[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

Vliegvlug

Flight Simple

Zie mijn eerdere post over mijn probleem van een “dode zone” boven mijn onscreen toetsenbord op mijn iPad, modelnummer A2602 met iPadOS 26.3.1
edit:
Heb er maar even een eigen topic van gemaakt omdat het hier ook niet echt op zijn plek is en blijkbaar niet een simpele oplossing heeft waar ik eerst wel vanuit ging.
Zie [iPad]touchscreen heeft dode zone boven onscreen toestenbord

[ Voor 76% gewijzigd door Vliegvlug op 24-03-2026 08:30 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
iOS 26.4 is nu ook voor de meute uit.

Edit: en een update over de RC.

[ Voor 59% gewijzigd door Donstil op 24-03-2026 18:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:37
Op de watch na alles maar effe updaten dan maar, aangezien die er speciaal aan de oplader voor moet(Vind nog steeds stom).
Hedendaagse Watches moeten dit toch prima op de accu kunnen doen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45

TheVMaster

Moderator WOS
Werkt Playlist Playground nu niet in de EU? 😱

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 20:45:
[...]

Werkt Playlist Playground nu niet in de EU? 😱
Nope.

iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max | Kia EV3 GT-Line LR | Marstek Venus E 3.0 5.12 kWh V147 - HW P1 - Modi: NOM | DJI Neo 2 FMC

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb sinds een van de latere iOS 26.x updates het fenomeen dat longpress lockscreen niet werkt en ik op die manier geen wallpaper kan wijzigen. Dit kan alleen via de instellingen. Ik kan zo ook geen instelling vinden oid waardoor dit wellicht komt. Iemand die mij in de goede richting kan helpen?
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!