wesley007! schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 01:10:
[...]
Je prijs in je screenshot bij een odido abonnement voor 20 gb klopt niet. Je geeft aan 20 euro min 2,5 is dus 17,50. Maar op de website van belsimpel.nl staat 13 euro. Totaal verschil is dus 9,50 per maand. Maal 24 is 228 euro. Vodafone is dus uiteindelijk iets voordeliger vanwege de data verdubbelaar. Echter blijf je de 5 euro korting op je internet houden na 24 maanden. Dus als odido internet klant kun je beter voor odido kiezen.
De screenshot bij het odido abonnement van mij klopt niet,
omdat ik onbeperkt bellen open had staan. Het juiste odido screen is dit. Hier staat die 13 eur nu wel in. Maar hier komt het. Je krijgt bij odido veel minder data dan Vodafone. Jij rekent je rijk met je 40gb. Want je heb met internet thuis maar 20gb.
Deze tarieven zijn gelijk aan die bij Belsimpel (1e zonder internet thuis) (2e met internet thuis):
De 2,50 eur is in de 13 eur al verwerkt.
Dan kom ik weer terug op mijn aangepaste rekensom:
Het teveel wat je betaalt bij de het Vodafone abonnement, is nog steeds lager dan het voordeel wat je met deze actie haalt. Je betaalt meer omdat je meer data hebt, meer belminuten en meer sms. Het is niet zoals @
wesley007! schetst dat je bij Odido meer data voor 5 eur minder krijgt ivm internet huis. Of omdat het abonnement van Vodafone tov Odido 5 eur duurder is. Dat je dat allemaal in afweging moet nemen om voor Vodafone te gaan. Ik durf zelfs te beweren dat de drie grote (Vodafone, Odido en KPN) kwa prijsstelling aan elkaar gewaagd zijn. Deze actie is gewoon goed wanneer je toch een abonnement nodig hebt.
[
Voor 17% gewijzigd door
SamSid op 31-08-2025 12:29
]