[iOS en iPadOS 26] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Toppe schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:07:
[...]

Pas jij nou maar eerst eens je signature aan… iPhone 15 koekoek 7(8)7
Scherp. Dankjewel voor de tip.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:49

Toppe

Oké ✅

Hoeveel GB ontbreekt, ook het type display staat er niet

[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 22-09-2025 21:48 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:17
Donstil schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:38:
[...]

Ja ik werd dat Engelse os helemaal zat op mijn privé apparaten. Vooral in de auto was het heel irritant.
Ik denk zomaar dat @Rivanov daar heel gelukkig van wordt. Wist je al dat hij in Vancouver is geweest? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Heeft iemand ook last van het volgende: Als je naar Hide My Email gaat, dan werkt dat niet. Dus tik op Settings, je naam, iCloud. Dan een stukje naar beneden tot je bij iCloud+ features bent. Daar staat een knop voor Hide My Email, maar als je erop drukt gebeurt er bij mij helemaal niks. De knop beweegt even door de indruk, maar er komt niks.

Ik kan wel via de zoekfunctie naar Hide My Email en dan werkt het ook goed (ik kom in de lijst met aangemaakte adressen). Maar dat is niet handig. Ik heb al geprobeerd om het toestel opnieuw te starten. Zelfs uit- en weer inloggen op iCloud lost het probleem niet op.

O ja. iPhone 16 pro, iOS26.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Toppe schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:47:
[...]

Hoeveel GB ontbreekt, ook het type display staat er niet
Irrelevante informatie. B)

Mocht je het echt willen weten, 256 Gb, GVC scherm, geen groene tint (saai he) :7 O-)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:45
@PhilipsFan werkt hier zonder problemen (Air 26.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
Ik heb iOS 26 sinds de release draaien op mijn iPhone 16 pro maar man man man wat een gestotter en lag/glitches. Reddit staat ook al redelijk vol met gerelateerde klachten. Het zou toch niet zo moeten zijn dat je met een iPhone van de vorige generatie al settings moet gaan lopen tweaken om het 'leuk' te houden.

Men had het over mogelijk 'indexeren' van files op de achtergrond en dat dit bij te weinig vrije storage wellicht tot vertragingen/lag zou kunnen lijden echter is meer dan 50% van mijn iPhone beschikbaar qua ruimte dus ga ik er van uit dat dit niet de oorzaak mag zijn.

Wachten op een update met wat verbeteringen I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
makooy schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:07:
[...]

Meer de vraag hoevaak je per dag je telefoon aan de lader wilt leggen >:)
Dat is inderdaad de keuze. Voorlopig niet te vaak. Dus ik ga eerst jullie ervaringen hier afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:23
Darker schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:04:
Ik heb iOS 26 sinds de release draaien op mijn iPhone 16 pro maar man man man wat een gestotter en lag/glitches. Reddit staat ook al redelijk vol met gerelateerde klachten. Het zou toch niet zo moeten zijn dat je met een iPhone van de vorige generatie al settings moet gaan lopen tweaken om het 'leuk' te houden.

Men had het over mogelijk 'indexeren' van files op de achtergrond en dat dit bij te weinig vrije storage wellicht tot vertragingen/lag zou kunnen lijden echter is meer dan 50% van mijn iPhone beschikbaar qua ruimte dus ga ik er van uit dat dit niet de oorzaak mag zijn.

16PM en draait echt als een trein. Misschien toch iets geks bij jou aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 28-09 12:11

Heb hier ook wel wat last van lags, loopt ook niet 100% op mn 16 pro max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:12

Persoonlijk geen last van op mijn normale 16 Pro, maar al eens een verse installatie geprobeerd?

En wellicht is iOS toch nog bezig op de achtergrond.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 19:59
Werkt de call screening nu met de nieuwe 26.1 beta ?
Dat kan ik nog niet terug vinden ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:08
Qua performance draait iOS 26 op m’n iPhone 13 mini net zo goed als op 18.6. Enige wat affentoe niet helemaal vlot/zuiver werkt is unlocken, dan heb ik soms een blanco scherm dat even een paar seconden blijft staan tot ie het ineens doet. Hier en daar ook wel wat gekke ui bugs gezien. Ik geloof het allemaal wel; eerste versie van een major release en nog eens een grote visuele update. Er zal vast wel een patch release komen aankomende weken waar de grootste problemen al opgelost worden.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:50
Heeft iemand met 26.1b1 al kunnen testen of iPhone Screen Mirroring werkt?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 23:28

_AN

Ik weet niet of het door Apple Intelligence komt, maar wanneer ik mijn iPhone pak zie ik boven de tijd staan hoelang het opladen tot 80% nog duurt. Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Schouten
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 23-09 00:12
_AN schreef op maandag 22 september 2025 @ 23:32:
Ik weet niet of het door Apple Intelligence komt, maar wanneer ik mijn iPhone pak zie ik boven de tijd staan hoelang het opladen tot 80% nog duurt. Handig!
ik heb een iphone 13 zonder Apple Intelligence en zit op 26.0 en die optie heb ik ook. Dus denk niet dat het door Apple Intelligence komt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:25
Dennisweb schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:49:
[...]

Ik denk zomaar dat @Rivanov daar heel gelukkig van wordt. Wist je al dat hij in Vancouver is geweest? :+
Al mijn devices staan standaard in het Engels. :(:)
Gruwel van Nederlands op m’n apparaten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:25
_AN schreef op maandag 22 september 2025 @ 23:32:
Dat is standaard iOS 26.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:06
Moeten nog wel wat bugs gladgestreken worden in ios26 (17pro) Zodra je bv weergavezoom op grotere tekst instelt is de weergave met de telefoon app niet correct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:43
iAR schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 08:25:

De combinatie van files en preview is vreselijk. Als ik bestanden wil opruimen moet ik het bestand openen in preview, checken, dan weer sluit en verwijderen en so door. Terwijl ik vroeger kon bekijken, verwijderen en dan kwam het volgende bestand in beeld.

/endrant
Houd je vinger ingedrukt op een bestand -> openen met -> iets met Quick look

Dan gebruikt ie weer de native viewer van de files app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:16

amphora

Websites & Fotografie

Leuk Nederlandse Apple Intelligence om even mee te spelen maar wat voegt het nou echt toe? Welke AI functies gebruiken jullie nou echt (bijna) dagelijks?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:57
Na een paar dagen vind ik het eigenlijk allemaal wel prima werken op een iPhone 16. Weinig last van bugs die hier veel gemeld worden, naast wat kleine schoonheidsfoutjes die ongetwijfeld rechtgetrokken worden in een volgende update. De performance voelt ook beter, omdat een aantal animaties versneld zijn. Van de adaptive power mode merk ik nog weinig.

Het Liquid Glass design had van mij niet gehoeven. De kenmerkende moderne platte stijl van Apple is juist wat me aantrok en ik heb nooit echt moeite gehad met vorige updates, maar dit ziet er wat cheap uit allemaal. Geen ramp verder, maar wel zonde van zo'n mooi en goed uitgedacht design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 22:56
amphora schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:46:
Leuk Nederlandse Apple Intelligence om even mee te spelen maar wat voegt het nou echt toe? Welke AI functies gebruiken jullie nou echt (bijna) dagelijks?
Hopelijk wordt Siri gewoon slimmer en image Playground is wel leuk om mee te spelen

[ Voor 62% gewijzigd door Skywalker27 op 23-09-2025 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Dat is mooi, dan is het dus in 26.1 opgelost, ik zit nog op 26.0.
Andre_J schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:35:
Werkt de call screening nu met de nieuwe 26.1 beta ?
Dat kan ik nog niet terug vinden ?
Ik kreeg wel de optie om het aan te zetten, het verscheen bovenin mijn Phone app. Maar toen ik het heb aangezet, kon ik nergens meer een optie vinden om het weer uit te zetten. Het lijkt ook niet te werken, ik heb iemand gevraagd mij te bellen zonder caller-id, hij ging gewoon meteen rinkelen. Wellicht had dit er pas in 26.1 in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Privé weet ik niet of ik AI heel veel ga gebruiken want ik email niet zo vaak en schrijf al helemaal geen zakelijke dingen. Tegelijkertijd is het bv wel heel handig om even een foto van een plekje op je huid te onderzoeken. Op werk daarentegen gebruik ik het intensief en dagelijks, maar daar ben ik verplicht co-pilot te gebruiken (die overigens best goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:59
Waarschijnlijk echt een hele domme vraag: nu AI in het NL kan.... heb ik dan de losse ChatGPT app nog nodig of kan ik de vragen voortaan ergens rechtstreeks in het besturingssysteem stellen? (want in de instellingen heb ik ChatGPT gekoppeld).

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 23-09-2025 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Ik hoop dat Siri mij eindelijk goed gaat begrijpen, want op dit moment word ik er zo moe van soms. Ik heb een herinneringenlijst die heet 'boodschappenlijst'. Zeg ik tegen Siri 'Zet boter op de boodschappenlijst' dan gaat het goed. Zeg ik 'Zet kaas op de boodschappenlijst' dan bitst Siri: 'Daar kan ik je niet mee helpen'.

Ook van die dingen als 'Navigeer naar huppeldepup' waarbij huppeldepup letterlijk in mijn adresboek staat met een adres, wordt alsnog huppeldepup opgezocht op internet en als je dan even niet oplet, rij je 150km de verkeerde kant op. Echt, wie verzint dat...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:07

Hier draait iOS26 prima op mijn 16pro.
Wat ik wel heb gedaan is deze de eerste 2 dagen nogal veel aan de lader gehouden in de hoop dat die processor intensieve taken en indexeren aan max snelheid en ook 's nachts kunnen lopen.
Geen idee of het helpt... maar ik heb geen glitches en mijn telefoon blokkeert niet.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
Iets wat me echt wel handig lijkt is de visual lookup. Ik weet dat Google Lens bestaat, maar nu 1 knop induwen en het direct kunnen weten is toch zeer handig.
En dan de summarisation van mails en berichten gebruikte ik al op de Mac, en dat is toch ook wel zeer nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:22

Hier hetzelfde maar dan met een 13pro, ik dacht, dit zal wel weer apple beleid zijn zodat ik ga upgraden naar een nieuwere versie.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:28
Zelfs op een iPhone 11 werkt iOS 26 goed en soepel. Ik vind dat ze dat wel netjes doen met de ondersteuning van oudere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 12:40
Hoi, ik kom hier nooit dus excuses als dit niet de juiste thread is maar.

Ik heb net op mijn iphone16 apple intellegence geactiveerd (en ja de taal instellingen zijn juist (beide Engels UK)) maar zodra ik visual intellegence wil gebruiken, door me camera knop iets langer in te drukken krijg ik een melding “Download support for visual intellegence” met een knop naar ‘Settings’ maar als ik daar vervolgens op druk gaat die naar Siri/Intellegence setting waar vervolgens dat nergens te vinden is.

Mis ik iets of is dat simpelweg nog niet beschikbaar in Europa?

Sorry, ik had het niet goed gelezen. Het is “Downloading support” dus hij is bezig met het downloaden van ipv dat ik het ergens moet doen

[ Voor 11% gewijzigd door er0mess op 23-09-2025 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Na een weekje met 26 op een 15PM vind ik het volgende:

* "Onregelmatige" lijntjes rond iconen op homescreen vind ik niks.
* 'Overall' look en duidelijkheid UI in settings en apple apps vind ik vooruitgegaan.
* Camera app stuk fijner en logischer voor light user zoals ik.
* Snelheid is wel iets achteruit gegaan. Soms hangt de UI even. Wellicht wordt dit nog beter met patches.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-09 22:51
Heb nu toch wel iets aparts met ios26 gemerkt, dit is nu al de 2de keer.
Ik ging net even wandelen in de pauze, en liet mijn airpods op het werk liggen. kreeg gewoon na enige tijd 3 notificaties achter elkaar(Dat mijn airpods heb achter gelaten ze niet gevonden kunnen worden).

Ik heb dit al nog een keer gehad, toen kreeg ik ook 2 of 3 notificaties achter elkaar. toch wel gek 1 notificatie zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:48
Tijd om dit topic van stal te halen;

[Apple Intelligence] Discussie en ervaringen

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Laatst online: 30-09 21:37
Drardollan schreef op maandag 22 september 2025 @ 14:40:
[...]

Die kende ik nog niet, leuk!

De analyzer die ik vond slikt hem niet, maar dit is de meest recente analyse:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
{"is_simulated":1,"app_name":"Preferences","timestamp":"2025-09-22 13:19:15.00 +0200","app_version":"1","slice_uuid":"227b7351-ab14-3d69-a4fd-024390f96434","build_version":"1353.0.1","platform":2,"bundleID":"com.apple.Preferences","share_with_app_devs":0,"is_first_party":1,"bug_type":"308","os_version":"iPhone OS 26.0 (23A341)","roots_installed":0,"name":"Preferences","incident_id":"9E0CC095-7C27-44B0-984E-5426121EC59B"}
{
  "uptime" : 110,
  "procRole" : "Unspecified",
  "version" : 2,
  "userID" : 501,
  "deployVersion" : 210,
  "modelCode" : "iPhone14,4",
  "coalitionID" : 559,
  "osVersion" : {
    "isEmbedded" : true,
    "train" : "iPhone OS 26.0",
    "releaseType" : "User",
    "build" : "23A341"
  },
  "captureTime" : "2025-09-22 13:19:15.7595 +0200",
  "codeSigningMonitor" : 2,
  "incident" : "9E0CC095-7C27-44B0-984E-5426121EC59B",
  "pid" : 355,
  "translated" : false,
  "cpuType" : "ARM-64",
  "roots_installed" : 0,
  "bug_type" : "308",
  "procStartAbsTime" : 2665841515,
  "procName" : "Preferences",
  "procPath" : "\/Applications\/Preferences.app\/Preferences",
  "bundleInfo" : {"CFBundleShortVersionString":"1","CFBundleVersion":"1353.0.1","CFBundleIdentifier":"com.apple.Preferences"},
  "storeInfo" : {"deviceIdentifierForVendor":"2BA2A52B-6590-4231-AF00-CB83307D6FEA"},
  "parentPid" : 1,
  "coalitionName" : "com.apple.Preferences",
  "crashReporterKey" : "09c256041abbff6ccc3ba442efdd3c48d483c7cb",
  "bootProgressRegister" : "0x20800004",
  "wasUnlockedSinceBoot" : 1,
  "isLocked" : 0,
  "codeSigningValidationCategory" : 0,
  "codeSigningTrustLevel" : 0,
  "bootSessionUUID" : "883F4479-C67D-4B90-AC70-C168FEBA1095",
  "basebandVersion" : "5.02.02",
  "isLightWeightCorpse" : 1,
  "exception" : {"codes":"0x600000000000001f, 0x0000000000000000","reason":0,"message":"namespc 31 reason_code 0x0000000000000000","subtype":"GUARD_TYPE_USER","type":"EXC_GUARD","rawCodes":[6917529027641081887,0],"namespc":31},
  "termination" : {"namespace":"WEBKIT","flags":518,"code":0},
  "faultingThread" : 0,
  "threads" : [{"id":5992,"frames":[{"imageOffset":2867308908,"imageIndex":0},{"imageOffset":1187383624,"imageIndex":0},{"imageOffset":1187910524,"imageIndex":0},{"imageOffset":164587148,"imageIndex":0},{"imageOffset":984053740,"imageIndex":0},{"imageOffset":983960032,"imageIndex":0},{"imageOffset":752528,"imageIndex":0},{"imageOffset":748932,"imageIndex":0},{"imageOffset":747844,"imageIndex":0},{"imageOffset":634124,"imageIndex":0},{"imageOffset":619748,"imageIndex":0},{"imageOffset":183753100,"imageIndex":0},{"imageOffset":2608110568,"imageIndex":0},{"imageOffset":2608107708,"imageIndex":0},{"imageOffset":2608107104,"imageIndex":0},{"imageOffset":183199108,"imageIndex":0},{"imageOffset":183170676,"imageIndex":0},{"imageOffset":167136876,"imageIndex":0},{"imageOffset":166966292,"imageIndex":0},{"imageOffset":166967800,"imageIndex":0},{"imageOffset":146813064,"imageIndex":0},{"imageOffset":144285816,"imageIndex":0},{"imageOffset":144288568,"imageIndex":0},{"imageOffset":170397544,"imageIndex":0},{"imageOffset":61802920,"imageIndex":0},{"imageOffset":61682428,"imageIndex":0},{"imageOffset":61808516,"imageIndex":0},{"imageOffset":61550456,"imageIndex":0},{"imageOffset":61733552,"imageIndex":0},{"imageOffset":61789120,"imageIndex":0},{"imageOffset":144617712,"imageIndex":0},{"imageOffset":144617508,"imageIndex":0},{"imageOffset":144674536,"imageIndex":0},{"imageOffset":144671608,"imageIndex":0},{"imageOffset":3976869368,"imageIndex":0},{"imageOffset":51311152,"imageIndex":0},{"imageOffset":51311012,"imageIndex":0},{"imageOffset":51170412,"imageIndex":0},{"imageOffset":50997424,"imageIndex":0},{"imageOffset":50994244,"imageIndex":0},{"imageOffset":2722604184,"imageIndex":0},{"imageOffset":144821724,"imageIndex":0},{"imageOffset":144448268,"imageIndex":0},{"imageOffset":196568816,"imageIndex":0},{"imageOffset":196555308,"imageIndex":0},{"imageOffset":196554008,"imageIndex":0},{"imageOffset":14860,"imageIndex":1},{"imageOffset":1158696,"imageIndex":0}],"threadState":{"x":[{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0},{"value":0}],"flavor":"ARM_THREAD_STATE64","lr":{"value":0},"cpsr":{"value":0},"fp":{"value":0},"sp":{"value":0},"esr":{"value":0},"pc":{"value":0,"matchesCrashFrame":0},"far":{"value":0}}}],
  "usedImages" : [
  {
    "size" : 4739529988,
    "source" : "S",
    "base" : 6442450944,
    "uuid" : "5a10aa5e-e96e-38ed-a517-5851cb1f4a9e"
  },
  {
    "size" : 12566528,
    "source" : "P",
    "base" : 4332306432,
    "uuid" : "227b7351-ab14-3d69-a4fd-024390f96434"
  }
],
  "legacyInfo" : {
  "threadTriggered" : {

}
},
  "trialInfo" : {
  "rollouts" : [

],
  "experiments" : [

]
},
  "reportNotes" : [
  "PC register does not match crashing frame (0x0 vs 0x22AE7A96C)"
]
}
Geen panic log in elk geval, dus relatief positief. Apple logs zijn nog altijd cryptisch maar ik lees settings en webkit, iets met je safari? extensies? instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:01:
Heb nu toch wel iets aparts met ios26 gemerkt, dit is nu al de 2de keer.
Ik ging net even wandelen in de pauze, en liet mijn airpods op het werk liggen. kreeg gewoon na enige tijd 3 notificaties achter elkaar(Dat mijn airpods heb achter gelaten ze niet gevonden kunnen worden).

Ik heb dit al nog een keer gehad, toen kreeg ik ook 2 of 3 notificaties achter elkaar. toch wel gek 1 notificatie zou voldoende moeten zijn.
Klinkt als een bug. Even rapporteren, wordt iedereen beter van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
sigmundfreund schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:44:
[...]

Geen panic log in elk geval, dus relatief positief. Apple logs zijn nog altijd cryptisch maar ik lees settings en webkit, iets met je safari? extensies? instellingen?
Las ik ook, ik gebruik geen Safari. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat er een bepaalde website nog open heeft gestaan in Safari of Firefox. Heb alles gesloten en nu maar eens zien wat er gebeurd.

Dank voor het meelezen!

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Invulvelden op websites zijn niet altijd meer zichtbaar in Safari. Ook bij tweakers overlapt een deel van UI bijvoorbeeld als ik een user probeer te taggen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:40

Mr. Freeze

¡GO!

@Joris748 typisch dat dit niet bij iedereen is.

Edit; kan natuurlijk ook liggen aan schermgrootte en/of formaat lettertype dit soort dingen.

[ Voor 49% gewijzigd door Mr. Freeze op 23-09-2025 16:45 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bougimain
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-09 18:24
Hello ik ben een beetje nieuw hier op dit forum en heb mijn ipad 3de generatie upgedate naar ios 26.0 maar nu is mijn ipad toch trager en ik weet de naam niet ervan maar 1 stoort mij enorm en weet niet waarvoor het dient (zie foto) maar dit ik willen verwijderen, kan dit of niet en waarvoor dient het ?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9TInrwR8lT6LpfIY904F7aaL3M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AWYiZBg2vj7iUywBNYWpfuOR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47
Bougimain schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:02:
Hello ik ben een beetje nieuw hier op dit forum en heb mijn ipad 3de generatie upgedate naar ios 26.0 maar nu is mijn ipad toch trager en ik weet de naam niet ervan maar 1 stoort mij enorm en weet niet waarvoor het dient (zie foto) maar dit ik willen verwijderen, kan dit of niet en waarvoor dient het ?[Afbeelding]
https://discussions.apple.com/thread/256138897

Heb je daar iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ben ik de enige die problemen heeft met gebeld worden? Als ik opneem gaat hij nog zeker 15 seconde door met trillen, heul irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Mr. Freeze schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:39:
@Joris748 typisch dat dit niet bij iedereen is.

Edit; kan natuurlijk ook liggen aan schermgrootte en/of formaat lettertype dit soort dingen.
Heb een 13 mini :)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D0CpXMkjIQ7isRb7fDFhavUb4Rk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qVUtEobeaajn3O8InK5Of0x4.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is ook wel een fijne feature nu Nederlandse AI werkt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 23:28

_AN

Heeft Apple Intelligence ook invloed op de werking van Siri? Of is dat een update die nog moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:57

mv1

Ondanks dat mijn telefoon en AI in het Engels staan, doet ie wel sinds 26.1 gewoon in het Nederlands notificaties samenvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Apple AI maakt iOS 26 meer powerful dan ik had gedacht. We zijn er nog niet, maar iOS kan nu al zoveel zinnige dingen meer.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:50:
Apple AI maakt iOS 26 meer powerful dan ik had gedacht. We zijn er nog niet, maar iOS kan nu al zoveel zinnige dingen meer.
Apple AI maakt iOS 26 veel krachtiger dan ik had verwacht. Hoewel we er nog niet zijn, kan iOS nu al een hoop nuttige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:47:
[...]

Apple AI maakt iOS 26 veel krachtiger dan ik had verwacht. Hoewel we er nog niet zijn, kan iOS nu al een hoop nuttige dingen.
Ik hoop dat ze beetje opschieten met die public beta. Gebruik copilot op werk heel veel en vraag me af of ik er veel gebruik van ga maken in privé situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

giantgiantus schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:51:
[...]

Ik hoop dat ze beetje opschieten met die public beta. Gebruik copilot op werk heel veel en vraag me af of ik er veel gebruik van ga maken in privé situatie.
Dat het in de dev beta zit wil niet per definitie zeggen dat het ook in de publieke beta zit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:51:
[...]

Snap ik, ik zit er ook een beetje op te wachten. Benieuwd of het in de praktijk privé net zo handig is als op werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:03
[...]

Die tekst was te perfect, echt een bizarre fout in mijn hoofd.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenstaman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:59
Heeft iemand toevallig ervaring met er volgende : Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ja9rLe6avNw08z_Kwa4MNV2vNvU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/f7cYWB3dUz3jXO6V9HQObxBm.png?f=fotoalbum_large

Sinds iOS 26 (iPhone 12) gebeurt het regelmatig dat dat balkje meebeweegt tijdens het scrollen, en dan heerlijk in het midden van je scherm blijft hangen. Dit is 1 voorbeeld, maar er zijn best wat website met zo’n bewegend element. De ene keer blijft ie wel beneden vast zitten, en de andere keer komt ie mee omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Haha. Heb je dit bericht nou bewerkt met Apple Intelligence? :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 21:39:
[...]

Haha. Heb je dit bericht nou bewerkt met Apple Intelligence? :)
Haha zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Vandaag bewust even niet met Apple Intelligence bezig geweest, en ik heb het niet één keer gebruikt. Wat moeten we er eigenlijk mee? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gr4mpyC3t schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:28:
Vandaag bewust even niet met Apple Intelligence bezig geweest, en ik heb het niet één keer gebruikt. Wat moeten we er eigenlijk mee? :9
De bedoeling is ook dat je AI onbewust gebruikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
THE_BASE schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:32:
[...]

De bedoeling is ook dat je AI onbewust gebruikt. ;)
Onbewust mag ook? ;)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Fricking Hell, gewoon snel even een linkje plakken op Tweakers is ook onmogelijk geworden met iOS 26. :(

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Yonix schreef op woensdag 24 september 2025 @ 06:52:
Fricking Hell, gewoon snel even een linkje plakken op Tweakers is ook onmogelijk geworden met iOS 26. :(
https://nos.nl/

Geen probleem hiermee.

• Joris748
  • Nu online
Heb dat ook in de “tabbladen onder” modus. In “compact” modus werkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja klopt en wat selecteren in het reactie veld is ook wel goed vervelend soms.

• Carlos0_0
Nee hoor, gaat net zo makkelijk als voorheen.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:15
Ja wat is het nu :+

• Carlos0_0
Je tikt 1 keer op het tekst vlak, waar je normaal gaat typen.
Je krijgt een popup schermpje plak, selecteer, selecteer alles. en een pijltje voor meer opties.

Druk op plak en je linkje is geplakt, zo kon het in ios18 ook al :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Carlos0_0 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:49:
[...]

Je tikt 1 keer op het tekst vlak, waar je normaal gaat typen.
Je krijgt een popup schermpje plak, selecteer, selecteer alles. en een pijltje voor meer opties.

Druk op plak en je linkje is geplakt, zo kon het in ios18 ook al :+ .
Of met 3 vingers er op tikken ;)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Niet dus:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
PB 26.1 is intussen ook uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@giantgiantus is aan zet nu!

• MainframeX
Als ik de grotere “bottom” url balk instelling aan heb in Safari, dan heb ik dit ook. Echt bloed irritant. In de “compact” instelling werkt het gewoon.

Idempotent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Thnx! Download is onderweg!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:08
Gebruikt Apple Intelligence ook meer batterij? Of überhaupt een verschil met stable en PB 26.1?

[ Voor 14% gewijzigd door MarioMark1541 op 24-09-2025 20:03 ]

• Gr4mpyC3t
MarioMark1541 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:03:
[...]

Gebruikt Apple Intelligence ook meer batterij? Of überhaupt een verschil met stable en PB 26.1?
Als je het gebruikt en het heeft ChatGPT niet nodig dan zal het batterij verbruiken. Net zoals de rest van de dingen die je op een telefoon doet kost dat energie. Ik merk verder geen verschil ten opzichte van iOS 26.0.

• Dennisdn
MarioMark1541 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:03:
[...]
Ik merk in de praktijk geen verschil.

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:14
Dennisdn schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:05:
[...]

Ik merk in de praktijk geen verschil.
Hoe draait 26.1 op de Air ? Twijfel nog om hem erop te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
edebee schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:07:
[...]

Ik merk geen verschil en dat de PB zo snel na de DB uit komt zou erop kunnen wijzen dat Apple ook weinig issues heeft gezien.

• Carlos0_0
MainframeX schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:57:
[...]

Als ik de grotere “bottom” url balk instelling aan heb in Safari, dan heb ik dit ook. Echt bloed irritant. In de “compact” instelling werkt het gewoon.
Ah dat zal het wellicht kunnen zijn, ik heb die nieuwe compact instelling(En ik had geen problemen. vind het wel wat hebben meer ruimte standaard zichtbaar.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:45
edebee schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:07:
[...]

Perfect

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 06:06
Nice. Zou daar ook een bug fix in zitten voor het CarPlay audio issue? Blijft wel irritant namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Carlos0_0 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:21:
[...]

Ah dat zal het wellicht kunnen zijn, ik heb die nieuwe compact instelling(En ik had geen problemen. vind het wel wat hebben meer ruimte standaard zichtbaar.
Ja het is ook prima reproduceerbaar. Zo gauw als ik de compacte instelling terugzet werkt het gewoon weer.

De compacte instelling is mij iets te compact op de iPhone 13 mini dus had graag de bottom instelling gebruikt, maar het is even niet anders.

Idempotent.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ook hier PB1 van 26.1 op een Air aan het downloaden.

Heb vast 3 batterypacks er achterop geplakt....voor de zekerheid

edit: ruim 13Gb op een Air. Jezus, kan ik er zometeen mee naar de Maan vliegen ofzo?

[ Voor 26% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2025 20:57 ]

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

makooy schreef op maandag 22 september 2025 @ 23:27:
Heeft iemand met 26.1b1 al kunnen testen of iPhone Screen Mirroring werkt?
Helaas niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXZVxKJwq8zXqipwgTC9yRCU-9o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hoNu4Vca8SeWwvmSwSNYav6d.png?f=user_large

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vraag mij af hoe die voorspellingen in iMessage nou werken. Soms verschijnt het ineens en is het best aardige meestal zie ik niets.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:50
Krijg je deze melding op je iPhone of Mac?
Heb inmiddels mijn Mac ook naar 26.1b1 gebracht. Alles op NL gezet, Apple Intelligence laten downloaden maar krijg andere melding volgens mij

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Donstil schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:29:
Vraag mij af hoe die voorspellingen in iMessage nou werken. Soms verschijnt het ineens en is het best aardige meestal zie ik niets.
Ja, ik ook. Vandaag krijg ik een bericht via iMessage: ‘OMG, hahaha’ waar Apple Intelligence als reactie voorstelt: ‘Oké, dankjewel!’.

:?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

makooy schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:39:
[...]

Krijg je deze melding op je iPhone of Mac?
Heb inmiddels mijn Mac ook naar 26.1b1 gebracht. Alles op NL gezet, Apple Intelligence laten downloaden maar krijg andere melding volgens mij
Mac, beide op 26.1

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26
Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn beide simkaarten (fysiek en e-sim) sinds iOS 26 ‘s ochtends zijn vergrendeld op mijn iPhone 12 Mini. De telefoon lijkt niet opnieuw gestart te zijn want de apps draaien nog op de achtergrond. Herkent iemand dit? Want dit is wel zwaar vervelend.

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:02
Saekerhett schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:22:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn beide simkaarten (fysiek en e-sim) sinds iOS 26 ‘s ochtends zijn vergrendeld op mijn iPhone 12 Mini. De telefoon lijkt niet opnieuw gestart te zijn want de apps draaien nog op de achtergrond. Herkent iemand dit? Want dit is wel zwaar vervelend.
Eén keertje meegemaakt hier op mijn iPhone 15 plus met iOS26; ik ging er vanuit dat ‘ie automatisch was herstart ‘s nachts eerlijk gezegd. Maar heb niet gecheckt of de apps op de achtergrond nog draaiden.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:01
StevenRSCA schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:33:
[...]

Eén keertje meegemaakt hier op mijn iPhone 15 plus met iOS26; ik ging er vanuit dat ‘ie automatisch was herstart ‘s nachts eerlijk gezegd. Maar heb niet gecheckt of de apps op de achtergrond nog draaiden.
@Saekerhett heb jij dat ook niet gehad @Samplex , schijnt ermee te maken te hebben als je met en beta/developer/iCloud appleID bent ingelogd. Beide hebben een nieuw appleID aangemaakt en de telefoons rebooten niet meer.

Helaas is een developer rol niet los te koppelen van een persoonlijke appleID.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26
stormfly schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:46:
[...]

@Saekerhett heb jij dat ook niet gehad @Samplex , schijnt ermee te maken te hebben als je met en beta/developer/iCloud appleID bent ingelogd. Beide hebben een nieuw appleID aangemaakt en de telefoons rebooten niet meer.

Helaas is een developer rol niet los te koppelen van een persoonlijke appleID.
Ik gebruik mijn Gmail account voor Apple ID en doe niks met beta’s of developers. Vreemd.

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:43

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Kan je in 26.1 nu eindelijk ook voice memo’s transcriberen in het Nederlands?

• sigmundfreund
  • Laatst online: 30-09 21:37
Saekerhett schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:22:
Bij een herstart blijven de apps aan.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Als ik iemand wil bellen en ik wil de geluidsoutput veranderen krijg ik normaal gesproken een lijst van alle beschikbare apparaten maar de bovenste 2 staan er dubbel in, hoe kan ik deze verwijderen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRLHUfH3tMa7lKOEq_iLTXuV2uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QlzTlgeIuRHoehvi848dy9AB.jpg?f=fotoalbum_large

Elect a clown, expect a circus.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:54
Begrijp ik het nu goed dat ik in iOS26.1 beta 1 geen gebruik kan maken van Apple Intelligence omdat mijn telefoon taal op Engels staat, de regio op Nederland en Siri op Engels? En dat dat allemaal of op Nederlands of op Engels moet staan?

Wat is dat nu weer voor irritante onzin!? In 26.0 werkte dit gewoon en had ik workoutbuddy en alles gewoon beschikbaar. Nu ineens niet.
Ik woon in Zwitserland dus heb nog wel iPhone Mirroring, maar dus geen Intelligence meer.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:15
Sluuz schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:42:
Begrijp ik het nu goed dat ik in iOS26.1 beta 1 geen gebruik kan maken van Apple Intelligence omdat mijn telefoon taal op Engels staat, de regio op Nederland en Siri op Engels? En dat dat allemaal of op Nederlands of op Engels moet staan?

Wat is dat nu weer voor irritante onzin!? In 26.0 werkte dit gewoon en had ik workoutbuddy en alles gewoon beschikbaar. Nu ineens niet.
Ik woon in Zwitserland dus heb nog wel iPhone Mirroring, maar dus geen Intelligence meer.
Misschien zit de kern van je vraag in het woord beta?

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:58
(jarig!)
Nu hier ook maar 26.1 op de 17PM installeren. Inmiddels al zo lang alles op engels staan voor AI. Ben benieuwd of ik nog aan Nederlands kan wennen weer.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Apple's eigen variant op Google's Circle to Search is tot nu toe het enige dat ik ben tegengekomen in 26.1 wat handig is (Google's variant is overigens veel vlotter en minder stappen nodig).

Verder is, na ruim een jaar, heel dat Apple Intelegence (hier in Europa/NLD) nog steeds een totale flop vergeleken met Google's Gemini.

Tijdens de Keynote deze maand werd er ook al zéér weinig aandacht besteed aan Apple Intelegence (itt de Keynote van vorig jaar).

[ Voor 35% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2025 09:18 ]

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:54
renegrunn schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:45:
[...]

Misschien zit de kern van je vraag in het woord beta?
Dat zou wellicht zo zijn als het een bug is. En dat is dus juist mijn vraag. Gaat het hier om een bug, of om een nieuwe feature? Want het lijkt een feature te zijn omdat er een helptekstje aanwezig is dat zegt:

Apple Intelligence requires that iPhone and Siri are set to the same language. Currently, your iPhone is set to English (Netherlands) and Siri is set to English (United States).

(jaja,feedback ingestuurd)

PSN: Sluuz

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:12
Sluuz schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:30:
[...]

Dat zou wellicht zo zijn als het een bug is. En dat is dus juist mijn vraag. Gaat het hier om een bug, of om een nieuwe feature? Want het lijkt een feature te zijn omdat er een helptekstje aanwezig is dat zegt:

Apple Intelligence requires that iPhone and Siri are set to the same language. Currently, your iPhone is set to English (Netherlands) and Siri is set to English (United States).
Wellicht was het voorheen een bug en is het nu opgelost?

Zucht...

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Let op:
iOS/iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS/iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!