24 uur geduld hebben doet wonderen, staat erop nu!overtones schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 03:59:
[...]
Hier ook een REEV, 3.50.31 is op dit moment inderdaad de laatste versie. Probeer je auto te verbinden met je telefoon hotspot. Dan komt de update snel binnen. Ik denk het nu een kwestie van even wachten is tot de auto een update check uitvoert.
Ik heb ook zo'n Carlinkit AA dongle en moet toegeven dat ie hartstikke prima werkt qua snelheid en latency. Alleen bellen via AA is de microfoon blijkbaar dermate lage volume dat het niet te horen is aan de andere kant. Maar in de Advanced Settings kun je het bellen/media stukje evt schakelen naar de BT van de auto zelf. Lijkt prima te gaan.
Die dongle werkt eigenlijk zó goed, dat ie - met de auto op de oprit - continu verbinding houdt met mijn telefoon (autokit wifi). Dit is natuurlijk niet wenselijk. Zit nu te denken om op Amazon een "aan uit usb schakelaar" te testen (https://amzn.eu/d/0eNnyYOJ). Wil natuurlijk ook niet na elke rit de hele dongle uit de usb poort moeten halen, dan is die poort na een half jaar lam. Of hebben anderen een elegantere oplossing?
:strip_exif()/f/image/pdWMAp1IEFqJx84FxWSemxJz.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/X7q4HtHyzCB0LcRpg9tXmNOV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z779FnPO6kIEaFqyMMHoJZXZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oKRioHVy4mztBnB1gtls02jT.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zjcvIVxziwo21VUL2MCXEhno.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dptQXSxDfGwIAvnsKx9kSAoy.jpg?f=fotoalbum_large)