Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2025-2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:23

heho

Ommen, Overijssel

Je trouwdag, de geboorte van de kinderen, de kampioenschappen van mijn cluppie, EK winst in 88, allemaal levensgebeurtenissen die je bij blijven. Ik kan er daar nu dus één aan toevoegen ! *O*
Net op het juiste moment gepiekt en de top 3 gehaald in de tweakers voetbalpoule ! _/-\o_
Overigens vanmiddag in Zwolle 90 minuten naar de lamme tegen de blinde zitten kijken, dus ik hoop wel dat ik volgend seizoen met een andere teamnaam mag/moet aantreden !

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
heho schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:37:

Je trouwdag, de geboorte van de kinderen, de kampioenschappen van mijn cluppie, EK winst in 88, allemaal levensgebeurtenissen die je bij blijven. Ik kan er daar nu dus één aan toevoegen ! *O*
Net op het juiste moment gepiekt en de top 3 gehaald in de tweakers voetbalpoule ! _/-\o_
Overigens vanmiddag in Zwolle 90 minuten naar de lamme tegen de blinde zitten kijken, dus ik hoop wel dat ik volgend seizoen met een andere teamnaam mag/moet aantreden !
Ik gok dat @bregweb graag iets met heho in de naam heeft ;)

• Typhone
  • Laatst online: 21:22

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:11:
[...]

Daar had je PSV toch op kampioen staan gok ik zo? Dus clubverrader, dus ik had wel gelijk :p

edit: en Feyenoord ook nog boven Ajax. Jij enorme enorme 🤢 😘
Ja ik heb er respect voor dat jij zoveel vertrouwen in Heitinga had aan het begin van het seizoen ;).

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:50:
[...]

Ja ik heb er respect voor dat jij zoveel vertrouwen in Heitinga had aan het begin van het seizoen ;).
0 vertrouwen, puur principes tegen beter weten in. Zelfde als met de voorspellingen voor vandaag. Of met het vertrouwen in de komende transfer zomer

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:09

Seikbal

Tweakers Addict

Allemaal spelers als doelpuntenmaker die niet opgesteld waren.. geen enkele club op de goede plek in de ranglijst.. geen 10 punters in de standen en deze laatste wedstrijd van het seizoen Ajax op verlies gezet tegen Heerenveen (wat een waterballet). Dat laatste had uit kunnen komen maar de rest pffffff....

Of ik volgend seizoen weer de rode lantaarndrager wil zijn zodat anderen zich niet de slechtste voelen, I am thinking bout it 8)7

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ybHc1Eh8TeI0yJkzVKDDqiggfQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large

Nu het seizoen over is zal ik wat funny facts delen!
Spelers
Begonnen met141 spelers
Geeindigd met121 spelers
Afgevallen20
Spelers met ingevulde rondes
34 rondes110 spelers
33 rondes6 spelers
33 rondes3 spelers
30 rondes2 spelers
We hebben flink aantal voorspellingen ingevuld maar hoe groot is het voordeel dat wij de thuis of uit spelende ploeg geven?
Thuis/uit ploeg
Thuis1770848,3%
Uit1269234,6%
Gelijk624917,1%
#VALUE!3731,0%
Oftewel in 48,3% van alle gevallen zetten wij de thuisspelende ploeg op winst!
We hebben dus 373 van de 37.022 gemist met invullen, 36.649 ingevulde voorspellingen gedaan met zijn alle :o WAAUWW !!!

Hoe zou de ranglijst er uit zien op basis van al onze voorspellingen?
Ranglijst
ClubPunten
Psv100
Feye91
Ajax84
AZ83
Twen76
Nec70
Utre64
Eagl57
Spar55
Heer53
Gron52
PEC29
Fort26
Exce14
Nac13
Tels13
Vol11
Hera8

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@makooy leuke stats. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Hera? Volgens mij neem je nou t vrouwenvoetbal mee in je stats? Vertekent nogal dan.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:17
toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:21:
Hera? Volgens mij neem je nou t vrouwenvoetbal mee in je stats? Vertekent nogal dan.
Hera = Heracles, maar ik denk dat menig vrouwen eftal het dit seizoen beter heeft gedaan dan de Heracles Almelo mannen :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Het seizoen is voorbij! Speelronde 34 is klaar. Alle speelronden zijn afgerond. Zoals waarschijnlijk bekend zijn de nacompetitie en play-offs geen onderdeel van deze poule.

@Quad is weekwinaar met 82 punten. 1x de volle 20 punten en 2x een 16 punter. Gefeliciteerd!

Aangezien je al een Elite abonnement hebt, moet ik even in overleg me Tweakers HQ.

De winnaar van het hele seizoen is bekend. @IkBenDeSjaak pakte met de net iets meer punten dan @whiteguy in de extra voorspellingen. Beide zagen niet dat Ueda topscorer ging worden, maar hadden wel PSV als kampioen goed. Gefeliciteerd @IkBenDeSjaak! d:)b

Zoals in de OP te zien is krijg je een cadeaubon van 20 euro. Deze zullen we vandaag nog bestellen en aan jouw overhandigen! Veel plezier ervan!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:27
Typhone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:50:
[...]

Maar met het puntengemiddelde van Heitinga had Ajax wel Europees voetbal gehaald :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Lekkerboeie86 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:15:

Zoals in de OP te zien is krijg je een cadeaubon van 20 euro. Deze zullen we vandaag nog bestellen en aan jouw overhandigen! Veel plezier ervan!
En niet te vergeten krijgen de nummer 1, 2 en 3 ook nog een mooi bekertjeeeeeee

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
makooy schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:46:
[...]

Hera = Heracles, maar ik denk dat menig vrouwen eftal het dit seizoen beter heeft gedaan dan de Heracles Almelo mannen :)
Je kunt ook te ver gaan he!
offtopic:
Klopt wel helaas

[ Voor 7% gewijzigd door Axel op 18-05-2026 14:00 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

@Lekkerboeie86 Bedankt!
Verder een ideetje.. 💡

Dit is mijn tweede weekwinst en de vorige keer is er ook geen Hero abo vergeven. (of enig ander voordeel mijn kant op gekomen).
Plaats alle spelers die niet eerder een weekwinst gehad hebben, actief waren en geen elite-abo hebben in een verlotingsbus en trek daar een winnaar uit. Zo is er voor één van hen toch nog een extraatje als dank voor het deelnemen aan dit seizoen. 🎁

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:14
Oei, nog flink gezakt obv de eindstand. Gefeliciteerd @IkBenDeSjaak !

Gefeliciteerd aan alle 11 spelers die niet gedegradeerd zijn (en vooruit @bregweb ook niet) 👹

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:59:
@Lekkerboeie86 Bedankt!
Verder een ideetje.. 💡

Dit is mijn tweede weekwinst en de vorige keer is er ook geen Hero abo vergeven. (of enig ander voordeel mijn kant op gekomen).
Plaats alle spelers die niet eerder een weekwinst gehad hebben, actief waren en geen elite-abo hebben in een verlotingsbus en trek daar een winnaar uit. Zo is er voor één van hen toch nog een extraatje als dank voor het deelnemen aan dit seizoen. 🎁
Is er niet iemand die gedeeld weekwinnaar was en naast t potje heeft gepist?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:48:
[...]

Is er niet iemand die gedeeld weekwinnaar was en naast t potje heeft gepist?
Ook een nobel doel. Ik laat het aan @Lekkerboeie86 over. :)

nggyu nglyd

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Quad schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:59:
@Lekkerboeie86 Bedankt!
Verder een ideetje.. 💡

Hoe bedoel je? Geen enkele vorm van beloning gehad?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Typhone schreef op maandag 18 mei 2026 @ 19:49:
[...]

Hoe bedoel je? Geen enkele vorm van beloning gehad?
Neen: Lekkerboeie86 in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2025-2026"
Is wat mij betreft ook geen probleem, als we het aan een ander kunnen toekennen.

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste