We doen mee!!
Naam: Remco
Teamnaam/ nickname: zzendon
Naam: Remco
Teamnaam/ nickname: zzendon
Zo is het, ook voor mensen die alleen voetbal kijken om het voetbal kijken (zoals ikzelf), een stuk uitnodigender om mee te doen; de instapdrempel is vrij laag. Zou het té diep in detail treden dan zou ik zelf ook al lang afgehaakt zijnNoresponse schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:06:
[...]
Dus geen gemiste penalties aftrek punten etc...Alleen voorspelling per week en extra punten voor de eerste doelpunt maker van de wedstrijd. Duidelijk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En vooral het tabje "Extra" niet vergeten.Noresponse schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:06:
[...]
Dus geen gemiste penalties aftrek punten etc...Alleen voorspelling per week en extra punten voor de eerste doelpunt maker van de wedstrijd. Duidelijk.
Bedankt vind het met speler altijd spannender wat dat kan alles omgooien en vooral als ze geblesseerd zijn is het huilen oftewel meer frustratie en geklaag.
Bedankt voor je reply
Naam | Teamnaam/ nickname | Tweakers-naam |
---|---|---|
Andre | Niet ongoed | ? |
Brian | razios | @razios ? |
Florin | Ennissee | ? |
Jeroen | StoOker | @StoOker ? |
ma9ma | FCG Stats | @ma9ma ? |
Remco Mennen | MenzelFC | ? |
Rob Faessen | renif | @renif ? |
Tijm | Clown FC | ? |
[ Voor 7% gewijzigd door makooy op 04-08-2025 15:55 ]
Ik denk dat we tegelijk ons bericht hebben geplaatst.makooy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 15:48:
Volgende personen hebben zich wel aangemeld op Voetbalpoules maar zich hier nog niet gemeld:
Naam Teamnaam/ nickname Tweakers-naam Andre Niet ongoed ? Brian razios @razios ? Florin Ennissee ? Jeroen StoOker @StoOker ? ma9ma FCG Stats @ma9ma ? Remco Mennen MenzelFC ? Rob Faessen renif @renif ? Robin ironmaidens @ironmaidens ? Tijm Clown FC ?
Niets, want @Razenko wordt toch laatsteironmaidens schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 15:48:
Ach, wat valt er te verliezen.
Correcte aanname. Was er nog niet aan toe gekomen me hier te melden. Kan niet 2 dingen tegelijk hè 😂makooy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 15:48:
Volgende personen hebben zich wel aangemeld op Voetbalpoules maar zich hier nog niet gemeld:
Naam Teamnaam/ nickname Tweakers-naam ma9ma FCG Stats @ma9ma ?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Ik meende mij te herinneren dat jij juist degene was die heel lang de rode lamp heeft gedragen...
PSN: Europhea
Nu ik dit zo lees doe ik dit seizoen denk ik niet meer mee, zou te makkelijk zijn en ik wil dat jij ook eens een keer iets wintSuperkiwi schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:24:
Goed dat je dit even aankaart Toolkist. Ik had als topscorer Stengs staan, terwijl ik Steijn moest hebben. Steijn staat onder de middenvelders, Stengs onder de aanvallers, net even te snel gelezen en geklikt
Ja, kan je maar zo uit de top 10 van plek 6 naar plek 21 donderentoolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:04:
@makooy kan jouw scriptje ook checken of de extra voorspellingen ingevuld zijn? Want daar ging het vorig jaar bij sommigen mis (niet bij mij, ik had gewoon crappy voorspellingen)
Zeker! ik gooi rond de eerste speelronde ook een reminder uit voor de extra voorspellingentoolkist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:04:
@makooy kan jouw scriptje ook checken of de extra voorspellingen ingevuld zijn? Want daar ging het vorig jaar bij sommigen mis (niet bij mij, ik had gewoon crappy voorspellingen)
Doe jij maar lekker Stengs als topscorerSuperkiwi schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:24:
Goed dat je dit even aankaart, Toolkist. Ik had als topscorer Stengs staan, terwijl ik Steijn moest hebben. Steijn staat onder de middenvelders, Stengs onder de aanvallers, net even te snel gelezen en geklikt
[ Voor 19% gewijzigd door Simonneke op 05-08-2025 10:48 . Reden: clubnaam aangepast ]
Klopt, dat ben ikmakooy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 15:48:
Naam Teamnaam/ nickname Tweakers-naam Andre Niet ongoed ? Brian razios @razios ? Florin Ennissee ? Jeroen StoOker @StoOker ? ma9ma FCG Stats @ma9ma ? Remco Mennen MenzelFC ? Rob Faessen renif @renif ? Tijm Clown FC ?
Ik twijfelde nog of ik jou als voorbeeld moest noemen;)bazzemans schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:13:
[...]
Ja, kan je maar zo uit de top 10 van plek 6 naar plek 21 donderen
Neinneinneinnein!Razenko schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:25:
[...]
Nu ik dit zo lees doe ik dit seizoen denk ik niet meer mee, zou te makkelijk zijn en ik wil dat jij ook eens een keer iets wint
Nou zeg, dat is ook niet erg aardigtoolkist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:19:
[...]
Wij (of iig ik) willen kunnen genieten hoe jij D'n Kiwi de grond in stampt dit seizoen
Aangezien wij al eens een kamer hebben gedeeld en daar dingen van elkaar hebben gezien.. weet ik dat onze relatie meer kan hebben dan jouw verlies in een voetbalpoule
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bedankt voor de reminder, maar dit seizoen sla ik over,makooy schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:59:
Ding Dong! Final Call !
Deze spelers die vorig jaar meededen hebben nog niet laten weten of ze weer mee doen of niet.
Als er na ronde 1 geen voorspellingen ingevuld staan gaan wij er gemakshalve van uit dat je niet meer mee doet![]()
@Basdon1985, @Besas79, @Brachterbaek, @Fendermen, @Gearloose, @Jaap-Jan, @jassie903, @Jewwy0211, @Maarten_E, @onecht, @RodeVre
Maar één team dit keer?Maarten_E schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:00:
Clubnaam: bam
Spelersnaam: Maarten
TweakersID: Maarten_E
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
TweeEen heeft nooit officieel in de poule meegedaan. Mocht dat account op de één of andere manier hoog scoren, dan vind ik dat niet fair voor de poule. Meen dan in speelronde 4 of 5 van het vorige seizoen TweeEen op plaats 4 van de Tweakers poule zou hebben gestaan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat lijkt me een zeer goed idee.Quad schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 20:35:
@Superkiwi zullen we het gewoon als Eredivisie aanhouden zonder de sponsornaam?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijn tip: Vul ze nu alvast in voor de zekerheid, dan kun je tot ergens in september nog wat wijzgenQuad schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:07:
Die extra voorspellingen heb je nog tot ergens in september om in te vullen. Ik wacht daar nog even mee..
Hattrick: Thorgal Eagles
Clubs die in zak en as zitten?remmstein schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:28:
Eens kijken of we dit jaar goed kunnen starten of dat het weer ergens onderin hangen wordt. Succes iedereen. Hopelijk wordt het een leuk seizoen met wat verassende uitslagen.
Dan nog niet, maar los daarvan is het beter om maar vast iets te hebben staan dan dat je het later vergeet en niks hebt.mavaros schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:16:
Die extra voorspellingen hebben pas zin als je de eerste wedstrijden hebt kunnen analyseren.
Ik heb een account dus ik zal zeker meedoen, maar dan moeten we snel zijn want vanavond om 19:55 sluit de eerste transferperiode!mefjoew schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:22:
Ervan uitgaande dat ik deze vraag hier mag stellen: doen er nog mensen hier mee aan ESPN Fantasy voetbal? Mijn eerste indruk is dat dit de leukere variant van Scorito (wat ik ook speel) is, dus ik ga het in elk geval proberen. Als er meer mensen hier meedoen, dan kunnen we misschien een subleague maken?
Subleague is niet zo ingewikkeld, dus die heb ik vast gemaakt: https://fantasy.espngoal.nl/leagues/auto-join/w7cru0. Daarnaast ingesteld dat pas vanaf speelronde 2 punten gaan tellen, dus mensen die mee willen doen hebben nog een week de tijd om alles op orde te maken (denk ik).Marrtijn schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:27:
[...]
Ik heb een account dus ik zal zeker meedoen, maar dan moeten we snel zijn want vanavond om 19:55 sluit de eerste transferperiode!
Naam | Teamnaam/ nickname | |
---|---|---|
Andre | Niet ongoed | wie is dit? |
Brian | razios | @razios ? |
Florin | Ennissee | wie is dit? |
JobieONE | JobieONE | @JobieOne ? |
Julian | Julian1903 | wie is dit? |
Remco Mennen | MenzelFC | wie is dit? |
Rob Faessen | renif | @renif ? |
Tijm | Clown FC | wie is dit? |
Leuk! Heb me ook voor deze aangemeldmefjoew schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:58:
[...]
Subleague is niet zo ingewikkeld, dus die heb ik vast gemaakt: https://fantasy.espngoal.nl/leagues/auto-join/w7cru0. Daarnaast ingesteld dat pas vanaf speelronde 2 punten gaan tellen, dus mensen die mee willen doen hebben nog een week de tijd om alles op orde te maken (denk ik).
heb me aangemeld met Fc Toolio.mefjoew schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:58:
[...]
Subleague is niet zo ingewikkeld, dus die heb ik vast gemaakt: https://fantasy.espngoal.nl/leagues/auto-join/w7cru0. Daarnaast ingesteld dat pas vanaf speelronde 2 punten gaan tellen, dus mensen die mee willen doen hebben nog een week de tijd om alles op orde te maken (denk ik).
⏩ PVOutput☀️
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
En dan zie je z'n andere voorspellingen, waaronder de 7-0 bij Ajax-Telstar, en dan weet je weer.. Ja dit is echt MavarosBao_mi1 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:39:
Lekker begin @mavaros. Jij bent de enige die nu kan zeggen dat je de eindwinst van de poule helemaal in eigen handen hebt!
Die 7-0 is vrij realistisch.toolkist schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:17:
[...]
En dan zie je z'n andere voorspellingen, waaronder de 7-0 bij Ajax-Telstar, en dan weet je weer.. Ja dit is echt Mavaros
[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 09-08-2025 19:39 ]
Nee gelukkig niet. Maar de website heeft de gehele ronde keurig met tussenstanden in één tabelletje staan. In de app is dat per dag en een veel te groot blok waardoor er maar één tegelijk in beeld past.Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:01:
De app doet wat het moet doen vind ik.
Of heb je veel last van reclames? Die heb ik niet ivm adfilter in m'n netwerk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind de app ook erg matig. Doet wat het moet doen, maar onoverzichtelijk.Gonadan schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:44:
[...]
Nee gelukkig niet. Maar de website heeft de gehele ronde keurig met tussenstanden in één tabelletje staan. In de app is dat per dag en een veel te groot blok waardoor er maar één tegelijk in beeld past.
Het is pas onmogelijk nadat de scheidsrechter heeft afgefloten, tot die tijd is alles mogelijk!
Wie weet valt het mee.Maarten_E schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:01:
[Afbeelding]
Aargh, dit is veel te conservatief
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 09-08-2025 20:03 ]
⏩ PVOutput☀️
Gullie zeggie?Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:03:
[...]
Wie weet valt het mee.
Ik heb dezelfde voorspelling.
Wie?
⏩ PVOutput☀️
Sorry, dat was te Brabants.
Bij Feyenoord duurde het ook even voordat de 2de viel.Maarten_E schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:20:
[...]
Sorry, dat was te Brabants.
Wat zeg je, na die goal al in de vierde minuut
Dat is dialect voor hullie, maar boven de rivieren zeggen ze jullie of zij. of weet ik veel welk woord er gepast is.
Mar da witte zullie natuurlijk nie eejmavaros schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:47:
[...]
Maar hullie waren beter dan gullie is hier gewoon standaardtaal
Ik wèèèèèl.
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 09-08-2025 20:57 ]
Tijd om de GGZ te bellen.
⏩ PVOutput☀️
Nee joh. Het Limburgs is nog veel erger. Ik kan hier het dorp verderop nog ontcijferen, maar in Limburg en zeker ook Zeeland snap je alleen je eigen dorpstaal. De rest is koeterwaals.
Er zijn nog 33 rondes, dus er is nog niks verloren.basjuuhhh schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:56:
Ik heb de eerste wedstrijd al niet voorspeld... ik dacht dat er vandaag maar 1 wedstrijd was, blijkt er onder de reclame in de app nog meer wedstrijden te staan🤡 Gelukkig de rest wel nog kunnen invullen....
Als het troost geeft, je hebt bij de eerste wedstrijd evenveel punten als ik heb, en ik heb hem wel ingevuld.basjuuhhh schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:56:
Ik heb de eerste wedstrijd al niet voorspeld... ik dacht dat er vandaag maar 1 wedstrijd was, blijkt er onder de reclame in de app nog meer wedstrijden te staan🤡 Gelukkig de rest wel nog kunnen invullen....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq