Ik heb een paar maanden geleden de keus gemaakt en mij viel toen op dat de totale privekosten voor een leaserijder over 5 jaar vrijwel hetzelfde zijn als de fiscale waarde van een auto. Daarbij ook uitbetaling leasebudget meegenomen als kosten om afweging met priveauto te kunnen maken. Als de bijtelling naar 22 procent gaat dan stap ik over naar privé.Muzzy schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:49:
[...]
Ik ga zakelijk leasen, dan scheelt het 50 euro per maand. Dat is zo een 10%.
Ha een firmware update. Eens kijken of de REEV functionaliteit dan echt geheel gelijk wordt aan die van de gewone B10. Ik mis bv "One Pedal Drive" als keuze.
Voor de rest is het een forse release van vooral verbeteringen met ook wat onverwachte extra features die alsnog van de C10 overwaaien. Belangrijk hier de persoonlijke instellingen per chauffeur inclusief stoelposities.
Augustus is het nu al dus dat gaat niet zo heel lang meer duren zelfs als het iets later wordt.
Voor de rest is het een forse release van vooral verbeteringen met ook wat onverwachte extra features die alsnog van de C10 overwaaien. Belangrijk hier de persoonlijke instellingen per chauffeur inclusief stoelposities.
Augustus is het nu al dus dat gaat niet zo heel lang meer duren zelfs als het iets later wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Nice Monkey op 07-08-2026 11:16 ]