Erik bedankt, Had zelf ook al goed gekeken. Ik begrijp dat de spiegelverwarming wel uit kan. Ik moet vandaag even kijken. Maar het automatisch koelen of verwarmen vind ik niets over. Chatgpt heeft ook geen info.Erik1805 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 08:37:
[...]
Ik heb het niet kunnen vinden maar werkt automatisch prima
Klopt. Was ik ook al achterIes Korpershoek schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 08:52:
[...]
Erik bedankt, Had zelf ook al goed gekeken. Ik begrijp dat de spiegelverwarming wel uit kan. Ik moet vandaag even kijken. Maar het automatisch koelen of verwarmen vind ik niets over. Chatgpt heeft ook geen info.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh
Welke App bedoel je? De standaard LP-app heeft zeker niets op dit vlak. Ik ben er zeker van dat dit in de software van de auto zit.Bschnitz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 08:44:
[...]
Ik denk verborgen in de losse app voor automatiserings acties wellicht?
Je zou routines/scenarios moeten kunnen aanmaken. In de "app drawer" zou je zoiets moeten hebben (vanaf 06:00)Ies Korpershoek schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:30:
Beste allemaal, de B10 heeft, zoals ik heb gelezen, een aantal automatische acties, zoals spiegel verwarmen bij regen, verwarmen als het koud is en omgekeerd koelen als het warm is. Kan je ergens vinden wat, wanneer, onder welke conditie en zijn de parameters zelf in te stellen?
Ik heb gistermiddag een navraag gedaan bij een Leapmotor dealer die gaven aan dat ze op dit moment er niet vanuit gaan dat de Lafa 5 Ultra in Europa als de B05 Ultra uitgebracht zal worden. Ze konden tergelijkertijd ook niet uitsluiten dat deze in de toekomst alsnog uitkomt in Europa, dus fingers crossed dat deze alsnog uitkomt.Ram-G-maN schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 12:30:
Het lijkt erop dat er een sportievere Ultra versie komt van de B05. Link naar YouTube video
180kW (245 pk) vermogen en 255 nM koppel. Ongeveer 60kWh batterijcapaciteit. Informatie gehaald uit de gelinkte video.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@DeJurist Is er ondertussen animo om een aparte topic te openen voor de B05 of is het slim om deze topic te delen met de B10 zoals dat ook met de Model 3/Y dat gaat?
Zijn er problemen met - toenemend - kleurverschil tussen bumpers en de rest van de carrosserie?
Betreft B10 tundra grey.
Betreft B10 tundra grey.
Deze vraag stel je vast niet zomaar. Ervaar je problemen?Xela Eyot schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 14:59:
Zijn er problemen met - toenemend - kleurverschil tussen bumpers en de rest van de carrosserie?
Betreft B10 tundra grey.
Signature van nature
Van mij mag het hier ook verder besproken worden. Ik weet alleen niet hoe ik de titel van een bestaande thread kan wijzigen.Ram-G-maN schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 14:23:
[...]
Ik@DeJurist Is er ondertussen animo om een aparte topic te openen voor de B05 of is het slim om deze topic te delen met de B10 zoals dat ook met de Model 3/Y dat gaat?
Eerst een korte historiek:
Toen ik de auto ontving was er geen kleurverschil te zien.
Beide zijden zijn dus donkerder geworden of de bumpers worden bleker.
- Op 12 februari ontving ik mijn B10.
- Op 14 februari werd het een 'piece unique' dankzij een betonpeiler in een parking.
- Bij de eerste herstelling was de verf te bleek.
- Twee maand geleden werd de zaak overgedaan.
Toen ik de auto ontving was er geen kleurverschil te zien.
Beide zijden zijn dus donkerder geworden of de bumpers worden bleker.
[ Voor 8% gewijzigd door Xela Eyot op 21-05-2026 20:14 ]