Super ! 👍Silvin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:48:
Met de laatste Google Play Systeemupdate lijkt het probleem van het koppelen van de Watch Ultra en Watch 8 serie verholpen @NeWSJuNK .
Heb nu succesvol en moeiteloos kunnen koppelen. Kleiner meevaller
Ja en nee. Ik heb niet op tijd opgezegd (gratis moet je ook opzeggen anders loopt het automatisch door) en heb nu dus 1 maand betaald .CLB schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:46:
Jullie hebben zelf betaald, onder andere Golf en ik hebben nog een gratis abonnement lopen van de Pixel 9 Pro's.
/Edit:
Net in de 1 app even een keer van account gewisseld kreeg ik de aanbieding wel. Toen niet genomen want ik gebruik dat account eigenlijk nooit. Toen ik weer terug ging naar mijn account dat ik altijd gebruik kreeg ik weer de melding dat ik in aanmerking kwam voor de aktie. En nu werkte het wel gewoon en heb ik weer tot september 2026 het 2tb ai abo voor niks en krijg resterende terug (wat als hoogste dus 1 maand kan zijn die ik nu betaald heb omdat ik vergeten was om op te zeggen).
/f/image/AiHTB2zI8laUjxve0P8pwW0e.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-09-2025 11:01 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Top! Hier kan ik 't nog niet activeren op account wat ik wil en nu ook gebruik, misschien volgende week.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En hier nu ook gelukt en krijg mooi een refund van 0,00 euro omdat mn oude abo nog twee dagen geldig zou zijn...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb sinds 3 dagen de 10 pro in gebruik. Maar ik ben erg verbaasd over de batterij. Voor mijn gevoel is deze veel sneller leeg dan de 9 pro (die ik hiervoor had). Hebben meer mensen hier ook last van?
Ik kom van de pixel 7 en naar mijn gevoel komen de batterijen qua verbruik in tijd overeen.kippengaas schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:46:
Ik heb sinds 3 dagen de 10 pro in gebruik. Maar ik ben erg verbaasd over de batterij. Voor mijn gevoel is deze veel sneller leeg dan de 9 pro (die ik hiervoor had). Hebben meer mensen hier ook last van?
Mijn P10P gaat veeel langer mee dan mijn P7P en P5. Zo'n 6 uur SOT waar ik eerder meestal bleef stokken rond 3.Jmtpes schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:57:
[...]
Ik kom van de pixel 7 en naar mijn gevoel komen de batterijen qua verbruik in tijd overeen.
Ik had vandaag voor het eerst het geval dat ik hem elders moest laden. En mijn overpriced eigen lader dus niet mee... maar goed, anywho... ik twijfel nog over dat nieuwe apple dingetje zoals ik Hierrr ook vraag (op de verkeerde plek wellicht..) ... maar hoe dan ook, mijn lief heeft een OnePlus en bijbehorende 100W lader, maar dat was geen succes. Meteen melding dat het laden moeizaam zou gaan.
Ja, dus niet echt de geest van de Wet in de EU OnePlus. You had one job!
One charger to rule them all !!!!11

Ja, dus niet echt de geest van de Wet in de EU OnePlus. You had one job!

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Hmmm vreemd dat ie bij mij dan zo (relatief ) snel leeg gaat. Hopelijk wordt het de komende dagen beter.
Hoe ervaren jullie het gewicht in de hand van de Pixel 10 (Pro)?
Ik heb nu een Samsung S23 en die is ca. 40 gram lichter. Ik vind vanaf de dag dat ik 'm heb het scherm net te klein en wil voornamelijk om die reden eigenlijk overstappen, maar het verschil is best aanzienlijk.
Uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur en eventueel wennen, maar hoe ervaren jullie dit?
Ik heb nu een Samsung S23 en die is ca. 40 gram lichter. Ik vind vanaf de dag dat ik 'm heb het scherm net te klein en wil voornamelijk om die reden eigenlijk overstappen, maar het verschil is best aanzienlijk.
Uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur en eventueel wennen, maar hoe ervaren jullie dit?
Hebben jullie je pixel verzekerd? Kreeg bij Belsimpel een aanbieding voor 3 maanden gratis bij Tulip.
Ik maakte deel uit van het gezin (abonnement op naam van mijn vrouw) deelde samen 200GB. Wil nu voor een jaar de 2TB afsluiten, dus gezin uitgezet, Google One app cache en opslag gewist. Bij opnieuw starten van die app kwam de melding dat ik in aanmerking kwam voor het abonnement echter krijg ik deze niet afgesloten, zie ik iets over het hoofd ?
Ik maakte deel uit van het gezin (abonnement op naam van mijn vrouw) deelde samen 200GB. Wil nu voor een jaar de 2TB afsluiten, dus gezin uitgezet, Google One app cache en opslag gewist. Bij opnieuw starten van die app kwam de melding dat ik in aanmerking kwam voor het abonnement echter krijg ik deze niet afgesloten, zie ik iets over het hoofd ?
/f/image/hMHWpcCYnowU57VIG74qolQ0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Michiel193 op 14-09-2025 21:47 ]
Morgen weer het reset-trucje doen en nog eens proberen, kwam er hier ook 'opeens' doorheen.
De eerste 2dagen toen ik mn telefoon had, ging mn accu ook snel leeg.kippengaas schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:07:
Hmmm vreemd dat ie bij mij dan zo (relatief ) snel leeg gaat. Hopelijk wordt het de komende dagen beter.
Heb je veel programmas draaien op de achtergrond?
Ik speel geen spelletjes, alleen browsen, email en apps gebruik ik (IG, pepper, WA etc).
Mn telefoon vanochtend om 05.00 van de lader gehaald, schermtijd van 5h gehad en nu 22.56 nog 42% batterij over.
Hoeveel schermtijd heb je aan het einde van de dag (of op 50% batterij ofzo)?kippengaas schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:46:
Ik had hiervoor de P7 en die hielp me - voor mijn gebruik - prima de dag door. Na een dag met 3-4 uur schermtijd nog 10-20% batterij over. Als ik echt even op stap ging, moest hij tussentijds dus wel aan de lader.
De P10 (Pro) heeft aan het eind van de meeste dagen nog 40-50% over. En de schermtijd op een volle lading gaat richting 8-9 uur.
Met een beetje zuinig aan doen, kan ik er dus ook wel 2 dagen mee rondkomen.
Ik ben in ieder geval tevreden
Ik met de XL vind dat ik een lekkere portie gewicht in de handen heb. Nu heb ik ook vrij grote handen, dus dat past dan ook wel lekker. Ik vind het geen probleem dat hij wat zwaarder is, het heeft wel iets 'degelijks'... Laatst had ik van iemand een foldable die erg dun was in de handen, om fotootjes te maken - maar ik was echt bang dat ik hem zou breken, voelde heel fragiel en licht - die vibe heb ik dus niet bij mijn XL.daanNL schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:56:
Ik heb een Woonhuisverzekering met Electronica buitenshuis ook, van Univé - altijd al. Dus niet speciaal er voor afgesloten. Dekt alles zonder eigen risico behalve diefstal / verlies helaas. Maar ik ben in mijn hele leven nog nooit een telefoon 'kwijt' geraakt in permanente zin. Zelfs toen ik ooit een Samsung S3 met enig geweld van mij had afgeworpen - uit pure frustratie, bleek het dingetje later met een boogje precies in het gras verderop geland, zonder een krasje, en werd hij bij mij terug gebracht door een jochie dat ik dan maar overladen heb met snoep. Heel bijzonder.Michiel193 schreef op zondag 14 september 2025 @ 21:46:
Hebben jullie je pixel verzekerd? Kreeg bij Belsimpel een aanbieding voor 3 maanden gratis bij Tulip.

[ Voor 8% gewijzigd door Ulysses op 15-09-2025 05:31 ]
Kwam er vanmorgen gewoon doorheen inderdaad 👌🏻CLB schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:32:
Morgen weer het reset-trucje doen en nog eens proberen, kwam er hier ook 'opeens' doorheen.
GefeliciteerdMichiel193 schreef op maandag 15 september 2025 @ 07:26:
Kwam er vanmorgen gewoon doorheen inderdaad 👌🏻
Ik heb gisteren mijn 9 Pro voorzien van een factory-reset. Vandaag kan ik gewoon mijn One account verlengen met de 10 Pro aanbieding. Misschien was dat het.CLB schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:01:
Top! Hier kan ik 't nog niet activeren op account wat ik wil en nu ook gebruik, misschien volgende week.
Ik ben tot dusver best tevreden over de Pixel 10, het is echt een geweldig ding. De camera is subliem, magsafe is zeer prettige toevoeging. Vind wel de batterijduur "average" at best, maar ik heb nu met magsafe overal draadloze laders liggen 
enige wat me wel echt stoort is dat ze in android 16 landscape home screen een toggle hebben gemaakt ipv automatisch. Ik speel veel retro games op m'n backbone usb C en het homescreen draait nu dus niet meer auto naar landscape. Waarom dit is is echt een raadsel. Lijkt me zo makkelijk om dat automatisch te laten draaien, het kon in android 15 immers wel?
enige wat me wel echt stoort is dat ze in android 16 landscape home screen een toggle hebben gemaakt ipv automatisch. Ik speel veel retro games op m'n backbone usb C en het homescreen draait nu dus niet meer auto naar landscape. Waarom dit is is echt een raadsel. Lijkt me zo makkelijk om dat automatisch te laten draaien, het kon in android 15 immers wel?
Deze optie heb ik nog wel! Zowel in de instellingen als een quick toggle om auto rotate aan/uit te zetten.Fuku-San schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:23:
Als ik tijdens mijn tial de Google One abbo annueleer, kan ik dan nog gebruik maken tot einde looptijd, of wordt de trial per direct stop gezet? Ik heb geen interesse in een betaalde abonnement na de trial
Ik heb een klein beetje gespeeld met de 10 Pro, komende van een 7 Pro.
Vooral de 100x zoom vind ik indrukwekkend.
Het blauwe gebouw in het midden, daarin zoomde ik 100x op in. Ik zocht een punt om vast te leggen en dat is het balkon geworden in de foto eronder.

Het blauwe gebouw in het midden, daarin zoomde ik 100x op in. Ik zocht een punt om vast te leggen en dat is het balkon geworden in de foto eronder.

Volgens mij wel. Maar je krijgt een week voor het abonnement afloopt ook een herinnering, dan kan je ook opzeggen.buakaw schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:30:
Als ik tijdens mijn tial de Google One abbo annueleer, kan ik dan nog gebruik maken tot einde looptijd, of wordt de trial per direct stop gezet? Ik heb geen interesse in een betaalde abonnement na de trial
Auto rotate heb ik wel! Maar niet het homescreen auto roterend naar landscape, dat is helaas nu een toggle geworden in android 16.Baspower schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:29:
[...]
Deze optie heb ik nog wel! Zowel in de instellingen als een quick toggle om auto rotate aan/uit te zetten.
Helemaal mee eens, al hoor ik veel mensen erover klagen. Het klopt dat het niet altijd goed werkt, bijvoorbeeld bij inzoomen op mensen of wanneer de AI objecten verkeerd herkent, maar als het werkt is het echt magisch. Of ik de functie zelf vaak ga gebruiken betwijfel ik, het blijft vooral een toffe showcase om je nieuwe telefoon te laten zien.Binnetie schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:39:
Kon mijzelf niet leren wennen aan zo'n enkele Backcover - met het, in mijn perceptie, Open Glas naar voren. Het voelt gewoon 'onveilig'. Zowel in de zin dat ik vermoed dat vallende steentjes of noem maar wat geks daadwerkelijk ook door de glasprotector heen mogelijk meer schadelijk zijn dan wanneer je een Booklet hebt. En ook vanuit een privacy perspectief: Ik wil in de trein zo'n device demonstratief dicht kunnen 'slaan' om die langharige kwezel naast mij te laten merken dat het mij heus wel is opgevallen dat hij het veel te interessant vind wat ik op mijn scherm doe...
Tot slot is er nog het gemak: Je NS Businesscard kan mooi in zo'n booklet onderweg... En je kunt hem op zijn zij zetten dus. En zo voort.
Dus ja, nu heb ik een 60 euro kostende backcover (geschikt voor Pixelsnap , yeaj) en op dit moment is Deze Leren Booklet-hoes naar mij onderweg, komt morgen binnen verwacht ik. Mijn vertrouwde - absoluut niet patserige, eigenlijk vrij bescheiden telefoonhoesje met maximale functionaliteit.

Tot slot is er nog het gemak: Je NS Businesscard kan mooi in zo'n booklet onderweg... En je kunt hem op zijn zij zetten dus. En zo voort.
Dus ja, nu heb ik een 60 euro kostende backcover (geschikt voor Pixelsnap , yeaj) en op dit moment is Deze Leren Booklet-hoes naar mij onderweg, komt morgen binnen verwacht ik. Mijn vertrouwde - absoluut niet patserige, eigenlijk vrij bescheiden telefoonhoesje met maximale functionaliteit.
[Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] AccessoiresUlysses schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:55:
Kon mijzelf niet leren wennen aan zo'n enkele Backcover - met het, in mijn perceptie, Open Glas naar voren. Het voelt gewoon 'onveilig'. Zowel in de zin dat ik vermoed dat vallende steentjes of noem maar wat geks daadwerkelijk ook door de glasprotector heen mogelijk meer schadelijk zijn dan wanneer je een Booklet hebt. En ook vanuit een privacy perspectief: Ik wil in de trein zo'n device demonstratief dicht kunnen 'slaan' om die langharige kwezel naast mij te laten merken dat het mij heus wel is opgevallen dat hij het veel te interessant vind wat ik op mijn scherm doe...![]()
Ja ik wil hem best verplaatsen maar dat lukt niet en bovendien staat hij er nu eerder vaker dan minder op de 'foute plek'. Sowieso beschrijf ik mijn ervaring met het device in mijn optiek, en ik was dus niet op de hoogte met het assecoires topic - nu zo bekeken lijkt het nogal excessief ook mgoe, ik was hier mijn ervaringen aan het documenteren dus en zie later wel of ik het allemaal bijelkaar hark voor een review ook.
Toen ik las dat de Pixel 10 Pro 100x inzoomt, dacht ik: dat is niet gek.Binnetie schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar ik lees op internet dat de lens maar t/m 30x inzoomt. En bij meer inzoomen gokt Ai wat er op de foto staat.
Tenminste, zo lees ik het.
https://global.techradar....le-pixel-10-pro-review-nl
Zodra je een foto neemt met meer dan 30x zoom, zal de AI in de Google Pixel 10 Pro gokken wat er op de foto staat.
[ Voor 14% gewijzigd door Xfile op 15-09-2025 17:41 ]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Weet iemand hoe je de app switcher stacked kan krijgen en niet zo naast elkaar?
Ik vind persoonlijk Oxygen OS op een paar vlakken handiger dan dan PixelOS.
Ik vind persoonlijk Oxygen OS op een paar vlakken handiger dan dan PixelOS.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires