Arggghhh...
Telefoon (iPhone 12-mini) had ik al op stil staan met het schuifje aan de zijkant. Nou vind ik het zelf al een designfout dat dat schuifje niet ALLES aan geluid tegenhoud, maar daar is niet iedereen het mee eens.
De telefoon afgelopen nacht ook, zoals altijd, op "do not disturb"... want, ik wil een rustige nacht slaap.
Gaat op 04:00 ofzo het toestel luid geluid spelen, een KNMI notificatie voor code-rood in het noorden. Blijkbaar mag je als app-ontwikkelaar kiezen om alle gebruikerswensen te negeren en gewoon geluid te maken?
Nou goed. KNMI notificaties dus maar uitgezet.
Telefoon (iPhone 12-mini) had ik al op stil staan met het schuifje aan de zijkant. Nou vind ik het zelf al een designfout dat dat schuifje niet ALLES aan geluid tegenhoud, maar daar is niet iedereen het mee eens.
De telefoon afgelopen nacht ook, zoals altijd, op "do not disturb"... want, ik wil een rustige nacht slaap.
Gaat op 04:00 ofzo het toestel luid geluid spelen, een KNMI notificatie voor code-rood in het noorden. Blijkbaar mag je als app-ontwikkelaar kiezen om alle gebruikerswensen te negeren en gewoon geluid te maken?
Nou goed. KNMI notificaties dus maar uitgezet.
:strip_exif()/f/image/fIKkwFvq73MM2Qkm7OKimiYN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gxxZhzOXLaFnPyzyaG7ZiWFs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gjSfj0eWmV8Ij8EvjUDShfYR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/w7FixVWl21TSPE1g4GZzFKJh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/toTKTTvhV11uVWSmYNo1Jryr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/k5MpkoVEfL5XoysEQ8HXbNCe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HY4VDwNHhfwKyi8ILmng4oUA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/F91sye7BNcZkGRC5MOuZyXKL.png?f=fotoalbum_large)