Het grote LEAPMOTOR B10 topic

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Bschnitz schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:42:
[...]

Eerst een account gemaakt en dan aanmelden in de app en dan de auto scannen?

Die volgorde?
Yup, zelfs de dealer werd er een beetje ongemakkelijk bij. Uiteindelijk gewoon maar naar huis gereden, want ja, anders heb ik geen auto. Vanmiddag nog maar eens geprobeerd, maar nog steeds geen succes.
Die arme man heeft 3x gebeld met de backoffice om te controleren of ze echt wel het juiste mail adres hebben gebruikt. We snappen dus nog even niet waarom het niet werkt.

Signature van nature

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

derooke schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:55:
[...]

De verkoper moet de wagen in een bepaalde online portaal linken aan je account
Ja, we stonden ook samen voor de ingang van de winkel. Dus de dealer was er zelf bij. Hij had dit ook nog niet meegemaakt en verkoopt er toch zo'n 20 per maand momenteel 8)

Bedenk me net dat de bos bloemen nog achter in de auto liggen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Sircuri op 03-04-2026 14:16 ]

Signature van nature

• Xela Eyot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:50
Sircuri schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 14:14:
[...]

Yup, zelfs de dealer werd er een beetje ongemakkelijk bij. Uiteindelijk gewoon maar naar huis gereden, want ja, anders heb ik geen auto. Vanmiddag nog maar eens geprobeerd, maar nog steeds geen succes.
Die arme man heeft 3x gebeld met de backoffice om te controleren of ze echt wel het juiste mail adres hebben gebruikt. We snappen dus nog even niet waarom het niet werkt.
Ik heb deze morgen kleine software problemen ondervonden. Daarom alles teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Alle storingen zijn weg.
Terugzetten naar fabrieksinstellingen is geen probleem.
- Het e-mail adres waaraan de auto is gekoppeld blijft geregistreerd.
- Na opstarten de QR-code opnieuw scannen.
Misschien eens proberen. In jouw geval is dat zeker geen probleem omdat er nog vrijwel niets ingesteld is.

• Xela Eyot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:50
Bschnitz schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 11:49:
[...]

Ik rij +90% 106kmh ACC one pedal, all season.

[Afbeelding]
Bij mij 15,6 kWh. :)
Voor 106 Kmh is 18 kWh zeer goed. d:)b

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Xela Eyot schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 14:21:
[...]

Ik heb deze morgen kleine software problemen ondervonden. Daarom alles teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Alle storingen zijn weg.
Terugzetten naar fabrieksinstellingen is geen probleem.
- Het e-mail adres waaraan de auto is gekoppeld blijft geregistreerd.
- Na opstarten de QR-code opnieuw scannen.
Misschien eens proberen. In jouw geval is dat zeker geen probleem omdat er nog vrijwel niets ingesteld is.
Krijg zojuist bericht dat er een algemene storing is bij het aanmelden van nieuwe auto's. Leapmotor is er kennelijk druk mee bezig.

Signature van nature

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:07
Sircuri schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 14:14:
[...]

Komt uiteindelijk wel goed, Bob is zelf in het weekend voor je bezig als het moet 😂. Die man belt je nog terug in zijn vakantie...

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Kantoet
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17:10
Mijn bereik zit rond de 340 a 350 kilometer, waarvan er 65% snelweg 100km/h en 35% 50km/h wordt gereden. Volgens mij is dat prima op basis van de weersomstandigheden (redelijk koud, veel wind). Zal dat in de zomer straks beter worden?

Nog twee andere vragen:

- De rijstrook bij noodsituaties, kan je dat permanent uitschakelen? Bij gaat moet ik het bij elke rit weer opnieuw uitschakelen.

- ik heb de stuurwiel knop ingesteld om alle ADAS instelling uit te zetten. Nu hoor ik telkens het geluid van het aanpassen van de rijmodus wat het muziek onderbreekt als ik deze knop gebruik. Dit was eerder niet zo en vind het soms toch wel storend. Rijmodus staat beide op hetzelfde, namelijk comfort. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Kantoet schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 15:14:
Mijn bereik zit rond de 340 a 350 kilometer, waarvan er 65% snelweg 100km/h en 35% 50km/h wordt gereden. Volgens mij is dat prima op basis van de weersomstandigheden (redelijk koud, veel wind). Zal dat in de zomer straks beter worden?

Nog twee andere vragen:

- De rijstrook bij noodsituaties, kan je dat permanent uitschakelen? Bij gaat moet ik het bij elke rit weer opnieuw uitschakelen.
Nee, helaas.
- ik heb de stuurwiel knop ingesteld om alle ADAS instelling uit te zetten. Nu hoor ik telkens het geluid van het aanpassen van de rijmodus wat het muziek onderbreekt als ik deze knop gebruik. Dit was eerder niet zo en vind het soms toch wel storend. Rijmodus staat beide op hetzelfde, namelijk comfort. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Ik vind dit ook een storend geluid idd en heb ook nog niet gevonden hoe je dat kan uitschakelen.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Xela Eyot schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 14:10:
[...]

Klopt.
Laden starten kan enkel als de auto gesloten is. 3' wachten heb ik nog niet ondervonden.
Bedoel je gesloten alsin op slot, of slechts deuren dicht?

Dat eerste heb ik niet ervaren, heb diverse keren geladen terwijl de auto niet op slot was.
Dat tweede zou goed kunnen, ben ik me nog niet bewust van geweest.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:21
Op zich gaat het nu redelijk. Na 3 drie stekker erin en uit gaat ie laden. Wel vaag.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh

• Bschnitz
Erik1805 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 17:49:
Op zich gaat het nu redelijk. Na 3 drie stekker erin en uit gaat ie laden. Wel vaag.
Mijn beste ervaringen in Duitsland zijn bij de Aral. Wel duur, maar eigenlijk altijd 10/10 gelukt en snel.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:21
Bschnitz schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 17:54:
[...]

Mijn beste ervaringen in Duitsland zijn bij de Aral. Wel duur, maar eigenlijk altijd 10/10 gelukt en snel.
Als het bij ionity gaat gaat het echt rap.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh

• Callahan
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 22:38
Ik heb een thuislader, maar zoek een laadpas ( niet van Fastned ) voor onderweg.
Waar zijn de beste ervaringen mee ?

• Bschnitz
Callahan schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 18:05:
Ik heb een thuislader, maar zoek een laadpas ( niet van Fastned ) voor onderweg.
Ik gebruik Vattenfall en Greenchoice, gratis en werken eigenlijk overal.

Voor de rest alleen digitaal apps voor DC, Fastned en Ionity en Tesla.

• derooke
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:31
Gitarist schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:47:
[...]

Nee, helaas.

[...]

Ik vind dit ook een storend geluid idd en heb ook nog niet gevonden hoe je dat kan uitschakelen.
Je kan dit uitschakelen met fav via je stuur maar als je over de lijn gaat zonder de richtingaanwijzer gaat dit terug aan vind ik helemaal niet erg

• derooke
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:31
Gitarist schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:52:
[...]

Bedoel je gesloten alsin op slot, of slechts deuren dicht?

Dat eerste heb ik niet ervaren, heb diverse keren geladen terwijl de auto niet op slot was.
Dat tweede zou goed kunnen, ben ik me nog niet bewust van geweest.
Idd laden met de auto 'aan' gaat hier gewoon (wel in P en de bestuurder moet volgens mij ook eerst 'uit de wagen geweest zijn

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Callahan schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 18:05:
In dit topic is heel veel informatie te vinden: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

• Arie O
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 22:58
derooke schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:55:
[...]

De verkoper moet de wagen in een bepaalde online portaal linken aan je account
Was bij ons ook het geval, verkoper vergeten deze actie uit te voeren.

• skirdster
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:40
Kantoet schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 11:23:
Wat is bij jullie het verbruik momenteel? Ben daar wel benieuwd naar.
95% snelweg met acc op 106. de laatste dagen weer wat harder aan het rijden voor 0600 uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5U0jdTsHBi8zkx17nVYebLoe-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s1kp2z81c6GKoIS1RZ6bCjcV.jpg?f=fotoalbum_large

note: mijn airbag foutmelding was legit. Er bleek een connector van de hemel airbag krom te zijn en deze wss door het rijden losgetrild. prima opgelost door de garage. :)

• Arie O
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 22:58
Kantoet schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 11:23:
Wat is bij jullie het verbruik momenteel? Ben daar wel benieuwd naar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkL9R3mzX5Y_FE1ptE1lJ_mEW-s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TyQSrMElrr4y68yrdyF4FuUS.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste