Ja dat gaat helaas nietNeWSJuNK schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:26:
Iemand al geprobeerd om een Samsung Galaxy watch 8 te koppelen aan de Pixel 10? Het horloge geeft een code maar die code verdwijnt op mijn pixel direct zodat ik niet kan bevestigen en koppelen.
Ik ben fervent gebruiker van de AI wallpaper optie, maar nadat ik ontwikkelaarsmodus had aangezet en de snelheid van de animaties etc. op 0,5 had gezet lukt het mij niet meer op een AI wallpaper in te stellen (andere wallpapers lukken wel). Achtergrond blijft zwart! Zojuist de Pixel Launcher app cache en opslag geleegd. Maar blijft zwart! Opnieuw wallpaper genereren werkt wel (die zie ik dan ook), maar als ik 'm dan wil instellen dan wordt ie zwart. Iemand een idee hoe dit in te fixen? De ontwikkelaarsoptie uitzetten helpt niet.
Niet weer zin om terug te gaan naar fabrieksinstellingen eigenlijk....
/f/image/xBXTLHgJsbHJTQYU9to7LP5j.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door ChromeFR op 02-09-2025 19:25 ]
Al geprobeerd animaties terug op 1.0 te zetten?ChromeFR schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:03:
Ik ben fervent gebruiker van de AI wallpaper optie, maar nadat ik ontwikkelaarsmodus had aangezet en de snelheid van de animaties etc. op 0,5 had gezet lukt het mij niet meer op een AI wallpaper in te stellen (andere wallpapers lukken wel). Achtergrond blijft zwart! Zojuist de Pixel Launcher app cache en opslag geleegd. Maar blijft zwart! Opnieuw wallpaper genereren werkt wel (die zie ik dan ook), maar als ik 'm dan wil instellen dan wordt ie zwart. Iemand een idee hoe dit in te fixen? De ontwikkelaarsoptie uitzetten helpt niet.
[Afbeelding]
Werkt hier wel, terwijl ik hetzelfde heb ingesteld...
Zowel op Pixel Launcher als bij Apex Pro, lastig lastig.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm zeer apart dan.CLB schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:01:
Werkt hier wel, terwijl ik hetzelfde heb ingesteld...
Is dat 0.5 snelheid instellen niet iets van vroegere tijden (KitKat tijd)? Ik wist niet dat mensen dat tegenwoordig nog steeds doen.
Doe ik nog steeds ja, elke telefoon weer heel getrouw.
Net zoals een privé DNS instellen om ads te blokkeren enzo.
Net zoals een privé DNS instellen om ads te blokkeren enzo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het is voor mij voor het eerste sinds... uh, heel lang tijd dat ik een telefoon tijdens launch hebt gekocht. Overgestapt van de Pixel 8 Pro naar de Pixel 10 Pro. Heb in het verleden zo ongeveer elke Nexus en Pixel wel gehad (en Samsung, en iPhone, maar dat is een ander verhaal).
Het valt me wel tegen hoe buggy het toestel is. Met name het draadloos laden en bluetooth geven problemen. Ook de vingerafdrukscanner is met een glazen screenprotector wel erg traag en je moet hard drukken. Dan heb ik toch liever de optische van voorheen. Je zou toch zeggen dat met zulke minimale verschillen sinds met de Pixel 9 serie det het wel mee zou moeten vallen maar helaas.
Verder wel echt een goed toestel hoor. Wordt minder warm dan voorgaande Pixels, batterijduur is (wat) beter, camera's zijn steady als altijd en dat scherm is heerlijk fel.
Het valt me wel tegen hoe buggy het toestel is. Met name het draadloos laden en bluetooth geven problemen. Ook de vingerafdrukscanner is met een glazen screenprotector wel erg traag en je moet hard drukken. Dan heb ik toch liever de optische van voorheen. Je zou toch zeggen dat met zulke minimale verschillen sinds met de Pixel 9 serie det het wel mee zou moeten vallen maar helaas.
Verder wel echt een goed toestel hoor. Wordt minder warm dan voorgaande Pixels, batterijduur is (wat) beter, camera's zijn steady als altijd en dat scherm is heerlijk fel.
De Pixel krijgt een code en verdwijnt dan direct weer. Vanmorgen 4 uur lang met de Samsung helpdesk alles uitgeprobeerd maar niks. Vanmiddag zelfde verhaal met Google. Nog geen oplossing terwijl de eerste dag probleemloos ging.Silvin schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 18:43:
[...]
Ja dat gaat helaas nietZelfde probleem hier met de Watch Ultra. Heb nu m'n oudere Watch 5 even gekoppeld en gaat prima. Zie ook: https://support.google.co...d=11775230064888238085-NC
Wel de instellingen aangepast? Hier geen problemenSilvin schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:30:
. Ook de vingerafdrukscanner is met een glazen screenprotector wel erg traag en je moet hard drukken. Dan heb ik toch liever de optische van voorheen. heerlijk fel.
Kom je ook van de 8 Pro? Ik snap wel wat hij bedoelt namelijk, ook al vind ik het wel meevallen.het_mannet schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:46:
[...]
Wel de instellingen aangepast? Hier geen problemen
Ik herken me totaal niet in die bugs. Vingerafdrukscanner is hier met glazen protector razendsnel, niks geen Bluetooth-problemen ook.Silvin schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:30:
Het is voor mij voor het eerste sinds... uh, heel lang tijd dat ik een telefoon tijdens launch hebt gekocht. Overgestapt van de Pixel 8 Pro naar de Pixel 10 Pro. Heb in het verleden zo ongeveer elke Nexus en Pixel wel gehad (en Samsung, en iPhone, maar dat is een ander verhaal).
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Nee, heb ook mijn vingerafdrukken ook opnieuw geregistreerd en hoef niet te drukken. Dus het zijn tips. Iedereen heeft zijn eigen ervaringoutlandos schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:48:
[...]
Kom je ook van de 8 Pro? Ik snap wel wat hij bedoelt namelijk, ook al vind ik het wel meevallen.
10 pro xl in de klauwen inmiddels, prachtig ding, ook zwaar en net iets te groot voor me zo op t eerste gezicht , maar ik geef het even de tijd om te wennen na m'n p9 pro. Het extra schermoppervlak is heerlijk op youtube (revanced 🥵)
Gek genoeg mis ik mijn media player controls wel op m'n lock screen in android 16? Of heb ik een setting gemist? [Edit: na een restart zijn ze er ineens weer 🤔]
Gek genoeg mis ik mijn media player controls wel op m'n lock screen in android 16? Of heb ik een setting gemist? [Edit: na een restart zijn ze er ineens weer 🤔]
[ Voor 6% gewijzigd door Fuku-San op 02-09-2025 21:16 ]
Je hoeft je niet per se te herkennen in de bugs maar ze zijn vrij algemeen. Ook in dit topic zijn er genoeg mensen bij wie de QI laders slecht werken. Mijn Ikea lader werkt voor geen meter, een of andere el cheapo lader van ome Ali werkt prima. Auto QI lader werkt ook perfect.
De bluetooth bug lijkt in de registratie van de handshake te zitten met specifiek horloges (Samsung Watch 8 en Ultra serie) en met sommige auto's. Al heb ik van dat laatste geen last.
En qua screenprotector; ja ik heb de instelling voor screenprotectors aan staan bij de scanner én heb m'n vingers geregistreerd met de screenprotector geïnstalleerd. Het is geen groot probleem ofzo, meer first world problem dan dit wordt het niet, maar het valt me wel op. M'n vinger er zachtjes opleggen werkt niet. Nu werkt de face unlock 90% van de tijd dus dan valt het niet op.
Als je er geen last van hebt, alleen maar dikke prima natuurlijk. Het liefst heb ik dat het toestel voor iedereen perfect is
Behoudens de bluetooth connectie zijn het maar kleine dingetjes.
De bluetooth bug lijkt in de registratie van de handshake te zitten met specifiek horloges (Samsung Watch 8 en Ultra serie) en met sommige auto's. Al heb ik van dat laatste geen last.
En qua screenprotector; ja ik heb de instelling voor screenprotectors aan staan bij de scanner én heb m'n vingers geregistreerd met de screenprotector geïnstalleerd. Het is geen groot probleem ofzo, meer first world problem dan dit wordt het niet, maar het valt me wel op. M'n vinger er zachtjes opleggen werkt niet. Nu werkt de face unlock 90% van de tijd dus dan valt het niet op.
Als je er geen last van hebt, alleen maar dikke prima natuurlijk. Het liefst heb ik dat het toestel voor iedereen perfect is
Ja klopt. Het overzetten van de P8P naar de P10P ging gewoon goed. Daarna begon het me op te vallen dat m'n Watch Ultra extreem snel leeg ging. Bleek dat die constant over 4G verbinding probeerde te maken met de P10P. En ondanks dat dit wel soort van lukte gaf de wearable app aan dat er geen verbinding was. Had er toen nog niets van geleden dus ik probeerde opnieuw te koppelen en dus ja, sindsdien werkt het helemaal niet meer.NeWSJuNK schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 20:41:
[...]
De Pixel krijgt een code en verdwijnt dan direct weer. Vanmorgen 4 uur lang met de Samsung helpdesk alles uitgeprobeerd maar niks. Vanmiddag zelfde verhaal met Google. Nog geen oplossing terwijl de eerste dag probleemloos ging.
[ Voor 27% gewijzigd door Silvin op 02-09-2025 21:20 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Silvin op 02-09-2025 21:22 ]
Dat verklaart het dus. Gisteravond de watch helemaal opgeladen en vanmorgen down.Silvin schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:11:
Je hoeft je niet per se te herkennen in de bugs maar ze zijn vrij algemeen. Ook in dit topic zijn er genoeg mensen bij wie de QI laders slecht werken. Mijn Ikea lader werkt voor geen meter, een of andere el cheapo lader van ome Ali werkt prima. Auto QI lader werkt ook perfect.
Als je er geen last van hebt, alleen maar dikke prima natuurlijk. Het liefst heb ik dat het toestel voor iedereen perfect isBehoudens de bluetooth connectie zijn het maar kleine dingetjes.
[...]
Ja klopt. Het overzetten van de P8P naar de P10P ging gewoon goed. Daarna begon het me op te vallen dat m'n Watch Ultra extreem snel leeg ging. Bleek dat die constant over 4G verbinding probeerde te maken met de P10P. En ondanks dat dit wel soort van lukte gaf de wearable app aan dat er geen verbinding was. Had er toen nog niets van geleden dus ik probeerde opnieuw te koppelen en dus ja, sindsdien werkt het helemaal niet meer.
QI2 certified laders kopen en je bent van het probleem af.Silvin schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:11:
Ja dat is dus de grap, ik héb een QI2 certified lader gekocht maar helaas... de P10P laadt nog steeds niet goed op met QI1 laderspelt schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:23:
[...]
QI2 certified laders kopen en je bent van het probleem af.
Maar serieus, det is natuurlijk geen oplossing. QI1 support is gewoon onderdeel van de QI2 standaard. Dat de Pixel 10 serie problemen heeft met QI1 is gewoon niet ok. Het lijkt me altijd goed om kritisch te blijven en niet gelijk op de rug te draaien als een miljardenbedrijf een foutje maakt en dan zelf maar geld uit te gaan geven om het probleem te omzeilen.
Tja. De vraag is hoe goed de implementatie is van jouw QI1 laders. Als je de reviews leest van dat IKEA ding zijn er meer telefoons die hetzelfde probleem hebben.Silvin schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:45:
[...]
Ja dat is dus de grap, ik héb een QI2 certified lader gekocht maar helaas... de P10P laadt nog steeds niet goed op met QI1 laders![]()
Maar serieus, det is natuurlijk geen oplossing. QI1 support is gewoon onderdeel van de QI2 standaard. Dat de Pixel 10 serie problemen heeft met QI1 is gewoon niet ok. Het lijkt me altijd goed om kritisch te blijven en niet gelijk op de rug te draaien als een miljardenbedrijf een foutje maakt en dan zelf maar geld uit te gaan geven om het probleem te omzeilen.
Draadloze oplader, LIVBOJ, wit - IKEA https://share.google/OX8WJzvgj7Ubm9v4B
[ Voor 4% gewijzigd door pelt op 03-09-2025 08:01 ]
Ik heb in het verleden 6 verschillende telefoons (Honor, Pixel, Xiaomi, Samsung) op mijn huidige QI lader gelegd (geen Ikea, ooit eentje gekregen op een conferentie): Alleen de Pixel 10 Pro XL laad niet op. Dus het kan aan de implementatie liggen maar het is wel frapant dat alleen deze een probleem geeft.pelt schreef op woensdag 3 september 2025 @ 08:01:
[...]
Tja. De vraag is hoe goed de implementatie is van jouw QI1 laders. Als je de reviews leest van dat IKEA ding zijn er meer telefoons die hetzelfde probleem hebben.
Draadloze oplader, LIVBOJ, wit - IKEA https://share.google/OX8WJzvgj7Ubm9v4B
Werkt de screensaver bij opladen wel ? Ik krijg het niet werkend of zie ik iets over het hoofd .
In mijn geval werkt de screensaver wel (even) aangezien de telefoon telkens een seconde op 30 gaat laden, 10 seconden stopt en dan weer 30 seconden gaat laden (en dit na keer of tien helemaal opgeeft). In die prachtige 30 seconden werkt de screensaver iig welNeWSJuNK schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:40:
Werkt de screensaver bij opladen wel ? Ik krijg het niet werkend of zie ik iets over het hoofd .
Er zit een optie in dat de screensaver alleen werkt als de telefoon rechtop staat en draadloos geladen wordt. Al naar die instellingen gekeken?
Ik heb tóch m'n XL omgeruild. Na een paar dagen er mee klooien verliest het grote scherm het toch van het handzame formaat van de gewone P10 pro. Wel jammer, ik vind het scherm van de 10 pro XL echt een genot om naar te kijken, maar ik merk dat ik nét niet makkelijk bij de brightness slider kan komen, ik een beetje loop te ploeteren met sommige handelingen, en de telefoon toch iets te zwaar is.Fuku-San schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:16:
[...]
Haha nou, ik ben gister nèt voor sluit nog even naar de mediamarkt gereden en heb mijn 9 pro even naast een xl gelegd. En toen was ik eigenlijk toch een beetje blown away door hoe fijn het extra schermoppervlak was en hoe weinig het eigenlijk scheelt in breedte.
Je voelt m al aankomen, pre order gecanceled en een 256gb porcelain XL gekocht 😂
Ik had me al voorbereid op 2 jaar XL, dus heb nog een stuk of 4 Pixel 10XL screenprotectors liggen hier, DM me even, die mag iemand wel gratis van me hebben. Afhalen in 050 of ik kan ze opsturen
Excuses , ik had er even bij moeten vertellen bekabeld opladen.Silvin schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:42:
[...]
In mijn geval werkt de screensaver wel (even) aangezien de telefoon telkens een seconde op 30 gaat laden, 10 seconden stopt en dan weer 30 seconden gaat laden (en dit na keer of tien helemaal opgeeft). In die prachtige 30 seconden werkt de screensaver iig wel
Er zit een optie in dat de screensaver alleen werkt als de telefoon rechtop staat en draadloos geladen wordt. Al naar die instellingen gekeken?
Vandaag schijnt de Material 3 Expresive update uit te rollen. Ik ben benieuwd!
Dat draait al op de Pixel 10's...
Ik moest wel eerst nog een update voltooien, maar inderdaad, draait al sinds eerste dag dat ik hem binnen had.CLB schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:28:
Dat draait al op de Pixel 10's...
Ik vond de klok screensaver bij nacht op de Pixel 7Pro erg fijn, die was enorm gedimd (zodanig dat ik soms moeite moest doen om het af te lezen) en had redelijk kleine cijfers.
Sinds de update naar QPR2 is de klok groter en feller, en dat zie ik nu op de Pixel 10Pro ook, ik had eigenlijk gehoopt dat ik nu met de Pixel 10Pro nog even de oude klok screensaver zou hebben. Iemand een idee hoe ik die minder fel zou kunnen krijgen gedurende de nacht?
Sinds de update naar QPR2 is de klok groter en feller, en dat zie ik nu op de Pixel 10Pro ook, ik had eigenlijk gehoopt dat ik nu met de Pixel 10Pro nog even de oude klok screensaver zou hebben. Iemand een idee hoe ik die minder fel zou kunnen krijgen gedurende de nacht?
Externe app misschien? Ik gebruik 'Night Screen' regelmatig...
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 03-09-2025 11:12 ]
Ik kan de inhoud van YouTube-video's niet controleren, dus ik kan niet zeggen of het woord "rammelaar" in deze video voorkomt.outlandos schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 10:47:
[...]
Je moet voor de gein eens de URL opzoeken van de tweakers review op youtube van de Pixel 10. Die link dan in Gemini gooien en dan vragen of het woord ''rammelaar'' voorkomt in deze video en zo ja wanneer dan precies. Enjoy
Wat gek, hier kreeg een heel ander antwoord, namelijk dat het woord rammelaar inderdaad voorkomt, en wel op miniuut 11, sec x (uit mn hoofd).Steakfriet schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:19:
[...]
Ik kan de inhoud van YouTube-video's niet controleren, dus ik kan niet zeggen of het woord "rammelaar" in deze video voorkomt.
Als er een matte bij zit heb ik wel interesse 👌🏻Fuku-San schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:47:
[...]
Ik heb tóch m'n XL omgeruild. Na een paar dagen er mee klooien verliest het grote scherm het toch van het handzame formaat van de gewone P10 pro. Wel jammer, ik vind het scherm van de 10 pro XL echt een genot om naar te kijken, maar ik merk dat ik nét niet makkelijk bij de brightness slider kan komen, ik een beetje loop te ploeteren met sommige handelingen, en de telefoon toch iets te zwaar is.
Ik had me al voorbereid op 2 jaar XL, dus heb nog een stuk of 4 Pixel 10XL screenprotectors liggen hier, DM me even, die mag iemand wel gratis van me hebben. Afhalen in 050 of ik kan ze opsturen
Helaas, gewoon "glossy"!Cenahej schreef op woensdag 3 september 2025 @ 12:10:
[...]
Als er een matte bij zit heb ik wel interesse 👌🏻
Trouwens, wat me opvalt bij Android 16 op de pixel; De themed icons optie is bij mij weg. En ik had ook ergens wel verwacht dat we Icon Shapes konden aanpassen, dat kon in 1 van de 16 betas wel..
Verder ziet het er allemaal wel lekkerder uit met Material Expressive 3.
[ Voor 39% gewijzigd door Fuku-San op 03-09-2025 15:18 ]
Ik heb net mijn nieuwe Pixel 10 Pro XL 512Gb Obsidian binnenweebl schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:54:
Ik zit een beetje in dubio en hoop dat hier iemand is die me kan overtuigen om voor de Pixel 10 Pro XL te gaan.
Ik twijfel tussen de Galaxy S25 Ultra en de Pixel 10 Pro XL. Ik ben een redelijk standaard gebruiker, dus geen zware games, hoge eisen aan camera, etc. Enige wat ik belangrijk vind is dat m'n telefoon snel werkt met alle apps en dat de batterij (in ieder geval een groot deel van) een dag meegaat.
Zowel snelheid als batterij zijn zaken waar ik me nu aan begin te ergeren met m'n Galaxy S22+. Telefoon voelt op sommige momenten gewoon traag (vooral de camera en wat andere zwaardere apps), dit wijt ik aan de laatste OneUI7 update i.c.m. de Exynos2200 chip. Is denk ik niets meer van te verwachten voor in de toekomst. Batterij is altijd een dingetje geweest met dit toestel, maar gezien de leeftijd begint dit nu nog meer te spelen.
Ik neig er naar om de Pixel 10 Pro XL 512Gb te kopen via KPN. Krijg daar nu ruim 400 euro inruil op mijn S22+. Aan de andere kant krijg je bij Samsung op dit moment een Galaxy Watch 7 bij aanschaf van een S25, wat meteen een leuke opvolger is voor mijn Watch 4...
Is er wat jullie betreft een reden om echt voor de S25 Ultra te gaan t.o.v. een Pixel 10 Pro? Ik kan v.w.b. mijn usecase niet zo snel wat bedenken, maar wellicht zie ik iets over het hoofd...
Screenprotector/hoesje eromheen en hij is nu alle apps, foto's en video's aan het overzetten. Tot nu toe onder de indruk hoe soepel de installatie loopt. Echt een hele verbetering van hoe het overzetten van mijn S10 naar mijn S22+ destijds ging.
Eindelijk mijn hoesje e.d. binnen van AliExpress, kan nu eindelijk de laatste dingen overzetten.
Zoals al de afgelopen 5 jaar, gebruik ik Squarehome, als een enorme fan van Metro UI sinds het eerste uur, en Windows Phone gebruikt te hebben totdat ik wel over moest, is deze launcher toch nog een manier om het in leven te houden. Werkt tevens ook erg fijn, heel veel opties om dingen aan te passen, waaronder formaten van widgets, de schaal enz. Voor de mensen die dit design wel kan waarderen, kan ik hem zeker adviseren. Ook deze gratis versie is erg goed in gebruik, beter gezegd, ik heb de betaalde versie pas sinds kort, en niet omdat ik opties miste, maar omdat ik het wel al lang tijd vond om de developer te steunen.
Het hoesje is een simpel dus van AliExpress, ik wilde geel, (en ja, ik had vroeger ook de gele Lumia 920). Veel keuze was er niet, en ook niets met een ring voor de magneten, echter zat bij deze ring ook een plakring die je op een hoesje kan doen. Ik heb die plakring vervolgens op de ring gedaan, heel wat kleine drupjes seconde lijm er op gedaan, en toen vastgeplakt, ik vertrouw dat tape op die plakring nou niet bepaald. Zit nu muurvast.
Voor de liefhebbers:
De ring https://a.aliexpress.com/_EGR5eJG
Het hoesje https://a.aliexpress.com/_EHw0lzk
De ring is trouwens erg stevig, en beide uiteinden zijn magnetisch.
https://play.google.com/s...ils?id=com.ss.squarehome2
Zoals al de afgelopen 5 jaar, gebruik ik Squarehome, als een enorme fan van Metro UI sinds het eerste uur, en Windows Phone gebruikt te hebben totdat ik wel over moest, is deze launcher toch nog een manier om het in leven te houden. Werkt tevens ook erg fijn, heel veel opties om dingen aan te passen, waaronder formaten van widgets, de schaal enz. Voor de mensen die dit design wel kan waarderen, kan ik hem zeker adviseren. Ook deze gratis versie is erg goed in gebruik, beter gezegd, ik heb de betaalde versie pas sinds kort, en niet omdat ik opties miste, maar omdat ik het wel al lang tijd vond om de developer te steunen.
Het hoesje is een simpel dus van AliExpress, ik wilde geel, (en ja, ik had vroeger ook de gele Lumia 920). Veel keuze was er niet, en ook niets met een ring voor de magneten, echter zat bij deze ring ook een plakring die je op een hoesje kan doen. Ik heb die plakring vervolgens op de ring gedaan, heel wat kleine drupjes seconde lijm er op gedaan, en toen vastgeplakt, ik vertrouw dat tape op die plakring nou niet bepaald. Zit nu muurvast.
Voor de liefhebbers:
![]() | ![]() | ![]() |
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Damn, say hello to Windows, heel tof
Mooie tribute! Heb je ook een gele skin overwogen (voorbeeld: https://www.xtremeskins.c...ns?variant=55608813420924 ) eventueel in combinatie met een doorzichtig hoesje?Benjamin- schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:07:
Eindelijk mijn hoesje e.d. binnen van AliExpress, kan nu eindelijk de laatste dingen overzetten.
Voor de liefhebbers:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Nee, niet overwogen. Kan een interessante keuze zijn, als is je 'hoesje' dan wel minder fel. Wat zeker voor een hoop mensen een plus kan zijn.RepareerDroid schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:27:
[...]
Mooie tribute! Heb je ook een gele skin overwogen (voorbeeld: https://www.xtremeskins.c...ns?variant=55608813420924 ) eventueel in combinatie met een doorzichtig hoesje?
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Hoe gaaf is dat! Zelf ook erg fan geweest van de Lumia seriesBenjamin- schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:07:
Voor de liefhebbers:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Tof gedaan man!
Ik kom zelf van een Xiaomi 14 Ultra. Deze vond ik zelf te groot met teveel gewicht aan de bovenkant, waardoor die erg onprettig vasthield. Camera is uitstekend en heeft een snapdragon 8 gen 3, erg snel dus. Ik moet zeggen dat ik geen wezenlijk verschil merk qua snelheid, en de camera is zeer vergelijkbaar, ik zou moeten gaan turven om te bepalen welke net iets beter is.
Uiteraard is die snapdragon sneller, maar tenzij je gaat gamen zal je dat niet gaan merken denk ik zo.
Formaat is wel veel prettiger, ook voelt de software net wat lekkerder.
Ik weet niet of ik voor pixel zou gaan als ik voor het formaat van de XL zou gaan, maar voor de reguliere pro is dit denk ik wel de mooiste telefoon in het Android segment, dat is als camera kwaliteit belangrijk voor je is.
Uiteraard is die snapdragon sneller, maar tenzij je gaat gamen zal je dat niet gaan merken denk ik zo.
Formaat is wel veel prettiger, ook voelt de software net wat lekkerder.
Ik weet niet of ik voor pixel zou gaan als ik voor het formaat van de XL zou gaan, maar voor de reguliere pro is dit denk ik wel de mooiste telefoon in het Android segment, dat is als camera kwaliteit belangrijk voor je is.
De Google Pixel update voor september 2025 uitrol is gestart. Op dit moment wordt m'n Pixel 10 Pro XL via OTA geupdated. Deze update is 73,09 MB groot.
Zie ook:
https://support.google.co...id=8316482496052023230-EU
Zie ook:
Ben je net gewend geraakt dat Samsung in UI7 een volume slide in pulldown menu heeft. Maar bij Pixel moet je twee keer naar beneden sliden en dan zie je alleen licht, maar geen volume. Of kan ik dat nog aanpassen?
Had even de hoop dat de update het koppel probleem met mijn Galaxy watch 8 classic op zou lossen maar lijkt er niet op

Kan gewoon, hoor. Het is mij ook gelukt. Stuur me even een DM, dan help ik je op weg. Anders wordt het een lang gesprek in dit topic.NeWSJuNK schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:32:
Had even de hoop dat de update het koppel probleem met mijn Galaxy watch 8 classic op zou lossen maar lijkt er niet op
En erg kleine update dus, ook hier binnen. Hopelijk vooral dat de batterij het zuiniger wordt. Dat vind ik tot nu tegenvallen op de 10 pro xl. Haal de de dag nog net, bij matig gebruikt.Makie schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:57:
De Google Pixel update voor september 2025 uitrol is gestart. Op dit moment wordt m'n Pixel 10 Pro XL via OTA geupdated. Deze update is 73,09 MB groot.
Zie ook:
Ik haal met mijn reguliere 10 pro eigenlijk vrij makkelijk de dag, ik ben aardig content met de batterij.Merlijn_merlin schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:05:
[...]
En erg kleine update dus, ook hier binnen. Hopelijk vooral dat de batterij het zuiniger wordt. Dat vind ik tot nu tegenvallen op de 10 pro xl. Haal de de dag nog net, bij matig gebruikt.
De accu moet zich ook nog wat 'settelen' natuurlijk... Hoelang heb je het toestel al in gebruik?
Hier ook geen enkel probleem met de accu. Ben zelfs impressed. Pro XL hier.
Iemand hier een Wear OS-horloge gekoppeld aan zijn Pixel 10-toestel en ook problemen met Google Fit? De app registreert helemaal niks in combinatie met mijn OnePlus Watch 2. Al opnieuw geïnstalleerd, alle rechten nagelopen, maar nada niente...
Vier dagen, Het lijkt iets beter te worden, vannacht maar 5% verlies. De dag haal ik wel, maar ik ben verwend met de samsung A53 waarmee ik twee dagen makkelijk haalde!CLB schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:18:
De accu moet zich ook nog wat 'settelen' natuurlijk... Hoelang heb je het toestel al in gebruik?
Vanmorgen met telefoongesprek op de speaker wilde ik het gesprek beëindigen maar kon met geen mogelijkheid meer in de telefoon komen. De lijn blijf gewoon open. Moest de telefoon opnieuw opstarten. Ik ben verre van positief over deze Pixel 10 pro. Het zit vol bugs. Nog meer van dit soort dingen en hij gaat terug .
Had laatst iets vergelijkbaars toen ik een foto wilde maken. Telefoon zat vast in het lock screen, maar foto's maken werkte wel gewoon (ik had die audio feedback aan staan, dus mijn telefoon vertelde me hoe ik hem moest houden, en maakte uiteindelijk vanzelf de foto).NeWSJuNK schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:26:
Vanmorgen met telefoongesprek op de speaker wilde ik het gesprek beëindigen maar kon met geen mogelijkheid meer in de telefoon komen. De lijn blijf gewoon open. Moest de telefoon opnieuw opstarten. Ik ben verre van positief over deze Pixel 10 pro. Het zit vol bugs. Nog meer van dit soort dingen en hij gaat terug .
Sinds de P10Pro geeft het Google Keyboard suggesties voor een reply in bijvoorbeeld Signal en Whatsapp. Zien jullie die ook? En zo ja, is het ook een vreemde mix van Duits en Nederlands.
Voorbeeldje wat ik net had was Zal ik doen, danke, maar het viel me eerder ook al op dat er Duitse woorden gebruikt worden.
Voorbeeldje wat ik net had was Zal ik doen, danke, maar het viel me eerder ook al op dat er Duitse woorden gebruikt worden.
Ik ben ontzettend blij met mijn Pixel 10 Pro (ik kom van een Xiaomi 15). De gebruikerservaring is echt een stuk fijner! Wat me echter tegenvalt, is dat draadloos laden in mijn auto (Tesla Model 3) eigenlijk niet werkt. Heel soms begint hij wel te laden, maar na een paar seconden stopt het alweer. Hopelijk kan dit met software-updates worden opgelost, al vrees ik dat dat niet het geval zal zijn.
Ja hier ook met een model Y, draadloos laden werkt eigenlijk niet. De Pixel 8 pro en Xiaomi 12 laden goed. Lijkt er toch op dat de implementatie van draadloos laden niet helemaal top is bij de Pixel 10 Pro (XL).ChromeFR schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:40:
Ik ben ontzettend blij met mijn Pixel 10 Pro (ik kom van een Xiaomi 15). De gebruikerservaring is echt een stuk fijner! Wat me echter tegenvalt, is dat draadloos laden in mijn auto (Tesla Model 3) eigenlijk niet werkt. Heel soms begint hij wel te laden, maar na een paar seconden stopt het alweer. Hopelijk kan dit met software-updates worden opgelost, al vrees ik dat dat niet het geval zal zijn.
Ik heb dit op mijn S25U ook. Soms Duits, soms Frans, maar totaal geen Nederlands.TheFes schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:39:
Sinds de P10Pro geeft het Google Keyboard suggesties voor een reply in bijvoorbeeld Signal en Whatsapp. Zien jullie die ook? En zo ja, is het ook een vreemde mix van Duits en Nederlands.
Wacht even, honderden mensen hebben dit probleem, Samsung en Google onderkennen het en hebben nog geen oplossing, jij hebt een oplossing maar gaat dat hier niet melden. Kan je anders een samenvatting hier posten? En eventueel op https://support.google.co...d=11775230064888238085-NC en https://us.community.sams...tely/td-p/3342938/page/10Dennisweb schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:59:
[...]
Kan gewoon, hoor. Het is mij ook gelukt. Stuur me even een DM, dan help ik je op weg. Anders wordt het een lang gesprek in dit topic.
Daar zou je een hoop mensen blij mee maken.
Ja het is echt heel vervelend, dit zegt Google erover:Mother_lepard schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:11:
[...]
Ja hier ook met een model Y, draadloos laden werkt eigenlijk niet. De Pixel 8 pro en Xiaomi 12 laden goed. Lijkt er toch op dat de implementatie van draadloos laden niet helemaal top is bij de Pixel 10 Pro (XL).
:strip_exif()/f/image/VdqFJSedhUOVaTjbbViqcLXK.jpg?f=fotoalbum_large)
Zorg ervoor dat je de Watch 8 Classic ‘vergeet’ onder de Bluetooth-instellingen op je Pixel.Silvin schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:02:
[...]
Wacht even, honderden mensen hebben dit probleem, Samsung en Google onderkennen het en hebben nog geen oplossing, jij hebt een oplossing maar gaat dat hier niet melden. Kan je anders een samenvatting hier posten? En eventueel op https://support.google.co...d=11775230064888238085-NC en https://us.community.sams...tely/td-p/3342938/page/10
Daar zou je een hoop mensen blij mee maken.
Start je Watch 8 Classic opnieuw op.
Installeer deze APK’s op je Pixel:
https://www.apkmirror.com...-2-2-11-25070451-release/
https://www.apkmirror.com...ear-os-3-1-00-11-release/
Koppel dan je Watch 8 Classic opnieuw. Je ziet de optie om de code goed te keuren op de Watch. Klik op OK. Klik daarna pas op OK op je Pixel.
Je Watch vraagt je om in te loggen op je Samsung account. Sla dit eerst over. Dan vraagt de Watch om in te loggen op je Google account. Sla dit eerst over, totdat je Watch succesvol is geïnstalleerd.
Open daarna de Watch Manager op je Pixel. Zie je de Watch succesvol gekoppeld, dan kun je nu alsnog je Samsung en Google account toevoegen.
Mocht de app dan afsluiten (crash), clear dan de cache van Gaaxy Watch Manager en probeer het opnieuw. De reden waarom het koppelen in eerste instantie mislukt, is omdat Samsung Account crasht als je met Google inlogt. Heb ik zelf ook ervaren. Door die stappen eerst over te staan en later alsnog te doen, lukte het wel. Maar dan heb je wel de APK’s van juni nodig.
Overigens heb ik een Pixel 9 Pro XL met Android 16 QPR 1 beta 3. Inmiddels succesvol bijgewerkt naar QPR 2 beta 1. Werkt prima.
Edit: Probleem lijkt mij niet de Pixel 10 Pro, maar de software die er standaard op staat: Android 16 QPR 1. Samsung Account crasht bij het koppelen met Google. Vandaar dat veel mensen met de Pixel 10 dat probleem hebben. Met de hierboven genoemde APK’s werkte het bij mij wel, maar alleen als je eerst niet inlogt met Samsung en Google, tot je Watch succesvol geïnstalleerd is en je de Watchface ziet.
https://www.reddit.com/r/android_beta/s/kNbsuUXOWw
[ Voor 9% gewijzigd door Dennisweb op 04-09-2025 16:06 ]
Zijn er meer mensen die merken dat het geluid bij normaal bellen (dus gewoon aan je oor) bij de P10 Pro niet 'uit het midden' lijkt te komen?
Voor mijn gevoel moet ik de telefoon heel raar voor mijn oor houden om de andere persoon goed te horen.
Voor mijn gevoel moet ik de telefoon heel raar voor mijn oor houden om de andere persoon goed te horen.
Werkt "adaptive timeout" bij jullie? De setting om het scherm automatisch uit te laten gaan als je je telefoon niet meer gebruikt. Screen attention, dat je camera gebruikt, lijkt wel te werken bij mij.
Ja mooi verhaal, maar als 5 totaal verschillende telefoons wel gewoon laden, geen probleem geven op verschillende draadloze pads...en de 10 pro XL maar op 1 pad werkt die ik in bezit heb, dan lijkt de "fout" toch aan de kant van de Pixel te zitten. Internet staat vol met verhalen van mensen waarbij een Pixel 10 pro zelfs met een originele Pixel stand niet oplaad.ChromeFR schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:44:
[...]
Ja het is echt heel vervelend, dit zegt Google erover:
[Afbeelding]
Update: na installatie van de update, lijkt de telefoon wel op te laden op beide draadloze laadplekken in de auto.
[ Voor 15% gewijzigd door Mother_lepard op 04-09-2025 17:27 ]
Vandaag alles overgezet, maar Maps heeft als standaard taal Engels. Terwijl het wel gewoon ingesteld staat op de systeem-taal
Doe ik iets verkeerd?
Doe ik iets verkeerd?
Maps heeft een aparte taalkeuze onder de instellingen, bij mij staat hij juist op Nederlands waar de systeemtaal Engels isgreatgonzo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:03:
Vandaag alles overgezet, maar Maps heeft als standaard taal Engels. Terwijl het wel gewoon ingesteld staat op de systeem-taal
Doe ik iets verkeerd?
Wauw, dat is goede vondst. Ik ga dit zeker proberen. Als het lukt laat ik het hier weten.
Toevallig gister voor het eerst een gesprek gehad en toen had ik dit idee ook. Ik was echt aan het zoeken naar hoe ik hem moest houden. Inmiddels de september update gedraaid en daar nog niet mee gebeld...Tralapo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:47:
Zijn er meer mensen die merken dat het geluid bij normaal bellen (dus gewoon aan je oor) bij de P10 Pro niet 'uit het midden' lijkt te komen?
Doet allemaal niets.. systeem taal kiezen, NL kiezenTheFes schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:09:
[...]
Maps heeft een aparte taalkeuze onder de instellingen, bij mij staat hij juist op Nederlands waar de systeemtaal Engels is
Als Samsung Account crasht, clear dan ook die cache even.Silvin schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:53:
[...]
Wauw, dat is goede vondst. Ik ga dit zeker proberen. Als het lukt laat ik het hier weten.
Hier hetzelfde. Met mijn Model 3 2024 wordt de telefoon eigenlijk alleen maar warm, daadwerkelijk laden doet hij nauwelijks. Pixel 10 pro XL.ChromeFR schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:40:
Voorheen las ik geregeld dat dit met moderne Iphones ook niet goed werkt. Mogelijk heeft het iets met de magneten van de Qi2 spoel te maken?
Verder hartstikke tevreden over de telefoon, uitstekende upgrade voor een Pixel 7 pro. Al blijf ik het rondere en plattere ontwerp van de 7 pro eigenlijk fijner vinden, maar helaas zijn rechte zijkanten de laatste trend
De iPhone 16 Pro van mijn vriendin doet het altijd probleemloos aan de draadloze lader van de Tesla. Ligt volgens mij echt aan de Pixel... Wel een minpunt hoor.
Heeft iemand de Google AI pro met cloudopslag al geclaimd? Ik was benieuwd of het mogelijk is om het niet zelf te gebruiken maar aan iemand anders te geven of eventueel te verkopen?
Ik kan maar voor een maand claimen, dat lijkt me de moeite niet echt..buakaw schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:26:
Heeft iemand de Google AI pro met cloudopslag al geclaimd? Ik was benieuwd of het mogelijk is om het niet zelf te gebruiken maar aan iemand anders te geven of eventueel te verkopen?
Helaas, dit werkt ook niet omdat het al mis gaat met de bluetooth handshake met de P10P. Dus we komen niet eens in de buurt van de andere stappen.Dennisweb schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:11:
[...]
Als Samsung Account crasht, clear dan ook die cache even.
Bik Belsimpel zou je een jaarabonnement moeten krijgen. Welk model heb je en waar heb je jouw Pixel gekocht?Megupe schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:40:
[...]
Ik kan maar voor een maand claimen, dat lijkt me de moeite niet echt..
Ah, mijn p10p komt van google af. DIe zullen het vast niet hebben aangeboden.buakaw schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:03:
[...]
Bik Belsimpel zou je een jaarabonnement moeten krijgen. Welk model heb je en waar heb je jouw Pixel gekocht?
Het gratis jaar Gemini Pro is standaard op elke P10P (en 6 maanden voor de P10 geloof ik). Is te claimen in de Google One app.
[ Voor 12% gewijzigd door jongeroel op 04-09-2025 21:15 ]
Toch lukt het mij niet om dat te vinden, kan je uitleggen hoe?jongeroel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:15:
Het gratis jaar Gemini Pro is standaard op elke P10P (en 6 maanden voor de P10 geloof ik). Is te claimen in de Google One app.
Want via diverse routes kom ik op 1 maand 🤔😴
Wauw het is gelukt. Maar wat omslachtig om er te komen. Ik kon nergens zien of het te schenken was trouwens om op jouw vraag terug te komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 04-09-2025 22:35 ]
Dat kan, gewoonweg inloggen met een ander Google-account op je Pixel 10 Pro-toestel en de One-app openen...buakaw schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:26:
Bij mij werkte het legen can de cache van Google Play Services, nadat ik de Watch heb ‘vergeten’ in de Bluetooth instellingen.Silvin schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:41:
[...]
Helaas, dit werkt ook niet omdat het al mis gaat met de bluetooth handshake met de P10P. Dus we komen niet eens in de buurt van de andere stappen.
Niet vergeten om bij de volgende poging ook de cache van Galaxy Watch Manager te legen. Dus:
- Watch opnieuw opstarten
- Galaxy Watch 8 vergeten in je Bluetooth settings
- Galaxy Watch Manager cache legen
- Google Play Services cache legen
- Watch opstarten en pair code OK
- Daarna op de Pixel OK geven voor de pair code
Hebben jullie find your device eigenlijk aan staan? En zo ja, welke modus precies?
Heb het nu aanstaan dat al mn devices zelfs offline vindbaar zijn. Net even getest en hij ziet inderdaad het (laatste?) adres. Geen idee welke invloed dit heeft op de batterij (en privacy, hoewel ik me daarover geen zorgen maak - dat is toch allang een verloren zaak).
Heb het nu aanstaan dat al mn devices zelfs offline vindbaar zijn. Net even getest en hij ziet inderdaad het (laatste?) adres. Geen idee welke invloed dit heeft op de batterij (en privacy, hoewel ik me daarover geen zorgen maak - dat is toch allang een verloren zaak).
Mijn oude Qi lader is inmiddels al verkocht en het geld al onderweg naar mijn bankrekening. Thanks Vinted. Ja, ik weet dat we ook V&A hebben, maar TweakersChromeFR schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:44:
[...]
Ja het is echt heel vervelend, dit zegt Google erover:
[Afbeelding]

Also, just in: Nieuwste 5 september update
Ik heb hem na het lezen van deze vraag toch nog eens opgezocht in mijn settings en hem toen meteen op Maximaal gezet - ook als het het enige apparaat zou zijn. Dus screw potentieel privacy, ik geloof het allemaal wel hoor, ik wil sowieso mijn device terug kunnen vinden als ik hem mocht verliezen (de dief kunnen opzoeken vooral!)outlandos schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 00:30:
Hebben jullie find your device eigenlijk aan staan? En zo ja, welke modus precies?
Ook Gemini is het met mij eens dat de potentiële nadelen, helemaal niet opwegen tegen het ruime voordeel van je apparaat van 1300 piek terugvinden
Het inschakelen van het Find My Device-netwerk op de maximale stand ("Met netwerk in alle gebieden") is sterk aan te raden. Het heeft vrijwel geen invloed op je batterijduur en de nadelen zijn minimaal, terwijl het de kans aanzienlijk vergroot dat je een kostbare telefoon zoals de Pixel 10 Pro XL kunt terugvinden.
[ Voor 35% gewijzigd door Ulysses op 05-09-2025 03:54 ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Mijn pixel 10 pro is binnen en nu ben ik op zoek naar een hoesje. Ik ben altijd gewend geweest aan buigbare transparante hoesjes, maar werkt de magfit ring dan nog? Of moet ik nu een speciaal buigbare transparante hoesjes met een magfit ring erin kopen (bestaan die wel)?
Ehm, ja, dit is waar ik gewoon meteen Google veel te veel geld heb bijbetaald om direct een hoesje dat 'Geschikt voor Pixelsnap' was erbij te leveren... Kost duur, maar geen gezeur met later constateren dat Ali-meuk niet werkt.
Goedemorgen trouwens
Update: Ik heb deze overigens: https://store.google.com/product/bellroy_leather_case_magnet_pixel_10_pro - En ik was al bijna ongelukkig geworden omdat ik nu toch weer blauwe hoesjes zag, maar dat keek ik niet goed op dit uur. En ik heb alsnog vrede gevonden met mijn originele aankoop.
Goedemorgen trouwens
Update: Ik heb deze overigens: https://store.google.com/product/bellroy_leather_case_magnet_pixel_10_pro - En ik was al bijna ongelukkig geworden omdat ik nu toch weer blauwe hoesjes zag, maar dat keek ik niet goed op dit uur. En ik heb alsnog vrede gevonden met mijn originele aankoop.
[ Voor 37% gewijzigd door Ulysses op 05-09-2025 05:40 ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Ik ervaar hetzelfde met mijn Model Y 2024. Gisteren de laatste update geïnstalleerd op mijn Pixel 10 Pro XL. De telefoon heeft vanochtend maar 5% geladen op een rit van 40 minutenchielmi schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:33:
[...]
Hier hetzelfde. Met mijn Model 3 2024 wordt de telefoon eigenlijk alleen maar warm, daadwerkelijk laden doet hij nauwelijks. Pixel 10 pro XL.
Voorheen las ik geregeld dat dit met moderne Iphones ook niet goed werkt. Mogelijk heeft het iets met de magneten van de Qi2 spoel te maken?
Verder hartstikke tevreden over de telefoon, uitstekende upgrade voor een Pixel 7 pro. Al blijf ik het rondere en plattere ontwerp van de 7 pro eigenlijk fijner vinden, maar helaas zijn rechte zijkanten de laatste trend
Ik heb de watch niet gekoppeld met bluetooth dus kan hem ook niet vergeten. Hij staat gewoon in de lijst met bluetooth apparaten. Verder alle cache geleegd. Pair jij de watch via Samsung Wear? Bij mij gaat het meteen weer mis.Dennisweb schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:19:
[...]
Bij mij werkte het legen can de cache van Google Play Services, nadat ik de Watch heb ‘vergeten’ in de Bluetooth instellingen.
Niet vergeten om bij de volgende poging ook de cache van Galaxy Watch Manager te legen. Dus:
- Watch opnieuw opstarten
- Galaxy Watch 8 vergeten in je Bluetooth settings
- Galaxy Watch Manager cache legen
- Google Play Services cache legen
- Watch opstarten en pair code OK
- Daarna op de Pixel OK geven voor de pair code
Ik heb deze werkt primaJmtpes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 03:55:
Mijn pixel 10 pro is binnen en nu ben ik op zoek naar een hoesje. Ik ben altijd gewend geweest aan buigbare transparante hoesjes, maar werkt de magfit ring dan nog? Of moet ik nu een speciaal buigbare transparante hoesjes met een magfit ring erin kopen (bestaan die wel)?
https://store.google.com/...YM0J5YjE5bVlXMD0ifQ%3D%3D
Is overigens geen Google product.
Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?
Toch minder goed nieuws: hij geeft aan dat ie aan het opladen is, maar ondertussen komt er in een half uur rijden geen procent bij. Voor mijn Pixel 8 pro had ik deze case, en die was probleemloos (Ringke Onyx). Hopelijk is het iets software matigs...Mother_lepard schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:12:
[...]
Ja mooi verhaal, maar als 5 totaal verschillende telefoons wel gewoon laden, geen probleem geven op verschillende draadloze pads...en de 10 pro XL maar op 1 pad werkt die ik in bezit heb, dan lijkt de "fout" toch aan de kant van de Pixel te zitten. Internet staat vol met verhalen van mensen waarbij een Pixel 10 pro zelfs met een originele Pixel stand niet oplaad.
Update: na installatie van de update, lijkt de telefoon wel op te laden op beide draadloze laadplekken in de auto.
Iemand toevallig?CLB schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:53:
Iemand hier een Wear OS-horloge gekoppeld aan zijn Pixel 10-toestel en ook problemen met Google Fit? De app registreert helemaal niks in combinatie met mijn OnePlus Watch 2. Al opnieuw geïnstalleerd, alle rechten nagelopen, maar nada niente...
Wat betreft draadloos opladen, ik heb hier nog een originele OnePlus Warp Charge-lader staan, mn Pixel 10 Pro laadt daar prima mee op, ook met mn Ringke-case eromheen.
Wat je zou kunnen proberen, is eerst pairen via de Instellingen-app en dan akkoord geven op je Watch.NeWSJuNK schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:44:
[...]
Ik heb de watch niet gekoppeld met bluetooth dus kan hem ook niet vergeten. Hij staat gewoon in de lijst met bluetooth apparaten. Verder alle cache geleegd. Pair jij de watch via Samsung Wear? Bij mij gaat het meteen weer mis.
Anders heb ik ook geen idee meer. Dan moeten we concluderen dat er intern iets veranderd is bij de Pixel 10-series, maar ik meen gelezen te hebben dat de hardware hetzelfde was gebleven.
Mijn 10 pro staat ingesteld op 80% laden, maar hij schiet gewoon door naar 100%. Ik weet uit ervaring met mijn oude Pixel telefoon dat hij dat eens in de zoveel tijd moet doen om de batterij te calibreren, maar dit is dag 2 dat hij naar 100% gaat. Iemand daar ook last van?
Mijne heeft tot dusver nog niet hoger dan 80% geladen.buakaw schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:25:
Mijn 10 pro staat ingesteld op 80% laden, maar hij schiet gewoon door naar 100%. Ik weet uit ervaring met mijn oude Pixel telefoon dat hij dat eens in de zoveel tijd moet doen om de batterij te calibreren, maar dit is dag 2 dat hij naar 100% gaat. Iemand daar ook last van?
Hier ook de 80% nog niet voorbij geweest.TheFes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:29:
[...]
Mijne heeft tot dusver nog niet hoger dan 80% geladen.
Bestaan er ook transparante buigbare TPU cases voor de pixel 10 pro met magfit ring?appie35 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:12:
[...]
Ik heb deze werkt prima
https://store.google.com/...YM0J5YjE5bVlXMD0ifQ%3D%3D
Is overigens geen Google product.
Als ik een gewone transparante buigebare TPU cases koop zonder magfit ring, blijft mn telefoon nog plakken bij een houder? Iemand idee?
Vandaag 290 euro teruggekregen voor mijn pixel 5 via aankoop van p10p via de google store.
Goed geregeld wel
Goed geregeld wel
Daar is al een en ander over gezegd in het accessoires topic: EagleTitan in "[Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires"Jmtpes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:05:
[...]
Bestaan er ook transparante buigbare TPU cases voor de pixel 10 pro met magfit ring?
Als ik een gewone transparante buigebare TPU cases koop zonder magfit ring, blijft mn telefoon nog plakken bij een houder? Iemand idee?
Beetje hit & miss maar vandaag - na een update? - lijkt mijn LIVBOJ charger (a 3,99) wel op te laden...over 8 minuten zou ie op 80% zitten...
Even update.. heb contact gezocht met Belsimpel en p10 pro teruggestuurd.. vandaag nw 10 pro ontvangen en die is in orde. Een dikke 👍 voor Belsimpel voor het meedenken en de service.Scorpe999999 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:03:
Even vraagje.. heb een p10 pro is perfect maar denk dat mn zoom niet goed gaat bv zoom 14 x en blijft ik een paar sec kijken dan begint het beeld te bewegen/golven zelfs als ik de tel fixeer. Dus niet stabiel en net of de stabilizer het niet doet .
Alles geprobeerd camera app opnieuw geladen en bv hardware overlay aan/uit gezet etc etc. Uiteindelijk fabrieksinstellingen gedaan en probleem is er nog steeds op een leeg systeen
Bij meer dan 15 zoom komt een srt handje maar zie geen enkel verschil als hij blauw of wit is . Mn p7 pro blijft prima stabiel zelfs bij 30 x zoom.
Kan iemand het eens proberen om te zien of dat probleem er bij hem/haar ook is?
Bedankt alvast..
Vandaag meerdere telefoontjes gepleegd en heb er geen last meer van. Misschien dankzij de september update.Tralapo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:47:
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Accessoires