Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2025-2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Daar heb je ook weer gelijk in.
Ik zag dat onze volgende pot tegen AZ is, blij dat we ons nog een week extra kunnen voorbereiden op deze slapstickpot.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10

YES

Moderator General Chat
bazzemans schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:29:
[...]

Je hebt er dus geen moeite mee om je positie te gebruiken om jezelf te verrijken? Mooie boel :+
Nee ik dacht dat er gewoon een natuurlijke correlatie werd gesuggereerd tussen mod zijn en heel goed zijn in voetbalpoules. De anderen die over mijn moderators-schap beginnen in relatie tot mijn voorspellingen suggereren blijkbaar iets ander? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Als voormalig medewerker kan/mag ik hier niets over zeggen, ik heb immers een geheimhoudingsverklaring ondertekend. Of dat al dan niet onder dwang gebeurd is laat ik even in het midden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10

YES

Moderator General Chat
Superkiwi schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:45:
Als voormalig medewerker kan/mag ik hier niets over zeggen, ik heb immers een geheimhoudingsverklaring ondertekend. Of dat al dan niet onder dwang gebeurd is laat ik even in het midden.
Oh, een geheimhoudingsverklaring, echt? Is mij als mod niet van bekend, ik mag gewoon posten wat ik wil, GoT houdt me daarin niet teg h&H&*GG&*G^&^%$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Van de voetbalpoule he, niet van Tweakers ;)
Dus ik weet niets over het al dan niet toespelen van puntjes aan betalende, euh, bepaalde personen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:54
Superkiwi schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:59:
Van de voetbalpoule he, niet van Tweakers ;)
Dus ik weet niets over het al dan niet toespelen van puntjes aan betalende, euh, bepaalde personen.
we doen het onder druk van een bepaalde moderator :X

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ik ga qua voorspellen maar weer terug naar het gooien van dartpijltjes op een bord met de vakken winst en verlies... ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Pietervs op 06-10-2025 16:21 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Heerlijk topic dit vandaag, lekker slap geouwehoer. Fijn om steeds tussendoor even te checken tussen alle overleggen door.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKzhvhlu7pKHOerMauPLBsyWEEA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large
Op vrijdag werd het avondje NAC verpest door het nog steeds goed presterende Groningen. Ook de speciale Tiesto shirts brachten geen geluk voor de fans van NAC, het werd een inktzwarte dag. De 1-2 was natuurlijk een vaak voorspelde uitslag, maar liefst 43 keer.
Op zaterdag ging een bibberend Ajax naar Rotterdam en ze hoefden niet eens naar de Kuip. 25 Spelers hadden goed opgelet en gezien dat de Amsterdammers alle uitwedstrijden gelijk spelen (Dit is geen advies voor de volgende wedstrijd!) Geen van deze 25 had gerekend op dit doelpuntenfesteijn.
Fortuna kwam vroeg op voorsprong tegen Volendam en wist dit de hele wedstrijd vol te houden, of was Volendam niet tot meer in staat?
PEC Zwolle gaf de punten makkelijk weg tegen PSV, dat niet eens echt diep hoefde te gaan, zeker niet tegen 10 man, na een discutabele rode kaart. Ook wij incasseerden de punten makkelijk, er waren er maar 10 zo onverstandig om te denken dat PEC iets aan deze wedstrijd over zou houden.
Bij degradatie kraker Heerenveen - Excelsior leek het kwartje lange tijd richting Excelsior te vallen, maar Heerenveen toonde karakter en via een penalty in minuut 89 en de winnende knaller ver in blessuretijd kwam de vertrouwde 2-1 op het scorebord. Dat maakte 48 van onze spelers erg vrolijk.
De derby van de week werd een prooi voor het van de Brom-effect, 3 op rij! Door een late 2-1 van FC Twente dropen de supporters van Heracles teleurgesteld af. Ook een makkie, 40 juiste voorspellingen.
De echte wedstrijd van de week was natuurlijk Feyenoord-Utrecht. Een enerverende pot voetbal die eens geen 2-1 opleverde deze week. Toen de storm was gaan liggen stonden Feyenoord en Ueda met 3-2 nog recht overeind. De enige juiste voorspeller verdient ook een vermelding: @Deniol.
Er was ook een derby in Noord Holland, AZ en Telstar stonden tegenover elkaar. AZ blies Telstar de 1e helft omver, maar vergat de score uit te breiden, waarna het nog lang spannend bleef in Alkmaar. De einduitslag was een niet spannende 2-1, de 4e van deze speelronde.
Een echte subtopper, als je de stand van vorig seizoen nog weet: Go Ahead Eagles tegen NEC. De Eagles waren Neerlands trots in Europa op donderdag, vandaag waren ze kansloos tegen NEC. Totdat iemand bewees dat tijdrekken niet altijd in je voordeel werkt en na een elleboogje zijn 2e geel pakte. 2x geel is rood en dat zijn de kleuren van de Eagles die opeens een heel andere wedstrijd lieten zien. Of de 1-1 verdiend was zullen we nooit weten, maar bracht wel 20 spelers aan het juichen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_MPopHSqaMIZLHO-K0hAMuC-qM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large

Hoge scores deze ronde, de top 9 had 60 punten of meer, maar de beste 3 van ronde 8 zijn:
1 @YES 67 punten
2 @ThaSorcerer & @IkBenDeSjaak 66 punten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IrWmG_yTIYK_EUrPzQSGeg5J4KA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large
@YES Jajajaja, dit is onze trotse weekwinnaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04DU5gTH33Vkyi5G4-xlHrZrma4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large
We hebben weer een totaalstand, alles is ingehaald:
1. @M@cer 396 punten
2. @whiteguy 370 punten
3. @chulin 358 punten
4. @IkBenDeSjaak 353 punten
5. @YES 351 punten
6. @Jero_B 349 punten
7. @Albinosaurus 346 punten
8. @bregweb 342 punten
9. @donkerlicht & @mefjoew & @IntToStr & @lucatoni 339 punten

Onze nummer 1 staat redelijk veilig en loopt zelfs uit. Weekwinnar @YES komt keihard de top 12 binnen en @Stakie kukelt er keihard uit. Grote winnaar van pagina 1 is @jbdeiman met 21 plekken winst!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ybHc1Eh8TeI0yJkzVKDDqiggfQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large
Funny facts:
Ronde records:

1. @YES 67 punten
2. @ThaSorcerer & @IkBenDeSjaak 66 punten
4. @jbdeiman 65 punten
5. @M@cer 64 punten
Een geheel nieuwe top 4, erg knap, maar om alles weer in perspectief te plaatsen, er waren 3 spelers met 83 punten deze week!

Nog steeds een groot applaus voor de nummer 1 van Nederland @M@cer en een groot applaus voor onszelf, ook wij zijn nog steeds de beste van Nederland _/-\o_ d:)b *O*

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
jbdeiman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:48:
Heerlijk topic dit vandaag, lekker slap geouwehoer.
Dat doen we om de nieuwe mod te testen he. Kijken hoe lang het duurt voordat ie zegt: "Jongens, genoeg! Nu weer on topic graag".
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@bregweb toppie!
Ik heb niks gezien maar ben nu wel weer helemaal bij d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Mooie samenvatting weer! Wel een tegenvaller dat onze topscorer maarliefst 16 punten achter de top 3 van Nederland zat, maar wel gemiddeld best goede scores deze ronde geloof ik.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste