Nieuwe deelnemer aan dit topic. Vandaag getekend voor private lease van een design pro max van de B10. De komende vier jaar wennen (in luxe) aan elektrisch rijden. Heel blij mee en de vrouw ook!
Mijne is ook op maar heb geen melding of iets gehad.Bschnitz schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 21:23:
Vandaag voor het eerst ruitenvloeistof bij gedaan, kwam niks meer eruit maar zag ook niks qua sensors dat die op zou zijn.
Iemand anders wel al eens een sensor gezien dat die op is?
Kreeg wel deze melding toen ik nog maar een paar procent accu had. Vond het vrij intimiderend:')
Ben ondertussen al wat nieuwe velgen aan het uitzoeken als wacht therapie.
Heb mijn ogen laten vallen op de replica velgen met Tüv certificering van het Poolse Japan Racing namelijk de SL-01 Flow Forged lichtmetaal. Wellicht later nog 15-25mm verlagen met H&R schroefveren. Heb even paar minuten wat ideeën zitten prompten in Gemini met het volgende resultaat.
Heb voor de grap ook de originele velgen ontdaan van zwarte lak. Dan kun je alvast wennen aan de look wanneer deze over 6 jaar beginnen te afbladderen. Je wilt ze zelfs als winterwielen niet hebben.
zelfs niet met twee gehallucineerde ventieldoppen 
Heb mijn ogen laten vallen op de replica velgen met Tüv certificering van het Poolse Japan Racing namelijk de SL-01 Flow Forged lichtmetaal. Wellicht later nog 15-25mm verlagen met H&R schroefveren. Heb even paar minuten wat ideeën zitten prompten in Gemini met het volgende resultaat.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Blijkbaar zit er geen sensor in 🤣kvnsmt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:02:
[...]
Mijne is ook op maar heb geen melding of iets gehad.
Kreeg wel deze melding toen ik nog maar een paar procent accu had. Vond het vrij intimiderend:')
[Afbeelding]
Niet erg, maar wel grappig.
Ja LFP kan dood gaan op 0% ivm spanning, maar ik denk niet dat je daar niet naartoe moet gaan...sowieso kleine kans, je hebt ongeveer 2/3kW ruimte.
Hoeveel % zat je?
[ Voor 14% gewijzigd door Bschnitz op 08-07-2026 00:52 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
:strip_exif()/f/image/b6ptVZjc90s4k1caLWgqLfbc.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/35HvAafKkSb4Xoo8UkOkJeNG.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/m842mO3TZgDu073FwamNp3tH.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/H4adIyBNLJGrCaN9yazK4Sfm.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/z1BvIWMBOY0C6nO1bA3YePLd.png?f=fotoalbum_tile)