Bij wie klopt de waardes die de omvormer afgeven ook niet?
Vandaag heb ik tot nu toe 11 kwh opgewerkt met de zonnepanelen. De omvormer gaf aan dat die voordat de zon ging schijnen op 30% stond. Dat is ongeveer 15 kwh.
11kwh erbij zou betekenen dat er 26kwh in de accu zou kunnen zitten maximaal. = iets meer dan 50%
Deye gaf al geruime tijd 100% aan en was aan het terug leveren.
Paar weken terug was het probleem dat er maar 1 batterij gebruikt werd en er met 50% al terug geleverd werd, Don heeft toen een update geinstalleerd en toen leek het te werken maar schijn bedriegt dus.
Helaas wordt er zeer slecht gereageerd op mail, telefoon sowieso nooit opgenomen en ben ik er nu toch wel een beetje klaar mee.
Vandaag heb ik tot nu toe 11 kwh opgewerkt met de zonnepanelen. De omvormer gaf aan dat die voordat de zon ging schijnen op 30% stond. Dat is ongeveer 15 kwh.
11kwh erbij zou betekenen dat er 26kwh in de accu zou kunnen zitten maximaal. = iets meer dan 50%
Deye gaf al geruime tijd 100% aan en was aan het terug leveren.
Paar weken terug was het probleem dat er maar 1 batterij gebruikt werd en er met 50% al terug geleverd werd, Don heeft toen een update geinstalleerd en toen leek het te werken maar schijn bedriegt dus.
Helaas wordt er zeer slecht gereageerd op mail, telefoon sowieso nooit opgenomen en ben ik er nu toch wel een beetje klaar mee.
/f/image/hE0m5Zlb1Qb3Rwe1LB4F9hzB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jRxYAdBm8g3VViCdF6JhDQsr.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/khxyhXpfku48m0U2TA9Qf7jO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xMm2jHBNIGffJyY8NVvoNNav.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O2xXJJOz7qpPoFkl1zZSENeA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VSNWxg5guaY0iVxtummqjruL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BlmCcdlSGxWTu38769yXkyXz.png?f=user_large)
/f/image/Gp5vspzQcK0T3pCsIRGjeMC7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0N3guFxgMWNcFjj9knyGF8jC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CrdaMhaXgFwVKQnJHtrD6et5.png?f=fotoalbum_large)