"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier toevallig ook 22 punten. Zouden we kans maken op de weekwinst??Superkiwi schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 08:49:
22 punten, ik snap er ook niks van maar weinig reden tot klagen voorlopig
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Twente-Ajax en Feyenoord-PSV gaan de doorslag geven.
Dan moet mijn cluppie van Godenzonen wel weer een keer gaan leveren door de uitwedstrijd te winnen
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
TWE-AJA van 3-1 naar 2-2 veranderd...
Op dit moment ziet het er goed uit voor AJA🙏
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die punten in de poule kunnen me op dit moment gestolen worden.
Ik zag net de notificatie omdat ik als winnaar getagged ben.jbdeiman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:04:
[...]
Oeps, ik heb de tag maar even aangepast dan
Ik kijk wel af en toe een wedstrijd, aan de poule heb ik echt niet meegedaan.
Maar....Yes!, laat die prijs nu gerust deze kant op komen hoor
The answer is Yes! The question is the question?
Hoe gaat het bij jou? Hier leveren Ajax en Feyenoord slechts 2 schamele puntjes op.Vortigen schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 09:28:
Dan moet mijn cluppie van Godenzonen wel weer een keer gaan leveren door de uitwedstrijd te winnen
Die twee leverde mij zowaar 11 punten op. Het kan slechter.Superkiwi schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:27:
[...]
Hoe gaat het bij jou? Hier leveren Ajax en Feyenoord slechts 2 schamele puntjes op.
De weekwinst was ijdele hoop, daar was @Stakie te goed voor
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gratis punten!!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Helaas, ik kom twee puntjes te kort voor de weekwinst. Proficiat @jm2th2 . Maar de aansluiting naar de top 3 is erweer.Superkiwi schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:08:
Daar sta je toch netjes virtueel 14e mee dit weekend.
De weekwinst was ijdele hoop, daar was @Stakie te goed voor
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Maar deze week ook niks gezakt
en dan sta ik nog niet eens onderaan
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Zaterdag... blugh
Zondag... best prima!
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large)
Op vrijdag zette Heerenveen en NAC hopelijk de toon voor een enerverend weekend. Heerenveen 1-0 voor, NAC 1-2 voor, Heerenveen weer 3-2 voor, maar in de laatste minuten bleef het bij 3-3. Dat is een uitslag voor liefhebbers van voetbal, maar niet voor gokkers, niemand had dit juist voorspeld.
Bij Fortuna – Groningen werd het vertrouwen in de 2-1 weer hersteld, alleen had je wel Groningen op winst moeten zetten. Dat deden 39 spelers.
Sparta – Telstar werd niet echt een pot voor de liefhebber, een saaie 1-0. Een vroege goal van Sparta en een onmachtig Telstar brachten weinig spektakel op het veld. Bij ons ook weinig spektakel, al werden 11 personen beloond voor het afwijken van de meest gedane voorspelling.
Volendam – Heracles was een echte degradatie kraker, maar Heracles vond het verstandiger om nog maar eens te benadrukken dat zij de meest teleurstellende ploeg van deze competitie zijn tot nu toe. Op zondag werd bekend dat Sibum niet meer terug hoeft te komen, hij werd ontslagen.3 personen hadden de 3-0 juist voorspeld: @Vreemdevis, @Geerius en @Axel. De laatste heeft als teamnaam BiancoNeroPS, dan wil je wel heel graag dat Sibum ontslagen wordt.
PEC-NEC bekt lekker, alleen mag je dat zo niet zeggen van de fans uit Nijmegen. Na een leuke pot voetbal stond er 2-2 op het scorebord, dat bekt ook lekker en werd goed bevonden door 13 medespelers.
Twente – Ajax was vroeger ook een kraker, nu een subtop duel. Twente speelde Ajax de 1e helft compleet van de mat, maar vergat er meer dan 1 te maken. Wat er in de thee zat zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar een kwartier later was het opeens 1-3 voor Ajax. Twente is nooit meer van de schrik bekomen en wist alleen nog via een penalty iets terug te doen, maar daar bleef het bij, einduitslag 2-3. Dat had niemand van ons van tevoren bedacht.
Dan de enige echte topper Feyenoord – PSV: En gelukkig werd het ook een kraker, nadat de papiersnippers waren verdwenen. Er waren al wat schermutselingen vooraf in ons topic, nadat PSV/Saibari gehakt hadden gemaakt van Napoli, werden er toch wat voorspellingen aangepast. Jammer dat van Persie niet meeleest in dit topic, dan had hij misschien een mandekker opgeofferd aan Saibari. PSV de iets betere ploeg qua gevoel, maar Valente en Larin kregen de gelijkmaker op een presenteerblaadje, maar weigerden te profiteren van de kans voor open doel. Daarmee lieten zij Rotterdam treuren, maar 9 goede voorspellers van ons juichen. Ook wij hadden veel doelpunten verwacht, maar 5 spelers vulden een 0 in voor één van beide ploegen.
Een voorzichtige overwinning van AZ hadden we wel verwacht, maar niemand zag de ruime 4-1 aankomen. Vreemd want Utrecht haalt al weken niet het niveau van vorig seizoen en AZ nestelt zich duidelijk weer tussen de traditionele top3.
De Eagles lieten tegen Excelsior zien dat je best kunt winnen na een zware Europese pot en maar 2 dagen rust. Ik denk dat elke voetbalfan heet genoten van hun overwinng tegen Aston Villa! Ze gaven op zondag wat kansjes weg in de 1e helft, maar toen Excelsior daar niet van profiteerde, zorgde opnieuw Suray voor de weg naar boven in Deventer en drukte daarmee Excelsior dieper in de problemen, 2 - 0. Een makkelijke voorspelling!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large)
Opnieuw geen hoge scores deze ronde, maar wel iets beter dan vorige week:
TOP 5 van week 10
1 @jm2th2 57 punten
2 @Stakie 56 punten
3 @Marrtijn & @Sempy 52 punten
5 @Freshnezz & @lhjlu 51 punten
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large)
@jm2th2 voorspelde 4 wedstrijden helemaal goed en won deze week met 1 punt voorsprong, Gefeliciteerd met de weekwinst in ronde 10!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large)
DE STAND NA 10 WEDSTRIJDEN:
1 @M@cer 474
2 @whiteguy 440
3 @chulin 437
4 @Stakie 427
5 @YES 426
6 @IkBenDeSjaak 425
7 @Gynnad & @DutchEagle1993 & @Jay-K 413
10 @Freshnezz 412
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large)
Ronde records, ongewijzigd:
1. @YES 67 punten
2. @ThaSorcerer & @IkBenDeSjaak 66 punten
4. @jbdeiman 65 punten
5. @M@cer 64 punten
Funny facts:
Geen wijzigingen in de top 3, maar wel 3 nieuwe binnenkomers in de top 10. Grootste stijger van pagina 1 is @Marrtijn, zijn 3e plek deze week betekent 27 plekken winst! Gedeelde smart is halve smart, ikzelf ben de grootste daler, samen met @Megupe, 8 plekken in de min en allebei uit de top 10!
Om positief af te sluiten: Onze Pool staat nog steeds op Nummer 1!
Een compliment deze week aan de scheidsrechters en VAR, dat mag ook wel eens.
Hattrick: Thorgal Eagles
Mooie samenvatting weer! Je analyse klopt helaas, mijn club… al 20 jaar seizoenskaarthouder maar dit is het ergste seizoen tot nu toe. Ontslag van Sibum en Hoogma als TD volledig terecht. Hoewel laatste een clubicoon is, niet de juiste man op die plek. Maar of het tij hierdoor gekeerd wordt? Hard hoofd in… elke vrijdagavond voetbal heeft ook zijn charmebregweb schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:08:
[Afbeelding]
Volendam – Heracles was een echte degradatie kraker, maar Heracles vond het verstandiger om nog maar eens te benadrukken dat zij de meest teleurstellende ploeg van deze competitie zijn tot nu toe. Op zondag werd bekend dat Sibum niet meer terug hoeft te komen, hij werd ontslagen.3 personen hadden de 3-0 juist voorspeld: @Vreemdevis, @Geerius en @Axel. De laatste heeft als teamnaam BiancoNeroPS, dan wil je wel heel graag dat Sibum ontslagen
Dat wordt vaker tegen Vitesse voetballen in de kelderklasse van het betaald voetbalAxel schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 23:07:
[...]
Mooie samenvatting weer! Je analyse klopt helaas, mijn club… al 20 jaar seizoenskaarthouder maar dit is het ergste seizoen tot nu toe. Ontslag van Sibum en Hoogma als TD volledig terecht. Hoewel laatste een clubicoon is, niet de juiste man op die plek. Maar of het tij hierdoor gekeerd wordt? Hard hoofd in… elke vrijdagavond voetbal heeft ook zijn charme(met huidige selectie hoor je daar ook thuis)
Het lag echt niet aan mijn voorspellingen dus de clubs moeten ff beter hun best doen.
En tegen je club voorspellen is toch iets geks..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Vrijdag ochtend en ik hoop dat iedereen die boven mij staat op de ranglijst nog geen koffie op heeft om scherp genoeg te zijn en mij ook eens laten winnen
@Assasinbats, @basvdp1974, @bazzemans, @brombeer21, @Carpebios, @colonyhunter, @Deniol, @DENNIS79, @Despotes98, @Dion34, @Dutchgio, @ElMacaroni, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Frituurman, @Geerius, @Gynnad, @Henkie, @HippiePaci, @Hoianddoei, @IkBenDeSjaak, @ironmaidens, @Jadero, @JamesDelaney, @jbdeiman, @jm2th2, @Jordi0344, @kevints, @Koploper07, @Korsakoff010, @lameeuw, @Lamith, @Lekkerboeie86, @Lucatoni, @Magixx013, @majoh, @Mavaros, @Megupe, @MichelB24, @MM99, @Mrk87, @Mrkoekie, @OMX2000, @onecht, @ParaDroid2, @pelle888, @PL3X4N, @Proliges, @psYchovic, @Purehz, @Quantor, @R-B, @Ramzzz, @robbydw, @RudyL, @Seikbal, @Sempy, @sjtienuh, @StoOker, @Tdv98, @Techrvw, @ThaSorcerer, @theduke1989, @thijssie007, @Vreemdevis, @Willem_48, @wokkelz, @Xantoz, @Zyron
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2025-2026"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PH-MRK request startup
Ik heb hem er net uitgegooidMrkoekie schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:05:
hij staat ook niet meer in de ranglijst... dus denk dat ie idd sjaakafhaak is
thanks @Quad @Gonadan !
[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 31-10-2025 09:08 ]
https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/ranglijsttheduke1989 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:29:
waar kan je alleen de tweaker ranglijst zien, ik vindt alleen alle deelnemers zijn er meer dan 40k dat kan niet allemaal tweakers zijn neem ik aan?
Troost je (en mezelf), dit is wel de beste pool van Nederland.theduke1989 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:30:
ah nevermind, gevonden sta verdomd 135 haha zo slecht dit jaar.
Daar kon ik nog van winnen....makooy schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:07:
[...]
Ik heb hem er net uitgegooid
thanks @Quad @Gonadan !
en aderrs ik welSuperkiwi schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:48:
Geen zorgen Seikbal, ik kom je binnenkort wel vergezellen als het zo doorgaat
Neem jij anders de kaasblokjes mee, zorg ik voor een flessie cola als we bij @Seikbal aangeland zijn
Dan kom ik niet naar je toe, ik wacht hier wel gewoon
U bent bekend met de vrijdagavondvloek?Seikbal schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:55:
Attentie attentie.. op vrijdag al 7 punten! Wat een begin...
Het is toch om te janken dit...
Gelukkig nog wel 2 puntjes aan overgehouden.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Telstar-Excelsior stond lange tijd op een virtuele 10 punten (2-1) maar ja, toen mocht de Regt nog een keer schieten. En zo sta je op 16 ipv 24 punten. Mijn logische uitslagen van vandaag zullen ook wel weer in de spreekwoordelijk soep lopen.
Gelukkig gaat het bij meerdere voorspellers niet zo lekker; op de ranglijst blijf ik lekker bio-stabiel op 109
@Henkie komt wel langzaam dichterbij gekropen
@Razenko zijn we kwijt, die is de top 100 al ingedoken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik had 2-2, dat was toch ook een goede voorspelling?Gonadan schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:22:
@Superkiwi was gewoon een goede voorspelling hoor, ik had hem ook. Onnodig puntverlies weer.
Of had jij gewoon geluk met de uitslag?Megupe schreef op zondag 2 november 2025 @ 11:24:
[...]
ik had 2-2, dat was toch ook een goede voorspelling?
Juich nog niet te vroeg, vorig weekend stond ik ook in de top 100 en na de laatste wedstrijd was ik weer terug op mijn oude vertrouwde positieSuperkiwi schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:18:
Het is weer een weekend van puntjes schrapen.
Telstar-Excelsior stond lange tijd op een virtuele 10 punten (2-1) maar ja, toen mocht de Regt nog een keer schieten. En zo sta je op 16 ipv 24 punten. Mijn logische uitslagen van vandaag zullen ook wel weer in de spreekwoordelijk soep lopen.
Gelukkig gaat het bij meerdere voorspellers niet zo lekker; op de ranglijst blijf ik lekker bio-stabiel op 109
@Henkie komt wel langzaam dichterbij gekropen![]()
@Razenko zijn we kwijt, die is de top 100 al ingedoken
PSN: Europhea
Je had de uitslag goed, dat is ook wat waard. Maar de voorspelling was wel net iets minder goed. Geeft niks, gewoon blijven oefenen.Megupe schreef op zondag 2 november 2025 @ 11:24:
ik had 2-2, dat was toch ook een goede voorspelling?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb 8-2 dus gelukkig viel die netheho schreef op zondag 2 november 2025 @ 13:59:
De voorlopige 7-2 heeft iedereen goed natuurlijk 🤔
@mavaros acht ik ertoe in staat 😇heho schreef op zondag 2 november 2025 @ 13:59:
De voorlopige 7-2 heeft iedereen goed natuurlijk 🤔
@mavaros, hoe zit dat?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heel bizar ja.Gonadan schreef op zondag 2 november 2025 @ 19:13:
En nog steeds geen 0-0.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bekend met iedere vloek uit het boek volgens mij... nog wel 18 hele punten erbij verzameld het weekend.
Hoezo had Heracles het zo op zijn heupen na weken dramatisch te eindigen.
Ordinair zoveel mogelijk punten sprokkelen tot de winterstop. Dus geen glazen bollen en theebladeren lezen.Superkiwi schreef op zondag 2 november 2025 @ 14:40:
Mavaros is zichzelf niet lijkt het; hij heeft redelijk normaal uitziende voorspellingen gedaan deze week.
@mavaros, hoe zit dat?
Het ligt in onze poule allemaal vrij dicht tegen elkaar aan, qua punten. Ik wil in het linkerrijtje van pagina drie overwinteren. Dan moet je vet op de botten kweken, dus punten harken waar het kan.
@Henkie waar haal jij je voorspellingen? We schelen nog maar 7 puntjes
Het helpt ook niet in mijn voordeel dat ik bij 6 van de 9 wedstrijden 2 punten heb gescoord.
Conclusie: na komend weekend ga ik me aan jou op moeten trekken...
Puur mazzelLekkerboeie86 schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:30:
Heeeel netjes @ironmaidens 12e van Nederland deze ronde! 10 punten meer dan nummer 2 in onze poule zien we ook niet vaak. Gefeliciteerd!
Maar mij hoor je niet klagen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Droevig
Wow, ik doe dus mee met de grote namen dit weekend met hetzelfde punten aantal hahahamakooy schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:11:
25 punten dit weekend. 1 woord om het samen te vatten:
Droevig
Zelfs @Typhone en ik hebben beter gescoord, ga je schamenmakooy schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:11:
25 punten dit weekend. 1 woord om het samen te vatten:
Droevig
Soms uit de linkerduim, soms uit de rechter.Superkiwi schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:34:
Klinkt alsof je er goed over nagedacht hebt. Ik hoop het je hopen. Wellicht zit er ook nog wel een weekschildje voor je in het vat
@Henkie waar haal jij je voorspellingen? We schelen nog maar 7 puntjes
Het helpt ook niet in mijn voordeel dat ik bij 6 van de 9 wedstrijden 2 punten heb gescoord.
Conclusie: na komend weekend ga ik me aan jou op moeten trekken...
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Na een hele slechte europese midweek mogen we weer aan de eredivisie beginnen.
Have fun iedereen!
@Axel, @bazzemans, @Carpebios, @Cheeeese, @colonyhunter, @Deniol, @DENNIS79, @Despotes98, @Dion34, @DivineNL, @ElwinP, @Fendermen, @FREAKJAM, @Freshnezz, @Gonadan, @groggy, @HeerKaas, @Heho, @Henkie, @HippiePaci, @Hoianddoei, @IkBenDeSjaak, @IntToStr, @ironmaidens, @iT3CH, @Jadero, @JamesDelaney, @JasperS1994, @Jero_B, @jm2th2, @Jordi0344, @kevints, @Koploper07, @Korsakoff010, @lameeuw, @Lekkerboeie86, @Maarten_E, @majoh, @mefjoew, @Megupe, @MichelB24, @Miki, @Mrk87, @ParaDroid2, @pelle888, @PL3X4N, @psYchovic, @Purehz, @Qu3st, @Quad, @Quantor, @Ragger, @Razenko, @reaL_G, @RudyL, @Sargan, @silverchaoz, @sjtienuh, @ST10©DE, @StoOker, @Supermach, @Techrvw, @ThaSorcerer, @theduke1989, @thijssie007, @wokkelz, @Xantoz, @zzendon
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben je zo onthutst dat Heitinga ontslagen is?Gonadan schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:43:
Ik heb er de kracht niet meer voor...
Nee dat geeft in theorie juist meer kans dat ik punten krijg voor mijn principiële voorspellingen bij Ajax.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ok dit is wel next-level 'ik wil niet naar Ajax kijken dus ik ga wat anders doen'Megupe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:15:
...aangezien het bereik in de andes niet altijd fantastisch is. ...
Je kunt weer veilig terugkeren nu hoor
veel verder vluchten kon inderdaad nauwelijkstoolkist schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:20:
[...]
Ok dit is wel next-level 'ik wil niet naar Ajax kijken dus ik ga wat anders doen'
Je kunt weer veilig terugkeren nu hoor
Nu Heitinga weg is verwacht ik een positief schokeffect resulterend in een heerlijke overwinning op Utrecht deze speelronde.
Hup Ajax!
Ik denk dat het ontslag van trainer nummer 8 geen ene hol gaat uitmaken.Superkiwi schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:24:
Slechte Europese midweek? Ik heb de samenvatting van Ajax gezien en zag toch wel aanknopingspunten. De bal ging af en toe de goede kant op en er werden wat kansjes gecreëerd.
Nu Heitinga weg is verwacht ik een positief schokeffect resulterend in een heerlijke overwinning op Utrecht deze speelronde.
Hup Ajax!
Zelfs een wederopstanding van Cruijff gaat die lamlendige club dit seizoen geen verlossing brengen..
Ik voel toch een Heraclesje aankomenmavaros schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:51:
[...]
Ik denk dat het ontslag van trainer nummer 8 geen ene hol gaat uitmaken.
Zelfs een wederopstanding van Cruijff gaat die lamlendige club dit seizoen geen verlossing brengen..
Had dus net zo goed niks in kunnen vullen 🤔😞heho schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:41:
Poh, druk druk druk. Ondanks de mention bijna vergeten de kraker van de vrijdagavond in te vullen
En zero points Hier.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
+2.. woehoeSuperkiwi schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:11:
@Quad @Gonadan hebben jullie het gezien? De eerste nul-nul staat op het bord!
Wederom een matige uitslag voor een prima voorspelling. Gelukkig geheel in stijl wel weer 2 punten in de zak kunnen steken
Ik heb de nul ook op het bord.Superkiwi schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:11:
@Quad @Gonadan hebben jullie het gezien? De eerste nul-nul staat op het bord!
Wederom een matige uitslag voor een prima voorspelling. Gelukkig geheel in stijl wel weer 2 punten in de zak kunnen steken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar zit ik toch bar vaak naast, terwijl het lekker punten kan opleveren. 🙈
Ik geloof dat ik maar ga vissen.
Daar heb ik ook geen verstand van.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is weer een typisch 2-punten-schraap weekend: 2, 2, 2, 0, 2
Dan kijk ik naar @poes, 49 punten (7, 10, 10, 20, 2), en denk ik "hoe dan??"
Ik wil je niet onder druk zetten maar je staat deze speelronde momenteel 1e van Nederland
Poes staat al 18 punten voor op onze nummer 2 @donkerlicht, die met 31 punten incl 20 punten bij de wedstrijd van de week toch ook niet slecht scoort.
Sowieso zijn we als poule goed bezig want iedereen in de poule heeft tot nu toe punten gescoord!
Oke, een aantal deelnemers komen nog niet verder dan twee maar he, twee is beter dan geen
[ Voor 136% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2025 10:13 ]