12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ik gok dat @bregweb graag iets met heho in de naam heeftheho schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:37:
Je trouwdag, de geboorte van de kinderen, de kampioenschappen van mijn cluppie, EK winst in 88, allemaal levensgebeurtenissen die je bij blijven. Ik kan er daar nu dus één aan toevoegen !![]()
Net op het juiste moment gepiekt en de top 3 gehaald in de tweakers voetbalpoule !
Overigens vanmiddag in Zwolle 90 minuten naar de lamme tegen de blinde zitten kijken, dus ik hoop wel dat ik volgend seizoen met een andere teamnaam mag/moet aantreden !
Ja ik heb er respect voor dat jij zoveel vertrouwen in Heitinga had aan het begin van het seizoentoolkist schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:11:
[...]
Daar had je PSV toch op kampioen staan gok ik zo? Dus clubverrader, dus ik had wel gelijk
edit: en Feyenoord ook nog boven Ajax. Jij enorme enorme 🤢 😘
0 vertrouwen, puur principes tegen beter weten in. Zelfde als met de voorspellingen voor vandaag. Of met het vertrouwen in de komende transfer zomerTyphone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:50:
[...]
Ja ik heb er respect voor dat jij zoveel vertrouwen in Heitinga had aan het begin van het seizoen.
Allemaal spelers als doelpuntenmaker die niet opgesteld waren.. geen enkele club op de goede plek in de ranglijst.. geen 10 punters in de standen en deze laatste wedstrijd van het seizoen Ajax op verlies gezet tegen Heerenveen (wat een waterballet). Dat laatste had uit kunnen komen maar de rest pffffff....
Of ik volgend seizoen weer de rode lantaarndrager wil zijn zodat anderen zich niet de slechtste voelen, I am thinking bout it
Of ik volgend seizoen weer de rode lantaarndrager wil zijn zodat anderen zich niet de slechtste voelen, I am thinking bout it
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large)
Nu het seizoen over is zal ik wat funny facts delen!
| Spelers | ||
|---|---|---|
| Begonnen met | 141 spelers | |
| Geeindigd met | 121 spelers | |
| Afgevallen | 20 |
| Spelers met ingevulde rondes | ||
|---|---|---|
| 34 rondes | 110 spelers | |
| 33 rondes | 6 spelers | |
| 33 rondes | 3 spelers | |
| 30 rondes | 2 spelers |
| Thuis/uit ploeg | ||
|---|---|---|
| Thuis | 17708 | 48,3% |
| Uit | 12692 | 34,6% |
| Gelijk | 6249 | 17,1% |
| #VALUE! | 373 | 1,0% |
We hebben dus 373 van de 37.022 gemist met invullen, 36.649 ingevulde voorspellingen gedaan met zijn alle
Hoe zou de ranglijst er uit zien op basis van al onze voorspellingen?
| Ranglijst | |
|---|---|
| Club | Punten |
| Psv | 100 |
| Feye | 91 |
| Ajax | 84 |
| AZ | 83 |
| Twen | 76 |
| Nec | 70 |
| Utre | 64 |
| Eagl | 57 |
| Spar | 55 |
| Heer | 53 |
| Gron | 52 |
| PEC | 29 |
| Fort | 26 |
| Exce | 14 |
| Nac | 13 |
| Tels | 13 |
| Vol | 11 |
| Hera | 8 |
@makooy leuke stats.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hera = Heracles, maar ik denk dat menig vrouwen eftal het dit seizoen beter heeft gedaan dan de Heracles Almelo mannentoolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:21:
Hera? Volgens mij neem je nou t vrouwenvoetbal mee in je stats? Vertekent nogal dan.
Het seizoen is voorbij! Speelronde 34 is klaar. Alle speelronden zijn afgerond. Zoals waarschijnlijk bekend zijn de nacompetitie en play-offs geen onderdeel van deze poule.
@Quad is weekwinaar met 82 punten. 1x de volle 20 punten en 2x een 16 punter. Gefeliciteerd!
Aangezien je al een Elite abonnement hebt, moet ik even in overleg me Tweakers HQ.
De winnaar van het hele seizoen is bekend. @IkBenDeSjaak pakte met de net iets meer punten dan @whiteguy in de extra voorspellingen. Beide zagen niet dat Ueda topscorer ging worden, maar hadden wel PSV als kampioen goed. Gefeliciteerd @IkBenDeSjaak!
Zoals in de OP te zien is krijg je een cadeaubon van 20 euro. Deze zullen we vandaag nog bestellen en aan jouw overhandigen! Veel plezier ervan!
@Quad is weekwinaar met 82 punten. 1x de volle 20 punten en 2x een 16 punter. Gefeliciteerd!
Aangezien je al een Elite abonnement hebt, moet ik even in overleg me Tweakers HQ.
De winnaar van het hele seizoen is bekend. @IkBenDeSjaak pakte met de net iets meer punten dan @whiteguy in de extra voorspellingen. Beide zagen niet dat Ueda topscorer ging worden, maar hadden wel PSV als kampioen goed. Gefeliciteerd @IkBenDeSjaak!
Zoals in de OP te zien is krijg je een cadeaubon van 20 euro. Deze zullen we vandaag nog bestellen en aan jouw overhandigen! Veel plezier ervan!
Maar met het puntengemiddelde van Heitinga had Ajax wel Europees voetbal gehaaldTyphone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 19:50:
[...]
Ja ik heb er respect voor dat jij zoveel vertrouwen in Heitinga had aan het begin van het seizoen.
En niet te vergeten krijgen de nummer 1, 2 en 3 ook nog een mooi bekertjeeeeeeeLekkerboeie86 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:15:
Je kunt ook te ver gaan he!makooy schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:46:
[...]
Hera = Heracles, maar ik denk dat menig vrouwen eftal het dit seizoen beter heeft gedaan dan de Heracles Almelo mannen
offtopic:
Klopt wel helaas
Klopt wel helaas
[ Voor 7% gewijzigd door Axel op 18-05-2026 14:00 ]
@Lekkerboeie86 Bedankt!
Verder een ideetje.. 💡
Dit is mijn tweede weekwinst en de vorige keer is er ook geen Hero abo vergeven. (of enig ander voordeel mijn kant op gekomen).
Plaats alle spelers die niet eerder een weekwinst gehad hebben, actief waren en geen elite-abo hebben in een verlotingsbus en trek daar een winnaar uit. Zo is er voor één van hen toch nog een extraatje als dank voor het deelnemen aan dit seizoen. 🎁
Verder een ideetje.. 💡
Dit is mijn tweede weekwinst en de vorige keer is er ook geen Hero abo vergeven. (of enig ander voordeel mijn kant op gekomen).
Plaats alle spelers die niet eerder een weekwinst gehad hebben, actief waren en geen elite-abo hebben in een verlotingsbus en trek daar een winnaar uit. Zo is er voor één van hen toch nog een extraatje als dank voor het deelnemen aan dit seizoen. 🎁
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Oei, nog flink gezakt obv de eindstand. Gefeliciteerd @IkBenDeSjaak !
Gefeliciteerd aan alle 11 spelers die niet gedegradeerd zijn (en vooruit @bregweb ook niet) 👹
Gefeliciteerd aan alle 11 spelers die niet gedegradeerd zijn (en vooruit @bregweb ook niet) 👹
Is er niet iemand die gedeeld weekwinnaar was en naast t potje heeft gepist?Quad schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:59:
@Lekkerboeie86 Bedankt!
Verder een ideetje.. 💡
Ook een nobel doel. Ik laat het aan @Lekkerboeie86 over.toolkist schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:48:
[...]
Is er niet iemand die gedeeld weekwinnaar was en naast t potje heeft gepist?
nggyu nglyd
Hoe bedoel je? Geen enkele vorm van beloning gehad?Quad schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:59:
@Lekkerboeie86 Bedankt!
Verder een ideetje.. 💡
Neen: Lekkerboeie86 in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2025-2026"Typhone schreef op maandag 18 mei 2026 @ 19:49:
[...]
Hoe bedoel je? Geen enkele vorm van beloning gehad?
Is wat mij betreft ook geen probleem, als we het aan een ander kunnen toekennen.
nggyu nglyd