[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste
Acties:

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:29
vanaalten schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 11:12:
[...]

Mja, je zou ook even meer informatie kunnen geven zoals merk/model auto, maar ja: ik zag iemand anders met een Hyundai Kona EV uit 2025 met hetzelfde probleem:
Ronald1245 in "Het grote Hyundai Kona Electric topic"
Goed punt, ik heb toevallig ook een Hyundai Kona EV 2025.
Ik zag op Reddit nog wat meer mensen die het ook niet meer werkend krijgen, zelfs niet na verbinding verwijderen en opnieuw pairen. Dat lukt bij mij ook niet.
https://www.reddit.com/r/ios/s/LfCFVhqip4

Lijkt in ieder geval bij Hyundai, Kia en Honda voor te komen. In 26.5 beta zou het weer moeten werken maar ik wil nog niet perse naar beta versies gaan wisselen.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:54
michaelw1998 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 11:28:
[...]

Goed punt, ik heb toevallig ook een Hyundai Kona EV 2025.
Ik zag op Reddit nog wat meer mensen die het ook niet meer werkend krijgen, zelfs niet na verbinding verwijderen en opnieuw pairen. Dat lukt bij mij ook niet.
https://www.reddit.com/r/ios/s/LfCFVhqip4

Lijkt in ieder geval bij Hyundai, Kia en Honda voor te komen. In 26.5 beta zou het weer moeten werken maar ik wil nog niet perse naar beta versies gaan wisselen.
Maar die post waar ik naar refereerde van @Ronald1245 had het over telefoon UIT zetten voor ~10 minuten als oplossing voor hem. Geen reden gegeven waarom dat zou werken en ik snap ook niet waarom het 10 minuten moet zijn (uit=uit, lijkt mij) maar is wellicht het proberen waard.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Apple Releases iOS 26.4.2 and iPadOS 26.4.2 With Bug Fixes

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 22-04-2026 19:34 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:40
Ik hoopte dat een update een bugje op zou lossen die ik al een tijdje heb: zag toevallig paar weken geleden toen ik eens door de iCloud-settings scrolde dat er geen automatische backups meer gemaakt werden. Maar ook na deze update heeft ie hem vannacht niet gemaakt :'(

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:01
10,55 GB, nou nou.

iPhone 17 Pro.

[ Voor 33% gewijzigd door PKHS op 23-04-2026 10:29 ]

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:54
529MB hier (iPhone 12 mini), dus d'r zit nogal wat verschil in de download-grootte.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
PKHS schreef op donderdag 23 april 2026 @ 07:29:
10,55 GB, nou nou.

iPhone 17 Pro.
IPSW ja, kan mij niet voorstellen dat een OTA zo groot is, tenzij je een oudere update hebt dan 26.4

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:09
turkeyhakan schreef op donderdag 23 april 2026 @ 10:49:
[...]

IPSW ja, kan mij niet voorstellen dat een OTA zo groot is, tenzij je een oudere update hebt dan 26.4
ota update kan ook zo groot zijn, alleen dan download die de hele image opnieuw.
Vaak heb je dit van een beta na de final update(Voor de release bijv), of als je idd best wat achter loopt eventueel zou het ook kunnen.

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:01
turkeyhakan schreef op donderdag 23 april 2026 @ 10:49:
[...]
Update de -privé- iPhone 17 Pro altijd trouw.
Hang 'm aan de PC en start iTunes op.
Update wordt gedownload, back-up wordt gemaakt, na installatie verse software de pincodes voor het apparaat en de simkaart invoeren en klaar is PKHS. :)
Aanvulling: nooit beta updates geïnstalleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door PKHS op 23-04-2026 11:13 ]

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:09:
[...]

ota update kan ook zo groot zijn, alleen dan download die de hele image opnieuw.
Vaak heb je dit van een beta na de final update(Voor de release bijv), of als je idd best wat achter loopt eventueel zou het ook kunnen.
Klopt, maar niet iedereen draait beta updates dus daarom heb ik die niet genoemd.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:09
PKHS schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:10:
[...]

Update de -privé- iPhone 17 Pro altijd trouw.
Hang 'm aan de PC en start iTunes op.
Update wordt gedownload, back-up wordt gemaakt, na installatie verse software de pincodes voor het apparaat en de simkaart invoeren en klaar is PKHS. :)
Aanvulling: nooit beta updates geïnstalleerd.
Ja maar Itunes download sowieso de ipsw file volgens mij, of het nou een herstel of update taak is :).

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
PKHS schreef op donderdag 23 april 2026 @ 07:29:
10,55 GB, nou nou.

iPhone 17 Pro.
iPad Air: 6GB

Sony A7 iv en wat recycled glas

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!