Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:41
Ik heb nu een Samsung en deze heeft een optie voor batterij-bescherming dat deze stopt met opladen bij 80%. Heeft de Pixel 10 (Pro) dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viaxes
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-08 21:55
Ik kom van een Pixel 6 en gebruik sinds 2 dagen de 10 pro. Maar mijn god... Fotos en videos zijn echt zoveel mooier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:13
daanNL schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:06:
Ik heb nu een Samsung en deze heeft een optie voor batterij-bescherming dat deze stopt met opladen bij 80%. Heeft de Pixel 10 (Pro) dit ook?
Ja, dat heeft de Pixel 10 Pro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 19:21
Viaxes schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:10:
Ik kom van een Pixel 6 en gebruik sinds 2 dagen de 10 pro. Maar mijn god... Fotos en videos zijn echt zoveel mooier
Het zou ook zeer bedroevend zijn als dat niet zo zou zijn 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-09 16:00
Scorpe999999 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:03:
Even vraagje.. heb een p10 pro is perfect maar denk dat mn zoom niet goed gaat bv zoom 14 x en blijft ik een paar sec kijken dan begint het beeld te bewegen/golven zelfs als ik de tel fixeer. Dus niet stabiel en net of de stabilizer het niet doet .

Alles geprobeerd camera app opnieuw geladen en bv hardware overlay aan/uit gezet etc etc. Uiteindelijk fabrieksinstellingen gedaan en probleem is er nog steeds op een leeg systeem

Bij meer dan 15 zoom komt een srt handje maar zie geen enkel verschil als hij blauw of wit is . Mn p7 pro blijft prima stabiel zelfs bij 30 x zoom.

Kan iemand het eens proberen om te zien of dat probleem er bij hem/haar ook is?

Bedankt alvast..
Jammer dat niemand 1 min van zn tijd neemt even te kijken en te reageren. Heb video van mn 7 pro en 10 pro gemaakt. Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is met mn 10 pro of is het normaal ?

Mn 7 pro
YouTube: 31 augustus 2025

Mn 10 pro
YouTube: 31 augustus 2025

P7 foto met p10 video en p10 foto met p7 video

YouTube: Show shaking of p10 photo with 14 x zoom and same for p7 which is ok.. y

Bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Scorpe999999 op 31-08-2025 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je hoeft je eigen vraag niet binnen 24 uur te 'kicken' natuurlijk, tevens is het weekend...

Hier werkt dat allemaal prima trouwens, niks geen 'getril' met tig keer zoomen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
CLB schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:53:
Je hoeft je eigen vraag niet binnen 24 uur te 'kicken' natuurlijk, tevens is het weekend...

Hier werkt dat allemaal prima trouwens, niks geen 'getril' met tig keer zoomen.
Dank. En je hebt gelijk maar ja frustratie he... Werkt
niet ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pabloadhd
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 22:14
Hebben andere toevallig ondervonden dat je met een gepolariseerde zonnenbril het scherm van de base 10 amper kan aflezen in portrait mode? Ik kwam er net achter. Landscape is top, portrait is groen wazig. Met mn oude P8 en de 9a vd vrouw geen last van gehad.
Btw er zit een Ringke screenprotector op. Misschien dat die er iets mee te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:04
Op welke versie van de Google Play systeemupdate zitten jullie? Hier pas op die van juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Upbeat schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:31:
Op welke versie van de Google Play systeemupdate zitten jullie? Hier pas op die van juni.
Ik ook ;-)
Maar de Beveiligingsversie van augustus als het goed is. Zijn 2 verschillende update data. ;)

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pabloadhd schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:04:
Hebben andere toevallig ondervonden dat je met een gepolariseerde zonnenbril het scherm van de base 10 amper kan aflezen in portrait mode? Ik kwam er net achter. Landscape is top, portrait is groen wazig. Met mn oude P8 en de 9a vd vrouw geen last van gehad. Btw er zit een Ringke screenprotector op. Misschien dat die er iets mee te maken heeft.
Dat kan ja, is iets wat bij meerdere oledschermen / smartphones speelt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19
pabloadhd schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:04:
Hebben andere toevallig ondervonden dat je met een gepolariseerde zonnenbril het scherm van de base 10 amper kan aflezen in portrait mode? Ik kwam er net achter. Landscape is top, portrait is groen wazig. Met mn oude P8 en de 9a vd vrouw geen last van gehad.
Btw er zit een Ringke screenprotector op. Misschien dat die er iets mee te maken heeft.
Dat zal hoogstwaarschijnlijk de screenprotector zijn. Heb dit al een aantal keer gehad, alle kleuren van de regenboog. Protector eraf en het was weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pabloadhd
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 22:14
DrNizeGuy schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:41:
[...]

Dat zal hoogstwaarschijnlijk de screenprotector zijn. Heb dit al een aantal keer gehad, alle kleuren van de regenboog. Protector eraf en het was weg.
Hoop dat het inderdaad een screenprotector issue is en niet een oled iets zoals @CLB opperde. Ik zal het accessoire topic in de gaten houden, kijken of er andere zijn met screenprotectors die wellicht deze issue niet hebben. Als ik een beter optie heb haal ik deze eraf. Tot die tijd, liever safe then sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 21:50
Scorpe999999 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:57:
[...]

Dank. En je hebt gelijk maar ja frustratie he... Werkt
niet ok...
Hier ook niet wat je omschrijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jon86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-09 21:27
daanNL schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:06:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_e3Sc3hA66EBo22isGi70uAeZmc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LPlwGXtg9ecFC3iqyX1VpvUB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Juist ik was het antwoord net aan het zoeken, in de instellingen onder "Opladen" dus en niet onder het begrijpelijk verwarrende "Batterij" 🫣😅Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrPVl6bNaIXwMeNRgd9vfk-2jQw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JpV1PDbiqQM9o6DoZyG83mo7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

pabloadhd schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:51:
[...]
Hoop dat het inderdaad een screenprotector issue is en niet een oled iets zoals @CLB opperde.
Polaroid brillen zijn vreselijk. Ik heb er ook een gehad. Mijn telefoon mijn tablet, het Head Up display van mijn auto, nauwelijks af te lezen. Of ik moet mijn hoofd kantelen.
Ik heb zelfs een keer bij een benzinepomp gestaan die niet werkte. Het display bleef zwart. Ik naar binnen, ze liepen mee en keken me raar aan. Bril af en oeps, gewoon een goed werkend display.
Ik draag dat ding nooit meer.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Welke van de 2 opties gebruiken jullie eigenlijk?

Adaptive charging of limiet instellen bij 80%?

Edit: en nog maar gelijk een vraag erachteraan: ik hoor veel mensen praten over dat hun batterij nog maar een x percentage heeft in vergelijking met toen hij helemaal nieuw was. Dan doel ik dus op mensen die hun Pixel een jaar of langer hebben, die melden dan 93% battery health nog te hebben. Maar waar kun je dit percentage vinden? Heb je daar een third party app voor nodig ofzo, want ik heb volgens mij overal al gezocht.

[ Voor 34% gewijzigd door outlandos op 31-08-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Ik moet binnenkort de hele dag weg, en wil eventjes kijken of het dan - ondanks intensief treinreisgebruik het lukt om hem voldoende gevuld te houden - dus daarvoor zet ik em zo dat die in de ochtend wel tot 100% is opgeladen. Maar het is geen eenvoudige vraag. Ik lees ook veel advies dat stelt dat je dit soort batterijen beter max tot 80% kan vullen. Tja!

Edit @outlandos Dit vind je wél onder de 'B' van 'Batterijconditie" in je instellingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xLJ1GGK_xLDyYZYoZYX6H9lurx8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HR4HE5fqugmmYaerxFqm4aiX.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Ulysses op 31-08-2025 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:52
outlandos schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:31:
[...]

Welke van de 2 opties gebruiken jullie eigenlijk?

Adaptive charging of limiet instellen bij 80%?

Edit: en nog maar gelijk een vraag erachteraan: ik hoor veel mensen praten over dat hun batterij nog maar een x percentage heeft in vergelijking met toen hij helemaal nieuw was. Dan doel ik dus op mensen die hun Pixel een jaar of langer hebben, die melden dan 93% battery health nog te hebben. Maar waar kun je dit percentage vinden? Heb je daar een third party app voor nodig ofzo, want ik heb volgens mij overal al gezocht.
Gebruik(te) eigenlijk altijd adaptive charging omdat ik m'n Pixel 7 gewoon elke nacht op een lader had liggen.

80% schijnt inderdaad wel beter te zijn, maar iets in mij vindt dat geen heel comfortabel idee. Ondanks dat ik veel thuis werk (1 dag per week naar kantoor) en dus voldoende mogelijkheden heb om tussentijds bij te laden.

Ergens is dit (gisteren m'n 10 Pro in gebruik genomen) een mooi moment om over te stappen naar 80% en de levensduur van m'n batterij te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Ulysses schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:38:
Ik moet binnenkort de hele dag weg, en wil eventjes kijken of het dan - ondanks intensief treinreisgebruik het lukt om hem voldoende gevuld te houden - dus daarvoor zet ik em zo dat die in de ochtend wel tot 100% is opgeladen. Maar het is geen eenvoudige vraag. Ik lees ook veel advies dat stelt dat je dit soort batterijen beter max tot 80% kan vullen. Tja!

Edit @outlandos Dit vind je wél onder de 'B' van 'Batterijconditie" in je instellingen:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BO1Dt0eKr59vedLFPVsgvU0JYBc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OU2qOo8SgLpTeLNdSlKZM0NL.png?f=fotoalbum_large

Wat gek ik zie alleen dit als ik op Battery health klik (heb hem op Engels staan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@Scorpe999999 je kan beter even contact opnemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt. Dit is geen normaal gedrag van de camera en daarom kunnen anderen je niet helpen.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpe999999
FeareX schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:06:
@Scorpe999999 je kan beter even contact opnemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt. Dit is geen normaal gedrag van de camera en daarom kunnen anderen je niet helpen.
Dank.. ga ik ook doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Ulysses schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:38:

[Afbeelding]
Wat is dit in het Engels dan? Of is dit alleen met de P10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:30
outlandos schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:27:
[...]

Wat is dit in het Engels dan? Of is dit alleen met de P10?
Bij mijn P10Pro staat het gewoon onder Battery Health
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lET1Otq7ql27r2Od2wSOUkwEYsA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5RGF17YTGXwlzMcVXixY8glN.png?f=fotoalbum_large

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
TheFes schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:56:
[...]

Bij mijn P10Pro staat het gewoon onder Battery Health
[Afbeelding]
Ik denk dan dat dat iets nieuws is van Android 16. Want ik heb dat (nog) niet op mijn 8 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

outlandos schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:01:
[...]

Ik denk dan dat dat iets nieuws is van Android 16. Want ik heb dat (nog) niet op mijn 8 Pro.
Ik draai Android 16 op mijn P7p maar daar zie ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het hier op de P9 Pro gezien (was nog 100%) (inmiddels al even gereset ivm verkoop) en de P10 Pro ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Upbeat
Was is jullie ervaring trouwens met oudere draadloze laders? Ik heb hier nog een OnePlus Warp Charger maar die werkt niet lekker in combinatie. Het lampje van de lader knippert rood en de Pixel laadt voor een paar seconden op en stopt dan. En dit gaat steeds maar door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Hier ook de oude Qi lader - van Google Origineel trouwens - gaat niet, niet echt,- maar ik dacht dat het hoesje misschien het probleem was. Niet eindeloos getest nog, maar oranje knipperend lampje en niet duurzaam laden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:06
Ik zit een beetje in paniek hier.. Heeft er iemand Lebara sim only? Ik kom er net achter dat ze geen e-sim hebben. Mijn abonnement loopt nog dik een jaar. Wat nu? Mijn oude telefoon heb ik al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 08:57
buakaw schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:35:
Ik zit een beetje in paniek hier.. Heeft er iemand Lebara sim only? Ik kom er net achter dat ze geen e-sim hebben. Mijn abonnement loopt nog dik een jaar. Wat nu? Mijn oude telefoon heb ik al verkocht.
Een fysieke SIM erin doen....?!?!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
Golf2vr6 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

Een fysieke SIM erin doen....?!?!
Pixel 10 (pro) heeft toch geen sim slot meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 08:57
buakaw schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:37:
[...]

Pixel 10 (pro) heeft toch geen sim slot meer?
US niet. Hier in NL wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYUplNCkKlP4Xev1mdRpbXEactA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dUUt7SBKBsWbszhjpyukgJd8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-08-2025 19:39 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buakaw
Omg, gelukkig maar! Ik heb de 10 Pro twee keer besteld, maar die moeten nog geleverd worden. Je wilt niet weten in wat voor paniek ik hier achter de computer zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

buakaw schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:41:
Omg, gelukkig maar! Ik heb de 10 Pro twee keer besteld, maar die moeten nog geleverd worden. Je wilt niet weten in wat voor paniek ik hier achter de computer zat.
Same. Vond het ook dezelfde dag nog uit, maar ja een eSIM regelen bij Delta op zo'n korte termijn had lastig kunnen worden, voor het weekend. Wel leuk gesprekje gehad met customer service toen ik inmiddels zelf had gevonden dat de SIM in de EU er gewoon in zit.... Via Gemini overigens 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
@Upbeat @Ulysses
Ik had hier vanacht ook issues met de Qi lader standaard van de Ikea. Beetje jammer wel, maar dan toch maar die van Google bestellen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:04
Wie heeft ook problemen met bellen ?
Provider :50+
Internet: 4G ja
Sms: ja kan ontvangen
Bellen 5G en 4G niet

Kan niet naar voicemail of welk ander nummer dan ook verbinden of gebeld worden

Niet overgestapt, alleen simkaart gewisseld van telefoon. Terug plaatsen in oude dan kan ik gelijk weer bellen

Opnieuw opstarten en opnieuw installeren van dialer heeft niet gewerkt. Bellen met Wifi ook aan/uit gehad

[ Voor 6% gewijzigd door het_mannet op 31-08-2025 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xi
  • Laatst online: 09:29

0xi

Pixel 10 pro XL hier en ervaar het volgende:

Spotify kapt er random aan het eind van een nummer mee terwijl autoplay aan staat, twitch livestreams loopt het beeld vast terwijl audio wel doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:02
het_mannet schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:35:
Wie heeft ook problemen met bellen ?
Provider :50+
Internet: 4G ja
Sms: ja kan ontvangen
Bellen 5G en 4G niet

Kan niet naar voicemail of welk ander nummer dan ook verbinden of gebeld worden

Niet overgestapt, alleen simkaart gewisseld van telefoon. Terug plaatsen in oude dan kan ik gelijk weer bellen

Opnieuw opstarten en opnieuw installeren van dialer heeft niet gewerkt. Bellen met Wifi ook aan/uit gehad
3 jaar terug alleen maar ellende met 50+ en een pixel 7. De modem van de google telefoon werkte niet lekker met het netwerk van 50+ en hun hadden toen ook nog geen 5G VOLTE ondersteuning. Ik mocht toen boete vrij bij hun opstappen.

Ik lees dat bestaande klannten nu t/m oktober overgezet gaan worden. Heeft even mogen duren dus...
Ik zou maar even checken of ze jou al overgezet hebben.
https://www.50plusmobiel.nl/5g-volte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Ik ben vandaag van een Pixel 8 Pro naar een Pixel 10 Pro gegaan. Wat ik niet snap is waarom ik in speedtest op wifi "slechts" 550 haal terwijl op op dezelfde plek met mn Pixel 8 altijd rond de 900 zit.

Allebei staan verbonden met PHY 802.11be (Wifi 7)

Iemand enig idee waar het verschil in kan zitten?

Edit: in de settings van mn telefoon ben ik wel 1 verschil tegengekomen: op de 8 Pro staat bij Frequency enkel 6 GHz, terwijl op de 10 Pro staat 5 Ghz, en 6GHz, zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVX3Qe8kigZ3dQfYh1YsDZ6hXBA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qCZfam9jSnhJ3qH8BsKEm8Hk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XijItbkqFG5gns1_QpJpurp_9ok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uKXWsWrhYvfSuIAmEdw156LA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door outlandos op 01-09-2025 01:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:34
Upbeat schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:20:
Was is jullie ervaring trouwens met oudere draadloze laders? Ik heb hier nog een OnePlus Warp Charger maar die werkt niet lekker in combinatie. Het lampje van de lader knippert rood en de Pixel laadt voor een paar seconden op en stopt dan. En dit gaat steeds maar door.
Oudere lader werkt niet bij mij i.c.m. de Pixel 10 Pro. Lampje van de lader gaat na een paar seconden knipperen. Gelukkig had ik nog een nieuwe draadloze pad liggen die geen problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:52
TheFes schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:27:
@Upbeat @Ulysses
Ik had hier vanacht ook issues met de Qi lader standaard van de Ikea. Beetje jammer wel, maar dan toch maar die van Google bestellen denk ik
Hier nu ook twee nachten niet goed geladen met goedkope LIVBOJ Qi-laders van IKEA. Toch maar wat anders aanschaffen.

Misschien meer een vraag voor in Accessoires, maar waar gaan jullie voor/hebben jullie goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Vooralsnog heb ik bij mijn aankoop de originele Google bedrade lader gehaald. En mocht dat op een zeker moment niet voldoende zijn - of ik warempel weer de geldpest oplopen, dan schaf ik alsnog bij de Google Store dan ook wel de Qi2 lader aan. Tenzij ODIDO ze weer met 70% korting verkoopt via Pepper ;) - dan money talks natuurlijk. Maar wel origineel Google wmb. Ik word al bijna net zo'n sekte lid als de Apple-aangedanen alhier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:25
outlandos schreef op maandag 1 september 2025 @ 01:34:
Ik ben vandaag van een Pixel 8 Pro naar een Pixel 10 Pro gegaan. Wat ik niet snap is waarom ik in speedtest op wifi "slechts" 550 haal terwijl op op dezelfde plek met mn Pixel 8 altijd rond de 900 zit.

Allebei staan verbonden met PHY 802.11be (Wifi 7)

Iemand enig idee waar het verschil in kan zitten?

Edit: in de settings van mn telefoon ben ik wel 1 verschil tegengekomen: op de 8 Pro staat bij Frequency enkel 6 GHz, terwijl op de 10 Pro staat 5 Ghz, en 6GHz, zie:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Twijfel ook om up te graden van een 8pro naar de 10 pro. Hoe is je ervaring met t nieuwe toestel ten opzicht van de 8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Rutger Mulder schreef op maandag 1 september 2025 @ 00:40:
[...]

3 jaar terug alleen maar ellende met 50+ en een pixel 7. De modem van de google telefoon werkte niet lekker met het netwerk van 50+ en hun hadden toen ook nog geen 5G VOLTE ondersteuning
Ik ben al jaren tevreden met 50+. Op mijn P7p heeft altijd alles goed gewekt. Volte hadden ze eerst niet, maar ik heb het eigenlijk nog nooit nodig gehad.
Het is al meer dan een jaar mogelijk om 5G en volte van ze te krijgen. Omdat het een beta was moest je er wel zelf om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
Ortep schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:25:
[...]

Ik ben al jaren tevreden met 50+. Op mijn P7p heeft altijd alles goed gewekt. Volte hadden ze eerst niet, maar ik heb het eigenlijk nog nooit nodig gehad.
Het is al meer dan een jaar mogelijk om 5G en volte van ze te krijgen. Omdat het een beta was moest je er wel zelf om vragen.
Denk dat ik het het opgelost heb geavanceerde beveiliging aanstaan en dan staat deze optie aan (2G beveiliging). Deze heb ik nu uitgezet en ik lijk nu verbinding te krijgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjFzf2gcvWLiYSBbC7Ls8JVS29s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tcZfKKi8bwyEzo7ePi9kAa6j.png?f=fotoalbum_large

De optie om voorkeur 2G of 3G werkt blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-09 13:27
Upbeat schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:20:
Dat doet mijn lader dus ook. Aan / Uit, Aan / Uit met opladen en na 10x ofzo, stop de pixel 10 ermee en denkt, zoek het maar uit, ik laad niet meer draadloos op. Vaag.....

Standaard Amazon draadloze oplader is het, waar je de telefoon op kan zetten, rechtop.
Dit betekent dus een nieuwe draadloze oplader? Niet zo blij mee.... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Ik heb de Google Pixelsnap charger met stand maar besteld, twijfelde er toch al over om die mee te bestellen bij aankoop van de telefoon, dus nu maar de knoop doorgehakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Upbeat
TheFes schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:11:
Ik heb de Google Pixelsnap charger met stand maar besteld, twijfelde er toch al over om die mee te bestellen bij aankoop van de telefoon, dus nu maar de knoop doorgehakt.
Ze zijn nu weer op voorraad bij Belsimpel voor €69.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
Upbeat schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:23:
[...]

Ze zijn nu weer op voorraad bij Belsimpel voor €69.
Goed om te lezen had al bijna de Action qi2 lader gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon een losse oplaadpuck in een standaardje, kun je toch ook 3D-printen voor een tientje denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maakla
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 10:47
Heeft iemand al Magic Cues voor bij zien komen? https://store.google.com/intl/en/ideas/articles/magic-cue/
Ik heb er nog niets van gezien (twee dagen gebruik 10 Pro).

-- oh wacht, EU helemaal niet beschikbaar, jammer!

https://www.whereisenabled.com/country/netherlands/

[ Voor 24% gewijzigd door maakla op 01-09-2025 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• het_mannet
maakla schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:30:
Heeft iemand al Magic Cues voor bij zien komen? https://store.google.com/intl/en/ideas/articles/magic-cue/
Ik heb er nog niets van gezien (twee dagen gebruik 10 Pro).
Veel van de AI werkt alleen als de telefoon ingesteld staat op engels

Ik kon bijvoorbeeld met gemini live het niet voor elkaar krijgen om haar een wekker te laten zetten. Het zei dat dit gedaan was maar nergens te vinden

[ Voor 17% gewijzigd door het_mannet op 01-09-2025 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Heeft er iemand toevallig een 8P of 9P liggen, wifi 7 thuis en 1 gbit max glasvezel?

Zouden jullie dan voor mij een speedtest willen draaien? Ik ben benieuwd of jullie wel uitkomen op de 900 a 1000 die ik haal met mijn 8P, maar niet met mijn 10P (550 a 650). Mijn wifi bereik gaat ook eerder van 3 streepjes naar 2 op mijn 10P in vergelijking met de 8P...

10P:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2PCenHlyl5tR50Qt9sOXa-9gy4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nrZCh6nThe5cuQqXX0A8InCZ.png?f=fotoalbum_large

8P:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6vsjT2HJWDMTMIvItzh3eHOuqeU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2mmDxFfFPHezNHTsbHjX9NPW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
outlandos schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:57:
Heeft er iemand toevallig een 8P of 9P liggen, wifi 7 thuis en 1 gbit max glasvezel?

Zouden jullie dan voor mij een speedtest willen draaien? Ik ben benieuwd of jullie wel uitkomen op de 900 a 1000 die ik haal met mijn 8P, maar niet met mijn 10P. Mijn wifi bereik gaat ook eerder van 3 streepjes naar 2 op mijn 10P in vergelijking met de 8P...

10P:

[Afbeelding]

8P:

[Afbeelding]
In de specsheet van de 8P staat "2x2 + 2x2 MIMO", in die van de 10P alleen "2x2 MIMO".

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat precies is, maar kan dat misschien invloed hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Tralapo schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:05:
[...]

In de specsheet van de 8P staat "2x2 + 2x2 MIMO", in die van de 10P alleen "2x2 MIMO".

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat precies is, maar kan dat misschien invloed hebben?
Gemini:
The primary difference is that 2x2 MIMO has two transmitters and two receivers, capable of sending two simultaneous data streams, while 2x2 + 2x2 MIMO refers to a 4x4 MIMO system, which has a total of four transmitters and four receivers, able to handle four simultaneous data streams and significantly increasing data rates and performance. The "+" in "2x2 + 2x2" indicates a combination of two 2x2 systems to form a higher-order 4x4 MIMO configuration.

Zou dus betekenen dat het een downgrade is wat de wifichip betreft? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zou goed kunnen. De reguliere 10 heeft niet eens meer WiFi 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
outlandos schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:18:
[...]

Gemini:
The primary difference is that 2x2 MIMO has two transmitters and two receivers, capable of sending two simultaneous data streams, while 2x2 + 2x2 MIMO refers to a 4x4 MIMO system, which has a total of four transmitters and four receivers, able to handle four simultaneous data streams and significantly increasing data rates and performance. The "+" in "2x2 + 2x2" indicates a combination of two 2x2 systems to form a higher-order 4x4 MIMO configuration.

Zou dus betekenen dat het een downgrade is wat de wifichip betreft? :o
De 10 Pro XL verbindt hier ook met 4x4 MIMO 2x2 MIMO met 802.11ax
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8Bv_t3683Tm6GIDQc7i_E1hN-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mfHbHVzWyRShxm2FBjbZfOLi.png?f=fotoalbum_large

Speedtest komt uit op ~750, maar vind het zelf niet zo spannend of ik 750 of 900 haal.

[ Voor 5% gewijzigd door EagleTitan op 01-09-2025 11:45 . Reden: Bij nader inzien: de AP kan 4x4, telefoon slechts 2x2 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik zag dat DXOmark de camera getest heeft van de 10 Pro XL: https://www.dxomark.com/smartphones/Google/Pixel-10-Pro-XL
163 punten ten opzichte van 160 voor de 9 Pro XL, ietsjes verbetering.
Overigens bijzonder dat de 9 Pro XL bij launch $1099,- was en de 10 Pro XL $1299,-

De prijzen waren toch hetzelfde als vorig jaar? Misschien alleen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Nee, want er is geen 128GB XL, die begint bij 256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 19:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30t1BAJ_oxp6ZjiGjElsoM-uUV0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6JDgNp8IlVIzTlZmdRnNOyiL.png?f=fotoalbum_large

Hoi Tweakers. Ik heb zojuist de 10 Pro XL ontvangen maar mijn oog viel snel op een klein 'gaatje' in het camera eiland wat ik vreemd vind ogen. Ik hoop dat het hier om een microfoon gaatje gaat, maar vind het nogal merkwaardig eruit zien op een verder compleet gaaf stuk glas. Het is sowieso een gaatje en geen vuil/plak ofzo want mijn nagel blijft erin hangen.

Kan iemand zeggen of dit hoort?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
Kappade schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:43:
[Afbeelding]

Hoi Tweakers. Ik heb zojuist de 10 Pro XL ontvangen maar mijn oog viel snel op een klein 'gaatje' in het camera eiland wat ik vreemd vind ogen. Ik hoop dat het hier om een microfoon gaatje gaat, maar vind het nogal merkwaardig eruit zien op een verder compleet gaaf stuk glas. Het is sowieso een gaatje en geen vuil/plak ofzo want mijn nagel blijft erin hangen.

Dat hoort en is inderdaad een microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
EagleTitan schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:26:
[...]

De 10 Pro XL pakt hier gewoon 4x4 MIMO met 802.11ax
[Afbeelding]

Speedtest komt uit op ~750, maar vind het zelf niet zo spannend of ik 750 of 900 haal.
Wat gek, hier 2x2... en ik heb dezelfde hardware als jij (KPN + Unifi) 8)7

Ik stuur je straks even een DM, want ik zou graag willen weten waar dat verschil door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
outlandos schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:45:
[...]

Wat gek, hier 2x2... en ik heb dezelfde hardware als jij (KPN + Unifi) 8)7

Ik stuur je straks even een DM, want ik zou graag willen weten waar dat verschil door komt.
Ik had het verkeerd gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 19:02
EagleTitan schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:44:
[...]

Phew! Ik zag mijzelf al weer een RMA moeten doen. Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
Kappade schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:43:
[Afbeelding]

Ik heb een Spigen camera protector, en die heeft daar precies ook weer een gaatje.
Maar ik dacht in eerste instantie hetzelfde, een snelle Google search bracht me bij een Reddit user die op dezelfde manier als jij gerustgesteld werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Dus toch geen 4x4? Ik zie dat in jouw screenshot wel staan.

Hier staat 2x2 met PSY Mode 802.11be

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGiWATP01fMK3ZIvx1SFt3_zaVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gW7QGHZfbx3G4NPbrialjcu2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7tcSi8oEyB7aVQx9Bf0A3S5xdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWRI4qpvmGrN74C6H5CfXF94.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Net even de temperatuursensor van de 10Pro geprobeerd, mijn lichaamstemperatuur zou 36.8 graden zijn, lijkt me in ieder geval een geloofwaardige waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:02
Ortep schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:25:
[...]

Op de Pixel 7 ging het bij 50+ na een minuut of 8 kraken tijdens bellen. Vele berichten over geweest en dat kwam door dat hun nog op het verouderede 2G zaten en dat de Pixel modem daar niet lekker mee werkte. Ik weet niet of google dat ooit nog heeft gefixed. Of jij merkte het niet omdat je veel korte gesprekken had. Op 3G en 4G had de Pixel 7 geen problemen.
het_mannet schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:33:
[...]

Denk dat ik het het opgelost heb geavanceerde beveiliging aanstaan en dan staat deze optie aan (2G beveiliging). Deze heb ik nu uitgezet en ik lijk nu verbinding te krijgen

[Afbeelding]

De optie om voorkeur 2G of 3G werkt blijkbaar niet
50+ zat altijd op het verouderde 2G netwerk voor bellen. Je kon bij hun ook niet bellen en internet tegelijkertijd. Ze stappen nu pas over zoals ik eerder al postte. Ik denk dat ze jou nog niet overgezet hebben op 5G aangezien je het nu via 2G het wel werkend krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:12
EagleTitan schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:26:
[...]

De 10 Pro XL verbindt hier ook met 4x4 MIMO 2x2 MIMO met 802.11ax
[Afbeelding]

Maar hij pakt bij jou dus geen Wifi 7? Maakt dat geen verschil?

Het gaatje in de camerabar zat in mijn P7 in ieder geval ook al. Daar is de plek wat logischer. Ik had bij de 10 Pro ook eerst het idee dat ik al een buts had gemaakt :)

Mijn eerste 'bug' ervaring:
Ik heb mijne gisteravond uitgezet met ca. 70% batterij. Bij wakker worden weer aangezet met 58% batterij. Ik zet normaal m'n telefoon nooit uit en misschien ook niet handig om dat in de 'calibratie-periode' te doen, maar het viel me natuurlijk wel meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
BBBrt schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:45:
[...]

Maar hij pakt bij jou dus geen Wifi 7? Maakt dat geen verschil?

[...]
Mijn APs zijn Wifi 6, dus Wifi 7 is sowieso geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
outlandos schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:10:
[...]

Dus toch geen 4x4? Ik zie dat in jouw screenshot wel staan.

Hier staat 2x2 met PSY Mode 802.11be

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is waar ik me eerder ook in vergiste: de 'potential' is wat de AP kan bieden, als ik in de client list kijk zie dat de daadwerkelijke verbinding gewoon 2x2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-09 20:04
EagleTitan schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:44:
[...]

Is dat niet mega gevoelig voor een schurend effect van zand en vuil wat erin komt?

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
Met welke settings gebruiken jullie de camera? Ik zie dat hij standaard op 12 megapixel staat, maar als je 50mp aan zet (in de pro settings), dan zijn de functies Topfoto en bewegingsfoto niet meer aan te zetten. Beetje jammer.

Edit: https://www.reddit.com/r/...eral_vs_pro_12mp_vs_50mp/

Ik heb het nog niet getest, maar dit is wel heel teleurstellend dat hij zoveel tijd nodig heeft om 50mp foto's te schieten

[ Voor 38% gewijzigd door buakaw op 01-09-2025 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xi
  • Laatst online: 09:29

0xi

Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lukt mij niet om een screenshot te maken met, power + volume down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:12
buakaw schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:20:
Met welke settings gebruiken jullie de camera? Ik zie dat hij standaard op 12 megapixel staat, maar als je 50mp aan zet (in de pro settings), dan zijn de functies Topfoto en bewegingsfoto niet meer aan te zetten. Beetje jammer.

Edit: https://www.reddit.com/r/...eral_vs_pro_12mp_vs_50mp/

Ik heb het nog niet getest, maar dit is wel heel teleurstellend dat hij zoveel tijd nodig heeft om 50mp foto's te schieten
12 mp en dat is ook zo bedoeld. Veel functies werken niet met 50. Bij veel licht en portretfoto's van relatief dichtbij kun je hem wel op 50 zetten voor alle details, maar voor de rest lekker 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:20
0xi schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:08:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lukt mij niet om een screenshot te maken met, power + volume down...
Getest en werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19
TheFes schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:12:
Net even de temperatuursensor van de 10Pro geprobeerd, mijn lichaamstemperatuur zou 36.8 graden zijn, lijkt me in ieder geval een geloofwaardige waarde.
Ik wist geeneens dat dit erop zat, maar wat een goede functie! Zojuist even getest met een gekalibreerde thermometer ernaast en 'slechts' een afwijking van 0,2 graden. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 07:30
DrNizeGuy schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:19:
[...]

Ik wist geeneens dat dit erop zat, maar wat een goede functie! Zojuist even getest met een gekalibreerde thermometer ernaast en 'slechts' een afwijking van 0,2 graden. Netjes.
Mwah zo netjes werkt hij niet. Net 5x direct achter elkaar gemeten. 36.8, 37.3, 37.3, 36,7 en 37,1. Het zal dus wel temp +/- 1 graad standaardafwijking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb tijdelijk m'n telefoon op 50mp gezet. Maar de foto's die daaruit komen op de 5x en 10x stand zijn echt dramatisch slecht. Gezichten van mensen lijken niet eens meer op de persoon zelf, wat lijkt te komen door een stukje AI bewerking/verwerking. Terug op 12MP heb ik daar een stuk minder last van. Effectief kan ik bij de 50MP verder inzoomen op de foto maar is de kwaliteit van de 12MP een stuk hoger. Ik verwacht dat dit wel met de software op te lossen valt, maar dit viel me wel vies tegen.
Verder erg tevreden met de telefoon. Batterijduur met alles aan op de hoogste resolutie ongeveer een dag. Formaat een stuk prettiger dan m'n oude Pixel 6 pro en gevoelsmatig geen achteruitgang ondanks een iets kleiner scherm. Daarnaast een veel prettigere fingerprint reader en voor mijn gevoel een veel betere touchscreen. Ik had bij de 6 pro vaak dat ik net naast een letter zat met typen, maar met de 10 geen last meer van. Misschien een probleem met m'n oude 6 pro geweest, want ik had er nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Is er iets veranderd aan de weergave van het batterij-icoon? Voor zover ik me kan herinneren was deze alleen groen als hij aan te laden is, maar nu blijft hij groen.
Of ben ik in de war met de iPhone die ik van mijn werk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:26
Iemand al geprobeerd om een Samsung Galaxy watch 8 te koppelen aan de Pixel 10? Het horloge geeft een code maar die code verdwijnt op mijn pixel direct zodat ik niet kan bevestigen en koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Zijn er al ervaringen met de Batterij? voornamelijk die van de 10 pro en de 10 pro xl ik twijfel nog tussen deze 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
J.A.477 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:27:
Zijn er al ervaringen met de Batterij? voornamelijk die van de 10 pro en de 10 pro xl ik twijfel nog tussen deze 2.
Voor zover ik me kan herinneren doet de Pixel de eerste paar dagen aan training van de batterijprofielen, en is daar nu nog niet zo heel veel van te zeggen.
Maar goed, met de Pixel 10 Pro kom ik prima de dag door, eindigde gisteren op zo'n 35% waarbij ik de dag dus begon op 80%, en dat met 3.5 uur screen time.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levertijden, inruil, ed.: [Google 10 / 10 Pro / 10 Pro XL] Levertijden & Prijzen