces.
Oh ja, zit bij Vodafone en kan nog niet verlengen.
Oh ja, zit bij Vodafone en kan nog niet verlengen.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 22-09-2025 17:22 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De Google Play systeemupdate van september is ook binnen hier!
Wat een regelrecht drama met Recommerce zeg...
Eind augustus toestel opgestuurd (middels zo'n locker) a.d.h.v. hun verzendlabel.
Volgende dag stond er dat het pakket was opgehaald, en toen stopte het.
Week later nog niet binnen, kreeg een automatische mail van dat ze nog niets hadden ontvangen.
Contact opgenomen met postnl, gaven aan onderzoek te doen, en paar dagen later een reactie dat ze niet weten waar het pakket is, en dat Recommerce als officiele verzender, dit verder met ze kan oppakken.
Recommerce wilde vervolgens allerlei informatie, tevens allemaal informatie die ze al hadden, maargoed alles braaf aangeleverd, vervolgens wilde ze nog meer informatie, en nog meer informatie, eerst ook een document waarbij ik nogeens ondertekende dat ik het product had opgestuurd (vreemd, stond al in de mail, en de track en trace bevestigde niet alleen de aanmelding van het pakket, maar ook dat dit was gescand en opgehaald door een bezorger), oftewel uit mijn handen, maar prima, ingevuld. Vervolgens nul duidelijkheid van ze krijgen, waarop ze opeens willen dat ik nog meer informatie aanlever, zoals bewijs dat ik ben wie ik ben... echt bizarre praktijken. Ik heb ze nu tweemaals gevraagd om dit af te ronden en mij het verschuldigde bedrag over te maken, immers zijn zij verantwoordelijk voor de verzending.
Ik had nog geprobeerd om mijn cashback met de documentatie die ik had aan te vragen, maar is afgewezen. Recommerce maar weer gemaild (geen telefoonnummer van te vinden), uitgelegd waarom er spoed bij zit, plus ze verantwoordelijk gesteld mocht ik die 250 euro cashback niet krijgen, en belsimpel gebeld, die gaan nu ook contact leggen. Tevens de partij van de cashback gemaild en de situatie uitgelegd.
Sterk vermoeden dat dit een gevalletje rechtsbijstand wordt.
Wat een drama dit.
Eind augustus toestel opgestuurd (middels zo'n locker) a.d.h.v. hun verzendlabel.
Volgende dag stond er dat het pakket was opgehaald, en toen stopte het.
Week later nog niet binnen, kreeg een automatische mail van dat ze nog niets hadden ontvangen.
Contact opgenomen met postnl, gaven aan onderzoek te doen, en paar dagen later een reactie dat ze niet weten waar het pakket is, en dat Recommerce als officiele verzender, dit verder met ze kan oppakken.
Recommerce wilde vervolgens allerlei informatie, tevens allemaal informatie die ze al hadden, maargoed alles braaf aangeleverd, vervolgens wilde ze nog meer informatie, en nog meer informatie, eerst ook een document waarbij ik nogeens ondertekende dat ik het product had opgestuurd (vreemd, stond al in de mail, en de track en trace bevestigde niet alleen de aanmelding van het pakket, maar ook dat dit was gescand en opgehaald door een bezorger), oftewel uit mijn handen, maar prima, ingevuld. Vervolgens nul duidelijkheid van ze krijgen, waarop ze opeens willen dat ik nog meer informatie aanlever, zoals bewijs dat ik ben wie ik ben... echt bizarre praktijken. Ik heb ze nu tweemaals gevraagd om dit af te ronden en mij het verschuldigde bedrag over te maken, immers zijn zij verantwoordelijk voor de verzending.
Ik had nog geprobeerd om mijn cashback met de documentatie die ik had aan te vragen, maar is afgewezen. Recommerce maar weer gemaild (geen telefoonnummer van te vinden), uitgelegd waarom er spoed bij zit, plus ze verantwoordelijk gesteld mocht ik die 250 euro cashback niet krijgen, en belsimpel gebeld, die gaan nu ook contact leggen. Tevens de partij van de cashback gemaild en de situatie uitgelegd.
Sterk vermoeden dat dit een gevalletje rechtsbijstand wordt.
Wat een drama dit.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Sorry, beetje late reactie.Romoni schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:47:
[...]
@mrVB : Heb je al feedback van recommerce ontvangen? Ik zit met hetzelde tijdspad. Mijn inlever-toestel was volgens track-trace van PostNL op maandag afgeleverd. Op de Recommerce status pagina staat dat het toestel nog niet ontvangen is en dat ik het nog moet verzenden. Erg verwarrend allemaal en niet fijn. Heb al een ticket naar recommerce gestuurd maar daar moet je 5 dagen wachten op een antwoord.
Ik lees dat het inmiddels al is goedgekomen bij je.
Bij mij ook. Dinsdag 16 september aangekomen volgens track and trace. Afgelopen zondag 21 september bevestiging van recommerce dat trade in is goedgekeurd. En vandaag het geld al op de rekening ontvangen.
Hier hetzelfde, met als verschil dat de twee telefoons pas vrijdag 19 september 's ochtends bij ReCommerce zijn aangekomen. Heb je vandaag nog een update gekregen?Don Juansen schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:51:
Ter info, mijn datums waren:
Wo 17 sep: Aankomst via PostNL bij Recommence volgens tracking van PostNL (die van recommerce matched de postcode niet goed):
Vrij 19 sep: via de link van recommerce te zien date ze was aangekomen.
Ma 22 sep ochtend: mail van recommerce dat deze is aangekomen.
Do 23 sep 21:00: mail van recommerce dat deze is goedgekeurd (de mail die je nodig hebt om aan te melden bij Google.)
Hoop dat je hier wat aan hebt voor je verwachtingen
.
Wo 17 sep: Aankomst via PostNL bij Recommence volgens tracking van PostNL (die van recommerce matched de postcode niet goed):
Vrij 19 sep: via de link van recommerce te zien date ze was aangekomen.
Ma 22 sep ochtend: mail van recommerce dat deze is aangekomen.
Do 23 sep 21:00: mail van recommerce dat deze is goedgekeurd (de mail die je nodig hebt om aan te melden bij Google.)
Hoop dat je hier wat aan hebt voor je verwachtingen
Op mijn ticket 22-9 kreeg ik op 23-9 rond 1300 kort reactie dat de trade-in was gevalideerd en zal worden uitbetaald binnen 48u. De bevestigingsmails ontvangst en de goedkeur trade-in van Recommerce gister rond 2200 ontvangen.FSC1968 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:16:
[...]
Hier hetzelfde, met als verschil dat de twee telefoons pas vrijdag 19 september 's ochtends bij ReCommerce zijn aangekomen. Heb je vandaag nog een update gekregen?
Of het ticket de zaken heeft versneld weet ik niet, maar ben blij dat het rond is.
Ook hier dezelfde problemen met Recommerce.
Toestel zou aangekomen zijn op 18 september, maar de status staat nog steeds op niet ontvangen...
Erg vervelend dat je Recommerce niet kan bellen. Ik ben bang dat ik de 250 bonus ga missen, en voor alleen de toestel prijs had ik liever mijn oude telefoon gehouden als backup.
Toestel zou aangekomen zijn op 18 september, maar de status staat nog steeds op niet ontvangen...
Erg vervelend dat je Recommerce niet kan bellen. Ik ben bang dat ik de 250 bonus ga missen, en voor alleen de toestel prijs had ik liever mijn oude telefoon gehouden als backup.
Zoals iemand hierboven ook al schreef: als je al een aanmelding doet bij myactions (die dan zal worden afgekeurd als je nog geen bevestiging van Recommerce hebt), dan geven ze aan dat je nog tot 26 oktober (einde van de klachtenperiode) de tijd hebt om het juiste formulier op te sturen. Vond ik zelf een hele geruststelling.Avani schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:29:
Ook hier dezelfde problemen met Recommerce.
Oh damn. Ik had aardig wat teruggelezen maar deze even gemist. Dat geeft wel wat rust aangezien mijn aanvraag inderdaad is afgekeurd. Thanks!IncognitoNL schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:27:
[...]
Zoals iemand hierboven ook al schreef: als je al een aanmelding doet bij myactions (die dan zal worden afgekeurd als je nog geen bevestiging van Recommerce hebt), dan geven ze aan dat je nog tot 26 oktober (einde van de klachtenperiode) de tijd hebt om het juiste formulier op te sturen. Vond ik zelf een hele geruststelling.