Haha als ik instabiele zooi met telemetry had gewild, dan had ik wel Windows gedraaidDonstil schreef op maandag 11 mei 2026 @ 19:14:
Nu ook voor de Normies: https://www.macrumors.com.../apple-releases-ios-26-5/
Idempotent.
Haha wat zeg je nou dan? De iOS betas vanaf .1 zijn nog stabieler dan Windows in productie!MainframeX schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:20:
[...]
Haha als ik instabiele zooi met telemetry had gewild, dan had ik wel Windows gedraaidIk heb Apple spul omdat het saai en degelijk is
Have you tried turning it off and on again?
En AndroidGr4mpyC3t schreef op maandag 11 mei 2026 @ 22:46:
[...]
Haha wat zeg je nou dan? De iOS betas vanaf .1 zijn nog stabieler dan Windows in productie!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja he dat doen we natuurlijk niet op onze hoofd devices he, we zouden niet durvenMainframeX schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:20:
[...]
Haha als ik instabiele zooi met telemetry had gewild, dan had ik wel Windows gedraaidIk heb Apple spul omdat het saai en degelijk is
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En nu wachten op iOS27 beta, of 26.6? 
Na 14 maanden accu capaciteit 100% 300cycli, nu ineens 98%, hopelijk zakt het tot max 96% in september als ik telefoon verkoop
Na 14 maanden accu capaciteit 100% 300cycli, nu ineens 98%, hopelijk zakt het tot max 96% in september als ik telefoon verkoop
[ Voor 68% gewijzigd door SuperVeloce op 12-05-2026 16:14 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!