• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:57
Silvin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:48:
Met de laatste Google Play Systeemupdate lijkt het probleem van het koppelen van de Watch Ultra en Watch 8 serie verholpen @NeWSJuNK .

Heb nu succesvol en moeiteloos kunnen koppelen. Kleiner meevaller :)
Super ! 👍

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 09:51
CLB schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:46:
Jullie hebben zelf betaald, onder andere Golf en ik hebben nog een gratis abonnement lopen van de Pixel 9 Pro's.
Ja en nee. Ik heb niet op tijd opgezegd (gratis moet je ook opzeggen anders loopt het automatisch door) en heb nu dus 1 maand betaald .

/Edit:

Net in de 1 app even een keer van account gewisseld kreeg ik de aanbieding wel. Toen niet genomen want ik gebruik dat account eigenlijk nooit. Toen ik weer terug ging naar mijn account dat ik altijd gebruik kreeg ik weer de melding dat ik in aanmerking kwam voor de aktie. En nu werkte het wel gewoon en heb ik weer tot september 2026 het 2tb ai abo voor niks en krijg resterende terug (wat als hoogste dus 1 maand kan zijn die ik nu betaald heb omdat ik vergeten was om op te zeggen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pmyho3_Ju0o_NElMSvfsoMZOsxs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AiHTB2zI8laUjxve0P8pwW0e.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-09-2025 11:01 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Top! Hier kan ik 't nog niet activeren op account wat ik wil en nu ook gebruik, misschien volgende week.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

En hier nu ook gelukt en krijg mooi een refund van 0,00 euro omdat mn oude abo nog twee dagen geldig zou zijn... :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Ik heb sinds 3 dagen de 10 pro in gebruik. Maar ik ben erg verbaasd over de batterij. Voor mijn gevoel is deze veel sneller leeg dan de 9 pro (die ik hiervoor had). Hebben meer mensen hier ook last van?

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:26
kippengaas schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:46:
Ik heb sinds 3 dagen de 10 pro in gebruik. Maar ik ben erg verbaasd over de batterij. Voor mijn gevoel is deze veel sneller leeg dan de 9 pro (die ik hiervoor had). Hebben meer mensen hier ook last van?
Ik kom van de pixel 7 en naar mijn gevoel komen de batterijen qua verbruik in tijd overeen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:07
Jmtpes schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:57:
[...]

Ik kom van de pixel 7 en naar mijn gevoel komen de batterijen qua verbruik in tijd overeen.
Mijn P10P gaat veeel langer mee dan mijn P7P en P5. Zo'n 6 uur SOT waar ik eerder meestal bleef stokken rond 3.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik had vandaag voor het eerst het geval dat ik hem elders moest laden. En mijn overpriced eigen lader dus niet mee... maar goed, anywho... ik twijfel nog over dat nieuwe apple dingetje zoals ik Hierrr ook vraag (op de verkeerde plek wellicht..) ... maar hoe dan ook, mijn lief heeft een OnePlus en bijbehorende 100W lader, maar dat was geen succes. Meteen melding dat het laden moeizaam zou gaan. :F
Ja, dus niet echt de geest van de Wet in de EU OnePlus. You had one job! |:( One charger to rule them all !!!!11

De betekenis van het leven vind je in je gave. Het doel vind je in het uitdelen er van.

• kippengaas
Hmmm vreemd dat ie bij mij dan zo (relatief ) snel leeg gaat. Hopelijk wordt het de komende dagen beter.

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:33
Hoe ervaren jullie het gewicht in de hand van de Pixel 10 (Pro)?
Ik heb nu een Samsung S23 en die is ca. 40 gram lichter. Ik vind vanaf de dag dat ik 'm heb het scherm net te klein en wil voornamelijk om die reden eigenlijk overstappen, maar het verschil is best aanzienlijk.
Uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur en eventueel wennen, maar hoe ervaren jullie dit?

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 17:41
Hebben jullie je pixel verzekerd? Kreeg bij Belsimpel een aanbieding voor 3 maanden gratis bij Tulip.

Ik maakte deel uit van het gezin (abonnement op naam van mijn vrouw) deelde samen 200GB. Wil nu voor een jaar de 2TB afsluiten, dus gezin uitgezet, Google One app cache en opslag gewist. Bij opnieuw starten van die app kwam de melding dat ik in aanmerking kwam voor het abonnement echter krijg ik deze niet afgesloten, zie ik iets over het hoofd ?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lJ6N30Kl48RgxeD9qxNR1fRRbk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hMHWpcCYnowU57VIG74qolQ0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Michiel193 op 14-09-2025 21:47 ]

Morgen weer het reset-trucje doen en nog eens proberen, kwam er hier ook 'opeens' doorheen.

• Jmtpes
kippengaas schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:07:
Hmmm vreemd dat ie bij mij dan zo (relatief ) snel leeg gaat. Hopelijk wordt het de komende dagen beter.
De eerste 2dagen toen ik mn telefoon had, ging mn accu ook snel leeg.

Heb je veel programmas draaien op de achtergrond?
Ik speel geen spelletjes, alleen browsen, email en apps gebruik ik (IG, pepper, WA etc).

Mn telefoon vanochtend om 05.00 van de lader gehaald, schermtijd van 5h gehad en nu 22.56 nog 42% batterij over.

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-11 11:56
kippengaas schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:46:
Hoeveel schermtijd heb je aan het einde van de dag (of op 50% batterij ofzo)?

Ik had hiervoor de P7 en die hielp me - voor mijn gebruik - prima de dag door. Na een dag met 3-4 uur schermtijd nog 10-20% batterij over. Als ik echt even op stap ging, moest hij tussentijds dus wel aan de lader.

De P10 (Pro) heeft aan het eind van de meeste dagen nog 40-50% over. En de schermtijd op een volle lading gaat richting 8-9 uur.
Met een beetje zuinig aan doen, kan ik er dus ook wel 2 dagen mee rondkomen.

Ik ben in ieder geval tevreden :)

• Ulysses
  • Niet online
daanNL schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:56:
Uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur en eventueel wennen, maar hoe ervaren jullie dit?
Ik met de XL vind dat ik een lekkere portie gewicht in de handen heb. Nu heb ik ook vrij grote handen, dus dat past dan ook wel lekker. Ik vind het geen probleem dat hij wat zwaarder is, het heeft wel iets 'degelijks'... Laatst had ik van iemand een foldable die erg dun was in de handen, om fotootjes te maken - maar ik was echt bang dat ik hem zou breken, voelde heel fragiel en licht - die vibe heb ik dus niet bij mijn XL.

De betekenis van het leven vind je in je gave. Het doel vind je in het uitdelen er van.

• Ulysses
  • Niet online
Michiel193 schreef op zondag 14 september 2025 @ 21:46:
Hebben jullie je pixel verzekerd? Kreeg bij Belsimpel een aanbieding voor 3 maanden gratis bij Tulip.
Ik heb een Woonhuisverzekering met Electronica buitenshuis ook, van Univé - altijd al. Dus niet speciaal er voor afgesloten. Dekt alles zonder eigen risico behalve diefstal / verlies helaas. Maar ik ben in mijn hele leven nog nooit een telefoon 'kwijt' geraakt in permanente zin. Zelfs toen ik ooit een Samsung S3 met enig geweld van mij had afgeworpen - uit pure frustratie, bleek het dingetje later met een boogje precies in het gras verderop geland, zonder een krasje, en werd hij bij mij terug gebracht door een jochie dat ik dan maar overladen heb met snoep. Heel bijzonder. O-) - Maar goed, Univé heb ik expliciet gevraagd, en er geldt geen maximum aanschafprijs. Dus ook de Pixel 10 Pro XL is gewoon geheel gedekt daarbinnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ulysses op 15-09-2025 05:31 ]

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 17:41
CLB schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:32:
Morgen weer het reset-trucje doen en nog eens proberen, kwam er hier ook 'opeens' doorheen.
Kwam er vanmorgen gewoon doorheen inderdaad 👌🏻
Michiel193 schreef op maandag 15 september 2025 @ 07:26:
Kwam er vanmorgen gewoon doorheen inderdaad 👌🏻
Gefeliciteerd ;)

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-11 10:40
CLB schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:01:
Top! Hier kan ik 't nog niet activeren op account wat ik wil en nu ook gebruik, misschien volgende week.
Ik heb gisteren mijn 9 Pro voorzien van een factory-reset. Vandaag kan ik gewoon mijn One account verlengen met de 10 Pro aanbieding. Misschien was dat het.

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-11 10:51
Ik ben tot dusver best tevreden over de Pixel 10, het is echt een geweldig ding. De camera is subliem, magsafe is zeer prettige toevoeging. Vind wel de batterijduur "average" at best, maar ik heb nu met magsafe overal draadloze laders liggen :P

enige wat me wel echt stoort is dat ze in android 16 landscape home screen een toggle hebben gemaakt ipv automatisch. Ik speel veel retro games op m'n backbone usb C en het homescreen draait nu dus niet meer auto naar landscape. Waarom dit is is echt een raadsel. Lijkt me zo makkelijk om dat automatisch te laten draaien, het kon in android 15 immers wel?

• Baspower
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-11 17:29
Fuku-San schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:23:
enige wat me wel echt stoort is dat ze in android 16 landscape home screen een toggle hebben gemaakt ipv automatisch. Ik speel veel retro games op m'n backbone usb C en het homescreen draait nu dus niet meer auto naar landscape. Waarom dit is is echt een raadsel. Lijkt me zo makkelijk om dat automatisch te laten draaien, het kon in android 15 immers wel?
Deze optie heb ik nog wel! Zowel in de instellingen als een quick toggle om auto rotate aan/uit te zetten.

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:11
Als ik tijdens mijn tial de Google One abbo annueleer, kan ik dan nog gebruik maken tot einde looptijd, of wordt de trial per direct stop gezet? Ik heb geen interesse in een betaalde abonnement na de trial

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36
Ik heb een klein beetje gespeeld met de 10 Pro, komende van een 7 Pro.
Vooral de 100x zoom vind ik indrukwekkend.

Het blauwe gebouw in het midden, daarin zoomde ik 100x op in. Ik zocht een punt om vast te leggen en dat is het balkon geworden in de foto eronder.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9MNgT5Nb/PXL-20250913-091231477.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qR7ZzMQg/PXL_20250913_091140486.BURST-01.jpg

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-11 10:40
buakaw schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:30:
Als ik tijdens mijn tial de Google One abbo annueleer, kan ik dan nog gebruik maken tot einde looptijd, of wordt de trial per direct stop gezet? Ik heb geen interesse in een betaalde abonnement na de trial
Volgens mij wel. Maar je krijgt een week voor het abonnement afloopt ook een herinnering, dan kan je ook opzeggen.

• Fuku-San
Baspower schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:29:
[...]

Deze optie heb ik nog wel! Zowel in de instellingen als een quick toggle om auto rotate aan/uit te zetten.
Auto rotate heb ik wel! Maar niet het homescreen auto roterend naar landscape, dat is helaas nu een toggle geworden in android 16.

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 22:44
Binnetie schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:39:
Helemaal mee eens, al hoor ik veel mensen erover klagen. Het klopt dat het niet altijd goed werkt, bijvoorbeeld bij inzoomen op mensen of wanneer de AI objecten verkeerd herkent, maar als het werkt is het echt magisch. Of ik de functie zelf vaak ga gebruiken betwijfel ik, het blijft vooral een toffe showcase om je nieuwe telefoon te laten zien.

• Ulysses
  • Niet online
*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Ulysses op 16-09-2025 14:39 . Reden: verplaatst ]

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Ulysses schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:55:
Kon mijzelf niet leren wennen aan zo'n enkele Backcover - met het, in mijn perceptie, Open Glas naar voren. Het voelt gewoon 'onveilig'. Zowel in de zin dat ik vermoed dat vallende steentjes of noem maar wat geks daadwerkelijk ook door de glasprotector heen mogelijk meer schadelijk zijn dan wanneer je een Booklet hebt. En ook vanuit een privacy perspectief: Ik wil in de trein zo'n device demonstratief dicht kunnen 'slaan' om die langharige kwezel naast mij te laten merken dat het mij heus wel is opgevallen dat hij het veel te interessant vind wat ik op mijn scherm doe... :Y
Tot slot is er nog het gemak: Je NS Businesscard kan mooi in zo'n booklet onderweg... En je kunt hem op zijn zij zetten dus. En zo voort.
Dus ja, nu heb ik een 60 euro kostende backcover (geschikt voor Pixelsnap , yeaj) en op dit moment is Deze Leren Booklet-hoes naar mij onderweg, komt morgen binnen verwacht ik. Mijn vertrouwde - absoluut niet patserige, eigenlijk vrij bescheiden telefoonhoesje met maximale functionaliteit. 8)
[Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires

Home Assistant configuratie

• Ulysses
  • Niet online
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Ulysses op 16-09-2025 14:40 . Reden: duidelijk? Een DM'er is geen spammer ;) ]

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 12:09
Binnetie schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:39:

Het blauwe gebouw in het midden, daarin zoomde ik 100x op in. Ik zocht een punt om vast te leggen en dat is het balkon geworden in de foto eronder.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toen ik las dat de Pixel 10 Pro 100x inzoomt, dacht ik: dat is niet gek.
Maar ik lees op internet dat de lens maar t/m 30x inzoomt. En bij meer inzoomen gokt Ai wat er op de foto staat.
Tenminste, zo lees ik het.
https://global.techradar....le-pixel-10-pro-review-nl
Zodra je een foto neemt met meer dan 30x zoom, zal de AI in de Google Pixel 10 Pro gokken wat er op de foto staat.

[ Voor 14% gewijzigd door Xfile op 15-09-2025 17:41 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-11 15:44
Weet iemand hoe je de app switcher stacked kan krijgen en niet zo naast elkaar?

Ik vind persoonlijk Oxygen OS op een paar vlakken handiger dan dan PixelOS.

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:00
Xfile schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:37:
[...]

Toen ik las dat de Pixel 10 Pro 100x inzoomt, dacht ik: dat is niet gek.
Maar ik lees op internet dat de lens maar t/m 30x inzoomt. En bij meer inzoomen gokt Ai wat er op de foto staat.
Tenminste, zo lees ik het.
https://global.techradar....le-pixel-10-pro-review-nl

[...]
Sterker nog, de zoomlens gaat maar tot 5x. Alles daarboven is al digitale zoom met upscale algoritmes. Vanaf 30x Zoom wordt het niet alleen upscaling maar ook daadwerkelijk "aanvullen" door AI. Het is hit or miss, absoluut. Maar naar mijn mening beter mee verlegen dan om verlegen. En de resultaten zijn in de tests die ik heb gedaan beter dan die van de Xiaomi 15. Ook goed dat het niet/beperkt werkt als er mensen op staan.

Edit: Als er genoeg licht is, anders zoom je direct digitaal met de main camera tenzij je de zoomlens forceert.

En alle Zoom tussen de 1x en 5x is dus ook digitale zoom op de main cam.

[ Voor 9% gewijzigd door Silvin op 15-09-2025 20:12 ]

• Fuku-San
Vraagje voor de pixel 10, ik zat in de Developer opties te zoeken naar een manier om de punch hole cutout weg te halen, zoals in android 14 kon, en nu heb ik, zelfs na opnieuw opstarten en developer opties uitgezet te hebben, constant een (zwarte) balk aan de kant van de selfiecam. Alsof de content niet meer gerenderd mag worden achter de selfiecam als ik m in landscape zet. Een factory reset zit ik nou niet helemaal op te wachten, zijn er nog opties? Zie screenshot, je ziet mijn SwiftKey keyboard hier ook tegen de onzichtbare muur aanstaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JotHycdiAjhtuhwZm_Yt3kGGjI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nDX0iTY2wKT5Od4qmkl8IbJs.png?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Fuku-San schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:32:
Vraagje voor de pixel 10, ik zat in de Developer opties te zoeken naar een manier om de punch hole cutout weg te halen, zoals in android 14 kon, en nu heb ik, zelfs na opnieuw opstarten en developer opties uitgezet te hebben, constant een (zwarte) balk aan de kant van de selfiecam. Alsof de content niet meer gerenderd mag worden achter de selfiecam als ik m in landscape zet. Een factory reset zit ik nou niet helemaal op te wachten, zijn er nog opties? Zie screenshot, je ziet mijn SwiftKey keyboard hier ook tegen de onzichtbare muur aanstaan.

[Afbeelding]
Developeropties uitzetten is niet gelijk aan alle wijzigingen ongedaan maken, voor zover ik weet. Dus je moet de instelling die je gewijzigd hebt achterhalen en weer terugzetten :)

• BBBrt
Ik heb sinds vandaag opeens gezeur met Android Auto (bekabeld). Voorheen werkte het prima. Hij verbreekt steeds de verbinding na 1 seconde, met de melding 'verbinding is geannuleerd'.
Meer mensen hier last van?

• Fuku-San
BBBrt schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:09:
[...]

Developeropties uitzetten is niet gelijk aan alle wijzigingen ongedaan maken, voor zover ik weet. Dus je moet de instelling die je gewijzigd hebt achterhalen en weer terugzetten :)
Ja, die setting heb ik dus al weer hersteld. Maar het probleem blijft :/
Ik heb het idee dat er geen "force full screen" in android 16 zit helaas.
Ik gebruik de phone zelf ook om te gamen soms, en sommige emulatoren maken wel gebruik van de ruimte onder de camera hole, en andere niet. Bij samsung telefoons gaat het wel altijd forced full screen, dus ik vind dit erg jammer, het komt hopelijk nog in een latere update.

[ Voor 31% gewijzigd door Fuku-San op 15-09-2025 22:33 ]

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 13:39
Ik krijg de 6 maanden AI en 2tb Google One maar niet gevonden en geclaimed op mijn Pixel 10. Heb zelf al een lopend One abonnement voor 200gb en ben de gezinsbeheerder, dat zou allemaal geen probleem mogen zijn volgens de voorwaarden. In zowel de Google One als de Gemini app krijg ik niet de aanbieding.

Support van Google kwam na een 45 minuten chatten niet verder dan dat ze dacht dat ik een trial van een maand wilde starten... Hier iemand nog een gouden tip?

• Fuku-San
bartsled schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:38:
Ik krijg de 6 maanden AI en 2tb Google One maar niet gevonden en geclaimed op mijn Pixel 10. Heb zelf al een lopend One abonnement voor 200gb en ben de gezinsbeheerder, dat zou allemaal geen probleem mogen zijn volgens de voorwaarden. In zowel de Google One als de Gemini app krijg ik niet de aanbieding.

Support van Google kwam na een 45 minuten chatten niet verder dan dat ze dacht dat ik een trial van een maand wilde starten... Hier iemand nog een gouden tip?
Open de Google One-app op je Pixel 10 Pro XL.

Log in op je Google-account.

Als de aanbieding niet wordt weergegeven:
Ga in de app naar Instellingen.
Tik op Checken op aanbiedingen om de geschiktheid handmatig te checken en de aanbieding te tonen.
Tik in het cadeauvak op Proefperiode starten.

Dit werkte bij mij!

• bartsled
Fuku-San schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:48:
[...]

Tik op Checken op aanbiedingen om de geschiktheid handmatig te checken en de aanbieding te tonen.

Dit werkte bij mij!
Waar vind je die optie om te checken op aanbiedingen? In mijn Google One app zie ik het niet in het menu of onder mijn profiel

• kippengaas
BBBrt schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:59:
[...]
Hoeveel schermtijd heb je aan het einde van de dag (of op 50% batterij ofzo)?
Jmtpes schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:57:
[...]
De eerste 2dagen toen ik mn telefoon had, ging mn accu ook snel leeg.
Heb je veel programmas draaien op de achtergrond?
De eerste dagen was ik natuurlijk ook veel bezig om alle instellingen goed te zetten, apps en updates downloaden. Maar nu doe ik er niks geks mee. Het gebruik van apps op achtergrond valt wel mee. Ik speel geen spelletjes. Ik begon op 81% en zit nu aan het einde van de dag op 35%. Schermtijd vandaag is 1 uur en mijn telefoon voor ongeveer 2 uur gebruikt voor tethering.

[ Voor 62% gewijzigd door kippengaas op 15-09-2025 23:45 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

kippengaas schreef op maandag 15 september 2025 @ 23:03:
[...]

Vanochtend begonnen met 81%, nu aan het einde van de dag staat ie op 43 % met 1 uur schermtijd.... Niet echt een goede score :-( Dus ik vraag me af hoe dit kan. Dit is niet normaal naar mijn idee
Gisteren zei je dat je het nog een paar dagen aan ging kijken. Dat zou ook nu nog steeds mijn advies zijn. Ik had ook de eerste dagen dat de accu snel leeg was. Inmiddels doet hij ruimschoots wat ik van een accu verwacht. Mocht je over een paar dagen nog steeds 40% accu verliezen met 1 uur screen on time zou ik even aan de bel trekken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Jmtpes
kippengaas schreef op maandag 15 september 2025 @ 23:03:
[...]

[...]

De eerste dagen was ik natuurlijk ook veel bezig om alle instellingen goed te zetten, apps en updates downloaden. Maar nu doe ik er niks geks mee. Het gebruik van apps op achtergrond valt wel mee. Ik speel geen spelletjes. Ik begon op 81% en zit nu aan het einde van de dag op 35%. Schermtijd vandaag is 1 uur en mijn telefoon voor ongeveer 2 uur gebruikt voor tethering.
Tethering kost veel echt stroom, in dit geval is einde van de dag op 35% echt heel netjes.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Fuku-San schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:48:
[...]

Dit werkte bij mij!
Bij mij werkte het direct na in gebruik nemen van de P10PXL (nog) niet, maar enkele dagen later ineens wel (zelfde situatie, ook gezinsabbo en kunnen omzetten naar de gratis trial van een jaar).

• Xfile
Silvin schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:09:
[...]

Sterker nog, de zoomlens gaat maar tot 5x. Alles daarboven is al digitale zoom met upscale algoritmes. Vanaf 30x Zoom wordt het niet alleen upscaling maar ook daadwerkelijk "aanvullen" door AI. Het is hit or miss, absoluut. Maar naar mijn mening beter mee verlegen dan om verlegen. En de resultaten zijn in de tests die ik heb gedaan beter dan die van de Xiaomi 15. Ook goed dat het niet/beperkt werkt als er mensen op staan.

Edit: Als er genoeg licht is, anders zoom je direct digitaal met de main camera tenzij je de zoomlens forceert.

En alle Zoom tussen de 1x en 5x is dus ook digitale zoom op de main cam.
Bedankt voor de uitleg.

Btw Op de site van Androidpolice https://www.androidpolice.com/pixel-10-ifixit-teardown/ is een teardown van de Pixel 10 te zien. De camera van de Pixel 10 heeft een 10,8 MP 5x optische zoom lens.
Ik neem aan dat dit ook voor de Pixel 10 Pro geldt.

[ Voor 9% gewijzigd door Xfile op 16-09-2025 09:31 ]

• BBBrt
Xfile schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:30:
[...]

Bedankt voor de uitleg.

Btw Op de site van Androidpolice https://www.androidpolice.com/pixel-10-ifixit-teardown/ is een teardown van de Pixel 10 te zien. De camera van de Pixel 10 heeft een 10,8 MP 5x optische zoom lens.
Ik neem aan dat dit ook voor de Pixel 10 Pro geldt.
Nee, de Pro heeft een 48 MP zoom lens...

• kippengaas
Jmtpes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 00:00:
[...]
Tethering kost veel echt stroom, in dit geval is einde van de dag op 35% echt heel netjes.
Ja ik snap dat het veel stroom kost, maar het is niet dat ik daar constant mee aan het streamen/downloaden ben. Ik gebruikte ook veel tethering met de Pixel 9Pro, en naar mijn idee ging de batterij daar veel minder snel leeg. Even een voorbeeld. Ik stond vanochtend op en de telefoon was op 32%. Ik had 10 minuten scherm tijd, heb spotify geluisterd via bluetooth en na ongeveer 45 minuten zat de telefoon op 22%. (Ik heb vanochtend tetheren niet aan gehad.) 10% in 45 minuten vind ik erg fors.

• Xfile
BBBrt schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:36:
[...]

Nee, de Pro heeft een 48 MP zoom lens...
https://nl.ifixit.com/Device/Google_Pixel_10_Pro
50 MP, ƒ/1.68 rear wide camera w/OIS, 4K60
48 MP, ƒ/1.7 rear ultrawide camera, 4K60
48 MP, ƒ/2.8 rear 5x telephoto camera w/OIS
42 MP, ƒ/2.2 front selfie camera, 4K60
LDAF sensor
https://nl.ifixit.com/Device/Google_Pixel_10
48 MP, ƒ/1.7 rear wide camera w/OIS, 4K60
13 MP, ƒ/2.2 rear ultrawide camera, 4K60
10.8 MP, ƒ/3.1 rear 5x telephoto camera w/OIS
10.5 MP, ƒ/2.2 front selfie camera, 4K60
LDAF sensor
Dat is een groot verschil met de Pixel 10!

• bartsled
Helsie schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:50:
[...]

Bij mij werkte het direct na in gebruik nemen van de P10PXL (nog) niet, maar enkele dagen later ineens wel (zelfde situatie, ook gezinsabbo en kunnen omzetten naar de gratis trial van een jaar).
Op welke manier heb je het opgelost? Ik heb ondertussen mijn bestaande abonnement opgezegd en ook contact met Google Support. Maar die kunnen niets voor mij betekenen.

• Helsie
  • Niet online
bartsled schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:15:
[...]

Op welke manier heb je het opgelost? Ik heb ondertussen mijn bestaande abonnement opgezegd en ook contact met Google Support. Maar die kunnen niets voor mij betekenen.
Ik heb mijn bestaande abonnement nooit opgezegd. Vanaf het moment dat de korting/aanbieding beschikbaar kwam, kon ik die kiezen en kwam het automatisch in de plaats van wat ik al had. Ik heb geen andere actie ondernomen dan enkele dagen nadat het niet lukte, nog eens te kijken of de aanbieding toen wel werkte.

• Golf2vr6
bartsled schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:15:
[...]

Al een keer cashe en opslag van de one app gewist? Ik kreeg daarna pas de optie voor gratis abo. (Toen werkte het niet als ik dit wilde activeren. Ik heb toen met een ander account ingelogd en bij dat account kon ik wel activeren, maar heb het onderbroken omdat ik dat account niet gebruik. Daarna weer met mijn main account ingelogd en toen kon ik het wel activeren).

[ Voor 31% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-09-2025 12:00 ]

• Fuku-San
Ik kom er net achter dat android 16 echt voor heel veel apps geen Edge to edge optie heeft. Is bij jullie bijvoorbeeld google maps ook voorzien van een balk aan de zijkant? Echt een beetje lame, ik koop een grotere telefoon voor het extra scherm en dan plempen ze er een blank space neer...

• TheFes
Fuku-San schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:40:
Ik kom er net achter dat android 16 echt voor heel veel apps geen Edge to edge optie heeft. Is bij jullie bijvoorbeeld google maps ook voorzien van een balk aan de zijkant? Echt een beetje lame, ik koop een grotere telefoon voor het extra scherm en dan plempen ze er een blank space neer...
Maps vult bij mij gewoon het hele scherm, heb geen balk aan de zijkant.

• Fuku-San
TheFes schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:44:
[...]

Maps vult bij mij gewoon het hele scherm, heb geen balk aan de zijkant.
Ik snap er werkelijk niks van. Zelfs een factory reset gedaan. Settings cache gewiped. System UI Force Quit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKMCr_lKJO9D7bEXm5y0gLhhoe4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nStptI5jx9eDOCRu8ayOWL4W.png?f=fotoalbum_large
Daar zit de notificatiebalk normaliter...?

• TheFes
Fuku-San schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:57:
[...]

Ik snap er werkelijk niks van. Zelfs een factory reset gedaan. Settings cache gewiped. System UI Force Quit.

[Afbeelding]
Ah, op landscape heb ik die wel, in portrait stand vult hij wel de notificatiebalk met kaart.

• Fuku-San
CLB schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:02:
Daar zit de notificatiebalk normaliter...?
ja, het lijkt alsof de telefoon niet meer edge to edge wil in landscape mode. Ik heb gisteren een beetje lopen spelen met Saturn Emu om Castlevania te spelen op de telefoon, en een beetje in de emulator met aspect ratio settings lopen klooien. Verder nog in Dev settings de notch cut out opties even bij langs gegaan, en ik vermoed dat er sindsdien iets mis is gegaan. Wat dus blijkbaar zelfs meemigreert in mijn settings na een factory reset.

Want ik meen mij ook te herinneren dat mijn maps e.d. gewoon full screen waren. Lijkt me stug dat zo'n emulator het hele systeem zo in de war brengt, maar ik sluit niks uit.

Edit: Als ik zo online kijk lijkt dit inderdaad met maps bij iedereen zo te zijn. Hoe is het met brave/chrome/ffox bij jullie?

Edit 2: Flitsmeister map is WEL edge to edge. Hold up; google kondigt aan dat Android 16 edge to edge default gaat hebben voor apps.. maar doet het met hun eigen apps niet?? Mag ik dit even niet snappen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Fuku-San op 16-09-2025 17:22 ]

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:00
Hm, goed punt. Was me niet opgevallen maar Maps werkt in landscape idd niet op het volledige scherm waar dat eerder wel zo was. Wellicht 1 van de bugjes die er toch best wat inzitten.

• Golf2vr6
Net melding op mijn toestel dat hij opnieuw op moest starten na systeem update.

https://9to5google.com/20...eptember-2025-ota-update/

• Jmtpes
Hmmmm , gisteren mn eerste battery drain gehad op mn pixel 10 pro. Om 00.00 ging ik slapen met 44% accu en om ochtend 06.00 was mn telefoon leeg.

Enige wat ik gisteren anders heb gedaan is een transparant hoesje gebruikt zonder magring. Tussen mn telefoon had ik een metalen pin gelegd (om simkaart te verwijderen). Kan het zo zijn dat ergens in mn telefoon iets geactiveerd word?

• Binnetie
Ik merk de laatste tijd dat ik van veel apps geen pushmelding krijg. Bijv Messenger, Marktplaats, Teamviewer.
De apps hebben rechten om meldingen te tonen. Zoals bij Marktplaats en Messenger merk ik vaak dat ik een bericht heb maar dit pas zie als ik de app open.
Wat wel opvallend is dat ik vaak wel een pushbericht krijg van Marktplaats met: 'Deel geen e-mailadres blabla'. Ik heb voor alle categorieën de melding aangezet.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik zie dit ook op de Pixel 7 Pro.

• Jmtpes
Binnetie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:12:
Ik merk de laatste tijd dat ik van veel apps geen pushmelding krijg. Bijv Messenger, Marktplaats, Teamviewer.
De apps hebben rechten om meldingen te tonen. Zoals bij Marktplaats en Messenger merk ik vaak dat ik een bericht heb maar dit pas zie als ik de app open.
Wat wel opvallend is dat ik vaak wel een pushbericht krijg van Marktplaats met: 'Deel geen e-mailadres blabla'. Ik heb voor alle categorieën de melding aangezet.

Hier ook met marktplaats op mn huidige pixel 10 pro en pixel 7. Ook meldingen van mn parkeerapp komen ook niet binnen.

Heel vervelend

• SinFlames
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-10 13:35
Weet iemand waarom de Pixel 10 niet beschikbaar is via coolblue?

• NeWSJuNK
Binnetie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:12:

Hier bij marktplaats hetzelfde verhaal.

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:26
Goedenavond, een vraag. Ik overweeg een Pixel 10 Pro xl aan te schaffen. Wat vinden jullie de camera kwaliteit? Beter of gelijk aan zijn voorganger?
I-den-tiek, met hier en daar een kleine tweak...

• Whiskey48
  • Laatst online: 04:40
NeWSJuNK schreef op woensdag 17 september 2025 @ 14:05:
[...]

Hier bij marktplaats hetzelfde verhaal.
Idem

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-10 23:16
zuukie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 19:32:
Goedenavond, een vraag. Ik overweeg een Pixel 10 Pro xl aan te schaffen. Wat vinden jullie de camera kwaliteit? Beter of gelijk aan zijn voorganger?
Zelfde camera's als de voorganger, alleen de 100x zoom met AI is voor mij een echt verschil (heb de 10 Pro non-XL)

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:26
Bedankt voor jullie reacties. Dat waardeer ik zeer. Nog een vraag. Wat vinden jullie van de batterijduur 🤔
Ah Marktplaatsnotificaties.... Fijn... Toch even gekeken en hier ook wat berichten gemist van begin september :+

• NeWSJuNK
Als ik de telefoon op het scherm leg gaat de trilmotor 3 keer trillen. Iemand weet wat het is ?

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:29
NeWSJuNK schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:49:
Als ik de telefoon op het scherm leg gaat de trilmotor 3 keer trillen. Iemand weet wat het is ?
Your Google Pixel vibrates when you turn it over because the "Flip to Shhh" feature, which activates "Do Not Disturb" mode, is enabled and provides a subtle haptic feedback to confirm its activation. To check and adjust this setting, go to Settings > System > Gestures > Flip to Shhh.

:)
CLB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 00:08:
Ah Marktplaatsnotificaties.... Fijn... Toch even gekeken en hier ook wat berichten gemist van begin september :+
En vandaag komen ze 'opeens' wel binnen...

• BBBrt
zuukie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:09:
Bedankt voor jullie reacties. Dat waardeer ik zeer. Nog een vraag. Wat vinden jullie van de batterijduur 🤔
Er zijn al meerdere reacties gegeven hier. De meeste (waaronder ik) zijn positief, maar er zijn ook verhalen over drains.

Ik eindigde gister weer een dag met 60% over. 3 uur schermtijd. Dikke prima!

• Binnetie
CLB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:21:
[...]

Haha inderdaad! Super fijn! Blijkbaar een probleemje bij Marktplaats.

• Jmtpes
zuukie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:09:
Zo te lezen op dit forum ben ik de enige die een drain heeft meegemaakt. Gelukkig afgelopen dagen geen drain meer gehad.

Nu na 15uur, bijna 3h schermtijd gebruikt, heb ik nog 53% accu over. Als dit zo blijft ben ik tevreden.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:40

WCA

Heb vanaf dag 1 de 10 Pro XL, moet zeggen, op vrijwel alle vlakken een verbetering tov de 7 pro die ik had, behalve de batterij, die valt me enorm tegen. Ik hoop dat er nog wat updates komen die de batterij significant verbeteren want ik heb echt dagen dat ik het RUIM niet red.

Share and Enjoy!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-11 15:44
Is het alleen die beta feature voor themed icons?

Of is er ergens meer keuze

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
WCA schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:41:
Heb vanaf dag 1 de 10 Pro XL, moet zeggen, op vrijwel alle vlakken een verbetering tov de 7 pro die ik had, behalve de batterij, die valt me enorm tegen. Ik hoop dat er nog wat updates komen die de batterij significant verbeteren want ik heb echt dagen dat ik het RUIM niet red.
Hier juist een verbetering tov de Pixel 7 Pro. Wel kleine verbetering maar alles is meegenomen.

• WCA
  • Laatst online: 20:40

WCA

Upbeat schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:51:
[...]

Hier juist een verbetering tov de Pixel 7 Pro. Wel kleine verbetering maar alles is meegenomen.
Ik had wel binnen de garantie nog een nieuwe accu in de 7 Pro laten zetten, die was nog geen 300 cycles/1 jaar oud, dus ik vergelijk ook geen versleten accu met een nieuwe.

Share and Enjoy!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-10 20:41
In mijn ervaring gaat de batterij bij een nieuwe telefoon sneller leeg als je alles van de oude telefoon 1 op 1 met de wizard heb overgezet. Zeker als dit ook een upgrade naar een nieuwere Android versie betekent. Als je een factory reset zou maken en alle apps en instellingen van scratch opnieuw en schoon zou doen, dan zul je zien dat de batterij een stuk langer meegaat. Er komt kennelijk altijd wat vertragend troep mee bij de transfer, oude instellingen in apps en zo, waar de nieuwe telefoon moeite mee heeft.
De tweede grote batterijslurper is als je op een dag veel beweegt tussen verschillende zendmasten of je er ver vanaf zit. Dat verklaart volgens mij waarom bij sommigen de batterij langer meegaat dan bij anderen bij "normaal gebruik". Vaak zelfs nog belangrijker dan SOT misschien.

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Eindelijk na 3 weken ofzo mijn screenprotector en dbrand binnen. Volgens mij is het een combinatie van "out of stock" en een dramatische pakketbezorger vanuit Canada. Heeft gewoon dagen lang ergens in een magazijn gelegen voordat er een volgende stap in het transport was..

Heb de laatste dagen wat gespeeld met die camera coach, wat zowaar soms best leuke ideeën en tips geeft. Accuduur valt me iets tegen, zeker op dagen dat ik naar kantoor ga met de bus en ik muziek zit te luisteren of de telefoon als hotspot gebruik voor mijn tablet. Ik kan op die dagen wel in de "problemen" komen als ik hem, maar tot 80% oplaad. Had hetzelfde "probleem" met de Pixel 7 pro, echter ging dat na een maand of twee wel beter. Misschien dat de telefoon de accu nog aan het optimaliseren is ofzo.

Nu mij dbrand hoesje binnen is ga ik ook die Pixelsnap oplader van Google aanschaffen.

• Whiskey48
  • Laatst online: 04:40
CLB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:21:
[...]

Hier ook opeens weer wel

• BBBrt
WCA schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:41:
Ik ben dan toch heel benieuwd naar jouw gebruikt. Start je de dag met 100 of 80%? Na hoeveel uur is ie dan op 0% en hoeveel schermtijd had je dan?

De ervaringen over het verbruik lopen blijkbaar heel erg uiteen, dus er gaat misschien iets 'mis' aan jouw kant (drain van een app ofzo).

Dat 'lerende' effect van Android mbt batterijgebruik kan volgens mij niet zorgen voor enorme drains ofzo. Het zou in ieder geval niet het verschil maken tussen de dag niet doorkomen en opeens 2 dagen doen met één lading :)

• ratje_nl
  • Laatst online: 19:59
Ik had hiervoor een pixel 7 en als ik thuis werk ( lees hele dagen bellen ) was aan het eind van mijn werkdag om 17:00 mijn batterij ongeveer 15 - 25 %. Nu met de pixel 10pro is mijn batterij aan het eind van mijn werkdag tussen de 60 en 70%. Voor mij is de vooruitgang echt geweldig en precies wat ik nodig ben.

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-11 14:58
Ik gebruik de Pixel 10 Pro in combinatie met een Anker Zolo Qi2 lader om 's nachts draadloos op te laden. Nu valt het mij op dat 's ochtends de telefoon niet op 100% zit als ik deze afkoppel. Het lijkt erop dat zodra de telefoon tot 100% (of 80% voor diegene die dat ingesteld hebben) opgeladen is er iets mis gaat in de communicatie tussen telefoon en lader waardoor hij niet blijft opladen totdat de telefoon verwijderd wordt. Op reddit zie ik dat hier ook meerdere meldingen van zijn gemaakt icm met verschillende laders dus het lijkt een generiek probleem waar Google hopelijk snel een oplossing voor vindt want 's ochtends geen opgeladen telefoon is wel irritant.

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11 17:58
Maarten810 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:13:
Ik gebruik de Pixel 10 Pro in combinatie met een Anker Zolo Qi2 lader om 's nachts draadloos op te laden. Nu valt het mij op dat 's ochtends de telefoon niet op 100% zit als ik deze afkoppel. Het lijkt erop dat zodra de telefoon tot 100% (of 80% voor diegene die dat ingesteld hebben) opgeladen is er iets mis gaat in de communicatie tussen telefoon en lader waardoor hij niet blijft opladen totdat de telefoon verwijderd wordt. Op reddit zie ik dat hier ook meerdere meldingen van zijn gemaakt icm met verschillende laders dus het lijkt een generiek probleem waar Google hopelijk snel een oplossing voor vindt want 's ochtends geen opgeladen telefoon is wel irritant.
Heb deze Belkin onlangs aangeschaft: https://amzn.eu/d/1wAfPle

Geen problemen met laden, P10P 's morgens netjes op 80%

• Fuku-San
Heeft iemand de pixelsnap qi2 lader al getest met een app als accubattery?

Met mijn P10XL haal ik niet meer dan 5w wireless charging, op 3 verschillende laders getest. 1 van de action, 1 van merkloos, en een van Aukey, die alle 3 15 watt zouden moeten kunnen afleveren. Meerdere stroomblokken ook getest, van 15w tot 65w, zelfde resultaat.

Ben wel benieuwd naar een draadloze lader die vol gas kan opladen, het gaat nu echt als dikke stront door een trechter.

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11 17:58
Fuku-San schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:42:

Met mijn P10XL haal ik niet meer dan 5w wireless charging, op 3 verschillende laders getest. 1 van de action, 1 van merkloos, en een van Aukey, die alle 3 15 watt zouden moeten kunnen afleveren. Meerdere stroomblokken ook getest, van 15w tot 65w, zelfde resultaat.

Ben wel benieuwd naar een draadloze lader die vol gas kan opladen, het gaat nu echt als dikke stront door een trechter.
Met mijn Belkin, zie post hierboven, heb ik 12W gemeten via AccuBattery op mijn P10 Pro. Lijkt mij keurig.

De originele Google stand gen2 komt niet verder dan 5W.

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-10 14:16
Heeft er iemand toevallig ook een bug gehad waardoor de Photo app niet opent? Ik krijg steeds de melding om Photos toegang te geven tot Photo's en Video's terwijl de app dat al heeft. Geforceerd stoppen, cache wissen biedt geen uitkomst.

[ Voor 12% gewijzigd door layzzzz op 20-09-2025 17:07 ]

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:47
Is er ook een manier om snel te wisselen tussen aangepast opladen en opladen tot 80%? Ik kan daarvoor geen tegel vinden.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-11 21:47

Het hoort eigenlijk in het accessoires topic thuis, maar ik heb goede resultaten met deze:

https://www.gsmpunt.nl/op...-15m-kabel-two-pack-zwart

Op een Ansmann desktop laadstation met display dat totaal aantal Watt aangeeft komt mijn Pixel 10 Pro rond de 19W uit. 12W volgens bv. de "Ampere" app.

Dit is met een Ringke Fusion hoesje met magnetische ring om de P10P heen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 15:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ontvangst met KPN is in steden prima, maar nu al twee festivals waarbij ik alleen nog maar SMS kan doen en wel 4 of 5G ontvangst heb.. Heb een Pixel 10 Pro, iemand dezelfde ervaring?

https://powershellisfun.com

• Binnetie

Ik heb net als @maniac2003 een Belkin draadloze oplader: https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title is wat goedkoper, omdat je alleen je telefoon en geen oortjes mee kunt opladen.
Deze haalt ongeveer 12-13 watt. Hij begint bij 5 en dan in stapjes gaat hij naar 12-13 watt.

• Helsie
  • Niet online
Ik had gisteren een behoorlijke 'thuisdag' en ook een keer de telefoon niet op de (bureau)lader geplakt. Wat schetste mijn verbazing: héél weinig batterijverbruik. Echt zo weinig dat ik dat nog nooit eerder gezien heb. Voor de volledigheid: ik heb de P10PXL nu net geen 2 weken in gebruik. Is dit de system intelligence die zijn werk gaat doen? Of is er een update geweest die iets gefikst heeft?
--
Edit: vergeten te melden dat ik óók het achtergrondgebruik van Chrome verboden heb. Dat is misschien ook iets wat veel doet met 70 tabjes open...

[ Voor 16% gewijzigd door Helsie op 23-09-2025 09:23 . Reden: Toevoeging ]

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 09:37
Helsie schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:05:
Ik had gisteren een behoorlijke 'thuisdag' en ook een keer de telefoon niet op de (bureau)lader geplakt. Wat schetste mijn verbazing: héél weinig batterijverbruik. Echt zo weinig dat ik dat nog nooit eerder gezien heb. Voor de volledigheid: ik heb de P10PXL nu net geen 2 weken in gebruik. Is dit de system intelligence die zijn werk gaat doen? Of is er een update geweest die iets gefikst heeft?
Mijn ervaring met Pixels is dat het batterijverbruik na een paar weken inderdaad beter wordt door system intelligence.
CLB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:53:
Iemand hier een Wear OS-horloge gekoppeld aan zijn Pixel 10-toestel en ook problemen met Google Fit? De app registreert helemaal niks in combinatie met mijn OnePlus Watch 2. Al opnieuw geïnstalleerd, alle rechten nagelopen, maar nada niente...
Ook dit is inmiddels vanzelf opgelost, geen idee wat het precies was dus, maar prima!

Door prima aanschafprijs Pixel 9 Pro vorig jaar, huidige korting bij Vodafone, goede doorverkoop en die cashbackactie heb ik nu de 10 Pro en een paar tientjes in mn zak voor een drankje. Mooi ook nog een jaartje 2TB-opslag gratis.

Is het een wereld van verschil qua toestellen? Absoluut niet, maar die Moonstone-kleur ten opzichte van de Hazel is toch ook wel weer mooi. Gaan we volgend jaar weer 'wisselen'? Als het weer zo uitkomt qua prijs sowieso, we zijn niet voor niets Tweakers. Is het nodig? Vast en zeker niet, net als deze ronde :)

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 23-09-2025 10:57 ]

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:56
CLB schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:47:
[...]

Ook dit is inmiddels vanzelf opgelost, geen idee wat het precies was dus, maar prima!

Door prima aanschafprijs Pixel 9 Pro vorig jaar, huidige korting bij Vodafone, goede doorverkoop en die cashbackactie heb ik nu de 10 Pro en een paar tientjes in mn zak voor een drankje. Mooi ook nog een jaartje 2TB-opslag gratis.

Is het een wereld van verschil qua toestellen? Absoluut niet, maar die Moonstone-kleur ten opzichte van de Hazel is toch ook wel weer mooi. Gaan we volgend jaar weer 'wisselen'? Als het weer zo uitkomt qua prijs sowieso, we zijn niet voor niets Tweakers. Is het nodig? Vast en zeker niet, net als deze ronde :)
Maar hoe vaak zie je die Moonstone echt? Of zit jij in kamp caseless?
Rubik_31415 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:02:
Maar hoe vaak zie je die Moonstone echt? Of zit jij in kamp caseless?
Kamp transparant ;)

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:56
De gulden middenweg...

Welke, als ik vragen mag? Mijn ervaring met die van Spigen en Ringke is dat ze toch snel geel worden en die van Mous vind ik wel prijzig voor wat kunststof...
Weinig bijzonders voor nu, een Ringke Fusion Matte, zodat ik direct wat had liggen toen toestel binnen kwam.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires