Het grote Leapmotor B10 & B05 topic

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste
Acties:

• diedie2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:52
Zonet update geïnstalleerd 2 nieuwigheden ontdekt

- Onder de optie voor anti-schimmel staat nu ook een optie die ervoor zorgt dat airco minder hard gaat blazen tijdens het bellen

- Stuurverwarming is nu in 2 standen (vroeg enkel aan/uit).

Heb er nog niet meer gereden noch geladen dus ACC en ventilator kan ik niets over zeggen.

Wel opvallend: heb de volledige update laten lopen op batterij (dus niet aan de laadpaal) en ben eigenlijk niets kwijt, batterij-% stond nog hetzelfde na de update.

Zag wel dat Android Auto gewoon op zwart bleef, zal zien wat het de volgende keer geeft.

[ Voor 8% gewijzigd door diedie2 op 25-09-2026 19:46 ]

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:15

Muzzy

Aan het dieken

FrankoNL schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 17:39:
Kwam net bij de auto. Heb ik een deukje in de achterdeur. Een of andere eikel heeft niet opgelet :(.

auto is net een maand oud.

hoorde overigens geen ventilator :+.

Dat lijkt me overigens een bedoelde wijziging. Er zijn legio EV’s die blazen bij laden.
Balen, zou mooi zijn als hij beelden zou maken

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:15
diedie2 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 19:45:
Zonet update geïnstalleerd 2 nieuwigheden ontdekt

- Onder de optie voor anti-schimmel staat nu ook een optie die ervoor zorgt dat airco minder hard gaat blazen tijdens het bellen

- Stuurverwarming is nu in 2 standen (vroeg enkel aan/uit).

Heb er nog niet meer gereden noch geladen dus ACC en ventilator kan ik niets over zeggen.

Wel opvallend: heb de volledige update laten lopen op batterij (dus niet aan de laadpaal) en ben eigenlijk niets kwijt, batterij-% stond nog hetzelfde na de update.

Zag wel dat Android Auto gewoon op zwart bleef, zal zien wat het de volgende keer geeft.
Kan wel kloppen aangezien het info systeem draait op de 12v accu en niet op de accu van de aandrijflijn.

• JosvdD
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 21:14
FrankoNL schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 20:29:
[...]

Kan wel kloppen aangezien het info systeem draait op de 12v accu en niet op de accu van de aandrijflijn.
Wat ze overigens in de toekomst gaan veranderen, bij Leapmotor. Heb ik gelezen. De 12V accu gaat er helemaal uit.

[ Voor 6% gewijzigd door JosvdD op 25-09-2026 21:14 ]

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Muzzy schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 20:05:
[...]

Balen, zou mooi zijn als hij beelden zou maken
Maakt hij die niet van dat soort acties dan als je er een usb stick in hebt?

• BlueFlame
  • Nu online
Schokje bij acc inschakelen lijkt enkel als je de acc al had ingeschakeld op een hogere snelheid dan dat je nu rijd. Bij inschakelen (en dus niet hervatten) lijkt hij heel even naar die hogere snelheid te willen en hem dan pas te resetten naar de huidige snelheid.

• BlueFlame
  • Nu online
Als je trouwens acc hervat en dan lcc ook weer aan wilt, lijkt hij ook je huidige snelheid over te nemen (en dus niet meer de vorig ingestelde snelheid).
Pagina: 1 ... 37 38 Laatste