Komt er weer een frontpage post?makooy schreef op maandag 14 juli 2025 @ 08:12:
Inmiddels 77 aanmeldingen! Ongeveer de helft waar we vorig jaar mee begonnen.
@Lekkerboeie86 gaat over de reclame

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Ik zit al op pagina 5Seikbal schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:44:
Op deze manier zitten we straks al op pagina 3 en dan is de competitie nog niet eens gestart! Wel mooi dat er weer zoveel enthousiasme is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Spelersnaam: pelle888
TweakersID: pelle888
Spelersnaam: basjuuhhh
TweakersID: basjuuhhh
Uiteraard gaan we weer voor minstens 100 Tweakers die gezellig komen voorspellen.
Verder hebben we hier een algemene voor en nabeschouwing.
Voor de geliefde verslagen zoeken we nog een schrijf talent die @Superkiwi wil opvolgen.
@Typhone neemt deze taak ook serieus, dus je staat er niet alleen voor.
Uiteraard hebben we weer een prijzenpakket voor de Winterkampioen en de winnaar na 34 speelronden.
We doen niet aan de nacompetitie bij Tweakers FC.
1e plaats: Cadeaubon Bol.com twv. 20 euro
Winterkampioen: Cadeaubon Bol.com twv 10 euro
We gaan ook kijken wat er voor de weekwinnaar mogelijk is. Wordt vervolgd!
Voetbalpoules doet vanaf dit seizoen ook niet meer aan de nacompetitie/playoffs. Er was te weinig animo voor.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:11:
We doen niet aan de nacompetitie bij Tweakers FC.
Ik wilde schrijven "jammer voor superkiwi", maar bij een dubbelcheck zag ik dat jij degene bent die dit al opschriftSuperkiwi schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:40:
[...]
Voetbalpoules doet vanaf dit seizoen ook niet meer aan de nacompetitie/playoffs. Er was te weinig animo voor.
Des te meer uitdaging; eens zien of we een top 70 klasssering kunnen halen in het reguliere seizoen.
Na het eind jaSuperkiwi schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:27:
Stiekem 30 plaatsen opklimmen aan het eind
Klimmen binnen het reguliere seizoen gaat ook best makkelijk. Heel veel die op driekwart van de competitie geen zin meer hebben als hun kansen voor een mooie klassering verkeken zijn. Best jammer.Superkiwi schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:27:
Stiekem 30 plaatsen opklimmen aan het eind zit er niet meer in nee
Des te meer uitdaging; eens zien of we een top 70 klasssering kunnen halen in het reguliere seizoen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Teamnaam: Bao Mi
Spelersnaam: Bao_Mi1
TweakersID: Bao_Mi1
Edit: @Lekkerboeie86 ik zie je oproep en aangezien ik mn 3e seizoen in ga wordt het wel eens tijd om de organisatie wat meer te helpen. Helaas gaat dit dit seizoen niet lukken wegens eerdergenoemde beperkte aanwezigheid. Hopelijk ooit in de toekomst
[ Voor 31% gewijzigd door Bao_mi1 op 17-07-2025 10:18 ]
Gewoon op voorhand al een aantal rondes invullen, levert je in elk geval meer punten op dan helemaal niksBao_mi1 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 10:16:
Komend seizoen zal het voor mij vanwege lange reizen moeilijk worden om elke ronde mee te blijven doen (...)
Spelersnaam: Magixx013
TweakersID: Magixx013
Mij kennende zullen vooral de extra voorspellingen een verschil maken. Vorig jaar heb ik Gimenez bijvoorbeeld als topscorer voorspeld...Superkiwi schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:03:
[...]
Gewoon op voorhand al een aantal rondes invullen, levert je in elk geval meer punten op dan helemaal niks
De rest van de benodigde gegevens blijft hetzelfde.
Zeker! Je kan op elk moment je clubnaam wijzigen op Voetbalpoules!mavaros schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 16:14:
Is het nog mogelijk om van clubnaam te wisselen?
De rest van de benodigde gegevens blijft hetzelfde.
Zolang ik de match maar kan maken op je “Naam” of “Teamnaam” met je Tweakers naam vind ik alles best
Ik heet nu:
EVV De Schoffelaars
mavaros
mavaros
Spelersnaam: Hippie
TweakersID: HippiePaci
Spelersnaam: Ja
TweakersID: Jay-K
Before me there were many, after me there will be none
Leuk om alvast een gooi te doen naar de eindstand en de topscorer
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
PSVVortigen schreef op maandag 21 juli 2025 @ 08:50:
Leuk om alvast een gooi te doen naar de eindstand en de topscorer
Steijn
Maximale punten gegarandeerd
Over mijn lijk, mafklapper.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax en Meerdink bedoel je natuurlijk
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
De volgende Tweakers hebben zich nog niet gemeld in deze topic voor komend seizoen:
Ps. Kan zijn dat ik een foutje hebt gemaakt, don't shoot me please

@Basdon1985, @bazzemans, @Besas79, @bie100, @Brachterbaek, @SilentF0rce, @Clush, @colonyhunter, @Gynnad, @Dion34, @Ephymerous, @groggy, @Fendermen, @Freshnezz, @frumper, @Gearloose, @Geerius, @psYchovic, @Jaap-Jan, @jassie903, @Jewwy0211, @kevints, @Koploper07, @Maarten_E, @MarkH69, @m@cer, @onecht, @OzzieMann, @ParaDroid2, @Purehz, @Renzzie, @reaL_G, @RodeVre, @RudyL, @Stakie, @Techrvw, @Lucatoni, @Feelbest, @FREAKJAM, , @yorroy, @Zyron
Graag even dit invullen en hier posten:
Clubnaam:
Spelersnaam:
TweakersID:
---
Deze spelers hebben vorig seizoen helaas niet afgemaakt, mochten jullie dit jaar weer mee willen spelen, graag
@Apeiron, @Atomnized, @Beppie007, @Chielioj, @Dippie94, @Dracoz, @Edtepet1, @ettie1990, @Fluxpuck, @Crysania, @Gkip, @owner01, @hilz0r, @horizon1978, @jeroen_loeffen, @Mmvdberg, @Mooody, @PWM, @MPC60, @mv1, @Mr Nielsson, @remunj1988, @Sjah, @Habbekrats_NL, @timentom5, @Tony-J, @wokkelz
--
Oh en wat vinden jullie van de nieuwe "Reminder" gif
[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 23-07-2025 11:24 ]
Clubnaam: FC Techrvw
Spelersnaam: Techrvw
TweakersID: Techrvw
https://techrvw.com/
Life is what happens while you're busy making other plans
En wil andere mensen ook een kans geven op de onderste plaatsen
Spelersnaam: RudyL
TweakersID: RudyL
Excuus, niet begrepen dat dit wederom wenselijk was om in te vullen. Gedacht dat het alleen voor 'nieuwe' deelnemers noodzakelijk was. Uiteraard doe ik weer mee.
LOETKE
Ik heb alvast mijn eigen gedachten ingevuld, maar had de eerste speelronde zowel door Copilot als door ChatGPT gehaald, eigenlijk geven beiden bij de meeste wedstrijden dezelfde winnaar aan. Behalve bij de openingswedstrijd (Fortuna Sittard - GA Eagles), daar geeft ChatGPT aan dat het gelijkspel (1-1)of (nipte) winst Fortuna (2-1) is terwijl Copilot daarbij aangeeft dat GA Eagles het meest waarschijnlijk wint met 2-1. En bij Utrecht - Heracles zijn ze het ook niet eens.
Tegenover elkaar (Waarbij ik een verwachte score (die geeft het in 1.1 goals of 1.9 goals e.d. aan) van CoPilot Rekenkundig afrond):
Wedstrijd | Copilot | ChatGPT | Gemini |
---|---|---|---|
Fortuna Sittard - GA Eagles | 1-2 (1.1–1.9) | 1-1 of 2-1 | 1-1 |
NEC - Excelsior | 2-1 (2.2–0.8) | 2-0 | 2-1 |
Feyenoord - NAC Breda | 3-0 (2.8–0.2) | 3-0 | 3-0 |
Heerenveen - Volendam | 2-1 (2.2–0.8) | 2-1 | 2-0 |
PSV - Sparta Rotterdam | 3-0 (2.7–0.3) | 3-1 | 3-1 |
PEC Zwolle - Twente | 1-2 (0.7–2.3) | 1-2 | 1-2 |
Ajax - Telstar | 3-0 (2.9–0.1) | 4-0 | 4-0 |
AZ- Groningen | 3-0 (2.6–0.4) | 2-0 | 2-0 |
Utrecht - Heracles | 3-1 (2.5–0.5) | 1-1 | 2-1 |
[ Voor 19% gewijzigd door jbdeiman op 23-07-2025 17:24 ]
Feyenoord gaat niet winnen van NAC en Ajax wordt 9-0.
Even terug naar de chat gptekentafel.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 23-07-2025 13:20 ]
Je wil ook niet winnen héSuperkiwi schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:19:
Ik zie al twee fouten:
Feyenoord gaat niet winnen van NAC en Ajax wordt 9-0.
Even terug naar de chat gptekentafel.
LOETKE
Wacht maar jij, ik heb een nieuwe kristallen bol aangeschaft voor het komend seizoen. Ik word de Pogacar van Tweakers FC
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 23-07-2025 15:01 ]
Leuk, maar de oude vind ik leuker .makooy schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:21:
Oh en wat vinden jullie van de nieuwe "Reminder" gif
Spelersnaam: Sem R.
TweakersID: Sem Rosenkamp
[ Voor 6% gewijzigd door Sem Rosenkamp op 23-07-2025 16:07 ]
Spelersnaam: Purehz
TweakersID: Purehz
Dus jij gaat ook klagen als andere teams het je moelijk (proberen te) maken?Superkiwi schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:24:
[...]
Wacht maar jij, ik heb een nieuwe kristallen bol aangeschaft voor het komend seizoen. Ik word de Pogacar van Tweakers FC
Clubnaam: ColonyHunter FC
Spelersnaam: ColonyHunter
TweakersID: colonyhunter
Spelersnaam: Angstgegner058
TweakersID: psYchovic
Clubnaam: Come on Peesjevee!
Spelersnaam: FREAKJAM
TweakersID: FREAKJAM
is everything cool?
Spelersnaam: Gynnad
TweakersID: Gynnad
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Spelersnaam: Mark
Tweakersnaam: Geerius
Ik doe weer mee voor de grijze middenmoot :-P
Spelersnaam: kevints
TweakersID: kevints
Bedankt voor de reminder(s)!
Spelersnaam: Stakie
TweakersID: Stakie
Ik ben er dit jaar weer bij. Gisteren bij bij PSV geweest. Ik heb er weer vertrouwen in
Clubnaam: AS Oma
Spelersnaam: MarkH69
TweakersID: MarkH69
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu alweer de concurrentie aan het bespieden?Superkiwi schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:17:
@reaL_G geheimpje: Paixao is naar Marseille, die kan geen topscorer worden
Clubnaam: lucatoni9
Spelersnaam: Thomas
TweakersID: lucatoni
Kan ik weer toegevoegd worden? Thanks
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large)
Volgende week begint de Eredivisie al weer en komende zondag staat de Johan Fruitschaal op het programma tussen PSV en Go Ahead Eagles.
Er hebben inmiddels meer dan 100 spelers al laten weten dat ze mee doen! Echter zijn er ook nog een aantal speler van afgelopen seizoen die nog niks hebben laten weten
@Basdon1985, @bazzemans, @Besas79, @Brachterbaek, @Clush, @Dion34, @Ephymerous, @Feelbest, @Fendermen, @Freshnezz, @Gearloose, @groggy, @Jaap-Jan, @jassie903, @Jewwy0211, @Koploper07, @m@cer, @Maarten_E, @onecht, @OzzieMann, @ParaDroid2, @Renzzie, @RodeVre, @SilentF0rce, @yorroy, @Zyron, @bie100
Bedankt voor de reminder. Ik doe dit seizoen niet mee. Jullie doen het fantastisch, maar ik volg voetbal eigenlijk niet zoveel meer. Na verloop van tijd werd het invullen van de poule meer een moetje. Succes met aankomend seizoen!makooy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:03:
[Afbeelding]
Volgende week begint de Eredivisie al weer en komende zondag staat de Johan Fruitschaal op het programma tussen PSV en Go Ahead Eagles.
Er hebben inmiddels meer dan 100 spelers al laten weten dat ze mee doen! Echter zijn er ook nog een aantal speler van afgelopen seizoen die nog niks hebben laten weten![]()
@SilentF0rce
Jawel had mijn eigen al afgemeldmakooy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:03:
[Afbeelding]
Er hebben inmiddels meer dan 100 spelers al laten weten dat ze mee doen! Echter zijn er ook nog een aantal speler van afgelopen seizoen die nog niks hebben laten weten![]()
@Basdon1985, @bazzemans, @Besas79, @Brachterbaek, @Clush, @Dion34, @Ephymerous, @Feelbest, @Fendermen, @Freshnezz, @Gearloose, @groggy, @Jaap-Jan, @jassie903, @Jewwy0211, @Koploper07, @m@cer, @Maarten_E, @onecht, @OzzieMann, @ParaDroid2, @Renzzie, @RodeVre, @SilentF0rce, @yorroy, @Zyron, @bie100
Clubnaam: FC WigWam
Spelersnaam: ParaDroid2
TweakersID: ParaDroid2
Jammer, toch bedankt voor je berichtje!!SilentF0rce schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:05:
[...]
Bedankt voor de reminder. Ik doe dit seizoen niet mee. Jullie doen het fantastisch, maar ik volg voetbal eigenlijk niet zoveel meer. Na verloop van tijd werd het invullen van de poule meer een moetje. Succes met aankomend seizoen!
Clubnaam: Bazzemans
Spelersnaam: bazzemans
TweakersID: Bazzemans
@ParaDroid2

Excuses @makooy voor de late reactie.makooy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:03:
[Afbeelding]
Ik sla ff een jaartje over.
Vond het erg leuk om mee te doen maar wellicht volgend jaar weer
Ow geeft verders niks geen probleemmakooy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:21:
[...]
Ik zit echt te slapen af en toeExcuusss !!!
https://untappd.com/user/OzzBier
Clubnaam: SC Frikandel
Spelersnaam: Mrkoekie
TweakersID: Mrkoekie
PH-MRK request startup
Clubnaam: Visa Cash App Reservebeunhaas
Spelersnaam: Zyron
TweakersID: Zyron
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Succes allemaal!
... not as I do.
Succes het aankomende seizoen!
Het is net als de TOTO, daar doe ik ook niet meer aan mee.bazzemans schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:28:
Beroerde voorspellingen vorig seizoen zijn toch juist een goede reden voor revanche dit seizoen?
Als je jezelf een beetje als "voetbalkenner" ziet en de clubs van die vreemde uitslagen laten zien die niet in overeenstemming zijn met de door mezelf bedachte/verwachte uitkomst, weet ik dat het tijd is om mezelf niet als voetbalkenner te zien én mezelf de virtuele voorspellingsdegradatiestrijd te besparen.
Excuus en bedankt voor de mention. Ik haak alleen af voor dit seizoenmakooy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:03:
[Afbeelding]
XXXVI
Er wordt nog steeds gezocht naar iemand die de (deel)taak van weekverslagschrijver op zich wil nemen. Dus heb je een beetje creativiteit in je toetsenbord zitten en lijkt het je leuk om dit topic regelmatig te voorzien van een leuk stukje korte of uitgebreide proza, neem dan even contact op met @Lekkerboeie86.
*voor de héle jongen deelnemers: het Gelredome was het stadion van Vitesse, dat was vroeger ook een voetbalclub.
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Klopt!makooy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 09:13:
@renif
@iT3CH
Ik denk dat jullie je aangemeld hebben op Voetbalpoules, klopt dat?
Clubnaam: Proliges
Spelersnaam: Proliges
TweakersID: Proliges
Clubnaam: Macer United
Spelersnaam: Martijn
TweakersID:M@cer
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Clubnaam: VreemdeVis
Spelersnaam: VreemdeVis
TweakersID: Vreemdevis
(Met de illusie dat ik er enig verstand van heb hoop ik ver te kunnen komen
Clubnaam: NGeinsBal
Spelersnaam: Pietervs
TweakersID: Pietervs
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Die illusie hebben wij allemaal hierPietervs schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:20:
(Met de illusie dat ik er enig verstand van heb hoop ik ver te kunnen komen)
Welkom iedereen!

Alleen uitslagen en per week ook 1e doelpuntenmakers van een wedstrijd.Noresponse schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:00:
Is dit net zoals we dat vroeger op schooldeden dat je x aantal spelers hebt bijvoorbeeld 24 en dat je dan elke week kiest wat je opstelling is en dat je punten krijgt voor als de speler scoort, assist geeft etc. icm met je eigen uitslagen per wedstrijd in de eredivisie. Of is het alleen maar uitslagen.
[ Voor 79% gewijzigd door Megupe op 04-08-2025 11:02 ]
Spelersnaam: Korsakoff010
TweakersID: Korsakoff010
Dus geen gemiste penalties aftrek punten etc...Alleen voorspelling per week en extra punten voor de eerste doelpunt maker van de wedstrijd. Duidelijk.Megupe schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:01:
Poh nog 4 dagen, eindelijk die interland periode voorbij![]()
[...]
Alleen uitslagen en per week ook 1e doelpuntenmakers van een wedstrijd.
Bedankt vind het met speler altijd spannender wat dat kan alles omgooien en vooral als ze geblesseerd zijn is het huilen oftewel meer frustratie en geklaag.
Bedankt voor je reply
dus hopelijk kan ik het nog, vroeger een actieve kijker geweest.
Spelersnaam: Broald
TweakersID: Silverchaoz
Onder welke naam speel je mee?theduke1989 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:18:
zo, heb mij ook aangemeld, ben bernieuwd. volg voetbal al niet meer sinds 2013.
dus hopelijk kan ik het nog, vroeger een actieve kijker geweest.
sorry vergeten te melden>
Naam djbosanac
Teamnaam/ nickname djbosanac