Met Newcastle hebben we wel geluk gehad. De sjeiks wilden er het ManCity van het noorden van maken, maar verloren alle belangstelling toen de grote stellen allemaal nee zeiden en niet voor honderd miljoen naar Tyneside wilde komen. Daardoor kreeg Eddy Howe redelijk de vrije hand een elftal te bouwen zonder al te veel bemoeienisJeroenNietDoen schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:24:
[...]
Ik vind Aston Villa wel een mooie club zelf. Net zoals Newcastle. Van die classic clubs.
zeker, al wordt het dan niet meteen 'kut' genoemdGunner schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 21:09:
[...]
Ook als ze 5-0 winnen vinden ze wel wat om over te klagen is mijn observatie.
Nee dat is vaak een ander k-woordtoolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 01:25:
[...]
zeker, al wordt het dan niet meteen 'kut' genoemd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heeft vooral met FFP te maken daar dat ze niet zomaar kunnen uitgeven wat ze willen.Alex_79 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 22:19:
[...]
Met Newcastle hebben we wel geluk gehad. De sjeiks wilden er het ManCity van het noorden van maken, maar verloren alle belangstelling toen de grote stellen allemaal nee zeiden en niet voor honderd miljoen naar Tyneside wilde komen. Daardoor kreeg Eddy Howe redelijk de vrije hand een elftal te bouwen zonder al te veel bemoeienis
In de tijd van City was dat niet zo streng en die sluisden geld binnen op een andere manier(fake sponsors en dergelijke)
Er is een PL club die de blauwdruk legde voor uit het niets miljoenen/miljarden uitgeven die ze kregen van een ietwat minder prettige geldbron. Ik kan niet op de naam komen.Chelseamarre123 schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:21:
[...]
Heeft vooral met FFP te maken daar dat ze niet zomaar kunnen uitgeven wat ze willen.
In de tijd van City was dat niet zo streng en die sluisden geld binnen op een andere manier(fake sponsors en dergelijke)
PSG is inderdaad een goed voorbeeldExactor it schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:35:
[...]
Er is een PL club die de blauwdruk legde voor uit het niets miljoenen/miljarden uitgeven die ze kregen van een ietwat minder prettige geldbron. Ik kan niet op de naam komen.Maar ze zijn niks meer of minder dan Man City en Newcastle United.
Of al die Turkse clubs. Geen idee hoe zij sommige spelers kunnen betalen.Chelseamarre123 schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:01:
[...]
PSG is inderdaad een goed voorbeeld![]()
Zat Liverpool in de samenvatting tegen Wolves te kijken. Liverpool de betere maar het verdedigen is soms naadje en zelfs Wolves had nog de gelijkmaker op de schoen.
Was een samenvatting maar het viel mij enorm op hoe slecht Konate verdedigde, eigenlijk gewoon haast niet. En als hij er naast zit deed hij absoluut niets om een bal terug te winnen. Een duidelijk lek nu in die verdediging als je mij vraagt. Bijzonder gezien zijn goede optreden vorig seizoen
Was een samenvatting maar het viel mij enorm op hoe slecht Konate verdedigde, eigenlijk gewoon haast niet. En als hij er naast zit deed hij absoluut niets om een bal terug te winnen. Een duidelijk lek nu in die verdediging als je mij vraagt. Bijzonder gezien zijn goede optreden vorig seizoen
Het helpt ook niet dat zijn partner Opa "elleboog" "wijzen naar je teammate" van Dijk is. Sorry, ik weet dat velen hem zien als neerlands trots, maar ik zie hem bijna elk weekend wel in de Premier League spelen, die vent is al een aantal seizoenen klaar en leunt vooral op zijn naam. Als het even kan grijpt Virgil nooit zelf in maar wijst naar anderen wat ze moeten doen, achteraf ook graag zijn ploeggenoten de schuld geven.Harribo schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:36:
Liverpool had het geld van Isak beter in 2 verdedigers kunnen stoppen.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken