• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06:36
karakedi schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 10:02:
[...]

Risico i opzich wel waard. als je 500 eurc koopt, kost het je hooguit 10 euro aan koersverschil en transactie kosten. Nadat actie is afgelopen, kun je het opsturen naar coinbase en daar 1 op 1 omwisselen. Ik zou pas na verlopen van de actie sturen, omdat ze het als misbruik kunnen zien en niks kunnen gaan uitkeren.
Telegram Bybit medewerker gaf vandaag aan dat de pot leeg is. Ik zet het maar stop. Geloof het wel even. Er gaat weer teveel mis, vouchers op en kaart bijna geen cashback meer straks.

Ga er wel weer actief mee aan de slag als er weer stijgende lijn in zit.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:21
Flexion1 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:00:
25 euro kaarten uit de rewards markt die je voor 10k punten kon kopen zijn ook verdwenen.

Hopen dat ze nog terug komen.
Nog steeds niet terug. Ben geen lid van de Telegram groep, maar weet iemand of de vraag al is gesteld of dit nog terugkomt?

• Flexion1
paul-s83 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 00:27:
[...]

Nog steeds niet terug. Ben geen lid van de Telegram groep, maar weet iemand of de vraag al is gesteld of dit nog terugkomt?
Vraag is daar paar dagen geleden gesteld en de medewerker ging het navragen. Maar heeft nog niks teruggehoord. Ondertussen raken de andere vouchers ook op. Zou gewoon andere voucher pakken en die verkopen voor euro.
edit:
zojuist bericht in telegram dat de nieuwe vouchers er weer aankomen

[ Voor 8% gewijzigd door Flexion1 op 23-06-2026 12:18 ]

• paul-s83
De BTC vouchers zijn ook niet beschikbaar (Pot is leeg). Nu maar alle punten omzetten naar ETH en omruilen voor Euri's voordat straks alles leeg getrokken is.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:16
paul-s83 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:28:
De BTC vouchers zijn ook niet beschikbaar (Pot is leeg). Nu maar alle punten omzetten naar ETH en omruilen voor Euri's voordat straks alles leeg getrokken is.
Je kan altijd omzetten naar USDC.

• paul-s83
karakedi schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:29:
[...]

Je kan altijd omzetten naar USDC.
kan, maar heb omgezet naar EUR en deze vervolgens van mijn handelsaccount weer naaf Funding account gezet, zodat het weer als tegoed op de Bybit kaart beschikbaar is. Kan ik vanaf 1 Juni weer gebruiken voor de maandelijkse GBIT activiteiten :)

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:31
De 25€ vouchers zijn weer aanwezig om aan te schaffen voor de openstaande punten.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Even een vraagje: ik zit nu in de alpha-tier en met het oog op de veranderingen in het cashback-programma heb ik eens zitten rekenen hoe ik de cashback kan maximaliseren. Ik kom uit op het volgende:
- begin juli: €3500 aan transacties geBIT’en (géén 100%-abonnementen geBIT’en) (dan blijf ik ook in de alpha-tier in augustus)
- vóór 4 augustus: (in mijn geval) 4x 100%-abonnementen geBIT’en en de rest aanvullen tot de €150 is bereikt
- ná 4 augustus: de rest van de transacties die ik nog over heb en tot dan heb opgespaard geBIT’en en daar krijg ik 1% over + eenmalig 100%-abonnement van de maand augustus.

Klopt dit? Of maak ik ergens een denk-/rekenfout?

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 29-06-2026 17:27 ]

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:36
Wispe schreef op maandag 29 juni 2026 @ 17:26:
Even een vraagje: ik zit nu in de alpha-tier en met het oog op de veranderingen in het cashback-programma heb ik eens zitten rekenen hoe ik de cashback kan maximaliseren. Ik kom uit op het volgende:
- begin juli: €3500 aan transacties geBIT’en (géén 100%-abonnementen geBIT’en) (dan blijf ik ook in de alpha-tier in augustus)
- vóór 4 augustus: (in mijn geval) 4x 100%-abonnementen geBIT’en en de rest aanvullen tot de €150 is bereikt
- ná 4 augustus: de rest van de transacties die ik nog over heb en tot dan heb opgespaard geBIT’en en daar krijg ik 1% over + eenmalig 100%-abonnement van de maand augustus.

Dat is exact de route zoals wij hem hier ook willen doen maar dan met 2 accounts. 1 van die accounts moet ik nog wel eerst naar Alpha brengen in juli

• cyberdyne
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-07 09:32
De settlement datum moet vóór 4 augustus 12:00 UTC (14:00 CET) zijn om nog in aanmerking te kunnen komen voor de 100% cashback.

• Wispe
  • Niet online
cyberdyne schreef op maandag 29 juni 2026 @ 17:47:
De settlement datum moet vóór 4 augustus 12:00 UTC (14:00 CET) zijn om nog in aanmerking te kunnen komen voor de 100% cashback.
Wat bedoel je?

Ik heb nog open staan: 2x Netflix van 20/5 en 20/6, 1x ChatGPT van 10/6 en dan nog 1x Netflix op 20/7. In totaal 4x. Die kan ik dan toch gewoon geBIT’en op 1/8 en dan op 20/8 weer Netflix en daarover voor de laatste keer 100% krijgen?

• Flexion1
Wispe schreef op maandag 29 juni 2026 @ 17:26:

Die eenmalig 100% abonnementen van augustus na de 4e is alleen voor nieuwe leden. Voor bestaande leden houdt alles op na 4 augustus

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:39:
[...]

Die eenmalig 100% abonnementen van augustus na de 4e is alleen voor nieuwe leden. Voor bestaande leden houdt alles op na 4 augustus
Dat is niet wat ik in de mail lees:

Cashbacktarieven voor abonnementen: Cashback voor in aanmerking komende abonnementsdiensten (bijv. Netflix, Spotify, ChatGPT, enz.) wijzigt van een doorlopend tarief van 100%, beperkt door een maandelijkse limiet afhankelijk van uw bestedingsniveau (“oude cashbackmechanisme”), naar een eenmalige beloning van 100% die alleen van toepassing is tijdens de eerste maand waarin de gebruiker in aanmerking komt, met een maximum van 50 EUR over alle geselecteerde abonnementen (“nieuwe cashbackmechanisme”).

en

Bestaande gebruikers (hebben vóór 3 juni 2026 12:00 UTC een Bybit EU Card aangevraagd of verzocht)
Voor gebruikers die vóór 3 juni 2026 12:00 UTC een Bybit EU Card hebben aangevraagd of verzocht en op de hoogte zijn gesteld van deze bijgewerkte Bybit EU Card Cashbackvoorwaarden, zijn deze bijgewerkte Bybit EU Card Cashbackvoorwaarden van toepassing vanaf 4 augustus 2026 12:00 UTC.

Tot 4 augustus 2026 11:59 UTC blijven het eerder toepasselijke Bybit EU Card-programma en bijgevolg het oude cashbackmechanisme van toepassing.

Of heb jij een andere bron?

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online

Deurwaarder

*blaf*

Het zal gaan om de interpretatie van 'eerste maand waarin de gebruiker in aanmerking komt'

Aan de ene kant komen we al maanden in aanmerking voor 100% cashback op de abonnementen. Aan de andere kant zijn we allemaal pas vanaf 4 augustus voor het her eerst in aanmerking voor cashback onder het nieuwe systeem.

Ik durf het niet te voorspellen. Zelf kijk ik of ik in Juli de hele 50 euro kan vullen met reguliere uitgaven, dan op 1 Augustus GBIT van 2 of 3x Prime en 1x Netflix.

Als dan blijkt dat je na 4 augustus nog een keer 50 euro eenmalig kan krijgen neem ik een jaar-abbo prime. De rest van oude uitgaven daarna tegen 1%.

En dan afwachten of er nog interessante acties komen, of dat het makkelijker en vergelijkbaar is om direct met Revolut of Trade Republic te betalen.

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Ik was alweer vergeten dat Bybit goed en helder kon communiceren. :+

• cyberdyne
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-07 09:32
Wispe schreef op maandag 29 juni 2026 @ 18:56:
[...]

Wat bedoel je?

Ik heb nog open staan: 2x Netflix van 20/5 en 20/6, 1x ChatGPT van 10/6 en dan nog 1x Netflix op 20/7. In totaal 4x. Die kan ik dan toch gewoon geBIT’en op 1/8 en dan op 20/8 weer Netflix en daarover voor de laatste keer 100% krijgen?
Als je nog in een VIP tier zit die 100% vergoeding geeft, dan krijg je Netflix ook op 20-8 vergoed, anders niet meer. Want 20-8 is al ruim na 4-8.

• Flexion1
Wispe schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:43:
[...]

Dat is niet wat ik in de mail lees:

Cashbacktarieven voor abonnementen: Cashback voor in aanmerking komende abonnementsdiensten (bijv. Netflix, Spotify, ChatGPT, enz.) wijzigt van een doorlopend tarief van 100%, beperkt door een maandelijkse limiet afhankelijk van uw bestedingsniveau (“oude cashbackmechanisme”), naar een eenmalige beloning van 100% die alleen van toepassing is tijdens de eerste maand waarin de gebruiker in aanmerking komt, met een maximum van 50 EUR over alle geselecteerde abonnementen (“nieuwe cashbackmechanisme”).

en

Bestaande gebruikers (hebben vóór 3 juni 2026 12:00 UTC een Bybit EU Card aangevraagd of verzocht)
Voor gebruikers die vóór 3 juni 2026 12:00 UTC een Bybit EU Card hebben aangevraagd of verzocht en op de hoogte zijn gesteld van deze bijgewerkte Bybit EU Card Cashbackvoorwaarden, zijn deze bijgewerkte Bybit EU Card Cashbackvoorwaarden van toepassing vanaf 4 augustus 2026 12:00 UTC.

Tot 4 augustus 2026 11:59 UTC blijven het eerder toepasselijke Bybit EU Card-programma en bijgevolg het oude cashbackmechanisme van toepassing.

Of heb jij een andere bron?
Nee ik had het alleen zo gelezen dat het voor mensen was die na 4 augustus lid waren geworden. Wat hierboven ook is gezegd. ik kan me herinneren dat het in telegram toen voorbij was gekomen dat het voor bestaande helemaal ophoudt en alleen dus nieuwe leden nog 1 maand krijgen. Maar we gaan het zien. Blijft Bybit idd

• Flexion1
Okx met nieuwe kaartactie is nu veel interessanter iig met tot 12% cashback. En referral actie hebben ze daar ook omhoog gegooid naar 400 euro aan btc als welkom.

Ben benieuwd of Bybit hier nog op gaat anticiperen. Heb al wat referrals uitgedeeld en dan gaat het hard daar.

Hoop dat er komende maand nog nieuwe stortingsactie oid komt bij bybit

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 21:40:
Okx met nieuwe kaartactie is nu veel interessanter iig met tot 12% cashback. En referral actie hebben ze daar ook omhoog gegooid naar 400 euro aan btc als welkom.

Ben benieuwd of Bybit hier nog op gaat anticiperen. Heb al wat referrals uitgedeeld en dan gaat het hard daar.

Hoop dat er komende maand nog nieuwe stortingsactie oid komt bij bybit
Heb nu ook Okx genomen door jouw post. Hier moet Bybit wel op anticiperen, anders is het gewoon klaar voor ze maar Okx kan dit ook niet lang volhouden denk ik. Voor nu is het leuk, maar als de acties voorbij zijn, is het ook wel klaar met Okx voor mij ivm USDG.

Ik ben nu VIP 1 tot eind juli, betekent dit dat ik 2x 300 euro cashback (juni en juli) kan krijgen of gewoon 1x 300 euro (29 juni tot en met 29 juli = 1 maand)?

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 29-06-2026 23:09 ]

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:37
*knip, offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door YES op 30-06-2026 16:27 ]

I want to live forever, so far.. so good.

• Flexion1
Warbringer schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 08:06:
Wat zijn de eisen voor de welkomstbonus bij OKX?
Ik stuur je dm met de link die je nodig hebt.

Voltooi de volgende stappen om tot €400 aan bonussen te ontvangen:

Voltooi je identiteitsverificatie (KYC) — €10

Doe je eerste storting van minimaal €10 — €10

Stort €200 en handel voor €1.000 in niet-stablecoins — €15

Stort €1.000 en handel voor €5.000 in niet-stablecoins — €50

Stort €2.000 en handel voor €10.000 in niet-stablecoins — €100

Stort €4.000 en handel voor €20.000 in niet-stablecoins — €190

je kan het beste heel snel btc aankopen en verkopen om volume te maken. Kost je paar tientjes maar dan heb je snel de 365 euro binnen.

De overige 35 kan je geloof ik binnen halen met prep-x leverage aanmelden en handelen geloof ik maar heb ik niet gedaan.

Als je alles voltooid hebt kan je de inleg er weer afhalen. De bonus is na 30 dagen opneembaar maar kan je wel gelijk verhandelen

[ Voor 71% gewijzigd door Flexion1 op 30-06-2026 08:21 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Als je de inleg laat staan kun je ook nog 8% over je storting verdienen. Wordt per 2 weken uitbetaald verspreid over 52 weken. Voorbeeld je stort 10k. Dan krijg je 800 euro totaal. 30 euro per 2 weken. Voorwaarde is wel dat je je inleg niet opneemt.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:06:
[...]

Heb nu ook Okx genomen door jouw post. Hier moet Bybit wel op anticiperen, anders is het gewoon klaar voor ze maar Okx kan dit ook niet lang volhouden denk ik. Voor nu is het leuk, maar als de acties voorbij zijn, is het ook wel klaar met Okx voor mij ivm USDG.

Ik ben nu VIP 1 tot eind juli, betekent dit dat ik 2x 300 euro cashback (juni en juli) kan krijgen of gewoon 1x 300 euro (29 juni tot en met 29 juli = 1 maand)?
Dat werkt als het goed is per kalendermaand. De freekicks niet, die is gemaximeerd op 100 dollar tot einde toernooi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4bSpMSIfoDftzKGbisk5cqmOB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuVB6cU7kSzjP3tXkGLrMtWM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 30-06-2026 12:35 ]

• Wispe
  • Niet online
Ander nieuws: een maand geleden ben ik in een tram ingecheckt met mijn Bybit-kaart via Apple Pay maar het lukt maar niet om die €1,50 af te schrijven. Ik heb een melding gemaakt bij Bybit, zeggen ze: “ our relevant team has completed their review. Based on the investigation, the transaction was declined by our third-party fraud detection system as part of its security assessment.

We kindly recommend attempting the payment again with a different merchant. If you encounter the same issue with another merchant, please reply to this email and provide the corresponding transaction ID so that we can conduct a further investigation.
”.

Goeie oplossing hoor, hoe dan? :?
Ik weet niet hoe ik die €1,50 moet betalen aan de OV-maatschappij. Of gevalletje laat maar, pech voor ze?

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:43
Wispe schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:11:
Ik weet niet hoe ik die €1,50 moet betalen aan de OV-maatschappij. Of gevalletje laat maar, pech voor ze?
Dus je hebt gereisd en de transactie blijft op pending staan bij Bybit? Voorlopig dan maar even wachten tot de vervoerder om het bedrag vraagt bij hun payment provider?

• Wispe
  • Niet online
U123456 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:21:
[...]
Dus je hebt gereisd en de transactie blijft op pending staan bij Bybit? Voorlopig dan maar even wachten tot de vervoerder om het bedrag vraagt bij hun payment provider?
Nee, de transactie is al 5x geweigerd door Bybit. Nu is het al een week stil vanuit beide kanten (Bybit en de vervoerder).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BH-tEhseUeTYxOUFGnCo4KbR3M0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pryGdyDdCouFroLjGrs3QEV2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb even gedacht dat het niet lukte omdat ik alleen de bonus op de kaart had staan, toen heb ik wat ‘gewoon’ fiat toegevoegd en op 24/6 mislukte het weer.
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen hoor.

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 23:15
Flexion1 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 08:17:
[...]

Ik stuur je dm met de link die je nodig hebt.

Voltooi de volgende stappen om tot €400 aan bonussen te ontvangen:

Voltooi je identiteitsverificatie (KYC) — €10

Doe je eerste storting van minimaal €10 — €10

Stort €200 en handel voor €1.000 in niet-stablecoins — €15

Stort €1.000 en handel voor €5.000 in niet-stablecoins — €50

Stort €2.000 en handel voor €10.000 in niet-stablecoins — €100

Stort €4.000 en handel voor €20.000 in niet-stablecoins — €190

je kan het beste heel snel btc aankopen en verkopen om volume te maken. Kost je paar tientjes maar dan heb je snel de 365 euro binnen.

De overige 35 kan je geloof ik binnen halen met prep-x leverage aanmelden en handelen geloof ik maar heb ik niet gedaan.

Als je alles voltooid hebt kan je de inleg er weer afhalen. De bonus is na 30 dagen opneembaar maar kan je wel gelijk verhandelen
Nog even 2 vragen hierover. storten je steeds een ander bedrag op je account, dus EUR 10 , 200, 1000, 2000 en 4000 en koop en verkoop je steeds 5 x dat bedrag dat je hebt ingelegd?

• Flexion1
smily01 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 19:41:
[...]

Nog even 2 vragen hierover. storten je steeds een ander bedrag op je account, dus EUR 10 , 200, 1000, 2000 en 4000 en koop en verkoop je steeds 5 x dat bedrag dat je hebt ingelegd?
Je kan in een keer het bedrag storten. Zo was dat bij mij. Ik moest Max 2000 storten destijds. Eerst 200 en dan 1800. Heb dat toen in één keer gedaan. Iets meer ivm kosten van handelen. Dat kost paar tientjes als je het op hun Exchanges doet en niet convert ofzo.

Dus je kan nu bv 4050 storten. Handelen tot je aan de volume zit ( elke keer 4K btc kopen en gelijk weer verkopen). Daarna als je bonus na half uur binnen is kan je de 4K er weer afhalen en heb je binnen minuten weer op je eigen rekening.

de bonus in btc kan je ook gelijk verkopen maar dat geld pas na 30 dagen eraf halen

[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 30-06-2026 19:48 ]

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:05:
[...]

Dat werkt als het goed is per kalendermaand. De freekicks niet, die is gemaximeerd op 100 dollar tot einde toernooi.

[Afbeelding]
Los van dat ik niet voldoende transacties heb om 2x€300 vol te kunnen maken, ga ik morgen toch eerst de €150 bij Bybit volmaken en dan de rest onderbrengen bij Okx ivm de USDG-kosten. In augustus doe ik dan de alle 100%-abonnementen bij Bybit en dan is het klaar.

Ben wel blij dat Okx toevallig nu met deze actie komt, anders had ik na 4 augustus zo’n 4k tegen 1% moeten doen bij Bybit ipv nu tegen 4% bij Okx.
Alleen jammer dat ik niet wist dat ik ook geld had kunnen verdienen door via iemands referral lid te worden, maar goed, je kan niet alles hebben. :P

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07-07 12:25
Goede actie van OKX 😃 Knip, dat is niet toegestaan

[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 02-07-2026 11:11 ]

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik was gisteren een stapeltje transacties aan het GBIT'en.
Omdat ik blijkbaar te veel transacties van de lokale Jumbo snel achter elkaar had ge-GBIT is nu mijn account onder review.
Hopelijk komt het weer goed, ik wil die 4% cashback van deze en komende maand nog wel meepakken eigenlijk.

• Flexion1
Trasos schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 11:15:
Omdat ik blijkbaar te veel transacties van de lokale Jumbo snel achter elkaar had ge-GBIT is nu mijn account onder review.
Hopelijk komt het weer goed, ik wil die 4% cashback van deze en komende maand nog wel meepakken eigenlijk.
Zie dit in telegram ineens heel veel voorbij komen. Dat mensen kleine transactie van enkele tientjes moeten verantwoorden.

Compliance slaat beetje de plank mis bij Bybit

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:19
Trasos schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 11:15:
Gebeurde mij ook. €7,90 waar ik een verklaring voor moet afleggen

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb nog geen bevestiging gehad dat ik niet langer onder review ben, maar GBIT werkt alweer gewoon bij mij.

Edit:
Nou dat was van korte duur. Account is weer geblokkeerd nadat ik weer wat transacties aan het GBIT’en was…

[ Voor 36% gewijzigd door Trasos op 02-07-2026 20:46 ]

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-07 22:14
Zoals waarschijnlijk meerdere hier heb ik 14 dagen VIP1 als cadeau van Bybit gekregen.

Er staat 2% cashback, is dat zonder cap?

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 07:14:
Zoals waarschijnlijk meerdere hier heb ik 14 dagen VIP1 als cadeau van Bybit gekregen.

Er staat 2% cashback, is dat zonder cap?
Heb ik ook gekregen en zonder na te denken heb ik hem meteen geclaimd. M.b.t. de kaart zie ik geen enkel verschil met toen ik nog geen VIP was. Beter nog: ik zit in de alpha-tier, dus 4%.

Wellicht kan je hem bewaren voor na 4 augustus (als dat kan?), dan heb je 2% i.p.v. 1%.

• karakedi
Wispe schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 07:51:
[...]

Heb ik ook gekregen en zonder na te denken heb ik hem meteen geclaimd. M.b.t. de kaart zie ik geen enkel verschil met toen ik nog geen VIP was. Beter nog: ik zit in de alpha-tier, dus 4%.

Wellicht kan je hem bewaren voor na 4 augustus (als dat kan?), dan heb je 2% i.p.v. 1%.
Tot met 4 juli kan je claimen. Dus bewaren lukt niet

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 07:53:
[...]

Tot met 4 juli kan je claimen. Dus bewaren lukt niet
Natuurlijk niet. Maar geef dan niets, niet zo.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:45
Was die gratis vip vanwege de overijverige compliance?

Ik heb hem ook gekregen, maar was voor zover ik weet niet under review.

Heb er verder vrij weinig aan. Maar goed, iets met gegeven paarden en zo 😅

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 13:18
Stel dat je 1000 euro naar het OKX platform stuurt, dan komt die 1000 euro in aanmerking voor de 8% deposit match. Maar mag ik die 1000 dan wel/niet uitgeven via de OKX card? Bij Bybit stond specifiek beschreven dat je dat gewoon mocht doen (alleen withdrawals werden afgetrokken voor de berekening van het netto ingelegde bedrag), maar zo helder zie ik het bij OKX niet beschreven...
  1. Eligible deposits ("Eligible Deposits") shall be the amount of net deposits (calculated as your total deposit amount minus your total withdrawal amount during the Rewards Period) after your enrollment. The amount of minimum Eligible Deposits required for each rewards session shall be stipulated in the relevant rewards session landing page. You are entitled to use or withdraw your assets during the relevant Rewards Period, however any such asset will not used in the calculation of your rewards.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Flexion1
Sandrioni schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:36:
Stel dat je 1000 euro naar het OKX platform stuurt, dan komt die 1000 euro in aanmerking voor de 8% deposit match. Maar mag ik die 1000 dan wel/niet uitgeven via de OKX card? Bij Bybit stond specifiek beschreven dat je dat gewoon mocht doen (alleen withdrawals werden afgetrokken voor de berekening van het netto ingelegde bedrag), maar zo helder zie ik het bij OKX niet beschreven...
  1. Eligible deposits ("Eligible Deposits") shall be the amount of net deposits (calculated as your total deposit amount minus your total withdrawal amount during the Rewards Period) after your enrollment. The amount of minimum Eligible Deposits required for each rewards session shall be stipulated in the relevant rewards session landing page. You are entitled to use or withdraw your assets during the relevant Rewards Period, however any such asset will not used in the calculation of your rewards.
Nee kan uit ervaring vertellen dat als je het naar je pay kaart overzet het er weer afgaat. Gaat dus echt om netto storting zonder opname of uitgaven

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-07 22:14
Kan er voor OKX een apart topic komen? Of naar het main cryptobetaalkaarten topic verplaatsen?

• Flexion1
ElPensador schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:46:
Kan er voor OKX een apart topic komen? Of naar het main cryptobetaalkaarten topic verplaatsen?
Als de behoefte er is wil ik wel aparte topic maken over OKX (kaart)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dergelijke zaken kan je een volgende keer in Feedback op het cryptocurrency forum bespreken/afstemmen. Als er nog geen OKX topic bestaat, dan kan je die wat mij betreft aanmaken. Voor de volledigheid: Uiteraard zonder referralgedoe.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Flexion1
Taro schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:10:
Dergelijke zaken kan je een volgende keer in Feedback op het cryptocurrency forum bespreken/afstemmen. Als er nog geen OKX topic bestaat, dan kan je die wat mij betreft aanmaken. Voor de volledigheid: Uiteraard zonder referralgedoe.
Prima. Bespreken we het verder in het algemene kaarten topic. Denk dat het na de wervingsactie van OKX toch stuk minder interessant wordt en discussie snel afneemt. Gaan we hier weer verder over bybit!

[ Voor 15% gewijzigd door Flexion1 op 04-07-2026 19:12 ]

• Den Berk
3 salarisstroken aangeleverd. Nu willen ze mijn volledige 2025 aangifte en alle bankstatements van apr-juni. Ze zijn echt compleet gek geworden daar

• Wispe
  • Niet online
Den Berk schreef op maandag 6 juli 2026 @ 09:19:
3 salarisstroken aangeleverd. Nu willen ze mijn volledige 2025 aangifte en alle bankstatements van apr-juni. Ze zijn echt compleet gek geworden daar
Als je gewoon in één keer alle stukken had aangeleverd, was er niets aan de hand geweest. Ze hebben er letterlijk om gevraagd.

Ik was in één keer klaar. :)

De cryptoplatformen zijn op grond van de Europese antiwitwasregelgeving (AML) en in Nederland de Wwft verplicht om uitgebreid cliëntenonderzoek te doen. Sinds de invoering van de Europese MiCA-regelgeving en de zogeheten “Travel Rule” zijn de verplichtingen voor cryptodienstverleners alleen maar strenger geworden. Zij moeten de herkomst van gelden controleren, transacties monitoren en kunnen aantonen dat zij voldoende onderzoek hebben gedaan. Als zij dat niet doen, lopen zij het risico op hoge boetes.

Dus nee, ze zijn niet “compleet gek geworden”.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 6 juli 2026 @ 09:58:
[...]

Als je gewoon in één keer alle stukken had aangeleverd, was er niets aan de hand geweest. Ze hebben er letterlijk om gevraagd.

De cryptoplatformen zijn op grond van de Europese antiwitwasregelgeving (AML) en in Nederland de Wwft verplicht om uitgebreid cliëntenonderzoek te doen. Sinds de invoering van de Europese MiCA-regelgeving en de zogeheten “Travel Rule” zijn de verplichtingen voor cryptodienstverleners alleen maar strenger geworden. Zij moeten de herkomst van gelden controleren, transacties monitoren en kunnen aantonen dat zij voldoende onderzoek hebben gedaan. Als zij dat niet doen, lopen zij het risico op hoge boetes.

Ik hoefde maar één van de mogelijkheden aan te leveren. Heb ook drie salarisstroken aangeleverd. Was ergens eind vorig jaar. Daar zijn ze totnutoe tevreden mee. En dat is voor een 'source of funds' ook voldoende onderbouwing in mijn ogen.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 6 juli 2026 @ 10:03:
[...]
En dat is voor een 'source of funds' ook voldoende onderbouwing in mijn ogen.
Als je inkomsten €10.000 zijn en je uitgaven €5.000, dan is dat natuurlijk voldoende.

Als je inkomsten €5.000 zijn en je uitgaven €10.000, dan is dat natuurlijk niet voldoende en zul je die andere €5.000 op een andere manier moeten verantwoorden.

Ik heb begin dit jaar een kunstwerk van bijna €10.000 gekocht. Met mijn salaris alleen verdien ik dat bedrag bij lange na niet, dus het is logisch dat Bybit wilde weten waar mijn overige middelen vandaan kwamen.

• Den Berk
Wispe schreef op maandag 6 juli 2026 @ 09:58:
[...]

Nee, daar vroegen ze dus niet om. Ze gaven mij de mogelijkheid om te kiezen tussen enkele mogelijkheden.

• Flexion1
Komt weer nieuwe splash token actie aan op Bybit

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 13:57:
Komt weer nieuwe splash token actie aan op Bybit
Ze hebben gemerkt dat iedereen naar OKX is vertrokken? :+

GROVE, nog nooit van gehoord.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik word gek van Bybit, te pas en te onpas komen ze met vragen over mn transacties. Vanaf 4 augustus maar wat anders zoeken.

• Flexion1
Wispe schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 13:59:
[...]

Ze hebben gemerkt dat iedereen naar OKX is vertrokken? :+

GROVE, nog nooit van gehoord.
Haha denk het. Ze verhogen zelfs de welkomstbonus van 20 naar 30 euro :-). En zien dat als grote aankondiging…

• Flexion1
outlandos schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 14:43:
Ik word gek van Bybit, te pas en te onpas komen ze met vragen over mn transacties. Vanaf 4 augustus maar wat anders zoeken.
Ja na de 4e staat Bybit ook op pauze als zulke dingen niet veranderen

• Flexion1
Die groove heeft bijna geen mm op Bybit en gaat nu voor 10 cent. Terwijl echte prijs 3 cent is. Net al 250 euro met 1 kleine trade gepakt maar dus super risicovol.

Zijn gewoon geen normale bied laat koersen

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ben wel klaar met bybit. Maand geleden kleine 2000 usdc van coinbase naar bybit gestuurd om mee te doen met de 15%apy actie. Gister teruggestuurd. Nog steeds in 'behandeling' vanwege travel rule failed. Er zit een knop speed up verification maar ook dat helpt niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXarCakRk2qhgRUWg2iJ6Y4UoJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ofop212OOETmUThOVC99L5DO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga alles er maar weghalen na begin augustus als die kaart toch niet meer interessant is.

• karakedi
knakworst schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:18:
Ben wel klaar met bybit. Maand geleden kleine 2000 usdc van coinbase naar bybit gestuurd om mee te doen met de 15%apy actie. Gister teruggestuurd. Nog steeds in 'behandeling' vanwege travel rule failed. Er zit een knop speed up verification maar ook dat helpt niet.

[Afbeelding]

Ik ga alles er maar weghalen na begin augustus als die kaart toch niet meer interessant is.
Ik had dezelfde issue. Volgens mij waren er diverse coinbase keuzse in drop down menu. Ik heb paar keer op die knopje gedrukt, zodat het zsm in behandeling werd genomen.
Bybit is er streng vergeleken met andere exchanges.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
karakedi schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:47:
[...]

Ik had dezelfde issue. Volgens mij waren er diverse coinbase keuzse in drop down menu. Ik heb paar keer op die knopje gedrukt, zodat het zsm in behandeling werd genomen.
Bybit is er streng vergeleken met andere exchanges.
Gebeurde na 2 dagen nog niets. Geannuleerd en naar Nexo verstuurd, was in een paar minuten over.

• Flexion1
Bybit komt 15 juli weer met nieuwe kaartactie. Zie hem staan in m’n rewards hub maar kan de info nog niet lezen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7RgF61Re6xKDLclVOS3czPRCdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nxdW9ujg4R5nj6mpFMe0IT1b.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 06:24:
Bybit komt 15 juli weer met nieuwe kaartactie. Zie hem staan in m’n rewards hub maar kan de info nog niet lezen.[Afbeelding]
Bybit kennende zou ik maar geen hoge verwachtingen hebben. :+

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online

Deurwaarder

*blaf*

Wispe schreef op maandag 13 juli 2026 @ 06:38:
[...]

Bybit kennende zou ik maar geen hoge verwachtingen hebben. :+
Ik heb net mn 50 dollar cashback volgemaakt met een hele hoop GBIT, dus waarschijnlijk is het een actie waarmee je punten/extra cashback/lootjes krijgt voor je uitgaven vanaf de 15e :P

Nee, ik verwacht ook niks eigenlijk. Alle acties de laatste tijd zijn ofwel gebaseerd op handelsvolume, of voor nieuwe gebruikers.

Zo staat er bijvoorbeeld in mn rewards hub iets over een tennistoernooi. Maar alle benefits daarvoor zijn alleen voor nieuwe gebruikers. Dus die melding aan mij laten zien heeft geen nut, geeft alleen maar negatieve klantervaring.

Maar goed, als iemand hier na 9 april zijn/haar kaart heeft geactiveerd, check de voorwaarden van die actie, misschien kan je 110€ extra cashback scoren.

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Het event staat er niet meer op bij mij.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste