Oei oei oei, verwacht de eeuwige hoon van @Gonadan en @toolkist. Je kunt asiel aanvragen bij mij trouwensVortigen schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:26:
[...]
Als Ajacied weet ik wat je bedoelt ...
Ik heb zelfs voor het eerst mijn cluppie op verlies gezet deze week 😔
Nee hoor, geen hoon. @Vortigen schaamt zich er zo te zien voor, jij bent er trots op, dat is veel erger.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rij dan ook naar Overloon ipv Rotterdam, da's toch veel dichterbij voor jou?Typhone schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:47:
Ik heb een hekel aan dit soort dagen. Miezerig weer, nat, koud. Fucking file onderweg richting Rotterdam. Blijdorp zoeken. Entree betalen. Vragen waar de apen zitten en welke de laagste hersencapaciteit heeft. Dan nog in overleg met de oppassers of ik er eentje een Edding 3000 mag geven. En als ze dan eindelijk iets tekenen ook nog ontcijferen welk cijfer dat precies is. Nee de kapucijnaap en Typhone zullen geen vrienden worden. Maar ik heb wel mijn voorspellingen voor deze week binnen.
Eindelijk mag ik weer meedraaien in de top!
Dat klinkt alsof je aan het scouten was voor de nieuwe trainer van Ajax?Typhone schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:47:
Ik heb een hekel aan dit soort dagen. Miezerig weer, nat, koud. Fucking file onderweg richting Rotterdam. Blijdorp zoeken. Entree betalen. Vragen waar de apen zitten en welke de laagste hersencapaciteit heeft. Dan nog in overleg met de oppassers of ik er eentje een Edding 3000 mag geven. En als ze dan eindelijk iets tekenen ook nog ontcijferen welk cijfer dat precies is. Nee de kapucijnaap en Typhone zullen geen vrienden worden. Maar ik heb wel mijn voorspellingen voor deze week binnen.
Eindelijk mag ik weer meedraaien in de top!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is zo'n 8km hier vandaan maar daar hadden ze geen domme beestentoolkist schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:49:
[...]
Rij dan ook naar Overloon ipv Rotterdam, da's toch veel dichterbij voor jou?
Gonadan schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:52:
[...]
Dat klinkt alsof je aan het scouten was voor de nieuwe trainer van Ajax?
Ik heb het er inderdaad moeilijk mee ... Nu nog de discipline hebben om te laten staan in de pool tot zondag 20.00 uurGonadan schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:49:
Nee hoor, geen hoon. @Vortigen schaamt zich er zo te zien voor, jij bent er trots op, dat is veel erger.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Dit seizoen is wel weer erg lastig met alle kwakkelende clubs. En wie bedenkt er om op zondag al om 12.15 te spelen, moet ik weer veel te vroeg aan t bier.
Wow ... vol in de emotie... Gaat je punten kosten!Vortigen schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:26:
[...]
Als Ajacied weet ik wat je bedoelt ...
Ik heb zelfs voor het eerst mijn cluppie op verlies gezet deze week 😔
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Wel genoeg zaken in de buurt van Overloon waar je rustig op kan meppen en rammen zonder dat het stuk gaat! Al zullen de museum curatoren het daar niet mee eens zijn...Typhone schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:05:
[...]
Dat is zo'n 8km hier vandaan maar daar hadden ze geen domme beesten
Disclaimer: ik roep niemand op om geweld op objecten uit te gaan oefenen, inmiddels snap (heb) ik de frustratie wel.
Vorig jaar dronk Ajax een gifbeker leeg.... maar dit jaar lijkt het wel een fust!
Bedankt voor de wekelijkse reminder 👍🏻
Ik heb gelijk voor 2 weken ingevuld, vanaf maandag een weekje vakantie, dus maar van te voren even ingevuld, hopelijk gaat me dat niet me top 10 plek kosten
Ik heb gelijk voor 2 weken ingevuld, vanaf maandag een weekje vakantie, dus maar van te voren even ingevuld, hopelijk gaat me dat niet me top 10 plek kosten
Das ook de eerste keer dat iemand daar een probleem mee heeftQuazier schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:21:
Dit seizoen is wel weer erg lastig met alle kwakkelende clubs. En wie bedenkt er om op zondag al om 12.15 te spelen, moet ik weer veel te vroeg aan t bier.
Je kunt het ook zien als doorzuipen na de avond ervoor, met alleen een korte rustpauze
Vrijdag 0 punten... dus kan alleen maar beter worden!