Het grote LEAPMOTOR B10 & B05 topic

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22
Ptoeneigh schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 22:18:
Iemand die de dashcam functie gebruikt en een sample video wil delen?

Kan niet direct iets vinden op YouTube (alleen maar de uitleg maar niet de dashcambeelden zelf).
Ik heb er een losse dashcam bijgezet. Op die van de Leapmotor kun je geen kentekens lezen. De 12volt plug gaat uit als de auto uit gezet wordt en daar heb ik deze op aangesloten.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
man_rot schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 07:08:
[...]

krijg je dan nog iets terug voor de fabrieks banden of betaal je volle mep voor all seasons en kan je de fabrieks banden weggooien / in de schuur leggen?
Nee kreeg ze er gratis bij, de fabrieksbanden bleven achter

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh

• Ies Korpershoek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:30
FrankoNL schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 22:25:
Voor de mede-gelukkigen die gezegend zijn met LingLong zomerbanden op hun B10, zijn jullie van plan die eraf te halen?

Mijn auto heb ik donderdag opgehaald maar ik overweeg om er een fatsoenlijke set all weather banden onder te laten zetten. Dit ook in het kader van de milde Nederlandse winters. Ik twijfel alleen over nut en noodzaak daarvan.
Direct bij aflevering de banden laten vervangen door All Season - Pirelli Cinturato All Season P3. Erg tevreden en lekker stil.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:41
Ies Korpershoek schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:30:
[...]

Direct bij aflevering de banden laten vervangen door All Season - Pirelli Cinturato All Season P3. Erg tevreden en lekker stil.
bedoel je toevallig de sf3? Die heb ik toevallig ook net besteld :).

• Tjenzo
  • Registratie: Augustus 2026
  • Nu online
Beste allen,

Ik heb zojuist een proefrit gedaan in een B10. Ik rij nu een Tesla Model 3 LR AWD en ik wist dat de B10 een heel ander beestje is, maar zo gezapig als ik m vandaag meemaakte had ik niet verwacht. Het demo-model had maar 13% SOC bij vertrek en toen ik de snelweg bereikte zat ik rond de 10%. Bij terugkomst zat ik op 5%. Wat mij opviel was dat ik boven de 80 amper vermogen had. Is dit te wijten aan de lage SOC of is dit normaal? Maw komt dit jullie bekend voor?

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:33

India Sierra

Inspiratiebron Picobello BV

Tjenzo schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:22:
Beste allen,

Ik heb zojuist een proefrit gedaan in een B10. Ik rij nu een Tesla Model 3 LR AWD en ik wist dat de B10 een heel ander beestje is, maar zo gezapig als ik m vandaag meemaakte had ik niet verwacht. Het demo-model had maar 13% SOC bij vertrek en toen ik de snelweg bereikte zat ik rond de 10%. Bij terugkomst zat ik op 5%. Wat mij opviel was dat ik boven de 80 amper vermogen had. Is dit te wijten aan de lage SOC of is dit normaal? Maw komt dit jullie bekend voor?
Was het de REEV? kan me niet voorstellen dat ze je op een proefrit sturen met een EV met 13% SOC. REEV kan ik me nog voorstellen.

• Erik1805
  • Nu online
Tjenzo schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:22:
Beste allen,

Heeft niks met lage SOC te maken. Wellicht dat de auto op comfort mode stond.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh

• Tjenzo
  • Nu online
India Sierra schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:33:
[...]

Was het de REEV? kan me niet voorstellen dat ze je op een proefrit sturen met een EV met 13% SOC. REEV kan ik me nog voorstellen.
Nee het was echt de EV. Design uitvoering. Ik had ook geen afspraak gemaakt maar ik kwam langs om het te bespreken en toen hadden ze de demo net binnen.

• Tjenzo
  • Nu online
Erik1805 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:35:
[...]

Heeft niks met lage SOC te maken. Wellicht dat de auto op comfort mode stond.
Nee ik heb meteen dynamiek en stuur op Sport gezet. Ik heb het tijdens de rit nog gecheckt of dit nog steeds zo was…

• Erik1805
  • Nu online
Tjenzo schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:40:
[...]

Nee ik heb meteen dynamiek en stuur op Sport gezet. Ik heb het tijdens de rit nog gecheckt of dit nog steeds zo was…
Bijzonder. Ik heb mijnB10 inmiddels even (19K kilometers) en rij ook wel eens op 5% maar merk niets in verminderd vermogen.

• Tjenzo
  • Nu online
Erik1805 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:44:
[...]

Bijzonder. Ik heb mijnB10 inmiddels even (19K kilometers) en rij ook wel eens op 5% maar merk niets in verminderd vermogen.
Jammer! Zal het dan toch het contrast in rijgedrag en vermogen zijn met mijn Tesla?
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste