Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die manager van hun heeft ook echt totaal geen uitstraling.Grindtegel schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:47:
Tottenham, je krijgt er haast medelijden mee
dat toch ook weer zo'n koekebakker die overal en nergens is geweest en dan altijd binnen een jaar wordt ontslagen?HollowGamer schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:53:
[...]
Die manager van hun heeft ook echt totaal geen uitstraling.
Deze ze dat bij de VAR ook maar, volgens mij kan dit nooit buitenspel zijn?Grindtegel schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:55:
[...]
dat toch ook weer zo'n koekebakker die overal en nergens is geweest en dan altijd binnen een jaar wordt ontslagen?
Niet alleen vd Ven. Er klopt zo enorm veel niet bij het hele teamGunner schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:53:
[...]
Hmmm niet echt.
Maar van der ven laat zijn ploeg daar aardig in de steek.
Ik heb even de highlights terug gekeken dus verder niets gezien. Dus dat kan ik niet beoordelen.toolkist schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:01:
[...]
Niet alleen vd Ven. Er klopt zo enorm veel niet bij het hele team
Maar ik ga wel even lekker zitten voor de tweede helft.
Ik zette em pas aan vanaf die penalty. Maar als je daarna de ziekenhuis bal van Tel ziet, of hoe Porro en een andere verdediger aan het slapen zijn en vervolgens tegen de keeper mekkeren dat ie niet snel genoeg uit komt, alsof ie Speedy Gonzalez is... dat geeft wel een prima beeld van hoe fout het zit bij de SpursGunner schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:03:
[...]
Ik heb even de highlights terug gekeken dus verder niets gezien. Dus dat kan ik niet beoordelen.
Maar ik ga wel even lekker zitten voor de tweede helft.
Ik vroeg het me net al af 'wat kan ik nou eens vragen als Arsenal de dubbel wint en de Spurs degraderen...'Gunner schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:14:
@toolkist ik wil de weddenschap wat scherper stellen
Als Tottenham degradeert doe ik de foto ook.
Nee nee. Spurs degraderen is voor mij voldoendetoolkist schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:16:
[...]
Ik vroeg het me net al af 'wat kan ik nou eens vragen als Arsenal de dubbel wint en de Spurs degraderen...'
De rest is extra.
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 05-03-2026 22:19 ]
Dus Spurs degraderen is belangrijker dan Arsenal de dubbel? WauwGunner schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:19:
[...]
Nee nee. Spurs degraderen is voor mij voldoende
De rest is extra.
Okay ik heb er even over nagedacht. Nee. Belangrijkste is de titel. Hoe maakt me niet uit. Wat andere trainers daarvan vinden ook niet. Teveel jaren mooi voetbal gezien zonder prijzen. Als dat op een minder mooie manier gaat is dat jammer maar het feest zal er niet minder om zijn.toolkist schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:24:
[...]
Dus Spurs degraderen is belangrijker dan Arsenal de dubbel? Wauw
Degradatie Tottenham is icing on the cake.
GelukkigGunner schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:32:
[...]
Okay ik heb er even over nagedacht. Nee. Belangrijkste is de titel. Hoe maakt me niet uit. Wat andere trainers daarvan vinden ook niet. Teveel jaren mooi voetbal gezien zonder prijzen. Als dat op een minder mooie manier gaat is dat jammer maar het feest zal er niet minder om zijn.
Degradatie Tottenham is icing on the cake.
Edit: Niet? Dus een overduidelijke fout wordt nu ineens spontaan weer niet teruggedraaid?
[ Voor 30% gewijzigd door toolkist op 05-03-2026 22:39 ]
Net zoals Sørloth bij AtleticoGunner schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:39:
Toch wel gaaf om een ex Groningen speler zo op dit niveau te zien excelleren.
Elect a clown, expect a circus.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken