Ja klopt, had nog in de chat nagevraagd of die €250,- al in de actieprijs verwerkt zat. En die dachten van wel (wisten het dus niet zeker). Maar ik gaf aan dat het er nog expliciet onder staat dat je daar van kan profiteren. Om dat zeker van te zijn moest ik het na gaan vragen in de winkel. Helaas woon ik iets te ver weg om dat ff te gaan vragen en morgen weer terug te komen voor de actie. Dus misschien dat iemand daar al iets meer van weet? En anders is €432,- voor een P10P 256GB nog steeds een mooie prijs.Mooijekind schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Actie start toch pas morgen? Ik neem aan dat je het over de Vodafone in Utrecht hebt.
wel bijzonder, in de mail van 24 augustus (inmiddels 4 dagen geleden) van Belsimpel :
'''Ons team Abonnementen zet je aanvraag nu door naar Odido. Je krijgt van ons bericht zodra Odido je aanvraag heeft goedgekeurd.''
wel pittige beoordeling dan blijkbaar voor een 1 maandelijks(e) (opzegbare) abo dat dat proces nu al dus 4 dagen bezig is en ineens een avond vantevoren een storing...
Bijzondere manier van werken, dat wel.
'''Ons team Abonnementen zet je aanvraag nu door naar Odido. Je krijgt van ons bericht zodra Odido je aanvraag heeft goedgekeurd.''
wel pittige beoordeling dan blijkbaar voor een 1 maandelijks(e) (opzegbare) abo dat dat proces nu al dus 4 dagen bezig is en ineens een avond vantevoren een storing...
Wie weet was het een fout en worden al onze Odido abbo's geannuleerd :_Bailey_ schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:03:
wel bijzonder, in de mail van 24 augustus (inmiddels 4 dagen geleden) van Belsimpel :
wel pittige beoordeling dan blijkbaar voor een 1 maandelijks(e) (opzegbare) abo dat dat proces nu al dus 4 dagen bezig is en ineens een avond vantevoren een storing...![]()

Iemand van Pepper heeft zelf maar eens contact opgenomen met Odido:
''Zojuist contact opgenomen met Odido. Die wisten niks van een storing. Hij heeft geprobeerd mijn order erbij te zoeken, maar er was niks bekend in zijn systeem. Hij zei dat ik contact met Belsimpel moest opnemen en dat het zeker niet aan Odido lag.''
The mystery continues…
''Zojuist contact opgenomen met Odido. Die wisten niks van een storing. Hij heeft geprobeerd mijn order erbij te zoeken, maar er was niks bekend in zijn systeem. Hij zei dat ik contact met Belsimpel moest opnemen en dat het zeker niet aan Odido lag.''
The mystery continues…
Vond het ook al een vaag bericht van Belsimpel... wordt wel spannend zo._Bailey_ schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:12:
Iemand van Pepper heeft zelf maar eens contact opgenomen met Odido:
Zojuist contact opgenomen met Odido. Die wisten niks van een storing. Hij heeft geprobeerd mijn order erbij te zoeken, maar er was niks bekend in zijn systeem. Hij zei dat ik contact met Belsimpel moest opnemen en dat het zeker niet aan Odido lag.
The mystery continues…
weet je, na de deceptie van de diverse reviews die gisteren online kwamen + deze enorm vage vertraging vanuit Belsimpel doen mij bijna beslissen om het hele zwikkie maar gewoon te annuleren en verder te gaan met mijn huidige smartphone...Bartjuh1981 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:14:
[...]
Vond het ook al een vaag bericht van Belsimpel... wordt wel spannend zo.
Zo spannend is die 10 echt niet
De 'trucs' met telefoon en 1 maand abo afsluiten via Odido komen wel vaker voorbij dus ik heb niet het idee dat het een fout is.buakaw schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:08:
[...]
Wie weet was het een fout en worden al onze Odido abbo's geannuleerd :
Ik wacht rustig af, tot ik krijg waar ik recht op heb. Belsimpel moet het maar fixen.
heb zonet zelf ook maar eens gebeld met Odido, ook ik kreeg te horen dat er geen storing bekend is/was bij Odido.
Dat zegt natuurlijk nog niet zoveel, het zijn dus tot nu toe maar 2 ervaringen die zelf de bron zijn gaan contacten; een user van Pepper en ikzelf zonet.
Maar wel ietwat vaag...
Dat zegt natuurlijk nog niet zoveel, het zijn dus tot nu toe maar 2 ervaringen die zelf de bron zijn gaan contacten; een user van Pepper en ikzelf zonet.
Maar wel ietwat vaag...
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 28-08-2025 10:21 ]
Wel vreemd dat ze bij BS met een leugent komen. Waarom gewoon niet zeggen dat door de aantal aanvragen en onderbezetting vertraging is opgelopen?
Dat zou inderdaad al een enorme geruststelling zijn. Dan weet je tenminste dat het echt om vertraging door drukte en onderbezetting gaat, en niet om een soort 'oeps, we hadden niet verwacht dat iedereen na een maand z’n abo weer opzegt om een goedkope Pixel te scoren'.buakaw schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:23:
Wel vreemd dat ze bij BS met een leugent komen. Waarom gewoon niet zeggen dat door de aantal aanvragen en onderbezetting vertraging is opgelopen?
Anderzijds, met de 'mwah'-reviews is het ook wel prettig dat de Pixel 10 in ieder geval een beetje verkocht wordt.injectx schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:25:
[...]
Dat zou inderdaad al een enorme geruststelling zijn. Dan weet je tenminste dat het echt om vertraging door drukte en onderbezetting gaat, en niet om een soort 'oeps, we hadden niet verwacht dat iedereen na een maand z’n abo weer opzegt om een goedkope Pixel te scoren'.
En mag toch hopen dat een Belsimpel/Odido zelf ook nagaat wat de maximale korting is voordat ze een dergelijke actie online gooien.
Zijn wij anders zo slim, of...
True. Plus, de actie wordt nog steeds aangeboden. Als het een 'oeps' was hadden ze alles wel asap van de site gehaald.Rubik_31415 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:30:
[...]
Anderzijds, met de 'mwah'-reviews is het ook wel prettig dat de Pixel 10 in ieder geval een beetje verkocht wordt.
En mag toch hopen dat een Belsimpel/Odido zelf ook nagaat wat de maximale korting is voordat ze een dergelijke actie online gooien.
Zijn wij anders zo slim, of...
Ik heb met een KPN verlenging bij BS besteld en de pro xl maansteen is met de bezorger onderweg. De problemen zijn alleen met Odido bestellingen zover ik hier kan zien. Het zou dus goed kunnen dat het probleem wel bij Odido ligt, maar zij dit ontkennen. Misschien werkt het systeem voor Odido zelf wel, maar is er voor resellers die van buitenaf aanvragen aanbieden een probleem. Maar als BS aanvragen via andre providers vandaag gewoon leverend, dan lijkt mij het probleem niet echt daar te liggen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OPN8dFWOAlufPG92sPJHyalt.jpg?f=user_large)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad zal dat uiteindelijk gewoon goed komen. Ik heb op die manier al 3x een pixel gekocht en zijn gewoon allemaal geleverd. Mijn p10pro bestelling met verlenging is onderweg. Maar ik kreeg gisteravond ook pas bericht dat mijn verlenging was binnen gekomen bij odido (dit weekend besteld en een abo dat allang uit contract was). Misschien hebben ze het wel gewoon enorm druk bij belsimpel. Ik zou zeggen wacht even af dat komt heus wel goed.injectx schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:16:
[...]
De 'trucs' met telefoon en 1 maand abo afsluiten via Odido komen wel vaker voorbij dus ik heb niet het idee dat het een fout is.
Zijn er hier ook mensen die bij Odido zelf hebben besteld? Ik heb dat dus gedaan en gekozen voor afhalen in de winkel in Utrecht, maar nog niets gehoord of gezien.
weinig tot niks..
dat kan, maar ga dan niet iedereen op de hoogte brengen dat het probleem niet bij jou (Belsimpel) ligt maar bij een ander (storing Odido)Jacub86 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:35:
[...]
Misschien hebben ze het wel gewoon enorm druk bij belsimpel. Ik zou zeggen wacht even af dat komt heus wel goed.
Persoonlijk vind ik dat niet echt heel netjes
Nogal een understatement..._Bailey_ schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:43:
[...]
Is er al iets bekend over die storing bij Odido? Kan me niet voorstellen dat zoiets zo lang moet duren (en hoop dan toch wel echt morgen mijn nieuwe telefoon te ontvangen)
Als dat inderdaad zo is heb je helemaal gelijk. Maar ik ben in het verleden ook door providers genoeg voorgelogen om hun communicatie met een korreltje zout te nemen._Bailey_ schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:43:
[...]
dat kan, maar ga dan niet iedereen op de hoogte brengen dat het probleem niet bij jou (Belsimpel) ligt maar bij een ander (storing Odido)
Inside info uit de branche: dit klopt. Resellers zoals Belsimpel/Mobiel.nl/etc doen de aanvragen via een ander systeem, een API als brug tussen de reseller en de provider en hier komt wel eens een storing in voor.Golf2vr6 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:33:
Misschien werkt het systeem voor Odido zelf wel, maar is er voor resellers die van buitenaf aanvragen aanbieden een probleem. Maar als BS aanvragen via andre providers vandaag gewoon leverend, dan lijkt mij het probleem niet echt daar te liggen.
Begrijpelijk dat men sceptisch is, maar het kan dus goed zo zijn dat de klantenservice van Odido niet bekend is met een storing, maar dat een reseller daar wel degelijk tegen aanloopt. Dus ik denk dat we Belsimpel hierin toch kunnen geloven, zeker aangezien de bestellingen met andere providers wel doorlopen.
thanks (voor de inside info) , dan is het mysterie bij deze opgelostmrhp schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:52:
[...]
Inside info uit de branche: dit klopt. Resellers zoals Belsimpel/Mobiel.nl/etc doen de aanvragen via een ander systeem, een API als brug tussen de reseller en de provider en hierin komt wel eens een storing in voor.
Begrijpelijk dat men skeptisch, maar het kan dus goed zo zijn dat de klantenservice van Odido niet bekend is met een storing, maar dat een reseller daar wel degelijk tegen aanloopt. Dus ik denk dat we Belsimpel hierin toch kunnen geloven, zeker aangezien de bestellingen met andere providers wel doorlopen.
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 28-08-2025 10:54 ]
welke storing?TheFes schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:48:
Is er al iets bekend over die storing bij Odido?
Ik heb van 2 klantenservicemedewerkers apart vernomen dat de 250 er nog bij komt. De hele promotietekst doet dat ook vermoeden (hoe kom je anders op 1017 euro voordeel? en er staat 'profiteer nu ook van 250 euro extra').vanStriean schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:48:
[...]
Ja klopt, had nog in de chat nagevraagd of die €250,- al in de actieprijs verwerkt zat. En die dachten van wel (wisten het dus niet zeker). Maar ik gaf aan dat het er nog expliciet onder staat dat je daar van kan profiteren. Om dat zeker van te zijn moest ik het na gaan vragen in de winkel. Helaas woon ik iets te ver weg om dat ff te gaan vragen en morgen weer terug te komen voor de actie. Dus misschien dat iemand daar al iets meer van weet? En anders is €432,- voor een P10P 256GB nog steeds een mooie prijs.
Ja, 182 euro (minus ingeruilde toestelwaarde) voor een Pixel 10 Pro 256gb klinkt too good to be true, maar ik ga er wel een bezoekje aan wagen
Ik kwam er in de chat niet door gisteren, en had een FB bericht gestuurd .
Had ik beter niet kunnen doen, die snappen er niets van:P/f/image/4mSX19CCRbAS86DxhtRzhFez.png?f=fotoalbum_large)
Maar ik heb uiteindelijk ook via de chat bij twee medewerkers deze bevestiging gehad. Winkel zal wel niet te bellen zijn
Had ik beter niet kunnen doen, die snappen er niets van:P
/f/image/4mSX19CCRbAS86DxhtRzhFez.png?f=fotoalbum_large)
Maar ik heb uiteindelijk ook via de chat bij twee medewerkers deze bevestiging gehad. Winkel zal wel niet te bellen zijn
[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 28-08-2025 11:20 ]
In die 1017 zit dit ook: Claim 1 jaar Google AI Pro t.w.v. €263,-. Heb je hier rekening mee gehouden? Anders reken je jezelf al snel te rijkBBBrt schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:12:
[...]
Ik heb van 2 klantenservicemedewerkers apart vernomen dat de 250 er nog bij komt. De hele promotietekst doet dat ook vermoeden (hoe kom je anders op 1017 euro voordeel? en er staat 'profiteer nu ook van 250 euro extra').
Ja, 182 euro (minus ingeruilde toestelwaarde) voor een Pixel 10 Pro 256gb klinkt too good to be true, maar ik ga er wel een bezoekje aan wagen
Ben van Odido naar Ben gegaan. Ook veel goedkoper dan het aanbod van Odido.Accpak schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:50:
[...]
Als je verlengt hebt naar een 2 jarig sim only abonnement dan kun je dat abonnement ten alle tijden verlengen met een telefoon erbij, dat noemen ze toestelflexibiliteit bij Odido. Dit heb ik ook gedaan.
Zal voor de zekerheid Belsimpel wel eens contacten of het inderdaad gewoon zo werkt met opzeggen na 1 maand.
Nee, dat zit er niet in. Die 1017 is precies 359 (reguliere toestelkorting) + 408 (de extra korting van deze deal) en 250 (extra inruilwaarde).Golf2vr6 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:23:
[...]
In die 1017 zit dit ook: Claim 1 jaar Google AI Pro t.w.v. €263,-. Heb je hier rekening mee gehouden? Anders reken je jezelf al snel te rijk
Die Google AI Pro is een extraatje vanuit Google zelf en wordt in deze actie ook verder niet specifiek genoemd
Pixel 10 base model zondag bij belsimpel met Odido verlenging besteld. Zojuist bezorgd. Behalve dat postnl het pakket liet vallen voor huis, alles ok. De indigo kleur
Ik ga zelf morgenochtend relatief vroeg naar de winkel (voor 12:00), dus ik kan/zal hier dan even melden hoe de actie nu precies in elkaar zit. Het duurt nog tot zondag (of OP=OP).
Yep, net ff gekeken en je hebt helemaal gelijk.Golf2vr6 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:23:
[...]
In die 1017 zit dit ook: Claim 1 jaar Google AI Pro t.w.v. €263,-. Heb je hier rekening mee gehouden? Anders reken je jezelf al snel te rijk
[ Voor 68% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-08-2025 11:45 ]
Via iemand op Pepper:
Zojuist even gebeld met Belsimpel: de storing zat op de achtergrond in het aansluitsysteem. Ze verwachten dit vandaag opgelost te hebben en alle bestellingen alsnog te kunnen verwerken. Er werd aangegeven vandaag de mail in de gaten te houden.
Ik heb via belsimpel een abonnement afgesloten bij Odido (komend van KPN). Gisteren om 22:11 is het abonnement goedgekeurd en daarna om 22:56 de T&T gehad voor de pro XL moonstone. Nu onderweg naar postNL punt. Het kan dus wel goed gaan bij belsimpel icm odido.
Pro xl op launch day gelijk besteld bij google zelf. Zou vandaag aankomen maar is pas vanochtend verstuurd lijkt het. Het hoesje is wel al binnen gekomen vanochtend (losse bestelling).
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Zou ook kunnen dat Odido aan Belsimpel heeft doorgegeven dat ze een storing hebben terwijl dat niet het geval is. Zolang je niet weet hoe het precies is gegaan, kun je er weinig van vinden._Bailey_ schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:43:
[...]
dat kan, maar ga dan niet iedereen op de hoogte brengen dat het probleem niet bij jou (Belsimpel) ligt maar bij een ander (storing Odido)
Met launch dat bedoel je donderdag 21 augustus? Hoe laat heb je precies besteld?mrfatmen schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:59:
Pro xl op launch day gelijk besteld bij google zelf. Zou vandaag aankomen maar is pas vanochtend verstuurd lijkt het. Het hoesje is wel al binnen gekomen vanochtend (losse bestelling).
Want ik heb hier nog steeds niks (zie enkele posts hierboven met screenshot).
[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 28-08-2025 12:10 ]
20 augustus 19:12 besteld.
Denk ergens rond 11 uur vandaag verzonden.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Pixel 10 pro besteld op 21 augustus met verlenging Odido bij Belsimpel. Geen email gekregen of andere uitleg waarom het langer duurt.
Zojuist gebeld met Belsimpel, jongen aan de telefoon kan ook geen duidelijkheid geven. Hij gaat een email sturen naar een andere afdeling en ik word 'hopelijk' gebeld binnen twee dagen over hoe verder..
Ik zou er niet vreemd van opkijken als de Pixel pas in de loop van volgende week geleverd wordt.
Zojuist gebeld met Belsimpel, jongen aan de telefoon kan ook geen duidelijkheid geven. Hij gaat een email sturen naar een andere afdeling en ik word 'hopelijk' gebeld binnen twee dagen over hoe verder..
Ik zou er niet vreemd van opkijken als de Pixel pas in de loop van volgende week geleverd wordt.
21 augustus 12:40 besteld.mrfatmen schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:14:
20 augustus 19:12 besteld.
Dus dan hopelijk later vandaag de verzendbevestiging.
Andere mensen wel mailtjes gehad van Google Store in deze? Hij zou morgen komen... en Gemini komt ook niet verder dan dat de Distributiepunten of specifieke verzenders in deze supergeheim zijn natuurlijk. Maar ik had toch inmiddels wel een shipping of T&T verwacht toch? - Maar goed, ik ben niet de enige die em wil, zo is het ook wel.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Ik heb bij Belsimpel voor afhalen in de winkel gekozen, maar ook dat mailtje gekregen. Hopelijk houden ze het toestel wel voor me achter...
Heb je ook een abonnement gekozen welke maandelijks opzegbaar is ?Thijssie007 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:53:
Ik heb via belsimpel een abonnement afgesloten bij Odido (komend van KPN). Gisteren om 22:11 is het abonnement goedgekeurd en daarna om 22:56 de T&T gehad voor de pro XL moonstone. Nu onderweg naar postNL punt. Het kan dus wel goed gaan bij belsimpel icm odido.
Ik heb vanochtend gebeld en de medewerker die mij te woord stond gaf aan dat ze verwachtte dat het toestel vandaag alsnog werd verzonden.
Ben toch wel jaloers op NL op dit moment: in België betalen we maandelijks meer voor een gsm abonnement, plus moeten we nog de volle pot betalen voor de smartphone ook!
Ach ja, jullie hebben nauwelijks vermogensbelasting of BPMphobosdeimos schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 14:10:
Ben toch wel jaloers op NL op dit moment: in België betalen we maandelijks meer voor een gsm abonnement, plus moeten we nog de volle pot betalen voor de smartphone ook!
Voor wie nog hoopvol is. Ik heb een SMS gekregen van Odido dat mijn abbo verlengd is. De status bij Belsimpel is echter ongewijzigd.
Waiting on the world to change
Gisteravond de track en trace gehad van dhl express. Telefoon komt zoals ieder jaar uit waalwijk en is in mijn geval vanochtend in Geneve bezorgd.Ulysses schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:20:
Andere mensen wel mailtjes gehad van Google Store in deze? Hij zou morgen komen... en Gemini komt ook niet verder dan dat de Distributiepunten of specifieke verzenders in deze supergeheim zijn natuurlijk. Maar ik had toch inmiddels wel een shipping of T&T verwacht toch? - Maar goed, ik ben niet de enige die em wil, zo is het ook wel.
Heb nog steeds geen nieuw bericht van Belsimpel (Odido nieuw contract, maandelijkse opzegbaar). Laatste bericht was gisteren 23:34u over die "storing" bij Odido. Ik word er steeds ongeduldiger van...
Inmiddels heeft Odido het abonnement goedgekeurd, nu is de status: Je bestelling is klaar om verzameld te worden.
Ik heb er echter voor gekozen om de telefoon af te halen bij de Belsimpel winkel. Weet iemand of ze moeilijk zullen doen als ik er gewoon langs ga om de telefoon op te halen?
Ik heb er echter voor gekozen om de telefoon af te halen bij de Belsimpel winkel. Weet iemand of ze moeilijk zullen doen als ik er gewoon langs ga om de telefoon op te halen?
Je krijgt een toestel toegewezen wat betreft IMEI en dergelijke, dus even langs zonder afhaalbewijs kan niet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zo dus ze hebben gister weldegelijk toestellen opgestuurd? Je bent de eerste van wie ik dat hoor/lees.pc01 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 14:42:
[...]
Gisteravond de track en trace gehad van dhl express. Telefoon komt zoals ieder jaar uit waalwijk en is in mijn geval vanochtend in Geneve bezorgd.
Ik heb nog niets vernomen, kom op Google do something
Bij mijn Belsimpel order is het laatste nieuws nog steeds dat Odido een storing heeft, maar goed om te horen dat er wel iets gebeurt.. Hopelijk gaat hij vandaag wel met een pakketdienst mee.
Belsimpel heeft 'm gisteren gewoon opgestuurd, maar PostNL 
Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-punt

Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-punt
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Super Chill dank voor de wachttherapiepc01 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 14:42:
[...]
Gisteravond de track en trace gehad van dhl express. Telefoon komt zoals ieder jaar uit waalwijk en is in mijn geval vanochtend in Geneve bezorgd.
Zojuist zelf ook een Label gemaild gekregen, DHL for You inderdaad, en hij kompt, hij kompt!!!11
:strip_exif()/f/image/eswWxZST43TfKzBE4IWHcrYr.png?f=user_large)
Nee, een gewoon abonnement. Dus misschien zit daar een verschil in.ratje_nl schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:45:
[...]
Heb je ook een abonnement gekozen welke maandelijks opzegbaar is ?
Ik heb vanochtend gebeld en de medewerker die mij te woord stond gaf aan dat ze verwachtte dat het toestel vandaag alsnog werd verzonden.
Is er IEMAND hier die via Belsimpel de Pixel met Odido 1 maand opzegbaar al heeft ontvangen? Krijg het gevoel dat ze die tegenhouden...
Label was maandag al aangemaakt.Ulysses schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:00:
[...]
Super Chill dank voor de wachttherapie![]()
Zojuist zelf ook een Label gemaild gekregen, DHL for You inderdaad, en hij kompt, hij kompt!!!11-- Deze fanboy doet eventjes alsof die voor het eerst wat online hept besteld hoor
![]()
[Afbeelding]
Ja daar lijkt het inderdaad op, vind het wel een hele bijzondere kwestie eigenlijk op deze manier. Ik hoop echt dat ie vandaag nog word verstuurd.Bartjuh1981 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:08:
Is er IEMAND hier die via Belsimpel de Pixel met Odido 1 maand opzegbaar al heeft ontvangen? Krijg het gevoel dat ze die tegenhouden...
Zojuist de bevestiging gekregen van Belsimpel dat Odido mijn maandelijks opzegbaar abonnement heeft goedgekeurd en dat de bestelling klaar is om verzameld te worden. Ik ben heel benieuwd!
En onder mijn account op Belsimpel:Beste [Naam],
Hierbij nog wat belangrijke informatie.
We hebben je abonnementsaanvraag met ordernummer [nummer] afgerond! In deze mail vind je belangrijke informatie over je aanvraag.
Jouw nieuwe abonnement:
- Odido-abonnement met een nieuw nummer
- Odido Hello 20 GB + Unlimited bellen - 5G - 1 maand
- Met telefoonnummer [nummer]
Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Verwachte bezorging: 29-08-2025 (morgen)
Goed nieuws. Wanneer besteld?Xylon schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:22:
Zojuist de bevestiging gekregen van Belsimpel dat Odido mijn maandelijks opzegbaar abonnement heeft goedgekeurd en dat de bestelling klaar is om verzameld te worden. Ik ben heel benieuwd!
[...]
En onder mijn account op Belsimpel:
[...]
21 augustus heb ik de bestelling gedaan bij Belsimpel, de dag na de aankondiging.
Had het de 20ste al op de Google Store besteld, met m'n Pixel 6 Pro als inruiltelefoon, maar de dag er na besloten dat ik liever m'n oude OnePlus 6 in doe leveren en dat ik dan bij Belsimpel + Odido alsnog goedkoper uit ben.
Hier nu ook eindelijk. Wordt dus morgen (en als DHL faalt dan zaterdag). Kan ik er in elk geval dit weekend mee spelenUlysses schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:00:
[...]
Super Chill dank voor de wachttherapie![]()
Zojuist zelf ook een Label gemaild gekregen, DHL for You inderdaad, en hij kompt, hij kompt!!!11-- Deze fanboy doet eventjes alsof die voor het eerst wat online hept besteld hoor
![]()
[Afbeelding]
Ik had in eerste instantie op 20 augustus meteen de bestelling gedaan, maar toen moest ik nog 943 bijbetalen voor de telefoon. Toen ik dinsdag opnieuw keek was dat nog maar 875, en heb ik die eerdere order dus geannuleerd. Nu even afwachten of dat nog effect gaat hebben op de bezorging dan.Xylon schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:29:
[...]
21 augustus heb ik de bestelling gedaan bij Belsimpel, de dag na de aankondiging.
Had het de 20ste al op de Google Store besteld, met m'n Pixel 6 Pro als inruiltelefoon, maar de dag er na besloten dat ik liever m'n oude OnePlus 6 in doe leveren en dat ik dan bij Belsimpel + Odido alsnog goedkoper uit ben.
Pixel 10 via Google/DHL binnen maar die mag gelijk retour, hopelijk dan morgen de Pixel 10 pro via Belsimpel/Odido. Vergt wel enige zelfbeheersing om de pixel 10 niet toch stiekem even open te maken.
Ja, dat vind ik wel echt absoluut RUK aan deze release... De enige met leuke kleurtjes die je zou kunnen willen, moet je relatief naar de investering/kwaliteit absoluut niet willen. Dus iedereen die met een Blauwe Pixel 10 loopt is AF.maakla schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:46:
Pixel 10 via Google/DHL binnen maar die mag gelijk retour,

Sterkte in deze moeilijke periode verder
Je mag het gewoon openmaken en uitproberen toch voordat je het retour stuurt?maakla schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:46:
Pixel 10 via Google/DHL binnen maar die mag gelijk retour, hopelijk dan morgen de Pixel 10 pro via Belsimpel/Odido. Vergt wel enige zelfbeheersing om de pixel 10 niet toch stiekem even open te maken.
Ja mag volgens mij idd wel maar heb liever niet dat er misschien iets mee gebeurt; kleine kans maar toch.... Een dagje extra wachten is vast goed voor mijn mentale ontwikkeling.spetzje schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:09:
[...]
Je mag het gewoon openmaken en uitproberen toch voordat je het retour stuurt?
Beetje kansloos toch als je al weet dat hij de volgende dag retour gaat? Kom op zeg.spetzje schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:09:
[...]
Je mag het gewoon openmaken en uitproberen toch voordat je het retour stuurt?
Kalm aan, ik zeg alleen dat het kan. Of je het doet moet je zelf wetenoutlandos schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:25:
[...]
Beetje kansloos toch als je al weet dat hij de volgende dag retour gaat? Kom op zeg.
Pixel 10 Pro XL hier intussen binnen en geïnstalleerd.
Wellicht een goeie tip voor de gene die 'm nog krijgen: data overzetten duurt ontzettend lang wanneer je de foto's/videos ook meeneemt. Toen de voortgang na anderhalf uur nog maar op 30% was, was het geduld op. Ik heb de boel gestopt, toestel weer even gereset en opnieuw geïnstalleerd en data overgezet, ditmaal zonder de foto's. Die komen toch wel mee via de cloud van Google Photos. Duurde nu maar 10 minuten
Wellicht een goeie tip voor de gene die 'm nog krijgen: data overzetten duurt ontzettend lang wanneer je de foto's/videos ook meeneemt. Toen de voortgang na anderhalf uur nog maar op 30% was, was het geduld op. Ik heb de boel gestopt, toestel weer even gereset en opnieuw geïnstalleerd en data overgezet, ditmaal zonder de foto's. Die komen toch wel mee via de cloud van Google Photos. Duurde nu maar 10 minuten
@mrhp Ja, daarover, protip, in de Photos App: Instellingen - Ruimte Vrij maken - Meteen gedaan! Goeie! :-)
/f/image/K4UFEtvVgzrsxsAJsQSW9sdG.png?f=fotoalbum_large)
Net met belsimpel gebeld.
Ze moeten alle odido aanvragen handmatig verwerken ofso?
Kan nog max 2 dagen duren....
Dus afwachten
Dus afwachten
Het zou toch fijn zijn als ze dit even melden en de klanten op de hoogte zouden stellen.. In plaats van er zelf achteraan moeten bellen.Aggressor schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 18:34:
Net met belsimpel gebeld.
Dus afwachten
Het vermaak duurt extra lang, waarvoor hartelijk dank Belsimpel!AMDminer schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 20:21:
[...] Bezit van de zaak is het eind van het vermaak, dus ik ga me nu een paar dagen vermaken.
Zojuist de verzendbevestiging binnen voor de Belsimpel bestelling van een Pixel 10 Pro XL met een maandelijks opzegbaar abonnement van Odido:
En als ik de Track&Trace link check:Beste [naam],
Je bestelling is op weg naar [woonplaats].
We hebben het stokje doorgegeven aan PostNL: je pakket is onderweg! PostNL levert je bestelling met ordernummer [nummer] zo snel mogelijk bij je af.
Je factuur en informatie over je abonnement vind je in de bijlage van deze e-mail.
Verwacht: morgen tussen 10:00 en 12:30
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Laatste update: 28 augustus om 21:36 uur
Voor dit pakket moet je een handtekening zetten.
[ Voor 25% gewijzigd door Xylon op 28-08-2025 21:47 ]
Hier nog niks maar aan de post hierboven te zien zijn ze dus wel nog ermee bezig!
Als ze alles handmatig aan het doen zijn óf veel moeten inhalen door de storing dan kan het in mijn geval wel even duren. Heb de 23e besteld en nog altijd status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido.Bartjuh1981 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:47:
Hier nog niks maar aan de post hierboven te zien zijn ze dus wel nog ermee bezig!
Poster hierboven (Xylon) is net aan de beurt en heeft de 21e besteld.
Ik heb mijn 10 Pro 256GB op de 23e besteld bij Belsimpel met een maandelijks opzegbaar contract bij Odido. Net mail gehad dat de provider meer tijd nodig heeft, 1 a 2 dagen.
Goed om te lezen dat voor sommige Tweakers de Belsimpel (maandelijks Odido) al verzendbevestiging hebben gehad
Goed om te lezen dat voor sommige Tweakers de Belsimpel (maandelijks Odido) al verzendbevestiging hebben gehad
Ze zijn ogenschijnlijk hard aan het werk bij Belsimpel, mijn maand abo is zojuist goedgekeurd en team inpak is bezig met de verzending. 21e besteld. Ligt in lijn met wat ik hier lees van andere bestellingen.
Toevoeging:
Meteen even gekeken in mijn odido en contract loopt tot 27-9 (1 maand). Meteen het formulier ingevuld om per 28-9 te beëindigen (odido kwam zelf met deze datum). Lijkt er dus op dat je echt maar 1 maand betaald.
Toevoeging:
Meteen even gekeken in mijn odido en contract loopt tot 27-9 (1 maand). Meteen het formulier ingevuld om per 28-9 te beëindigen (odido kwam zelf met deze datum). Lijkt er dus op dat je echt maar 1 maand betaald.
[ Voor 36% gewijzigd door DrNizeGuy op 28-08-2025 22:28 ]
Dan lijkt alles goed te komen en hebben ze er gewoon enorm veel werk aan bij Belsimpel. Go go go!
Nog wat vragen over de inruilactie en extra bonus.
Via voowaarden PDF van belsimpel staat: "2. Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor particuliere klanten met een vaste woon- en verblijfplaats in Nederland." ( https://www.belsimpel.nl/download/actie_voorwaarden/9ae50a2166024c79c3816236a629c7a6b6e97386 )
Echter als ik via google.myactions.eu/actions/276 de voorwaarden bekijk, dan staat er "natuurlijke of rechtspersoon".
Reden dat ik 't vraag is dat ik een groot deel van de kosten van mijn telefoon terugbetaald krijg van mijn werkgever, mits de factuur op naam van t bedrijf staat (er hoeft geen kvk vermeld te worden).
Officieel is een bedrijf ook een rechtspersoon zover ik kan zien. Zal morgen zelf nog even bellen met Belsimpel, maar als hier iemand al een antwoord heeft is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Via voowaarden PDF van belsimpel staat: "2. Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor particuliere klanten met een vaste woon- en verblijfplaats in Nederland." ( https://www.belsimpel.nl/download/actie_voorwaarden/9ae50a2166024c79c3816236a629c7a6b6e97386 )
Echter als ik via google.myactions.eu/actions/276 de voorwaarden bekijk, dan staat er "natuurlijke of rechtspersoon".
Reden dat ik 't vraag is dat ik een groot deel van de kosten van mijn telefoon terugbetaald krijg van mijn werkgever, mits de factuur op naam van t bedrijf staat (er hoeft geen kvk vermeld te worden).
Officieel is een bedrijf ook een rechtspersoon zover ik kan zien. Zal morgen zelf nog even bellen met Belsimpel, maar als hier iemand al een antwoord heeft is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Besteld op 21-08.
De bezorgdatum is zojuist aangepast naar 30-08. Belsimpel heeft er helaas nog moeite mee. Of is het Odido die er moeite mee heeft? Wie zal het zeggen.
Dikke pech.
De bezorgdatum is zojuist aangepast naar 30-08. Belsimpel heeft er helaas nog moeite mee. Of is het Odido die er moeite mee heeft? Wie zal het zeggen.
Dikke pech.
Hier ook aangepast naar overmorgen. Dan ben ik er niet en maandag ook niet dus nu hoop ik stiekem op een late leveringCoen543 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 23:34:
Besteld op 21-08.
Dikke pech.
Ook hier:
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido
Verwachte bezorging: 30-08-2025 (overmorgen)
Zaterdag ben ik in ieder geval meer thuis dan morgen... Voor de volledigheid: bestelling geplaatst op 24-08-2025, 00:01
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido
Verwachte bezorging: 30-08-2025 (overmorgen)
Zaterdag ben ik in ieder geval meer thuis dan morgen... Voor de volledigheid: bestelling geplaatst op 24-08-2025, 00:01
Hier ook verwachte leverdatum in mijn Belsimpel account aangepast naar 30-08. Zonder bericht
Ja wel slechte zaak .
Morgen ga ik nog een keer bellen en anders annuleer ik het wel.
Kan je net zo goed nu opnieuw bestellen?
Morgen ga ik nog een keer bellen en anders annuleer ik het wel.
Kan je net zo goed nu opnieuw bestellen?
HIer rond 15:00 ook de 10 Pro binnengekregen (besteld bij Google zelf). Het overzetten van alle data ging bij mij wel erg snel maar ik zat dan ook recht onder een Wifi 7 AP...mrhp schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:33:
Pixel 10 Pro XL hier intussen binnen en geïnstalleerd.
Vooralsnog weinig verschil met de 9 Pro. Enige wat ik een leuke toevoeging vind is het 100x zoomen.
Maar goed, al mijn apps draaien nu, morgen eens alle opties goed bekijken.
Van recommerce bevestigd dat mijn samsung S9 met gebarsten scherm nog 10 euro waard is zoals afgesproken. Ik krijg verder geen ander papierwerk om het straks mee te sturen voor de cashback. Is de aanvraagformulier het enige dat meegestuurd moet worden?
Rechtspersonen zijn in het geheel zelfs bedacht om bedrijven, overheden en andere niet-natuurlijk 'personen' of 'lichamen' mee te beschrijven ;-) Mensen van vlees en bloed wordt denk ik, educated guess, in jouw voordeel uitgelegd. Een zaak er van maken is niet de moeite en als het duidelijk is dat de eindklant een consument is, dan telt dat. Maar ik zal het zelf ook gaan ervaren met de Mobiel op naam van mijn eenmanszaak. Vooralsnog is het inruil aanbod meegestuurd gewoon. Bij een eenmanszaak is de Rechtspersoon ook gelijk aan de natuurlijke persoon, dwz er is geen onderscheid voor de wet van het handelen van mijn onderneming of mijn persoon als het er op aan komt. Of dit voor een BV ook zo geldt, weet ik niet 100% zeker, maar de clausule lijkt vooral te slaan op dat het geen wederverkoop (door bedrijven) van voordelen voor eindgebruikers wil faciliteren. Dus als het gewoon (ook) jouw persoonlijke mobiel wordt en als zodanig gebruikt, zal het okay zijn.TheGabeMan schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 23:12:
/f/image/2YC8tw3HNIvX0qO1A4F0nRyZ.png?f=fotoalbum_large)

[ Voor 15% gewijzigd door Ulysses op 29-08-2025 07:27 . Reden: Plaatje erbij ]
Gisteren op de gok alles met het aanvraagformulier opgestuurd. (Dus zonder dat ik een telefoon heb opgestuurd). Als het niet wordt goedgekeurd stuur ik de telefoon alsnog op.buakaw schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 05:36:
Van recommerce bevestigd dat mijn samsung S9 met gebarsten scherm nog 10 euro waard is zoals afgesproken. Ik krijg verder geen ander papierwerk om het straks mee te sturen voor de cashback. Is de aanvraagformulier het enige dat meegestuurd moet worden?
Ik ga straks naar Utrecht om het te proberen. Maar t.a.v. het inruiltoestel. In de toelichting van Vodafone staat:
Weet iemand of je telefoon toch echt waarde moet hebben?
Op de google site vind ik geen specifieke eis. Waarom ik het vraag: ik wil de oude Iphone SE van mijn vrouw inleveren (de 2016 versie). Maar recommerce geeft €0 waarde aan. Volgens VF gaat dit niet, maar bij google zie ik het niet.Ontvang bij de Google Pixel 10 een extra inruilwaarde van € 200 en bij de Google Pixel 10 Pro en 10 Pro XL een extra inruilwaarde van € 250, bovenop de inruilwaarde van het toestel dat je inlevert. Je oude telefoon dient minimaal een waarde van € 5 te hebben.
Weet iemand of je telefoon toch echt waarde moet hebben?
Ik heb zojuist alles geannuleerd. Ben na 't lezen van de reviews, real life experience van gebruikers en 't telkens verschuiven van de bezorgdatum vanuit Belsimpel er wel klaar mee.Aggressor schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 00:22:
en anders annuleer ik het wel.
Zo bijzonder is die 10 Pro echt niet. Ga weer verder met m'n iPhone
Wat heeft het verschuiven van een bezorgdatum er nu mee te maken of je wel of niet een telefoon aanschaft?_Bailey_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 07:14:
[...]
Ik heb zojuist alles geannuleerd. Ben na 't lezen van de reviews, real life experience van gebruikers en 't telkens verschuiven van de bezorgdatum vanuit Belsimpel er wel klaar mee.
Zo bijzonder is die 10 Pro echt niet. Ga weer verder met m'n iPhone
En zoals je hebt kunnen lezen, is het de combinatie Belsimpel/Odido waar de problemen zitten, velen (waaronder ik) hebben heel snel hun telefoon van Belsimpel gekregen.
Combi van dat en de ervaringen die ik online her en der tegen kom.Exocet schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 07:51:
[...]
Wat heeft het verschuiven van een bezorgdatum er nu mee te maken of je wel of niet een telefoon aanschaft?
Was op voorhand bekend toch allemaal, gewoon een Pixel 9 Pro met een Plusje erbij...
Succes met de iPhone, blijven ook mooie apparaten
Succes met de iPhone, blijven ook mooie apparaten
Gelukkig komt vandaag wel mijn hoesje binnen van de Pixel 10 Pro, de telefoon die blijft nog hangen bij Belsimpel.