[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:09:
[...]

Dat is helaas wel altijd zo. Zoek maar eens op van gisteren over ons gelijkspel.
Ik geloof niet in een complot, maar wat me afgelopen weken (in vooral mijn YouTube-feed) opviel,en ik volg verder helemaal niets, allemaal clips van de bekende pundits die Arsenal al als kampioen uitriepen en wat kopt de BBC na de wedstrijd; "How Sunderland stopped Arsenal" . Ook gelijk weer zo overdreven.

Allemaal clickbait.

Een bekende arsenalblogger had er ook iets soortgelijks over gezegd vanmorgen en een klein punt had hij wel.
It’s likely that Alexander Isak wasn’t fully fit, but if he’s on the bench, surely it’s for a scenario where you need a goal/goals in the last 20-30 minutes? It stood out to me a bit because when Arsenal had the two goalkeepers situation, you couldn’t get through two minutes of a match without the cameras panning to Aaron Ramsdale every time David Raya did anything. I’d have thought Liverpool not using the most expensive substitute in English football history might have been more of a talking point, but there you go.

[ Voor 41% gewijzigd door Gunner op 10-11-2025 14:04 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:56:
[...]

Ik geloof niet in een complot, maar wat me afgelopen weken (in vooral mijn YouTube-feed) opviel,en ik volg verder helemaal niets, allemaal clips van de bekende pundits die Arsenal al als kampioen uitriepen en wat kopt de BBC na de wedstrijd; "How Sunderland stopped Arsenal" . Ook gelijk weer zo overdreven.
Dat gebeurde vorig jaar ook met Liverpool, en idem bij City als die 6 punten los staan.
Allemaal clickbait.
Yep
Een bekende arsenalblogger had er ook iets soortgelijks over gezegd vanmorgen en een klein punt had hij wel.

[...]
Heb vorig seizoen best wat wedstrijden van Arsenal gezien, maar bar weinig van Ramsdale ;)
Volgens mij valt het vooral op als het om je eigen team gaat

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Nu online
In Duitsland lijkt het intussen weer ouderwets op rolletjes te lopen voor Bayern München. Zelfs als ze tegen Union Berlin tegen een gelijkspel aanlopen (2 goals van Doekhi), dan nog verliezen de achtervolgers (RB ten onder in de "Unbeliebtico" * tegen Hoffenheim) of ze spelen ook gelijk (Borussia Dortmund dat in extremis 1-1 speelt tegen HSV)
* Unbeliebtico is een bijnaam die een krant ooit heeft verzonnen voor de wedtrijd tussen de meest gehate voetbalclubs bij fans: Hoffenheim en RB Leipzig. De enige die het blijkbaar echt grappig vond was de trainer van Hoffenheim, maar die zit er dan ook pas een paar maanden. De rest haalt zijn schouders op of lacht als een boer met kiespijn

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:11:
[...]

Dat gebeurde vorig jaar ook met Liverpool, en idem bij City als die 6 punten los staan.

[...]

Yep

[...]

Heb vorig seizoen best wat wedstrijden van Arsenal gezien, maar bar weinig van Ramsdale ;)
Wel jammer dat Ramsdale uit de gratie is geraakt en daarna is blijven zitten. Hij is goed genoeg om ergens nummer één te zijn lijkt me. Leuke gast ook getuige zijn optreden in 'That Peter Crouch podcast een jaar of twee terug'.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:27
toolkist schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:11:
[...]
Dat kan goed kloppen, daar Ramsdale vorig seizoen bij Southampton speelde.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:27
Exactor it schreef op maandag 10 november 2025 @ 15:06:
[...]
Wel jammer dat Ramsdale uit de gratie is geraakt en daarna is blijven zitten. Hij is goed genoeg om ergens nummer één te zijn lijkt me.
Nou dat, en dan ging die naar Southampton, ik had toch wel verwacht dat hij hoger zou kunnen, en vanwege zijn persoonlijkheid gun ik hem dat ook. Dit seizoen zit die bij Newcastle United als 2de keus.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Ik volg het WK -17 een beetje aangezien België meedoet en blijkbaar een goede generatie heeft.
Maar gisteren iemand de uitslag gezien van Marokko tegen Nieuw-Caledonië: 17-0

Bijzonder wat dit soort landen op een WK te zoeken hebben.
Net zoals: VAE,Fiji,Haiiti, Noord-Korea, El Salvador, Tadjikistan,....

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:07
Chelseamarre123 schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:19:
Ik volg het WK -17 een beetje aangezien België meedoet en blijkbaar een goede generatie heeft.
Maar gisteren iemand de uitslag gezien van Marokko tegen Nieuw-Caledonië: 17-0

Bijzonder wat dit soort landen op een WK te zoeken hebben.
Net zoals: VAE,Fiji,Haiiti, Noord-Korea, El Salvador, Tadjikistan,....
Die hebben zich gewoon gekwalificeerd of gaat dat anders bij een jeugd-WK ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:27:
[...]

Die hebben zich gewoon gekwalificeerd of gaat dat anders bij een jeugd-WK ?
Ja waarschijnlijk maar het klopt gewoon niet dat dat soort landen wel kan meedoen en dat in Europa de kwalificaties een pak moeilijker zijn en je zo bepaalde landen niet kan laten meedoen. Zie hieronder hoeveel doelpunten sommige landen pakken.

Doelpunten tegen op 3 groeps wedstrijden:
Nieuw Catadonië 22
VAE 9
Fiji 20
Haiti 16
El Salvador 12

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:25

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Chelseamarre123 ik wil niet zeveren, maar een WK voor jongens hoort natuurlijk niet in een topic voor Buitenlandse clubs 8)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JAN-B schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:09:
[...]

@Chelseamarre123 ik wil niet zeveren, maar een WK voor jongens hoort natuurlijk niet in een topic voor Buitenlandse clubs 8)
Waar dan wel? Dit komt toch het dichtst in de buurt. En om hier nou een apart topic voor te maken?

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:25

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:21:

Waar dan wel? Dit komt toch het dichtst in de buurt. En om hier nou een apart topic voor te maken?
Goed punt; ik wou nog melden: waar dan wel, geen idee :?
Dan ook meteen 1 vraag: waarom is Nederland er niet bij :? hebben wij geen talenten van 16 jaar?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken