Ingebreke stelling verstuurf per mail .
Wat ook weer gek is dat er weer verschillende
Nieuse features bij komen maar je krijgt er geen woors uitleg bij.
Zou me toch geen moeite lijken de eigenaars een email te sturen met uitleg over nieuwe features.
Zoals:
- die rondom cameras die kunnen filmen
tijdens rijden.
- de vrije toets op stuur ook gebruik kan worden met multi functie bij 2x drukken.
Hiermee zet je razendsnel Enkele adas uit.
- bij laadscherm een slider met een 8kw beveiliging om veilig stabiel te laden...?
- wist niet of wagen dit ervoor al deed dat die in parking schiet als je gordel uit doet. Dus niet meer drukken op parkeer knop op kop van schakel hendel.
Wat je wel krijgt is beknopt overzicht van wat er geupdate is maar daar ben je niets mee.
Wat ik nog steeds hekel:
- meermaals sinds ik hem van vrijdag heb is dat de klok niet juist staat en het uur dan zelf nog verschild op de 2 schermen
- Auto veeel te traag start, echt niet veilig moest je uit noodzaak direct moeten vertrekken of je wagen verplaatsen
- GPS spreekt nu wel nederlandse commandos, maar jijzelf tegen de auto is nog steeds in het ENGELS?
Wat heb je daar aan als je een nederlandse straat het engels moet inspreken, dat gaat uiteraard helemaal niet.
- verkeersborden herkenning piept soms tot enkele keren achter elkaar en is nog steeds niet altijd juist
- De cabine van deze wagen is te groot voor zijn luchtcapaciteit. auto wasemt heel snel aan
vooral de achterruiten en achterruit (ook omdat er geen kanalen zitten! zoals bij andere autos)
=> Er is nu wel de "Auto" functie op de voorruitwaseming , die is goed, anders was hert direct MAX blaaskracht, maar waarom 2x drukken? (dus 1x drukken schiet max aan en daarna 2de maal drukken pas auto stand
+ waarom kan je met gewone AUTO stand niet kiezen dat er OOK wat lucht langs de voorruit komt???
(zoals in alle autos vroeger??)
- Waarrom hang heel die kluts van snelheids meldingen aan elkaar? zet je één uit, geeft die géén meldingen meer voor alles
bijvoorbeeld: je wil enkel melding bij snelheidveranderingen en niet meer bij overtreding bijvoorbeeld, GAAT NI
Wat voor ontwikkeling is er op die auto gedaan?
[
Voor 34% gewijzigd door
XYRIS op 17-09-2025 09:16
]