Het grote LEAPMOTOR B10 & B05 topic

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:26
Ies Korpershoek schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 12:34:
Wie herkend dit :

Vandaag ben ik niet met de auto weg geweest. Bij toeval kijk ik net op de APP en zie ik een waarschuwing dat de ramen niet gesloten zijn. Deze waarschuwing stond er niet toen ik eerder vanmorgen op de APP keek

Ik ben naar de auto gelopen en zag dat alle ramen ongeveer 2 cm waren geopend.

Toen ik op het raamsymbool in de APP drukte, gingen alle ramen dicht. Dit kan heel vervelende en onverwachte gevolgen hebben tijdens een stortbui zoals die nu mogelijk zijn
Lijkt wel alsof je een maandagochtend model geleverd hebt gekregen :+

• derooke
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06 08:06
Als er iets abnormaal is (bvb raam open ) krijg ik een sms of via de app een waarschuwing. Maar als ik de wagen met de kaart sluit gaan alle ramen dicht. Of bedoel je dat ze uit zichzelf open gegaan zijn?

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-06 11:00
Invoering datalimiet van 2GB per maand in Duitsland
Zojuist gelezen op een Duits forum (Google Translate):

Vandaag via e-mail ontvangen:
—————
Wij willen u graag informeren over een update van onze Connected Services. Sinds 1 juni is er een datalimiet van 2 GB per maand beschikbaar voor entertainmentdiensten zoals muziek- en videostreaming.

Zodra deze maandelijkse datalimiet is bereikt, kan de snelheid voor entertainmentdiensten worden aangepast. Alle essentiële connected functies, zoals OTA-updates, Connected Navigation , afstandsbediening en Digital Key, blijven ongewijzigd en zijn nog steeds zoals gebruikelijk beschikbaar.
Voor streaming en andere entertainmentdiensten kunt u uw auto op elk moment verbinden met de persoonlijke hotspot van uw smartphone.

Met een toekomstige OTA-update bieden we u ook de mogelijkheid om uw maandelijkse dataverbruik direct via het infotainmentsysteem te bekijken en bij te houden.

Bij Leapmotor blijven we ons inzetten voor de continue ontwikkeling en verbetering van onze Connected Services en uw rijervaring.

Bedankt voor uw vertrouwen en voortdurende steun.

• Veendammer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-06 10:41
Ik vind 2GB gratis best wel OK. Het was ook wel een beetje van de zotte dat je ongelimiteerd data kon gebruiken, deze actie komt ook wel in NL. Wellicht tzt ook meer GB bij te kopen.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Het eerste deuk(je) in m'n B10 is een feit en ik heb het niet eens zelf gedaan. Hagel :X
Ik woon drie-onder-één-kap en m'n beide buren hebben allebei een barst in de ruit + deuken in de auto dus ik ben er met m'n ene deukje nog goed vanaf gekomen. Maar alsnog: balen! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Gitarist op 28-06-2026 14:37 ]

EV: Leapmotor B10 67,1kWh 2026

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Veendammer schreef op zondag 28 juni 2026 @ 10:41:
Ik vind 2GB gratis best wel OK. Het was ook wel een beetje van de zotte dat je ongelimiteerd data kon gebruiken, deze actie komt ook wel in NL. Wellicht tzt ook meer GB bij te kopen.
Ja, dit is iets waar ik al vanaf het begin af aan rekening mee hou. Als het hierbij blijft: prima. Zolang ze maar geen andere functies achter een paywall gaan zetten.

Ik denk ook dat 2GB heel redelijk is voor als je gewoon navigatie gebruikt en af en toe eens een stream aanzet.

• derooke
Gitarist schreef op zondag 28 juni 2026 @ 14:38:
[...]

Ja, dit is iets waar ik al vanaf het begin af aan rekening mee hou. Als het hierbij blijft: prima. Zolang ze maar geen andere functies achter een paywall gaan zetten.

Ik denk ook dat 2GB heel redelijk is voor als je gewoon navigatie gebruikt en af en toe eens een stream aanzet.
Als ik het goed begrijp is dat je na het gebruik van die 2 Gb nog steeds de standaard connectiviteit hebt .

• derooke
Gitarist schreef op zondag 28 juni 2026 @ 14:31:
Het eerste deuk(je) in m'n B10 is een feit en ik heb het niet eens zelf gedaan. Hagel :X
Ik woon drie-onder-één-kap en m'n beide buren hebben allebei een barst in de ruit + deuken in de auto dus ik ben er met m'n ene deukje nog goed vanaf gekomen. Maar alsnog: balen! :(
Oei , is het veel ? Hopelijk heb je omnium

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:02
Yea, hier was ik bang voor, gisteravond mijn B10 in een parkeergarage gezet voor €15 en vanochtend opgehaald.

Succes met de reparatie....

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Hakkie
derooke schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:05:
[...]

Als ik het goed begrijp is dat je na het gebruik van die 2 Gb nog steeds de standaard connectiviteit hebt .
Zo lees ik het ook inderdaad.

• Hakkie
Gitarist schreef op zondag 28 juni 2026 @ 14:38:
[...]

Vind het ook prima hoor. We gaan het zien. In het algemeen is mobiele data in Duitsland meen ik duurder dan hier.

• Hakkie
Veendammer schreef op zondag 28 juni 2026 @ 10:41:
Eens. We merken het wel tzt.

• Hakkie
Da's :(

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

derooke schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:05:
[...]

Oei , is het veel ? Hopelijk heb je omnium
Nou het is voor zover ik kon zien één deuk(je), dus ik denk dat het goed te herstellen is.

Wellicht tref ik er in de komende dagen nog meer aan (de auto was nog nat vanochtend dus door de druppels niet alles kunnen zien).

Ik ben voor zover ik weet all-risk verzekerd dus ik vermoed dat het gedekt is... Maar dit ga ik uiteraard nog even heel goed uitzoeken.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Bschnitz schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:48:
[...]

Yea, hier was ik bang voor, gisteravond mijn B10 in een parkeergarage gezet voor €15 en vanochtend opgehaald.

Succes met de reparatie....
Dat is een slimme zet geweest! Ik heb daar helaas totaal niet aan gedacht van tevoren.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:02
Gitarist schreef op zondag 28 juni 2026 @ 17:07:
[...]

Dat is een slimme zet geweest! Ik heb daar helaas totaal niet aan gedacht van tevoren.
Toen ik las 2-5cm wist in genoeg. Dat risico loop ik niet.

Voor de volgende keer, nu weet je het :)

Parkeergarage in de buurt zoeken en klaar 👍

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online

Internet Janny

He does it for free

Ik was vannacht op Schiphol en zag allemaal schermen met reclame voor de B05.

Zero compensation

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:36
Bschnitz schreef op zondag 28 juni 2026 @ 17:11:
[...]
Parkeergarage in de buurt zoeken en klaar 👍
Parkeergarages heb je alleen in grote steden ;)

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | WeHeat Flint All-electric | 4.880wp zonnepanelen

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

MichielFRL schreef op zondag 28 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Parkeergarages heb je alleen in grote steden ;)
Dichtsbijzijnde parkeergarage is voor mij vijf minuten lopen of tien minuten rijden }:O
Welkom in Hilversum

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste