[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:09:
[...]

Dat is helaas wel altijd zo. Zoek maar eens op van gisteren over ons gelijkspel.
Ik geloof niet in een complot, maar wat me afgelopen weken (in vooral mijn YouTube-feed) opviel,en ik volg verder helemaal niets, allemaal clips van de bekende pundits die Arsenal al als kampioen uitriepen en wat kopt de BBC na de wedstrijd; "How Sunderland stopped Arsenal" . Ook gelijk weer zo overdreven.

Allemaal clickbait.

Een bekende arsenalblogger had er ook iets soortgelijks over gezegd vanmorgen en een klein punt had hij wel.
It’s likely that Alexander Isak wasn’t fully fit, but if he’s on the bench, surely it’s for a scenario where you need a goal/goals in the last 20-30 minutes? It stood out to me a bit because when Arsenal had the two goalkeepers situation, you couldn’t get through two minutes of a match without the cameras panning to Aaron Ramsdale every time David Raya did anything. I’d have thought Liverpool not using the most expensive substitute in English football history might have been more of a talking point, but there you go.

[ Voor 41% gewijzigd door Gunner op 10-11-2025 14:04 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:56:
[...]

Ik geloof niet in een complot, maar wat me afgelopen weken (in vooral mijn YouTube-feed) opviel,en ik volg verder helemaal niets, allemaal clips van de bekende pundits die Arsenal al als kampioen uitriepen en wat kopt de BBC na de wedstrijd; "How Sunderland stopped Arsenal" . Ook gelijk weer zo overdreven.
Dat gebeurde vorig jaar ook met Liverpool, en idem bij City als die 6 punten los staan.
Allemaal clickbait.
Yep
Een bekende arsenalblogger had er ook iets soortgelijks over gezegd vanmorgen en een klein punt had hij wel.

[...]
Heb vorig seizoen best wat wedstrijden van Arsenal gezien, maar bar weinig van Ramsdale ;)
Volgens mij valt het vooral op als het om je eigen team gaat

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 20:30
In Duitsland lijkt het intussen weer ouderwets op rolletjes te lopen voor Bayern München. Zelfs als ze tegen Union Berlin tegen een gelijkspel aanlopen (2 goals van Doekhi), dan nog verliezen de achtervolgers (RB ten onder in de "Unbeliebtico" * tegen Hoffenheim) of ze spelen ook gelijk (Borussia Dortmund dat in extremis 1-1 speelt tegen HSV)
* Unbeliebtico is een bijnaam die een krant ooit heeft verzonnen voor de wedtrijd tussen de meest gehate voetbalclubs bij fans: Hoffenheim en RB Leipzig. De enige die het blijkbaar echt grappig vond was de trainer van Hoffenheim, maar die zit er dan ook pas een paar maanden. De rest haalt zijn schouders op of lacht als een boer met kiespijn

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:11:
[...]

Dat gebeurde vorig jaar ook met Liverpool, en idem bij City als die 6 punten los staan.

[...]

Yep

[...]

Heb vorig seizoen best wat wedstrijden van Arsenal gezien, maar bar weinig van Ramsdale ;)
Wel jammer dat Ramsdale uit de gratie is geraakt en daarna is blijven zitten. Hij is goed genoeg om ergens nummer één te zijn lijkt me. Leuke gast ook getuige zijn optreden in 'That Peter Crouch podcast een jaar of twee terug'.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:11:
[...]
Dat kan goed kloppen, daar Ramsdale vorig seizoen bij Southampton speelde.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Exactor it schreef op maandag 10 november 2025 @ 15:06:
[...]
Wel jammer dat Ramsdale uit de gratie is geraakt en daarna is blijven zitten. Hij is goed genoeg om ergens nummer één te zijn lijkt me.
Nou dat, en dan ging die naar Southampton, ik had toch wel verwacht dat hij hoger zou kunnen, en vanwege zijn persoonlijkheid gun ik hem dat ook. Dit seizoen zit die bij Newcastle United als 2de keus.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Ik volg het WK -17 een beetje aangezien België meedoet en blijkbaar een goede generatie heeft.
Maar gisteren iemand de uitslag gezien van Marokko tegen Nieuw-Caledonië: 17-0

Bijzonder wat dit soort landen op een WK te zoeken hebben.
Net zoals: VAE,Fiji,Haiiti, Noord-Korea, El Salvador, Tadjikistan,....

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:58
Chelseamarre123 schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:19:
Ik volg het WK -17 een beetje aangezien België meedoet en blijkbaar een goede generatie heeft.
Maar gisteren iemand de uitslag gezien van Marokko tegen Nieuw-Caledonië: 17-0

Bijzonder wat dit soort landen op een WK te zoeken hebben.
Net zoals: VAE,Fiji,Haiiti, Noord-Korea, El Salvador, Tadjikistan,....
Die hebben zich gewoon gekwalificeerd of gaat dat anders bij een jeugd-WK ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Chelseamarre123
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:27:
[...]

Die hebben zich gewoon gekwalificeerd of gaat dat anders bij een jeugd-WK ?
Ja waarschijnlijk maar het klopt gewoon niet dat dat soort landen wel kan meedoen en dat in Europa de kwalificaties een pak moeilijker zijn en je zo bepaalde landen niet kan laten meedoen. Zie hieronder hoeveel doelpunten sommige landen pakken.

Doelpunten tegen op 3 groeps wedstrijden:
Nieuw Catadonië 22
VAE 9
Fiji 20
Haiti 16
El Salvador 12

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:40

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Chelseamarre123 ik wil niet zeveren, maar een WK voor jongens hoort natuurlijk niet in een topic voor Buitenlandse clubs 8)

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:09:
[...]

@Chelseamarre123 ik wil niet zeveren, maar een WK voor jongens hoort natuurlijk niet in een topic voor Buitenlandse clubs 8)
Waar dan wel? Dit komt toch het dichtst in de buurt. En om hier nou een apart topic voor te maken?

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:21:

Waar dan wel? Dit komt toch het dichtst in de buurt. En om hier nou een apart topic voor te maken?
Goed punt; ik wou nog melden: waar dan wel, geen idee :?
Dan ook meteen 1 vraag: waarom is Nederland er niet bij :? hebben wij geen talenten van 16 jaar?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:59
Moest nog lachen om deze penalty bij Benfica - Casa Pia
Penalty wordt gemist maar de tegenstander schiet hem er alsnog even in :)

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 11-11-2025 18:30 ]

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Harribo schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 18:30:
Moest nog lachen om deze penalty bij Benfica - Casa Pia
Penalty wordt gemist maar de tegenstander schiet hem er alsnog even in :)
Ik was even nieuwsgierig waarom die penalty is gegeven :?
Laat maar 8)7 ik zie nu (na 5 herhalingen!) dat de bal eerst tegen zijn lichaam komt en dan nog tegen zijn linkerarm...(volgens mij trouwens geen hands hoor)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft Chelsea geen betere keeper gekocht?

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 11:56
Burnley - Chelsea. Wanneer 2 teams aangeschoten gaan voetballen. Dat het geen voorbode mag zijn voor de andere wedstrijden :+

• Chelseamarre123
  • Nu online
Mosin schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:23:
Burnley - Chelsea. Wanneer 2 teams aangeschoten gaan voetballen. Dat het geen voorbode mag zijn voor de andere wedstrijden :+
Pfiiew wat slecht was het. 3 punten binnen maar daar is ook alles mee gezegd.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Nou Arne...wellicht zit je met kerst gewoon thuis...

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:21:
Nou Arne...wellicht zit je met kerst gewoon thuis...
Klopp heeft toch ook zo'n seizoen gehad?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon 0-3 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 22-11-2025 17:40 ]

• OMX2000
  • Laatst online: 21:37

OMX2000

By any means necessary...

Dagen geteld voor Slot? Serieuze vraag. Of is het een acceptabele dip?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• HollowGamer
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:40:
Dagen geteld voor Slot? Serieuze vraag. Of is het een acceptabele dip?
Echt overdreven, met die logica had Arteta al drie keer ontslagen moeten worden. Ik vind echt dat het Liverpool board hier niet voor moet buigen.

Vind het een acceptabele dip dus.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is het niet eerder eerst het einde van Salah? In veel van de vorige wedstrijden was het zijn niet-meeverdedigen en voor blijven hangen wat het probleem was, en waar hij het vorig jaar compenseerde met goals en assists, is dat nu foetsie. Ze spelen gewoon met 10 man.

En andere teams maken er goed gebruik van. Extra verdediger nodig en de spitsen moeten weer leren voetballen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HollowGamer
  • Niet online
Van Dijk moet naar zichzelf kijken, veel te gemakkelijk zelf fouten die hij maakt.

• OMX2000
  • Laatst online: 21:37

OMX2000

By any means necessary...

HollowGamer schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:41:
[...]

Echt overdreven, met die logica had Arteta al drie keer ontslagen moeten worden. Ik vind echt dat het Liverpool board hier niet voor moet buigen.

Nou ja ik hoop dat hij blijft. Ik zou ontslag serieus gek vinden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:43:
Is het niet eerder eerst het einde van Salah? In veel van de vorige wedstrijden was het zijn niet-meeverdedigen en voor blijven hangen wat het probleem was, en waar hij het vorig jaar compenseerde met goals en assists, is dat nu foetsie. Ze spelen gewoon met 10 man.

En andere teams maken er goed gebruik van. Extra verdediger nodig en de spitsen moeten weer leren voetballen.
Ik werd door velen uitgelachen omdat ik een Aubamang scenario had voorspeld. Iedereen in de media riep dat het stom was hem niet te verlengen. Op zo'n moment moet je echt een speler verkopen, zeker op die leeftijd.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ze zullen toch niet na een kampioenschap gelijk na een paar mindere maanden de trainer wieberen?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

(jarig!)
HollowGamer schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:43:
Van Dijk moet naar zichzelf kijken, veel te gemakkelijk zelf fouten die hij maakt.
Van Dijk is al een tijdje over the hill, maar dat mag je niet zeggen want Nederlander... Het bewijs wordt echter week in week uit geleverd. Maar goed, het hele elftal is pover qua vorm dus logisch dat hij deelt in de malaise.

• Mosin
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:36:
[...]

Pfiiew wat slecht was het. 3 punten binnen maar daar is ook alles mee gezegd.
Inderdaad, zal wel een winterdipje zijn of zo. Bayern startte slecht en Liverpool heeft het ook niet helemaal op een rij. Wat zijn die rampzalig.

• HollowGamer
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:44:
[...]

Nou ja ik hoop dat hij blijft. Ik zou ontslag serieus gek vinden.
Slot moet ook leren minder te vertellen. Arteta deed dat ook fout. Ik zie bij Slot dezelfde groeipijnen als bij hem, al heeft Slot nog wel meer ervaring. Het ging oke in het eerste seizoen, daarna flinke dippen, die gaat Liverpool nu ook krijgen.

Ik vind dat ze managers echt meer tijd moeten geven.

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:46:
[...]

Van Dijk is al een tijdje over the hill, maar dat mag je niet zeggen want Nederlander... Het bewijs wordt echter week in week uit geleverd. Maar goed, het hele elftal is pover qua vorm dus logisch dat hij deelt in de malaise.
Altijd grappig dat ze in de media vol lof over hem vertellen, alsof ze geen PL wedstrijden kijken?

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:45:
Ze zullen toch niet na een kampioenschap gelijk na een paar mindere maanden de trainer wieberen?
Arteta werd ook niet ontslagen na de winst van de FA Cup.

Sorry dat ik het vanuit Arsenal bekijk, ik zie gewoon veel gelijkenissen. Al heeft Liverpool natuurlijk echt wel flinke tikken gehad, en een kampioenschap telt 5x meer dan een FA Cup.

• Mosin
Nou Newcastle had al voor mogen staan. 2 Grote kansen voor spacecraft Woltemade en Barnes schiet ‘m voor open goal naast.

Edit: Haaland mist 1 grote kans en 1 intikker >:)

Van dit weekend kun je een prachtige fail compilatie maken :7

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 22-11-2025 19:06 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De eerste helft van Newcastle - City was er een van gemiste kansen, maar de tweede helft is een stuk leuker. Barnes 1-0 en 2-1, Gonzales de 1-1 tussendoor. VAR had weer eens 5 minuten nodig voor een buitenspelcheck bij de 2-1.

Nog iets meer dan 10 minuten.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 22-11-2025 20:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mosin
gambieter schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:10:
De eerste helft van Newcastle - City was er een van gemiste kansen, maar de tweede helft is een stuk leuker. Barnes 1-0 en 2-1, Gonzales de 1-1 tussendoor. VAR had weer eens 5 minuten nodig voor een buitenspelcheck bij de 2-1.

Nog iets meer dan 10 minuten.
En nu nog even billenknijpen. Deze overwinning zou ook wel fijn voor Arsenal zijn :)

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Mosin schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:21:
[...]

En nu nog even billenknijpen. Deze overwinning zou ook wel fijn voor Arsenal zijn :)
Zeker wel, maar morgen wordt geen makkie. Veel geblesseerden inmiddels. Inmiddels ook Caliafori en Gabriel die eruit liggen. Gelukkig hebben we best goede opties op de bank voor de verdediging, maar met name de aanval is mager op deze manier. Alle backup spitsen zitten in de lappenmand alsmede Madueke en Martinelli.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En 2-1 gebleven. Pep boos op de officials, Joelinton wil iemand aanvliegen (Pep?) maar mooi zo. Newcastle heeft ervoor gevochten.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:30:
En 2-1 gebleven. Pep boos op de officials, Joelinton wil iemand aanvliegen (Pep?) maar mooi zo. Newcastle heeft ervoor gevochten.
Als er iemand aangevlogen had moeten worden dan was het wel Bernardo Silva. Wat is dat elke wedstrijd opnieuw toch een vervelend mannetje met zijn gezuig bij de scheids.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:35:
Als er iemand aangevlogen had moeten worden dan was het wel Bernardo Silva. Wat is dat elke wedstrijd opnieuw toch een vervelend mannetje met zijn gezuig bij de scheids.
Bruno Guimaraes is net zo erg...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:25:
[...]

Zeker wel, maar morgen wordt geen makkie. Veel geblesseerden inmiddels. Inmiddels ook Caliafori en Gabriel die eruit liggen. Gelukkig hebben we best goede opties op de bank voor de verdediging, maar met name de aanval is mager op deze manier. Alle backup spitsen zitten in de lappenmand alsmede Madueke en Martinelli.
Wel winnen en je gaat volgende week wel wat lekkerder naar Stamford Bridge, die toch nu wel tweede staan.

• HollowGamer
  • Niet online
Waarom schakelt ViaPlay altijd zo vroeg weg..

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19:17
HollowGamer schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:41:
[...]

De gemiddelde voetbalfan is ook zo lekker opportunistisch. Vorig seizoen vonden ze het in Liverpool een geweldige manager, nu was het ineens allemaal met Klopp z'n team en moet die terug komen. Ik mag inderdaad hopen dat Liverpool hem niet direct eruit wipt, maar zo schat ik die club eigenlijk ook helemaal niet in.

Overigens moet je ook absoluut het drama Jota niet uitvlakken natuurlijk. De spelers zijn aan het einde van de dag ook gewoon mensen die een goede vriend hebben verloren.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Uiteindelijk staan ze ook maar op 2 punten van plek 4, dat moet hun doel worden in de Premier League. Ze hebben ook een heel eenvoudig schema de komende maand.
Ze hebben achteraf gezien gewoon slecht ingekocht ook. Ze verliezen 2 top wingers met Diaz en Jota en ze halen er geen voor terug.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:40:
Uiteindelijk staan ze ook maar op 2 punten van plek 4, dat moet hun doel worden in de Premier League. Ze hebben ook een heel eenvoudig schema de komende maand.
Ze hebben achteraf gezien gewoon slecht ingekocht ook. Ze verliezen 2 top wingers met Diaz en Jota en ze halen er geen voor terug.
Ach, het seizoen is nog lang. Er kan nog zoveel gebeuren tussen nu en Mei.

• toolkist
  • Niet online
Newcastle is wel goed weggekomen als ik het zo zie.
Die tackle van Schar, hoe kun je daar nou weer geen penalty voor geven? :?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 23 november 2025 @ 12:38:
Newcastle is wel goed weggekomen als ik het zo zie.
Die tackle van Schar, hoe kun je daar nou weer geen penalty voor geven? :?
Klopt, dat vond ik ook een pingel. VAR uitleg schijnt te zijn geweest dat het contact na het schot was.

Verder is mijn "a dirty mind is a joy forever" brein alweer actief na het zien van de Tony Pulis column over Arsenal-Spurs vanmiddag: Clean Sheets matter. Wordt het de derby van de zelfbevrediging? :+

• Mosin
[...]

Daar was ik niet van op de hoogte, maar bij een verlies partij hebben ze nog steeds 3 punten voorsprong. Dat is dan wel weer prettig :)

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 13:29:
[...]

Klopt, dat vond ik ook een pingel. VAR uitleg schijnt te zijn geweest dat het contact na het schot was.
Die uitleg rammelt natuurlijk aan alle kanten, als je zo inkomt. Op de middenlijn krijgt ie er geel voor.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Calafiori speelt, Martinelli en Madueke zitten op de bank. Stuk kleinere lappenmand dan je dacht dus ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik dacht eerst "wat fraai afgemaakt van Trossard", dan zie je de bal van richting veranderd worden waardoor de verdediger hem niet meer kan stoppen ;)

Maar mooie pass van Merino. Ook wel verdiend gezien het spelbeeld.

En 2-0, Eze. Was dat een puntertje?

Waarom Timber daar geen geel kreeg voor dat vrij worstelen, duidelijk Michael Oliver weer.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 23-11-2025 18:17 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

(jarig!)
Spurs zonder Kane en Son zijn een stuk vermakelijker moet ik zeggen (y)

• toolkist
  • Niet online
Raar dat die 2-0 goedgekeurd wordt. Maar goed, past wel in de serie vage "niet hinderlijk" buitenspel beslissingen in de PL dit jaar

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op Sky vinden ze dat de 2-0 afgekeurd had moeten worden, er stonden meerdere Arsenal spelers buitenspel in de lijn van het schot waardoor de keeper niets kan zien. Als je de VvD goal afkeurt vanwege Robertson, dan zou deze ook afgekeurd kunnen/moeten worden.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:08:
Waarom Timber daar geen geel kreeg voor dat vrij worstelen, duidelijk Michael Oliver weer.
Dat had dan net zo goed voor Udogie gemoeten.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:29:
Dat had dan net zo goed voor Udogie gemoeten.
Timber maakte overtreding om Udogie af te stoppen zonder de bal, om de aanval te verstoren. Dat is al geel waard.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:28:
Raar dat die 2-0 goedgekeurd wordt. Maar goed, past wel in de serie vage "niet hinderlijk" buitenspel beslissingen in de PL dit jaar
Als Arsenal fan dacht ik ook dat het flink buitenspel was dus het verbaasde me dat de goal bleef staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 23-11-2025 18:41 ]

Elect a clown, expect a circus.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:30:
[...]

Timber maakte overtreding om Udogie af te stoppen zonder de bal, om de aanval te verstoren. Dat is al geel waard.
En een judo worp erna ook. Als dat nou tijdens de overtreding van Timber was ok. Maar niet als Timber op wil staan en je hem dan terug naar de grond werkt.

Overigens kan dit wel eens heel pijnlijk worden voor Spurs, echt zo kansloos zijn ze.

• toolkist
  • Niet online
Hij is duidelijk z'n kaarten vergeten

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wat een gemene overtreding van Simons zeg. Bah.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Waarom trekt die zijn truitje niet uit?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, wat een goal van Richarlison :p

• toolkist
  • Niet online
Raya toch, wat doe je zo ver voor je goal?

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 23 november 2025 @ 18:41:
Wat een gemene overtreding van Simons zeg. Bah.
Die van Richarlison vind ik veel smeriger

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Eze hattrick heerlijk!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat een gebeurtenis voor Arsenal fan Eze.
Zo gegund

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eze of Simons.

Your votes please.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Gunner schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:09:
Eze of Simons.

Your votes please.
Wat ben ik blij dat die niet naar Chelsea gekomen is na alle geruchten in de zomer. Wat een overschatte voetballer die Simons met nog eens een vreselijke houding.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Being on Bayern.

Return of the prodigal son. ( die wel weer een penalty zal krijgen)

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 23-11-2025 19:12 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rice is ook een vies ventje met dat knietje tegen het hoofd van Simons. Dat was overduidelijk expres, niets per ongeluk aan.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:58
Tottenham gaat een beetje te laat los :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:16:
Rice is ook een vies ventje met dat knietje tegen het hoofd van Simons. Dat was overduidelijk expres, niets per ongeluk aan.
Net mooi man, even laten zien wie de baas is.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:18:
Net mooi man, even laten zien wie de baas is.
Een goede scheids geeft hem 2x geel, een voor de overtreding en eentje voor het knietje; leren ze het snel af. Maar ja, Michael Oliver en goede scheids, dat is als materie en anti-materie :p

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:21:
[...]

Een goede scheids geeft hem 2x geel, een voor de overtreding en eentje voor het knietje; leren ze het snel af. Maar ja, Michael Oliver en goede scheids, dat is als materie en anti-materie :p
Niet zo dramatisch doen, jij vind alles geel en rood. Oliver is gewoon een prima scheids.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gelukkig showt Viaplay nog even dat Eze de wedstrijdbal krijgt. Net iets wat ik mijn dochter uitlegde.

Sowieso goede regie bij hen.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 23-11-2025 19:29 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Wachten op de celebration police van Sky nu. 😂

• Chelseamarre123
  • Nu online
Zin in de volgende Londense derby volgende week op The Bridge ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:29:
Bring it on brother. _/-\o_

• HollowGamer
  • Niet online
Het staat allemaal zo kort op elkaar. Kan nog alle kanten op.

Dit is mooi, maar voetjes op de grond. :)

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Denk dat dat wel een kraker gaat worden ja :Y

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:36:
[...]

Denk dat dat wel een kraker gaat worden ja :Y
Ik vrees op een afwachtende wedstrijd.
Jammer dat beide ook net deze week Bayern en Barcelona trekken in de Champions League. Vooral voor Chelsea is het daar van moeten

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxIFp4gL3uLDyixYyPBPTt7ypOQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/uHpyVSwgMBPc5r4Qf8uMoAKc.png?f=fotoalbum_medium
Noord Londen getekend

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:23:
Niet zo dramatisch doen, jij vind alles geel en rood. Oliver is gewoon een prima scheids.
Ik heb gewoon een hekel aan dat soort vervelende maniertjes. En Oliver, brrr.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:39:
[...]

Op basis van dit ene incident of is dat je algehele opinie over Rice?

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:39:
[...]

Meer dan genoeg geel waardige overtredingen die hij onbestraft liet, oa Simons zelf, dan zou nu ineens 2x geel zwaar overdreven zijn.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 23 november 2025 @ 20:01:
Op basis van dit ene incident of is dat je algehele opinie over Rice?
Rice is een heel erg goede speler die dit soort dingen niet nodig heeft. Laat dat maar aan de Zuid-Amerikanen over.

• toolkist
  • Niet online
Dus... Gueye van Everton krijgt rood omdat ie z'n teamgenoot slaat :D

• Harribo
toolkist schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:15:
Dus... Gueye van Everton krijgt rood omdat ie z'n teamgenoot slaat :D
Ja? Ik weet zo niet waar anders dan voor.
Bijzonder

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:16:
[...]

Ja? Ik weet zo niet waar anders dan voor.
Bijzonder
In NL had ie niks gekregen want 'geen intensiteit'... Daar denken ze in Engeland iets anders over.

• HollowGamer
  • Niet online
Terecht, denk zijn laatste wedstrijd voor de club. Is dit niet al op leeftijd?

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:18:
[...]

In NL had ie niks gekregen want 'geen intensiteit'... Daar denken ze in Engeland iets anders over.
Dit doen ze wel goed in Engeland. Over de rest zullen we het maar niet hebben. ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Everton strategie:

• HollowGamer
  • Niet online
Mag toch hopen dat het zijn laatste wedstrijd was?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie net de beelden, hij aaide zijn kaak :+

Dat kan beter:
En 0-1, mooie goal van Dewsbury-Hall.

• toolkist
  • Niet online
Wel een flinke fout van de keeper, die staat veel te ver naar rechts en wil dan ook de bal nog met rechts redden, dan kom je al helemaal te kort.
Die bal was een meter van de paal als het niet meer was.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:31:
Ik zie net de beelden, hij aaide zijn kaak :+

Dat kan beter:
[YouTube: Trinity is still my name - Slapping scene (HD)]

En 0-1, mooie goal van Dewsbury-Hall.
Dat kan zeker beter. Ken je klassiekers!

YouTube: Newcastle players start fighting eachother!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh ja, bontkraagje en kort lontje Lee Bowyer :p

Op Sky zeggen ze net dat de laatste keer was met Stoke City in 2008. Ricardo Fuller die zijn eigen aanvoerder een vergelijkbare veeg gaf :p[Video: https://www.dailymotion.com/video/x1fxwcs]

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 24-11-2025 21:44 ]

• Harribo
Dat verdedigen bij dat doelpunt leek ook nergens op van manchester.
De Ligt deed ook niks, aardige vent, maar zo overrated.

En Zirkzee being Zirkzee... Een juffrouw, verliest elk duel
Heeft die trouwens een evenwicht stoornis erbij gekregen? Lag al een paar keer op de grond.

Enfin dit spel is helaas manchester united tegenwoordig.
Zeggen wel dat de premier League topvoetbal is... Aan deze wedstrijd is dat mi niet te zien

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 24-11-2025 21:45 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:27:
[...]

Mag toch hopen dat het zijn laatste wedstrijd was?
Ja die is wel klaar.

• Harribo
Wel mooi schotje van de portugees
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken