Die club join ik ook!
Nou, de kop is er af, maar daarmee is voor mij ook alles gezegd. Ben ik een keer positief over Ajax, scoren ze 6 keer te weinig om mij de 10 punten te geven..
Zwaar weekend, we scoren in de eerste wedstrijd nul punten en ja, dan doet gewoon pijn. Je loopt dan de rest van de speelronde achter de feiten aan en dan moet je hopen dat hij paar keertjes goed valt. We komen gelukkig nog goed terug op de zaterdag door twee keer de volle mep te pakken bij Feyenoord en Heerenveen en je scoort nog redelijk wat punten op de zondag en kan je nog aanhaken in het klassement.
Nu kunnen we het weekend afsluiten met een gedeelde twaalfde plaats, waardoor je gewoon in de race blijft voor een plekje op de eerste pagina, en dat is wat de fans van FC Er Weer Ingetuind ook graag zien. Er is nog een hoop werk aan de winkel, maar dit geeft vertrouwen en nu moeten we alles op alles zetten om die lijn door te trekken naar volgende week.
Nu kunnen we het weekend afsluiten met een gedeelde twaalfde plaats, waardoor je gewoon in de race blijft voor een plekje op de eerste pagina, en dat is wat de fans van FC Er Weer Ingetuind ook graag zien. Er is nog een hoop werk aan de winkel, maar dit geeft vertrouwen en nu moeten we alles op alles zetten om die lijn door te trekken naar volgende week.
Naam onecht
Teamnaam/ nickname FC045
Tweakers onecht
Teamnaam/ nickname FC045
Tweakers onecht
Ik kan niet wachten tot de competitie weer begint!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Update
@whiteguy @lhjlu @IkBenDeSjaakDe bekertjes worden woensdag of donderdag naar jullie verzonden!
Vanwege wat pech in de eerste bestelling en overlap met mijn vakantie + werk in Duitsland zat er een behoorlijke vertraging op de lijn. Dat met het feit dat er in huis wat werkzaamheden plaatsvonden waardoor wij 5 dagen niet het huis konden betreden maakte dat er wat problemen waren omtrent de verzending.
Wij (mijzelf incluis) zijn jullie echter niet vergeten. Over een kleine 2-weken heb ik ook weer een normaal kantoor en kan ik ook weer effectief voor de verslagen gaan zitten vanaf mijn 2x 48" monitoren wat een stuk fijner werkt dan op een klein laptopscherm. Niet getreurd allen!
Geen probleem, ik zal de prominente plek die ik er voor gereserveerd had maar eens gaan afstoffen danTyphone schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 10:18:Update
@whiteguy @lhjlu @IkBenDeSjaak
De bekertjes worden woensdag of donderdag naar jullie verzonden!
Vanwege wat pech in de eerste bestelling en overlap met mijn vakantie + werk in Duitsland zat er een behoorlijke vertraging op de lijn. Dat met het feit dat er in huis wat werkzaamheden plaatsvonden waardoor wij 5 dagen niet het huis konden betreden maakte dat er wat problemen waren omtrent de verzending.
Wij (mijzelf incluis) zijn jullie echter niet vergeten. Over een kleine 2-weken heb ik ook weer een normaal kantoor en kan ik ook weer effectief voor de verslagen gaan zitten vanaf mijn 2x 48" monitoren wat een stuk fijner werkt dan op een klein laptopscherm. Niet getreurd allen!
En stuur mij de rekening voor het afstoffen maarwhiteguy schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 10:22:
[...]
Geen probleem, ik zal de prominente plek die ik er voor gereserveerd had maar eens gaan afstoffen dan

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit seizoen geen verslagen meer?
PSN: Europhea
Over twee weken waarschijnlijk weer, zie enkele berichten terugRazenko schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:08:
Typhone schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 10:18:
Er was ook een verzoek gedaan of er iemand kon meehelpen met schrijven na de speelrondes.
Ik ben echt geen goede schrijver, dus pak die pen liever niet op.
Jawel jawel die komen weerRazenko schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:08:
Ik ben geen goede voorspeller en doe ook mee met de poule.Megupe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:36:
Lotomba kan niet voetballen en heeft toch besloten voetballer te worden.
Je punt?
Volgens Bureau Sport kan je een grote voorspeller zijn en er toch geregeld naast zitten. Dat zegt dan niks over de kwaliteit van de voorspelling. Daar houd ik mij bij deze Voetbalpoule ook aan vast.
@bazzemans je bedoelt een grôôôôôte voorspeller?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large)
Speelronde 1
Zo daar is dan het 1e verslag. Ietwat verlaat, de communicatie onderling is nog niet 100% na de afgelopen transferperiode, we zijn het team aan het opbouwen, we weten nog niet precies wat de rangorde in de kleedkamer is.... in het kort: Het lag niet aan ons.
Of toch wel. Geen groot toernooi vooraf aan deze competitie, als ik voor mijzelf spreek, heeft het WK voor clubs en het vrouwen EK niet echt mijn aandacht getrokken. Die gaan zomers toch meer uit naar de Tour en al is dit het verkeerde topic, maar ik heb ondanks de dominantie van Pogacar genoten. Hopelijk ook zoveel strijd in de Eredivisie en in onze Pool.
Terug naar het voetbal. Als opwarmertje de Johan Cruijff Schaal die wederom naar Eindhoven is gegaan, Utrecht dat eindelijk laat zien dat het ook verdiend Europees te spleen en AZ dat zich blameert tegen Finse amateurs maar dat thuis weer recht zet.
En dan begint eindelijk onze eigen competitie. We starten met 140 deelnemers, een hoop voorspellen een gelijkspel, maar er is er maar 1 die de exacte 2-2 wist te voorspellen.
Zaterdag werd het al wat lastiger, niemand zag de 5-0 uitschieter van NEC aankomen, de 2-0 van Feyenoord was daarentegen een eitje om te voorspellen (41x). De meeste hadden Heerenveen op winst, maar Volendam dacht daar anders over. 4 Personen hadden PSV niet op winst gezet en verliezen daarmee kostbare punten, gelukkig voor deze gokkers was er maar 1 die die uitslag perfect wist te voorspellen.
Op zondag stelde Twente zichzelf en veel voorspellers teleur, of hebben we PEC onderschat? Dan Ajax -Telstar: niemand gaf Telstar een puntje, maar wie de hele wedstrijd heeft gezien, moet toegeven dat dit er toch wel in heeft gezeten als één van de vroege kansen was benut. AZ en Utrecht deden simpel wat er van hun verwacht werd: winnen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large)
Oftewel de 5 spelers zonder verstand van voetbal, maar met een hele hoop geluk aan hun achterste: De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 3:
1. @MarkH69 55 punten
2. @Matthew 54 punten
3. @kippik 52 punten
3. @IntToStr 52 punten
3. @YES 52 punten
Heel knap, maar als je ziet dat de overal weekwinnaar 81 punten haalt……
Zonder dollen, de overal weekwinnaar is in staat om geen1x een 0 te scoren, 2 wedstrijden precies te voorspellen en maar bij 2 wedstrijden de verkeerde toto in te vullen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large)
@MarkH69 is de gelukkige eerste winnaar van de week in het seizoen 2025/2026!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large)
Slaan we deze week nog even over
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large)
Statistieken van de 140 deelnemers:
5 spelers wisten al een wedstrijd te missen 4%
11 spelers wisten 2 wedstrijden helemaal juist te voorspellen 8%.
75 spelers wisten elke wedstrijd te voorspellen, maar geen enkele wedstrijd precies te voorspellen 56%
Hattrick: Thorgal Eagles
@bregweb Thanks voor het verslag. De @'s moet je nog even omzetten naar BBcode
U riep?Gonadan schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:29:
@bazzemans je bedoelt een grôôôôôte voorspeller?
Dus jij bent heimelijk voor FC Twente, dan begrijp ik ineens de voorspellingen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik weet vrij zeker dat je de verkeerde forum gebruiker getagd hebt… van de Eredivisie weet ik echt geen drol ;-)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ik spreek je aan het eind van de competitie wel weer of het allemaal geluk is, bedankt voor de uitdagingbregweb schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:00:
[Afbeelding]
Oftewel de 5 spelers zonder verstand van voetbal, maar met een hele hoop geluk aan hun achterste: De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 3:
Complimenten voor @bregweb mooi verslag!
Die 81 punten is zelfs voor de doktoren em meestervoorspellers onder ons vrijwel niet te halen. Ergens een veilige gedachte.
Volgens mij iets van 78 punten ofzo, maar dat was dan eerder dan vorig seizoen. Beter is hier volgens mij nooit voorspeld.
Volgens mij iets van 78 punten ofzo, maar dat was dan eerder dan vorig seizoen. Beter is hier volgens mij nooit voorspeld.
We kunnen in het verslag bijhouden wat de ronde topscorers bij ons zijn dit seizoen!
Hattrick: Thorgal Eagles
Vorig seizoen heb ik jou al veel te vaak moeten taggen met een top 5 (of 10?) positie. Doe eens een beetje rustig aan zeg, opschepperYES schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:56:
[...]
Ik spreek je aan het eind van de competitie wel weer of het allemaal geluk is, bedankt voor de uitdaging
Ja sorry, was allemaal gelukSuperkiwi schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:00:
[...]
Vorig seizoen heb ik jou al veel te vaak moeten taggen met een top 5 (of 10?) positie. Doe eens een beetje rustig aan zeg, opschepper