Zit was verveeld met zaken die ik blijf tegenkomen.
Zo geeft die nu melding dat ik plaats moet maken (opslag) omdat anders
de werking van de auto in gedrang komt. (hu? anno 2025 en te klein geheugen steken?
wat kost dat nu

)
Heb niets geinstalleerd buiten appje met laadpunten.
het is overigens ook niet dat je zoooo grote keuze hebt uit apps, hoogstens een handvol.
Als dit gekoppeld is aan GPS is dit k*t daar je niet eens héél europa op de auto kan steken
(de live kaarten) ... maarja wie wil er nu offline kaarten????
Zo is maar een klein deel van de Duitse gebieden geinstalleerd, stukje noord frankrijk en zuid nederland...
Ik ga toch niet constant klooien met verwijderen en extra kaarten installeren???
verder hoop ik dat Update die begin juli komt:
- de dwaze noodstoppen verminderd, echt irritant én bovendien zit je met een constante
onbewuste angst in je hoofd dat dit bij elke zij straat waar net een wagen wil uitkomen hij mogelijks
fout inschat
- nog een snelle bediening om irritante zaken snel uit te zetten dus.
Verder krijg ik zo gevoel alsof ik een "budget" auto kocht, ofja auto voor mooie prijs
maar er TAL van zaken ontbreken én nog op punt gezet moeten worden:
- géén frunk, koop die maar later €200-300?
- standaard kopen met trekhaak? onmogelijk, nadien plaatsen, "slechts" €1.500"

(Peugot en andere merken kost dit 500-1000 euro , waarom zo duur bij een chinees?)
- oprolbare koffer bache, MISSCHIEN eind juli (heb wagen al van december!)
- héél de technische shit moet nog allemaal verbeterd worden.. dus koop je onafgewerkte auto?
- waarom geen frontale sensors,?? => 360 vieuw = cameras, is echt niet nauwkeurig genoeg om te vertrouwen
- Géén android auto, tenzij met bakje appart
- GPS mét Adaptieve

dat gebruikt toch NIEMAND, tenzij je alleen op de snelweg bent..
en dan hopen dat die enkeling dat je voorbij rijd niet te snel invoegd of je remt af om nadien weer
op te trekken.
Dit wetende dat sinds december/januari zo goed al alle merken hun prijzen FORS laten zakken hebben
zou ik nu toch misschien niet meer voor deze auto kiezen, misschien een KIA EV3 bijvoorbeeld.
Nuja enige troost, een 2de toegangs cardkey kost maat €23euro, dat zal ongewijfeld goedkoper zijn
als een sleutel van een wagen vervangen en coderen.
Rijden zonder de hulpsystemen, top en lekker cruizen... dat wel om positief af te sluiten
[
Voor 6% gewijzigd door
XYRIS op 25-06-2025 18:39
]