Met Newcastle hebben we wel geluk gehad. De sjeiks wilden er het ManCity van het noorden van maken, maar verloren alle belangstelling toen de grote stellen allemaal nee zeiden en niet voor honderd miljoen naar Tyneside wilde komen. Daardoor kreeg Eddy Howe redelijk de vrije hand een elftal te bouwen zonder al te veel bemoeienisJeroenNietDoen schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:24:
[...]
Ik vind Aston Villa wel een mooie club zelf. Net zoals Newcastle. Van die classic clubs.
zeker, al wordt het dan niet meteen 'kut' genoemdGunner schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 21:09:
[...]
Ook als ze 5-0 winnen vinden ze wel wat om over te klagen is mijn observatie.
Nee dat is vaak een ander k-woordtoolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 01:25:
[...]
zeker, al wordt het dan niet meteen 'kut' genoemd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heeft vooral met FFP te maken daar dat ze niet zomaar kunnen uitgeven wat ze willen.Alex_79 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 22:19:
[...]
Met Newcastle hebben we wel geluk gehad. De sjeiks wilden er het ManCity van het noorden van maken, maar verloren alle belangstelling toen de grote stellen allemaal nee zeiden en niet voor honderd miljoen naar Tyneside wilde komen. Daardoor kreeg Eddy Howe redelijk de vrije hand een elftal te bouwen zonder al te veel bemoeienis
In de tijd van City was dat niet zo streng en die sluisden geld binnen op een andere manier(fake sponsors en dergelijke)
Er is een PL club die de blauwdruk legde voor uit het niets miljoenen/miljarden uitgeven die ze kregen van een ietwat minder prettige geldbron. Ik kan niet op de naam komen.Chelseamarre123 schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:21:
[...]
Heeft vooral met FFP te maken daar dat ze niet zomaar kunnen uitgeven wat ze willen.
In de tijd van City was dat niet zo streng en die sluisden geld binnen op een andere manier(fake sponsors en dergelijke)
PSG is inderdaad een goed voorbeeldExactor it schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:35:
[...]
Er is een PL club die de blauwdruk legde voor uit het niets miljoenen/miljarden uitgeven die ze kregen van een ietwat minder prettige geldbron. Ik kan niet op de naam komen.Maar ze zijn niks meer of minder dan Man City en Newcastle United.
Of al die Turkse clubs. Geen idee hoe zij sommige spelers kunnen betalen.Chelseamarre123 schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:01:
[...]
PSG is inderdaad een goed voorbeeld![]()
Zat Liverpool in de samenvatting tegen Wolves te kijken. Liverpool de betere maar het verdedigen is soms naadje en zelfs Wolves had nog de gelijkmaker op de schoen.
Was een samenvatting maar het viel mij enorm op hoe slecht Konate verdedigde, eigenlijk gewoon haast niet. En als hij er naast zit deed hij absoluut niets om een bal terug te winnen. Een duidelijk lek nu in die verdediging als je mij vraagt. Bijzonder gezien zijn goede optreden vorig seizoen
Was een samenvatting maar het viel mij enorm op hoe slecht Konate verdedigde, eigenlijk gewoon haast niet. En als hij er naast zit deed hij absoluut niets om een bal terug te winnen. Een duidelijk lek nu in die verdediging als je mij vraagt. Bijzonder gezien zijn goede optreden vorig seizoen
Het helpt ook niet dat zijn partner Opa "elleboog" "wijzen naar je teammate" van Dijk is. Sorry, ik weet dat velen hem zien als neerlands trots, maar ik zie hem bijna elk weekend wel in de Premier League spelen, die vent is al een aantal seizoenen klaar en leunt vooral op zijn naam. Als het even kan grijpt Virgil nooit zelf in maar wijst naar anderen wat ze moeten doen, achteraf ook graag zijn ploeggenoten de schuld geven.Harribo schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:36:
Liverpool had het geld van Isak beter in 2 verdedigers kunnen stoppen.
Dat Van Dijk al een tijd niet meer de oude is is duidelijk maar een pannenkoek als Konate rechts naast je en "maatje te klein" Kerkez links naast je maakt je niet echt beter. Maar Konate kan er echt helemaal niks van, begrijp niet dat Liverpool die Quansah heeft laten gaan naar Bayern München. Dat was een prima verdediger met toekomst. Kan me niet voorstellen dat er in januari niemand bijkomt achterin want het is drama op dit moment.
Oef spurs onverdiend op voorsprong. Crystal Palace beduidend betere ploeg en eigenlijk had spurs al met een speler minder moeten staan.
Nu een leuke wedstrijd in de Afrika Cup. Tactisch allemaal niet bijzonder goed, maar wel spektakel.
20 minuten in Atalanta - Inter gevallen. Daar ga je niet voor je plezier naar toe. Mijn hemel.. 
Ik kan daar echt niet naar kijken net als vrouwenvoetbal sorry!mavaros schreef op zondag 28 december 2025 @ 22:16:
Nu een leuke wedstrijd in de Afrika Cup. Tactisch allemaal niet bijzonder goed, maar wel spektakel.
[ Voor 58% gewijzigd door chim0 op 28-12-2025 22:59 ]
Over wie praten we nu
Voor de wat minder geinformeerde
Oh, dacht dat je het over (Toto) Schillaci had
Wie is er gevallenchim0 schreef op zondag 28 december 2025 @ 22:57:
20 minuten in Atalanta - Inter gevallen. Daar ga je niet voor je plezier naar toe.
Komt zeker door de blessure van Denzel
Meld dan ook dat Inter met 0 - 1 won en bovenaan staat in de Serie A..
Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd hier 30-40 was, mij zegt die naam weer niets.JAN-B schreef op maandag 29 december 2025 @ 12:51:
[...]
Over wie praten we nu![]()
Voor de wat minder geinformeerde![]()
Oh, dacht dat je het over (Toto) Schillaci hadde Italiaanse Topscorer van het WK 1990.
Arsenal heeft een periode allemaal middelmatige spelers gehaald, meeste transfervrij. Persoonlijk vond ik Chamac (of hoe je het ook schrijf) nog niet eens zo slecht, het ging erna wel heel snel berg af.
Eigenlijk is het pas sinds Edu en Arteta (dus 4 jaar), dat we eigenlijk top spelers halen. Daarom hoeft Arteta er voor mij niet uit als hij niets wint, we draaien bovenaan en elke topspeler wilt komen.
Bayer Leverkusen bedoel je, maar verder met je eensGrindtegel schreef op zondag 28 december 2025 @ 15:41:
Dat Van Dijk al een tijd niet meer de oude is is duidelijk maar een pannenkoek als Konate rechts naast je en "maatje te klein" Kerkez links naast je maakt je niet echt beter. Maar Konate kan er echt helemaal niks van, begrijp niet dat Liverpool die Quansah heeft laten gaan naar Bayern München. Dat was een prima verdediger met toekomst. Kan me niet voorstellen dat er in januari niemand bijkomt achterin want het is drama op dit moment.
Nee, over deze meneer; Wikipedia: Sébastien SquillaciJAN-B schreef op maandag 29 december 2025 @ 12:51:
[...]
Over wie praten we nu![]()
Voor de wat minder geinformeerde![]()
Oh, dacht dat je het over (Toto) Schillaci hadde Italiaanse Topscorer van het WK 1990.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
'We hebben anderhalve CV, what could possibly go wrong"....Grindtegel schreef op zondag 28 december 2025 @ 15:41:
Onbegrijpelijk dat ze aanvallend zoveel geinvesteerd hebben en vergeten zijn een centrale verdediger en verdedigende middenvelder (type balafpakker) te halen.
Zeker omdat ze ervaring hebben met driekwart seizoen met middenvelders centraal achterin opstellen omdat ze allemaal tegelijk langdurig uitvielen. Dat was wel nog onder Klopp.toolkist schreef op maandag 29 december 2025 @ 14:47:
[...]
'We hebben anderhalve CV, what could possibly go wrong"....
Onbegrijpelijk dat ze aanvallend zoveel geinvesteerd hebben en vergeten zijn een centrale verdediger en verdedigende middenvelder (type balafpakker) te halen.
Nou wel heel gemakkelijk voor Chelsea die penalty.
Inderdaad. Als ik Estevao was ging ik de hele avond duikelen..HollowGamer schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 20:44:
Nou wel heel gemakkelijk voor Chelsea die penalty.
Hij had wat mij betreft ook geen geel hoeven te trekken voor Caicedo.
Arsenal - Aston Villa heerlijke wedstrijd. Villa gewoon in goede vorm en in de 1ste helft maakte ze het ons zo moeilijk. En zelf paar goede kansen.
Gelukkig na rust de 1-0 dankzij een blunder van Martinez, lekker voor die kwal, op de voet van Gabriel. En kort daarna heerlijke steekpas van Odegaard en ingeprikt door Zubimendi.
Gelukkig na rust de 1-0 dankzij een blunder van Martinez, lekker voor die kwal, op de voet van Gabriel. En kort daarna heerlijke steekpas van Odegaard en ingeprikt door Zubimendi.
Die Zubi kan goed spelen zeg. Altijd raar gevonden dat nooit een andere club voor hem zich toen heeft gemeld.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 22:30:
Arsenal - Aston Villa heerlijke wedstrijd. Villa gewoon in goede vorm en in de 1ste helft maakte ze het ons zo moeilijk. En zelf paar goede kansen.
Gelukkig na rust de 0-1 dankzij een blunder van Martinez, lekker voor die kwal, op de voet van Gabriel. En kort daarna heerlijke steekpas van Odegaard en ingeprikt door Zubimendi.
Je bedoelt de 1-0 natuurlijk.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 22:30:
Gelukkig na rust de 0-1 dankzij een blunder van Martinez, lekker voor die kwal, op de voet van Gabriel. En kort daarna heerlijke steekpas van Odegaard en ingeprikt door Zubimendi.
Een huilende Martinez is een mooie Martinez.
Goed om Big Gabi gelijk weer belangrijk te zien.
@Slasher Hij had zijn zinnen op Arsenal gezet. Dus de interesse van Liverpool maakte niet meer uit. En dat vinden wij prima.
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 30-12-2025 22:35 ]
Liverpool wou hem hebben toch vorige zomer?HollowGamer schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 22:32:
[...]
Die Zubi kan goed spelen zeg. Altijd raar gevonden dat nooit een andere club voor hem zich toen heeft gemeld.
Elect a clown, expect a circus.
Ah dat wist ik niet. Maar daarvoor al was hij in La Liga ook al op dreef.Slasher schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 22:34:
[...]
Liverpool wou hem hebben toch vorige zomer?
Saka werd daar aangespeeld en kopt die bal naar Trossard.HollowGamer schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 22:44:
Is de VAR hier echt voor bedoelt? Saka doet toch niet mee?
I love Jesus.
Die Jesus is ook nog vrij jong dacht ik. Blij dat die weer terug is.
Nul schoten op doel door Villa.
Ik had veel meer van ze verwacht.
je moet de BBC toch kunnen waarderen
Ik had veel meer van ze verwacht.
je moet de BBC toch kunnen waarderen
North London foreverOllie Watkins gets a late birthday card. He's booked.
[ Voor 88% gewijzigd door Gunner op 30-12-2025 23:13 ]
Hey, en hoe issie vandaagWokschotel schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:25:
Haha Arsenal. En k*t Prime dat op het moment supreme er mee kapte.
Emery toonde zich wel een slecht verliezer door gelijk de tunnel in te duiken na het laatste fluitsignaal. Zijn excuus was dat Arteta 'te druk was met zijn coaches' , dat heb ik net even nagekeken en dat viel allemaal wel mee.
edit: beelden gezien van Emery die wegstormde. Helemaal niet kijkende naar of Arteta bezig was. Gewoon zure verliezer.
edit: beelden gezien van Emery die wegstormde. Helemaal niet kijkende naar of Arteta bezig was. Gewoon zure verliezer.
[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 31-12-2025 11:33 ]
Hele goeie overwinning, hadden we ook echt even nodig om weer wat vertrouwen te tanken. Ging zelf ook niet heel hoopvol deze wedstrijd tegemoet, maar mooi dat het tegendeel bewezen werd. Eerste helft mag nog wel even intern onder de loep genomen worden want Villa had 3-0 voor kunnen staan 
Heerlijk dat Jesus weer scoort
Ook gelijk een puntje van zorg; rendement van Gyökeres moet echt omhoog
Heerlijk dat Jesus weer scoort
Wanneer is de hypetrain voorbij voor al die Scandinavische spitsen die niet veel presteren, er is er maar 1 echt goed en de rest teert op zijn succes lijkt het wel.
Precies zoals je zegt, lijkt. In jouw ogen.Grindtegel schreef op woensdag 31 december 2025 @ 14:49:
lijkt het wel.
En het eerste ontslag van 2026 is al bekend. Chelsea en Maresca gaan uit elkaar.
Wat een beleid
Wat een beleid
Wauw...zo op 1 Januari...Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 13:18:
En het eerste ontslag van 2026 is al bekend. Chelsea en Maresca gaan uit elkaar.
Wat een beleid
November nog trainer van de maand, nu na acht slechte wedstrijden eruit. Koekkoek
Chelsea management spoort niet. Als ik de berichten lees, kochten ze weer 30 spelers sinds Maresca er zat en verwachten ook dat de coach die allemaal opstelt.Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 13:18:
Wat een beleid
Heerlijk die Amerikaanse eigenaren.
Elke coach die hier instapt is knettergek of toe aan een goed betaalde baan van minder dan 12 maanden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hieronder een lijsjte van alle transfers onder de nieuwe eigenaren. De leeftijden zijn op het moment ze gekocht zijn. Eigenaren proberen gewoon moneyball te spelen zoals je in FM kan doen, alleen werkt het in het echt zo niet natuurlijk.loekf2 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 14:04:
[...]
Chelsea management spoort niet. Als ik de berichten lees, kochten ze weer 30 spelers sinds Maresca er zat en verwachten ook dat de coach die allemaal opstelt.
Elke coach die hier instapt is knettergek of toe aan een goed betaalde baan van minder dan 12 maanden.
Er is 0,0 ervaring gekocht en de meeste transfers zijn zwaar overpriced en mislukt.
Maresca was zeker niet perfect en de resultaten zijn slecht sinds Barcelona/Arsenal. Maar hij werd gewoon niet gesteund door het management/technisch directeur.
:strip_exif()/f/image/v37O59LbM3r3rmDaArfpoxqD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rokbYzGciTIit2QraKdPZqut.jpg?f=fotoalbum_large)
Maresca vond ik anders ook maar een rare.loekf2 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 14:04:
[...]
Chelsea management spoort niet. Als ik de berichten lees, kochten ze weer 30 spelers sinds Maresca er zat en verwachten ook dat de coach die allemaal opstelt.
1 speler geblesseerd, hup meteen vragen om een nieuwe te kopen. Man je hebt een selectie van 30+ spelers
Hij had beter om een goede keeper kunnen vragen, wat is die slecht zeg.toolkist schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 15:57:
[...]
Maresca vond ik anders ook maar een rare.
1 speler geblesseerd, hup meteen vragen om een nieuwe te kopen. Man je hebt een selectie van 30+ spelers
Verder heb ik niet veel met dit Chelsea. Er is geen enkele speler die ik sympathiek vind of iets mee heb.
Hij had natuurlijk gelijk. Colwill raakte geblesseerd en is een jaar uit. Je beste CV en de andere verdedigers waren al slecht. Zeker als je weet dat Guehi op te halen was. IPV daarvan hebben ze nog wat jonge onnodige talenten gekocht voor extreem veel geld.toolkist schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 15:57:
[...]
Maresca vond ik anders ook maar een rare.
Gelijk? 5 of 6 cv's was nog niet genoeg?Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 16:16:
[...]
Hij had natuurlijk gelijk. Colwill raakte geblesseerd en is een jaar uit. Je beste CV en de andere verdedigers waren al slecht. Zeker als je weet dat Guehi op te halen was. IPV daarvan hebben ze nog wat jonge onnodige talenten gekocht voor extreem veel geld.
Zo slecht zijn die andere verdedigers nou ook weer niet.
Alle cv's zijn pure middelmaat hoor.toolkist schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 17:12:
[...]
Gelijk? 5 of 6 cv's was nog niet genoeg?
Zo slecht zijn die andere verdedigers nou ook weer niet.
Chalobah, Fofana, Badiashille Tosin, Achaempong. Dissasi bij de u 21 en over Hato begin ik nog niet want wat is die slecht.
Met deze spelers ben je gewoon enorm kwetsbaar achterin. Ze zouden bij de overige topclubs ook gewoon niet spelen
Het is niet veel, misschien moet ik maar overschakelen naar CRY - FUL?
Het is verschrikkelijk meh voetbal wat Liverpool laat zien. Risicoloos, weinig inzet, geen creativiteit, angstig achterin. Lijkt wel of je naar een pot van Frank de Boer aan het kijken bent
Normaal gesproken scoort de ploeg zodra ik inschakel maar goed gedaan door Sunderland.
Bournemouth is altijd een lastige tegenstander voor Arsenal, vorig seizoen 2x van verloren.
Elect a clown, expect a circus.
Hoorde het de commentator zeggen. Maar goed, ze lijken nu een overwinning te pakken. Dan hebben ze weer wat speling op Villa & City.Slasher schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 20:04:
[...]
Bournemouth is altijd een lastige tegenstander voor Arsenal, vorig seizoen 2x van verloren.
Hoe kun je als scheids nou missen dat een speler met 2 handen wordt vastgehouden aan z'n been?
Merkwaardig dat de scheids floot voor het einde, Bournemouth zat nog midden in een aanval.. Afijn, 3 punten wel lekker aangezien Bournemouth uit wel een lastige pot is. Spelen leuk voetbal ook.
Kennelijk zijn ze toch niet tegen ons? Al vond ik hem sowieso voor beide heel gek fluiten.London schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 20:29:
Merkwaardig dat de scheids floot voor het einde, Bournemouth zat nog midden in een aanval.. Afijn, 3 punten wel lekker aangezien Bournemouth uit wel een lastige pot is. Spelen leuk voetbal ook.
Wat ik wel altijd mooi vind aan Bournemouth is dat ze proberen te blijven voetballen i.p.v. dat lelijke lowblock wat zoveel teams dan gaan doen. En je ziet het, zij krijgen goede kansen, maken goals.
Ik vind het ook een goede manager die ze hebben.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 20:49:
Wat ik wel altijd mooi vind aan Bournemouth is dat ze proberen te blijven voetballen i.p.v. dat lelijke lowblock wat zoveel teams dan gaan doen. En je ziet het, zij krijgen goede kansen, maken goals.
6min was ruim voorbij, dus ik vond het niet zo vreemd. Als Arsenal die bal had veroverd had ie ook afgefloten terwijl je dan een ideale counter mogelijkheid hebt wat ook een aanval isLondon schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 20:29:
Ze staan alleen wel 15e.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 20:49:
Vanmiddag toch wel
Cole PalmerEr is geen enkele speler die ik sympathiek vind of iets mee heb.
Zirkzee mag vandaag niet meedoen. Er zijn twaalf fitte spelers die in het eerste mogen spelen dus Zirkzee zit op de bank met de U19 selectie (en terecht want hij bakt er echt niks van).
Ik verwacht dat Zirkzee zelf ook wel wil vertrekken deze window danwel komende zomer. Italie past veel beter bij hem.Exactor it schreef op zondag 4 januari 2026 @ 13:27:
Zirkzee mag vandaag niet meedoen. Er zijn twaalf fitte spelers die in het eerste mogen spelen dus Zirkzee zit op de bank met de U19 selectie (en terecht want hij bakt er echt niks van).
Ik zit naar Leeds - Man U te kijken, maar het niveau van United is echt schrikbarend. Staan slecht gepositioneerd en er is niemand die enig idee heeft wat ze met een bal moeten doen.
Treurig.
Treurig.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja, het is lang lang geleden naar de Ferguson tijden. Daarna is het eigenlijk nooit echt op dat niveau gekomen. En ik vraag mezelf af wat er in godsnaam wel niet moet gebeuren voor ManU om terug in de strijd te komen.Malfunctions schreef op zondag 4 januari 2026 @ 14:03:
Ik zit naar Leeds - Man U te kijken, maar het niveau van United is echt schrikbarend. Staan slecht gepositioneerd en er is niemand die enig idee heeft wat ze met een bal moeten doen.
Treurig.
Alles staat wel heel erg kort bij elkaar. Sommige ploegen laten nu punten liggen, maar City doet echt wel nog steeds meer voor het kampioenschap. Chelsea ook nog.JeroenNietDoen schreef op zondag 4 januari 2026 @ 14:06:
[...]
Ja, het is lang lang geleden naar de Ferguson tijden. Daarna is het eigenlijk nooit echt op dat niveau gekomen. En ik vraag mezelf af wat er in godsnaam wel niet moet gebeuren voor ManU om terug in de strijd te komen.
Voor een elftal bestaande uit twee aanvallers, twee verdedigende middenvelders en zes verdedigers vind ik het beter gaan dan ik vooraf inschatte.Malfunctions schreef op zondag 4 januari 2026 @ 14:03:
Treurig.
Mbeumo, Amad Diallo en Mazraoui zijn bij AFCON. Bruno, Mount, Mainoo, De Ligt en Maguire zijn geblesseerd. Zirkzee is vergeten dat je moet rennen en voetballen. En dan heb je dus dit op het veld. Gelukkig hebben we een stel jeugdspelers zonder ervaring op de bank voor de wissels in de tweede helft (Casemiro kan geen hele potten spelen).
Edit: Zirkzee zijn eerste balcontact is een assist.
[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 04-01-2026 14:52 ]
Liverpool is weer aan het geitenbreien op zijn De Boer's. Waarom zo ontzettend behouden en saai? Het is niet om aan te zien het spel van Slot.
Van Dijk stond ook weer eens lucht te dekken en hielp daarbij voorkomen dat Wilson buiten spel stond. Die wordt echt heel snel minder, lekker na het WK stoppen lijkt me verstandig.
Ook met deze basis hoor je makkelijk van Leeds te winnen. Amorim is gewoon kansloos slecht.Exactor it schreef op zondag 4 januari 2026 @ 14:21:
[...]
Voor een elftal bestaande uit twee aanvallers, twee verdedigende middenvelders en zes verdedigers vind ik het beter gaan dan ik vooraf inschatte.
Mwah, ik zie eerder een kansloze selectie door alle blessures. Leeds is ook in vorm. In een 433 of 4231 of iets dergelijks was dit niet anders gelopen denk ik omdat je alsnog dezelfde spelers erin had moeten zetten. Dat wordt wellicht anders als alle AFCON spelers terug zijn want dan kun je een centrale verdediger niet opstellen. Dat was hier gewoon geen optie.toolkist schreef op zondag 4 januari 2026 @ 16:43:
[...]
Ook met deze basis hoor je makkelijk van Leeds te winnen. Amorim is gewoon kansloos slecht.
Het spel is niet om aan te zien. Wel spelen ze in een mooi stadion, is dit niet een van de mooiere uit de PL?
Chelsea absoluut niet, die staan 18 punten achter op Arsenal. Zelfs dichter op plek 18 dan op plek 1HollowGamer schreef op zondag 4 januari 2026 @ 14:12:
[...]
Alles staat wel heel erg kort bij elkaar. Sommige ploegen laten nu punten liggen, maar City doet echt wel nog steeds meer voor het kampioenschap. Chelsea ook nog.
Cunha schoot ze vorig jaar uit alle hoeken raak bij een degradatie kandidaat.Exactor it schreef op zondag 4 januari 2026 @ 16:50:
[...]
Mwah, ik zie eerder een kansloze selectie door alle blessures. Leeds is ook in vorm. In een 433 of 4231 of iets dergelijks was dit niet anders gelopen denk ik omdat je alsnog dezelfde spelers erin had moeten zetten. Dat wordt wellicht anders als alle AFCON spelers terug zijn want dan kun je een centrale verdediger niet opstellen. Dat was hier gewoon geen optie.
Mbeumo idem bij Brentford. En bij Utd komt het er spontaan niet meer uit. Ze hebben echt geen idee hoe een tegenstander de wil op te leggen en dat ligt toch echt aan de trainer die al een jaar lang een kansloze tactiek probeert te introduceren
Zo dat was echt minimaal onside bij Wirtz
en ze laten het niet eens fatsoenlijk zien met die fancy beelden.Gunner schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:34:
Zo dat was echt minimaal onside bij Wirtz
Ben ook nog niet overtuigd.toolkist schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:36:
[...]
en ze laten het niet eens fatsoenlijk zien met die fancy beelden.
Het is echt nog een lang seizoen. Aston Villa is nu goed, maar ook daar afwachten of ze het kunnen volhouden. Als de rest punten dropt, dan sta je zo weer in de top 4.Chelseamarre123 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:04:
[...]
Chelsea absoluut niet, die staan 18 punten achter op Arsenal. Zelfs dichter op plek 18 dan op plek 1
Kampioenschap gok ik inderdaad niet, maar vind het ook nog allemaal zo vroeg om alles nu uit te sluiten.
Ze doen altijd extra moeite als het om Liverpool gaat.toolkist schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:36:
[...]
en ze laten het niet eens fatsoenlijk zien met die fancy beelden.
Nu moeten wij niet klagen over gisteren, die scheids floot af tijdens een aanval van de tegenstander, maar toch leek het hier buitenspel.
Godsamme ik zit te switchen tussen Liverpool en Sunderland en heb nu zowel de goal van Wirtz als die van Brobbey gemist, lekker man!
Twente komt eraan!
Ze moeten ook PIP gaan ondersteunen. Maar dat ondersteunen ze nog niets eens op de telefoon en tab.JoteW schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:43:
Godsamme ik zit te switchen tussen Liverpool en Sunderland en heb nu zowel de goal van Wirtz als die van Brobbey gemist, lekker man!
Wat is dat in hemelsnaam op Gakpo zijn rug al die ronde vlekken
lekker goaltje, en terecht, liverpool verdiende geen 3 punten
Dat komt volgens mij door die corrigerende tape die je wel eens op hun nek of rug ziet.JeroenNietDoen schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:09:
Wat is dat in hemelsnaam op Gakpo zijn rug al die ronde vlekken
Oh oh oh wat een pegel
Op 10 plekken? Lijkt me wat veelMosin schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:12:
[...]
Dat komt volgens mij door die corrigerende tape die je wel eens ziet in hun nek of rug.
Oh oh oh wat een pegel
Ja dat vond ik ook. Zou die soms een tattoo daar gehad hebben en laten verwijderen?
Het zal tape in de vorm van de plekken zijn geweest, dus 1 lijn naar onder met aan beide zeiden zo’n patroon/plakker.
Weer een slappe pot van Liverpool, er is geen druk, geen felheid, het is allemaal moeizaam en zo ontzettend passief, die goal van Fulham ook, hoeveel vrijheid kun je iemand geven. Slot moet echt een keer wakker worden en er meer peper in zien te krijgen anders gaat het de ManU kant met ze op.
Viaplay laat toch wel heel duidelijk zien dat Wirtz buiten spel stond... Hoe dan
Ik blijf me verbazen over hoeveel wedstrijden ze in de PL nu spelen in de kerstperiode. Hoe verzin je het om op 1 januari een wedstrijd te laten spelen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mjah je zag ook geen VAR die bezig was. Beetje dodgy dit...toolkist schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:20:
Viaplay laat toch wel heel duidelijk zien dat Wirtz buiten spel stond... Hoe dan
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken