Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2025-2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:35
Hieronder weer een overzichtje (ben nog een beetje zoekende naar het handigste format) met daarin de uitslagen en voorspellingen (+ punten) per AI-agent van afgelopen week. Puntentelling aangehouden volgens dit systeem:
  • Uitslag helemaal correct: 10 pt
  • Gelijkspel correct: 7 pt
  • Winnaar correct: 5 pt
  • Goals thuisteam correct: 2 pt
  • Goals uitteam correct: 2 pt
In geval dat je dus een winnaar correct hebt en voor 1 van beide teams het juiste aantal goals, dan zijn dat 7 punten.
Wedstrijd Uitslag Copilot ChatGPT Gemini
Telstar - PEC Zwolle 0-2 1-2 ( 7 pt) 0-1 ( 5 pt) 0-2 (10 pt)
Excelsior - Feyenoord 1-2 0-3 ( 5 pt) 1-3 ( 7 pt) 0-4 ( 5 pt)
Heracles - NEC 1-4 1-2 ( 7 pt) 1-2 ( 7 pt) 1-1 ( 2 pt)
FC Groningen - Heerenveen 2-1 2-1 (10 pt) 1-1 ( 2 pt) 1-2 ( 0 pt)
GA Eagles - Ajax 2-2 0-2 ( 2 pt) 0-2 ( 2 pt) 0-3 ( 0 pt)
Sparta Rotterdam - FC Utrecht 2-1 1-1 ( 2 pt) 1-1 ( 2 pt) 1-1 ( 2 pt)
FC Twente - PSV 0-2 1-3 ( 5 pt) 1-2 ( 7 pt) 1-2 ( 7 pt)
Volendam - AZ 2-2 1-2 ( 2 pt) 0-2 ( 2 pt) 0-3 ( 0 pt)
NAC Breda - Fortuna 2-1 2-2 ( 2 pt) 1-2 ( 0 pt) 1-2 ( 0 pt)
Totaal 42 pt 34 pt 26 pt
In totaal zien we dan:
  1. Copilot: 82 pt (+42)
  2. ChatGPT: 78 pt (+34)
  3. Gemini: 71 pt (+26)
Voorspellingen voor de volgende ronde:
Wedstrijd Copilot ChatGPT Gemini
GA Eagles - Sparta Rotterdam 2-1 1-1 2-1
PSV - FC Groningen 3-0 3-1 3-0
Telstar - Volendam 1-2 0-1 1-1
AZ - PEC Zwolle 2-1 2-0 2-0
Heerenveen - FC Twente 2-2 1-2 1-2
FC Utrecht - Excelsior 2-0 2-1 2-0
NEC - NAC Breda 1-1 2-1 2-1
Ajax - Heracles 4-1 3-0 3-1
Feyenoord - Fortuna 3-1 3-1 4-0
Wat mij opviel:
  • ChatGpt gaf eerst geen voorspelling voor Feyenoord Fortuna, maar gaf dit ook aan (snapt dat dit de 3e speelronde is, maar is verplaatst). Copilot en Gemini doen alsof die wedstrijd geen onderdeel is van deze speelronde (toont hem helemaal niet)
  • Gemini is de enige die bij het specifiek vragen voor een uitslag voor die verplaatste wedstrijd excuses maakt voor het over het hoofd zien
  • ChatGPT geeft bij uitslagen de winnnaar aan, maar zet niet altijd de goals voor de thuisploeg vooraan. Hij gaf bijvoorbeeld 1-0 Volendam als voorspelde uitslag, terwijl Telstar thuis speelt, maar voor Heerenveen - Twente geeft die dan wel netjes 1-2 Twente weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

poeh... invullen met het idee "daar kijken we later nog ff uitgebreid naar" is niet zo'n goed idee als je vervolgens vergeet dat je daar nog even goed naar moest kijken 8)7
Hopen dat ik deze week meer tijd heb.

maar ik ben in september ook nog op vakantie, dus dat wordt ook nog wel wat. Ik maak steeds meer kans op die poedelprijs, geloof ik :D

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:04

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 20:31:
@Seikbal ik hou je wel gezelschap onderin hoor ;)
Gezellig....wat een drama weekend was het ook weer... :F

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

mavaros schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:54:
Een oproep aan FC Seikbal.

Nu hoor je punten bij elkaar te graaien. Straks heeft dat geen zin meer. Dan moet je niet ergens onderin op pagina zes lopen rondzwerven.

Hup, hup. Graaien met die hap. We leven nog in het Wilde Westen aan het begin van de poule.
Je moet me dan wel goed taggen he :o.
Ik doe mijn best en had wegens mijn vakantie alvast wat voorspellingen erin gezet... voor alsnog weinig succes op dat gebied. :X

Ben in het "Wilde Westen" op vakantie geweest, dan zou je toch denken dat ik er iets van heb opgestoken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31
Hij staat, voor nu nog even op de monitor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5MMas87v7wJyU2ytMuI01iY3eI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V81gKyDt6uF1fZffNfdCc2bx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:37
Als ik het goed zie is @chulin week winnaar!! Abonnementje zal worden aangevraagd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 07:37:
[...]

10 punten bij Ajax gehaald. Een voorspellend oog noemt men dat.
De rest was minder florissant.
Nepsupporter noemt men dat.

En zelfs dan scoor je nog slechter dan ik, 2-0 nu alweer >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:20
Lekkerboeie86 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:25:
Als ik het goed zie is @chulin week winnaar!! Abonnementje zal worden aangevraagd!
Bedankt 👍
jbdeiman schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:30:
Hieronder weer een overzichtje (ben nog een beetje zoekende naar het handigste format) met daarin de uitslagen en voorspellingen (+ punten) per AI-agent van afgelopen week. Puntentelling aangehouden volgens dit systeem:
In geval dat je dus een winnaar correct hebt en voor 1 van beide teams het juiste aantal goals, dan zijn dat 7 punten.
Telstar - PEC Zwolle 0-2 1-2 ( 7 pt) 0-1 ( 5 pt) 0-2 (10 pt)
Excelsior - Feyenoord 1-2 0-3 ( 5 pt) 1-3 ( 7 pt) 0-4 ( 5 pt)
Heracles - NEC 1-4 1-2 ( 7 pt) 1-2 ( 7 pt) 1-1 ( 2 pt)
FC Groningen - Heerenveen 2-1 2-1 (10 pt) 1-1 ( 2 pt) 1-2 ( 0 pt)
GA Eagles - Ajax 2-2 0-2 ( 2 pt) 0-2 ( 2 pt) 0-3 ( 0 pt)
Sparta Rotterdam - FC Utrecht 2-1 1-1 ( 2 pt) 1-1 ( 2 pt) 1-1 ( 2 pt)
FC Twente - PSV 0-2 1-3 ( 5 pt) 1-2 ( 7 pt) 1-2 ( 7 pt)
Volendam - AZ 2-2 1-2 ( 2 pt) 0-2 ( 2 pt) 0-3 ( 0 pt)
NAC Breda - Fortuna 2-1 2-2 ( 2 pt) 1-2 ( 0 pt) 1-2 ( 0 pt)
Totaal 42 pt 34 pt 26 pt
In totaal zien we dan:
  1. Copilot: 82 pt (+42)
  2. ChatGPT: 78 pt (+34)
  3. Gemini: 71 pt (+26)
GA Eagles - Sparta Rotterdam 2-1 1-1 2-1
PSV - FC Groningen 3-0 3-1 3-0
Telstar - Volendam 1-2 0-1 1-1
AZ - PEC Zwolle 2-1 2-0 2-0
Heerenveen - FC Twente 2-2 1-2 1-2
FC Utrecht - Excelsior 2-0 2-1 2-0
NEC - NAC Breda 1-1 2-1 2-1
Ajax - Heracles 4-1 3-0 3-1
Feyenoord - Fortuna 3-1 3-1 4-0
Wat mij opviel:
  • ChatGpt gaf eerst geen voorspelling voor Feyenoord Fortuna, maar gaf dit ook aan (snapt dat dit de 3e speelronde is, maar is verplaatst). Copilot en Gemini doen alsof die wedstrijd geen onderdeel is van deze speelronde (toont hem helemaal niet)
  • Gemini is de enige die bij het specifiek vragen voor een uitslag voor die verplaatste wedstrijd excuses maakt voor het over het hoofd zien
  • ChatGPT geeft bij uitslagen de winnnaar aan, maar zet niet altijd de goals voor de thuisploeg vooraan. Hij gaf bijvoorbeeld 1-0 Volendam als voorspelde uitslag, terwijl Telstar thuis speelt, maar voor Heerenveen - Twente geeft die dan wel netjes 1-2 Twente weer.
Ik heb AI niet gebruikt, gewoon lekker ouderwets op gevoel 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Mijn voorspellingen stroken ook niet met wat AI heeft voorspeld, maar dat doe ik vooral zelf. Het AI stukje is een probeersel van mij, in hoeverre AI dergelijke zaken kan 'verpesten' voor de echte voorspellers, of wellicht is een uitkomst dat AI er vooral heel vaak naast zit.
Zo zie je dat AI ook nog heel erg op het verleden van Ajax leunt, maar alle 3 hebben ze voorspeld dat Ajax wel (redelijk eenvoudig) van GA Eagles zou winnen, maar dat hebben ze de afgelopen jaren nog nooit gedaan.

En wat te denken van Groningen - Heerenveen, waar ze alle 3 wat anders zeggen (winst Groningen, Gelijkspel, Winst Heerenveen), dus waar de verschillende AI modellen het niet over eens zijn. Vind ik gewoon grappig om te zien en ook om een beetje mee te experimenteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:57
Ik heb net voor het eerst even gekeken wat de schade dit weekend was.

Eigenlijk valt het wel mee. Ik sta ergens op plek 42. Dat had ik veel erger ingeschat. Ik gokte ergens onderaan op pagina 4 van de poulesite.

Dus met goede moed duik ik ronde drie in. Dit is altijd de periode dat de schildjes in feite voor het oprapen moeten liggen en je kan zomaar honderd plekken winnen ook nog.

Hup Seikbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:16

heho

Ommen, Overijssel

Pas in de laatste wedstrijd 10 punten te pakken, en dat was nodig ...
Had een kwartier voor tijd, rijdend op de Franse tolweg (daar mag dat nog denk ik O-) ) mijn voorspelde 2-1 voor Go Ahead veranderd in een 1-2 voor de godenzonen uit onze hoofdstad. De 2-2 is dus een logisch gevolg 8)7
Maar goed, de top 100 is in zicht voor wat dat waard is. 8)

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:46
Weekoverzicht speelronde 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKzhvhlu7pKHOerMauPLBsyWEEA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large

Na afgelopen weekend zullen een hoop van jullie (mezelf incluis) waarschijnlijk alweer aan het schuiven zijn geweest met ploegen in de extra voorspelling. Zo zijn op mijn formulier zowel Twente en Utrecht een plekje naar bededen geschoven. Natuurlijk, verlies tegen PSV is niet onoverkomelijk maar ik zie ze nog niet 'best of the rest' worden. Voor Utrecht geldt hetzelfde; zijn wonnen hun eerste duel dan wel met 4-0, een verlies op het Kasteel is niet wat je van de nummer 4 van afgelopen seizoen verwacht. Of AZ die rol kan vervullen? Ook zij stelden behoorlijk teleur en kwamen niet verder dan een 2-2 tegen Volendam. Maar hé, Volendam is altijd lastig, vraag dat maar aan Ajax. Niet zo lastig als Go Ahead Eagles (:+) maar toch vrij lastig.
Dus ja, wie het weet mag het zeggen. Dat PSV wederom kampioen gaat worden lijkt me, hoewel het nog érg vroeg is, wel duidelijk. Feyenoord zal zoals gewoonlijk wel weer enkele steekjes laten vallen maar ik zie de Rotterdammers wel 'gewoon' op plaats 2 of 3 eindigen. Voor nu is het in elk geval leuk dat zowel PEC als NEC het heel goed doen. Hoe leuk zou het zijn als.... :*)

Het was een speelronde die op vrijdag en zaterdag voor de meesten waarschijnlijk wel wat goede punten heeft opgeleverd, ware het niet dat Groningen in de 94e minuut alles in de war schopte door de 2-1 te maken :X Uit de reacties in het topic begreep ik dat ik niet de enige was en hoewel het aantal reacties vrij beperkt was zijn er maar liefst 53(!) deelnemers die hun zuurverdiende 10 punten voor hun ogen zagen verdampen. Hoe kan dit? Groningen wint opeens weer en dan ook nog eens in de derby die ze negen van de tien keer verliezen? Frustrerend spelletje af en toe.

Na de zaterdag stond @Purehz met 36 punten trots op de eerste plaats. Maar ja, óók voor hem moest de zondag nog komen....
Spoiler: hij is geen weekwinnaar. Of hij het nog wel tot de top 5 of top 10 geschopt heeft, dat zien jullie hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_MPopHSqaMIZLHO-K0hAMuC-qM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large

Helaas voor @Purehz is hij ook hier niet te vinden.
Wie hier wel te vinden is, is @chulin, die de concurrentie ver achter zich heeft gelaten.
Op de zondag heeft hij, net als de meesten van ons, slecht gescoord bij Ajax en AZ maar hij heeft het ruimschoots goedgemaakt bij Sparta-Utrecht (10 punten) en NAC-Fortuna (eveneens 10 punten). Niemand had hier een antwoord op en dus ziet de top 5 (eigenlijk een top 1 gevolgd door 4 nummers 2) er zo uit:

1. @chulin 60 punten
2. @Jay-K 53 punten
-. @Jero_B 53 punten
-. @M@cer 53 punten
-. @Ramzzz 53 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IrWmG_yTIYK_EUrPzQSGeg5J4KA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large

@chulin is net afstand de weekwinnaar van deze speelronde en naast het felbegeerde schildje* krijgt hij ook een Tweakers Hero abonnement. @Lekkerboeie86 heeft deze voor je aangevraagd :)

*voor de verse deelnemers: tot vorig seizoen kreeg de weekwinnaar een heel mooi schildje achter zijn naam op de ranglijst. Helaas hebben ze die het afgelopen seizoen vervangen door een inspiratieloos gouden rondje met een '1' erin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04DU5gTH33Vkyi5G4-xlHrZrma4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large

Dat brengt ons tot de volgende top 10:

1. @chulin 104 punten
2. @mefjoew 101 punten
3. @basvdp1974 99 punten
-. @kippik 99 punten
5. @jbdeiman 98 punten
-. @M@cer 98 punten
-. @Purehz 98 punten (jaaa, toch in de top 10!)
8. @bregweb 97 punten
-. @Jay-K 97 punten
-. @Jero_B 97 punten

Gezien het aantal onvoorspelbare uitslagen maak ik een diepe buiging voor het feit dat jullie nu al boven of tegen de 100 punten aan zitten _/-\o_

Onze lijstaanvoerder Chulin staat momenteel 311e van heel Nederland. Heel netjes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ybHc1Eh8TeI0yJkzVKDDqiggfQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large

Vrijdag en zaterdag kwamen er niet echt opvallende dingen naar voren, behalve deze:
19 deelnemers hadden de 0-2 bij Teslar-PEC goed, maar @ParaDroid2 gaf echt geen stuiver voor Telstar en had een meedogenloze 0-5 staan.

Op de zaterdag was @Miki de enige voorspeller die Heracles-NEC (1-4) goed had _/-\o_

Zondag is Go-Ahead door 13 mensen correct voorspeld, exact één minder dan Twente-PSV, die 14 goed voorspeld is.

Weekwinnaar @chulin was de einige die de 2-1 bij Sparta-Utrecht goed had d:)b

Alsof twee unieke voorspellers nog niet genoeg genoeg was hebben we er nog een:
@jm2th2 had Volendam-AZ (2-2) goed. Hij alleen en niemand anders 8)

Natuurlijk zien we aan het begin van de competitie grote stijgers en dalers op de ranglijst.
De twee die opvielen zijn @Ramzzz en @Bao_mi1, met respectievelijk 97 en 92 plaatsen stijging.

Om de goede moed er bij iedereen in te houden wilde ik de grootste daler niet specifiek benoemen, maar als je teamnaam FC Er Weer Ingetuind is kán ik niet anders :+ Sorry @Marrtijn. Je zakt 88 plaatsen deze week. Maar niks aan het handje, je staat nog steeds in de top 100!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCRDNbgCAYVAkrN8AwG6jxsIVPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large

Komend weekend beginnen we op de zaterdag, wanneer Go Ahead-Eagles en Sparta om half vijf speelronde 3 aftrappen.
Feyenoord-Fortuna en AZ-PEC zijn verplaatst naar 17 en 24 september. Je kunt deze al wel gewoon invullen, in dat geval kun je ze op die woensdagen in elk geval niet vergeten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
Weer leuk geschreven @Superkiwi, hulde!
En gefeliciteerd met de (terechte, had ik de laatste wedstrijden net als jij maar beter moeten voorspellen :+ ) weekwinst @chulin , mooie score :D

Ik baalde deze ronde met name omdat ik met 0 punten uit de 2 laatst gespeelde wedstrijden (Volendam - AZ en NAC Breda - Fortuna, had ze beiden op 1-3 staan) tot op dat moment nog aan kop stond in deze speelronde.
Nu met 51 punten, toch best goed gescoord deze speelronde, maar met iets meer geluk (en vooral een AZ die het op papier toch grote kwaliteitsverschil niet wist om te zetten) had er meer in gezeten.

[ Voor 13% gewijzigd door jbdeiman op 20-08-2025 08:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:11
Superkiwi schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 20:37:
Weekoverzicht speelronde 2
.

Om de goede moed er bij iedereen in te houden wilde ik de grootste daler niet specifiek benoemen, maar als je teamnaam FC Er Weer Ingetuind is kán ik niet anders :+ Sorry @Marrtijn. Je zakt 88 plaatsen deze week. Maar niks aan het handje, je staat nog steeds in de top 100!
Ik had niet gedacht dat ik binnen twee speelrondes al de round-up zou halen, maar de reden is dan wel een beetje minder. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik had ook de rode lantaarn drager kunnen taggen maar dat wilde ik @theduke1989 niet aandoen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 14:02
Superkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 01:15:
Ik had ook de rode lantaarn drager kunnen taggen maar dat wilde ik @theduke1989 niet aandoen :P
Ik ben sinds 2016 nadat ik naar Duitsland ben verhuisd gestopt met kijken naar voetbal. Dus moet maar weer oppakken.

Kan niet geloven zo slecht plaat 140

• theduke1989
  • Laatst online: 14:02
Ik doe nog mee met Bundesliga, kijken of het daar beter gaat.

• toolkist
  • Niet online
theduke1989 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:30:
[...]

Ik ben sinds 2016 nadat ik naar Duitsland ben verhuisd gestopt met kijken naar voetbal. Dus moet maar weer oppakken.

Kan niet geloven zo slecht plaat 140
Geen zorgen je haalt de Kiwi nog wel in. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
toolkist schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:45:
[...]

Geen zorgen je haalt de Kiwi nog wel in. ;)
Als je Kiwi niet inhaalt kun je misschien beter gaan punniken.
Misschien kan Kiwi zelf ook maar beter gaan punniken...

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2025 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Superkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:02:
[...]

Als je Kiwi niet inhaalt kun je misschien beter gaan punniken.
Misschien kan Kiwi zelf ook maar beter gaan punniken...
Als Kiwi gaat punniken is de kans wel heel groot dat die wordt ingehaald en de @theduke1989 niet hoeft te punniken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Eigenlijk dacht ik dat Kiwi al aan het punniken was geslagen....
Kunnen er een clubje van maken :*) :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 23:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCRDNbgCAYVAkrN8AwG6jxsIVPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ge2g7ed0IhDncpuIDEoDE74o.gif?f=user_large

Let op !

Rare speelronde dit weekend. 7 wedstrijden maar, de andere 2 worden later ingehaald.
Voetbalpoules laat bij sommige 7 zien en bij andere 9. Ik tag hieronder alleen de mensen die er minimaal 2 niet hebben ingevuld.

@Ragger, @psYchovic, @Maarten_E, @bazzemans, @jm2th2, @R-B, @Carpebios, @colonyhunter, @FREAKJAM, @Megupe, @Dion34, @Mavaros, @Geerius, @Hoianddoei, @Cheeeese, @thijssie007, @Fendermen, @groggy, @RudyL, @onecht, @Jordi0344, @Quantor, @wokkelz, @Freshnezz, @robbydw, @Xantoz, @IkBenDeSjaak, @ironmaidens, @Jeffrey, @Purehz, @Lucatoni, @MichelB24, @MM99, @OMX2000, @PL3X4N, @Razenko, @Zyron

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Seikbal schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:49:
Eigenlijk dacht ik dat Kiwi al aan het punniken was geslagen....
_O- _O- _O-

Misschien beter mijn teamnaam veranderen in Punnik FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kantklossers United.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:03:
[...]

_O- _O- _O-

Misschien beter mijn teamnaam veranderen in Punnik FC.
met supporters op de Punnikside ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Er zit echt een steekje bij jullie los hoor jongens :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Superkiwi schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:53:
I see what you did here.. :+
Maar er moet dan dus wel wat meer geoefend worden met het punniken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

jbdeiman schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:50:
[...]

I see what you did here.. :+
Maar er moet dan dus wel wat meer geoefend worden met het punniken.
Dat zitten nog wel de nodige haken en ogen aan.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31
Wist niet dat jullie hier op het forum net zo veel zinloos aan het breien zijn als dat ze doen in de verdediging bij Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:53:
Pun intended?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo, jullie hebben goed geslapen volgens mij :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:43
Kan ik me aansluiten bij de punnik club? 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:44
Tering, ik solliciteer voor de rode lantaarn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

De eerste 10-punter binnen.... eindelijk (PSV-Grûnn), tot nu toe is het een dramagische start met best veul nulpunters....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Marrtijn schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 15:08:
[...]
Ik had niet gedacht dat ik binnen twee speelrondes al de round-up zou halen, maar de reden is dan wel een beetje minder. :'(
22 plaatsen omhoog na deze rare zaterdag, dat doe je toch wel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
Superkiwi schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 23:29:
[...]

22 plaatsen omhoog na deze rare zaterdag, dat doe je toch wel goed hoor :)
Ik ga nog niet juichen, morgen kan ik zo weer het bootje in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik zag net op pagina zes van de poule, dat FC Seikbal eindelijk de weg naar boven gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Laatst online: 12:42
Megupe schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:53:
Tering, ik solliciteer voor de rode lantaarn
Geen zorgen, dat is mijn functie sinds vorig seizoen

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Razenko schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 14:06:
[...]

Geen zorgen, dat is mijn functie sinds vorig seizoen
Maar ik wil na 3-4 jaar ook weer eens een schildje.... 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

De zondag ijzersterk begonnen met een 10-punter. Comeback is in de maak.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Denk dat je niet de enige bent met die tienpunter. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:26
Gonadan schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 14:16:
Denk dat je niet de enige bent met die tienpunter. :P
Dat klopt :D
En als de resterende wedstrijden vandaag allemaal 3-1 voor de thuisploeg worden, dan maak ik een mooie inhaalslag.
Maar ja ... de bal is rond ... 8)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:03
Ik dacht hier mijn slag te slaan met mijn 1-1 bij Heerenveen Twente... Gezien de statistieken had het ook zomaar gekund. Maar ja, dat telt niet he. Gegokt en verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
24 punten op deze zondag, en de grote overwinning van Ajax moet nog komen. Lekker om eens een flinke tas met punten afgeleverd te krijgen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Net op de valreep 2x 7 punten ipv 2x5. Dat scheelt 6000 plekken in de tussenstand dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Er zit vooruitgang in. Heb dit weekend even in de top 100 gestaan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
40, 41 en nu weer 40 punten. Wel constante scores voor mij tot dusver.

[ Voor 26% gewijzigd door Megupe op 24-08-2025 21:52 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKzhvhlu7pKHOerMauPLBsyWEEA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PaWOuW2DmHujEZw77HAlDAAX.gif?f=user_large
Op vrijdag een rustdag, de punnikclub nam dankbaar gebruik van de leegte en vulde het forum met een hoop gebrei. Om terug te gaan naar de belangrijke zaken een quote uit een podcast van deze week: Je kunt de Pool niet winnen in augustus, maar wel verliezen!
Op zaterdag Eagles – Sparta, een verrassende uitslag, aangezien die door niemand exact was voorspeld, er waren wel 11 spelers die Sparta op winst hadden gezet, gefeliciteerd! PSV – Groningen was een eitje qua winnaar, dat wist iedereen, maar alleen @lameeuw zag de exact juiste uitslag! Telstar- Volendam was niet een hele grote uitdaging, ik denk dat de voorspellingen wel richting de 33/34/33% gingen met 6 exact juiste voorspellingen.
Op zondag opende Heerenveen en Twente het bal met heel veel juiste scores, maar ook veel personen die punten gaven aan Heerenveen, dit was misschien wel de wedstrijd om het verschil te maken deze ronde. Dat werd helemaal duidelijk na de laatste 3 wedstrijden van die dag, de thuisploegen wonnen comfortabel, 4 spelers wisten 2 van de 3 helemaal juist te voorspellen: @Lekkerboeie86 @mefjoew @pelle888 en @Zyron.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_MPopHSqaMIZLHO-K0hAMuC-qM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wLl5Y1uacBeQf4akqNliOYkz.gif?f=user_large
We moeten nog even wachten tot de laatste 2 wedstrijden van deze ronde worden gespeeld, maar dit is de tussenstand:
@ma9ma 47 punten
@donkerlicht, @HeerKaas en @Pietervs 46 punten
@Bao_mi1, @Cheeeese, @Proliges en @IkBenDeSjaak met 45 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IrWmG_yTIYK_EUrPzQSGeg5J4KA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MKtaZjYxu1GWe90VxgN9Yc2l.gif?f=user_large
De beste kans maakt @ma9ma

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04DU5gTH33Vkyi5G4-xlHrZrma4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BZPWjoOj6vg28uRvNVC9yPIc.gif?f=user_large
Totaal(tussen)stand:
1. @Jay-K en @chulin 140 punten
3. @M@cer 139 punten
4. @Stakie 137 punten
5. @basvdp1974 136 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ybHc1Eh8TeI0yJkzVKDDqiggfQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wAJFwgW5PjIlpAW7VG6gCKH0.gif?f=user_large
Funny facts:
Ronde record na 2 rondes:
1. @chulin 60 punten
2. @MarkH69 55 punten
3. @mefjoew 54 punten
4. @Jay-K 53 punten
5. @Jero_B 53 punten
De laatste 2 wedstrijden van deze ronden worden gespeeld op 17 en 24 september.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Zo blijkt dat zelfs ik me wel eens kan vergissen. En zodoende hoog in de weekuitslag naar voren kom :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
Thanks voor het mooie verslag @bregweb en leuk om mijn naam weer eens te zien bovenin de week uitslag. Eens kijken of ik in mijn 3e seizoen eindelijk eens een schildje kan winnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stakie
  • Laatst online: 13:03
Ik hoop dit jaar ook een keer weekwinnaar te kunnen worden. Op dit moment in de top 5. Wat een verschil met vorig jaar toen ik ergens tussen de 75e en de 100e plek stond. Maar goed, 1 zwaluw maakt nog geen zomer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 13:37
Mijn doel dit seizoen is ook om een keer weekwinnaar te worden. Was aardig op weg deze speelronde, maar zit er nu niet meer in. Nog 31 kansen! :P

Sparta en NEC toch wel de grote verrassingen tot nu toe.

Het is nog niet zover, maar tot 13 September kan je nog aanpassingen doen in de Extra voorspellingen.
Hierin bepaal je de ranglijst en de topscorer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo vroeg in het seizoen al genoemd worden is natuurlijk leuk, gebeurt meestal 1 keer per seizoen, eens zien of we dat wat vaker voor elkaar kunnen krijgen dit seizoen. Nou loopt het nog niet heul best maar we blijven hoopvol :) :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Keek heel even op het forum en kijkt nu maar weer verder naar de YouTube video "Punniken voor dummies"... :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Godfried van Bouillon! En ik had mij nog voorgenomen niet meer getagged te worden. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamith
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 14:52
Thansk @makooy ! Zal direct even wat invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14-09 23:27
Ja, dit moet nog een een beetje in mijn systeem komen als debutant. Ingevuld nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

't Is wel goud hoor dat script van ze. Menigeen was menige ronde nat gegaan zonder die herinneringen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• makooy
Gonadan schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:59:
't Is wel goud hoor dat script van ze. Menigeen was menige ronde nat gegaan zonder die herinneringen. :D
Ik haal alle data op in Google Sheets :)
knop 1 = "Huidige speelronde ophalen"
na 10-20 seconden klaar
knop 2 = "Toon missende spelers"
na 10-20 seconden klaar
en ik heb meteen alles klaar om te kopieren in formaat: [ ~user1], [ ~user2], [ ~user3]
Even de Reminder afbeelding erbij pakken en klaar is @makooy :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
makooy schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:19:
[...]

na 10-20 seconden klaar
na 10-20 seconden klaar
en ik heb meten alles klaar om te kopieren in formaat: [ ~user1], [ ~user2], [ ~user3]
Dit is echt super, want ik vergeet het haast bijna elke week om in te vullen 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Hieronder weer een overzichtje met daarin de uitslagen en voorspellingen (+ punten) per AI-agent van afgelopen ronde. Puntentelling aangehouden volgens dit systeem:
GA Eagles - Sparta Rotterdam 0-3 2-1 ( 0 pt) 1-1 ( 0 pt) 2-1 ( 0 pt)
PSV - FC Groningen 4-2 3-0 ( 5 pt) 3-1 ( 5 pt) 3-0 ( 5 pt)
Telstar - Volendam 2-2 1-2 ( 2 pt) 0-1 ( 0 pt) 1-1 ( 7 pt)
AZ - PEC Zwolle ng 2-1 2-0 2-0
Heerenveen - FC Twente 1-2 2-2 ( 2 pt) 1-2 ( 10 pt) 1-2 ( 10 pt)
FC Utrecht - Excelsior 4-1 2-0 ( 5 pt) 2-1 ( 7 pt) 2-0 ( 5 pt)
NEC - NAC Breda 3-0 1-1 ( 0 pt) 2-1 ( 5 pt) 2-1 ( 5 pt)
Ajax - Heracles 2-0 4-1 ( 5 pt) 3-0 ( 7 pt) 3-1 ( 5 pt)
Feyenoord - Fortuna ng 3-1 3-1 4-0
Totaal 19 pt 34 pt 37 pt
In totaal zien we dan:
  1. ChatGPT: 112 pt (+34)
  2. Gemini: 108 pt (+37)
  3. Copilot: 101 pt (+19)
In de score valt op dat (kijkende naar de voorgaande ronde) dat Copilot erg slecht heeft gescoord, dit is nog goed te maken met 2 tienpunters voor de wedstrijden die nog niet zijn gespeeld.

Groningen - Heracles 2-1 2-1 2-1
Volendam - Ajax 1-3 0-3 1-3
Heerenveen - GA Eagles 2-2 1-1 2-2
PSV - Telstar 4-0 3-0 5-0
Excelsior - FC Twente 1-2 1-2 1-2
Fortuna - NEC 1-2 1-1 1-1
PEC Zwolle - FC Utrecht 1-1 1-2 1-1
Sparta Rotterdam - Feyenoord 1-2 0-2 1-3
NAC - AZ 0-2 0-2 1-2
Wat mij opviel:
  • In de afgelopen ronde was er een duidelijke 'verliezer'
  • In de nieuwe speelronde zijn de bots aardig eensgezind, zeker in vergelijking met de voorgaande speelronden. Zou dit betekenen dat dit een eenvoudig voorspelbare speelronde is?
  • Na correctie van de scores bij de wedstrijd van Twente, is de stand veranderd. Het lijkt wel een echte poule, met extreme wisselingen (voor zover mogelijk met 3 spelers) qua posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

na 10-20 seconden klaar
na 10-20 seconden klaar
en ik heb meteen alles klaar om te kopieren in formaat: [ ~user1], [ ~user2], [ ~user3]
Nu is het niet veel werk inderdaad, maar om daar te komen heb je wel wat moeten hobbyen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:39
jbdeiman schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:48:
Hieronder weer een overzichtje met daarin de uitslagen en voorspellingen (+ punten) per AI-agent van afgelopen ronde. Puntentelling aangehouden volgens dit systeem:
GA Eagles - Sparta Rotterdam 0-3 2-1 ( 0 pt) 1-1 ( 0 pt) 2-1 ( 0 pt)
PSV - FC Groningen 4-2 3-0 ( 5 pt) 3-1 ( 5 pt) 3-0 ( 5 pt)
Telstar - Volendam 2-2 1-2 ( 2 pt) 0-1 ( 0 pt) 1-1 ( 7 pt)
AZ - PEC Zwolle ng 2-1 2-0 2-0
Heerenveen - FC Twente 1-2 2-2 ( 2 pt) 1-2 ( 2 pt) 1-2 ( 2 pt)
FC Utrecht - Excelsior 4-1 2-0 ( 5 pt) 2-1 ( 7 pt) 2-0 ( 5 pt)
NEC - NAC Breda 3-0 1-1 ( 0 pt) 2-1 ( 5 pt) 2-1 ( 5 pt)
Ajax - Heracles 2-0 4-1 ( 5 pt) 3-0 ( 7 pt) 3-1 ( 5 pt)
Feyenoord - Fortuna ng 3-1 3-1 4-0
Totaal 19 pt 26 pt 29 pt
In totaal zien we dan:
  1. ChatGPT: 104 pt (+26)
  2. Copilot: 101 pt (+19)
  3. Gemini: 100 pt (+29)
In de score valt op dat (kijkende naar de voorgaande ronde) dat Copilot erg slecht heeft gescoord, dit is nog goed te maken met 2 tienpunters voor de wedstrijden die nog niet zijn gespeeld.

Groningen - Heracles 2-1 2-1 2-1
Volendam - Ajax 1-3 0-3 1-3
Heerenveen - GA Eagles 2-2 1-1 2-2
PSV - Telstar 4-0 3-0 5-0
Excelsior - FC Twente 1-2 1-2 1-2
Fortuna - NEC 1-2 1-1 1-1
PEC Zwolle - FC Utrecht 1-1 1-2 1-1
Sparta Rotterdam - Feyenoord 1-2 0-2 1-3
NAC - AZ 0-2 0-2 1-2
Wat mij opviel:
  • In de afgelopen ronde was er een duidelijke 'verliezer'
  • In de nieuwe speelronde zijn de bots aardig eensgezind, zeker in vergelijking met de voorgaande speelronden. Zou dit betekenen dat dit een eenvoudig voorspelbare speelronde is?
Je scores bij Heerenveen-Twente lijken onjuist? ChatGPT en Gemini hadden daar tien punten toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
mefjoew schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:54:
[...]

Je scores bij Heerenveen-Twente lijken onjuist? ChatGPT en Gemini hadden daar tien punten toch?
Oeps, bedankt.. :D Dan wordt de achterstand van CoPilot wel erg ruim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:52:
Godfried van Bouillon! En ik had mij nog voorgenomen niet meer getagged te worden. :/
Zeker... :(

Also, also, ik had dus in de tweede ronde 53 punten, terwijl ik de vrijdagwedstrijd had verzuimd bijtijds in te vullen... |:(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:08
Thanks @makooy, ingevuld! Nog flink wat puntjes in te halen. Net als mijn clubbie (stijf onderaan) :F Wat vanavond niet verbertert gok ik |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Axel op 29-08-2025 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
[...]
Voordat jij er was moesten we iedereen in de lijst opzoeken en handmatig taggen 8)7
Ik heb wel eens gedacht dat sommige lui niets invulden om ons te stangen, maar blijkbaar zijn er gewoon écht veel deelnemers die wachten tot de vrijdag met het invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamith
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 14:52
Superkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:10:
[...]

Voordat jij er was moesten we iedereen in de lijst opzoeken en handmatig taggen 8)7
Ik heb wel eens gedacht dat sommige lui niets invulden om ons te stangen, maar blijkbaar zijn er gewoon écht veel deelnemers die wachten tot de vrijdag met het invullen.
Je moet toch wel alle recente ontwikkelingen afwachten voordat je een voorspelling kunt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Met die theorie zou iedereen die op vrijdag getagd wordt beter moeten scoren dan mensen die alles op voorhand invullen, want: meer en betere geïnformeerd.
In mijn geval (maandag invullen en slecht scoren) gaat dat op, benieuwd of het voor de rest ook opgaat. Ik kijk met een schuin oog naar @Gonadan dit weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:19:
Met die theorie zou iedereen die op vrijdag getagd wordt beter moeten scoren dan mensen die alles op voorhand invullen, want: meer en betere geïnformeerd.
In mijn geval (maandag invullen en slecht scoren) gaat dat op, benieuwd of het voor de rest ook opgaat. Ik kijk met een schuin oog naar @Gonadan dit weekend ;)
Ik ram mijn scores er over het algemeen in 0,3 seconden in, puur op de fameuze onderbuik. Weet niet waar je precies naar wilt kijken? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Superkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:19:
In theorie wel.. De praktijk is anders. Maar om het een positieve draai te geven.. The only way is up.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Gonadan schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:49:
[...]

Nu is het niet veel werk inderdaad, maar om daar te komen heb je wel wat moeten hobbyen. ;)
dat hobbyen ben ik nog steeds af en toe mee bezig, als Voetbalpoules weer een wijziging doorvoerd of ik toch net iets anders wilt qua ophalen van de data maar zo blijven we bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gonadan schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:22:
[...]

Ik ram mijn scores er over het algemeen in 0,3 seconden in, puur op de fameuze onderbuik. Weet niet waar je precies naar wilt kijken? :P
Of getagd worden op vrijdag resulteert in goede scores. Maar als ik dit zo lees hanteer jij dezelfde tactiek als ik, alleen lijkt het jou beter af te gaan.

Misschien leg ik zondag de scores van iedereen die zojuist getagd is eens op tafel, kijken of mijn theorie klopt. Ik denk dat het antwoord nee is :P

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2025 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Zou je op dit moment de verschillende AI agents in de tabel plaatsen dan doen ze het niet zo best. Vanwege de (vele) plekken die door meerdere spelers tegelijk bezet zijn loopt de telling maar tot plekje 140. Dit betekent dat ChatGPT (die er nu het best voor staat) echt nét in het linkerrijtje terecht komt.
  1. ChatGPT: 112 pt (plek 69)
  2. Gemini: 108 pt (plek 86)
  3. Copilot: 101 pt (plek 110)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

Of getagd worden op vrijdag resulteert in goede scores. Maar als ik dit zo lees hanteer jij dezelfde tactiek als ik, alleen lijkt jou beter af te gaan.
Wellicht heb ik meer onderbuik? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Gonadan schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:38:
[...]

Wellicht heb ik meer onderbuik? :+
Het gaat toch niet om de maat, maar om hoe gevoelig die is? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
jbdeiman schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:38:
Zou je op dit moment de verschillende AI agents in de tabel plaatsen dan doen ze het niet zo best. Vanwege de (vele) plekken die door meerdere spelers tegelijk bezet zijn loopt de telling maar tot plekje 140. Dit betekent dat ChatGPT (die er nu het best voor staat) echt nét in het linkerrijtje terecht komt.
  1. ChatGPT: 112 pt (plek 69)
  2. Gemini: 108 pt (plek 86)
  3. Copilot: 101 pt (plek 110)
Wat mij betreft had je ook 3 accounts extra aan kunnen maken en mee laten draaien in de poule >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
makooy schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:57:
[...]

Wat mij betreft had je ook 3 accounts extra aan kunnen maken en mee laten draaien in de poule >:)
Zijn ChatGPT en Copilot niet gewoon hetzelfde?

Als dat zo is, hoor je toch helemaal niet zo'n verschillend puntenaantal te krijgen als je op enter drukt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
mavaros schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:17:
[...]

Zijn ChatGPT en Copilot niet gewoon hetzelfde?

Als dat zo is, hoor je toch helemaal niet zo'n verschillend puntenaantal te krijgen als je op enter drukt?
ChatGPT en CoPilot zijn net vrouwen, ookal stel je dezelfde vraag, je kan zomaar een ander antwoord krijgen >:) en zeker als het over voetbal gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
makooy schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:57:
[...]

Het was voor mij nu gewoon een probeersel (en ik vergeet ook nog wel eens uitslagen in te vullen, al op mijn eigen account, laat staan op de andere accounts ;) ) Maar tot nog toe kan je toch beter zelf voorspellen op onderbuikgevoel dan vertrouwen op redenaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
jbdeiman schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:40:
[...]

Het was voor mij nu gewoon een probeersel (en ik vergeet ook nog wel eens uitslagen in te vullen, al op mijn eigen account, laat staan op de andere accounts ;) ) Maar tot nog toe kan je toch beter zelf voorspellen op onderbuikgevoel dan vertrouwen op redenaties.
Daarom gebruiken de onkundige mensen gewoon een glazen bol, lezen koffiedik of steken hun vinger in de wind. Dat werkt ook niet, maar je moet toch wat proberen om een schildje te veroveren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:26
Hebben we het over de fameuze onderbuik? Dat sluit perfect aan bij mijn hobby ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Q_IdbcNaYsAOXKSlHV59V3ibos=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hilwkgxMmYrVhSo2Wr2vBuzw.jpg?f=user_large

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

mavaros schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:09:
[...]

Daarom gebruiken de onkundige mensen gewoon een glazen bol, lezen koffiedik of steken hun vinger in de wind. Dat werkt ook niet, maar je moet toch wat proberen om een schildje te veroveren.
ging bij mij vorige week anders prima met deze methodes... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Aangezien het met scoren voorlopig flink tegenvalt, heb ik me maar even laten taggen voor het invullen. Voelt toch goed ... O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
pfff, waarom houden de clubs zich niet wat meer aan mijn voorspellingen.
Zoals go ahead en heerenveen. Volendam, Ajax en Telstar werken niet echt mee, al gun ik het Telstar wel 8)

Ok, Ajax was echt kut. Maar ik ga vaker 6-0 voor psv invullen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 30-08-2025 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Go Ahead leverde mij in de laatste minuut toch nog 7 puntjes op.
Ajax was ergens wel te verwachten, PSV absoluut niet :D
Nu de hoop maar op Twente dan, om de zaterdag nog te redden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
Er loopt hier iemand in de poule rond, die vandaag ruim dertig punten heeft gesprokkeld.

Die maakt vast gebruik van een magische glazen bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Excelsior zorgt nog voor 2 onverwachte puntjes zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:08
Ben al blij met +17 vandaag. 42 plekken gestegen… geluk van Ajax moest eens ophouden met slecht voetbal. Dank voor de puntjes

[ Voor 64% gewijzigd door Axel op 30-08-2025 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Voetbalpoule technisch dramatische uitslagen, maar ik heb toch genoten !
Tip voor iedereen: als ajax en psv punten verspelen, is er een club uit Rotterdam die dat ook vaak doet, en het is niet Sparta ... :X :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
heho schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 00:53:
Voetbalpoule technisch dramatische uitslagen, maar ik heb toch genoten !
Tip voor iedereen: als ajax en psv punten verspelen, is er een club uit Rotterdam die dat ook vaak doet, en het is niet Sparta ... :X :F
Do as I say, not as I do? Want jij hebt Feyenoord op winst staan tegen Sparta. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:44

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Ziekelijk weinig punten zo hahaha. Wat een weekend zo. Benieuwd of er iemand PSV-Telstar goed had. @mavaros wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:29
Kom ik met mijn 6-1 voor PSV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdp1974
  • Registratie: Juni 2025
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:38:
Ziekelijk weinig punten zo hahaha. Wat een weekend zo. Benieuwd of er iemand PSV-Telstar goed had. @mavaros wellicht?
Er waren twee van alle deelnemers die de 0-2 juist hadden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3y2YeuCUDosq9B2YCLzTn_ffXzg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sZmqSO9TfA9EAicIcxSUCXBW.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:38:
Benieuwd of er iemand PSV-Telstar goed had.
@ParaDroid2 zat er heel dicht bij, die had 14(!)-0 staan :D
Niemand had meer dan één goal voor Telstar staan, behalve @Simonneke, die had 4-3 ingevuld en had daarmee als enige wél vertrouwen in het scorend vermogen (of verdedigende onkunde) van PSV.
Van de 140 deelnemers hadden er slechts 30 een goaltje voor Telstar genoteerd.
Tot zover mijn analyse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Ik heb eerder dit jaar tegen een vriend gezegd dat het voor Telstar gunstig zou zijn om in elke wedstrijd gewoon een reglementair 3-0 verlies te nemen. Daar zijn mijn voorspellingen dan ook op gebaseerd.

Mijn kijk op voetbal lijkt nergens op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marrtijn
basvdp1974 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:08:
[...]

Er waren twee van alle deelnemers die de 0-2 juist hadden.

[Afbeelding]
Die dachten waarschijnlijk dat PSV uit speelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ParaDroid2 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:11:
Mijn kijk op voetbal lijkt nergens op.
Welkom bij de club ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-09 19:38
Ramp-za-lig weekend tot nu toe.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste