Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
FSC1968 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:31:
[...]

Dit heb ik net gedaan, en vervolgens kreeg ik de terugkoppeling van Odido dat zij niks voor me konden doen omdat ik het abonnement bij een externe partij (Belsimpel) heb afgesloten en alleen zij het kunnen opzeggen :? Iemand anders dat ook als antwoord gekregen?
1. Account maken bij odido.
2. Je abonnement koppelen aan je account. Stond bij mij direct al klaar
3. https://www.odido.nl/my/abonnement-opzeggen
4. Doei odido!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
DrNizeGuy schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:25:
[...]

4. Doei odido!
Hmm, lijkt er een beetje op dat ze heel graag een extra maand abonnement er uit willen trekken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4vkG40ONYLyzALaSmp5kq2Hj5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rysLMXPjyGCb41gHt3BVqVcH.png?f=fotoalbum_large

Edit: inmiddels toch gelukt

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:26
Ik heb net oddido opgebeld en opgezegd.
1 maandje.

De mevrouw aan de telefoon gaf ook nog aan dat ik eventueel nog gebruik kon maken van mijn 14 dagen ...dan hoef ik niks te betalen.

Dit heb ik maar niet gedaan, straks gezeik met belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 16:34
Aggressor schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:01:
Ik heb net oddido opgebeld en opgezegd.
1 maandje.

De mevrouw aan de telefoon gaf ook nog aan dat ik eventueel nog gebruik kon maken van mijn 14 dagen ...dan hoef ik niks te betalen.

Dit heb ik maar niet gedaan, straks gezeik met belsimpel.
Nee idd, denk dat je dan wel problemen krijgt. Anders zou je ook met een 2 jaar abbo binen 14 dagen kunnen opzeggen en een bijna gratis telefoon krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:58
Dus als ik er morgenavond of zondag naar toe zou gaan, redelijke kans dat zo’n telefoon de week erop gewoon geleverd kan worden?
pvang84 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:23:
De rij bij Vodafone is zo goed als weg. De pixel 10 pro 266gb moonstone was niet meer op voorraad, dus wordt morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC1968
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11-10 21:35
[...]

4. Doei odido!
Top, dit is gelukt! Heel erg bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:30:
[...]

Nee idd, denk dat je dan wel problemen krijgt. Anders zou je ook met een 2 jaar abbo binen 14 dagen kunnen opzeggen en een bijna gratis telefoon krijgen
Daar zit wel een verschil in...of je het toestel in 1x betaald of maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fresh2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:22

fresh2000

music freak

Vermoeiend! :( Je zal altijd zien dat er een paar mensen flinke pech hebben.

Ik heb inmiddels met BelSimpel contact gehad en na invullen van uitgebreide formulieren en kopie ID ziet het er naar uit dat ze straks een nieuwe zending gaan doen voor morgen. Duimen dat deze keer wel in orde komt. B)
JiBo schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:18:
[...]

Mijne is direct besteld bij de google store... Inderdaad. Gaat eigenlijk nooit fout met pakketjes, behalve als je er echt zin in hebt iets te ontvangen. Voorlopig is de status niet veel goeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier al een bevestigingsmail gehad van Vodafone nadat je alles hebt ingevuld op /inruildeals?
Emailadres wat daar wordt genoemd inruildeals@likewize.com werkt ook niet, dus dat is nogal vreemd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:38
Het lijkt erop dat Belsimpel de Odido achterstand aan het inhalen is, inmiddels zijn ook de bestellingen van woensdag aan de beurt.
  • Woensdagavond besteld
  • Vandaag 16:30 was de abonnementsaanvraag afgerond
  • Vandaag 19:00 verzonden

Het is op de onderstaande manier inderdaad mogelijk om je abonnement op te zeggen, zonder hulp van de klantenservice en zonder de simkaart te hebben ontvangen. Je abonnement staart direct in je account als je je registreert op hetzelfde e-mailadres, en je ontvang direct een bevestiging van opzeggen per mail.

4. Doei odido!

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 29-08-2025 19:57 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SMS! Maandag mag de oude pixel per DHL Express retour - Ik denk dat de koerier hem terplekke ophaalt, anders hadden ze ook wel een T&T label in de doos van de bestelling kunnen doen tenslotte... Dingetje is inmiddels gewiped, zit weer in het doosje waar ik hem ooit in kocht zelfs notabene... Helemaal prima.

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKAMI64
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 18:21
Inmiddels ook een T&T mogen ontvangen. Mijn tijdlijn was:

Maandagavond besteld
Vrijdagmiddag mail dat odido erdoor was. Daarna in de avond een mail van verzendbevestiging.
Zaterdagochtend staat de bezorging gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 16:25
Viel mee met de drukte in Utrecht toen ik er rond 13:45 was. Denk ik 30 min in de rij gestaan ofzo. De rij bleef ook hele tijd beetje zelfde lengte houden. Ik hoorde dat sommige mensen in de ochtend wel 2 uur hadden moeten wachten.
Helaas was enkel de Obsidian nog op voorraad toen. Andere kleuren sturen ze naar je thuis op. Mijn Moonstone Pro 512GB heeft iets van een week levertijd hoorde ik. De Jade was schijnbaar ook moeilijk leverbaar dus mijn moeder die ook mee was is maar voor de Porcelain Pro 256GB gegaan. Die komt maandag al. Kon verder gewoon voor het goedkoopste 2 jarige abbo gaan.

Vraag me wel af wat het OP=OP bij vodafone inhoudt. Ze sturen ze gewoon na nu. Of wellicht gunnen ze een X aantal van deze super goedkope deals aan mensen en dan is het op? Aan mijn ticket nummer te zien viel het aantal nog wel mee vandaag. Ik wilde het risico niet nemen dus wel gelijk vandaag heen gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Td-t8m9d9XhPJAq44ScNdo7YNfw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/301suRecTnVptWmTfx5p99uh.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVohuYjMofyOgq4uF2szZOiNtD0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eByaveMQvJOez8aYeWmY1EMe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Rutger Mulder op 29-08-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
pvang84 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:23:
De rij bij Vodafone is zo goed als weg. De pixel 10 pro 266gb moonstone was niet meer op voorraad, dus wordt morgen geleverd.
Ik was een klein half uurtje na jou in Utrecht, er was geen rij meer. Ik stond binnen 10 minuten na aankomst weer buiten met een bestelling en een bevestiging van bezorging op maandag. Waarschijnlijk omdat ik na 4 uur klaar was is hij over het weekend getild. Zelfde keus trouwens als die van jou :) Nu nog een goedkoop inruiltoestel zoeken voor de inruilbonus en dan zijn de kosten helemaal laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:28
CLB schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:51:
Iemand hier al een bevestigingsmail gehad van Vodafone nadat je alles hebt ingevuld op /inruildeals?
Emailadres wat daar wordt genoemd inruildeals@likewize.com werkt ook niet, dus dat is nogal vreemd.
Ik vond dat het proces ook maar halfbakken eindigde met geen duidelijke bevestiging ofzo. Medewerker op de chat zei dat de mail meestal na een dag pas binnenkomt. Ik wacht dus nog geduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
P1nGu1n schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:55:
Het lijkt erop dat Belsimpel de Odido achterstand aan het inhalen is, inmiddels zijn ook de bestellingen van woensdag aan de beurt.
  • Woensdagavond besteld
  • Vandaag 16:30 was de abonnementsaanvraag afgerond
  • Vandaag 19:00 verzonden
Dit lijkt wel te kloppen ja. Vandaag om 16:41 besteld en om 21:59 bevestiging dat alles is doorgezet naar Odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik kreeg ook een melding van de Odido app over mijn nieuwe nummer, maar toen ik deze wilde toevoegen aan mijn account (internet en mobiel gaan ook via Odido), kreeg ik een foutmelding en nu kan ik alleen nog toevoegen via sms. Ach ja dan maar morgen het regelen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 17:17
Wat is de allergoedkoopste manier om een pixel 10 pro XL te krijgen icm 400mbs 5g unlimited? 2 jaar abbo is prima.

Ik zie Vodafone, kpn en odido als opties, maar ik kan niet echt een overwogen keuze maken. Het toestel is wel bij alle 3 flink goedkoper dan Los in de google store.

Benieuwd naar jullie tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BBBrt schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:15:
Ik vond dat het proces ook maar halfbakken eindigde met geen duidelijke bevestiging ofzo. Medewerker op de chat zei dat de mail meestal na een dag pas binnenkomt. Ik wacht dus nog geduldig :)
Bij verschillende personen die ik via DM heb gesproken duurt het al dagen... Erg vreemd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowkazmir
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-09 15:44
Delete.

[ Voor 94% gewijzigd door Wowkazmir op 30-08-2025 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 09:57
Wowkazmir schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:32:
Moet je bij Recommerce ook de accessoires opsturen (kabel/boekje), of enkel het toestel in de doos?
Staat toch gewoon in de mail!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 07:36

13art

Moderator Mobile
Fuku-San schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 01:18:
Wat is de allergoedkoopste manier om een pixel 10 pro XL te krijgen icm 400mbs 5g unlimited? 2 jaar abbo is prima.

Ik zie Vodafone, kpn en odido als opties, maar ik kan niet echt een overwogen keuze maken. Het toestel is wel bij alle 3 flink goedkoper dan Los in de google store.

Benieuwd naar jullie tips!
Misschien eerst nog even toelichten wat maakt dat je geen (overwogen) keuze kan maken? Zodat die info kan niemand je echt een fatsoenlijk advies geven. Dus waar loop je tegenaan in je eigen zoektocht?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik ben tot 16 september niet in Nederland. Als ik met kopen wacht tot die datum is de Google actie voorbij.
Ik denk er over om hem met de Odido actie te bestellen en hem ergens anders te laten bezorgen.
Weet iemand of er na de bezorging direct iets gedaan moet worden?
Of kan hij gewoon blijven liggen tot ik hem op haal?
De Odido deal zal wel goed gaan, ik maak me alleen zorgen over de Google actie. Aanmelden, terugsturen enz.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Laatst online: 14-10 17:17
13art schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 08:25:
[...]

Misschien eerst nog even toelichten wat maakt dat je geen (overwogen) keuze kan maken? Zodat die info kan niemand je echt een fatsoenlijk advies geven. Dus waar loop je tegenaan in je eigen zoektocht?
Ik heb geen ervaring met odido en kpn 5g, ga er vanuit dat beiden een betrouwbaar netwerk (in het noorden) hebben. Zit nu op Vodafone, dat is prima, alleen wil eigenlijk wel onbeperkt snel 5g voor (game) streaming!

En natuurlijk de laagste toestelprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romoni
  • Laatst online: 08-10 10:04
J0YR1D3R schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:44:
[...]

Ik was een klein half uurtje na jou in Utrecht, er was geen rij meer. ...............Nu nog een goedkoop inruiltoestel zoeken voor de inruilbonus en dan zijn de kosten helemaal laag.
Weet iemand hoe de inruilwaarde bij de Vodafone actie in Utrecht wordt bepaald? Ik wil een Pixel 3a inruilen. Bij de google store krijg ik daar geld voor. Bij BelSimpel niet. Gebruikt Vodafone de inruil procedure van Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 07:36

13art

Moderator Mobile
Fuku-San schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:15:
[...]

Ik heb geen ervaring met odido en kpn 5g, ga er vanuit dat beiden een betrouwbaar netwerk (in het noorden) hebben. Zit nu op Vodafone, dat is prima, alleen wil eigenlijk wel onbeperkt snel 5g voor (game) streaming!

En natuurlijk de laagste toestelprijs
En wat heb je zelf al gevonden aan eventuele opties?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ortep schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:05:
Ik ben tot 16 september niet in Nederland. Als ik met kopen wacht tot die datum is de Google actie voorbij.
Ik denk er over om hem met de Odido actie te bestellen en hem ergens anders te laten bezorgen.
Weet iemand of er na de bezorging direct iets gedaan moet worden?
Of kan hij gewoon blijven liggen tot ik hem op haal?
De Odido deal zal wel goed gaan, ik maak me alleen zorgen over de Google actie. Aanmelden, terugsturen enz.
Actie loopt tot 11-9 en volgens mij kan de aanvraag tot 26-9 worden gedaan. Dus elders laten leveren en dan direct een toestel voor inruil aanbieden wanneer je thuis bent, zou prima moeten lukken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 22:03
Romoni schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:19:
[...]

Weet iemand hoe de inruilwaarde bij de Vodafone actie in Utrecht wordt bepaald? Ik wil een Pixel 3a inruilen. Bij de google store krijg ik daar geld voor. Bij BelSimpel niet. Gebruikt Vodafone de inruil procedure van Google?
Ik was gisteren om 16:00 uur in de winkel in Utrecht (direct als eerste in de rij). Toestel kon ik daar niet inleveren ivm de actie. Moest op een andere manier of in een andere winkel gebeuren dus dat moet ik nog doen.

Medewerkster gaf aan dat ze het vandaag drukker verwachten dan gisteren. Misschien dat ik nog een keer moet aangezien de vrouw het toch wel een interessante actie vond d:)b

Nu nog op zoek naar een mooi hoesje en screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romoni
  • Laatst online: 08-10 10:04
vanStriean schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:44:
[...]

Ik was gisteren om 16:00 uur in de winkel in Utrecht (direct als eerste in de rij). Toestel kon ik daar niet inleveren ivm de actie. Moest op een andere manier of in een andere winkel gebeuren dus dat moet ik nog doen.
Heb je nog infomratie gekregen over hoe de waarde bepaald wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:59

Mooijekind

Manager Product Content
Romoni schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:37:
[...]

Gewoon via de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-10 21:53
De actie pagina van Vodafone zelf linkt naar deze pagina

https://google.myactions.eu/

[Bron]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
GlexoSlimSlom schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:50:
[...]

De actie pagina van Vodafone zelf linkt naar deze pagina

https://google.myactions.eu/

[Bron]
Bij Google moet je dus je aankoopbewijs + imei code invullen + trade-in document van je oude telefoon.
Het trade-in document krijg je dus via de pagina van Vodafone, als het goed is....
Ben er zelf net mee bezig en het oude toestel wel aangemeld maar nog geen mail gekregen als bewijs..
In de winkel zeiden ze ook dat je het bij elke Vodafone winkel (behalve die in Utrecht) zou kunnen inleveren en dan krijg je daar een trade-in document.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooijekind op 30-08-2025 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Mooijekind schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:59:
[...]

Bij Google moet je dus je aankoopbewijs + imei code invullen + trade-in document van je oude telefoon.
Het trade-in document krijg je dus via de pagina van Vodafone, als het goed is....
Ben er zelf net mee bezig en het oude toestel wel aangemeld maar nog geen mail gekregen als bewijs..
In de winkel zeiden ze ook dat je het bij elke Vodafone winkel (behalve die in Utrecht) zou kunnen inleveren en dan krijg je daar een trade-in document.
Nee klopt.. ik krijg ook geen mail. (2 verschillende mail providers geprobeerd)
En een andere tweaker ook niet....ligt niet aan ons dus.

Je kan hem beter hier inleveren.
https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl

Dan krijgnje een inruil document van recommerence

[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 30-08-2025 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar dan heb je geen match met je Vodafone-factuur denk ik zo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
CLB schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:05:
Maar dan heb je geen match met je Vodafone-factuur denk ik zo :)
Er staat nergens dat de trade-in bij dezelfde winkel moet gebeuren als waar je de pixel hebt gekocht.
Ik neem aan dat voor Goole alleen belangrijk is dat je een Pixel hebt gekocht.

Maar voor de zekerheid de vraag maar even bij Google neergelegd via de Myactions pagina. :) Als ik wat hoor dan plaats ik het wel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:53
Ik ben nu aan het kijken om een oude werkende OPPO op te geven voor de cash back actie.

Heb mijn pixel10pro gekocht met verlenging bij odido. Maar kom er niet uit op welke webpagina ik nu mijn oude toestel kan opgeven en opsturen

Op de site van Google zie ik alleen de combi met daar kopen
Via google actie pagina moet ik een inleverbewijs uploaden.

[ Voor 21% gewijzigd door p.d.akkerman op 30-08-2025 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Mooijekind schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:16:
[...]

Er staat nergens dat de trade-in bij dezelfde winkel moet gebeuren als waar je de pixel hebt gekocht.

Maar voor de zekerheid de vraag maar even bij Google neergelegd via de Myactions pagina. :) Als ik wat hoor dan plaats ik het wel hier.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Want via Belsimpel krijg ik meer terug voor mijn oude toestel dan via Vodafone.

Een tip trouwens; mocht je nog van je oude Pixel het USB adapertje hebben, gebruik die voor het overzetten van je data! Vele malen sneller dan via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
Romoni schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:37:
[...]

Nee dat heb ik niet gekregen. Alleen dat het in een andere winkel kan dan Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
[...]

Ik kan alleen niet vinden hoe je die partij waar de Google Store mee werkt rechtstreeks zou kunnen benaderen, krijg het alleen voor elkaar inclusief kopen telefoon.

Bij Belsimpel kan ik mijn oude Pixel 3a namelijk helemaal niet eens inleveren, bij Google wel en die geven er zelfs nog iets voor. Ik lever namelijk liever die in dan mijn huidige Pixel 7, die kan nog goed als noodtoestel dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Tralapo schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:43:
[...]

Ik kan alleen niet vinden hoe je die partij waar de Google Store mee werkt rechtstreeks zou kunnen benaderen, krijg het alleen voor elkaar inclusief kopen telefoon.

Bij Belsimpel kan ik mijn oude Pixel 3a namelijk helemaal niet eens inleveren, bij Google wel en die geven er zelfs nog iets voor. Ik lever namelijk liever die in dan mijn huidige Pixel 7, die kan nog goed als noodtoestel dienen.
Bij google kan je alleen inleveren bij aankoop van een nieuw apparaat via de google store. Staat in de algemene voorwaarden.
Bij vodafone en belsimpel kon ik een uitsluiting niet zo snel vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurbatov
  • Laatst online: 16-10 11:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qo9Z1f82bAVWIZj5i-boc8Hj5R0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qy8TmdFtB268PQsiY6LtuVSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen! Vanavond ff gaan klaarmaken. Ik kom vanaf Pixel 7. Hoop op volgende riante verbeteringen:

- accuduur (met name via 4/5G)
- snellere vingerafdrukscanner
- betere afleesbaarheid scherm buiten

Waren grootste irritatiepuntjes aan de 7. Gezien de reviews moet bovenstaand wel goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
Geen speciale aanbiedingen meer ergens? 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:20
alki schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:44:
Geen speciale aanbiedingen meer ergens? 😄
Bij Vodafone. Na inruil een pixel 10 128gb voor 88 eur is geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar voor de zekerheid de vraag maar even bij Google neergelegd via de Myactions pagina. :)
Als ik wat hoor dan plaats ik het wel hier.
Staat er niet, maar lijkt me eigenlijk common sense. Thanks voor de check, we wachten het af.
Wel irritant, want ik wilde de aanvraag bij Google alvast doen, dat stagneert nu best wel, maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
Mooijekind schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:59:
[...]

Ah duidelijk. Ben ook benieuwd, en nu onderweg naar Utrecht. Ergens lijkt de korting op Hoog Catharijne + de trade in korting van Google toch bij a te mooi om waar te zijn.

Toevoeging:
Ong 30min in de rij gestaan. Pro XL 256GB Moonstone besteld. Wordt als het goed is maandag thuisbezorgd door Dynalogic.

De medewerker in de winkel zei wel dat ik het beste een oude telefoon naar een fysieke Vodafone winkel kan brengen. Welke dat is maakt niet zo veel uit.
"Dan weet je zeker dat het goed verloopt"

[ Voor 18% gewijzigd door GlexoSlimSlom op 30-08-2025 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
SamSid schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:51:
[...]

Bij Vodafone. Na inruil een pixel 10 128gb voor 88 eur is geen geld.
Inderdaad geen geld die deal. Maar de Pro is met 22 euro meer toch de beste aanbieding naar mijn mening.
Even met potlood de toestel bedragen rechts van de tabel geschreven (excl €6,90 thuiskopie).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEi9awitJCkDpI4qzbYj8R7pfoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TLpcwlthv8lxna4ml4eVeOW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 16:46

SebasFM

BOFH

Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Inderdaad geen geld die deal. Maar de Pro is met 22 euro meer toch de beste aanbieding naar mijn mening.
Even met potlood de toestel bedragen rechts van de tabel geschreven (excl €6,90 thuiskopie).

[Afbeelding]
Ik zie de toestelprijs per maand niet terug in de prijs die je noemt. Dat is gewoon een telefoon op afbetaling. De prijs betaal je nu en de rest neem ik aan gespreid over 24 maanden?

[ Voor 7% gewijzigd door SebasFM op 30-08-2025 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
SebasFM schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:44:
[...]

Ik zie de toestelprijs per maand niet terug in de prijs die je noemt. Dat is gewoon een telefoon op afbetaling. De prijs betaal je nu en de rest neem ik aan gespreid over 24 maanden?
Nee geen telefoon op afbetaling. In potlood is de finale prijs die je voor toestel betaalt.

Overigens als ik een bedrag van 5 eur per maand af zou trekken (omdat Vodafone duur is), dan is dat een bedrag van 5 x 24 =120 eur. En ik tel dat op boven een pro 128gb van 110 = 230 eur. Kijk voor de gein wat je voor 230 eur op marktplaats kan krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door SamSid op 30-08-2025 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

SamSid schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

Nee geen telefoon op afbetaling. In potlood is de finale prijs die je voor toestel betaalt.
Dat is dan niet verkeerd, ware het niet dat ik niets meer met Vodafone te maken wil hebben (lang verhaal).
Ik ben uiteindelijk voor de Odido maandabbo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
SebasFM schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:44:
[...]

Ik zie je toestelprijs per maand niet terug in de prijs die je noemt. Dat is gewoon een telefoon op afbetaling. De prijs betaal je nu en de rest neem ik aan gespreid over 24 maanden?
Je kan je toestel gewoon direct afkopen. Je moet die 200 of 250 euro van google wel eerst voorschieten aan vodafone. Die krijg je na inruil later terug van google. Op afbetaling mag ook dan betaal je per maand tot hij is afbetaald. Eind bedrag is dan niet hoger ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-10 22:27
SamSid schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

Overigens als ik een bedrag van 5 eur per maand af zou trekken (omdat Vodafone duur is), dan is dat een bedrag van 5 x 24 =120 eur. En ik tel dat op boven een pro 128gb van 110 = 230 eur. Kijk voor de gein wat je voor 230 eur op marktplaats kan krijgen.
Maar wat betaal je bij Vodafone dan per maand? 17,50 voor 15 gb? Dat is best prijzig. Er is dus wel al een stukje van het toestel verdisconteerd in het maandbedrag. Als je sim only zou nemen ben je minimaal de helft minder kwijt.

Ik ben overigens ook voor odido gegaan, omdat ik ook al glasvezel heb van odido krijg je 5 euro per maand korting op je internet. Al met al liggen de prijzen dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Heb vandaag tijd gevonden om mijn pixel 10 pro XL in te stellen. Gaat best goed, maar 1 ding lukt me niet: Garmin Instinct Crossover verbinden via Bluetooth van mijn telefoon (telefoon opnieuw opgestart, Garmin horloge ook en ook de software opnieuw geïnstalleerd), maar de pixel wil mijn Garmin niet zien. Hoe is jullie ervaring?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
wesley007! schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:33:
[...]

Maar wat betaal je bij Vodafone dan per maand? 17,50 voor 15 gb? Dat is best prijzig. Er is dus wel al een stukje van het toestel verdisconteerd in het maandbedrag. Als je sim only zou nemen ben je minimaal de helft minder kwijt.

Ik ben overigens ook voor odido gegaan, omdat ik ook al glasvezel heb van odido krijg je 5 euro per maand korting op je internet. Al met al liggen de prijzen dicht bij elkaar.
In mijn ogen is er geen betere deal dan die in de Vodafone winkel ondanks dat je een 2 jarig abonnement af moet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
vanStriean schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:28:
[...]

In mijn ogen is er geen betere deal dan die in de Vodafone winkel ondanks dat je een 2 jarig abonnement af moet sluiten.
Hangt van je situatie af. Zeker als je al internet hebt bij Odido. Bijvoorbeeld voor de pixel 10 pro 256gb betaal je 182 euro bij Vodafone (na inruil). Bij odido 444 euro (na inruil) Echter betaal je minimaal 5 euro per maand minder en krijg je meer data. 24 * 5 = 120. Daarnaast 5 euro korting op je internet. Nog eens 24 * 5 = 120.
444 - 240 = 204. Plus nog 2,50 korting iedere maand op je odido abonnement. In mijn ogen is odido dus de beste deal (als je al odido klant bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
wesley007! schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:42:
[...]

Hangt van je situatie af. Zeker als je al internet hebt bij Odido. Bijvoorbeeld voor de pixel 10 pro 256gb betaal je 182 euro bij Vodafone (na inruil). Bij odido 444 euro (na inruil) Echter betaal je minimaal 5 euro per maand minder en krijg je meer data. 24 * 5 = 120. Daarnaast 5 euro korting op je internet. Nog eens 24 * 5 = 120.
444 - 240 = 204. Plus nog 2,50 korting iedere maand op je odido abonnement. In mijn ogen is odido dus de beste deal (als je al odido klant bent).
Hoe kom jij op 2x €5 korting?
Je krijgt €5 op je thuis internet en €2,50 korting op je mobiele abbo. Totaal €7,50 per maand ofwel €180 in 2 jaar.

Oja en als je al odido klant bent met je mobiel dan krijg je veel minder toestel korting. Dikke middelvinger naar hun vaste klanten! Dan is je toestel prijs niet €694 bij 2 jaar maar €845. Was voor mij de reden om op te stappen daar.

[ Voor 13% gewijzigd door Rutger Mulder op 30-08-2025 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
Rutger Mulder schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:10:
[...]

Hoe kom jij op 2x €5 korting?
Je krijgt €5 op je thuis internet en €2,50 korting op je mobiele abbo. Totaal €7,50 per maand ofwel €180 in 2 jaar.

Oja en als je al odido klant bent met je mobiel dan krijg je veel minder toestel korting. Dikke middelvinger naar hun vaste klanten! Dan is je toestel prijs niet €694 bij 2 jaar maar €845. Was voor mij de reden om op te stappen daar.
Oww dat is wel naaiend!! Slaat inderdaad nergens op. Ik heb glasvezel van odido en krijg het toestel wel voor 694 euro.

Ik heb niet gezegd dat je 2 keer 5 euro korting krijgt, maar dat een vergelijkbaar abonnement met Vodafone minimaal 5 euro per maand duurder is. Dit moet je natuurlijk wel doorrekenen voor je totale kosten. Al met al is het voor mij dus voordeliger.
En die 5 euro korting op je internet hou je ook na 24 maanden.

Maar in jou geval had ik ook zeker voor Vodafone gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
wesley007! schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:34:
[...]

Oww dat is wel naaiend!! Slaat inderdaad nergens op. Ik heb glasvezel van odido en krijg het toestel wel voor 694 euro.

Ik heb niet gezegd dat je 2 keer 5 euro korting krijgt, maar dat een vergelijkbaar abonnement met Vodafone minimaal 5 euro per maand duurder is. Dit moet je natuurlijk wel doorrekenen voor je totale kosten. Al met al is het voor mij dus voordeliger.
En die 5 euro korting op je internet hou je ook na 24 maanden.

Maar in jou geval had ik ook zeker voor Vodafone gegaan.
Ik probeer het na te rekenen, maar met welk abo van odido ga je in je berekening er van uit? Want er is geen abonnement van (17,50 -/- 5,00) bij odido. Althans ik kon het zo niet zien. Heb jij een idee?

Even voor het gemak de goedkoopste abo van Odido gepakt. Waar gaat het mis in mijn berekening?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3sDlj9VwocEif9MBJDXxdojhKQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ezVYTYXSdKqpW2iwtDhXrrnQ.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door SamSid op 30-08-2025 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
Ja bijvoorbeeld 30 gb. Kost bij Vodafone 22,50 euro. Bij odido (als je al klant bent) kost 40 gb 15 euro.

15 gb kost bij Vodafone 17,5
20 gb kost bij odido 13 euro. In dit geval bijna 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
SamSid schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:42:
[...]

Ik probeer het na te rekenen, maar met welk abo van odido ga je in je berekening er van uit? Want er is geen abonnement van (17,50 -/- 5,00) bij odido. Althans ik kon het zo niet zien. Heb jij een idee?

Even voor het gemak de goedkoopste abo van Odido gepakt. Waar gaat het mis in mijn berekening?

[Afbeelding]
Volgens mij is de 17,50 bij Vodafone al inclusief de 2,5 euro korting. Normaal kost dit abonnement 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
wesley007! schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:54:
Ja bijvoorbeeld 30 gb. Kost bij Vodafone 22,50 euro. Bij odido (als je al klant bent) kost 40 gb 15 euro.

Volgens mij weet ik al waar het stokt. Jij vergeet dat Vodafone ook dataverdubbelaar heeft. Ik ga even reken op basis van die 20gb bij odido. En in die 13 eur van jou zit de 5 eur (tweede 5 eur) van internet thuis al verrekend. Je gaat hier niet nog eens 5 eur aftrekken van die 13 eur voor je berekening.

[ Voor 15% gewijzigd door SamSid op 30-08-2025 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-10 09:38
Na de eerste keer de bezorger gemist te hebben het laten bezorgen bij een DHL ophaalpunt heb ik nu de hele dag al deze melding :INTERNAL EVENT - Parcel not ready for collection at DHL ServicePoint. Iemand een idee hoelang zoiets gaat duren ? Besteld bij Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
wesley007! schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:54:

@wesley007! Het abonnement van Vodafone is 5 eur duurder uit omdat je meer data krijgt. Het prijsverschil is 5 eur voor het mobiel abonnement. Eigenlijk mag je die tweede 5 eur voor internet thuis niet meerekenen. Want dat is een korting voor internet thuis. Maar goed ik volg je berekening. Dan kom ik uit mijn berekening dat hetgeen wat je teveel betaald nog altijd minder is dan het voordeel wat je hebt bij de Vodafone actie. Dus je stelling is niet waar. Je stelling loopt mank omdat je twee keer 5 eur als verschil meeneemt en omdat je de data verdubbeling bij Vodafone bent vergeten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTqs1NsnHIrgHJmUDqeXYYJe9M4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3juqXiAd4J7W2DQrlI2zkWe1.png?f=user_large

Hierbij nog de screenshots van respectievelijk Vodafone en Odido nadat ik geklikt heb op het hebben van internet thuis. De prijzen van bovenstaande tabel voor het abonnement is nog voordat je geklikt hebt op internet thuis.

Je gaat waarschijnlijk met een ander argument komen. Zoveel data (60gb) heb ik niet eens nodig. Daarom had ik in mijn initiële berekening voor een abonnement van 15gb (verdubbeld 30gb) uitgegaan. Maar in deze tweede berekening heb ik de prijs van 60gb teruggerekend naar 40gb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfomxnT8X39g8TLJcb9_vaSWnSw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/82WnulHiH7wLAfYwrKejBF03.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7-eBuHi_15jwEukrstOoZsenik=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VyhPMHjlzzPZTW9HQknbrWFf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door SamSid op 30-08-2025 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Cadezo schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:10:
Iemand die een inruil via Belsimpel bij Recommerce heeft gedaan? Ik krijg een foutmelding bij m'n achternaam 'De achternaam moet uit minimaal 2 tekens bestaan.', probleem is dat deze voorvoegsel heeft (en dus een spatie) en dan krijg je deze foutmelding. Nu proberen op te lossen door het voorvoegsel weg te laten, maar dan is de naam op het trade-in document dus niet helemaal volledig.
Ik heb hier ook last van. Ik heb contact gezocht met recommerce, zijn vroegen me om deze website te gebruiken, maar die bestaat niet eens (stuurt mij door naar de Italiaanse website)
https://tradein.recommerce.com/#/recommerce-nl/nl

Als je verder in het proces gaat moet je ook je bankrekeningnummer invullen, en daar staat dat de naam van de rekening overeen moet komen met de ingevoerde naam. Daar kan ik dus zo niet voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
TheFes schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 22:11:
[...]

Ik heb hier ook last van. Ik heb contact gezocht met recommerce, zijn vroegen me om deze website te gebruiken, maar die bestaat niet eens (stuurt mij door naar de Italiaanse website)
https://tradein.recommerce.com/#/recommerce-nl/nl

Als je verder in het proces gaat moet je ook je bankrekeningnummer invullen, en daar staat dat de naam van de rekening overeen moet komen met de ingevoerde naam. Daar kan ik dus zo niet voor zorgen.
Ik heb mijn tussenvoegsel gewoon weggelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
@TheFes Dat inderdaad. Ik had ze ook gemaild, maar nog geen reactie.

Uiteindelijk overigens, door het uitblijven van levering door Belsimpel, vandaag de 10 Pro gehaald bij Vodafone in Utrecht (scheelt in mijn geval ±100 euro t.o.v. Belsimpel+1-maand-Odido). Ongeveer 45 minuten in de wachtrij gestaan en afhandeling duurde even... de kluissleutel waar de simkaarten in lagen brak af, dus er moesten simkaarten bij een ander filiaal gehaald worden. 😂

Daarna bij de andere Vodafone-winkel in Utrecht mijn oude telefoon ingeruild (dat deden ze bij HC inderdaad niet, denk i.v.m. drukte). Kreeg meteen een inruilformulier mee met de definitieve waarde, en daarna aangemeld via My Actions voor de bonus.

Vond het nog wel opmerkelijk dat ze het toestel per se wilden 'activeren' als je hem meteen mee wilde nemen. Maar dat deden ze dus met een random prepaid-simkaart, toen ik doorvroeg kwam het er gewoon op neer dat ze de verpakking open wilden maken (zegel verbreken) om directe doorverkoop te belemmeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Cadezo op 30-08-2025 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Cadezo schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 22:31:
@TheFes Dat inderdaad. Ik had ze ook gemaild, maar nog geen reactie.

Uiteindelijk overigens, door het uitblijven van levering door Belsimpel, vandaag de 10 Pro gehaald bij Vodafone in Utrecht (scheelt in mijn geval ±100 euro t.o.v. Belsimpel+1-maand-Odido). Ongeveer 45 minuten in de wachtrij gestaan en afhandeling duurde even... de kluissleutel waar de simkaarten in lagen brak af, dus er moesten simkaarten bij een ander filiaal gehaald worden. 😂

Daarna bij de andere Vodafone-winkel in Utrecht mijn oude telefoon ingeruild (dat deden ze bij HC inderdaad niet, denk i.v.m. drukte). Kreeg meteen een inruilformulier mee met de definitieve waarde, en daarna aangemeld via My Actions voor de bonus.

Vond het nog wel opmerkelijk dat ze het toestel per se wilden 'activeren' als je hem meteen mee wilde nemen. Maar dat deden ze dus met een random prepaid-simkaart, toen ik doorvroeg kwam het er gewoon op neer dat ze de verpakking open wilden maken (zegel verbreken) om directe doorverkoop te belemmeren.
Heb je de 256 versie gehaald? Obsidian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
SamSid schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 22:40:
[...]
Heb je de 256 versie gehaald? Obsidian?
Ja van de 10 Pro 256GB was alleen de Obsidian in de winkel op voorraad, 2 andere kleuren konden maandag thuis geleverd worden en 1 had een langere levertijd. Maar uiteindelijk de Obsidian meteen meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:51

Steeffoon

Smartphone-nerd

Merlijn_merlin schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:44:
Heb vandaag tijd gevonden om mijn pixel 10 pro XL in te stellen. Gaat best goed, maar 1 ding lukt me niet: Garmin Instinct Crossover verbinden via Bluetooth van mijn telefoon (telefoon opnieuw opgestart, Garmin horloge ook en ook de software opnieuw geïnstalleerd), maar de pixel wil mijn Garmin niet zien. Hoe is jullie ervaring?
Daar is het algemene topic voor.
Maar hier probleemloos gekoppeld met een Garmin Forerunner 965. Mocht je telefoon nog gekoppeld zijn met een andere telefoon, dan kan het schelen om dat toestel even helemaal uit te zetten. Anders blijft ie op een bepaalde manier steeds verbinding met die telefoon maken.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
SamSid schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

@wesley007! Het abonnement van Vodafone is 5 eur duurder uit omdat je meer data krijgt. Het prijsverschil is 5 eur voor het mobiel abonnement. Eigenlijk mag je die tweede 5 eur voor internet thuis niet meerekenen. Want dat is een korting voor internet thuis. Maar goed ik volg je berekening. Dan kom ik uit mijn berekening dat hetgeen wat je teveel betaald nog altijd minder is dan het voordeel wat je hebt bij de Vodafone actie. Dus je stelling is niet waar. Je stelling loopt mank omdat je twee keer 5 eur als verschil meeneemt en omdat je de data verdubbeling bij Vodafone bent vergeten.

[Afbeelding]

Hierbij nog de screenshots van respectievelijk Vodafone en Odido nadat ik geklikt heb op het hebben van internet thuis. De prijzen van bovenstaande tabel voor het abonnement is nog voordat je geklikt hebt op internet thuis.

Je gaat waarschijnlijk met een ander argument komen. Zoveel data (60gb) heb ik niet eens nodig. Daarom had ik in mijn initiële berekening voor een abonnement van 15gb (verdubbeld 30gb) uitgegaan. Maar in deze tweede berekening heb ik de prijs van 60gb teruggerekend naar 40gb.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je prijs in je screenshot bij een odido abonnement voor 20 gb klopt niet. Je geeft aan 20 euro min 2,5 is dus 17,50. Maar op de website van belsimpel.nl staat 13 euro. Totaal verschil is dus 9,50 per maand. Maal 24 is 228 euro. Vodafone is dus uiteindelijk iets voordeliger vanwege de data verdubbelaar. Echter blijf je de 5 euro korting op je internet houden na 24 maanden. Dus als odido internet klant kun je beter voor odido kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-10 08:26
Tenzij je inderdaad al Odido klant bent voor mobiel, dan heb je dikke pech. Daar loop ik tegen aan, nu abonnement van 15GB voor 19,50 euro bij Odido. Dan krijg je geen goeie korting bij verlenging en is Vodafone de betere deal. Lijkt alsof de prijzen iets zijn aangepast, ik dacht dat er meer verschil zat tussen een nieuw maandabonnement en een 1 jarige verlenging.

Nog eens gekeken naar 2 jarige verlenging bij Odido, dan zit er wel weer iets meer toestelkorting op. Alsnog lijkt Vodafone de betere deal. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywzT1K0L-ex_QU-VNBhwYJNu2Mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZvETRZmCQWcruIE694jLUX3V.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door SgtCaffran op 31-08-2025 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
wesley007! schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 01:10:
[...]
Je prijs in je screenshot bij een odido abonnement voor 20 gb klopt niet. Je geeft aan 20 euro min 2,5 is dus 17,50. Maar op de website van belsimpel.nl staat 13 euro. Totaal verschil is dus 9,50 per maand. Maal 24 is 228 euro. Vodafone is dus uiteindelijk iets voordeliger vanwege de data verdubbelaar. Echter blijf je de 5 euro korting op je internet houden na 24 maanden. Dus als odido internet klant kun je beter voor odido kiezen.
De screenshot bij het odido abonnement van mij klopt niet, omdat ik onbeperkt bellen open had staan. Het juiste odido screen is dit. Hier staat die 13 eur nu wel in. Maar hier komt het. Je krijgt bij odido veel minder data dan Vodafone. Jij rekent je rijk met je 40gb. Want je heb met internet thuis maar 20gb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ylOsCfgJ3sq1VQBMjrOjO7nIEAA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JYNvC8YanoApnLV9OB9JffIt.png?f=fotoalbum_large

Deze tarieven zijn gelijk aan die bij Belsimpel (1e zonder internet thuis) (2e met internet thuis):
De 2,50 eur is in de 13 eur al verwerkt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZthVHgQoIvl7YbrwiiGFfExneo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/paTOINmlifFMjOQFgzdM6X06.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-M5NI2WX7shTOUv_rJRDtZ0muE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gt4qToUUJ8AZzSWD6VZxViiQ.png?f=fotoalbum_large

Dan kom ik weer terug op mijn aangepaste rekensom:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RSEhjFm59MGam3kHnBKJbqLliUs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/flPa2Yomg5fXSxeqVrluQSFu.png?f=user_large

Het teveel wat je betaalt bij de het Vodafone abonnement, is nog steeds lager dan het voordeel wat je met deze actie haalt. Je betaalt meer omdat je meer data hebt, meer belminuten en meer sms. Het is niet zoals @wesley007! schetst dat je bij Odido meer data voor 5 eur minder krijgt ivm internet huis. Of omdat het abonnement van Vodafone tov Odido 5 eur duurder is. Dat je dat allemaal in afweging moet nemen om voor Vodafone te gaan. Ik durf zelfs te beweren dat de drie grote (Vodafone, Odido en KPN) kwa prijsstelling aan elkaar gewaagd zijn. Deze actie is gewoon goed wanneer je toch een abonnement nodig hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door SamSid op 31-08-2025 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
SamSid schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:40:
Deze actie is gewoon goed wanneer je toch een abonnement nodig hebt.
idd

Maar ik ga er vanuit dat hij niet kan of wil overstappen op ziggo en dus ook niet die €2,50 korting en data verdubbeling meerekent bij vodafone. En als hij jonger dan 28 jaar is krijgt hij nog wel die €2,50 korting maar geen dubbele data.
En zijn situatie is vrij uniek omdat hij extra toestel korting kan krijgen bij odidio ivm nieuw nummer. De vraag is dan waarom zat je niet al bij odido voor die €5 extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
Rutger Mulder schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:19:
[...]

idd

Maar ik ga er vanuit dat hij niet kan of wil overstappen op ziggo en dus ook niet die €2,50 korting en data verdubbeling meerekent bij vodafone. En als hij jonger dan 28 jaar is krijgt hij nog wel die €2,50 korting maar geen dubbele data.
En zijn situatie is vrij uniek omdat hij extra toestel korting kan krijgen bij odidio ivm nieuw nummer. De vraag is dan waarom zat je niet al bij odido voor die €5 extra korting.
Klopt. Dat had ik al aangegeven. Het hangt gewoon van je persoonlijke situatie af. Al met al ligt het dicht bij elkaar. Vodafone is iets scherper. Geen odido klant, dan zou ik sowieso voor Vodafone gaan. Wel even naar Utrecht rijden dan😉 en dat kost ook weer tijd en geld 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 21:28
Die actie in Utrecht is maar tot vandaag geldig toch? Mijn vriendin is er vandaag geweest, ze zei dat ze 440 euro heeft betaald voor een groene Pixel 10 Pro 256GB en dan de inruil er nog vanaf gaat, dat is dus nog eens 250 euro plus ze ruilt een Pixel 8 in, die krijgt iets van 156 euro geloof ik. Of is die 250 euro korting al verrekend?

Anders heb je die Pixel haast voor niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
KaiseRRuby schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:01:
Die actie in Utrecht is maar tot vandaag geldig toch? Mijn vriendin is er vandaag geweest, ze zei dat ze 440 euro heeft betaald voor een groene Pixel 10 Pro 256GB en dan de inruil er nog vanaf gaat, dat is dus nog eens 250 euro plus ze ruilt een Pixel 8 in, die krijgt iets van 156 euro geloof ik. Of is die 250 euro korting al verrekend?

Anders heb je die Pixel haast voor niks?
Ja dit. Je hebt een Pixel voor bijna niets. Die inruilwaarde klinkt wat hoog, maar zou kunnen. Die 250 komt er nog bij. Dus een nieuwe Pixel voor netto 3 tientjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
CLB schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 04:31:
[...]

Bij verschillende personen die ik via DM heb gesproken duurt het al dagen... Erg vreemd.
Nog eens een chat gestart en nu is het niet meer 24 uur, maar 'een paar dagen'.
Ik hoor het graag als jij of jouw DM-genoten meer weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja wat een nonsens zeg, ik ga vandeweek wel even langs een fysieke winkel als ik nog geen mail heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
Toevallig hier nog iemand die een Pixel 10 heeft besteld in de winkel in Utrecht afgelopen weekend, maar nog geen mail heeft ontvangen van Dynalogic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsbpchD3ENdj34UlmiLoQOjqR4c=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wrdHmjUsVUp1a8CF9pjdGDs.jpg?f=fotoalbum_medium
Gisteren binnen. Alleen wanneer ik niet toevallig op het juiste moment naar de groen afval dumpplek was gelopen en de DHL bezorger zag, was deze ws. weer terug gegaan. Serieus wanneer ze niet direct bij je huis kunnen en 40s moeten lopen, geven ze het al op.

Verder: beetje apart dat dit een XL model moet zijn, terwijl het ongeveer even groot is als een 8 pro. Maar bevalt voor de rest wel.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:20
GlexoSlimSlom schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:50:
Toevallig hier nog iemand die een Pixel 10 heeft besteld in de winkel in Utrecht afgelopen weekend, maar nog geen mail heeft ontvangen van Dynalogic?
Heb ook besteld in de winkel en vandaag bericht gekregen van Vodafone dat het toestel niet leverbaar is en ze me iets laten weten. Personeel in de winkel had het ook over 1 week levertijd op de moonstone kleur pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vodafone op de chat over niet binnenkomen bevestigingsmail s van /inruildeals:
"Ik begrijp dat je hier tegenaan loopt. Er is alleen weinig wat ik voor je kan doen. Wij hebben namelijk niet de systemen en kennis om je verder te kunnen helpen. 🍀 Ik heb het inderdaad vaker gehoord. Ik heb alleen de oplossing en skills niet voor je, want dit loopt via een derde partij."

Hahaha I kid you not, wat een tent ook zeg :)

EDIT: Daarna verontschuldigde ze wel heel netjes over de vele klachten die ze blijkbaar krijgen over deze 'samenwerking' en dat ze hoopt dat VodafoneZiggo er snel iets aan gaat doen. Ook een ander mailadres van LikeWize doorgekregen, die eens proberen dus...

EDIT II: Niet gelijk een bounce, omdat het emailadres niet bestaat. We wachten het af.
Ik heb eventueel nog de tijd om aanstaande week fysiek naar een winkel te gaan, maar het is echt onzin zo.

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 31-08-2025 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Zijn er hier ook mensen die in Utrecht de telefoon hebben gehaald icm een Start (XL) abonnement?
Ik had dit ook willen doen, maar in de winkel gaven ze dus aan dat het alleen met een Red abonnement zou zijn. Maar ik lees op Pepper dat er ook mensen zijn geweest waarbij het niet verplicht was. Dat zou me toch weer €35 schelen (2 maanden €5 extra abonnementskosten en eenmalig €25 aftikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staan hier wat voorbeelden in inderdaad van Tweakers met een Start-abo, oa Rutger Mulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Mijn Pixel 10 Pro laat nog even op zich wachten. Na de "Odido storing" zou het pakketje eerst zaterdag komen. Was gesorteerd. Daarna zaterdagochtend de melding gaat niet meer gebeuren vandaag, wordt maandag (terwijl de screenprotector elders besteld wel gewoon zaterdag met PostNL pakket werd geleverd) en je raad het al, vanmorgen wederom de melding "gesorteerd" gevolgd door dat het weer een dag later gaat worden.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Mijn (Belsimpel, Odido maandelijks opzegbaar) is gewoon netjes afgelopen zaterdag bezorgd. Avondje bezig geweest met data overzetten en alles weer inloggen en nu al weer even in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 11:34
Iemand al een bevestigingsmail gekregen voor de cashback ? Vrijdag 29ste ingediend nog geen mail van myactions al wel een bevestiging dat het is ingediend maar geen goedkeuring

[ Voor 29% gewijzigd door het_mannet op 01-09-2025 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via welk verkooppunt? Ik gok Vodafone? Dan kun je eindeloos wachten, check dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 11:34
CLB schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:11:
Via welk verkooppunt? Ik gok Vodafone? Dan kun je eindeloos wachten, check dit topic ;)
Nee, via myactions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 19:33
Gisteren was ik toevallig in Utrecht en zag een behoorlijke rij mensen staan, de rij liep door de winkel naar buiten. Dit was rond 12.30 uur ofzo.

ik ben nog bezig om mijn waardebon verlengt te krijgen zodat ik bij Belsimpel kan gaan bestellen. Het wordt nog best spannend om voor het verlopen van de aanbieding nog te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:45
Wel vervelend dat die retourbox niet te tracken is via de Nederlandse DHL app / myDHL. Tracking code wordt niet herkend. Op https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren.html krijg je wel wat basale info, maar het is niet mogelijk om daar bijv. een bezorglocatie op te geven...

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 22:14

FongWan

The Stormrider ...

Atomsk schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:57:
Wel vervelend dat die retourbox niet te tracken is via de Nederlandse DHL app / myDHL. Tracking code wordt niet herkend. Op https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren.html krijg je wel wat basale info, maar het is niet mogelijk om daar bijv. een bezorglocatie op te geven...
Heb je het pakket gewoon bij een DHL punt af kunnen leveren? Bij mij wordt geen van de drie barcodes herkend op de label die geleverd is.

Met wie kan ik beste contact opnemen? Ontvangende partij of DHL?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
greatgonzo schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:16:
Zijn er hier ook mensen die in Utrecht de telefoon hebben gehaald icm een Start (XL) abonnement?
Ik had dit ook willen doen, maar in de winkel gaven ze dus aan dat het alleen met een Red abonnement zou zijn. Maar ik lees op Pepper dat er ook mensen zijn geweest waarbij het niet verplicht was. Dat zou me toch weer €35 schelen (2 maanden €5 extra abonnementskosten en eenmalig €25 aftikken)
Elk 2 jarig abbo kon je doen. Hier een Start M gedaan want ik verbruik niet veel. Sommige mensen hadden gewoon pech met de verkoper.

Achteraf had ik wellicht beter voor de unlimited kunnen gaan want een huisgenoot heeft unlimited voor €20 gedaan. Als we beide unlimited nemen zou het €17,50 per persoon worden. Eigenlijk maar €2,50 meer op het totaal. (20+12,50 vs 17,50+17,50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
greatgonzo schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:16:
Ja, ik onder andere.. met Start M. Zonder aarzeling was het gewoon mogelijk. Ik zou bellen en de situatie voorleggen en je gewoon meteen laten overzetten naar een lager abbo, zonder extra kosten. Echt een fout van hun kant. En als de medewerker het niet kan even vragen naar de afdeling 'retentie'. Daar kan altijd veel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Telefoon opgehaald in de Belsimpel winkel.
Medewerker: "En hier ook de Odido simkaart. Al vermoed ik dat je die direct weg gaat gooien" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
GlexoSlimSlom schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:50:
Net contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat mijn bestelling op backorder staat (Pixel 10 pro XL - 256GB moonstone). Ze kon niet aangeven wanneer deze verwacht wordt :-(

Toch beter gelijk de zwarte meegenomen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-10 11:02
Was afgelopen vrijdag in Utrecht, rond 18:00 de Pixel 10 pro XL 512GB obsidian besteld ( was niet op voorraad in de winkel ). Kreeg 1 minuut na de bevestigingsmail een SMS van Dynalogic dat ze vandaag zouden komen. Telefoon is zojuist binnengekomen. Alleen heb ik online een telefoon aangemeld voor het inruilen maar nog geen Trade-In formulier ontvangen van ze. Ik heb uberhaupt geen mail ontvangen van die inruil. Had gelukkig de verzendlabels nog wel opgeslagen want ook die kan ik dus niet meer inzien of downloaden. Twijfel of het helpt om langs de winkel te gaan met de oude telefoon. Kan je ook gebruik maken van Recommerce via Belsimpel als je de telefoon via Vodafone hebt aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:53
Vrijdag 08:49 registratie ontvangen, zelfde dag 10:12 deelname goedgekeurd.
Jouw deelname aan de actie Google Pixel 10 Pro (XL) met € 250,- trade-in werd goedgekeurd! We versturen jouw beloning(en) binnen de 60 dagen. Hou je mailbox in de gaten, we brengen je op de hoogte zodra je beloning verstuurd wordt.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:20
Krijg net sms van Vodafone dat de pro 256gb moonstone pas eind week 39 geleverd gaat worden. Dan is echter ook de periode voorbij van de cashback.

Begrijp uit de instructies dat er ook een foto van het imei nr meegestuurd moet worden. Of is het bij mensen ook goed gekeurd met het Vodafone contract en trade in document?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Agaron schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:10:
Krijg net sms van Vodafone dat de pro 256gb moonstone pas eind week 39 geleverd gaat worden. Dan is echter ook de periode voorbij van de cashback.

Begrijp uit de instructies dat er ook een foto van het imei nr meegestuurd moet worden. Of is het bij mensen ook goed gekeurd met het Vodafone contract en trade in document?
Hier ook net SMS dat mijn 512GB Pro Moonstone eind week 39 komt. Dat is ook de laatste week dat je nog kan aanmelden. Mag toch hopen dat ze eerder komen. Belsimpel heeft gewoon alles op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

BBBrt schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:50:
[...]

Ja, ik onder andere.. met Start M. Zonder aarzeling was het gewoon mogelijk. Ik zou bellen en de situatie voorleggen en je gewoon meteen laten overzetten naar een lager abbo, zonder extra kosten. Echt een fout van hun kant. En als de medewerker het niet kan even vragen naar de afdeling 'retentie'. Daar kan altijd veel meer ;)
Gaan we doen. En was het zelfs mogelijk een jaarabonnement af te sluiten, of dat niet?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste