Acties:
  • +16 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:44

knakworst

Get more sats!

Topicstarter

Het Bybit Card Topic

ByBit strooit graag met acties. Omdat ByBit ook nog eens volstrekt onoverzichtelijk is, loopt het grote cryptobetaalkaarten topic vol. In dit specifieke topic kan alles van ByBit gedeeld worden, alle acties, knoppen op gekke plekken in de app, noem maar op.

Ik zal deze topicstart in het weekend verder uitbreiden. Mocht je daarna specifiek dingen missen laat het mij weten.
.

Inleiding

De Bybit Card is een Mastercard debit card. Het is gekoppeld aan je Bybit account. Dit betekent dat je direct kunt betalen met de crypto die je op Bybit hebt staan, zonder dat je deze eerst hoeft om te zetten naar euro's en naar je bankrekening hoeft over te maken. Maar met euro's betalen kan natuurlijk ook. De kaart is virtueel beschikbaar, maar je kan ook een fysieke kaart aanvragen. Apple Pay, Google Pay, Curve worden ook allemaal ondersteund.

KYC is verplicht, en tevens vraagt ByBit al snel om additionele gegevens, zoals "source of funds". Dit is voor een financiële dienstverlener overigens gebruikelijk.

Behalve dat de kaart gewoon goed werkt, krijg je ook nog cashback, variërend van 2 tot 10%, kun je ook nog cashback krijgen op bepaalde abonnementen. Hierover later meer.

ByBit verandert nog wel eens de regeltjes. Kijk daarom altijd voor de laaste details op hun website:
https://www.bybit.nl/nl-NL/cards

Kosten en limieten

ByBit Card is momenteel gratis aan te vragen. Ook berekent ByBit geen jaarlijkse fees. Toch zijn er wel kosten in de volgende situaties:
ATM
Pin je contant geld uit de automaat, de eerste 100 euro per maand is gratis. Daarna kost het 2%. Dit is natuurlijk boven eventuele kosten die de geldautomaat zelf nog berekent.
Vreemde valuta
Bovenop de Mastercard Rate berekent ByBit 0.5% over valuta anders dan euro.
Conversiekosten
Heb je geen of niet genoeg euro's in je ByBit account? Maar wel crypto? Bybit berekent 0.9%. Het is dus goedkoper om genoeg euro's op ByBit aan te houden.
Fysieke pas
Fysieke pas kwijt? De eerste krijg je gratis maar vervanging kost 5 euro.
Limieten
Kaartuitgaven:
Per transactie: EUR 5.000
Per dag: EUR 5.000
Per maand: EUR 50.000
Per jaar: EUR 250.000

Geldautomaat:
Geen idee wat je met zoveel papiergeld moet, maar dit zijn de limieten:
Per dag: 10 keer pinnen
Per dag: EUR 2.000
Per maand: 300 keer pinnen
Per maand: EUR 10.000
Per jaar: 2.500 keer pinnen
Per jaar: EUR 70.000

Zie voor het volledige overzicht:
https://www.bybit.com/en/...pending-Limits-Bybit-Card

Cashback

De reden waarom je de kaart zou willen: Cashback. ByBit geeft cashback in de vorm van points. De points kun je automatisch verzilveren, maar ik raad op dit moment het uit te zetten, want er zijn altijd wel aanbiedingen waarbij je voor minder punten, relatief meer cashback krijgt.

De cashback is afhankelijk van kaartniveau's. ByBit heeft de kaartniveau's recent gewijzigd. Voorheen waren er alleen VIP levels waarbij het eerste level omhoog, VIP1 100.000 USD vermogen was. Niet voor iedereen haalbaar, laat staan dat je dat bedrag op een exchange wilt laten staan.

Nu is er een mogelijkheid bijgekomen, je moet een minimaal bedrag (in USD uitgegeven hebben, om vanaf dat moment, tot eind volgende maand, het hogere niveau te zijn. De bedragen zijn als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvKVwVd-_tdu0PezHoJE06cqarM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wHmAvP29x4KkVJ1FtdqvK3c5.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEDKblUV-G-A0o1XemUd4hoaSlA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9F7XNXPGG3lDwaZEDB4N87fy.png?f=fotoalbum_large
.
.

Andere mogelijkheden

Vanaf het tweede level, Beta, heb je de mogelijkheid om van luchthavenlounges gebruik te maken tegen 50% korting. De voorwaarden, en welke, zijn mij nog niet duidelijk. Later meer.

FAQ's

Krijg ik via Curve nog cashback?
Ja, ook als je via Curve betaalt krijg je cashback
Zijn er categorieën uitgesloten van cashback?
Zeker. Maar het zijn er relatief weinig:
Fees: Any fees or charges, including but not limited to annual card fees, service fees, administrative fees, as well as other miscellaneous fees and charges.
Refund Considerations: Any amount charged to your Bybit Card that is subsequently canceled, voided, refunded, or reversed.
ATM Withdrawal: Any ATM withdrawal request made with Bybit Card.
Prepaid Cards and Specific Merchant Categories: Top-ups or funds payment to prepaid cards or accounts, including transactions classified under the following Merchant Category Codes:
Financial Institutions – Merchandise, Services, and Debt Repayment (6012)
Non-Financial Institutions – Stored Value Card Purchase/Load (6540)
Specific accounts as specified by us from time to time. m. Transactions are classified under one or more of the following Merchant Category Codes:
Non-Financial Institutions – Foreign Currency, Non-Fiat Currency, Money Orders, Account Funding, Travelers Cheques, and Debt Repayment (6051)
Money Transfer (4829)
Personal transfers to individual accounts via e-wallets such as Alipay, WeChat, etc. (7299)
Any other charges, fees, transactions, or payments stipulated by us from time to time.
Krijg ik gelijk die cashback?
Nee, het duurt ongeveer drie dagen totdat je de punten krijgt toegekend.
Hoe gaat het met refunds?
Refunds gaan goed, het kost alleen wel een paar dagen. Bij hele grote refunds zijn de funds soms een paar dagen extra geblokkeerd.
Hoe kan ik opwaarderen?
Het makkelijkste en snelste is door middel van ideal, en is gewoon gratis. Gebruik een rekening op je eigen naam en vermijd een en/of rekening om vertragingen of blokkades te voorkomen.
.
.

Bybit acties

Bybit heeft talloze acties, variërend van heel veel gratis geld tot airdrops van USDT 0.01. Soms kaart gerelateerd, maar vaak ook gespitst op het storten, of handelen. Je moet je eigenlijk altijd aanmelden, en later ook nog op de juiste momenten claimen. Maar dan kan het ook echt wel eens de moeite waard zijn.

De laatste promo:
https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/Spin_tacular

[ Voor 149% gewijzigd door knakworst op 07-06-2025 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:41
Bedankt voor de moeite en het aanmaken van dit topic.

De meest recente actie van Bybit:
https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/Spin_tacular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha ik ben al gek van die spin tacular. Waar kun je een airdrop terug vinden of is dat pas na het event?
Houd er rekening mee dat bepaalde bonussen, Kostenbespaarders of fysieke beloningen binnen 10 werkdagen na afloop van het evenement worden uitgekeerd.
Na het kiezen van de box en verkrijgen van een airdrop zit er een link naar de beloningshub. Die volg ik en dan... ? Klik je op "Airdrop" en "Beschikbaar" dan staat er niks.

Leuke site maar de UI... :X :/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Ik ben met de kaart in bèta tier terechtgekomen door meer dan 500 euro uit te geven.

Family abo op spotify genomen en het hele bedrag van 21,99 euro wordt in punten uitgekeerd.

Bedrag van het abonnement maakt dus niet uit. Alleen de max 50 usdt cashback blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Gisteren netflix normaal genomen en ook de 13,99 in USD als cashback gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 22:21
Flexion1 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 08:09:
Ik ben met de kaart in bèta tier terechtgekomen door meer dan 500 euro uit te geven.

Family abo op spotify genomen en het hele bedrag van 21,99 euro wordt in punten uitgekeerd.

Bedrag van het abonnement maakt dus niet uit. Alleen de max 50 usdt cashback blijft staan.
Over welke actie gaat dit? Kan je dit even toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Overigens heb ik de indruk dat voor BE de evenementen niet werken die Nederland wel heeft, dus daar hoef ik niet meer naar te kijken. Alleen dat nieuwe cashback programma moet ik wel eens bekijken hoe dat in elkaar zit en of dit ook voor België is. Heeft iemand die van België is dit al kunnen nakijken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
cooLopke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:22:
[...]

Over welke actie gaat dit? Kan je dit even toelichten?
Dit gaat over de cashback actie die je zelf benoemt. Als je meer dan 500 euro uitgeeft met je kaart kom je in de volgende tier. Je krijgt dan cashback over je abo op Netflix, spotify, Amazon en nog een paar. Tot max 50 usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Thanks idd, ik zag in de app eerst niets door op Card -> Points te drukken, maar nu zie ik idd een horizontale balk met tier level. Dit verandert wel weer wat zeer interessant. De cashback hype is weer van gang dus. Ik was eindelijk van de verslaving verlost, maar het gaat weer terug beginnen nu :D. Is dit een tijdelijke actie of niet?

Ik betaal mijn Spotify met paypal die gekoppeld is met Curve of moet deze rechtstreeks naar de bybit card gaan dan? Iemand een idee?

Hoe kan bybit dit overigens volhouden. Dit is toch helemaal niet houdbaar xD

[ Voor 37% gewijzigd door cooLopke op 07-06-2025 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
cooLopke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:42:
Thanks idd, ik zag in de app eerst niets door op Card -> Points te drukken, maar nu zie ik idd een horizontale balk met tier level. Dit verandert wel weer wat zeer interessant. De cashback hype is weer van gang dus. Ik was eindelijk van de verslaving verlost, maar het gaat weer terug beginnen nu :D. Is dit een tijdelijke actie of niet?

Ik betaal mijn Spotify met paypal die gekoppeld is met Curve of moet deze rechtstreeks naar de bybit card gaan dan? Iemand een idee?
Geen idee hoe lang deze actie gaat duren. Je moet het bedrag wel rechtstreeks van je bybit card laten afschrijven om de cashback te krijgen idd. Via Paypal denk ik niet dat het werkt ( stond naar ik herinner ergens in de voorwaarden).

Ik denk dat er echt heel veel geld verdiend wordt met de fees en veel acties zijn erop gericht om je zoveel mogelijk te laten handelen en geld op het platform te storten.

Maar als je dat niet doet en handig gebruikt maakt van de acties kan je er leuk op verdienen. Geen idee hoe lang het duurt maar tot die tijd maar gebruik van maken

[ Voor 17% gewijzigd door Flexion1 op 07-06-2025 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Ik doe alles via curve -> bybit card en daar krijg ik ook die netflix van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Flexion1 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:47:
[...]

Geen idee hoe lang deze actie gaat duren. Je moet het bedrag wel rechtstreeks van je bybit card laten afschrijven om de cashback te krijgen idd. Via Paypal denk ik niet dat het werkt ( stond naar ik herinner ergens in de voorwaarden).

Ik denk dat er echt heel veel geld verdiend wordt met de fees en veel acties zijn erop gericht om je zoveel mogelijk te laten handelen en geld op het platform te storten.

Maar als je dat niet doet en handig gebruikt maakt van de acties kan je er leuk op verdienen. Geen idee hoe lang het duurt maar tot die tijd maar gebruik van maken
Ok, thanks en hoe kan je de cashback terugkrijgen? Ik zit bijna in die tier komt er daar een rebate knop zichtbaar dan? Ik zie nu idd dat de transactie als Paypal wordt gezien en niet als Spotify. Dan moet ik mijn betalingsmethode even aanpassen. Ik had dit nu via paypal gedaan omdat dat toen niet ging via Plutus omdat die kaart in een ander land uitgereikt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Ik zie ineens dat SEPA transfers uitstaan. Dat betekent dus dat je je geld niet weg kan halen bij bybit, behalve via je credit card. Dus zet er nooit teveel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik had hem december gehaald vanwege de 10% cashback op al je aankopen. En dat het een MC debit card is zodat ik online ook in US bijv iets kan halen als Paypal geen mogelijkheid is.

Maar die UI is echt een verschrikkelijk gedrocht. Alsof je een Temu/AliExpress app opent :F

Ik hoop dat dit ooit verandert. Vast niet.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Theswitch schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:05:
Ik zie ineens dat SEPA transfers uitstaan. Dat betekent dus dat je je geld niet weg kan halen bij bybit, behalve via je credit card. Dus zet er nooit teveel neer.
Dat is af en toe. Ik heb toevallig gister nog een flink bedrag via sepa uitbetaald. Soms staat het uitgeschakeld, geen idee wat de reden is.

Maar laat er nooit lang geld opstaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
cooLopke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:59:
[...]

Ok, thanks en hoe kan je de cashback terugkrijgen? Ik zit bijna in die tier komt er daar een rebate knop zichtbaar dan? Ik zie nu idd dat de transactie als Paypal wordt gezien en niet als Spotify. Dan moet ik mijn betalingsmethode even aanpassen. Ik had dit nu via paypal gedaan omdat dat toen niet ging via Plutus omdat die kaart in een ander land uitgereikt was
Je krijgt het net als alle andere chasback terug in punten die je kan inwisselen voor usdt of soms hebben ze aanbiedingen om goedkoper btc te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Flexion1 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:20:
[...]

Je krijgt het net als alle andere chasback terug in punten die je kan inwisselen voor usdt of soms hebben ze aanbiedingen om goedkoper btc te kopen.
Ah, oké automatisch dan. Even kijken dan. Eerst de betaling maar aanpassen dan. Thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
cooLopke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:57:
[...]

Ah, oké automatisch dan. Even kijken dan. Eerst de betaling maar aanpassen dan. Thanks!
Ik raad aan om NIET automatisch uit te laten keren, zodat je in de shop kan verzilveren, regelmatig met kortingen. Nu bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eXSfbIROcmfRwH_KlciKq0gj5lM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kKZAyRvKLLgMicl7kmDfszMD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Dat is af en toe. Ik heb toevallig gister nog een flink bedrag via sepa uitbetaald. Soms staat het uitgeschakeld, geen idee wat de reden is.

Maar laat er nooit lang geld opstaan idd.
Bij mij gaat het geld helaas maar één kant op :p

Ze hebben een zakelijke rekening met lage daglimiet. Iedere ochtend wordt die limiet weer gereset, probeer dus bij voorkeur in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
Ik snap de nieuwe tiers nog niet helemaal. Ik heb +-600 uitgegeven en maar 5000 punten.
Zou je niet gewoon over je eerste 2,5k nu 2% moeten krijgen? (Tot 50eu)

Heb nog +-5k klaar staan voor gbit, dus moet even kijken wat slim is met de tiers en de nieuwe actie...

[ Voor 24% gewijzigd door ElPensador op 07-06-2025 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
ElPensador schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 14:29:
Ik snap de nieuwe tiers nog niet helemaal. Ik heb +-600 uitgegeven en maar 5000 punten.
Zou je niet gewoon over je eerste 2,5k nu 2% moeten krijgen? (Tot 50eu)

Heb nog +-5k klaar staan voor gbit, dus moet even kijken wat slim is...
Het duurt vaak een tot enkele dagen voordat de transacties zijn verwerkt. Dus zodra je 500 euro hebt uitgegeven kan het 1 tot 2 dagen duren voordat je de nieuwe tier krijgt. Daarna gaat pas de nieuwe cashback gelden.

Als je dus in 1 dag 600 euro uitgeeft krijg je alleen over de eerste 500 euro cashback.
Dag daarna (of 2) is het verwerkt en krijg je de hogere tier toegewezen en kan je weer cashback krijgen tot de volgende max.

Heb je grote uitgaven dan zou je die goed moeten plannen om maximale eruit te halen. Als dit kan natuurlijk.

Heb je 4000 euro te spenderen kan je beste dus eerst 500 uitgeven of GBIT en na verwerking en nieuwe tier pas de volgende 3500. Dat kan je zo 70 euro in cashback schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krinny
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 07-06 21:00
Beetje nieuw hier, dus misschien een stomme vraag maar wat wordt bedoeld met GBIT?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
Krinny schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:58:
Beetje nieuw hier, dus misschien een stomme vraag maar wat wordt bedoeld met GBIT?
Get Back in Time. Er is een creditcard waar je betalingen mee kan doen en die later aan andere kaarten kan toewijzen. Ik gebruik het zelf ook nog niet maar hierdoor kan je transacties opsparen voor als er aantrekkelijke acties zijn

Is van curve volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:02
Flexion1 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:28:
[...]

Get Back in Time. Er is een creditcard waar je betalingen mee kan doen en die later aan andere kaarten kan toewijzen. Ik gebruik het zelf ook nog niet maar hierdoor kan je transacties opsparen voor als er aantrekkelijke acties zijn

Is van curve volgens mij
Correct. Al betaal je wel abonnementskosten om dit te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Krijg je overigens 100% cashback op zowel Spotify als Netflix of maar 1 van de 2. Ik kan hier nergens iets over vinden, maar dat zou wel lachen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
PlasticPimple schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:44:
[...]

Correct. Al betaal je wel abonnementskosten om dit te kunnen doen.
Je kan 3 GBIT transacties doen met het gratis account van Curve. Het limiet is dat dit transacties moeten zijn die niet langer dan 30 dagen geleden zijn gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-07 19:37
Het lukt mij niet meer om mijn 50 USDT te claimen van de ' Deposit/trade marathon' Ik zie wel accomplished staan bij de taak maar nergens meer iets van claimen ofzo

Nu zitten we nog binnen de 7 WERKdagen na het einde van de actie dus het zou nog moeten kunnen toch? Iemand anders die hier tegenaan loopt? Of weet wat ik verkeerd doe :)

Edit: Dat is wel flink zuur want er staat toch echt dat ik te laat ben. Belong claimbaar tot 2025-06-08 00:06
Ga wel een claim indienen aangezien er duidelijk 7 werkdagen staat in de voorwaarden

[ Voor 22% gewijzigd door Peppernut op 08-06-2025 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Heb ook even wat gestort op bybit zodat ik.mocht spinnen. Willen ze me 800 keer dood hebben :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utimI94ueJCaxPsSZ1TcEG4um-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UPbYjW3AgZPLEa5RMuYOW1tb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:22
knakworst schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:09:
Heb ook even wat gestort op bybit zodat ik.mocht spinnen. Willen ze me 800 keer dood hebben :?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-aKoKGcUhG5llPU5OZKvJ9Kt6gs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xS7QQAbdIjc69RxbE4lGx8Oz.png?f=user_large

not bad, beter dan de standaard 0.5 USDT voor 1 ticket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 00:10
Ik kreeg 10 ASRR, niet geheel toevallig komt dat ook ongeveer op 2.xx USDT uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 10:20
@knakworst Bedankt voor de post 🎉 Ze verdienen er zeker een. Actieve users en support van Bybit op Telegram.

Tips:
Sommige acties keren random niet uit. Je kan boos worden maar ze strooien met zoveel geld, dat het niet erg is dat je af en toe niks krijgt.

Activeer deze 2, te vinden via telegram announcements. Gegarandeerd 25$ + nog winst van crypto coins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPNpMplEEALMKnHiLhJSjd8DsFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5izKhm6TzNP5vNqaBSAmk125.jpg?f=fotoalbum_large

Open later de 50 cadeautjes van 0.5usdt hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_iblkQZyQz9ROajWQnf8595t_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9OGWIuKN5BvoZUKF9VFXkGI.jpg?f=fotoalbum_large

Zet je debit kaart op punten uitbetalen.

Geef 500 euro uit. Dan ben je tier 2 en kun je een abonnement tot 50$ cashback krijgen. Bijv Amazon prime.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cy-Nt0HZqKdhuGOHkzvKMJisgWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/50WrFVG6aGCBivw858crba1Q.jpg?f=fotoalbum_large

Je krijgt dan 25k punten die je stopt in market voor nog eens 5-15 euro winst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VebHAt9pUlhNyUgb44KOg5uBLo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EnEURGzOO2RrMNcpOE3OgEAv.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJW4Q72ezOXyvlAvyvrdiQB_wfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HGGCxL8VOSeBiwhYo7xKY80G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door enermax op 09-06-2025 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Laatst online: 18:14
Goede tip van die €25 card-bonus voor 11.000 punten! Je kunt deze ook ongelimiteerd gebruiken. Ik heb ’m vanochtend drie keer gedaan.

Normaal wissel ik m’n punten altijd om naar BTC via de market, maar dit levert per saldo wat meer BTC op.

Je moet wel even fiat naar Bybit sturen om de BTC te kunnen kopen, want de bonus is alleen via de kaart te besteden.

[ Voor 17% gewijzigd door CHRlS op 09-06-2025 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst maar waar komt die zooi dan? (heb ook 3 poep puntjes gekregen) Of dropt het pas na *verlopen van het event?

Edit: * in de beloningshub staat 0/3 Beschikbare/verdiende beloningen

[ Voor 23% gewijzigd door sh4d0wman op 09-06-2025 10:14 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik kom net achter dat €500 uitgeven niet betekent dat je die €500 ook echt moet uitgeven, maar ook betekent dat je het terug kan storten naar je bankrekening. Ik had van het weekend wat geld overgemaakt naar m’n bankrekening en had nu ineens zoveel lotjes erbij en nu is het evenement ‘geef uit, leef groots’ klaar voor mij.

Ik wist dat iig niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Inmiddels 9 tickets bij spin-tactular gehad. Allemaal coins tussen de 2 en 5 euro waarde. Kans op hoger zal wel klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Theswitch schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:51:
Inmiddels 9 tickets bij spin-tactular gehad. Allemaal coins tussen de 2 en 5 euro waarde. Kans op hoger zal wel klein zijn.
dikke prima toch, lekker inwisselen voor usdt of voor btc d:)b

hier pas 6 tickets ontvangen, morgen tanken dus komen er weer 8 bij.
6 x 0.5 usdt ontvangen

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2025 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 10:20
CHRlS schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:24:
Goede tip van die €25 card-bonus voor 11.000 punten! Je kunt deze ook ongelimiteerd gebruiken. Ik heb ’m vanochtend drie keer gedaan.

Normaal wissel ik m’n punten altijd om naar BTC via de market, maar dit levert per saldo wat meer BTC op.

Je moet wel even fiat naar Bybit sturen om de BTC te kunnen kopen, want de bonus is alleen via de kaart te besteden.
Waarom geef je die 25 euro cardbonus niet uit met je (boodschappen)kaart. Je hebt 1 maand daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
enermax schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:24:
[...]

Waarom geef je die 25 euro cardbonus niet uit met je (boodschappen)kaart. Je hebt 1 maand daarvoor.
Ik zit aan de max. cashback van mijn tier. Maar goed dat je het aangeeft dat deze maar 1 maand geldig is d:)b

Dan ga ik 1 juli eerst even die 75 bonus er door jassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ik heb een paar airdrops van die spin-tecular geclaimd, maar waar staan die coins nu? Kan ze niet vinden namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@dennisbos , dit staat er op de event page. Het klopt dat je ze nog niet hebt dus.
Rewards will be automatically distributed to eligible users' Rewards Hub within 14 working days after the event ends. Users must manually claim their rewards from the Rewards Hub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Trasos thx. Dus met een beetje mazzel heb je straks airdrops die al voor einde event op $0 staan.

Ja ik ben altijd fun op feestjes. :+

Kan je dan nu al wel weer de funds er af halen? Of vervallen de gewonnen aidrops dan? Risk reward is minder gunstig dan iets in USDT winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
airdrops kan je ook converten naar $MNT, onder shitcoins beter dan de andere rommel zoals $DOOD, $HAEDAL etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2025 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Niet online
cooLopke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:42:
Krijg je overigens 100% cashback op zowel Spotify als Netflix of maar 1 van de 2. Ik kan hier nergens iets over vinden, maar dat zou wel lachen zijn.
Op alles (dus ook Amazon, ChatGPT en Trading view), maar telt wel mee tot de max 50 USDT/maand. Kwam ik achter na Netflix van €13,99 en een jaarabbo Prime van €49,90 waarbij ik bij die laatste dus maar over €36,10 de cashback kreeg :+

Al met al wel een prima periode weer met 1000 storten in mei, 50 USDT bonus daarmee pakken, 10 USDT cashback in mei, 10 in juni. Ongeveer 30 USDT aan loten en daarmee in de volgende tier komen voor Netflix/Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 08:57
Iemand enig idee wat je moet doen bij Spin-tacular om de "Earn Trading" binnen te halen? Het is volgens mij niet hetzelfde als Spot Trading toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakje-2018
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:22
Space12345 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:11:
Iemand enig idee wat je moet doen bij Spin-tacular om de "Earn Trading" binnen te halen? Het is volgens mij niet hetzelfde als Spot Trading toch?
daarvoor moet je staken ( sparen) . Het lijkt erop dat je elke dag moet staken en unstaken voor de beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 08:57
Dank! Dat is een stuk makkelijker dan ik dacht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-07 19:37
Peppernut schreef op zondag 8 juni 2025 @ 08:04:
Het lukt mij niet meer om mijn 50 USDT te claimen van de ' Deposit/trade marathon' Ik zie wel accomplished staan bij de taak maar nergens meer iets van claimen ofzo

Nu zitten we nog binnen de 7 WERKdagen na het einde van de actie dus het zou nog moeten kunnen toch? Iemand anders die hier tegenaan loopt? Of weet wat ik verkeerd doe :)

Edit: Dat is wel flink zuur want er staat toch echt dat ik te laat ben. Belong claimbaar tot 2025-06-08 00:06
Ga wel een claim indienen aangezien er duidelijk 7 werkdagen staat in de voorwaarden
Er heeft niemand op gereageerd maar als er toch meer mensen tegenaan lopen: Ik heb een claim ingediend met het verhaal dat er 7 werkdagen zouden zijn om te claimen en die is inmiddels goedgekeurd en uitgekeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Peppernut schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:08:
[...]

Er heeft niemand op gereageerd maar als er toch meer mensen tegenaan lopen: Ik heb een claim ingediend met het verhaal dat er 7 werkdagen zouden zijn om te claimen en die is inmiddels goedgekeurd en uitgekeerd _/-\o_
Ow netjes. Had niet verwacht dat ze zo soepel daarin zouden zijn maar goed om te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
volgens mij kun je niet meer gratis $0.5 claimen bij iedere ticket:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpJ_CZiq72HN1CWsfneyIL9bt7Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/985L5VWrmDOG3J4CANYyWHjB.png?f=fotoalbum_large
balen want ik zat pas op 6 tickets (van de 50)

ben wel benieuwd of je tickets kan verzamelen en hodlen voor de volgende toekomstige event? geen idee hoe het werkt. vrijdag ga ik weer beetje geld uitgeven, dus dan weet ik of er tickets bijkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 11-06-2025 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik heb gisteravond nog geld uitgegeven en ben op 6 tickets blijven hangen (waar ik ook al op stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 10:58
PlasticPimple schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:55:
Ik heb gisteravond nog geld uitgegeven en ben op 6 tickets blijven hangen (waar ik ook al op stond).
mijn spend is ook nog niet afgevinkt voor vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:23
Sinds vorige week heb ik ook de Bybit kaart aangevraagd. Inmiddels wat kleine uitgaven gedaan. Vandaag wilde ik 1.000 euro storten omdat ik een grotere aankoop moest betalen. Dat liep vast voor ik de iDeal betaling kon doen, met de melding dat ik documenten moest uploaden. Blijkbaar moet ik nogmaals een kopie van mijn ID, bankafschriften, kopie van de inkomstenbelasting (loonstrook heb ik niet als ZZP-er), en nog een self met een handgeschreven boodschap...

Iemand dit al eerder meegemaakt? Ik neem aan dat dit WWFT geneuzel is, maar dit voelt wel erg invasief...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:52
@Metalman hier ook meegemaakt. Na het aanvragen van de kaart een paar transacties kunnen doen. Daarna groter bedrag gestort en toen ook door de KYC molen moeten gaan (inclusief uploaden van loonstrook en bankafschrift).

Daarna een paar maanden zonder problemen echt veel kunnen uitgeven, en toen ineens bij transactie bij de Hema werd mijn kaart geblokkeerd en moest ik weer alles uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Heeft er al iemand iets van een strategie om bijv met Curve GBIT eens in de paar maanden een keer een aanval te doen op de hogere tiers?

Ik kom er zelf nog niet echt uit, ook omdat je met zaken als wisselkoers en de overgang tussen tiers zit. Je mist daar wat cashback en dat hangt weer af van de grootte van de transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik zit nu in de Beta-tier, hoe krijg ik cashback op mijn Netflix abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik ben gisteren beta geworden en toen een ChatGPT abbo afgesloten. Dat kwam automatisch goed. Ik heb nu 26000 reward punten pending staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:21
PlasticPimple schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:39:
Heeft er al iemand iets van een strategie om bijv met Curve GBIT eens in de paar maanden een keer een aanval te doen op de hogere tiers?

Ik kom er zelf nog niet echt uit, ook omdat je met zaken als wisselkoers en de overgang tussen tiers zit. Je mist daar wat cashback en dat hangt weer af van de grootte van de transacties.
Ik ben hier ook over aan het nadenken. Deze maand heb ik veel GBIT gedaan, waardoor ik nu in de alpha tier zit. Als ik het goed begrijp geeft me dat de komende maand ook nog 4% cashback, maar wel tot de caps die bij de verschillende tiers horen. Oftwel, bij 125 usd zit ik al aan de cap van de eerste tier, en moet ik nog 375 usd zonder cashback uitgeven om in de bèta tier te komen. Daar heb ik dan 1250 usd om uit te geven om de 50 usd cashback cap te halen. Om dan weer in alpha te komen, moet ik nog 2250 usd uitgeven, zonder cashback. Om dan de cap van alpha weer te halen, moet er nog eens 3750 usd uitgegeven worden.

Oh ja, die caps kun je ook nog met minder halen als je spotify/netflix/prime/etc. via Bybit doet. Als je die in base doet, dan zit je meteen aan je cap van 5 usd, en krijg je dus maar een deel aan cashback terug ipv 100%. Misschien beter om die op te sparen voor de alpha tier, kun je snel die 150 usd cap halen, zonder dat je de hele 3750 usd hoeft uit te geven.

Ik denk dat ik komende maand de cap van de beta tier ga halen, en dan de rest van m’n uitgaven op spaar totdat ik met GBIT weer een keer alpha kan uitspelen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Nog even voor de zekerheid: die ChatGPT cashbacks e.d. van de beta tier tellen wel gewoon mee voor die 50 USD cashback limit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-07 11:14

NeoflexNL

Forever young

Ik ben al sinds begin deze week bezig, maar ik heb nog geen punten gezien. Wel al in de beta tier, maar punten blijven op 0 staan.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:17:
Ik ben al sinds begin deze week bezig, maar ik heb nog geen punten gezien. Wel al in de beta tier, maar punten blijven op 0 staan.
Vanaf 9 juni heb ik 3 transacties gedaan:
1. 9 juni twv 800 euro, staat nog steeds onder pending;
2. 13 juni twv 180 euro, is goedgekeurd, maar geen punten;
3. 13 juni twv 18 euro, is goedgekeurd, wel punten.

Kan de logica ook niet volgen... Zit door de 3de transactie nu ook in beta-tier, maar dat is het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swbr
swbr schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:24:
[...]

Ik ben hier ook over aan het nadenken. Deze maand heb ik veel GBIT gedaan, waardoor ik nu in de alpha tier zit. Als ik het goed begrijp geeft me dat de komende maand ook nog 4% cashback, maar wel tot de caps die bij de verschillende tiers horen. Oftwel, bij 125 usd zit ik al aan de cap van de eerste tier, en moet ik nog 375 usd zonder cashback uitgeven om in de bèta tier te komen. Daar heb ik dan 1250 usd om uit te geven om de 50 usd cashback cap te halen. Om dan weer in alpha te komen, moet ik nog 2250 usd uitgeven, zonder cashback. Om dan de cap van alpha weer te halen, moet er nog eens 3750 usd uitgegeven worden.

Oh ja, die caps kun je ook nog met minder halen als je spotify/netflix/prime/etc. via Bybit doet. Als je die in base doet, dan zit je meteen aan je cap van 5 usd, en krijg je dus maar een deel aan cashback terug ipv 100%. Misschien beter om die op te sparen voor de alpha tier, kun je snel die 150 usd cap halen, zonder dat je de hele 3750 usd hoeft uit te geven.

Ik denk dat ik komende maand de cap van de beta tier ga halen, en dan de rest van m’n uitgaven op spaar totdat ik met GBIT weer een keer alpha kan uitspelen.
Even mezelf quoten, als ik het voorbeeld dat ze geven bekijk, lijkt het toch net anders. Als je eenmaal de alpha tier hebt bereikt, blijf je daar de rest van de maand, èn de volgende maand in. Dat zou betekenen dat ik volgende maand start in alpha, met 4% cashback tot een cap van 150 usd. Zonder dus alle tiers te hoeven doorlopen, dus ook zonder de ‘gaten’ in cashback.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPxyzL8jWPG18_SrjiuUaOtziVI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2MsKOAECFHwnrddYbZzkMgEY.jpg?f=fotoalbum_large

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb mijn Spotify account overgezet naar ByBit kaart nu, heb een duo abbo van €17.99 p/m zal deze ook 100% cashback krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vandaag voor het eerst Netflix afgeschreven met cashback.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKLJJO6xfnVPsMw7GC8e1YHAgGE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WLt1nVvWldJrQ2O9AH47V6KY.jpg?f=user_large

Dat is bijna 11.000 punten.
Dan gebruik je de punten voor de 25 euro kaart bonus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4kgfxAy5N-M5H4So4XW3USvQ9G8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/glx1DeA9dwDyxj9I8To2n3xn.jpg?f=user_large

Dus onder aan de streep heb je Netflix gratis en krijg je nog 6 euro kado 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
swbr schreef op zondag 15 juni 2025 @ 10:20:
[...]

Even mezelf quoten, als ik het voorbeeld dat ze geven bekijk, lijkt het toch net anders. Als je eenmaal de alpha tier hebt bereikt, blijf je daar de rest van de maand, èn de volgende maand in. Dat zou betekenen dat ik volgende maand start in alpha, met 4% cashback tot een cap van 150 usd. Zonder dus alle tiers te hoeven doorlopen, dus ook zonder de ‘gaten’ in cashback.

[Afbeelding]
Ik was er ook net naar aan het kijken, maar het blijft een wat lastig verhaal. In de meeste maanden kom ik niet boven de €1200 aan uitgaven uit.

Ik heb een abonnement (ChatGPT) en dat betekent dat ik naast de cashback daarop nog zo'n €1000 moet uitgeven om aan de cap te komen. In een normale maand benut ik de cashback uit de beta tier dus vrij effectief. Daarna heb ik dan nog iets van €1800 om uit te geven zonder cashback, voordat ik die hoogste tier weer unlock.

Het probleem is dat de upgrade naar Alpha ook pas in gaat als de transacties definitief zijn. In de meeste maanden heb ik nauwelijks voordeel van de Alpha tier, omdat ik deze bereik door een grote uitgave (vliegtickets van €2000 ofzo).

Dat voordeel is dan in de maand daarop. Als die maand daarop een 'normale' maand is, dan verdien ik dan iets van $30 aan cashback. Is die nieuwe maand ook wat 'dikker' (of staat er nog wat om te GBIT'en), dan is het voordeel groter.

Ik kan gaan proberen te schuiven met de uitgave voor dit abonnement, maar dan bestaat het risico dat je die rebate een keer niet kunt claimen, omdat je bijv. een grote uitgave iets uit moet stellen.

De rekensom verandert wel snel als je uitgaven wat hoger zijn. Als je bijv. €1800 per maand uitgeeft, dan is Alpha een stuk bereikbaarder en is het voordeel in de tweede maand ook groter. Er komt bij ons wel een dure zomer aan, dus nu kan ik wel een keer een gooi doen naar Alpha.

Al met al denk ik dat het in een normale periode het handigst is om de uitgaven wat beter met mijn vrouw te verdelen (die doet nu wat boodschappen etc. met een ByBit-card). Dan pak ik gewoon iedere maand de $50 en mijn vrouw nog een keer een $15 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Kol Nedra schreef op zondag 15 juni 2025 @ 10:51:
ik heb mijn Spotify account overgezet naar ByBit kaart nu, heb een duo abbo van €17.99 p/m zal deze ook 100% cashback krijgen?
Zeker. Ik heb de family a 22,99 en kreeg die volledige vergoed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Flexion1 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 16:01:
[...]

Zeker. Ik heb de family a 22,99 en kreeg die volledige vergoed.

Cap is 50 Usdt en hoe je daar aan komt maakt niet uit voor ze blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb nu wel heel leuk dit gehaald
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBOhtO-i3aBDV8z8jA8DtA26aSA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gmkZEJdeHBfvilUdgqrn8zUE.png?f=fotoalbum_large

maar waar zijn ze? evenement voor claimen is al voldaan, had er pas helaas 6 kunnen claimen betekend het dan dat de andere 44 tickets bewaard worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 11-07 13:35
Kol Nedra schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:55:
[...]

dikke prima toch, lekker inwisselen voor usdt of voor btc d:)b

hier pas 6 tickets ontvangen, morgen tanken dus komen er weer 8 bij.
6 x 0.5 usdt ontvangen
Waar vind je die 0.5 Usdt? Heb 5 tickets maar zie geen usdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who_Dat
Helaas heb ik nu pas dit forum gevonden. Er was nog een geweldige manier om geld te verdienen. Bij de introductie van USDR en USDQ kreeg je 50% rente (jaarlijks) bij staking van 7 dagen. Ik had nog flink wat USDC in een wallet. Eerst omgewisseld naar USDQ en weken kunnen vastzetten. Nu nog een restant in USDR. Totaal 2000 euro mee verdiend.

Zelfde gold voor de storing bonus in mei. 1000 Usd was 50 Usd bonus. 10K nog eens 50 Usd bonus. 50K 100 usd bonus. Dit gold ook voor transfers vanaf een wallet. Laatste 3 dagen van de actie even uit mijn wallet er heen gestuurd. Na uitbetalen weer terug naar mijn wallet. Er zijn bijna altijd trucjes te verzinnen. Uiteraard snap ik dat niet iedereen dat geld heeft, maar wel goed om te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Who_Dat schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:22:
Helaas heb ik nu pas dit forum gevonden. Er was nog een geweldige manier om geld te verdienen. Bij de introductie van USDR en USDQ kreeg je 50% rente (jaarlijks) bij staking van 7 dagen. Ik had nog flink wat USDC in een wallet. Eerst omgewisseld naar USDQ en weken kunnen vastzetten. Nu nog een restant in USDR. Totaal 2000 euro mee verdiend.
Heb precies hetzelfde gedaan. USDQ en USDR acties volledig benut. Verbaasde me eigenlijk dat er niet meer over gesproken werd op dit forum.
Had het op een gegeven moment zo ingesteld dat er elke dag USDQ of USDR vrij kwam uit staking, en dan weer opnieuw staken zodat er elke dag een leuk bedrag binnen komt. Er zit natuurlijk wel wat risico aan, want het zijn nog niet erg bekende stable coins, maar beiden zijn MiCa compliant en de bedrijven erachter zijn ok.

Ik ben benieuwd hoelang de 50% APR voor USDR nog blijft doorlopen, want de actie is al een tijdje geleden afgelopen. Maar zolang de pool nog niet volledig uitgeput is lekker blijven staken.

De koers van USDR is door die actie soms wat hoog. Tip: Doe die conversie op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
Mr. Jinx schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:49:
[...]

Er zit natuurlijk wel wat risico aan, want het zijn nog niet erg bekende stable coins, maar beiden zijn MiCa compliant en de bedrijven erachter zijn ok.

Ik ben benieuwd hoelang de 50% APR voor USDR nog blijft doorlopen,.

De koers van USDR is door die actie soms wat hoog. Tip: Doe die conversie op Kraken.
Klopt is zeker een risico, maar dat is een CEX sowieso ook.

USDR is bijna uitgeput, je kunt het zien als je staked, maar dat wist je vast al.

De hogere koers heb ik opgelost door een trade order, want de prijs fluctueert nogal. Zero fees, dus helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:25
Als de pool van USDR leeg is, krijg je dan ook gelijk geen rewards meer? Ik heb namelijk vanochtend een 7-days fixed term gestart met 50% APR. Blijven die rewards dan wel 7 dagen uitgekeerd worden?
Of stoppen de rewards per direct als de pool leeg is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Als je het voor 7 dagen vast hebt gezet, dan krijg je gewoon de 50% APR. Geen zorgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Nu online
Wat doen jullie met je points? Die 25 euro bybit card lijkt mij een goede deal. Heb dit 1 keer gedaan en nu staat hij bij my rewards. Hoe werkt dit nu verder? Ik kan op use klikken, maar wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
dennisbos schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:33:
Wat doen jullie met je points? Die 25 euro bybit card lijkt mij een goede deal. Heb dit 1 keer gedaan en nu staat hij bij my rewards. Hoe werkt dit nu verder? Ik kan op use klikken, maar wat gebeurt er dan?
Je moet/kan ze gewoon uitgeven met de kaart. Dat is ook het enige wat je er mee kan. Gebruiken om crypto te kopen kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Nu online
CHRlS schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:35:
[...]

Je moet/kan ze gewoon uitgeven met de kaart. Dat is ook het enige wat je er mee kan. Gebruiken om crypto te kopen kan niet.
Als ik op use druk, ga ik naar mijn kaart maar gebeurt er verder niks. Het komt niet bij mijn saldo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
dennisbos schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:22:
[...]

Als ik op use druk, ga ik naar mijn kaart maar gebeurt er verder niks. Het komt niet bij mijn saldo op.
Dat is raar. Bij mij stond het na aanschaf direct op de kaart. Heb nooit op use hoeven klikken.
Ik zou support even contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
dennisbos schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:22:
Dat is normaal. Als je die coupon hebt aangeschaft dan komt die 25 euro automatisch als bonus op je kaart te staan.
In de GUI (in ieder geval web, app weet ik niet zeker) zie je dan bij je creditcard ergens onder de bestedingsruimte staan "Fiat: #### + Bonus: 25 EUR + Crypto: ####

Als je de bonus daar niet ziet is het waarschijnlijk al uitgegeven. Dan moet je even je transacties nalopen en kun je zien waar de bonus naar toe is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who_Dat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RSp6GTIR-DdeA8kJZwiRDGfxvk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29Va2rPRtqNacM6zgSZAc5xg.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ziet dat eruit, bij bonus staat eerst 25 euro. Indien uitgegeven komt het bij bonus on hold. Daarna verdwijnt het. Je hoeft niets te doen, komt er automatisch bij te staan. En wordt als eerste gebruikt.

[ Voor 21% gewijzigd door Who_Dat op 16-06-2025 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisbos
  • Nu online
Ik zie inderdaad bij mijn transacties dat ik hem al gebruikt heb. Thanks allen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Even een waarschuwing voor iedereen die net als ik de grenzen van het Bybit-ecosysteem opzoekt. Mijn kaart en account zijn zojuist geblokkeerd vanwege "compliance reasons". Mijn kaartsaldo staat nu negatief, dus ik moet een paar honderd euro terugstorten. Gelukkig heb ik alle cashback en bonussen steeds omgezet in BTC, waardoor ik per saldo alsnog in de plus sta. Maar weet dus: ze controleren aan de achterkant actief op afwijkend gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:22
CHRlS schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:59:
Even een waarschuwing voor iedereen die net als ik de grenzen van het Bybit-ecosysteem opzoekt. Mijn kaart en account zijn zojuist geblokkeerd vanwege "compliance reasons". Mijn kaartsaldo staat nu negatief, dus ik moet een paar honderd euro terugstorten. Gelukkig heb ik alle cashback en bonussen steeds omgezet in BTC, waardoor ik per saldo alsnog in de plus sta. Maar weet dus: ze controleren aan de achterkant actief op afwijkend gebruik.
Heb ik dus ook. Ik sta negatief vanwege een transactie die ik met Curve in februari had gedaan en nu kennelijk pas geboekt is.
Lekker dan, ik zou niet weten hoe ik het bedrag kan aanvullen. Tevens wil ik alle transacties vanavond downloaden om te kijken of het überhaupt wel klopt. Ik begin een beetje een Plutus gevoel te krijgen zo. Overigens zie ik dat ik nog een refund ga krijgen dan is het negatieve saldo nog maar paar euro. Toch ben ik even benieuwd of iemand weet hoe ik dit kan aanvullen want de card is geblokkeerd en kan geen top up doen.
Ik heb heb nog genoeg crypto op dit platform staan, nu hopen dat ze dit met rust laten. Ik zal geen poging doen dit er af te halen nu want dat zal vast wat gaan triggeren.

[ Voor 17% gewijzigd door glatuin op 17-06-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
glatuin schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:01:
[...]

Heb ik dus ook. Ik sta negatief vanwege een transactie die ik met Curve in februari had gedaan en nu kennelijk pas geboekt is.
Lekker dan, ik zou niet weten hoe ik het bedrag kan aanvullen. Tevens wil ik alle transacties vanavond downloaden om te kijken of het überhaupt wel klopt. Ik begin een beetje ene Plutus gevoel te krijgen zo.....
Mmm.

Dus puur omdat je gbit gedaan hebt. Voor de laatste actie haal ik ook elke keer 100 euro uit earn en stop het daarna weer terug om ticket te krijgen voor gratis shitcoins.

Maar dat dan beter ook maar niet meer doen? Of speelt er meer?

In dat geval op voorhand maar niet teveel op account laten staan?

[ Voor 4% gewijzigd door Flexion1 op 17-06-2025 12:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swbr
Hier ook, twee keer, voor mijn eigen kaart en die van m'n vriendin ook. Staan op beide kaarten ineens twee nieuwe transacties, op datum van vandaag, die niet nu gedaan zijn. Daardoor nu wel negatief saldo, en beide kaarten geblokkeerd. Mijn eigen kaart zit in Curve, dus daar GBIT ik naar toe, die van m'n vriendin wordt alleen rechtstreeks gebruikt, virtueel via Apple pay.

Ik hoop op een fuckup bij Bybit, maar vreemd is het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Ik probeer zojuist via IDeal een topup te doen, maar dat lijkt dus ook niet te werken vanwege de blokkade.
Dus support ticket ingeschoten over hoe nu verder om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:22
Flexion1 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:03:
[...]

Mmm.

Dus puur omdat je gbit gedaan hebt. Voor de laatste actie haal ik ook elke keer 100 euro uit earn en stop het daarna weer terug om ticket te krijgen voor gratis shitcoins.

Maar dat dan beter ook maar niet meer doen? Of speelt er meer?

In dat geval op voorhand maar niet teveel op account laten staan?
Nee in mijn geval geen gbit! Was een transactie uit feb die nu pas doorkomt. Wellicht fout bij curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 13:26
Ik ben ook geblokkeerd. Ineens werden er transacties uit februari opnieuw afgeschreven en is een negatief bedrag ontstaan.

[ Voor 46% gewijzigd door cingero op 17-06-2025 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:26
Hier ook een blokkade.
Redelijk wat oude transacties lijken opnieuw te zijn uitgevoerd waardoor een negatief saldo is ontstaan, ergens is een f*ck*pje gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swbr
In mijn situatie gaat het over een transactie met hetzelfde bedrag en dezelfde merchant als een transactie die ik op 14 februari met GBIT naar m'n bybit card heb gezet. Die komt nu ineens erbij, waardoor m'n saldo negatief is geworden. Transactie heeft wel een ander payment id.

Op de kaart van m'n vriendin gaat het over twee transacties die op vandaag geboekt zijn, maar die ook al eerder voorkomen in de lijst van transacties. Zelfde verhaal dus. Geen GBIT transacties, gewoon met de virtuele card in de apple wallet betaald.

Dus zowel via GBIT als via Apple wallet gaan er dingen mis. En omdat hier ook ineens een stel mensen hetzelfde zien, denk/hoop ik op een fuck up bij bybit.

Toevoeging, het gaat om relatief kleine bedragen (16 euro en 5 euro), maar beide kaarten hadden al zo goed als 0 saldo.

[ Voor 8% gewijzigd door swbr op 17-06-2025 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:23
Bij mij ook transacties die opeens vandaag opnieuw verwerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
veertje schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:25:
Bij mij ook transacties die opeens vandaag opnieuw verwerkt worden.
Opzich positief als het bij hoop mensen is. Dan is het niet een individueel probleem en zal het wel opgelost worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jdome
Volgens de support is er een algemene storing m.b.t transacties/ByBit card en gaat het maximaal 2 werkdagen duren totdat het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
cingero schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:11:
Ik ben ook geblokkeerd. Ineens werden er transacties uit februari opnieuw afgeschreven en is een negatief bedrag ontstaan.
Same. Transacties rond 13 februari zo te zien. In mijn geval allemaal GBIT, maar ik gebruik de Bybit-card dan ook alleen maar met Curve. Nb. De betaling is toen ook gedaan, dus het zijn echt dubbele transacties.

Fijn dat ik niet de enige ben. We wachten het maar af.

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 17-06-2025 12:35 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Maar weet dus: ze controleren aan de achterkant actief op afwijkend gebruik.
Misschien kun je ook delen wat dit afwijkende gebruik is zodat een ander er ook rekening mee kan houden?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:10
Hierbij ook hetzelfde. Dit met een transactie van feb 2025. Hopelijk fixen ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:10
Jdome schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:31:
Volgens de support is er een algemene storing m.b.t transacties/ByBit card en gaat het maximaal 2 werkdagen duren totdat het opgelost is.
Is dit een melding van support direct aan jou? Of staat het ergens op de site of op x?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
Sandyman538 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:34:
[...]

Misschien kun je ook delen wat dit afwijkende gebruik is zodat een ander er ook rekening mee kan houden?
Poosje geleden was er die actie waarbij als je 100K stortte je 400 USDT kreeg. Ik heb vlak voor die sluitingsdatum een storting gedaan en die nadat de USDT binnen was weer terug gestort.

Stond niet in de voorwaarden dat dit niet mocht. Maar ik besef me uiteraard dat ik hiermee de randjes opzoek.

Dit in combinatie met een mail waarin complice reasons genoemd werden deed me aannemen dat het hier om ging.

Maar ik zie nu ook een serie opnieuw uitgevoerde transacties. Dus wellicht valt het allemaal mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
KookSpook schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:37:
[...]

Is dit een melding van support direct aan jou? Of staat het ergens op de site of op x?
Bericht was direct aan mij via VIP support (krijg daardoor waarschijnlijk wat sneller een reactie dan normaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
KookSpook schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:36:
Hierbij ook hetzelfde. Dit met een transactie van feb 2025. Hopelijk fixen ze het.
Misschien is dit hun manier om dat tekort van anderhalf miljard weg te werken :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:06
Bericht uit het officiele TG kanaal van ByBit:
Hey allemaal,

We merken dat er op dit moment enkele problemen zijn met de Bybit Card. Ons team is dit actief aan het onderzoeken. We houden jullie op de hoogte en komen zo snel mogelijk met een update.

Bedankt voor jullie geduld en vertrouwen.
Pagina: 1 2 3 Laatste