Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zulke Vodafone-smsjes kreeg ik op 28 augustus ook, en heb toestel vanaf releasedag binnen.
Lijkt weer op geautomatiseerde sms'jes, maar anders even met ze chatten of bellen natuurlijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 00:45
CLB schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:33:
Zulke Vodafone-smsjes kreeg ik op 28 augustus ook, en heb toestel vanaf releasedag binnen.
Lijkt weer op geautomatiseerde sms'jes, maar anders even met ze chatten of bellen natuurlijk.
Ben even langs de lokale Vodafone winkel geweest. Die zei inderdaad dat dit waarschijnlijk een standaard SMS bericht is. Er stond kennelijk al een toestel gelinkt aan mijn bestelling, die zal hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen verzonden worden.

Ook daar was het advies wel om een oude telefoon bij een Vodafone winkel in te leveren, dan krijg je direct het juiste formulier om de cashback actie te kunnen claimen.

Update:

Mailtje van Dynalogic ook binnen. Pixel wordt woensdag geleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door GlexoSlimSlom op 01-09-2025 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:29:
[...]

Gaan we doen. En was het zelfs mogelijk een jaarabonnement af te sluiten, of dat niet?
Kon de gratis aangepast worden, schijnbaar zelfs €2,50 korting, waardoor ik op €15 kom voor een start XL. Scheelt me nog eens €100 zo :)

Jaarabonnement dan weer niet

Wel bijzonder dat ik nu een mail krijg dat ik in Utrecht mijn bestelling kan ophalen.. twee pixels voor de prijs van één? :P

[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 01-09-2025 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
FongWan schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:32:
[...]

Heb je het pakket gewoon bij een DHL punt af kunnen leveren? Bij mij wordt geen van de drie barcodes herkend op de label die geleverd is.

Met wie kan ik beste contact opnemen? Ontvangende partij of DHL?
Nee, het ging om het ontvangen van de retourbox. Heb deze inmiddels binnen, maar heb nog niets teruggestuurd, maar het scannen van de JJ-code is blijkbaar een probleem? Ze gebruiken postcodes zonder de letters. Misschien dat het daar aan ligt?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Atomsk schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:22:
[...]

Nee, het ging om het ontvangen van de retourbox. Heb deze inmiddels binnen, maar heb nog niets teruggestuurd, maar het scannen van de JJ-code is blijkbaar een probleem? Ze gebruiken postcodes zonder de letters. Misschien dat het daar aan ligt?
Ah op die fiets. Ik heb via de dhl website maar een servicepunt gezocht en kwam uit bij een intertoys maar geen van de drie barcodes werd herkend vandaag.

Mijn vrouw vroeg net toen ik aan haar vertelde of DHL Express op de label staat en verrek. Er staat dus Express Dometic op.

Blijkbaar is er dus een verschil bij DHL tussen eCommerce en Express en dat zijn blijkbaar ook verschillende servicepunten als ik het zo snel zie. Morgen kijken bij een "Express" servicepunt of het wel lukt.

Als het daar wel lukt dan heb ik weer wat geleerd in ieder geval.

Via eCommerce kwam ik bij een intertoys uit
https://www.dhlecommerce....t?q=&op=Zoek%20DHL%20punt

Via Express krijg ik met dezelfde zoekopdracht andere resultaten.
https://www.dhlexpress.nl/nl/consument/servicepoints
https://locator.dhl.com

Uit de FAQ van de Express website
Is mijn zendingsnummer van DHL Express of DHL eCommerce?
Een zendingsnummer van DHL Express bestaat altijd uit 10 cijfers (nooit letters). Is het zendingsnummer langer dan 10 tekens? Dan is deze van DHL eCommerce.

Is mijn label van DHL Express of DHL eCommerce?
Op een label van DHL Express staat bij de bovenste barcode altijd ‘waybill’. Op een label van DHL eCommerce staat bij de onderste barcode altijd (J)VGL

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
GlexoSlimSlom schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:17:
[...]

Ben even langs de lokale Vodafone winkel geweest. Die zei inderdaad dat dit waarschijnlijk een standaard SMS bericht is. Er stond kennelijk al een toestel gelinkt aan mijn bestelling, die zal hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen verzonden worden.

Ook daar was het advies wel om een oude telefoon bij een Vodafone winkel in te leveren, dan krijg je direct het juiste formulier om de cashback actie te kunnen claimen.

Update:

Mailtje van Dynalogic ook binnen. Pixel wordt woensdag geleverd.
Zie mijn status ook op wordt ingepakt staan. Mooi dat het niet zolang gaat duren. Ga morgen even langs de lokale Vodafone winkel om een oude telefoon in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik zie dat Moonstone in 256GB nu ook op voorraad staat op de vodafone website.
De 512GB die ik heb besteld helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik ben/was nog aan het twijfelen om te upgraden van 7pro naar 10pro maar sinds vanavond (of iig sinds laatste keer dat ik keek) lijkt toestelprijs bij Belsimpel 100 euro duurder geworden. Ik keek naar een 20gb pm abo, dan was Pixel 604/675 (128/256) maar nu is een 128gb model 707 euro. Als dat zo blijft is dat dealbreaker voor me. Koop telefoon met name voor camera verbetering en die kan nog wel een jaar wachten lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:30
bramberk15 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:40:
Ik ben/was nog aan het twijfelen om te upgraden van 7pro naar 10pro maar sinds vanavond (of iig sinds laatste keer dat ik keek) lijkt toestelprijs bij Belsimpel 100 euro duurder geworden. Ik keek naar een 20gb pm abo, dan was Pixel 604/675 (128/256) maar nu is een 128gb model 707 euro. Als dat zo blijft is dat dealbreaker voor me. Koop telefoon met name voor camera verbetering en die kan nog wel een jaar wachten lijkt het.
Ik had de 8 (niet pro) en naast de verbeterde camera op de 10 pro merk ik nauwelijks verschil tussen de toestellen in het dagelijks gebruik. Ik heb ook maar geupgrade omdat ik de pixel 8 heb kunnen verkopen voor een nette prijs. Anders had ik mijn pixel 8 die in nieuwstaat is gewoon nog gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Trade in goedgekeurd :)

Dag ....,
Jouw deelname aan de actie Google Pixel 10 Pro (XL) met € 250,- trade-in werd goedgekeurd! We versturen jouw beloning(en) binnen de 60 dagen. Hou je mailbox in de gaten, we brengen je op de hoogte zodra je beloning verstuurd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Edit: antwoord al gevonden.

[ Voor 102% gewijzigd door kippengaas op 02-09-2025 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Weet je het zeker? Ik keek even een screenshot terug van vorige week (Pixel 10 Pro 256GB) en heb daarin nog de lage prijs. €931,- met maand abo van Odido 20GB was bij de aankondiging en nu €876,-
Hij is iets duurder geworden want volgens mij was het vorige week nog €861,-

Edit: Ik zie dat hij €851,- was: Oceanview in "[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen"

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 02-09-2025 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:12
Tip: wanneer je bestelt bij Belsimpel icm een abonnement, daalt de prijs van het toestel met de meeste providers. Als je na een maand de bundel naar beneden bijstelt, heb je wel de lagere toestelprijs maar niet de hogere maandelijkse kosten (afgezien van de 1e maand dan). Controleer wel goed de voorwaarden hieromtrent van de provider die je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:17
Hier ook de myactions Belsimpel deal goedgekeurd zonder daadwerkelijk toestel terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch0475
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ook fijn als je een telefoon besteld bij KPN en ze adverteren met vóór 21:00 besteld morgen in huis, en daarna een mail krijgen dat de bezorgservice het druk heeft en a.s. vrijdag pas de eerste mogelijkheid is dat ze kunnen leveren...

Achja ik ga de overstap wagen van een iPhone 13 Pro naar een Google Pixel 10 Pro 256GB Moonstone, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyjo1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-09 10:12
Trade-in goedgekeurd. Al voordat ik mijn oude telefoon heb opgestuurd... Wat als ik hem hou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 17:12
FongWan schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:54:
[...]

Ah op die fiets. Ik heb via de dhl website maar een servicepunt gezocht en kwam uit bij een intertoys maar geen van de drie barcodes werd herkend vandaag.

Mijn vrouw vroeg net toen ik aan haar vertelde of DHL Express op de label staat en verrek. Er staat dus Express Dometic op.

Blijkbaar is er dus een verschil bij DHL tussen eCommerce en Express en dat zijn blijkbaar ook verschillende servicepunten als ik het zo snel zie. Morgen kijken bij een "Express" servicepunt of het wel lukt.

Als het daar wel lukt dan heb ik weer wat geleerd in ieder geval.

Via eCommerce kwam ik bij een intertoys uit
https://www.dhlecommerce....t?q=&op=Zoek%20DHL%20punt

Via Express krijg ik met dezelfde zoekopdracht andere resultaten.
https://www.dhlexpress.nl/nl/consument/servicepoints
https://locator.dhl.com

Uit de FAQ van de Express website

[...]
Via het Waybil nummer kun je het pakje door DHL bij je thuis of op het werk gratis laten ophalen.

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien is het hier al langsgekomen, maar ik zie het over het hoofd.
Ik heb het toestel bij VF gekocht, en wil het nu inleveren.
Hier in het topic wordt verwezen naar: https://inruildeals.vodafone.nl/

Moet ik een promo code invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je die hebt krijg je meer cashback, maar is geen must... en zijn nergens online te vinden ;)

Tevens werkt die gehele website niet, dus als je tijd hebt kun je het beste naar een fysieke Vodafone-shop.
Dan krijg je namelijk gelijk een trade-in-formulier, dat gebruik je om de Google-cashback aan te vragen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:40

Mooijekind

Manager Product Content
greatgonzo schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:25:
misschien is het hier al langsgekomen, maar ik zie het over het hoofd.
Ik heb het toestel bij VF gekocht, en wil het nu inleveren.
Hier in het topic wordt verwezen naar: https://inruildeals.vodafone.nl/

Moet ik een promo code invullen?
Nee , geen promo code maar als je het online doet krijg je geen mailbevestiging dat je een toestel inlevert. Dus ook niet echt bewijs dat je hem hebt ingeleverd. Ik heb hem uiteindelijk maar fysiek ingeleverd bij een filiaal van Vodafone.
Helaas gaf dat ook nog even problemen omdat ik hem eerst online had aangemeld en er dus al een registratie was van mijn IMEI nummer. Deze kon pas na telefonisch contact (wat een uur duurde voordat er iemand aan de lijn was) verwijderd worden.
Daaarna ging het inleveren goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
Als je google registratie is goedgekeurd., dan kan het tot 60 dagen duren voordat het wordt uitbetaald.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe snel ze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:14
Agaron schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:10:
Krijg net sms van Vodafone dat de pro 256gb moonstone pas eind week 39 geleverd gaat worden. Dan is echter ook de periode voorbij van de cashback.

Begrijp uit de instructies dat er ook een foto van het imei nr meegestuurd moet worden. Of is het bij mensen ook goed gekeurd met het Vodafone contract en trade in document?
Gisteren dit bericht ook ontvangen en vandaag komen ze hem leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:30
Boyjo1 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:16:
Trade-in goedgekeurd. Al voordat ik mijn oude telefoon heb opgestuurd... Wat als ik hem hou?
Dan volgt waarschijnlijk een politieinval :henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooijekind schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:31:
Ik heb hem uiteindelijk maar fysiek ingeleverd bij een filiaal van Vodafone. Helaas gaf dat ook nog even problemen omdat ik hem eerst online had aangemeld en er dus al een registratie was van mijn IMEI nummer. Deze kon pas na telefonisch contact (wat een uur duurde voordat er iemand aan de lijn was) verwijderd worden. Daarna ging het inleveren goed.
Wat een fiasco zeg, man man man. Ik ga vandeweek naar een shop, ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 02-09-2025 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Binnetie schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:12:
[...]

Weet je het zeker? Ik keek even een screenshot terug van vorige week (Pixel 10 Pro 256GB) en heb daarin nog de lage prijs. €931,- met maand abo van Odido 20GB was bij de aankondiging en nu €876,-
Hij is iets duurder geworden want volgens mij was het vorige week nog €861,-

Edit: Ik zie dat hij €851,- was: Oceanview in "[Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen"
Prijzen lijken weer aangepast naar beneden. Niet 1:1 zoals het was maar wel bijna. Dus we gaan opnieuw overwegen. Blijft lastig. Wijzigingen zijn redelijk minimaal maar deal is goed. Niemand weet of P11 weer een incrementele update gaat zijn of wel bv een wijziging in sensors vd cameras. Ook kan mijn P7 Pro het begeven. Mss deal toch maar sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Heb redelijk spijt van de Pixel 9 Pro XL, dus dacht ik ga die lekker inruilen voor een Pixel 10 Pro (niet XL), maar krijg nog maar 230 euro voor een Pixel 9 Pro XL, lol. Dan laat maar.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
chaoscontrol schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:32:
Heb redelijk spijt van de Pixel 9 Pro XL, dus dacht ik ga die lekker inruilen voor een Pixel 10 Pro (niet XL), maar krijg nog maar 230 euro voor een Pixel 9 Pro XL, lol. Dan laat maar.
Je moet die xl op marktplaats voor 700 verkopen en een waardeloos oud toestel inleveren voor de 250 bonus en dan kan je gratis upgraden??!

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:02
Mijn vriendin heeft zondag een Pixel 10 Pro 256gb besteld in de winkel in Utrecht, ze krijgt nu een mail dat de telefoon 26 september geleverd wordt. Wel lollig want die inruilactie is dan al afgelopen. Het aanmelden van die inruilactie wil niet, dan komt er een interne fout.

Ze is er nu wel doorheen maar de telefoon moet binnen 10 dagen na aanmelding opgestuurd worden, dat gaat dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
chaoscontrol schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:32:
Waarom spijt van de 9P XL? Vanwege het formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Gisteren was kpn nog icm 2 jaar 912 euro...vandaag 960

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:08
(jarig!)
Zat ook te kijken om bij belsimpel een Odido abonnement (maandelijks opzegbaar) af te sluiten. Kom dan op 888 euro voor het toestel, beetje abonnement en verzendkosten.

Die 250 inruilkorting is niet zo mooi als het lijkt. Een prima werkende pixel 6 krijg ik maar 55 euro voor. Of is de inruil dan 55 euro plus een extra 250?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Michiel193 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:29:
Zat ook te kijken om bij belsimpel een Odido abonnement (maandelijks opzegbaar) af te sluiten. Kom dan op 888 euro voor het toestel, beetje abonnement en verzendkosten.

Die 250 inruilkorting is niet zo mooi als het lijkt. Een prima werkende pixel 6 krijg ik maar 55 euro voor. Of is de inruil dan 55 euro plus een extra 250?
Sorry, maar beetje domme vraag dit. Hier op Tweakers verwachten we wel wat meer (eigen inbreng).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 00:45
KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:17:
Mijn vriendin heeft zondag een Pixel 10 Pro 256gb besteld in de winkel in Utrecht, ze krijgt nu een mail dat de telefoon 26 september geleverd wordt. Wel lollig want die inruilactie is dan al afgelopen. Het aanmelden van die inruilactie wil niet, dan komt er een interne fout.

Ze is er nu wel doorheen maar de telefoon moet binnen 10 dagen na aanmelding opgestuurd worden, dat gaat dus nog niet.
Gisteren hebben ik en nog wat andere in dit topic zelfde bericht gehad, wel via sms. Ben toen even langs een lokale Vodafone winkel geweest. Het ging om een standaard bericht. In de winkel heeft de medewerker een paar berichten intern gestuurd, einde middag had ik een bericht van Dynalogic dat de pixel woensdag (morgen dus) komt.

De medewerker zei ook dat ze de actie (waarschijnlijk) nog zullen honoreren na de 26e als het te maken heeft met leveringsproblemen.
Maar goed, het woord van 1 winkelmedewerker zegt niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:14
KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:17:

Zoals hier verder boven te lezen zijn er meerdere die dit bericht hebben ontvangen en de telefoon de volgende dag binnen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romoni
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:15
bramberk15 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:29:
[...]

Prijzen lijken weer aangepast naar beneden. Niet 1:1 zoals het was maar wel bijna. Dus we gaan opnieuw overwegen. Blijft lastig. Wijzigingen zijn redelijk minimaal maar deal is goed.
Voor het 128gb model was de prijs 743 euro bij een maandelijks Odibo 2 GB abonnement. Nieuwe prijs is nu 793 euro. Dus 50 euro duurder. Voor het 256gb model was het 875 en is het nu 888 euro. Dus minder verschil. Teminste als je een zwarte of grijze neemt. De beige en groene kleuren kosten nu veel meer: 967 euro voor het 256 gb model. Kennelijk neemt de voorraad af. Of zouden de prijzen weer beter worden in de loop van de week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
outlandos schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:19:
[...]

Waarom spijt van de 9P XL? Vanwege het formaat?
Ja, gewoon net te groot om fijn in de hand te houden.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
Zojuist bericht gehad van MyActions dat mijn trade in goedgekeurd is, en binnen 60 dagen op mijn rekening gestort wordt. Tenzij mijn vriendin vandaag naar het PostNL punt geweest is, ligt de via Recommerce aangemelde P7Pro nog steeds thuis.

Heb zowel de aanmelding bij Recommorce als die by MyActions gisteren gedaan, dus dat is wel vrij snel gegaan.

Update: pakketje met de Pixel7Pro ligt bij het PostNL punt, maar lijkt met niet dat dat de reden is geweest voor het goedkeuren van de trade-in.

[ Voor 36% gewijzigd door TheFes op 02-09-2025 17:00 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-09 22:48
TheFes schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:55:
Zojuist bericht gehad van MyActions dat mijn trade in goedgekeurd is, en binnen 60 dagen op mijn rekening gestort wordt. Tenzij mijn vriendin vandaag naar het PostNL punt geweest is, ligt de via Recommerce aangemelde P7Pro nog steeds thuis.

Heb zowel de aanmelding bij Recommorce als die by MyActions gisteren gedaan, dus dat is wel vrij snel gegaan.

Update: pakketje met de Pixel7Pro ligt bij het PostNL punt, maar lijkt met niet dat dat de reden is geweest voor het goedkeuren van de trade-in.
Nee meerdere mensen hebben het toestel niet terug gestuurd, waaronder ik, en is het ook goedgekeurd. Google controleert niet of recommerce het toestel daadwerkelijk heeft ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
wesley007! schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 17:08:
[...]

Nee meerdere mensen hebben het toestel niet terug gestuurd, waaronder ik, en is het ook goedgekeurd. Google controleert niet of recommerce het toestel daadwerkelijk heeft ontvangen
Daar zal dan toch ook veel misbruik gemaakt van worden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:37:
[...]

Daar zal dan toch ook veel misbruik gemaakt van worden lijkt me?
Wat denk je dat ze met mijn oude Nord telefoon gaan doen als/wanneer ze die ontvangen? Direct door naar de recycling verwacht ik.

Dat zal wel gelden voor de meerderheid van de toestellen. De echt nieuwe (zoals de P9) kun je veel beter zelf verkopen op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Romoni schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:38:
[...]

Voor het 128gb model was de prijs 743 euro bij een maandelijks Odibo 2 GB abonnement. Nieuwe prijs is nu 793 euro. Dus 50 euro duurder. Voor het 256gb model was het 875 en is het nu 888 euro. Dus minder verschil. Teminste als je een zwarte of grijze neemt. De beige en groene kleuren kosten nu veel meer: 967 euro voor het 256 gb model. Kennelijk neemt de voorraad af. Of zouden de prijzen weer beter worden in de loop van de week?
Ik vergeleek icm 2 jarig abonnement. Daar was prijsstijging bij een 128gb volgens mij 95 euro. Op een prijs van 600 euro significant. Heb toch maar toegeslagen nu de prijzen bij Belsimpel icm Odido weer omlaag gingen. 256gb moonstone voor 635. Wel voor twee jaar maar dan zien we in 2027 wel weer. Lijkt me mooi toestel, met name kleinere formaat tov huidige 7pro lijkt me een fijne verbetering. Icm inruilactie en vergoeding werkgever is het bijna nul oefening (los van de iets hogere abo-kosten maar die zijn te overzien ivm korting agv Odido internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:29:
Tevens werkt die gehele website niet, dus als je tijd hebt kun je het beste naar een fysieke Vodafone-shop.
Dan krijg je namelijk gelijk een trade-in-formulier, dat gebruik je om de Google-cashback aan te vragen.
Dat het niet werkt is wel echt bijzonder, want het staat gewoon live en er wordt op meerdere plekken naar verwezen... Als ik jouw bericht zo lees en die van anderen ga ik toch maar naar de winkel om hem in te leveren als je dan wel meteen een bewijs krijgt (als dat ook genoeg/geldig is voor Google...).

Toestel zelf (Pixel 10 Pro 256GB Moonstone) is hier gisteren binnengekomen. Mijn Pixel 8 heeft al een jaar display issues (af en toe groen scherm, groene streep), maar sinds een paar weken is de streep roze en permanent. Na de Nexus 5, 5X, 6P (2x), Pixel 2XL, 4XL, 6, 8 nu dus een 10 Pro. De gewone 10 voelde niet perse als upgrade met de "mindere" camera's. Kan wel stellen dat ik fan ben van deze lijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:04
Heb vandaag een pixel 10 pro 256gb moonstone besteld via Vodafone. Het toestel wordt morgen geleverd, ik moet nog alles overzetten vanaf mn pixel 7. Ik wil dit rustig aan doen. Om in aanmerking te komen voor de 250 inruilbonus moet ik mn toestel uiterlijk 26 sept fysiek inleveren bij een Vodafone winkel (omdat online inleveren geen bewijs verstuurd via de mail)? En met het bewijs weer uiterlijk 26sept aanmelden via https://google.myactions.eu/actions/276 voor de 250 inruilbonus toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-09 22:48
Jmtpes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 00:00:
Heb vandaag een pixel 10 pro 256gb moonstone besteld via Vodafone. Het toestel wordt morgen geleverd, ik moet nog alles overzetten vanaf mn pixel 7. Ik wil dit rustig aan doen. Om in aanmerking te komen voor de 250 inruilbonus moet ik mn toestel uiterlijk 26 sept fysiek inleveren bij een Vodafone winkel (omdat online inleveren geen bewijs verstuurd via de mail)? En met het bewijs weer uiterlijk 26sept aanmelden via https://google.myactions.eu/actions/276 voor de 250 inruilbonus toch?
Waarom doe je dat niet via recommerce van belsimpel.nl? Google controleert dat niet en je hoeft niks fysieks in te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:04
wesley007! schreef op woensdag 3 september 2025 @ 00:21:
[...]

Waarom doe je dat niet via recommerce van belsimpel.nl? Google controleert dat niet en je hoeft niks fysieks in te leveren
Dacht dat alleen geldt voor abonnementen die afgesloten zijn via belsimpel.
Iemand die dit al heeft geprobeerd en gelukt is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:53
Jmtpes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 00:00:
Ik wilde ook rustig aan doen maar kwam erachter dat als je de kabel eraan doet echt alles wordt gekopieerd. Het enige wat je hoeft te doen is weer inloggen in je apps. Ik was in 2 uurtjes klaar.

Ik heb een pixel 10 besteld voor m'n zoon afgelopen zaterdag echter gaat dit bij odido er niet in nog omdat ik dit jaar al meerdere abonnementen heb afgesloten voor toestellen ( vrouw, kinderen ) dus zal het nu op de naam van mijn vrouw moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:17
Aggressor schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:34:
Als je google registratie is goedgekeurd., dan kan het tot 60 dagen duren voordat het wordt uitbetaald.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe snel ze zijn?
Gisteren goedgekeurd (zonder daadwerkelijk telefoon op te sturen) en zojuist bedrag op mijn rekening ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
pelt schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:19:
[...]

Gisteren goedgekeurd (zonder daadwerkelijk telefoon op te sturen) en zojuist bedrag op mijn rekening ontvangen.
Dat is wel heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 11:58
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:04:
[...]

Net dus al een mail dat het goedgekeurd is zonder daadwerkelijk een toestel op te sturen.

[Afbeelding]
250 euro ook op de rekening zonder telefoon in te leveren. Best snel allemaal gegaan.

[ Voor 79% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-09-2025 08:53 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Millert schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:49:
[...]

Vrijdag 08:49 registratie ontvangen, zelfde dag 10:12 deelname goedgekeurd.

[...]
Vandaag uitbetaald, snel :*)

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blijft vreemd zo snel... Lekker je Pixel terugsturen nu en wel de cashback houden kan dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:12
Ook vrijdag geregistreerd, ook net de €250 ontvangen. Ik had verwacht het ergens in oktober te ontvangen, gezien de 60 dagen verwerkingstijd die ze communiceren.

Daarnaast ook bevestiging van Recommerce dat ze de €36 overmaken voor mijn ingeruilde Moto E14 (die €40 heeft gekost op Marktplaats).

Prima geregeld zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook, gisteren de bevestiging van uitbetalen door Recommerce en vandaag de 250 euro van myactions.
Is het dan toch afhankelijk van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Ik heb vrijdag m'n oude toestel opgestuurd naar Recommerce, volgens Postnl maandag bij ze bezorgd. Statuspagina van Recommerce staat nog 'in afwachting - verzend uw product' en de trackinglink zie hij hebben geplaatst zegt 'pakket niet gevonden'. Even afwachten denk ik :|

*edit: staat inmiddels op ontvangen

[ Voor 6% gewijzigd door Millert op 03-09-2025 13:59 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 07:31
Nou, pretje...
Afgelopen week de keuze gemaakt mijn P7P in te wisselen en voor de P10P te gaan, valt vandaag mijn telefoon en scherm gebarsten.

Via de verzekering mijn scherm laten repareren en toch maar voor de 10 gaan.
Helaas liggen de prijzen inderdaad hoger dan vorige week. :(

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen even naar de Vodafone, fysieke winkel.
Geef de tweede IMEI van het toestel wel op daar, om uren wachten te voorkomen.

@Mooijekind Niks gehoord van Google so far over inleveren via andere partij denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Laatst online: 11:40

Mooijekind

Manager Product Content
CLB schreef op woensdag 3 september 2025 @ 12:21:

@Mooijekind Niks gehoord van Google so far over inleveren via andere partij denk ik?
Helaas een antwoord waar ik niets mee kon. Ze gaven aan dat ik bij mijn provider moest zijn...
Maar of ze daarmee bedoelen provider (de shop waar je het koopt) of provider (de telecomaanbieder) dat durf ik niet te zeggen.
Vandaar maar gewoon fysiek ingeleverd bij een Vodafone shop.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooijekind op 03-09-2025 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gracias!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Nou ja, aangezien ik de vorige keer al dingen herhaalde, nu ook maar. Mijn vriendin heeft zojuist ook haar telefoon ontvangen, na dat SMS'je van gisteren dat het tot eind van de maand zou duren.

Inruilkorting claimen, andere telefoon daadwerkelijk inruilen en een super deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-09 22:30
Google heeft vandaag de 250 al overgemaakt. Op het geld vd inruil tel wacht ik nog maar is betaling wel goedgekeurd dus binnenkort.. super snel dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ook mensen die betaald bebben met creditcard die al terugbetaling hebben gehad? Gaat dat dmv een refund oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:34:
Vodafone op de chat over niet binnenkomen bevestigingsmail s van /inruildeals:
"Ik begrijp dat je hier tegenaan loopt. Er is alleen weinig wat ik voor je kan doen. Wij hebben namelijk niet de systemen en kennis om je verder te kunnen helpen. 🍀 Ik heb het inderdaad vaker gehoord. Ik heb alleen de oplossing en skills niet voor je, want dit loopt via een derde partij."

Hahaha I kid you not, wat een tent ook zeg :)

EDIT: Ook een ander mailadres van LikeWize doorgekregen, die eens proberen dus...
"Beste klant,

Bedankt voor uw email.

In uw email zou u een bevestigingsmail moeten hebben ontvangen.
In uw mail kan het in uw spam folder zijn. Met vriendelijke groet,"

Net of tientallen mensen niet in hun spam kijken, ook daarin had ik uiteraard geen bevestigingsmail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Morgen komt mijn 512GB Moonstone binnen van de vodafone Utrecht actie :)

Denk dat ik mijn inruil ff bij een ander dan vodafone ga melden voor de inruilbonus. Denk niet dat google daar echt naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 18:03
Zijn er beperkingen betreffende de inruil telefoon als je via myactions deelneemt?
Als je rechtstreeks op de Google store gaat, dan is er een keuze menu. Heb hier nog een oude Moto G (1st gen) liggen. Die staat daar natuurlijk niet tussen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:59

pinda powerrr

Slow down...

Ik kom op Amazon.de een waarschijnlijk best prima deal tegen.

Pixel 10 Pro 256GB + Pixel Buds A
€1199,-

https://amzn.eu/d/ecLGPKW

Ik ben al voorzien, wellicht voor iemand handig.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 13-09 23:36

ap3nr0ts

hoi

The fuck ... Ik heb een werkende Pixel opgestuurd. Dat weet ik zeker. Ik maakte me juist druk over het uiterlijk (wat krasjes op het scherm etc.). Nu claimen ze dit. Dat kan echt niet. Ik heb hem zelfs naar stock en bootloader locked gezet voordat ik hem opstuurde, en hij deed het nog. Wat moet ik nu doen?

Edit: heb ik nu tot 26/9 om hier met Recommerce uit te komen of een ander toestel op te sturen? Die 11/9-deadline is alleen voor de aankoop van het toestel als ik alles goed lees? Ik ben hier echt zeer meh over ... Hij zat in de originele doos, met originele accessoires (zelfs simkaart-pinnetje) en ik had hem in een perfect pakketje gestopt. Ik kan me echt niet inbeelden dat dit ding wel "als nieuw" is beoordeeld maar het opeens niet meer doet.

[ Voor 44% gewijzigd door ap3nr0ts op 04-09-2025 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buakaw
ap3nr0ts schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:18:
The fuck ... Ik heb een werkende Pixel opgestuurd. Dat weet ik zeker. Ik maakte me juist druk over het uiterlijk (wat krasjes op het scherm etc.). Nu claimen ze dit. Dat kan echt niet. Ik heb hem zelfs naar stock en bootloader locked gezet voordat ik hem opstuurde, en hij deed het nog. Wat moet ik nu doen?

Edit: heb ik nu tot 26/9 om hier met Recommerce uit te komen of een ander toestel op te sturen? Die 11/9-deadline is alleen voor de aankoop van het toestel als ik alles goed lees? Ik ben hier echt zeer meh over ... Hij zat in de originele doos, met originele accessoires (zelfs simkaart-pinnetje) en ik had hem in een perfect pakketje gestopt. Ik kan me echt niet inbeelden dat dit ding wel "als nieuw" is beoordeeld maar het opeens niet meer doet.

[Afbeelding]
Als je niks inlevert krijg je ook de cashback. Stuur de PDF op van Recommerce waar er €10 aan je wordt beloofd ( bij aanmelding). Dan komt het wel goed.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

buakaw schreef op donderdag 4 september 2025 @ 06:59:
[...]

Als je niks inlevert krijg je ook de cashback. Stuur de PDF op van Recommerce waar er €10 aan je wordt beloofd ( bij aanmelding). Dan komt het wel goed.
Ja? Daar hoop ik wel op dan. Zijn daar al gevallen van bekend? Ik heb het inderdaad gisteren ingevuld volgens de instructies. Ik dacht: als er dan een check is tussen die twee partijen, hebben ze nu allebei alle informatie ...

Zou ik dan de telefoon bij Recommerce laten voor de zekerheid (partij die ik nu wel in categorie mogelijke oplichters gooi, als ik de comments op KPN zo lees)? Ik wil hem uit principe gewoon terugvragen, ook al gaat het maar om een schamel tientje. Doos zat eromheen, mijn daily driver tot de dag van inleveren, ik weet zelfs dat de battery health altijd 79%-81% was, en alles er dus netjes bij. Dacht nog aan een filmpje maken, maar dacht toen: neh, laat ik eens wat beter van vertrouwen zijn een keer. Ik heb aan Recommerce overigens voorgesteld dat ik een filmpje wil zien van het probleem, of ook prima zelfs langsrijd. Eens kijken wat ze zeggen. :+

Edit: zie inderdaad dat sommigen hun geld hier al hebben. Bijzonder, haha. Ik heb zelfs wat Fusso oleophobic spul op het scherm gedaan om hem nieuwer/schoner te laten lijken. Voel me een brave lullo zo. :P

[ Voor 8% gewijzigd door ap3nr0ts op 04-09-2025 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buakaw
ap3nr0ts schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:10:
[...]

Ja? Daar hoop ik wel op dan. Zijn daar al gevallen van bekend? Ik heb het inderdaad gisteren ingevuld volgens de instructies. Ik dacht: als er dan een check is tussen die twee partijen, hebben ze nu allebei alle informatie ...

Zou ik dan de telefoon bij Recommerce laten voor de zekerheid (partij die ik nu wel in categorie mogelijke oplichters gooi, als ik de comments op KPN zo lees)? Ik wil hem uit principe gewoon terugvragen, ook al gaat het maar om een schamel tientje. Doos zat eromheen, mijn daily driver tot de dag van inleveren, ik weet zelfs dat de battery health altijd 79%-81% was, en alles er dus netjes bij. Dacht nog aan een filmpje maken, maar dacht toen: neh, laat ik eens wat beter van vertrouwen zijn een keer. Ik heb aan Recommerce overigens voorgesteld dat ik een filmpje wil zien van het probleem, of ook prima zelfs langsrijd. Eens kijken wat ze zeggen. :+

Edit: zie inderdaad dat sommigen hun geld hier al hebben. Bijzonder, haha. Ik heb zelfs wat Fusso oleophobic spul op het scherm gedaan om hem nieuwer/schoner te laten lijken. Voel me een brave lullo zo. :P
Ik heb 2 pixel10 pro's besteld en bij de eerste netjes een telefoon ingeleverd. Voor de 2e had ik geen telefoon meer, dus alleen het formulier bij Google ingeleverd. Op dit moment is het goedgekeurd door Google en wacht ik nog op het geld van beide toestellen.

• outlandos
Als je hem bij de officiële Google Store hebt besteld, moet je dan nog ergens de imei invullen ? Ik kan daarover niks vinden in de mail.

Staat alleen dat ik mn oude toestel op de post moet doen.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Hier wordt het ook nog spannend met mijn voucher van 500 euro bij Belsimpel.
Belsimpel wijst naar Fiscfree en Fiscfree naar Belsimpel. Tegen die tijd dat ik een geldige voucher heb is de aanbieding bij Belsimpel waarschijnlijk verlopen of komt de Pixel 11 serie er al aan. Wat een drama.

• outlandos
GlexoSlimSlom schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:50:
[...]

De actie pagina van Vodafone zelf linkt naar deze pagina

https://google.myactions.eu/

[Bron]
Moet ik deze pagina nou ook gebruiken/invullen als ik hem besteld heb op de officiele Google store? Of weten ze mijn imei dan automatisch?

• Romoni
  • Laatst online: 09:15
mrhp schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:13:
[...]

Daarnaast ook bevestiging van Recommerce dat ze de €36 overmaken voor mijn ingeruilde Moto E14 (die €40 heeft gekost op Marktplaats).
Ook bizar. Wilde een gloednieuwe Moto E15 inleveren via https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl. Krijg als feedback dat deze niet in hun database staat en niet wordt geaccepteerd. Terwijl het oudere model de Moto E14 nog 36 Euro opleverd. Zijn ze zo strict bij Recommerce en kan je dus geen nieuwere telefoon aanleveren? Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:24

OKA

Ik krijg een reactie van myactions:
Het trade-in document ontbreekt of is onduidelijk. Upload een duidelijke foto via je account.
Ik had de pdf die je krijgt van recommerce opgestuurd. Als ik via mijn registratie bij myactions kijk, dan zie ik ook dezelfde pdf, volledig leesbaar. Zie ik iets over het hoofd?

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

OKA schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:17:
Ik krijg een reactie van myactions:

[...]

Ik had de pdf die je krijgt van recommerce opgestuurd. Als ik via mijn registratie bij myactions kijk, dan zie ik ook dezelfde pdf, volledig leesbaar. Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb net letterlijk hetzelfde gehad. Ik snap hier echt niks van en vraag ze meteen waarom ik lees dat dit document al tot uitkering in meerdere gevallen heeft geleid. Gaat lekker dit ...

• outlandos
outlandos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:43:
[...]

Moet ik deze pagina nou ook gebruiken/invullen als ik hem besteld heb op de officiele Google store? Of weten ze mijn imei dan automatisch?
Iemand?? Ik weet nu niet of ik nog iets moet invullen of dat dat niet nodig is wanneer je op de Google Store zelf hebt besteld.

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:21
outlandos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:30:
[...]

Iemand?? Ik weet nu niet of ik nog iets moet invullen of dat dat niet nodig is wanneer je op de Google Store zelf hebt besteld.
Open de pagina eens, dan heb je het antwoord op je vraag :*)

• outlandos
Mother_lepard schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:38:
[...]

Open de pagina eens, dan heb je het antwoord op je vraag :*)
Ik zie het nergens expliciet staan, of kijk ik met mn neus? :+

Wel zie ik onder deelnemende winkels niet de Google Store, dus ik denk dat ik dan niets hoef in te vullen, enkel mn oude toestel op te sturen?
CLB schreef op woensdag 3 september 2025 @ 12:21:
* CLB neemt volgende keer zn ID wel mee denkt 'ie...

• J0YR1D3R
  • Niet online
@CLB Is het uiteindelijk gelukt om hem in de winkel in te ruilen en heb je daar dan meteen een bewijs van? Ik zie dat de site van inruildeals.vodafone.nl eruit ligt inmiddels. Ik ga denk morgenmiddag wel even naar de Vodafone winkel (dan kan ik meteen m'n Pixel 8 met streep opsturen bij de zaak vlakbij).

[ Voor 7% gewijzigd door J0YR1D3R op 04-09-2025 15:55 ]

Ik had geen identiteitsbewijs mee, dus ik moet nog een keer terug :+
Website werkt hier trouwens prima...?

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 04-09-2025 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:48:
Als je hem bij de officiële Google Store hebt besteld, moet je dan nog ergens de imei invullen ? Ik kan daarover niks vinden in de mail.

Staat alleen dat ik mn oude toestel op de post moet doen.
Nee, dat is allemaal gekoppeld aan je bestelling. Als je je telefoon terugstuurt met het pakket dat je ontvangen hebt, krijg je vanzelf een mail dat PCS wireless je telefoon heeft ontvangen en begint aan de beoordeling.

Je kan in de bestelgeschiedenis van de Google Store ook doorklikken naar de status van de inruil door te klikken op de naam van het in te ruilen apparaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0AcX3qy86BfXkh8pc8qnMGGNNgM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n4W3467hxPv3tWvbmspQ4uXw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hC4C8cdLvo1xDMQZ3_MrlZP0pIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LZfZjmndkvOOdcw5fxsoDB5h.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door EagleTitan op 04-09-2025 16:56 . Reden: nu met screenshots ]

• Scorpe999999
Scorpe999999 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 14:17:
Google heeft vandaag de 250 al overgemaakt. Op het geld vd inruil tel wacht ik nog maar is betaling wel goedgekeurd dus binnenkort.. super snel dus...
En geld van de telefoon ook vandaag...
Super snel geregeld. 👍

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:56
Bij mij heeft PCs net de volledige waarde uitgekeerd van mijn 7 pro. Terwijl er een diepe kras van 3cm op het scherm zat en veel deukjes in her frame.

Maar geen scheuren en ging aan.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Scorpe999999 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:11:
[...]

En geld van de telefoon ook vandaag...
Super snel geregeld. 👍
Wat heb je ingeleverd als document, de bevestiging of gewoon het aanmeldformulier? Zo raar dat die bij 2 man opeens wordt afgekeurd ... En nu maar wachten op antwoord.

Edit: hebben hier mensen trouwens een telefoon zonder doos of oplaadkabel ingeleverd en leverde dat problemen op (en/of mindering)? Dat is toch de situatie bij de meeste alternatieven die ik via familie/vrienden opsnor. Maar ik wil eerst antwoord over die Pixel 4a van me. Heel benieuwd hoe hij van 6 jaar perfect werkend naar opeens helemaal stuk is gegaan. Bijzonder!

[ Voor 33% gewijzigd door ap3nr0ts op 04-09-2025 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

ap3nr0ts schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:39:
[...]

Wat heb je ingeleverd als document, de bevestiging of gewoon het aanmeldformulier? Zo raar dat die bij 2 man opeens wordt afgekeurd ... En nu maar wachten op antwoord.

Edit: hebben hier mensen trouwens een telefoon zonder doos of oplaadkabel ingeleverd en leverde dat problemen op (en/of mindering)? Dat is toch de situatie bij de meeste alternatieven die ik via familie/vrienden opsnor. Maar ik wil eerst antwoord over die Pixel 4a van me. Heel benieuwd hoe hij van 6 jaar perfect werkend naar opeens helemaal stuk is gegaan. Bijzonder!
Ik heb mijn oude telefoon bij de vodafoon winkel ingeleverd, je krijgt gelijk een formulier dat als bewijs geldt voor de inlevering. 58 euro voor samsung A52s. De doos en kabeltje mocht ik houden. Alleen de telefoon is van belang. Dus wie nog niet heeft ingeleverd, ga naar een vadofone winkel en je krijgt een eerlijk bod.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• Scorpe999999
ap3nr0ts schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:39:
[...]

Moet wel zeggen dat ik voor mn heel oude Huawei p30 pro wel minder kreeg dan eerst was gezegd 77 naar 59 euro omdat de telefoon gebruikt was. Lol.. natuurlijk gebruikt maar redelijke staat . Ik heb het wel geaccepteerd en binnen 6-7 dagen de 250 + 59 op mn rekening gekregen. Klaar...

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Scorpe999999 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:55:
[...]

Moet wel zeggen dat ik voor mn heel oude Huawei p30 pro wel minder kreeg dan eerst was gezegd 77 naar 59 euro omdat de telefoon gebruikt was. Lol.. natuurlijk gebruikt maar redelijke staat . Ik heb het wel geaccepteerd en binnen 6-7 dagen de 250 + 59 op mn rekening gekregen. Klaar...
Maar wat heb je aan die actie voor de 250 gegeven, welk formulier? Ik wil snappen waarom er hier 2 zijn afgekeurd, en op dat contactformulier wachten, duurt waarschijnlijk dagen.

En dus benieuwd of alleen een telefoon inleveren voldoende is, of dat een doosje plots accessories moet. Iemand hier succes met puur de telefoon, zonder officiële verpakking?

• Golf2vr6
ap3nr0ts schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:17:
[...]

Maar wat heb je aan die actie voor de 250 gegeven, welk formulier? Ik wil snappen waarom er hier 2 zijn afgekeurd, en op dat contactformulier wachten, duurt waarschijnlijk dagen.

En dus benieuwd of alleen een telefoon inleveren voldoende is, of dat een doosje plots accessories moet. Iemand hier succes met puur de telefoon, zonder officiële verpakking?
Voor die 250 hoef je helemaal niks op te sturen. Een pdf die je krijgt voor een aanbod wat je voor je telefoon gaan geven is genoeg om die 250 te krijgen.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Golf2vr6 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:37:
[...]

Voor die 250 hoef je helemaal niks op te sturen. Een pdf die je krijgt voor een aanbod wat je voor je telefoon gaan geven is genoeg om die 250 te krijgen.
Dat dacht ik dus ook. En toch is mijn formulier afgekeurd, en bij een ander, haha. For the record: wel iets werkends opgestuurd bovendien.

[ Voor 7% gewijzigd door ap3nr0ts op 04-09-2025 21:03 ]

• Golf2vr6
ap3nr0ts schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:03:
[...]

Dat dacht ik dus ook. En toch is mijn formulier afgekeurd, en bij een ander, haha. For the record: wel iets werkends opgestuurd bovendien.
Ik heb helemaal niks opgestuurd. Gewoon een toestel bij recommerce aangemeld. Van die aanmelding krijg je dan een pdf. Die gebruikt by myactions. 250 euro staat al op mijn rekening. Je hoeft dus geen telefoon op te sturen voor die 250 euro .

• Scorpe999999
Ik had mn 250 ook eerder voordat mn telefoon goedgekeurd was.. Dus als ik het bedrag voor de telefoon niet geaccepteerd had was het retour gezonden maar had ik de 250 al gekregen...

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Golf2vr6 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:08:
[...]

Ik heb helemaal niks opgestuurd. Gewoon een toestel bij recommerce aangemeld. Van die aanmelding krijg je dan een pdf. Die gebruikt by myactions. 250 euro staat al op mijn rekening. Je hoeft dus geen telefoon op te sturen voor die 250 euro .
Ik geloof je, haha. Maar ik wilde zeker weten dat ik niks verkeerds heb gedaan bij mijn tweede poging eerder vandaag. Hopelijk komt het nu alsnog goed dan. Echt geen idee waarom hij is afgekeurd. Misschien omdat ik ook een pdf van de bevestiging ontvangst had toegevoegd voor de zekerheid. Kennelijk niet te eerlijk zijn ...

[ Voor 14% gewijzigd door ap3nr0ts op 04-09-2025 21:20 ]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:06
Ik hoop niet voor jullie dat zoals bij Samsung als je niets opstuurt je nieuwe Pixel wordt geblokkeerd straks. 🤔

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:09
Hier inmiddels bevestiging vanuit myactions dat de 250 wordt uitgekeerd. Ook bevestiging vanuit Recommerce dat de berekende 72 uitgekeerd gaat worden.

So far, so good dus.

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Artbij schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:31:
[...]

Bij google zelf krijg je hier 0 voor. Ik vraag me af of je via Belsimpel nog iets krijgt. Ik heb nl ook zo'n telefoon liggen :).

Ben overigens wel benieuwd hoe je het google account van je telefoon af krijgt als hij niet meer aangaat, dat vragen ze namelijk in de laatste stap bij Recommerce.
Om mezelf te beantwoorden: Ja dit wordt geaccepteerd, althans bij mij.
Beschadigd, nee, nee, ja beantwoorden en heb er 38 euro voor gekregen. 8)7 8)7

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:53
ap3nr0ts schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:17:
[...]

Hier alleen de telefoon ingeleverd, wel in zijn eigen doosje en heb nu mail gekregen :

We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is goedgekeurd. De betaling ter hoogte van 55 € zal binnen enkele dagen op je rekening worden bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

even check, telefoon inleveren (bij VF in mijn geval), moet dit ook voor 11 september?
Of moet alleen de aankoop hebben plaatsgevonden voor 11 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste, als je maar wel op tijd je Google-aanvraag doet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

CLB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:14:
Dat laatste, als je maar wel op tijd je Google-aanvraag doet natuurlijk.
Zonder Trade-in document kan ik geen aanvraag doen :?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste