"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nope, ik ben eruit gestapt. Die app is niet mijn ding.makooy schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:28:
@iT3CH Doe je nog mee? Ik kan je niet meer terug vinden in de poule
Hele uitslag zonde.. ik had 2-5 hahahaha. toch +2 *blugh*
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Ihattaren?Seikbal schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:08:
Ihattaren als doelpuntenmaker... was bijna goed en het was ook de 2e... zonde!
Hele uitslag zonde.. ik had 2-5 hahahaha. toch +2 *blugh*
Edit: oh je hebt het nog over gisteren.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 09-11-2025 14:11 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ja Fortuna - Heerenveen kwam ik nog even op terug... wedstrijden van vandaag durf ik niet eens te kijken met mijn voorspellingen. Dat had je misschien wel door, maar je kon niet voorstellen dat ik hem had als doelpuntenmaker had bedacht?Gonadan schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:10:
[...]
Ihattaren?
Edit: oh je hebt het nog over gisteren.
Jawel hoor, heb ik zelf ook vaker gedaan. Maar ik dacht dat je in de war was met Haller. Het verhaal past ook precies op die wedstrijd.Seikbal schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:27:
[...]
Ja Fortuna - Heerenveen kwam ik nog even op terug... wedstrijden van vandaag durf ik niet eens te kijken met mijn voorspellingen. Dat had je misschien wel door, maar je kon niet voorstellen dat ik hem had als doelpuntenmaker had bedacht?![]()
Behalve dan dat je daar geen doelpuntenmakers in hoefde te vullen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hier ook 7 punten, maar dan zeer principieel.Quad schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:35:
Ajax levert me toch weer 7 punten op. Niet-principieel voorspellen loont dus, zeg maar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik dacht dat ik slecht scoorde maar jullie laten zien dat het altijd erger kan
Je gaat uiteindelijk wel naar de hel. Weet niet of je dat vindt lonen?Quad schreef op zondag 9 november 2025 @ 14:35:
Ajax levert me toch weer 7 punten op. Niet-principieel voorspellen loont dus, zeg maar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik sta nu op 10 punten
#azpsv
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Idem. Dat is een beetje de trend van de laatste tijd. Als ik tijdens de wedstrijd kijk zie ik vaak tien punten en begin te hopen, om na het eindsignaal steevast teleurgesteld te zijn.Pietervs schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:38:
Is die tweede helft echt nog nodig?
Ik sta nu op 10 punten
#azpsv
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat heb ik dus niet gewonnenSuperkiwi schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:44:
Nou @Jay-K, je kunt zometeen bij Feyenoord scoren tot je een ons weegt maar @poes ga je niet meer inhalen; het gat van 11 punten is te groot. Je mag met @bregweb, @carpebios en @donkerlicht gaan strijden om de tweede plaats.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Toch een mooi vierde plekkie
Edit: ik dacht met die meldingen, zou ik een keertje gewonnen hebben... Pfff, zo erg er naast zitten is ook een vak.
[ Voor 60% gewijzigd door majoh op 09-11-2025 22:30 ]
Vroeg het me laatst wel af, heeft er ooit iemand 0 punten gescoord met wel elke voorspelling ingevuld? Anders is het wel een negatief recordje.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gefeliciteerd @poes ... wat was je geheim deze week?
Telstar nooit onderschatten.....Superkiwi schreef op zondag 9 november 2025 @ 08:25:
Dan kijk ik naar @poes, 49 punten (7, 10, 10, 20, 2), en denk ik "hoe dan??"
Wie?
Snel vergeten en nieuwe glazen bollen kopen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large)
Een nieuwe week met nieuwe kansen. Hoewel over de grenzen de trainers rijkelijk sneuvelen duurde het totdat het kalf verdronken was alvorens men in Amsterdam tot actie overging. 9 november eindigde het seizoen voor Ajax definitief en is het wachten totdat Simonis of Ten Hag - elke andere kale man is welkom - het schip zogenaamd weer recht komt trekken op basis van resultaten uit het verleden. Gaat niet gebeuren dus. Utrecht won 2-1, géén aanknopingspunten.
Het échte weekend ging van start met de eerste 0-0 wedstrijd van het seizoen. Twente slaat thuis wederom een flater en komt niet verder dan een bloedeloos gelijkspel tegen Telstar. Telstar, de gunfactor bij velen, krijgt het veel te lastig voor mekaar om wedstrijden te winnen en bungelen dientengevolge nog steeds onderaan. El Kachati wordt node gemist zeg maar...
Excelsior - Heracles was een gokkertje vermoed ik. Trekt Heracles de goede lijn door of was het een eendagsvlieg? Heracles trok de lijn door, versloeg de Kralingers met 1-2 en echte zieners zouden dat goed voorspeld hebben.
FC Volendam - NAC Breda. NAC, ik heb er helemaal niets mee en dat is verder prima maar als ze mij ook nog eens gaan lastig vallen in mijn poule dan begint mijn bloed te koken. Deze gruwelijke schoppers uit Breda deden er weer eens alles aan om alles te verzieken en dat is ze gelukt ook. Visionairs zagen deze wedstrijd in een 1-1 eindigen, de schoppers uit Breda wilden dat voorkomen en dat lukte. Rode kaarten, en een 2-1 verlies tot gevolg. Ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Fortuna Sittard - Heerenveen. De Friezen kwamen volbepakt met ijsmutsen en dikke winterjassen aan in Limburg. Ondanks dat het 'al' november is bleek het in het zuiden bijna tropisch warm te zijn. Daar hadden de Friezen geen rekening mee gehouden. Zwetend rolden ze over het veld op zoek naar een 1-3 overwinning. Het werd een 2-0 verlies. Het verhaal gaat rond dat enkele spelers geïnformeerd hebben voor een winterverblijf in de regio Sittard.
PEC Zwolle - Sparta Rotterdam, 1-0 voor PEC Zwolle. PEC is ook zo'n team wat je alleen maar punten kost dit seizoen. Sparta idem. Van onmogelijke uitoverwinningen en thuisnederlagen tot gewoon @ random een beetje rondzwalken door de Eredivisie. Dat is PEC. Dat is Sparta. Wie is de trainer bij Sparta trouwens? Lijkt me wel geschikt voor bij Ajax.
FC Utrecht - Ajax -> Heel officieel en objectief. Prima wedstrijd van FC Utrecht. Ik zag verhalen voorbij komen over Mika Godts maar die zou ik hier officieel willen aanbieden voor €14,99 of tentoonstellen bij de Action in de koopjeshoek. Absoluut drama. Net als de uitslag.
NEC - Groningen -> Spanning alom. Beide teams redelijk goed begonnen aan de competitie met een inkakmoment voor NEC. Vandaag echter niet. Groningen kreeg een licht pak rammel en kon met 2-0 terug de bus in. Het schijnt dat er hartelijk gelachen werd om de Friezen die als een soort poolexpeditie in de bus bleken te zitten onderweg naar Sittard toen ze de spelersbus voorbij kwamen.
AZ - PSV -> Makkie voor AZ zou je zeggen. Maar nee, het piepte en kraakte. De aanstaand landskampioen liet weer even van zich spreken. Hopelijk gaat het nog 5 wedstrijden crescendo met ze en komt de ineenstorting weer volgend jaar rond carnaval. Dat levert altijd vermakelijke beelden op maar het lijkt erop dat Bosz weer een titel gaat pakken.
GA Eagles - Feyenoord -> Beoogd Ajax target Mats Deijl trapte goed af tegen Feyenoord. GA Eagles bleek krachtig en te sterk voor Feyenoord te zijn. Dat had een andere wedstrijd kunnen worden als Ueda in de 3e minuut (ofzo) de bal niet tegen de lat zou hebben geknald maar in het doel. We zullen het nooit weten. Ook Feyenoord leed zijn tweede nederlaag van het seizoen.
Top 5 deze week
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large)
Kijk je hebt winnen en je hebt dat wat @poes doet. Overtuigend winnen. In het verleden deed ik dat altijd bij @toolkist in onze 1vs1 battle maar dit jaar zit ie aan de anabolen. Met +11 punten op de nummer twee heeft @poes een mooi schildje erbij! Van harte gefeliciteerd!
1. @poes +63 punten
2. @Jay-K +52 punten
3. @bregweb +51 punten
4. @carpebios +50 punten (wat zit ik jou nou hier te taggen joh? Doe eens niet of je van adel bent!)
5. @donkerlicht +50 punten
6. @MM99 +50 punten
Weekwinnaar
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large)
@poes is overtuigend weekwinnaar geworden met +63 punten en laat daarbij 'slechts' 27 punten liggen op het totaal. Netjes hoor! Zaterdagavond wist @poes al dat de champagne open kon en kreeg meneer of mevrouw poes er probably goed van langs:
+ 10 punten bij Excelsior - Heracles
+ 10 punten bij Volendam - NAC
+ 20 punten bij Fortuna - Heerenveen
In Brabant zeggen wij dan: doede gij es normaal jonguh! Gefeliciteerd hoor!
@Lekkerboeie86 vraagt het Hero abonnement voor je aan.
Totaalstand:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large)
Vroegâh, klikte in op de totaalstand en zag meteen het overzicht. Nu... anno 10 november 2025 moet ik for fucks sake eerst op pagina 1 klikken alvorens ik de top te zien krijg op voetbalpoules.nl. We gaan het er niet over hebben maar ik hoor @Gonadan en @toolkist gniffelen. Daarentegen geeft @Superkiwi zijn optimisme altijd hoop in warme dagen.
De top 10 van deze week:
1. @M@cer +541 punten (+40 deze week)
2. @YES +524 punten (+47 deze week)
3. @whiteguy +519 punten (+36 deze week)
4. @chulin +506 punten (+30 deze week) (jou nog nooit eerder getagged volgens mij, kudo's)
5. @Stakie +505 punten (+41 punten deze week)
6. @Jay-K +502 punten (+52 punten deze week)
7. @Megupe +494 punten (+45 punten deze week)
8. @bregweb +492 punten (+51 punten deze week)
9. @Rubeo38 +482 punten (+32 punten deze week)
10. @HeerKaas +481 punten (+46 punten deze week)
10. @mefjoew +481 punten (+42 punten deze week)
Reminders:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Zaterdag 22 november 16:30 gaat de competitie verder met de Bredase schoppers tegen Philips Carnavalsvereniging Eindhoven
Funny facts::gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large)
- Niemand had meer dan 3 wedstrijden goed voorspeld
- Met 2-1, 2-0 en 1-2 scores zijn er heel veel mensen die wedstrijden goed voorspeld hebben.Mietjes
- Niemand zag de 5-klapper bij PSV aankomen
- 5 mensen zagen de correcte score voorbij komen bij GA Eagles - Feyenoord: @Isheara, @FREAKJAM @assasinbats, @MM99 en @Vreemdevis
- @poes Was de enige met drie wedstrijden op rij direct goed voorspeld maar bevond zich toen al in gezelschap van anderen die een twee-klapper hadden weten te noteren.
- 0-0 durft niemand te voorspellen. Niemand had dit goed bij Twente - Telstar.
- @bazzemans wat zit jij je scores vergeten in te vullen?
Oei, zal hem even aanpassen. Zonde dat is zo ver na 11-11 dat PSV een 0-7 klapper gaat uitdelen vrees ik.Quad schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:29:
@Typhone 22-11 wordt de competitie pas hervat!
Eerst nog een paar potjes afzien bij Oranje.
Hoe bedoel je? 11-11 is dat een ding? Singlesday is toch koopjesdag?Typhone schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:32:
[...]
Oei, zal hem even aanpassen. Zonde dat is zo ver na 11-11 dat PSV een 0-7 klapper gaat uitdelen vrees ik.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
11-11 is traditioneel het begin van carnaval in het mooie zuidenQuad schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:33:
[...]
Hoe bedoel je? 11-11 is dat een ding? Singlesday is toch koopjesdag?
En PSV mag mij wel een verjaardagskadootje geven op de 22e. Een 7 klapper zoals voorspeld door @Typhone teken ik voor
[ Voor 19% gewijzigd door Pietervs op 10-11-2025 10:40 ]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was dan ook echt het enige positieve aan de periode Heitinga, jij ging mee in de positieve voorspellingen voor Ajax wat mij de kans gaf om je op "de rest" te verslaanTyphone schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:18:
Vroegâh, klikte in op de totaalstand en zag meteen het overzicht. Nu... anno 10 november 2025 moet ik for fucks sake eerst op pagina 1 klikken alvorens ik de top te zien krijg op voetbalpoules.nl. We gaan het er niet over hebben maar ik hoor @Gonadan en @toolkist gniffelen. Daarentegen geeft @Superkiwi zijn optimisme altijd hoop in warme dagen.
Toch moet ik je even op de vingers tikken mbt je opmerking over Godts. Dat is zo'n beetje onze beste speler, laten we die maar niet bij de Action aanbieden
Verder grmbl vanwege alweer een interlandbreak
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2025 11:28 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 11-11-2025 13:18 ]
Geen probleem, jullie kunnen niet alle wijsheid in pacht hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
* Typhone slaat kiwi met een dikke forelGonadan schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:23:
Zijn @toolkist en ik het eindelijk weer wat vaker eens en dan ga jij ineens zo doen.